Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intra in viteze greu, Cand motorul e se incalzeste intra greu in viteze

unicooll
post 23 Feb 2008, 20:55
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




Buna tuturor...am si eu o problema...De cand am luat masina de prin aprilie anul trecut, a aparut o bataie la furca de la cutia de viteze( acolo unde vine pus cablul de ambreiaj)... era o bataie care se simtea si in pedala de amreiaj - printr-o vibratie destul de puternica la picior daca nu era apasata macar putin pedala de amreiaj...nu era neaparat o problema foarte mare pentru mine...dar ma gandesc eu ca acea vibratie a dus la o fisura a cablului de amreiaj care mi s-a rupt in urma cu vreo 3 saptamani...
Vreau sa precizez ca inainte cu vreo 4 luni inainte de a se rupe cablul, dupa ce ma plimbam putin cu masina, si se incalzea motorul intra destul de greu in masalier(cauza ce o cred eu este ca din cauza ca se fisurase cablul si castigase cam vreun centimetru in plus la lungimea sa si nu se apasa pedala destul de bine)...
Dupa ce mi s-a rupt cablul de ambreiaj am avut o surpriza neplacuta....am umblat o groaza sa fac rost de cablul de amreiaj, peste tot in Iasi unde mergeam sa fac comanda imi aducea cablul dar nu mi se potrivea, avea grosimea "camasii" care intra prin caroserie la pedala de amreiaj putin mai groasa si nu venea...am comandat asa in vreo 6 magazine, si peste tot imi aducea la 30 RON acelasi cablu....la reprezentanta Renault in Iasi mi s-a cerut 110 RON pentru cablul original...si nu am considerat ca e corect sa dau atat pentru un cablu de amreiaj...asa ca am facut rost de unul de la dezmembrari cu 30 RON...nu e identic cu al meu, dar mi-a venit- singura diferenta era ca era mai lung cu vreo 1 - 2 cm (am rezolvat asta punand in capul cablului o piulita pentru a-i mai scadea din lungime....perfect imi intra bine - dar aceeasi problema cum se incalzeste motorul mai bine, imi intra greu in viteze....nu mai spun in masalier...haraie de o ia naiba....ce pot face in cazul asta? De ce cu motorul oprit sau pornit dar rece intra perfect in viteze iar cum se incalzeste simt ca ma scoate din sarite!!!
Ce pot face? Ce sa fie? uleiul din cutie??? sau ce sa fie??? are vreo legatura cu jocul care l-am avut in trecut la furca de la cutia de viteze?(am uitat sa precizez ca acum nu mai se simte asa de tare vibratia de la furca de la cutie....aproape deloc)...E vreun rulment din cutie? nu stiu ce sa mai cred, de ce intra bine in viteze cat motorul e mai rece??? HELP PLS...
Masina e un Renault 19 din 1989, motor de 1237 cmc, model Hatchback, exact ca in poza de la avatarul meu...

This post has been edited by unicooll: 23 Feb 2008, 22:10


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 23 Feb 2008, 21:37
Post #2


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




1. Bataia de la furca ambreiajului - o problema fie cu rulmentul sau placa de presiune. Daca ai cunostinte de mecanica, le poti schimba singur. Altfel, cauta un mecanic bun, sa-si dea si el cu parerea. Exista si un zgomot acolo? De obicei se schimba discul+placa+rulmentul.

2. Huruit de pinioane la marche-arriere - cablul de ambreiaj este prea putin intins = nu debraiaza suficient.
Ai un reglaj automat la pedala, sub forma unor semicercuri cu zimti; verifica daca iti intinde cablul suficient.
De asemenea, poate fi si nivelul uleiului din CV prea scazut. Cauta un manual pentru motor-cutie sa afli cat ulei ar trebui sa fie in cutie.

Numai bine!

