Intra in viteze greu, Cand motorul e se incalzeste intra greu in viteze
![]() ![]() ![]() |
Intra in viteze greu, Cand motorul e se incalzeste intra greu in viteze
R19/16v |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|||
selfdistruct |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 30 January 08 ![]() |
Exact, R19/16v ambreiajul patineaza pentru ca am pus piese second, uzura discului nu s-a imbucat cu uzura placii si din cauza asta patina.
Acum cu intratul greu in viteza ar putea fi si de la cablul de ambreiaj, eu am schimbat vreo 3 cabluri in 20k kilometrii si la nici unul nu se debraia la fel, adica odata prindea sus, altadata jos si tot asa. Chiar si acum cand am dat eu motorul jos intra mai bine in viteza, iar acum de cand l-am dus la baieti la service si mi-au pus ambreiajul nou parca intra mai greu putin in viteza cu motorul rece, iar ambreiajul prinde foarte jos, chiar trepideaza motorul daca nu las foarte incet pedala. |
--------------------
RENAULT
19 TD
- CJ-05-MKM
1994
|
|
unicooll |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
Presupun ca nu are nimeni un cablu de ambreiaj de la un Renault 19 care nu mai are ce face cu el, si mi s-ar potrivi mie
![]() ![]() Ca as avea si eu nevoie de unul, ca asta care l-am pus l-am luat de la unul care dezmembra renaulturi dar am impresia ca e de la un Renault 19 alt tip de motor sau daca nu cumva Reanult21 sau cine stie de la ce, dar cert este ca e nitzel mai lung si l-am rezolvat eu cu o piulitza dar degeaba cred, ca v-am spus ca tot mai face probleme, si am ajuns sa ma intreb daca nu cumva imi intra greu in viteze din cauza cablului, deoarece cateodata isi mai revine cand se mai misca nitzel acea piulitza parca... deci poate are careva dintre voi vreun cablu care poate lui nu i se potriveste si imi vine mie.... ce spuneti? ![]() ![]() ![]() This post has been edited by unicooll: 26 Mar 2008, 00:42 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
amg_0001 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 07 ![]() |
Parerea mea este sa te duci la un servis care repara R19 ca acolo poti fi ajutat de mecanici competenti + primesti si o garantie pe lucrare daca este o firma serioasa .Daca incerci sa cirpesti cu piese batrine te poate ajunge mult mai scump +vei avea probleme tot timpul cu masina.Eu am schimbat la R19 a lu nevastamia cablu de ambreaj si mi la comandat nou din magazin de piese auto general . Sau uitat dupa tipul de masina ...AN FABRICATIE ----MODEL . Miau adus cablu identic cu cel original . BAFTA CU R19
|
--------------------
Renault
renault19
- CMD628
1992
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#35
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai facut autoreglarea cablui din dintii de la pedala ? toti dintii sunt verificati ...sunt buni ? ai incercat sa ii intinzi manual ( poate resortul nu mai trage bine de discul dintat ?
