Martor luminos control gaze esapament, martor poluare - ramane aprins
![]() ![]() ![]() |
Martor luminos control gaze esapament, martor poluare - ramane aprins
silviustel |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 14 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC
2008 / 2015
|
|||
hitman1234 |
![]()
Post
#62
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
poate fi de la benzina din apa cu care alimentam,am patit-o si eu iarna trecuta..in principiu ala semnalizeaza arderi incomplete,deci fise,bujii,bobine,benzina samd
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
Reaferitor la acest martor minune- adica martorul de gaze esapament nu pot spune decat un sincur lucru: este un fenomen si se generealizeaza la mai toate marcile
Sper sa nu fiu off topic dar pe scurt sa va povestesc, asta pentru ca mi-am adus aminte din 2007 cand am fost in Germania sa cupmar un fier de masina Masina achizitionata din Germania Marca Opel corsa 2002 motor de 1 litru 12 valve cred cu 76 mii km la bord luata din nord de pe langa Hamburg Am stat cateva zile la niste cunostinte dupa ce am loat masina de la un dealer rus, benzina am luat de la o benzinarie din Hamburg, fataiala pe acolo vrea 200 km. Cand sa plecam spre tara, eu si cu colegul cu care eram punem Munchen pe Gps si mergem prin niste sate pana iesim pe autostrada( unde am stat era un fel de satuc) si punem ca desteptii de la o benzinarie NO Name dintr-un sat de acolo dar din Germania, benzina de 98. Perfect plinul , si plecam, dupa nici 100 km, se aprinde minunea de bec si o tine asa pana Atentie! la.... Pitesti Dupa iesirea din pitesti asta dupa 3 zile cu tot cu Munchen, popas Viena, traversat Ungaria si Romania Toata Becul s-a aprins mai tarziu cam la dupa un an cand s-a inlocuit egr pentru ca era defect6 mentionez faptul ca atata timp cat becul a stat aprins masina a mers perfect a tras 3 pesoane si bagaje full forja cu motor de 1 litru deci se intampla si la alte marci inclusiv Vw polo, si de ce nu si Renault |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
Bida |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 2 January 10 ![]() |
Buna ziua.
Detin un Clio pe benzina din 2003 / motor 1.2 / 16 V Zilele trecute martorul pentru controlul gazelor de evacuare s-a aprins si a luminat in continuu in timpul mersului. Astazi martorul s-a stins.... Va rog sa imi spuneti daca s-a mai confruntat cineva cu problem aceasta si ce ar fi de facut Multumesc |
--------------------
Renault
Clio II
2003 / 1.2 l / 75 CP
- IS-71-DIL
|
|
cip31 |
![]()
Post
#65
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Ma gandesc ca o fi ceva legat de combustibil. Daca mai apare, revino.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
Takashi |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 18 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Buna seara!
Imi fac si eu intrarea pe forum tot cu o problema de acest tip...martor noxe aprins. Am Clio 1.4 16V benzina din 2004. Am cumparat-o de 2 saptamani, la nici 2 zile mi se aprinde becul de noxe.Am zis ca e de la benzina(alimentasem de la Lukoil) asa ca alimentez de la Petrom aceeasi problema.De atunci nu mi s-a mai stins.Mentionez ca masina trage la fel de bine... |
--------------------
Renault
Clio
2004
|
|
cip31 |
![]()
Post
#67
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Ia-o pe autostrada si fugareste-o 15-20 km pentru a se curata sonda lambda de eventualele depuneri. Cu ocazia asta vezi si cum se comporta in sarcina, daca scoate fum, se accelereaza greu sau se supraincalzeste. Daca persista in continuare si alte simptome nu are iti recomand o diagnoza simpla pe tester. Cauze sunt foarte multe iar daca nu are vreun comportament ciudat de care sa ne legam atunci este cam imposibil sa spui cu exactitate ce are. Sa ne spui ce-ai facut si dupa ce iesi cu ea.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
aceiasi problema a avut-o si o colega de-a mea, cu Clio Symbol 1.6 l, 16 valve. Martorul de evacuare noxe se aprindea, tinea 2 zile, se stingea. Apoi s-a stins de tot. Mentionez ca masina nu avea nici un simptom negativ, asa ca nu a dus-o la tester, si merge bine mersi cu ea si in ziua de azi.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Takashi |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 18 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Am facut programare la tester pentru maine. Cu ocazia asta imi zice si de alte posibile neplaceri pe care pot sa le am cu ea
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2004
|
|
cip31 |
![]()
Post
#70
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Asteptam vesti.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
_HoR_ |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 June 08 ![]() |
1.4 16V (95% ca cel de 1.6 16V)