This post has been edited by dan_mar: 23 Feb 2008, 21:42


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 23 Feb 2008, 22:15
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




Pai nu am neaparat cunostinte de mecanica si nu prea stiu cum ar trebui schimbate toate acestea...cablul e intins la maxim , am vazut despre ce zimti e vorba la pedala pentru ca am fost nevoit sa-mi montez eu cablul cel cumparat la amreiaj...
Intradevar la fruca este un zgomot, ce este sub forma unui tzacanit (dar ma gandesc ca tzacanie din vibratia motorului), si de aceea se si simtea acea vibratie la pedala de amreiaj in masina...
Nu stiu ce sa mai cred...cam cat m-ar costa sa schimb disc + rulmet + toate cele ce trebuie pe la cutie??? ies mai ieftin de la dezmembrari oare? ca daca pe un cablu original mi s-a cerut de nou la Renault 110 RON, apoi ma intreb cat ma costa toate astea....sper sa fie vorba doar despre uleiul din cutie, dar stau si ma intreb de ce daca opresc motorul atunci cand intra greu in viteze, nu intampin probleme cu motorul oprit...cine stie, nu stiu ce sa mai cred nici eu....


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hypo RS
post 23 Feb 2008, 22:36
Post #4


Lentilescu Obezel


Group: Members
Posts: 215
Joined: 26 November 07
From: Bucuresti




Am avut si el, la prima mea masina (un renault 9GL din '86), acceasi problema. Am schimbat placa discul rulmentul si totul a fost ok dupa. Ulterior am schimbat si pedala, se tocisera acei zimti. Deci in concluzie du-te la un mecanic (evita service-ul autorizat ca te rupe) si te va rezolva el.


--------------------
Renault Sport Clio 172 2003 - B -- XUU
Hyundai Accent 2005 B xxxxxx
Biciclist urban... Univega HT 560 usor modificata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 23 Feb 2008, 22:47
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




Multumesc mult pentru sfaturi...dar o ultima intrebare....aproximativ stie cineva cat ar costa toate piesele astea ce trebuie schimbate? E posibil sa fac bine daca gasesc la dezmembrari aceste piese?


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 23 Feb 2008, 23:46
Post #6


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Nu ai ce cauta la dezmembrari pentru un disc de ambreiaj, placa de presiune si rulment de presiune. Sunt considerate consumabile la fel ca bucsile, pivotii si altele care se schimba la un interval anume de km sau in functie de uzura. Ai cunostinta sa fie schimbate recent la masina ta?
Daca te intereseaza in mod deosebit preturi, nu sunt foarte scumpe, dar a trecut ceva timp de cand le-am schimbat la a mea si nu retin sume exacte. Oricum n-ar fi de actualitate (deh, cursuri valutare etc). Nu cauta la reprezentante RENAULT piesele, cer pe ele cat nu fac. Nu-ti pot face recomandari legat de fabricanti, dar altii pot, sunt mai in tema ca mine. In mod normal, orice magazin de piese auto poate sa-ti ofere o lista cu preturi, pe diferiti producatori.

Ca idee de baza: motorul cand este pornit invarte si cutia de viteze. In functie de treapta de viteza in care esti, rotatia se transmite la roti. Pe liber cu motorul pornit, CV nu mai transmite rotatia la roti. Cu alte cuvinte, e normal sa iti intre usor in viteza cand e oprit motorul, deoarece in cutie nu se invarte nimic, astfel pinioanele se aliniaza ok. In schimb, cu motorul pornit, nu poti schimba viteza fara sa apesi ambreiajul. Ambreiajul nu face decat sa "desprinda" cutia de motor. Aici apare problema ta: apesi ambreiajul, dar nu suficient (adica nu are cursa necesara sa debraieze complet) astfel cutia ramane oarecum cuplata la motor si apar acele "huruieli" in general la tr.1 si marche-arriere.
In concluzie, cauta un mecanic, fa o diagnoza a problemei, cumpara ce-ti recomanda respectivul si incearca sa reglezi cablul de ambreiaj. Daca ai uzura mare si la pedala, schimb-o. Ai scris mai sus ca ai pus o piulita in capatul de la CV al cablului, ceea ce ma duce cu gandul la un cablu prea lung; incearca sa mai adaugi inca un distantier acolo, sa vezi efectul. Nu intinde cablul prea tare, vei uza prematur discul de ambreiaj.
Bafta!