ai montat bine bucsa de cauciu ( distantier-ul de la ambreiaj? Ai grija ca acea nuca de metal sau palstic este dupa furca ambreiajului ci nu inainte cum am vazut ca au talentul sa o monteze multi |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
unicooll |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(vepman_ro @ 26 Mar 2008, 23:20) Ai facut autoreglarea cablui din dintii de la pedala ? toti dintii sunt verificati ...sunt buni ? ai incercat sa ii intinzi manual ( poate resortul nu mai trage bine de discul dintat ? ai montat bine bucsa de cauciu ( distantier-ul de la ambreiaj? Ai grija ca acea nuca de metal sau palstic este dupa furca ambreiajului ci nu inainte cum am vazut ca au talentul sa o monteze multi E montata bine acea chestie de metal, dintii de la pedala sunt in regula, doar ca nu stiu cum sa-i mai fac reglarea ca sa fie bine...am mai spus acest cablu care l-am pus e putin mai lung cu vreo 2 cm poate nitzel mai mult, nu stiu ca nu l-am masurat cu cat e mai lung, si de asta i-am mai pus in cap acea piulitza...si mai mult de atat am impresia ca nu-l mai pot ajuta de la acei dintzi in nici un fel... |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
E mai lung cablul sau si cablul si invelisul? Important la cursa ambreiajului este lungimea cablului in exterior. Autoreglarea se face singura.... ca de aia e auto
2 cm e putin cam mult, nu cred ca e suficienta o singura piulita inainte de furca pentru a-l tensiona. Mai pune una, sau, de ce nu, da jos cablul si micsoreaza-l tu, batand dupa capatul original altul. Eu asa am facut mai demult, cand nu aveam variante (intre comanda si livrare dura ceva timp, nu ca azi de pe o zi pe alta). |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(dan_mar @ 27 Mar 2008, 00:27) E mai lung cablul sau si cablul si invelisul? Important la cursa ambreiajului este lungimea cablului in exterior. Autoreglarea se face singura.... ca de aia e auto 2 cm e putin cam mult, nu cred ca e suficienta o singura piulita inainte de furca pentru a-l tensiona. Mai pune una, sau, de ce nu, da jos cablul si micsoreaza-l tu, batand dupa capatul original altul. Eu asa am facut mai demult, cand nu aveam variante (intre comanda si livrare dura ceva timp, nu ca azi de pe o zi pe alta). E mai lung cablul, invelisul din cate retin e bun! Am incercat sa ii mai pun inca o piulitza sau altceva pe langa asta de 12 care o am pusa, dar nu mai intra deloc in viteze daca ii mai pun, si am impresia ca e posibil sa trebuiasca sa ii pun una mai mica numai ca nu am avut inca ocazia pana acum...o sa caut alta piulitza mai mica sa o tai cu panza de bonfaier sa o pun si sa vad cum reactzioneaza... This post has been edited by unicooll: 27 Mar 2008, 00:31 |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Eu unul nu inteleg, ambreiajul are cursa cat ii permite "soarele"de pe placa de presiune; cu cat intinzi cablul mai mult, cu atat mai mult va debraia si cutia va fi pe liber... dar nu se pune problema sa nu-ti intre in viteza.
|
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
unicooll |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(dan_mar @ 27 Mar 2008, 00:48) Eu unul nu inteleg, ambreiajul are cursa cat ii permite "soarele"de pe placa de presiune; cu cat intinzi cablul mai mult, cu atat mai mult va debraia si cutia va fi pe liber... dar nu se pune problema sa nu-ti intre in viteza. Exact ca tine gandeam si eu pana la proba contrarie...cand am fost pus in fata faptului implinit...deci asta se intampla la mine si sincer nu am si o explicatie logica... |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#41
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Da sincr nici eu nu inteleg ..s anu ai alta problema...
Unii mai recomanda ca la acea bucsa de cauciuc care este prinsa in blocul motor sa cumperu una de dacie . o tai ...si o introduci intre bucsa de cauciuc originala si orificiul din blocul motor . L amine unul a fucntionat doar vreo 300 km cand am avuta nul trecut problema, pana s-a incins motorulmai mult si s-a deformat cauciul bucsii romanesti ( de doar stii vorba "made in romania " ![]() Sincer cred ca la dacie avea acelasi rol , numai stiu doar am avzut-o in raft si era exact ce-mi trebuia mie . |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
scuze ca ma bag...pedala la ambreiaj o sim cam greu, de poate regla cumva sa mearga usor? nu cer sa mearga ca cele hidraulice, macar aproape... am condus un Seat si nu-i simteam pedala sub talpa, apoi m-am urcat in Ren si mi-au obosit muschii in urmatorul km....
![]() |
--------------------
Renault
19
- BV 90 CRD
1990 GTS ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#43
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Orcum este treaba stiuata ca la Renault R19 pedala este tare .
Orcum este mai tare daca nu folosesti cablul origina sau daca ai uzura in dinti , sau daca nu ai introdus cablul prin acel orificiu al partii superioare dintate sau pur si simplu intrarea din compartimentul motor in habitaclu este defectuoasa . LA mine uneori este tare rau ..alteori dupa ce mis eincinge motorul devine super moala ( bine nu comparativ cu una hidraulica ) dar ideeea ca as da vina pe soare ca se incinge ..dar cand este tare cand moale ..... dar atata timp cat merge si neavand timp sa vad ce se intampla pe jos pe acolo ![]() Ultimul cablu care m-a lasat acum 9 luni era "no name" si s-a forfecat intre intrare in habitaclu si portiunea de la partea superioara a rotii dintate. AMs chimbat cu unul italian ( nu original ) dar vad ca nu face inca figuri dar ma gandeam sa mai cumpar unul de rezerva sa fie in portbagaj sau cel putin acasa ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
la fel e si la mine... sau poate ma obisnuiesc cu ea dupa mai mult timp de condus. Ma gandeam ca poate pot baga deca ulei pe mansonul care acopera cablul... ar fi o idee buna? a... si-mi scartie cand apas ambreiajul dar numai cand e rece motorul, e vreo problema?
