Loc parcare platit
![]() ![]() ![]() |
Loc parcare platit
utilitar |
![]()
Post
#181
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- B-14-TGT
1989
|
|||
utilitar |
![]() ![]()
Post
#182
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 September 09 ![]() |
Am aflat intre timp ca au fost acele locuri date "cu dedicatie" "facute" la comanda sau mai exact cu pile din partea primarului general Oprescu.
No comment. ![]() Norac ca nu am ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B-14-TGT
1989
|
|
murfi |
![]()
Post
#183
|
Membru autentic Group: Members Posts: 668 Joined: 31 May 04 ![]() |
I-ai legitimat tu pe aia care numerotau locurile. La mine la bloc locatarii i-au dat administratorului o sticla de bere si a vopsit trot trotuarul cu numere...
ADP nu are cum sa dea locuri de parcare astfel incap sa ocupe tot trotuarul... QUOTE(utilitar @ 15 Sep 2009, 08:56) Nu sunt desenate de ei, sunt marcate de ADP sector 2 pentru ca au marcat intregul trotuar si au pus numere dedesupt. This post has been edited by murfi: 18 Sep 2009, 13:22 |
-------------------- |
|
rtBK |
![]()
Post
#184
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
daca te duci adp oficial sunt 2 parcari din 5. Neoficial sunt marcate toate de adp... si cand au venit sa vopseasca cica aproape sa faca sir indian omuletii
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
utilitar |
![]()
Post
#185
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 September 09 ![]() |
Mda, pacat ca nu se poate dovedi, culmea e ca au si numere de autorizatii, deci cred ca sunt totusi date de ADP, pietonii sa circule prin aer
![]() Din pacate in goana dupa locuri de parcare se poate orice. |
--------------------
Dacia
1310
- B-14-TGT
1989
|
|
utilitar |
![]()
Post
#186
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 September 09 ![]() |
Dupa cateva petitii pe site-ul primariei sectorului 2 am primit urmatorul raspuns
![]() Am luat la cunoștință de conținutul petițiilor cu conținut similar, înregistrate cu nr. xxxx/x/xx. 09. 2009, xxxx/x/xx. 09. 2009 și respectiv xxxxx/xxxx/x/xx. 09. 2009, pe care le-ați adresat Primăriei și Administrației Domeniului Public Sector 2 și după examinarea cazului descris și în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/2001 și ale O.G. nr. 27/2002 vă transmitem următoarele aspecte . 1.H.C.L.M.B. nr. 32/1994 este abrogat de prevederile H.C.G.M.B. nr. 124/25. 03. 2008, modificată și completată cu prevederile H.C.G.M.B. nr. 61/24. 02. 2009 . 2.Examinând situația atât în teren cât și în arhiva cadastrală existentă la instituția noastră observăm că zona prezintă unele particularități și anume : a) Grădinița nr. 201 are intrările poziționate spre blocurile 107, 108 din Șos. Iancului nr. 11, respectiv 13 și spre blocurile 117 B, 117 C din strada Măgura Vulturului nr. 66, respectiv strada Sachelarie Visarion nr. 14, latura dinspre blocul 117 A prezentând valori reduse de trafic pietonal . b ) Din construcție laturile grădiniței situate spre blocul 117 A și spre blocurile 107, 108 sunt flancate de zone desemnate ca parcări de reședință, traficul pietonal fiind preluat de trotuarele existente pe partea aleei situată în apropierea imobilelor . În acest sens precizăm că zona descrisă de dumneavoastră nu are statutul de trotuar, extinderea parcării existente după executarea operațiilor de reabilitare a zonei fiind firească și necesară . La fel ca în zona cuprinsă între blocurile 117 A și 117 B unde pe partea imobilului 117 A este parcare iar pe partea imobilului 117 B este trotuar, în zona pe care o aduceți în discuție traficul pietonal este preluat de trotuarul existent lângă blocul 117 A iar de-a lungul gardului grădiniței se găsește în exploatare o parcare de reședință . Nu dorim să intrăm în polemică cu dumneavoastră dar apreciem că în actuala criză de spații de parcare apariția unor noi capacități realizate cu investiții minime, fără afectarea zonelor verzi, a intereselor majorității comunitare sau a siguranței circulației auto și pietonale, venind în sprijinul unei minorități - posesorii de autoturisme - care are drepturi, cerințe și obligații cetățenești egale cu cele ale celorlalți locuitori ai sectorului, este binevenită . Examinând problema prin prisma obligației administrației publice locale de a-și întemeia întreaga activitate pe principiul echidistanței în relația cu toți cetățenii din teritoriu și luând în considerare faptul că posesorii de autoturisme proprietate personală, deși reprezintă o minoritate, au