Masinile Americane, Cum sunt in realitate?
![]() ![]() ![]() |
Masinile Americane, Cum sunt in realitate?
dack |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|||
dumid |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Foarte interesant topicul.
Eu nu am avut contact decat cu un Jeep Grand Cherokee , am mers ca pasager. Era versiunea limited si nu cred ca ii lipsea ceva din dotari. Mi-a lasat o impresie foarte buna. Asta se intampla in 2004. E adevarat ca se fabrica in Austria dar presupun ca e la fel ca si model cu cele din USA. Totusi, presupun ca nu toate marcile americane fac masini slabe calitativ (cadillac, Buick) poate Ford , Chevrolet, etc. This post has been edited by dumid: 17 Jan 2008, 15:41 |
--------------------
5461
1997
2012
|
|
ipiq |
![]()
Post
#3
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
Si eu am fost in Jeep grad Cherokee 9doar pasager) si am ramas profund impresionat. Dotari o gramda, frumos inauntru, piele alba etc. (era full). Nu mi-a venit sa cred cum trage si ce acceleratie are... si e ditamai magaoaia de masina... Oricum cred ca tu te referai la masini TIPICE americane (gen Ford Taurus, Ford Crown Victoria, Buick etc)... sau? Este in Arad unu ce tot timpul poarta palarie de cowboy si are Ford exact ca politia din america... vopsit alb cu negru, steaua aurie de politie pe lateral, are inclusiv girofarele deasupra!!!! nu stiu de unde a luat-o si mai ales cum a inmatriculato?? E exagerat de mare masina, dar are un sunet incredibil...
|
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
dack |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu atitudine Group: Members Posts: 607 Joined: 1 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Ma refer la Dodge, la Chrysler, la Chevrolet (facute in USA), Jeep, Cadillac, in general la cele vandute in Europa. Dar cred ca ar fi interesant sa aflam opinii despre orice marca americana...
This post has been edited by dack: 17 Jan 2008, 16:00 |
--------------------
Renault
Megane Sedan 1.5dCI 126CP Privilege, martie
2007 Fiat Stilo Dynamic, 1.9 MJT 148CP, 2006
Riding on the wind. |
|
cmandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Eu am condus un Dodge Grand Caravan SXT (ceva de genul Chrysler Grand Voyager) productie 2007 ian., benzina, 3.8 V6 200hp, automat (3 moduri). [ http://www.dodge.com/en/2007/caravan/ cam asa ceva - http://www.dodge.com/en/2007/caravan/model..._sxt/index.html - magnesium pearl]
Acum ... am facut cu masina aia aproape 7000km in 11 zile. A se intelege ca am stat ceva timp in masina aia. Doua locuri in fata, scaune cu cotiere. Doua locuri in randul doi orientate cu spre fata (se puteau muta, suci, face masa etc.). Bancheta spate, rabatabila, pliabila ... Porbagaj super incapator. Versiunea era full din ceea ce mi-am putut da seama ... oarecum departe de ceea ce se intelege la un Espace full dar oricum ... piele pe scaunele din fata, tot electric (geamuri fata, usile laterale, geamuri mici spate, usa portbabaj), radio cd-player cu multe boxe (nu le-am numarat dar se auzea foarte fain), A/C manual pe 3 zone (sofer, pasager dreapta si spate - reglabil oarecum pe zone si in spate), schimbatorul cutiei automate era la volan, frana de mana era in stanga locului ambreiajului. Hmm ce sa zic ... nici o secunda masina nu "mi-a spus" am obosit, dealuri, vai, drum drept, -6 grade (ca doar atat am prins minim), +38 grade ... nici o secunda nu m-am simtit obosit din cauza pozitiei pe scanu sau din cauza pozitiei instrumentelor de bord. Consum mediu in acesti 7000 km - 12,4L/100km (in 4400 km am avut medie orara 107 km/h), in restul vreo 87 km/h (A/C a functionat aprox. 