|
--------------------
Renault
19
- BV 90 CRD
1990 GTS ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Nu ulei, cu timpul se va ingreuna si mai mult datorita impuritatilor pe care le aduna acea pelicula de ulei. Incearca cu WD-40 parca asa ii zice, ma rog, ceva spray pentru gresare si lubrefiere.
|
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
ok, am sa incerc si revin cu detalii...
|
--------------------
Renault
19
- BV 90 CRD
1990 GTS ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#47
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
WD 40 este extratc din petrol ( gen vechiul gaz ce exista pe piata ) .Ideea ca el curata , inmoaie , indeparteaza in mare parte rugina ..dar dupa 10 zile pelicula pe care ai da-to cu WD 40 se usuca si sincer parca si prinde o "urma" de rugina ...La cablul nu estec azul dar
![]() Este ideal sa dai acum un puf mic ( costa 24RON - sprayul mare ) sis a vezi ce se intampla ..Dra nu-tiimaginac a va tine gresat locul respectiv luni bune ci cateva zile ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
- IF-80-VEP
2015 Dinamique / 1988 GTS Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
E posibil sa fie asa, nu am urmarit exact ce se intampla in camasa cablului de cand l-am pus sus, dar nu pare sa lucreze mai greoi ca la inceput. L-am mai folosit si la alte cabluri la alte mijloace de transport
![]() Oare exista si alte solutii de gresare, poate un spray special pentru cabluri (acceleratie, soc, ambreiaj, frana de mana etc)? Nici nu m-am gandit pana acum, dar mai caut cand am ocazia. |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#49
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Da, exista. Valvoline parca face un spray pentru cabluri si lanturi.
Dar problema e in felul urmator: cablul in sine este imbracat intr-o camasa de plastic, care la randul ei gliseaza in camasa externa, deci cu alte cuvinte tu ar trebui sa gresezi 2 bucati de plastic, nu un cablu multifilar si un plastic. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dan_mar |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Asa este, si eu zic ca e un lucru bine gandit.
Cablul imbracat in plastic e oarecum protejat macar de umezeala, pe de-o parte, iar pe de alta parte frecarea e mai mica intre plastic-plastic decat intre cablu otel si plastic. De gresat sigur se poate gresa, dar nu pe masina. Dat jos si tinut in pozitie verticala, pulverizezi spray in capatul de sus al camasii pana iese pe partea de jos. Desigur, cu rabdare si cu calm. Eventual si cu o bere la indemana, pentru si mai multa rabdare si calm ![]() |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
Faza asta cu cablul de ambreiaj si pedala este destul de sensibila si nu prea e loc de carpeala .
Rezolvarea este urmatoarea : -pedala noua de ambreiaj cu tot cu sistemul de autoreglaj -cablu nou de ambreiaj Ambele originale . Manopera+Piese = aprox 250RON. Credeti-ma conduc o masina din 2005 cu ambreiaj hidraulic si nu se compara cu ambreiajul meu de la 19 care este ca de jucarie...il apesi extrem de usor. Nu e o investitie prea mare dar merita.Scutiti nervi si timp..cel putin la traficul de la noi... |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
unicooll |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 25 May 07 From: Galati ![]() |
Chiar care e faza de se apasa mult mai usor pedala de ambreiaj dupa ce se incalzeste motorul??? Cateodata apas ambreiajul si am impresia ca nu am cablu, asa de usor se apasa dupa ce circul mai multisor cu ea...
![]() |
--------------------
Renault 19
TRE, 1237 cmc, Motor C1G730, Benzina
1989
|
|
cristiland30 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 144 Joined: 16 October 07 From: Brasov ![]() |
daca mergi prea mult, e posibil sa-ti inveti piciorul cu pedala...
