Martor luminos control gaze esapament, martor poluare - ramane aprins
![]() ![]() ![]() |
Martor luminos control gaze esapament, martor poluare - ramane aprins
flavius |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 9 February 05 From: oradea ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
McVic |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca este o problema, nu mai accepta raspunsuri deastea de la service.
|
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
VladSoare |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
NU e din cauza benzinei.
In primul rind, maimutele de la service ti-au spus o timpenie cit se poate de gogonata. Sonda de oxigen NU analizeaza gazele. Ea nu are habar daca gazele sint "anormale". Ea masoara numai cantitatea de oxigen din gaze si iti spune doar atit: amestec bogat sau amestec sarac. Atit si nimic mai mult. Chestia cu "si-a dat seama sonda lambda ca benzina e cam proasta" e o timpenie crasa. Mii de Symboluri merg cu benzina romaneasca si n-au problema asta. Sa vii sa-ti arat ce frumos arata pe OBD graficul sondei lambda de la Symbolul meu, cu benzina romaneasca. Ti-e mai mare dragul sa-l privesti. ![]() Daca masina e noua, tine-te de capul lor pina cind te rezolva. E posibil sa ai sonda defecta (chiar daca e noua, mai exista si rebuturi), sau un contact de la mufa sondei, sau poate un alt senzor care face ca amestecul sa fie mereu prea bogat sau prea sarac si face ca sonda sa dea eroare. Nu stiu pe nevazute, pot fi mai multe cauze, dar indiferent ce este, nu e deloc normal la o masina noua. Si sigur NU e din cauza benzinei. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
David |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 27 November 03 From: Cluj ![]() |
Primul lucru cand te prezinti la service este sa se inregistreze problema ta IN SCRIS si tu sa primesti o copie dupa acesta. De obicei au ei un formular tipizat Renault care are 2-3 exemplare autocopiante. daca nu vor sa dea hartie, sa dea in scris acest lucru (normal, nu vor da nimic in scris).
Pe foaia aceea se noteaza problema ta, respectiv rezolvarea aplicata de ei (schimbare de piese, reglari, ...). Daca ei cred ca este de la benzina (care este o aberatie), sa recomande in scris de unde sa alimentezi, te duci acolo, alimentezi si mergi inapoi cu problema. De fiecare data cand mergi inapoi trebuie consemnata vizita la service, deci trebuie sa-ti dea inca o foaie. Legea spune asa: daca in prima jumatete al perioadei de garantie acelasi piesa pica de mai multre ori ai dreptul la schimbul bunului sau sa primesti inapoi banii. Normal, nu se va ajunge aici, dar avand in mana dovada vizitelor la service, cu acest paragraf din lege le poti impulisona. Pentru solutionarea aberatiilor "asa fac toate", sau cum te-au "rezolvat" ca este de la benzina, recomand formul de plangeri de pe site-ul www.anpc.ro. Este simplu, trimiti formul, ei actioneaza. |
--------------------
Opel
Zafira
2003 Opel Zafira 2.0 DTI - 03/2003
BMW F650 - 08/1995 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
N-am nimic salvat cu Froggie al meu, insa am gasit o monitorizare pe care am facut-o acum citeva luni pe Meganul lui Doru, coleg de-al nostru de forum.
Doru_Lambda.jpg Se vede ca sonda lambda merge perfect: vedeti ce frumos si constant schimba? Ti-e mai mare dragul... ![]() Si asta cu benzina romaneasca. (sonda lambda din fata catalizatorului trebuie sa schimbe brusc intre bogat si sarac, o data la vreo trei sferturi de secunda, maxim o secunda). |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Care Doru bre' ?
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
chuckyro, sau cam asa ceva.
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Face |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 6 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Intrebare pt VladSoare: motorul 1.4 16v are sonda lambda dupa catalizator !?!? sau are doua, una inainte una dupa
Multumesc anticipat ![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 - 1,4l 16v Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat .. |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#9
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
pai daca e euro3 are, nu??
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Face |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 6 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Ca are stiu deja ... dar problema era unde e exact.
Pentru ca stiu ca la 1.4 8v e inainte de catalizator dar la mine e ceva care intra in esapament dupa catalizator ... |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 - 1,4l 16v Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat .. |
|
strumfuadi |
![]()
Post
#11
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
aia e! lambda no.2
|
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
Face |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 6 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Si banuiesc ca e fiecare cu setul ei de date catre ECU nu ?