L.E. Uite, aici s-a mai discutat despre asta, dar a ramas in aer topic-ul : http://www.reno.ro/index.php?showtopic=83849&hl=

This post has been edited by dan_mar: 23 Feb 2008, 23:56


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 24 Feb 2008, 00:31
Post #7


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




pentru disc si placa si rulment nu ai c ecauta la dezmenbrari .
Posibil s ale schimbi foarte curand din nou si iesi mai scump.
Nu ai c ecauta cu improvizatii la sistemul de cablu-pedala.
Este o masina pretentioas a.Dca pui o bucsa din cauciuc drept distantier ea se va incalzi si tasa in cazul in care se incinge motorul .Nu rezolvi problema asa.
Verifica dintii daca sunt buni , sa nu ai uzura .
Pedala noua cu tot cu bucsi si rotile dintate 50Euro+tva ( nu este originala )
Doar rotile dintate undeva la 8 euro+tva
Tu alegi fucntie de resurse si uzura d ela fata locului .Unii inlocuiesc bucsile cuc ele de la pedala de frana sau acceleratie .
Nui intra in viteza pentru ca nu se efectueaza o debraiere completa .
Bataia este posibila de la rulment uzat sau disc uzat .
Kit de ambreiaj ( disc=placa+rulment+nbu stiu ce chichitze ) 450ron Firma Sacks
Doar disculd e ambreiaj 180ron si rulment undeva la 70 ron .
Dar sincer daca tot dai cutia jos depe masina schimi tot (kit ).

Pentru dintii aceia vezi ca pe www.febi.com ai un fel e catalog in stanga Vehicle spare parcle si gasesti ."rep. kit clutch adjustment - 10740"
Au reprezentanta in romania doar o singura firma cu sediul in bucuresti dar te descurci tu smile.gif spor la cautat smile.gif



Attached thumbnail(s)
10740.jpg ( Size: 13.27k ) Number of downloads: 1211


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M M
post 24 Feb 2008, 13:26
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 February 08
From: iasi




Haideti sa va spun eu o poveste, o parere personala:

In primul rand acei zimti de pe pedala de ambreiaj intinde cablul pentru asigurarea tensiunii in cablu(cand calci pedala, sa debraieze la maxim). Problema e ca, acei zimti , de fapt, acel ansamblu de la pedala se numeste REGLAJ AUTOMAT IN FUNCTIE DE UZURA DISCULUI DE AMBREIAJ(asta dupa spusele unor mecanici).In traducere, cu cat discul de ambreiaj se uzeaza mai mult acel reglaj pica de pe un zimte pe altul (de la primii pana la ultimii) pentru strunirea cablului.

Asa la ghici, cred ca ai asa: Furca de la CV s-a deplasat de pe locul original cu cativa milimetri ( cand ai sa scoti furca, ai sa constati ca are un sant perfect rotund care de obicei, datorita uzurii se sparge si iti muta furca putin din locul original). De asta cred ca ai tu acel zgomot

Apoi, rulmentul sigur e varza, rupt crapat sau cum o mai fi el.
E posibil sa fie si placa, in sensul ca furca e putin deplasata si nu iti impinge rulmentul perfect pe centru ceea ce duce la deteriorarea placii.
Si daca tot ajungi acolo, ar fi indicat sa schimbi si discul.
Uleiul mai trebuie schimbat, la un anumit numar de km (45.000 parca), care e vital pentru CV

Altceva, in legatura cu cablurile de ambreiaj, eu am schimbat vreo 5, unele cumparate de la Meteor, cu 50 RON, altele de la dezmembrari(originale), si am cumparat unul si de la Reprezentanta Renault tot cu 110 lei, dar...Cele de la Meteor erau de productie italiana, iar cel de la Bras era chipurile din Mexic. Ideea e ca diferenta de calitate era foarte mare, in sensul ca cel de la Bras se vedea ca era foarte bun.