65% din drumuri). [indicare: consum mediu, viteza medie parca, km pana la benzinarie, temperatura exterioara ... cam atat daca bine imi aduc aminte] Am mers cu ea 5 persoane 3000km si 2 restul. Au avut loc sa se invarta in mers, sa schimbe locurile etc. Vizibilitate - foarte buna, in laterale, in fata, spre spate era ok. Nu am reusit sa o zgariu nici macar 1 cm (lucru de care sunt mandru acum ![]() Suspensia este ok, bine dar nu am fost pe drumuri foarte rele, putin se balanseaza pe denivelari dar nu ceva foarte nasol. Viteza maxima, 111 mph (moment in care injectia a fost taiata). De ajuns spun eu pentru masina aia, de la 105 mph in sus incepe zgomotul putin "enervant" sa-si faca aparitia, pana acolo te intelegi vorbind normal cu cei din spate (ok daca muzica nu este pornita, sau nu este data tare). Instrumente de bord destul de simple, dar utile si usor de dibuit - torpedou cu racire - 2 x prize bricheta in fata, 2 x prize bricheta in spate. Centuri de siguranta pe toate locurile. Urcare / coborare destul de lejere, atat in fata cat si pe laterale. Minusuri - pasticul din marginile portbagajului era pe alocuri cam taios, butoanele de pe usi + butoanele din stanga bordului pentru faruri + inca cateva pe acolo nu aveau leduri (adica noaptea nu le vezi) ... dar in teorie nici nu trebuie ... de ce ? pentru ca farurile se aprind automat cand pleci [nu am reusit sa anulez aceasta functie, practic nici nu m-am chinuit prea mult.] Pe bancheta din spate e putin nasol sa te intanzi deoarece fiecare loc e asa ca un scaun separat, deci e cam nasol ... dar oricum nu asta ii este utilitatea pana la urma. Una peste alta e o masina pe care as dori sa o am si sa o folosesc (stiu ca e prea mare, ca e greu de parcat, etc. dar noua ne-a placut foarte mult). ... pe masura ce imi mai amintesc va mai spun ... [sau intrebati] P.S. va rog sa nu incepeti comparatii bizare si certuri pe teme VS ... orice incercare de asa ceva va fi stearsa. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cj98czh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am avut timp de 2 saptamani in folosinta un GrandChereoke din '96...motor V8 de 5200cc benzina dar care avea vreo 230 de cai insa un cuplu imens, care culmea consuma destul acceptabil...aprox. 15-16 % inafara....si destul de tras de el...
In rest ce sa spun....avea clima automata, piele, computer de bord, o sonorizare de fabrica excelenta.....etc,etc Pe la drum era intradevar barca cu o suspensie foarte foarte moale... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
MuciX |
![]()
Post
#7
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Eu am condus un Chrysler Fifth Avenue din 88. Are un motor V8 de 5.2 litri cu dubla carburatie daca nu ma insel; putere nu stiu sigur cat are, dar tinand cont ca-i american presupun ca undeva la 180, maxim 200 de cai...
Consum 40l/100Km in Bucuresti. Senzatia la condus, foarte frumoasa, masina masiva te simti (doar) sigur in ea, interior cat Casa Poporului, dupa care vine prima curba, in care se inclina mai ceva ca un simulator de curse... Mai jos este atasata o poza cu modelul despre care vorbesc. This post has been edited by MuciX: 17 Jan 2008, 16:21 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
dumid |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 641 Joined: 12 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Foarte frumoasa! Mi-as dori asa ceva!
Andrei, din cate stiu, scaunele din spate care sunt separate intre ele, reprezinta o optiune. Cred ca de serie sunt facute dintr-o bucata! |
--------------------
5461
1997
2012
|
|
ipiq |
![]()
Post
#9
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
dumid: Sigur ti-ai dori asa ceva???
![]() ![]() |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
cmandrei |
![]()
Post
#10
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Va rog mentineti discutia in limita descrisa de primul post ... consumul nu are nici o treaba cu fiabilitatea, impresiile despre interior/exterior etc.