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 - 1,4l 16v Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat .. |
|
VladSoare |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Are si inainte si dupa.
Aia din fata catalizatorului trebuie sa schimbe periodic intre bogat si sarac, cum am zis mai sus. Aia de dupa catalizator trebuie sa stea constant pe zero (nu zero volti, ci "zero" in sensul ca sa stea la mijloc, nici bogat nici sarac). Prima are un rol foarte activ in gestionarea alimentarii, iar daca se strica, motorul mege mai prost si consuma mai mult. A doua nu are decit rol de testare a catalizatorului. Cind catalizatorul nu mai functioneaza cum trebuie, ea in loc sa indice constant incepe sa schimbe ca prima sonda, iar calculatorul vede asta si stocheaza un cod de eroare. Dar nu are nici o influenta asupra mersului motorului. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Face |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 6 October 04 From: Bucuresti ![]() |
deci pot sa o scot fara nici o problema cu alte cuvinte ?? (pe a doua adica)
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 - 1,4l 16v Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat .. |
|
VladSoare |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Da, dar probabil ca o sa-ti ramina aprins becul de check engine (ala cu spirala, din centru).
Plus ca daca o scoti, iti ramine o gaura care trebuie astupata cu ceva. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Face |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 6 October 04 From: Bucuresti ![]() |
pai in cazu asta n-o scot. ii dau un semnal fals
![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 - 1,4l 16v Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat .. |
|
VladSoare |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Dar de ce? Ce-ai cu ea?
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Domnu' Octavian, ia nu-i femeie s-o minti bre' ...
![]() ![]() ![]() Acu' serios ... ia scoate-i firu' si vezi cum mere ... |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
Face |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 6 October 04 From: Bucuresti ![]() |
@Vlad
Pai e singuru impediment intre mine si scoaterea catalizatorului si montarea unui traseu sport This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 13:22 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 - 1,4l 16v Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat .. |
|
Face |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 6 October 04 From: Bucuresti ![]() |
@RoadRunner
Pai avand in vedere ca io banuiesc catalizatoru meu de a fi in starea de "muci" deoarece iarna trecuta am cam imblanit-o putin cu motoru nu foarte cald si a scos un fum de zici ca era fumigena dupa care parca nu mai trage la fel de tare ... probabil ca o scot chiar in seara asta, sa vaz dak isi revine ![]() This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 13:22 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 - 1,4l 16v Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat .. |
|
flavius |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 9 February 05 From: oradea ![]() |
Va multumesc pt raspunsuri!
Intr-adevar nu era de la benzina; am dus masina la service, s-a uitat sub ea si mi-a spus ca nu facea contact mufa da la sonda, a dat cu un spray si asa s-a rezolvat problema. ![]() |
-------------------- |
|
bogdan_slz |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 18 June 04 ![]() |
Azi dimineata mi s-a intamplat o chestie un pic ciudata! Am pornit motorul si pentru ca ma grabeam am plecat imediat...In timp ce scoteam masina din parcare am observat ca martorul antipoluare clipea! Dupa cativa metri s-a stins si pe parcursul zilei n-a mai clipit! I s-a mai intamplat cuiva? Sa fie vorba de frig? In manual scrie ca daca clipeste trebuie sa reduc turatia motorului, dar in momentul respectiv nu aveam mai mult de 2000 de ture...
|
--------------------
Renault
Clio III
1.6 16v
|
|
andrei |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 January 05 ![]() |
De 1 luna patesc acest lucru dimineata. Pornesc motorul, scade turatia, trepideaza schimbatorul si se aprinde martorul galben "noxe". Am fost de doua ori la service insa se intampla la fel. Daca o accelerez imediat se opreste motorul singur. Daca opresc motorul si il pornesc din nou nu mai apare martorul. Cei de la service m-au aburit ca au pilit niste contacte si ca o sa fie bine. Luni ma duc din nou la ei (Cobalcescu).
|
-------------------- Clio Bicorp Extreme Bleu Cyclade 1.2 16 V 2004
|
|
adyt |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 215 Joined: 29 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am patit-o, cand eram foarte nou in ale tehnicii auto...S-a aprins, a mers naspa, s-a tot aprins de cateva ori si mergea naspa, pana la momentul in care n-a mai pornit nici cu militia. Am luat-o pe platforma si m-am dus la IPSO. Au zis ca nu-stiu-ce bobina dar n-am bagat la cap ce anume...Oricum, nu s-a mai intamplat, in genul asta.