In fine pana la urma toate s-au rupt, in acelasi loc, asta pana sa ma desteptez eu si sa-mi dau seama ca buba era la furca ( rupt canalul rotund ), rulmentul (praf facut, bilele cazute) placa si ea era uzata unde calca rulmentul, si discul cam varza.Atunci nu am avut bani sa o fac calumea,asa ca discul l-am lasat asa,placa am luat de la dezmembrari( in stare f buna), rulment am pus unul nou, iar furca tot de la SH. Un kit complet (disc, placa, si rulment) la Meteor (made in Italy) pentru masina mea costa 900 RON si nu mi-am permis, dar urmeaza sa iau o decizie mare, ori vand masina si imi cumpar altceva, ori o fac, de la un cap la altul ( segmentare, ambreiaj, si ce o mai fi ) . Let me think ...
Oricine are adaugari de facut si alte pareri e bine venit !
Numai bine si duminica frumoasa

This post has been edited by M M: 24 Feb 2008, 13:31


--------------------
Renault R 19 1993 motor 1.9 dT 90 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 24 Feb 2008, 14:15
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




M M, si cat te-a ajuns sa o faci asa? pentru ca noi ai spus ca ar fi fost 900RON, asa cu cat ai scapat?

La mine zimtii de la pedala si pedala sunt perfecti, nu au uzura, doar cred ca acel cablu care l-am luat de la dezmembrari e putin mai lung cu vreo 1 - 1,5 cm... si nu am cum sa-l mai regelez de la pedala, ci am pus la furca in capul cablului o piulitza de 12, taiata putin cu panza de bonfaier... totusi nu cred ca e de ajuns...va trebui sa mai pun ceva...

o nelamurire am, pe unde pot pune ulei in cutia de viteze??? as putea turna cumva prin furtunasul care iese din cutie si are un capacel in cap??? presupun ca nu... biggrin.gif , astept pareri...
P.S. : Cand mi s-a rupt cablul vechi de la ambreiaj am adus masina acasa soar cu a intaia de la vreo 2,5 km , si mi-a cam aruncat putin ulei din cutie pe la acel furtunas....probabil a fost turata nitzel mai mult...

This post has been edited by unicooll: 24 Feb 2008, 14:16


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M M
post 24 Feb 2008, 14:27
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 February 08
From: iasi




Vreo 2 mil manopera, rulmentul 30 RON, placa 80 RON, furca 20 RON

Si la mine zimtii sunt perfecti dar sunt pe ultimii din cauza discului sters.

Eu la cutia de viteze am 2 dopuri.Unul jos care e pentru golire, si unul in lateral si se pune uleiul cu o pompa (in service l-am pus). Da, si eu am ramas pe COPOU fara cablu de ambreiaj, si am venit pana in CUG cu treapta 1 in 2000 de ture.
Nu stiu ce cablu ai tu acolo, dar pot sa trag o privire daca ne intalnim prin oras


--------------------
Renault R 19 1993 motor 1.9 dT 90 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 24 Feb 2008, 14:27
Post #11


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Poti si pe acolo, dar e un fel de munca de batran chinez.... mai ai o varianta sa-l torni prin busonul din laterala cutiei, chiar inspre radiator. Ai nevoie de un bidon cu dop cu gat, ceva de genul bidoanelor de detergent de vase sau de suc (nu dau nume... eventual pe PM) poate gasesti un capac care se potriveste pe bidonul de ulei.


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 24 Feb 2008, 14:32
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




M M, chiar as vrea sa ne intalnim intr-o zi prin oras, si poate mai am si eu ce invatza de la tine...
Macar cateva sfaturi...Eu stau in zimbru, si daca imi lasi un nr de tel si imi spui vreo zi cand esti liber ne putem intalni...


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 Feb 2008, 00:02
Post #13


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




@M M iar dai sfaturi oarecum eroante. Sfatul lui dan-mar este cel corect.