@dumid ... nu am cercetat atent atent bancheta spate ... oricum era destul de fain sa stai normal pe ea ... |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
antifizic2 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.434 Joined: 16 June 07 From: Bucuresti- Romania ![]() |
condus jeep cu motor hemi piele lemn dvd tot, nimic impresionant, putere ar fi dar porneste greu datorita cutiei automate probabil, directie oribila parca nu ar fi fost conectata la ceva, pur si simplu intorceai masina cu degetul, - nuimi place- a excelat offroad , unde in 4wd si pedala de aceeleratie apata gradual pana la maxim puterea masinii se vede, a se intelege daca accelerezi brusc si pueternic intra in overdrive si se accelereaza doar motorul
condus de asemenea mustang decapotabil v6, mai putine dotari, volanul de asemenea prea usor , consumul exagerat de mare iar in curbe, tie frica sa accelerezi ford taurus este cea mai ieftina masina ford daca nu ma insel din nou cutie automata pe coloana de directie, desie masina este mare eu nu aveam destul loc la volan, scaunele si tapiseria de moda veche , plastice ieftine etc ford fusion varianta sua- model nou pt familia tanara, interior dupa focus, materiale ieftine din nou iar v6le echipat cu cutia automota iti dadea senzatia ca mergi prin noroi si nu poti inainta. am facut statele de la coasta la coasta cu aceasta msina si desi arata f bine, nu ajungeai niciodata repede nicaieri, consumul reflecta totusi cei 6 cilindri echivalentu chevy al acestei masini numit malibu sau asa ceva mergea mult mai bine la acelasi consum 300c-condus 60 de mile interior frumosc spatiu berechet chiar si pt un om de talia mea suspensiile facute probabil din cauciuc, in curbe se apleca cu totul, puterea era insa buna si oricum la felul in care arata cui pasa cum merge This post has been edited by antifizic2: 17 Jan 2008, 16:43 |
--------------------
renault
LAGUNA II / 1.9 DCi
- B-57-LXF
2004 17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
|
|
Bliss |
![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Mers cu Ford Mustang GT 2007, V8 de 5L, 300 CP. Exterior nervos (si dpmdv frumos), interior mixt: scaune piele cu incalzire foarte comode, sistem audio excelent, instrumentele de bord frumoase, in schimb materialul bordului e un plastic ordinar care mirosea de-ti muta nasul si finisari asemenea (bavuri cu duiumul).
Directie foarte usoara, ambreiaj usor, acceleratie nemiloasa, sta foarte bine pe sosea la viteze mari. Vizibilitate foarte proasta, uneori ai un sentiment de claustrofobie. Consum 25l% in oras, 2 rezervoare intregi pe A2 la 180-200kmh dus/intors. E frumos de condus o astfel de masina din cand in cand, obositoare si foarte costisitoare la uz zilnic. |
--------------------
-
-
-
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Tata mai are un Ford Focus facut in 1989. O are din 1993. 3.0 V6, 150 cai, stiu ca la vremea aia se simtea super, te baga in scaun... dotari minimale, daca ma gandesc acu, insa spatiu e cacalau in masina aia.... Bordul era scris pana la 120, mai avea un punctulet apoi pe la 140, insa tin minte ca in blana, acul se ducea nitel mai jos de punctuletul ala.. pe la 160 maxim cred si apoi taia injectia.
