INJECTION FAULT, Check Injection
![]() ![]() ![]() |
INJECTION FAULT, Check Injection
electriceel |
![]()
Post
#1741
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 18 May 16 ![]() |
|
||
--------------------
renault megane
megane
2003 1.6 16v
|
|||
ARAMIS |
![]()
Post
#1742
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
QUOTE(ARAMIS @ 29 Jan 2017, 17:27) salut dupa ce am schimbat electromotor...si pornea tot dubios...hop surpriza: panne capteau de l'eau si panne debimetre. O data aparuta asta in mers(insotita de turometru mort si indicator apa mort)....nerecomandat opritul motorului....cat vede erorile astea, pauza buton start. daca nu am oprit am vazut ca mergea...ciudat, dar mergea. o data cu eroarea pe circuit racire pornea si gmv(metoda de preventie). ziceam de recomandarea cu opritul ....ca am comis-o si am ramas la trapezului la semafor ![]() ![]() descrierea erorilor a aparut doar in test mode, pe tester apareau tot felu de dubiosenii. circuitul de la sonda de antigel si cel de la imv ...sunt pe aceeasi mufa in ECU, acum care din ele imi dadea peste cap ceva....nu aveam de unde sa stiu. dar am gasit urmatoarea treaba: http://www.xxx/forum/pompa_de_inj...it-t6211p2.html postul 24. si acu ...pe langa curatatul mufelor cu spray contacte...hai sa incerc si ce zicea omu acolo(cu piesa second, dar originala functionala). e a 3-a zi in care merge...si chiar merge bine. pe langa asta se pare ca si pornirea s-a imbunatatit ...mult mult mai putin fum. ptr moment nu bag mana in foc ca releu de incandescente isi face treaba, dar o sa il schimb si vad daca apare vreo schimbare. revin se pare ca toata nebunia ptr care era cat pe ce sa umblu iar la injectie( aiurea ), a fost de la regulatorul ala facut...cine stie unde si cu ce. regulator schimbat fara rost anu trecut prin vara. ptr moment nu am schimbat releu de incandescente, dar functie de cat de frig o sa fie se prea poate sa fac si treaba asta. |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
- BR - - NKD
|
|
ARAMIS |
![]()
Post
#1743
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 278 Joined: 7 March 07 ![]() |
cam care ar fi posibilitatile.....sa fie ceva buba/bube pe ECU pe circuitul de regulator...sau pe altele, dar sa nu dea si erori. asta avand in vedere ca patania de mai sus(cea cu regulatorul)....s-a intamplat la multa vreme dupa ce tot pornea dubios, fara erori in bord.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique
- BR - - NKD
|
|
altruista |
![]()
Post
#1744
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 16 ![]() |
Vă salut!
Masina megane 2, 1,9dci, 96 kw, 131 CP. mi-a aparut check injection cu mesaj pe tester ca vana EGR este vinovată. Am curațat Vana EGR, am montat la loc si dupa aproximativ 100 de km s-a aprins iarasi, aceleași mesaje pe tester. Motorul merge corect, nu sunt probleme. Daca opresc motorul, dupa jumatate de ora îmi dă iar mesajul in bord. Mă poate ajuta cineva? Mulțumesc anticipat |
--------------------
DACIA
SANDERO STEPWAY 2
2016, 0.9 TCE
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#1745
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pai poate este dus EGR-ul ... si nu l-a ajutat doar curatarea ..
NU ai vazut nimic problematic la FAP? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
altruista |
![]()
Post
#1746
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 2 April 16 ![]() |
Daca era dus egr-ul nu tb sa se simta in mersul motorului?
|
--------------------
DACIA
SANDERO STEPWAY 2
2016, 0.9 TCE
|
|
alwaysfresh |
![]()
Post
#1747
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 23 October 11 From: Timisoara ![]() |
Am un Megane2 1.5dci 60kW. Mi-a aparut check injection sambata in timp ce mergeam, dar masina s-a comportat normal.