adresat și adresează în continuare numeroase și insistente solicitări de amenajare și punere în exploatare de noi spații de parcare, ne permitem să considerăm că măsura este întemeiată . În încheiere ne exprimăm speranța că răspunsul nostru a reușit să satisfacă exigențele dumneavoastră și vă informăm că rămânem în continuare disponibili unui dialog corect, concret și civilizat . Vă mulțumim pentru înțelegere . Director General Birou Parcări Ing. Cristian LEMNARU Ing. Valeriu MICU Cu alte cuvinte cine are pile la primarie poate orice, pietonii sa circule pe alte strazi, nu conteaza ca sunt bunici care i-si duc copii la gradinita, sa ocoleasca. Ce ma suparat cel mai tare este nesimtirea lor, "Examinand situatia din teren", sigur ca au facut-o dar doar pentru ai da loc de parcare unui asistent universitar al UTCB cu pile in primarie ... pozele luate de mine de la fata locului arata clar cum masinile sunt parcate pe tot trotuarul, si pe stanga si pe dreapta. Asadar pietoni circulati pe strada de vis-a-vis ... asa vrea ADP-ul. 21092009605.jpg ( Size: 331.67k ) Number of downloads: 1237 |
--------------------
Dacia
1310
- B-14-TGT
1989
|
|
rtBK |
![]()
Post
#187
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
scuze ca zic ... dar clio-ul ala LEX, are sticker reno.ro
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Solon |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Stiu si zona in discutie!
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#189
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
|
--------------------
------
------
------
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Stiu foarte bine zona, am stat pe Sachelarie Visarion 21 de ani. Este JALE cu JA mare la locurile de parcare acolo. Si nu numai in jurul gradinitei, la toate blocurile din zona. Strazile sunt inguste, parcarea se face pe unde apuci. Faptul ca ADP a dat locuri de parcare acolo, nu e rau. Faptul ca le-au dat pe pile si spagi este rau. Si din cate imi mai aduc eu aminte, acolo este o zona in care se poate merge pe jos fara sa iesi in strada sa te calce vreunu cu masina.
Si oricum cred ca sunt facute la misto de vreunu, sau de administratori. Nu tin cu ursul, dar masinile nu se pot lua in casa, ca le-am lua si le-am atarna in cuier daca am putea... This post has been edited by shteffanivlad: 30 Sep 2009, 10:38 |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
utilitar |
![]()
Post
#191
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 September 09 ![]() |
Nu sunt facute la misto, raspunsul de mai sus este cel dat de Directorul ADP Sector 2
|
--------------------
Dacia
1310
- B-14-TGT
1989
|
|
barcea |
![]()
Post
#192
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 21 August 08 ![]() |
e undeva in lege stipulat ca trebuie sa aiba drumul/aleea 8,5m ca sa se poata trasa locuri de parcare paralele cu bordura?
8,5 m rezultati din:2,5m cat ocupa masina si 6m MINIM cat trebe sa ramana din drum/alee! ![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007 1.4
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Legat de parcare...
Avem doua masini. Pentru una am loc platit in fata blocului iar pentru cealalta, conform legii, nu am loc, ci o parchez pe unde nimeresc. Problema cu locurile de parcare este si la noi, numai ca treaba sta un pic diferit. Avem prea multe locuri cu plata si fara plata si cu toate astea sunt discutii pe tema cine si unde si mai ales de ce parcheaza acolo si nu in alta parte. Daca in fata blocului sunt numai locuri cu plata, deci treaba e clara, in spatele blocului sunt si locuri fara plata, de aici pornind tot felul de discutii. Astfel... intr-un spatiu de 10 x 20 metri, ADP sector 4 a decis sa marcheze loc doar pentru 8 masini, cu toate ca mai incap cel putin 8 autoturisme, fata in fata cu cele aminttie mai sus. Spatiu de manevra exista cacalu, dar cu toate astea, ori din lene ori din prostie, nu au facut loc decat pentru repet, 8 masini. Cum va explicati asta ? parcare.jpg ( Size: 289.71k ) Number of downloads: 1094 Din acest motiv ies discutii de genul eu am fost primul aici, deci e locul meu, cu toate ca respectivul cu gura mare, nu are niciun drept asupra locului, atata vreme cat nu este cu plata... Caz real care se poate verifica, in cartierul Berceni, zona P-ta Resita... |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
crisolro |
![]()
Post
#194
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
tu ai pus acolo 10 m lungime in care sa parcheze doua masini pe lungime!