Sunetul era misto si inca mi se pare cool fata de meganurile noastre pe motorina... ![]() Misto masina... chiar si acu mi se pare... |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
Hypo RS |
![]()
Post
#14
|
![]() Lentilescu Obezel Group: Members Posts: 215 Joined: 26 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Ma dau si eu cu o pareara mai putin documentata. Am condus un Explorer, ce-i drept fabricat in 1995. Alta data nu ma mai urc in asa ceva. Mare ,puturos, gurmand (motor de 4.3 si cai cati am io) si dupa a mea parerea foarte prost gandit. Dar cine stie, m-oi fi obisnuit io cu bicorpu'...
|
--------------------
Renault Sport
Clio 172
- B -- XUU
2003 Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata |
|
RADU__ |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Am o limuzina Cadillac in atelier acum. Este cu motor de 8V si nu porneste. Calculator defect. Codul de antiteft este fizic o rezistenta electrica infipta in cheie. In butuc sunt doua lamele care fac contact pe rezistor. Daca nimersti rezistenta (ex poti sa montezi un potentiometru pe doua fire) ai pornit masina. dupa pornire nu mai verifica nimeni daca cheia este sau nu in contact.
In rest...tehnoogie din anii '80 . Masina este din '98. Nu am ramas impresionat de interior (este limuzina din aia sarpe pentru bastani sau nunti) suspensi independenta pe fata cu trapez de suspensie (nici macar Mc Perssson) si punte rigida pe spate . discuri fata tamburi spate. CVA in 3 trepte, deci .....nimic deosebit. Daca prezinta interes si am timp am sa fac niste poze tehnice fara exterior, pentru confidentialitate. |
--------------------
Renault
Megane IV
- BV 22 ROC
Sedan TCE140 2022 tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
poseidon06 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Bliss @ 17 Jan 2008, 19:48) Mers cu Ford Mustang GT 2007, V8 de 5L, 300 CP. Exterior nervos (si dpmdv frumos), interior mixt: scaune piele cu incalzire foarte comode, sistem audio excelent, instrumentele de bord frumoase, in schimb materialul bordului e un plastic ordinar care mirosea de-ti muta nasul si finisari asemenea (bavuri cu duiumul). Directie foarte usoara, ambreiaj usor, acceleratie nemiloasa, sta foarte bine pe sosea la viteze mari. Vizibilitate foarte proasta, uneori ai un sentiment de claustrofobie. Consum 25l% in oras, 2 rezervoare intregi pe A2 la 180-200kmh dus/intors. E frumos de condus o astfel de masina din cand in cand, obositoare si foarte costisitoare la uz zilnic. Mustangul GT are motor de 4.6 L ![]() Legat de masinile americane, pot spune ca sunt mort dupa ele...e ceva diferit, nu or fi stralucite la calitate, sau tinuta de drum (unele), dar senzatia pe care ti-o ofera...e altceva fata de o masina europeana sau japoneza, o fi motorul mare, sunetul, spatiul interior, nu stiu...dar au ceva care ma atrage. Am mers cu un Chrysler 300M 3.5 V6 de 250 de cai, care tragea frumos, se auzea frumos, era mare si confortabil (am mers ca pasager). Masina este a unui prieten care e bolnav cu americanele (cred ca de la el am luat-o si eu ![]() ![]() Legat de consum, tipul merge cu ele in sport mode tot timpul, adica pe A2 merge cu viteza maxima a masinii, pe serpentine conduce agresiv, in fine. 300M-ul are o medie de 16%, Concorde-ul la fel, SRT8-ul are vreo 22. De Jeepuri nu stiu...Omul mai are si un Range Rover 2007 Supercharged, care la 390 CP ia lejer peste 30%, spre 35%. Dintre toate acestea SRT8-ul imi place cel mai mult ![]() This post has been edited by poseidon06: 18 Jan 2008, 23:01 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Adila16 |
![]()
Post
#17
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Din ce mi-a picat in mana, Concorde-ul si 300M-ul au acelasi motor, numai ca 300M-ul are 25 HP in plus capatati din soft: este considerata varianta mai sportiva a Concorde-ului.