Apoi duminica dimineata n-a mai vrut sa porneasca decat la a 10-a cheie. Dadea sa porneasca dar se ineca. Iar la pornire am parte de foarte mult fum alb/albastru cu un miros puternic de motorina. Mergea foarte dereglat pana se incalzea si dupa ce se incalzea mergea perfect normal. Am dus-o la diagnoza si pe Clip mi-a gasit DF029 1.DEF. A resetat eroarea, a disparut check injection si azi dimineata a mers perfect normal, a pornit la sfert de cheie. Aveti idee ce presupune? Multumesc |
--------------------
DACIA
1410
1996 Break
|
|
andreitc |
![]()
Post
#1748
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(danuttt @ 27 Jan 2017, 21:47) Salutare, O rugaminte. Am tot cautat pe forum dar sunt foarte multe pagini. Un service de incredere unde pot trimite injectoarele la reconditionat (din cauza piliturei) ? Sunt din Iasi si aici am gasit numai neseriosi. Multumesc Incearca la sermecom ca ei se ocupa de injectoare. Si ne spui si noua ce ai rezolvat si cat te-a costat. |
--------------------
megane
sedan
2007
|
|
danuttt |
![]()
Post
#1749
|
Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 25 October 10 ![]() |
QUOTE(andreitc @ 15 Feb 2017, 15:05) Incearca la sermecom ca ei se ocupa de injectoare. Si ne spui si noua ce ai rezolvat si cat te-a costat. Nu am apelat la Sermecom. Am auzit numai de rau si sunt foarte scumpi. Cer 5500 lei pentru 4 injectoare ( cu tot cu spalat instalatia) si masina sa ramana la ei o saptamana pentru reparatie si probe, Am fost la Carlex. Foarte seriosi, Mi-au spus din prima ca nu e de la injectoare ci de la senzorul de presiune. Totusi am reparat 3 injectoare care erau terminate .Al patrulea injector l-am schimbat acum 2 ani la reprezentanta (Bras) si merge si acum ca nou. In acesti 2 ani NU a fost afectat de pilitura desi am facut in acest timp peste 50000 km. In filtru am gasit totusi putina pilitura, un disc cam de 3-4mm. Cei de aici spun ca este permis pana la 10mm si nu au vrut sa-mi umble la pompa, spunand ca mai merg cel putin 100000km fara probleme. Am schimbat si senzorul, masina merge mult mai bine si pana acum nu a mai dat eroare. Voi vedea in timp cum se comporta. A costat 1600 lei: 3 injectoare( schimbat supape retur, diuze, saibe, generat cod, filtu motorina, manopera) This post has been edited by danuttt: 15 Feb 2017, 19:51 |
--------------------
renault
megan 2.2
2008/1.5dci
- is
|
|
MeganeOwner |
![]()
Post
#1750
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 18 April 13 ![]() |
Salut colegii ! As avea nevoie de parerile sau sfaturile voastre referitor la problema mea. As aprecia foarte mult orice informatie si sugestie din partea voastra, pentru ca in stadiul in care sunt acum, sunt gata sa ii dau foc meganului.
Povestea incepe prin aparitia mesajului "Injection fault" in luna februarie, dupa ce masina a stat la munte 2 zile/nopti in ger (la - 20 C). Am stiut ca e groasa treaba din secunda 2 cand am vazut mesajul. Dupa repetate incercari, am reusit sa pornesc masina, si chiar am ajuns acasa dupa un drum de 100 km, in care motorul ba mergea bine, ba facea pe nebunu. A doua zi primul lucru a fost bineiteles sa merg la un service Renault, unde testul retur al injectoarelor a iesit relativ ok, iar diagnoza a aratat o singura eroare, cea data de regulatorul de presiune de pe pompa de injectie. Am luat masina de acolo convins ca am scapat usor, si ca voi face schimbul la un service unde merg de obicei. Am achizitionat regulatorul in cauza - 530 lei, care s-a montat rapid pe masina, si de aici a inceput cosmarul. La prima pornire dupa montare a cedat un injector si apoi inca unul. Cei de la service mi-au recomandat sa demontez pompa si cele patru injectoare si sa merg la un service specializat pe injectii pentru eventuale reparatii. Nu am fost de acord pentru ca in momentul acela nu mai aveam incredere in ei, asa ca am hotarat sa iau masina cu totul pe platforma si sa o duc la cei de la Delphi. Acolo, dupa verificari pe banc