alea de sus ies in jos , inteleg eu ... alea fara plata si cu semnul intrebarii nu ar bloca? pe unde ies, intra ele la randul lor? ... sau inseamna sa hacuie spatiul verde? ca daca amenajarea ar insemna sa se piarda spatiul ala verde eu nu as fi de acord ... uite, acolo pe spatiul verde eu vrea un leagan, doua banci si-un tobogan ![]() si apropo, ai voie la doua locuri de parcare platite pt. un apartament cu conditia sa fie disponibile locuri in acea parcare ![]() This post has been edited by crisolro: 2 Oct 2009, 09:22 Attached thumbnail(s) untitled.jpg ( Size: 84.84k ) Number of downloads: 939 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Flamingo |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru "SPARKY Team" Group: Banned Posts: 1.064 Joined: 20 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu, poate ca sunt mai mult de 10 metri, ideea e ca au loc ambele siruri de masini sa iasa din parcare fara sa jeneze celelate masini...
![]() 2 Oct 2009, 10:50: Am gasit ! Bine, poza e mai veche iar acel microbuz nu mai parcheaza acolo. Tot din poza nu se vede marcajul facut intre timp. parcare2.jpg ( Size: 217.4k ) Number of downloads: 205 Acum observi cat spatiu de manevra este ? ![]() Parerea mea este ca ori le marcau pe toate, ori deloc si cu asta basta... This post has been edited by Flamingo: 2 Oct 2009, 09:50 |
--------------------
HYUNDAI
i10, full options
2008 A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
SI la mine (Teiul Doamnei), in spatele blocurilor au aprut marcaje pe trotuar. Pe lungimea unui bloc sunt 8 locuri. Ceilalti din blocul respectiv (ca sa nu zic din zona pentru ca sunt 3 blocuri care trebuie sa imparta acelasi spatiu) unde naiba isi mai pun masinile? Iar in fata blocurilor, pe Teiul Doamnei se ridica masini intr-o veselie. Am trimis si eu o petitie pe siteul Primariei sectorului 2, dar cititnd ceea ce a scris Utilitar inseamna ca am scris degeaba. Sa faca naiba abonamentul din parcarea subterana de la Obor 100 de lei pe luna, nu 400 cum este acum si nu m-ar deranja sa merg doua statii cu tramvaiul pana acolo. Si-asa parcarea aia este mai mult goala.
Ba mai mult, o bucata din spatiul verde al blocului a disparut, 4 vecini turnand asfalt peste el. Umbla zvonul ca ADP-ul de sector nu le-a dat autorizatie, dar unul dintre ei este consilier la Primaria Capitalei. Iar exemplul lor a fost urmat si de altii din alte blocuri. SI ca sa-i puna capac, pe alta portiune din spatiul verde al blocului s-a trantit un chiosc de flori. Pentru o luna a disparut de acolo, iar un @#@@$ din alt bloc, cica si ala consilier la primaria de sector (cam multi consilieri in zona) pusese ochii pe spatiul ala sa faca parcare ca area "o obligatie catre cineva" (citez). Noroc ca a aprut chisocul la loc. O sa pun si poze alta data. |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
utilitar |
![]()
Post
#197
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 September 09 ![]() |
Highwayman, nu e degeaba, trebuie sa-ti raspunda, cel mai bine e sa faci petitie sau cerere de informatii pe site-ul PMB direct (vezi bara in de sus Contact). Cei din primaria sectorului 2 probabil sunt "corupti" sau au interese legate direct de acele locuri (vezi cazul meu).