Mi-au placut masinile americane de prima data cand am dat cu nasul de ele: motoare enorme, cupluri colosale, solutii tehnice de exceptie (de exemplu motoarele Hemi - cu capul pistonului semisferic...), rapoarte uluitor de stranse la treptele de viteza si, nu in ultimul rand, comportamentul lor pe sosea: in ciuda greutatii, magazia aia de caroserie tasnea ca arsa la apasarea pedalei de acceleratie, insotita de zgomotul specific motoarelor de Detroit. Ma refer la Chevrolet Caprice Classic, febletea mea din clasa ei... Pe de alta parte, un Ford Crown Victoria, din 1986, cu 5000 cmc distribuiti in 6 cilindri in V, poseda aer conditionat cu freon (inghetai aproape instantaneu cand a/c-ul automat simtea ca trebuie sa faca frig), 4 geamuri electrice puls, cruise control, CVA cu 4 rapoarte, 160 mph pe vitezometru, frana de stationare actionata electromecanic, ATC - Automatic Traction Control -, ABS si 4 airbaguri..., astea pe langa lumini automate, spalator de faruri si senzor de ploaie...Suspensie simpla si eficienta, capabila sa tina pe drum mastodontul de otel, frane bune pentru greutatea Victoriei... Masina din 1986. Din dotarea politiei din Michigan... In orice caz, comozii astia de americani sunt inaintea europenilor cu cateva zeci de ani in ceea ce priveste constructia de automobile. Cine are dubii asupra spuselor mele, sa sacrifice o ora dintr-o zi si sa mearga la Daewoo Service City Center 2 - cel de langa Expo Flora -, sa intre in service si, la parter, sa admire un Plymouth din 1969 si va vedea ca nu bat campii! Eu unul nu am la indemana niciun fabricant european care la nivelul acelor ani sa echipeze astfel vreun produs al sau de serie larga. Poate numai Mercedes sa fi oferit a/c automat, geamurile portierelor actionate electric, tapiserie din piele de nu stiu care, toata "sticlaria'' cu tenta de culoare, parasolar heliomat, centuri de siguranta pentru toate locurile (si cu pretensionare parca numai pentru fata). Astea, asa, cate am putut vedea p-afara, zgaindu-ma la ea mai abitir decat la Bentley-ul ultramodern din fata service-ului. Cat despre consum...Parerile sunt impartite. Eu stiu ca un Concorde Lxi de 3.2 l, 225 HP, face cam 22-24mile cu un galon...Adica, aproximativ 12-13 litri / 100 km. Cu un motor de doua ori mai mare decat ce am io pe Meganete... O fi bine?!.... ![]() This post has been edited by Adila16: 19 Jan 2008, 00:20 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Adila16, eu am mers cu Concorde-ul vechi, din '93. Care nu stiu exact ce motor avea, dar puterea era de vreo 200-215 cai, parca. Consumul de 12-13L/100 km nu cred ca e scos in Bucuresti, sau la condus sportiv
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Adila16 |
![]()
Post
#19
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Lxi-ul de care povestesc este an de fabricatie 2000, are peste 160 mii mile rulate...Este absolut uimitor cata tehnologie a bagat americanul in ea...Consumul de care iti spun este obtinut intr-unul din orasele din sudul Californiei si raportat de computerul de bord amplasat strategic deasupra oglinzii retrovizoare.
Cat despre condus sportiv in US, mai greu... ![]() ![]() Stress incalta si alea. In Detroit, in Chicago, de exemplu, se circula cam ca la Bucuresti (dpdv al aglomeratiei, nu al indisciplinei in trafic...). Iar pe Coasta de Vest, drumurile sunt cam ca ale noastre, in ceea ce priveste gropanele si aglomeratia. Daca pe Coasta de Est si in zona Marilor Lacuri intalnesti pe sosele mastodonti de talia Caprice-ului Classic sau al Crown Victoria, in Vest majoritatea sunt de talia celor europene. Multe japonezarii si nemtesti. Din cand in cand cate una bucata barca pe roti, populata ori de un Jose, ori de un Kunta Kinte... ![]() Apoi, dotarile de minim bun simt la un cazan americanesc includ: un motor mare, capabil sa alerge cu 120 kmh (mai mult nu, ca nu le permite legea: si daca o incalca, ii costa si amenda, si penalizari si cresterea asigurarii...) la 1800 - 2000 rpm (inseamna consum redus, stres diminuat pe motor, deci viata lunga...), cruise control, a/c, un radio care sa ''prinda'' si satelitii NASA, daca se poate, si scaune comode. In rest, nu prea multe chestii...Aaa, anul trecut in Vest era fobia Head Up Display-ului... ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Adila16: 19 Jan 2008, 00:36 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, HUD-ul cred ca tot de la ei a plecat...nu mai stiu sigur, dar parca un Corvette din generatiile trecute avea HUD. Asta cu consumul indicat deasupra oglinzii retrovizoare vad ca e la multe Chrysler-uri si Jeep-uri...de ce? Ca nu te uiti asa des acolo ?