mi-a aparut o eroare insotita de acest martor. Eroarea zice asa: Oxygen sensor circuit malfunction (sensor 1 bank 1). Cauze: - sonda lamda amonte (prima) - schimbata (la fel) - gauri in evacuare inainte de sonda - nu am - traseu cablu de la ecu la sonda - contactele sunt neoxidate, iar firele sunt neintrerupte (sunt sunate cu aparat) - presiune mica benzina - nu are cum ca la turatii mari nu ar trage (si la mine rupe) - schimbat filtru benzina - aer fals - am schimbat toate garniturile de la admisie - senzor temperatura apa - maine il schimb Am mai schimbat: motoras pas cu pas (relanti), potentiometru clapeta acc, senzor presiune(MAP), curatat clapeta acc, bujii, filtru benzina). Masina functioneaza bine. Martorul se mai aprinde 2 sapt, se mai stinge 2, 3 sapt daca nici senzorul acela nu e de vina, atunci ramane ECU, ori schimbat ori resoftat daca fac astia la Renault |
--------------------
Renault
Megane I
2002 Coupe Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
|
|
pislarucalin |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 9 November 10 ![]() |
Buna ziua
Am si eu un Renault Clio din 2005. Mi-a aparut si mie acest martor acum cateva zile si a trebuit sa schimb una dintre bobine. Motorul nu se mai tura, masina trepida, iar martorul se aprindea intermitent. M-a costat in jur de 320 RON ( piesa + montaj ). Problema ar fi ca acest incident a aparut la nici 24 ore (!!!) de la o vizita de service, cu ocazia careia s-au facut ( dupa cum au sustinut ei ) "toate verificarile". M-ar interesa sa aflu daca o astfel de problema ( nefunctionare sau functionare defectuoasa a unei bobine ) poate fi / trebuie sa fie identificata la o vizita regulata de service sau incidentul respectiv este pus doar pe seama ghinionului. Multumesc. |
--------------------
Renault Clio
Symbol Fidji
2005
- DJ18LIN
|
|
Dragos80 |
![]()
Post
#73
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 9 April 08 ![]() |
Salut , a incepu sa palpie si laa mine acest minunat martor. Am facut testul de injectie si se pare ca as avea 2 bobine duse.
pislarucalin, la ce service ti-ai schimbat bobina? |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2006, 1.4 16V
- B-02-USW
|
|
amar |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 6 June 11 ![]() |
Salut.
Am un Clio 1.4-16V din 2003. Anul trecut revenind din concediu pe autostrada (turatie cca 4000 relativ constant) mi s-a aprins martorul de noxe. Am lasat-o moale pana in Bucuresti. Dupa cateva zile de mers in oras s-a stins martorul. Anul acesta am patit acelasi lucru . S-a aprins martorul e noxe la "mers intins" pe autostrada si si-a revenit dupa cateva zile de mers in oras. Are cineva o explicatie? Poate suna ciudat si nu are vreo legatura dar simptomele de mai sus au fost insotite de o alta problema : acul vitezometrului a cazut la 0 ( intermitent isi mai revenea pentru o scurta perioada). |
--------------------
renault
clio II
2003 1.4/16v
- B 35 DUE
|
|
Blueflower77 |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 May 10 ![]() |
QUOTE(pislarucalin @ 9 Nov 2010, 01:18) Buna ziua Am si eu un Renault Clio din 2005. Mi-a aparut si mie acest martor acum cateva zile si a trebuit sa schimb una dintre bobine. Motorul nu se mai tura, masina trepida, iar martorul se aprindea intermitent. M-a costat in jur de 320 RON ( piesa + montaj ). Problema ar fi ca acest incident a aparut la nici 24 ore (!!!) de la o vizita de service, cu ocazia careia s-au facut ( dupa cum au sustinut ei ) "toate verificarile". M-ar interesa sa aflu daca o astfel de problema ( nefunctionare sau functionare defectuoasa a unei bobine ) poate fi / trebuie sa fie identificata la o vizita regulata de service sau incidentul respectiv este pus doar pe seama ghinionului. Multumesc. Am fost astazi in aprox aceeasi situatie cu tine ![]() Revizia generala sapt trecuta, pe miercuri, totul OK. Vineri seara am parcat masina in buna regula, azi de dimineata am pornit-o (in acest interval a stat nefolosita) si a inceput sa tremure toata, relanti-ul o scazut si mi-o aparut martorul gaze aprinzandu-se intermitent. Daca incercam sa accelerez, motorul dadea sa moara (motor rece si temp ext de numa +3C). O venit si sotul, a conectat testerul si o gasit ceva eroare de la catalizator, era clar ca ceva emisii nu erau in regula. O lasat motorul sa se incalzeasca 15 min la relanti si apoi se putea tura, asa ca s-a dus in service Reno pt clarificari. Nu o fost nici mufa sonda, nici vreo sonda, ci bobina inductie cilindrul 2 defecta. Noua ar fi costat 316 lei fara manopera montaj. El a discutat acolo si a obtinut o bobina inductie noua marca BERU (Germania) si nu SAGEM (Franta), cu capul negru si nu gri intr-adevar, asa mi-o zis. A platit 250 lei pt piesa, manopera si testare cu stergere eroare. Acum masina merge ca inainte, f bine asadar. Este prima problema la ea de 1 an jumatate de cand am luat-o. Pt cei interesati, iata codurile pt bobina inductie: SAGEM 82 00 380 267 BERU 82 00 568 671 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
|
|
Blueflower77 |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 May 10 ![]() |
Acum 3 zile la pornire dimineata devreme am avut iarasi ceva simptom ca randul trecut dar mai putin evident: motorul vibra, se simteau trepidatiile in pedala acceleratie si daca acceleram usor, parca se opunea sa se tureze.