Sa va informez ce m-a transmis DTDSC din cadrul PMB. Citez: QUOTE " Din informatiile transmise de cetateni si din verificarile noastre a reiesit faptul ca pe trotuarul adiacent Gradinitei 201, situata pe srt. Dridu Georgescu, au fost marcate locuri de parcare. In cazul in care aceste locuri au fost inchiriate ca parcaje de resedinta, va rugam sa procedati la rezilierea cestor contracete, deoarece nu sunt avizate de catre Comisia Tehnica de Circulatie a Municipiului Bucuresti" Deci in concluzie sunt ilegale, mai mult decat atat ADP nici nu a intreprins nici un demers pentru a sterge, desfinta acele locuri. Chiar si azi erau afisate autorizatii pe gard, lucru iar ilegal, nu ai voie tu sa afisezi sau sa scrii ca ai autorizatie etse treaba ADP-ului sa scrie doar ca sunt parcari de resedinta prin placa speciala. ![]() Pun pariu ca foarte multe astfel de parcari au fost marcate ilegal de ADP in Bucuresti. Pentru cei interesati puteti consulta pe site-ul PMB (www.pmb.ro) la acte administrative prevederile H.C.G.M.B. nr. 61/2009 si conform H.C.G.M.B. nr. 124/2009. P.S. Daca mai stiti si in alta parte astfel de situatii va rog sa-mi da-ti un PM. This post has been edited by utilitar: 8 Oct 2009, 11:36 |
--------------------
Dacia
1310
- B-14-TGT
1989
|
|
barcea |
![]()
Post
#198
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 21 August 08 ![]() |
revin cu o schema
![]() cunoaste cineva legea?poate primaria inchiria locuri de parcare pt masinile rosii?vreau sa fac o cerere pt trasare si marcare a locurilor cu pricina ![]() hh.jpg ( Size: 16.96k ) Number of downloads: 211 straduta cred ca poarta denumirea de 'alee de acees'.este situata in spatele blocuriloe si are latimea de 6 m.oare e legal sau nu ca primaria sa ne inchirieze locurile alea? This post has been edited by barcea: 11 Oct 2009, 13:52 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007 1.4
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE straduta cred ca poarta denumirea de 'alee de acees'. Daca faci cererea respectiva (ca incercarea moarte n-are...), trebuie sa scrii denumirea exacta a stradutei respective. Chiar daca e situata in spatele blocurilor, tot are un nume : strada/aleea/intrarea "x". QUOTE cunoaste cineva legea? Nu exista nici-o lege care sa reglementeze conditiile tehnice pentru locurile de parcare de resedinta. Cel mult sunt niste norme interne ale ADP-urilor, care pot diferi de la un sector la altul. |
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
barcea |
![]()
Post
#200
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 21 August 08 ![]() |
ms de raspuns
![]() evident ca are si nume straduta.nu m-am exprimat eu corect.vroiam sa zic ca ea face parte din in categoria 'alee' ori 'alee de acces'.deci nu e strada x sau bulevardul y e doar o simpla alee. pai nu e in niciun sector ca eu sunt din provincie ![]() ![]() This post has been edited by barcea: 11 Oct 2009, 21:18 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007 1.4
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#201
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.464 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Da, am vazut parcari in care locul de parcare e paralel cu bordura, dar nu sunt sigur ca sunt parcari de resedinta oficiale/cu acte, sau le-au trasat locatarii cu de la ei putere. Poate stiu mai bine alti colegi de forum.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
barcea |
![]()
Post
#202
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 21 August 08 ![]() |
am inteles.ms inca o data.pai daca erau trasate de la primarie atunci trebuia sa fie si o tablita/pancarta pe undeva sa ateste ca toata treaba e legala.