![]() Pozele promise ![]() This post has been edited by poseidon06: 19 Jan 2008, 11:41 Attached thumbnail(s) PICT0003.JPG ( Size: 243.46k ) Number of downloads: 802 PICT0006.JPG ( Size: 350.4k ) Number of downloads: 762 PICT0010.JPG ( Size: 268.01k ) Number of downloads: 779 PICT0012.JPG ( Size: 263.54k ) Number of downloads: 715 PICT0014.JPG ( Size: 222.35k ) Number of downloads: 218 PICT0019.JPG ( Size: 346.61k ) Number of downloads: 158 PICT0009.JPG ( Size: 365.57k ) Number of downloads: 161 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Duyu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
"Urata" mai e masina asta!
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
ipiq |
![]()
Post
#22
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
Care e diferenta intre motoarele Hemi si cele normale? Sau mai bine zis, de ce pe un Jeep (de exemplu) daca vrei Hemi te costa nustiu cate mii de dolari mai mult??
|
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
xcss |
![]()
Post
#23
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
Bliss |
![]()
Post
#24
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
QUOTE(poseidon06 @ 18 Jan 2008, 23:56) Mustangul GT are motor de 4.6 L ![]() Atat mi-a spus proprietarul, nu l-am cautat in talon. ![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
Solon |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
@poseidon: Pe mine ma termina geamurile alea foarte mici! Imi dau senzatia de claustrofobie!
This post has been edited by Solon: 19 Jan 2008, 17:32 |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, o fac sa para tanc
![]() ![]() Mai pun o poza, de data asta cu interiorul 300C-ului de 5.7L Hemi. This post has been edited by poseidon06: 19 Jan 2008, 18:48 Attached thumbnail(s) PICT0002.JPG ( Size: 420.52k ) Number of downloads: 236 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Adila16 |
![]()
Post
#27
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
Oricum ar fi, americanii stiu sa faca masini si motoare (astea din urma nu numai de aviatie...).
Cel putin variantele americane sunt de vis. Ma refer la cele facute pentru piata lor, nu neaparat pentru export... Alte motorizari, alte gadget-uri... Si nu in ultimul rand, aproape alt design! Nu am la indemana un PC adevarat (scriu de pe PPC ![]() ![]() Apoi, un alt exemplu, Fordul Taunus. Masina robusta, usor de intretinut si care ''tine cu casa'', desi acronimul FORD inseamna FixedOrRepairedDaily... ![]() Insa, de ceva vreme incoa', americanu' s-a ginit ca europeanu' a descoperit sanioarele confectionate de el si a inceput sa le livreze ca atare, adaptate totusi pentru cerintele ecologice si de siguranta europene. Asa se face ca au ajuns in Europa motoarele de 4.8, 5.0 / V6, V8, pur-sange americanesti.... Nu neaparat "muscle car", dar tot V-uri Otto, cu un ralanti nesimtit si un cuplu de Diesel... ![]() Iar ca o ''ecranizare'' a proverbului ''gaina vecinului e curca'', americanu' apreciaza mai mult trotinetele europene si japoneze, desconsiderandu-le pe cele "made in USA"...Pe cand la noi, in Lumea Veche, pare ca e un pic cam pe dos... ![]() Voi reveni. Subiectul "tehnologie americaneasca'' e cam pe gustul meu... ![]() This post has been edited by Adila16: 19 Jan 2008, 21:51 |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
- / aka Kurulina
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