Sotul s-o dus la service cu lectia invatata de data trecuta, cu bobina de inductie tot marca Beru in buzunar. La diagnoza n-o iesit nimic si cum motorul era deja cald nici nu mai facea. Asa ca s-a inlocuit bobina 3, pe ideea ca randul trecut picase bobina 2. Insa vibratiile s-au pastrat asa ca azi s-a inlocuit bobina 4 din cele vechi, in loc de 3. Sa vedem daca or nimerit-o din a 2-a incercare. Pret bobina inductie Beru: 129 lei Manopera: 10 lei. Este cu totul altceva decat in octombrie dpdv al pretulrilor ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
|
|
Blueflower77 |
![]()
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 18 May 10 ![]() |
Astazi dimineata si-a pastrat trepidatiile la pornire, asa ca pana la urma am decis schimbarea si ultimilor 2 bobine inductie tot cu Beru (la acelasi pret).
Acum este set complet si nou de Beru. Sa vedem daca acestea erau cauza trepidatiilor la rece, pt ca inteleg ca ar putea sa fie si clapeta de la acceleratie murdara ?! In fine, revin dupa ce avem un rezultat. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji 1.4 16v / 2006 / BVA
|
|
FABIAn |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 30 September 09 From: Oradea ![]() |
Foarte probabil si filtru carburant de schimbat si poate si set bujii noi (cu 4 electrozi de preferinta).
This post has been edited by FABIAn: 25 May 2012, 17:42 |
--------------------
Nissan
Patrol
DeLuxe
|
|
Gabytzu92 |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 September 12 ![]() |
Nu stiu daca topicul mai este activ, dar zic totusi sa-mi impartasesc necazul
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI 1.4 16v 98cp
|
|
vallixx |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
1. Pai si service-ul are dreptate, mergi subturat?
Ca daca asa e, din start ti-ai ales masina gresita. Atunci motorul 1.4 16V nu este pentru tine. Benzinarul in 16V e facut sa mergi chiar un pic mai turat decat in mod normal. Subturat mergi daca vrei cu un diesel non turbo, gen SDI-ul de la WV. 2. Ai luat-o la 20 de mii, acum ai 120 de mii, deci ai facut 100 de mii, corect? Din care 90 de mii cu martorul aprins? Adica stii ca ai o problema si totusi tu mergi cu masina in continuare asa? Ca sa fii sigur ca fwti motorul de tot, nu? 3. Din cele 10 service-uri diferite, e vreunu' care sa nu fie in spatele blocului? This post has been edited by vallixx: 31 Dec 2013, 12:21 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Gabytzu92 |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 September 12 ![]() |
Deci sa iti raspund pe rand.
1.Nu merg subturat, cel putin nu fac un obicei din asta , schimb la 2500 prin oras si mai mergi dupa cum te lasa aglomeratia. 2.Am spus treaba cu kilometrii ca sa stiti ca masina inca e in mintile ei , si nu cred ca daca va crapa motorul va fii din cauza martorului ala. 3.Serviceuri a vazut saraca mai mult decat si'a dorit , si nu sunt vreun carpaci cum crezi tu sa o duc in spatele blocului, am dus'o si la mecanici care lucreaza in particular dar si la service autorizat si reprezentanta. Sper ca te-am lamurit ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI 1.4 16v 98cp