daca stie vreun alt coleg cum sta treaba cu legalitatea chiar l-as ruga sa-mi raspunda ![]() |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007 1.4
|
|
crisolro |
![]()
Post
#203
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(barcea @ 12 Oct 2009, 11:19) am inteles.ms inca o data.pai daca erau trasate de la primarie atunci trebuia sa fie si o tablita/pancarta pe undeva sa ateste ca toata treaba e legala da, da! ![]() daca ai stii cate locuri adp fara marcaje am vazut (mai e necesar sa spun ca la noi la bloc se platesc de vreo 5 ani si s-au marcat acum cateva luni?????? si da, era o placuta d-aia albastra cu P-ADP dar mai intr-o parte si nu ai fi realizat care sunt si care nu sunt ADP ![]() la 6m strada aia, ma indoiesc ca aproba cineva (legal ![]() ![]() asa ceva am vazut (inclusiv cu stalpi infipti pe trotuarul ramas liber pt. a fi siguri ca ramane totusi un trotuar pt. pietoni!) dar iarasi nu as putea spune 100% cine a dat cu vopsea pe asfalt! sau mai e o varianta - se poate face da' sa fie strada cu sens unic! This post has been edited by crisolro: 12 Oct 2009, 11:07 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
barcea |
![]()
Post
#204
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 21 August 08 ![]() |
deci raspuns final nu
![]() din pacate nu exista trotuar pe ambele parti ale drumului.pe partea cealalta e zona verde din jurul blocului.strada nu e cu sens unic,dar nici nu are legatura cu alte strazi/stradute/drumuri,e doar alee de acces in cartier(la blocuri).tin sa precizez ca in aia 6 m incap si masinile parcate la bordula si are loc sa treaca si masina de gunoi fara nici ce-a mai mica problema. ideea e ca deja incep sa se traseze locuri in tot cartierul(intre blocuri) iar pe zona asta de care vb eu o sa inceapa sa fie inghesuiala daca nu e niciun marcaj de la primarie.problema mare nu ar fi inghesuiala ci sa nu se gaseasca cineva sa umble cu ilegalitati pe undeva si sa se traseze pt altii locurile astea daca noi nu am fost mai iuti de picior. PS am uitat sa precizez ca demersul meu e atat pt mine cat si pt inca 4 vecini care parcam tot acolo de ani de zile(intre 15 si 25 dupa caz). |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007 1.4
|
|
utilitar |
![]()
Post
#205
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 September 09 ![]() |
pt barcea.
d.p.d.v. legal nu se poate obtine autorizarea de la Comisia Tehnica de Circulatie a Municipiului Bucuresti, dar mai sti .. in Romania e posibil orice. Daca vrei sa te documentezi poti studia urmatoarele acte: 1. Hotararea C.G.M.B. nr.124/2008, care poate fi gasita pe site-ul PMB 2.H.C.G.M.B. nr. 61/24. 02. 2009, care poate fi gasita pe site-ul PMB 3. AnexaH124_08.pdf parte integrata a C.G.M.B. nr.124/2008 Totodata va sfatuiesc sa aveti in vedere ca si pietonii sa poata circula. si ca sa va tin la curent cu demersurile facute, am primit de la ADP S2 urmatoarea: QUOTE Luând la cunoștință de conținutului notei pe care ne-a adresat-o Direcția Transporturi, Drumuri, Sistematizarea Circulației din cadrul Direcției Generale Infrastructură și Servicii Publice din Primăria Municipiului București vă transmitem faptul că până la noi dispoziții am luat măsura comunicării utilizatorilor locurilor de parcare numerotate de la 10 la 13 inclusiv faptul că începând cu data de 15 octombrie 2009 dreptul dumnealor de a utiliza în mod exclusiv aceste locații încetează deoarece zona revine la statutul juridic anterior și anume acela de domeniul public de utilizare generală . asta a fost primita la o jumatate de ora dupa : QUOTE Urmare luării la cunoștință a conținutului noii petiții pe care ați adresat-o Primăriei și Administrației Domeniului Public Sector 2, înregistrată cu nr. 11866/R/05. 10. 2009 și precizând că ne păstrăm punctul de vedere exprimat în răspunsul anterior dorim să vă transmitem următoarele precizări . Petiția înregistrată cu nr. 74596/2783/S/30. 09. 2009 are anexată copia răspunsului nostru pentru sesizarea anterioară – 71245/2708/S/2009 –fapt care dovedește că acest text a ajuns în posesia dumneavoastră . Lectura mai atentă a frazei de debut a răspunsului la petiția 2783/S/2009, text pe care îl cităm în continuare ... Am luat la cunoștință de conținutul petițiilor cu conținut similar, înregistrate cu nr. 2643/S/15. 