hm din experinta mea de condus in sua sunt de parere ca stau cam prost cu masinile. Adica sunt mari grele si conduc infiorator de incet. Pe autostrada cu 4 benzi pe sens sa mergi cu 65 de mile pe ora e jenant sa nu spun penibil. De condus in state am condus dubita GMC vechi cam cum e cel din A-Team. Avea 350 si ceva de mii de mile si inca mergea. Motor benzina cred de 5000 parca sau 3000 nu stiu exact cert este ca bagam benzina in ea tot la 3 4 zile faceam plinul( masina de firma totusi). Nu avea ABS, fara controlul tractiunii si o cutie automata cu 4 trepte care schimba cu acceleratia la podea in treapta a 4 pe la 90 de mile pe ora cand masina avea vitezometrul gradat pana la 100. De la semafor daca plecai accelerand si tinand piciorul pe frana iti dadea niste senzatii maxime(burnout). Nu stiu de ce ziceti de politie eu unu am condus foarte tare prin state si nu am avut nici o problema. Cu dubita mergeam cam cu 80 pe autostrada. In rest cel mai mult mi-au placut camioanele. Cutie automata si limitate cel putin cele de la Pensky la 85 de mile pe ora. O placere sa conduci asa ceva pe autostrada. Un negru ne-a aratat cum sa scoatem limitarea si am ajuns cu el la 100 de mile almost. Stia el ce stia. Cel mai frumos la camion era ca aveam consum instant care in acceleratie maxima arata 0.2 mile cu un galon
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Ah, ca mi-am adus aminte cu motoarele...VolksWagen se lauda cand a aparut Touaregul ca are cel mai puternic motor diesel montat pe o masina de serie, sau ceva de genul. V10-le de 5.0L si 313 cai. Probabil ca ei nu auzisera de dieselul Cummins de 6.7L montat de ceva vreme pe Dodge Ram si alte camionete ale concernului Chrysler. Are 350 CP si 650 ft/lb cuplu (nu stiu exact cat inseamna in NM...poate stie cineva un site de conversie al unitatilor de masura....Dodge Viper are peste 500 ft/lb cuplu, adica aproximativ 740NM, deci probabil Cummins-ul are peste 850-900NM). Iar motorina de la ei este groaznica, doar pentru truck-uri...nici pomeneala de Euro 4, Euro 5, etc, cu care se "indulcesc" dieselurile noastre, care altminteri ar manca cateva injectoare in cursul vietii.
Un drive test cu 300C-ul SRT8, efectuat de Jeremy Clarkson...a carui parere despre masinile americane este bine cunoscuta ![]() ![]() ![]() This post has been edited by poseidon06: 19 Jan 2008, 22:50 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Liviu |
![]()
Post
#30
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Eu am la activ 2 americane:
Chrysler 300C - 5.7L V8 345CP (mii de mile facute cu el, eu ca sofer) vorbim de varianta aproape full (piele, navigatie, scaune electrice, pana si pedalierul se ridica pe verticala .. etc). Masina era aproape noua .. avea 15.000 de mile la bord. Ford Crown Victoria - un V6 de vreo 4 litri (nu mai stiu altceva despre el) .. asta era mai veche un pic (2 ani). Ambele au probleme MARI la stabilitate, precizie a directiei, sistem de franare si consum. Ca siguranta or fi ele sigure cat de cat .. dar dpdv al confortului soferului sunt la furat rau de tot. Numai imprecizia directiei iti da o nesiguranta sporita .. nu mai spun de franele defectuoase. De aratat arata masiv, sunt puternice, motoarele urla superb ... mai ales V8-ul ala ... dar ca MASINI sunt varza rau de tot. Ma simt mai in siguranta in meganul meu de cacao decat in alea doua enumerate mai sus. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 07:51 |