Intr-adevar uleiul se goleste prin dopul de sub cutie; DAR de umplut se umple prin lateral, pana cand da pe dinafara. Nu cu pompa, nu cu nimic.
Dopul acela poti sa-l consideri prea-plin. Daca da afara p-acolo, ai prea mult ulei in cutie.

Francezul a zis ca cutia e gresata pe viata, dar nu prea cred ca isi inchipuia el ca masinile astea vor trai atat.

Unicool - 2,8-2,9 litri de 75W80 ELF

<span class='edit'>25 Feb 2008, 00:03:</span>
P.S. Unicool, cumpara cablul de la reno. Nu vei regreta!

nedumerire.gif dar mai intai posteaza o serie de sasiu, o serie si model de motor si una de cutie ca sa-ti dau codul cablului tau.

This post has been edited by R19/16v: 25 Feb 2008, 00:04


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M M
post 25 Feb 2008, 10:12
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 February 08
From: iasi




Poate nu m-am facut inteles, nu m-am referit la pompa de umflat rotile, Doamne fereste. Cand am facut schimbul de ulei in CV au bagat ulei prin busonul din laterala, cu un fel de seringa cu acul curbat, o seringa de 1,5 litri. Acuma sper ca s-a inteles.Cu pompa n-am pus niciodata smile.gif)


--------------------
Renault R 19 1993 motor 1.9 dT 90 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 Feb 2008, 10:24
Post #15


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu tot cu presiune se cheama ca ai bagat? Ideea e ca se toarna pana se umple, fara presiune.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M M
post 25 Feb 2008, 10:31
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 February 08
From: iasi




Stai ca deja nu mai inteleg.Uleiul se toarna pana cand curge tot pe unde il bagi nu? Eu cand am fost in service, au urcat masina pe elevator, s-au bagat sub motor si cu seringa aia uriasa au ridicat uleiul, nu cred ca a avut presiune ci doar a avut rolul de a urca uleiul incet incet.Cel putin la mine asa au facut mecanicii

Referitor la sonda de temperatura a apei,ai ceva vreo schema ca sa pot intelege cum functioneaza exact? Stiam ca difera, dar din obisnuita tot termocupla ii zic, greseala mea


--------------------
Renault R 19 1993 motor 1.9 dT 90 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
selfdistruct
post 25 Feb 2008, 14:22
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 30 January 08




Urmaresc cu foarte mare interes topicul pentru ca exact aceeasi problema o am si eu.
Intra in marsalier greu cand motorul este cald. Problema este ca la mine e dus rau de tot rulmentul de presiune in sensul ca huruie foarte tare cand motorul e rece. Dupa vreo 10 km tace si nu mai zice nimic.
Ca de exemplu in cluj un service mi-a cerut 350 ron schimbarea rulmentului (manopera + rulment) iar un alt service in jur de 500 ron doar manopera. Kitul total costa in jur de 500 ron.
Intrebarea mea este daca merita sa schimbi tot kitul daca doar rulmentul e dus sau asta se poate observa la fata locului cand e data cutia jos.
Si inca ceva: trebuie scos motorul afara pentru a avea acces la cutie sau se poate indeparta doar cutia pentru a schimba rulmentul.

This post has been edited by selfdistruct: 25 Feb 2008, 14:24


--------------------
RENAULT 19 TD 1994 - CJ-05-MKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 25 Feb 2008, 18:03
Post #18


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Da, categoric merita schimbat tot kit-ul.... tu ai spus ca manopera poate ajunge la 500 lei... gandeste-te daca acum schimbi doar rulmentul si peste cateva luni te lasa discul sau placa... mai dai inca 500 manopera?

Si da, se poate departa cutia atat incat sa poti schimba placa+disc+rulment. Nu stiu la TD cum este, dar la mine a mers.
Daca spui ca manopera ar fi 500 lei, cred ca nu include si scoaterea motorului.... adica pare cam putin, dupa parerea mea.


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 25 Feb 2008, 19:37
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




R19/16v, am seria cablului de ambreiaj de la cel rupt, pt ca ala era original...mai e nevoie de serie de motor si cutie???