09. 2009, 2663/S/18. 09. 2009 și respectiv 71245/2708/S/23. 09. 2009 ... ... este elocvent în a preciza faptul că materialul se referă în mod explicit la cele 3 petiții și deci asupra faptului că ați primit deja răspunsul nostru pentru cele 3 petiții citate . Cu toate că este evident faptul că am răspuns deja celor 3 sesizări enunțate mai sus, petițiile dumneavoastră ulterioare, cu conținut asemănător, înregistrate cu nr. 11866/R/05. 10. 2009 și respectiv 76091/2806/S/05. 10. 2009 debutează cu enunțarea aceluiași neadevăr pe care îl reproducem în continuare (citat) ... Vă reamintesc că nu mi-ați răspuns petițiilor cu conținut similar înregistrate cu nr. 2643/S/15. 09. 2009, 2663/S/18. 09. 2009 și respectiv 71245/2708/S/23. 09. 2009 ... fapt care este în dezacord cu situația reală și ne îndreptățește totodată să avem serioase îndoieli în ceea ce privește interesul pe care îl acordați atât răspunsurilor pe care vi le adresăm cât și punctului de vedere complet și competent pe care îl exprimăm și îl susținem cu argumente tehnice și legale . În ceea ce privește presupusa diminuare a siguranței traficului pietonal în favoarea dezvoltării capacităților de parcare de reședință dorim să vă supunem atenției faptul că afluirea/defluirea pietonilor (copii, părinți, bunici, ...) spre și dinspre grădiniță se realizează astfel : - ieșirea spre nord poziționată în dreptul blocului 117 C de pe strada Sachelarie Visarion debușează într-o parcare de reședință cu 7 locuri, parcare situată într-o zonă înghesuită gen “ fund de sac “ ; - ieșirea spre sud poziționată în dreptul blocului 107 din Șos. Iancului debușează în 2 parcări de reședință, una cu 25 locuri poziționată la gardul unității școlare și una de 19 locuri situată mai aproape de fațada spate a imobilului ; Precizăm că aceste parcări de reședință sunt în funcțiune de mai mult timp și niciodată nu au existat probleme, incidente sau accidente de circulație . În altă ordine de idei trebuie să precizăm faptul că accesul spre și dinspre strada Măgura Vulturului se face prin aleea situată între blocurile 117 A și 117 B, zonă dotată cu trotuar (pe partea blocului 117 ![]() Deci este evident că afluirea/defluirea la grădiniță nu se realizează prin spatele blocului 117 A, zonă dealtfel slab circulată deoarece imobilul în cauză are ieșirea (și adresa poștală) spre strada Măgura Vulturului, ieșirea spre grădiniță având doar destinație tehnică, în principal evacuarea gunoiului menajer colectat în bloc . Nu este necesar să fie executate determinări extrem de pretențioase caracterizate de utilizarea unor tehnologii de avangardă pentru a evidenția adevărul de netăgăduit că dezbatem o falsă problemă privind circulația pietonală în zona respectivă cu atât mai mult cu cât mulți părinți/bunici rezidenți în zonă au și calitatea de proprietari/utilizatori de automobile . Totodată, din respect pentru adevăr dorim să vă comunicăm faptul că la o populație sub 400.000 locuitori există circa 150.000 de autovehicule proprietate personală ceea ce înseamnă că “ minoritatea “ posesorilor de automobile, minoritate la care vă referiți cu un aer dezaprobator de parcă ea ar constitui un flagel nedorit este defapt cea mai mare (ca număr de indivizi) categorie minoritară în total populație sector 2 . În fapt problema se rezumă la a determina ponderea corectă a necesităților unor minorități în ansamblul nevoilor întregii comunități și implicațiile (preponderent pozitive și/sau negative ) rezultate din aplicarea unor măsuri administrativ-organizatorice în scopul satisfacerii intereselor unei cât mai largi majorități comunitare . Ne exprimăm în continuare deschiderea pentru susținerea dialogului cu dumneavoastră dar dorim să subliniem faptul că enunțarea unor acuze de genul ...presiuni făcute de oameni cu cunoștințe în primărie – după spusele lor ... ...,anumite personaje din ADP cer 100 de euro pentru un loc de parcare ... sunt neavenite și jignitoare atâta timp cât nu sunt susținute de probe concrete . Politica administrației publice locale este aceea de a nu încuraja sub nicio formă astfel de manifestări dar aplicarea măsurilor administrative legale în acest gen de cazuri solicită justificarea ei cu probe și fapte, afirmațiile cuprinse în petițiile dumneavoastră neintrând în această categorie . Vă mulțumim . schimbare de atitudine in 30 de minute. Nu inteleg unde mi-au comunicat QUOTE punctului de vedere complet și competent pe care îl exprimăm și îl susținem cu argumente tehnice și legale cand eu le-am cerut in primul mail: QUOTE Doresc sa cunosc in baza carei legi, hotarare sau alt act a fost posibila modificarea trotuarului (de langa gradinita 201 Clopotel) prin marcarea lui ca si spatiu pentru parcari cu plata. si in al doilea mail: QUOTE Art 1 alineat 1 din H.C.G.M.B. nr. 61/27. 02. 2009 Va rog sa precizati numarul avizului in cauza. In niciunul din raspunsuri nu mi-au dat vre-o dovada ca ar avea sau sa specifice numarul avizului. M-au luat cu povesti de adormit copii. In concluzie foarte multe locuri de parcare sunt create ilegal de ADP. Urmatoarele demersuri sunt facute pentru montarea stalpilor de protectie a trotuarului. This post has been edited by utilitar: 14 Oct 2009, 09:12 |
--------------------
Dacia
1310
- B-14-TGT
1989
|
|
barcea |
![]()
Post
#206
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 21 August 08 ![]() |
ms de raspuns
![]() la tine din cate am inteles e vb si de o gradinita pe acolo.in cazul meu nu am de-a face cu asa ceva.iar treba cu trotuarul iarasi pica din start pt ca exact cum am facut pe desen,masinile vor fi parcate pe strada paralel cu bordura care delimiteaza strada(aleea) de trotuar si NU pe trotuar Capture_4.jpg ( Size: 6.57k ) Number of downloads: 113 This post has been edited by barcea: 14 Oct 2009, 10:26 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007 1.4
|
|
utilitar |
![]()
Post
#207
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 September 09 ![]() |
Daca strada are 6 metri fara trotuar si se cere doar pe o latura, nu se afecteaza trecerea pietonilor, te poti duce la ADP cu o petitie prin care sa ceri sa se creeze acele locuri de parcare. Oricum depinde de la oras la oras.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-14-TGT
1989
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#208
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
utilitar - unde scrie lucrul ce il spui tu? - bucurestiul este un loc al pilelor in privinta realizarii si marcarii parcarilor din domeniu public - normative privind modul realizarii de parcaje il gasesti in "normativ pentru proiectarea, executia si exploatarea parcajelor pentru autoturisme' indicativ:NP24-97 - IPCT-SA
|
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
barcea |
![]()
Post
#209
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 21 August 08 ![]() |
azi a venit cineva de la cadastru sa se uite,sa studieze problema.cu jumatate de gura mi-a spus ca se poate,cu jumatate ca nu.ideea e ca trebe ca eu sa fac cererea cu pricina si sa le-o duc lor dar cica ei trebe sa o trimita mai departe politiei rutiere,ca e de competenta lor,pt ca parcarea e pe strada.nu mai inteleg nimic
![]() ![]() This post has been edited by barcea: 14 Oct 2009, 16:54 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji
2007 1.4
|
|
utilitar |
![]()
Post
#210
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 September 09 ![]() |
aleksanders - ai dreptate, dar el cere doar macarea spatiului de ADP, care-l inchiriaza, practic nu se face o parcare. Chestia asta e reglementata de actele pe care le-am mentionat mai sus.
barcea - Comisia Tehnica de Circulatie a Municipiului Bucuresti da avizul final, fara el nu se poate, nu stiu in alte orase cum se procedeaza, dar banuiesc ca au ceva asemanator. Oricum nu inteleg nevoia oamenilor de a devenii exclusivisti pe anumite locuri cand nu exita un loc pentru fiecare masina. Daca n-ar exista aceste parcari pe spatiul public ar fi mult mai bine. This post has been edited by utilitar: 15 Oct 2009, 11:57 |
--------------------
Dacia
1310
- B-14-TGT
1989
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 16:34 |