![]() |
--------------------
Renault
19
- BV 90 CRD
1990 GTS ren 19....F2N-C7-10...65 KW... the best car...
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Am tot amanat sa desfac iar masina, dar era necesar... scotea prea mult ulei.
Din CV am mai recuperat cam 500g de ulei ![]() Am cateva nelamuriri: - cum scot eu semeringul acela metalic? - discul de ambreiaj mai poate fi folosit? Patina destul de tare, ar fi bine sa-l schimb? Mersi mult! |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
amg_0001 |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 07 ![]() |
Cind ajungi sa schimbi rulmentul parerea mea este sa schimbi tot chitul de ambreaj . Costa ceva mai mult dar atunci sti ca nu o sa mai ai probleme cu ambreajul.
|
--------------------
Renault
renault19
- CMD628
1992
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
@amg: Nu stiu daca post-ul tau se refera la ce am scris eu mai sus, dar daca este asa, inseamna ca nu m-am facut inteles.
Eu trebuie sa schimb un semering la cutie deoarece scoate ulei chiar la ambreiaj. In ce priveste rulmentul, placa sau kit-ul in general, ele par ok. Placa are foarte mici urme de uzura la raze, rulmentul nu are joc de loc. Cat despre disc, inca nu sunt convins ca se va usca de acel ulei, de aceea intrebam daca sa-l schimb. Ferodou este pe el pe fiecare fata cam 4mm, asa dupa ochi. Zilele astea il dau jos sa vad cum se prezinta si arcurile. Numai bine |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Update! Am dat jos cutia de pe masina, dar tot nu vad nici o solutie de a scoate semeringul afara... oare chiar trebuie desfacuta cutia? La ce sa ma astept daca o desfac eu in garaj? Ar trebui sa apelez la un mecanic?
Attached thumbnail(s) Image2181_res.jpg ( Size: 401.61k ) Number of downloads: 208 |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
amg_0001 |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 November 07 ![]() |
Buna Dupa cum se vede ai avut scurgeri mari de ulei din cutie .Semeringul acela se scoate cu o dalta finuta sau o surubelnita . Aici unde loc eu acel semering se schimba in momentul cind se schimba chitul de ambreaj. Este mult mai ieftin sa se schimbe odata cu schimbarea ambreajului . Chitul de ambreaj ar fi bine sal pui nou . atunci poti sa fi sigur ca nu vei mai avea probleme. Succes SI SPOR LA TREABA
|
--------------------
Renault
renault19
- CMD628
1992
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
OK, am notat o dalta finuta sau o surubelnita ... oricum cres ca trebuie desfacuta cutia pentru a putea scoate semeringul - alta cale nu vad, am vorbit cu un prieten care m-ar putea asista la aceasta operatie.
Maine sper sa am ceva timp sa ma ocup de ea. Acum vreo 3 ani si aprox. 30.000 km cand am schimbat kit-ul nu mi-a trecut prin cap sa schimb si acel semering. Si nici nu stiam de existenta lui ![]() In general cam la ce km se schimba kit-ul dupa manual? In ceea ce priveste bugetul, nu stiu daca ma incadrez si cu kit-ul si cu restul reparatiilor planificate. Ramane de vazut. Mersi mult. |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
dan_mar |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru cu portbagaj Group: Members Posts: 348 Joined: 31 August 06 From: HD ![]() |
Simeringul cu probleme:
IMG_4284_res.jpg ( Size: 341.92k ) Number of downloads: 214 IMG_4285_res.jpg ( Size: 359.5k ) Number of downloads: 197 Pare totusi mai mult decat un simering, are si un rulment in interior, iar partea exterioara e dintr-o bucata. Simering-ul propriu-zis e undeva in mijloc. Nu s-a lasat scos decat dupa ce am desfacut toata cutia. Inginerie frantuzeasca ... Urmaza comanda si montat totul la loc ![]() This post has been edited by dan_mar: 6 Apr 2008, 18:47 |
--------------------
RENAULT
19 Chamade
GTR 1990, C1J / JB1 1.4 57CP RENAULT Megane I hatchback 1997 1.6 75CP 199.000 km
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 04:23 |