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 25 Feb 2008, 19:49
Post #20


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Nu

25 Feb 2008, 19:50:
In continuare consider ca merita luat cablul de la reno.

This post has been edited by R19/16v: 25 Feb 2008, 19:50


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M M
post 25 Feb 2008, 22:47
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 February 08
From: iasi




QUOTE(dan_mar @ 25 Feb 2008, 19:03)
Si da, se poate departa cutia atat incat sa poti schimba placa+disc+rulment. Nu stiu la TD cum este, dar la mine a mers.

*


Si la mine a mers.Eu am tot DT motor F8Q, pe mine m-a costat 2 mil manopera, au venit 2 mecanici la mine acasa,dispun de curte.Deci ar trebui sa mearga si la selfdistruct


--------------------
Renault R 19 1993 motor 1.9 dT 90 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 25 Feb 2008, 23:07
Post #22


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Kit ambreiaj -Sacks 400Ron , PLACA PRESIUNE AMBREIAJ - PRODUCATOR SACHS- 173RON;SET AMBREIAJ - PRODUCATOR AP - 318 ROn

Ideal tot setul smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 28 Feb 2008, 23:34
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




Ce include un Kit de ambreiaj unsure.gif ????


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M M
post 29 Feb 2008, 00:16
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 13 February 08
From: iasi




Disc de ambreiaj, placa de presiune, rulment de presiune. Eventual schimba si cablul ala de ambreiaj, merita cel de 110 lei

This post has been edited by M M: 29 Feb 2008, 00:17


--------------------
Renault R 19 1993 motor 1.9 dT 90 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
selfdistruct
post 29 Feb 2008, 12:46
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 30 January 08




[quote=vepman_ro,25 Feb 2008, 23:07]
Kit ambreiaj -Sacks 400Ron , PLACA PRESIUNE AMBREIAJ - PRODUCATOR SACHS- 173RON;SET AMBREIAJ - PRODUCATOR AP - 318 ROn

Revin cu un update. Dupa ce am vizitat mai multi mecanici in cluj, nici unul nu vrea sa se apropie de masina fara 500 ron, si mai mult toata lumea zice ca trebuie dat motorul jos pentru a avea acces la cutie(spatiul de indepartare al cutiei este prea mic si nu exista acces la disc, placa respectiv rulment).Asta se intampla la motorul meu DT de 1870cc(F8Q 768).
Kit de ambreiaj de tip Sacks este in jur de 785 Ron cel mai eftin(nu stiu unde s-a gasit ceva mai ieftin). La alte magazine mi s-a cerut si 920 Ron pe acelasi kit. Pe bucati, acelasi kit este: rulment - 80 Ron, placa - 550 ron, disc - 450 ron deci este mai ieftin sa cumperi tot kitul si nu pe bucati.
Mai este ceva englezesc la vreo 400 Ron kitul dar tipul de la service nu mi l-a recomandat din cauza ca a mai pus la cineva si dupa 2 saptamani a venit inapoi ca s-a dus iar ambreiajul.
In final am gasit la un prieten o placa si un disc original, dar second si o sa dau azi motorul jos la un prieten ca sa ies mai ieftin. Poate o sa fac si ceva poze cu motorul si cutia sa le vedeti si voi.
Pana atunci numai bine.


--------------------
RENAULT 19 TD 1994 - CJ-05-MKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 29 Feb 2008, 17:59
Post #26


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Cam asa am reusit eu acum cativa ani sa schimb kit-ul de ambreiaj. Nu aveam la indemana decat telefonul, asa ca sorry... calitatea lasa de dorit.
Dar se poate vedea ca am reusit sa departez cutia destul pentru a avea acces la ambreiaj.
[attachmentid=1627436120][attachmentid=1627436121]

Desigur, nu mi-a venit ideea mie, am avut un mecanic bun care mi-a indicat asta. Dupa montaj, tot el a venit sa vada daca am pus totul la loc bine.
In afara faptului ca a trebuit sa desfac electromotorul si toti suportii motorului si apoi sa-l las pe cric, altceva nu am mai desfacut pe acolo.