|
|
vallixx |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
1. OK, pare de bun simt.
2. Nu stiu daca va crapa motorul din cauza aia, dar stiu ca daca am o problema si stiu de ea incerc sa nu merg cu motorul mult timp asa pentru ca nu stiu niciodata daca acea problema nu cumva se poate agrava daca o las nerezolvata. 3. Nu stiu daca esti sau nu carpaci, de aia am si intrebat. Sondele lambda oare? In special cea de dinainte de catalizator. Ca din ce imi zici tu, se pare ca masina merge cu amestec prea bogat si atunci poate sonda da comanda aiurea catre ECU. This post has been edited by vallixx: 31 Dec 2013, 13:41 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Gabytzu92 |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 25 September 12 ![]() |
A fost schimbata sonda lambda la un moment dat , chiar daca cea care era pe masina era curata si nu afumata , a fost pusa una noua...nici un rezultat. Singura chestie care a dat un oarecare rezultat a fost catalizatorul , chiar daca pentru putin timp.... Macar a redus cu aproape 2l% consumul de carburant
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI 1.4 16v 98cp
|
|
DanGe |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 October 04 ![]() |
Salut,
1. Eu am un Clio 1.4.16V din 2004, acuma am 133.000 Km. Pana pe la 50.000 am schimbat toate bobinele, una cate una, arse. De atunci e OK dar nu stiu ce marca mi-au pus. N-ai insa de unde sa stii dinainte ca se va arde vreuna, nu exista semne inainte.... 2. Martorul de gaze (antipoluare/catalizator) aprins. Da, daca se arde o bobina, normal, se aprinde martorul ca arderea nu se mai face corect. Dar la mine s-a intamplat si din cauza apei/umezelii. Am observat ca se aprinde pe ploaie sau daca treceam prin vreo balta mai mare si se stinge daca e uscat dupa ceva vreme si merg ceva KM, sa zicem cca. 100.... Mi-a facut asta de vreo 4-5 ori pana acuma, asa ca l-am lasat in pace, masina margand OK. E o problema de contact electric pe undeva. Asta vreau doar sa spun, ca se poate aprinde si din cauza asta, nu inseamna automat ca e sonda lambda, catalizatorul sau are arderea ceva... |
-------------------- Clio Symbol Expression 1.4 16V
iunie 2004 / Full Options / Vert Tilleul |
|
The driver |
![]()
Post
#85
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 March 14 ![]() |
Salutare la toată lumea
Cine mă poate ajuta si pe mine cu o informație ,va rog . Am un Renault clio 1.2 din 2002 ,si in timpul mersului ( nu tot timpul ) ,cand motorul este cald se aprinde "sarmulita " din bord ,iar motorul nu se mai accelerează normal si tremura. Am fost la mecanic iar el a zis ca sa o repare ma duce undeva la 500 € ![]() Va multumesc |
--------------------
Renault Clio
Renault Clio
2002
|
|
luckas_itd |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 21 April 08 From: Moreni ![]() |
Salutare,din ce spui pare a fi sonda lamba din aval.Se poate masura in anumite conditii.
|
--------------------
Renault
Clio symbol
2004,1.5 dci 65
- db-
|
|
bogdan58 |
![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 11 September 10 ![]() |
Salut tuturor. Am si eu o problema cu un symbol 1.4 8v. Sa rupt cureaua de accesorii si a intrat la distributie unde a facut ravagiiiii , a indoit toate supapele. Am inlocuit toate supapele cu scaune rectificate verificate cu benzina , nu curg. Am montat totul la loc si masina nu merge bine deloc. Nu are forta , are momente cand pleci de pe loc calci acceleratia si nimic parca ramane fara benzina si nu merge , afuma si bujiile. Va rog daca are cineva idei ce ar putea fi ca nu stiu ce sa mai fac. Multumesc.
|
--------------------
dacia
logan
2006/ambiance
- gr-03 mbc
|
|
espacern |
![]()
Post
#88
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
La remontare s-au reglat tachetii/culbutorii....cum trebuie?
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bogdan58 |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 11 September 10 ![]() |
Da sunt reglati bine. Si moroase si catalizatorul, nu stiu ce sa mai ii fac
18 Jun 2014, 16:41: Am msi patit acum 2ani sa rupt cureaua de distributie si atunci am facut acelasi lucru a pornit si a mers perfect pana acum 2 sapt. This post has been edited by bogdan58: 18 Jun 2014, 16:41 |
--------------------
dacia
logan
2006/ambiance
- gr-03 mbc
|
|
bogdan58 |
![]()
Post
#90
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 11 September 10 ![]() |
Nu stie nimeni nimic . nici o idee. Chiar nu a patit nimeni macar asemanator?
|
--------------------
dacia
logan
2006/ambiance
- gr-03 mbc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:59 |