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 13:22 |
-------------------- Clio II, 1.2 16V 2002, Expression
|
|
babirusa |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 2 November 05 ![]() |
Eu am patzit acelasi lucru cand acu doua zile mi s-a dus o bobina de inductzie si la service mi-a zis k datorita faptului k mergea in 3 cum se zice elimina noxe.dupa ce am schimbat bobina dupa catziva km si-a revenit.Oricum du-te la service sau cu zice in cartea masini redu turatzia motorului cand mergi.Pt cei interesatzi bobina m-a costat 260 ron la mica intzelegere cu mecanicu pt k altfel cica face vreo 350 ron si alt treaba ceretzi bobine nemtesti;cele originale sagem au capul gri iar cele nemtzesti au capul negru,cica astea din urama ar fi mai bune,iar operatzia in sine nu dureaza dect vreo 20 min max.Se desface carcasa de la motor,apoi se obs bobinele iar cu o tubulara de 10 sau un pic mai mare se defileteaza surubul, bine in prealabil se scoate mufa care intra in bobina se schimba si gata.....masina si-a revenit.Umbla vorba ca la augsburg ar exista bobine de felu asta si ar fi doar 180 ronsi cu putzina dibacie se pot scuti niste bani.Succes
This post has been edited by babirusa: 3 Feb 2006, 18:05 |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2003 1.4 16V Renault Clio Bicorp 1,4 16 V Expression Dinamique Bleu Ottoman 11/2003
|
|
joao_jilberto |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 11 January 05 From: Bucuresti ![]() |
si eu patesc acelasi lucru ci indicatorul de noxe +SERVICE, dar fara a avea probleme la pornire sau in mers. am facut programare la service, dar, miraculos, indicatorul galben s-a stins chiar inainte sa plec la service (mach1). totusi m-am dus, mi-au zis ca nu e nici o problema, ca merg subturat si ca tre sa merg mai turat (!!!). dupa citeva zile, indicatorul s-a aprins iar, peste alte citeva zile s-a oprit, si tot asa... in prezent este iar aprins, am sesizat ca a aparut dupa ce am trecut peste niste denivelari, ma gindesc ca poate s-a deteriorat vreun contact sau ceva electric, repet, nu este nici o problema in timpul mersului sau la pornire. ma duc din nou la service....
|
--------------------
Ford
Mondeo
MK4 / 2008 new Mondeo 2.0 tdci trend thunder gray
|
|
menumorout |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 November 05 ![]() |
azi cand am pus contactul a ramas aprins martorul luminos pt control gaze esapament - si dupa ce am pornit motorul la fel.
in cartea tehnica zice sa contactez imediat dealerul Renault, am sa fac asta maine, dar as vrea sa stiu la ce ma pot astepta ca sa nu ma ia pe nepregatite cei de la sevice. masina are o luna jumate si 2500km, motorina euro 3 doar de la omv si o singura data alpine diesel. ieri am iesit cu ea pe autostrada sa vad la ce viteza ajunge - a ajuns la 180km/h. aici sa fi facut ceva care i-a daunat? mentionez ca nu merg subturat in nici un caz, schimb la 2700-3000 cat sa cad la 2000 in treapta superioara. orice sfaturi ar fi binevenite, ca sa nu ma abureasca cei de la service. This post has been edited by menumorout: 2 Apr 2006, 20:46 |
-------------------- symbol fidji - 1.5 dCi 80cp - feb 06
|
|
hellcat |
![]()
Post
#28
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Probabil vreo sonda isi face de cap...se rezolva pe garantie.
Vezi nu te lauda pe la service cu forja pe care ai aplicat-o ieri masinii |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
menumorout |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 November 05 ![]() |
![]() |
-------------------- symbol fidji - 1.5 dCi 80cp - feb 06
|
|
menumorout |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 30 November 05 ![]() |
acum am venit de la service - a fost valva EGR - in 30 de minute au curatat-o
au incercat sa ma prinda daca merg subturat ![]() o fi fost de la motorina ? am avut in rezervor vreo 15l euro3 peste care am pus 35l alpine diesel..apoi am mai pus vreo 35l euro3 numai de la OMV - acceasi pompa- dr taberei, timisoara. acum mai am jumatate de rezervor de euro3 - am sa vad cum se comporta |
-------------------- symbol fidji - 1.5 dCi 80cp - feb 06
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 11:15 |