P.S. Urmeaza sa desprind iar cutia deoarece am un semering care face probleme... mie mi se pare ca ar fi de la cutie. Imi scoate ulei foarte mult exact in zona ambreiajului, si acum patineaza destul de tare. Pare a fi ulei de cutie, fiind oarecum galbui-verzui si curat. Daca era de la motor sigur era nergu.
Stie cineva cam la ce sa ma astept sa fie de schimbat acolo?

This post has been edited by dan_mar: 29 Feb 2008, 18:07


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 29 Feb 2008, 20:38
Post #27


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Un semering metalic care costa vreo 50 ROn ..mai multa manopera si multa "bibileala"


29 Feb 2008, 20:41:
Pt a nu fi acuzat ca vorbesc prostii referitoare la preturi ...am sa dau site-ul firmei din bucuresti www.autokarma.ro te inregistrezi si apoi faci o cerere de pret ..ideea este ca trebs astepti cateva zile de obicei 3 pana primesti pret la componente ( ele sunt introduse manual functie de seria din talon si probabil asta este motivul pentru care astepti atat .
Sau inceraca telefonic ..iar de trimis in tara cred ca nu este problema in ziau de astazi aprox 40 ron transport smile.gif

surfing placut smile.gif

This post has been edited by vepman_ro: 29 Feb 2008, 20:41


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan_mar
post 29 Feb 2008, 22:55
Post #28


Membru cu portbagaj


Group: Members
Posts: 348
Joined: 31 August 06
From: HD




Mersi.
Revin cu detalii si foto mai de calitate dupa ce ajung sa dau jos cutia...


--------------------
RENAULT 19 Chamade GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP
RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
selfdistruct
post 23 Mar 2008, 20:14
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 30 January 08




salutare forumisti.

Revin dupa cam o luna de batai de cap cu masinuta mea cea draga.
Ca sa fac un mic reminder am avut urmatoarele probleme cu masina:
1. intra greu in viteza. cu motorul cald in treapta 1 si in marsalier, la motorul rece schimbarea vitezelor era normala.
2. exista un sunet de rulment de presiune(cel putin asa ziceau toti mecanicii si aici mentionez ca erau mecanici de serviceuri autorizate si nu mecanici de bloc) care
totusi s-a dovedit a fi altceva. Sunetul era exact ca o zbocoteala de rulment.

Ce am facut:
M-am interesat de un kit de ambreiaj Sachs care costa aproape 8 mil, din motive strict inanciare am cumparat doar rulmentul care a fost in jur de 80 ron (Sachs) si mi-am facut rost de o placa si un disc second de la un prieten care aratau foarte bine. mentionez ca inafara de sunet nu exista o patinare a ambreiajului, deci motorul tragea foarte bine.
Una peste alta am dat motorul jos(ca altfel nu se putea) cu un prieten si constat ca din cutia de viteze am recuperat vreo 100 ml de ulei de transmisie. eu am circulat fara ulei vreo 5000 km. Am gasit ca la planetara din stanga, buduful era taiat si pe acolo mi-a curs tot uleiul din cutie. am inlocuit burduful (35 ron), am inlocuit rulmentul si placa second care parea mai buna decat ce aveam eu. Discul era in stare buna(greseala mare pe care nu o mai recomand la nimeni).
am montat motorul inapoi pe pozitie dupa ce am verificat starea furtunelor si a instalatiei electrice, am introdus ulei si un aditiv special pentru cutie si i-am dat cheie. Ce sa vezi- nu mai suna nimic, totul era in regula. Cand am facut prima tura cu masina constat cu stupoare ca ambreiajul patineaza si atunci sa vedeti voi pe toti sfintii care s-au coborat langa masina mea.

Am mai circulat asa vreo 2 saptamani si nemaivrand sa ma mai complic cu schimbatul ambreiajului am mers la un prieten care are un service si m-a ajutat sa pun unul nou. Dar si aici am avut peripetii. Am comandat acel kit englezesc de 400 ron si pe cand sa-l puna mecanicul sus constatam ca placa noua este mai moale decat cea veche, iar mecanicul nu vrea sa-l puna sus pe motiv ca nu va debraia. Am comandat kitul Sachs la pretul cel mai bun de achizitie (650 Ron) si l-am pus sus.
In total m-a costat 650 + 350 manopera =1000 Ron.
Mentionez ca la service nu mi-au dat motorul jos ci jugul si apoi cutia, dar per total cam tot atata munca.


--------------------
RENAULT 19 TD 1994 - CJ-05-MKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unicooll
post 23 Mar 2008, 23:00
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 25 May 07
From: Galati




QUOTE(selfdistruct @ 23 Mar 2008, 20:14)
salutare forumisti.

Revin dupa cam o luna de batai de cap cu masinuta mea cea draga.
Ca sa fac un mic reminder am avut urmatoarele probleme cu masina:
1. intra greu in viteza. cu motorul cald in treapta 1 si in marsalier, la motorul rece schimbarea vitezelor era normala.
2. exista un sunet de rulment de presiune(cel putin asa ziceau toti mecanicii si aici mentionez ca erau mecanici de serviceuri autorizate si nu mecanici de bloc) care
totusi s-a dovedit a fi altceva. Sunetul era exact ca o zbocoteala de rulment.

Ce am facut:
M-am interesat de un kit de ambreiaj Sachs care costa aproape 8 mil, din motive strict inanciare am cumparat doar rulmentul care a fost in jur de 80 ron (Sachs) si mi-am facut rost de o placa si un disc second de la un prieten care aratau foarte bine. mentionez ca inafara de sunet nu exista o patinare a ambreiajului, deci motorul tragea foarte bine.
Una peste alta am dat motorul jos(ca altfel nu se putea) cu un prieten si constat ca din cutia de viteze am recuperat vreo 100 ml de ulei de transmisie. eu am circulat fara ulei vreo 5000 km. Am  gasit ca la planetara din stanga, buduful era taiat si pe acolo mi-a curs tot uleiul din cutie. am inlocuit burduful (35 ron), am inlocuit rulmentul si placa second care parea mai buna decat ce aveam eu. Discul era in stare buna(greseala mare pe care nu o mai recomand la nimeni).
am montat motorul inapoi pe pozitie dupa ce am verificat starea furtunelor si a instalatiei electrice, am introdus ulei si un aditiv special pentru cutie si i-am dat cheie. Ce sa vezi- nu mai suna nimic, totul era in regula. Cand am facut prima tura cu masina constat cu stupoare ca ambreiajul patineaza si atunci sa vedeti voi pe toti sfintii care s-au coborat langa masina mea.

Am mai circulat asa vreo 2 saptamani si nemaivrand sa ma mai complic cu schimbatul ambreiajului am mers la un prieten care are un service si m-a ajutat sa pun unul nou. Dar si aici am avut peripetii. Am comandat acel kit englezesc de 400 ron si pe cand sa-l puna mecanicul sus constatam ca placa noua este mai moale decat cea veche, iar mecanicul nu vrea sa-l puna sus pe motiv ca nu va debraia. Am comandat kitul Sachs la pretul cel mai bun de achizitie (650 Ron) si l-am pus sus.
In total m-a costat 650 + 350 manopera =1000 Ron.
Mentionez ca la service nu mi-au dat motorul jos ci jugul si apoi cutia, dar per total cam tot atata munca.
*




Totusi de ce iti patina ambriajul dupa ce ai schimbat??? La fel si la mine face la viteza I-a, si in masalier...de putina vreme si-a mai revenit nitzel dar tot imi mai face figuri. Oare nu pot sa scap daca schimb doar acel rulment? Mentionez ca si la mine de patinat nu patineaza abolsut deloc ambreiajul...
Vreau o solutie sa scap cat mai ieftin... eventula poate scap doar cu schimbarea rulmentului blush.gif


--------------------
Renault 19 TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 06:54
Dacia