ale injectoarelor si pompei mi s-a aratat ca 2 injectoare si pompa sunt terminate. Concluzia reparatie 2 injectioare si inlocuire pentru 2 injectoare, pompa, distribuitor rampa, conducte, filtru motorina, curatare conducte si rezeror. Cost: 4800 de lei !!! Am fost la un pas sa dau masina la dezmembrari, dar nu m-a lasat inima si am hotarat sa o repar. Mare greseala! Cand am luat masina din service am realizat de la prima pornire ca ceva nu e in regula. Motorul merge rotund, mult mai frumos ca inainte, fara tacanit, dar accelereaza parca mai greu. La insitentele mele s-a facut o diagnoza care nu a aratat nici o eroare. Am plecat din service, iar a doua zi am facut un drum de 200 km cu masina care pare lipsita de putere si scoate un consum de 7.6 % (fata de 5.3- 5.5% cu cat eram obisnuit inainte). Intre timp am mai facut o diagnoza la un alt service unde surpriza a aparut senzoul ax cu came defect. L-am schimbat odata cu distributia, pompa de apa, ulei si restul de filtre, senzor cutie de viteza pt marșarier, demontare si curatare EGR/tubulatura, verificat debitmetru si turbina (care nu are joc in ax) . Cost: 1600 lei. Dupa toate aceste operatiuni am crezut ca vad lumina la capatul tunelului, dar m-am inselat. Masina trage la fel de prost si are un consum mare de aproape 8 litri (consum facut la pompa nu dupa calculatorul de bord). Astazi am mai fost o data la cei de la Delphi pentru o diagnoza si cei de acolo mi-au spus ca pe parte de injectie e 100 % in regula. In fine, acum dupa 1500 Euro bagati in ea m-am ales cu o masina lesinata care ma "rupe" si la consum. Nu stiu ce sa mai fac si ce sa mai incerc. De vandut imi pare si mai rau sa o vand acum, mai ales ca am luat-o de noua si chiar am avut in cei 11 ani grija mare de ea. Astept sfaturile voastre si imi cer scuze pentru postul asta deosebit de lung. Multumesc pentru efortul de a citi si de a ma ajuta. |
--------------------
Renault
Megane II
2005 / Sedan / 1.5 dCi 74 kW / Expression
|
|
espacern |
![]()
Post
#1751
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Esti 100% sigur ca nu au fost schimbate injectoarele tale.....ca cam asta indica simptomele?
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
MeganeOwner |
![]()
Post
#1752
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 18 April 13 ![]() |
QUOTE(espacern @ 23 Mar 2017, 00:49) Pai tocmai, injectoarele au fost schimbate. Acum am 2 injectoare la care s-a folosit kit reparatie, 2 injectoare noi, plus pompa injectie de la ei reconditionata (cea care am avut-o inainte era terminata). Toate aceste lucruri s-au facut la Delphi. |
--------------------
Renault
Megane II
2005 / Sedan / 1.5 dCi 74 kW / Expression
|
|
espacern |
![]()
Post
#1753
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ideal pentru buna functionare a motorului era sa se schimbe toate injectoarele....sau sa fie reconditionate ale tale altfel e strutocamila!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
MeganeOwner |
![]()
Post
#1754
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 18 April 13 ![]() |
Si atunci, care ar fi argumentul pe care as putea sa il aduc atunci cand vorbesc cu cei de la Delphi ? Ca nu sunt multumit de varianta pe care au ales-o ? Ce as putea sa le spun ca sa ii determin sa se mai uite inca odata la masina ? Te intreb pentru ca partea tehnica ma depaseste si nu as vrea sa ma abureasca iar ca sistemul de injectie functioneaza perfect.
In alta ordine de idei, ar putea sa fie turbocompresorul defect ? Mentionez ca in 2000 km nu a mancat ulei, compartimentul motor in dreptul turbinei e curat, iar turbina scoate acelasi sunet cu care eram obisnuit. In schimb am un consum ridicat si lipsa de putere, mai ales pina in 3000 rpm. Acum am demontat si teava in forma de U a egr-ului si am gasit ulei pe acolo. Nu mult, dar suficient incat sa stiu ca nu e normal. Multumesc. Am uitat sa spun ca ieri am facut un drum de vre-o 300 km, unde am avut posibilitatea sa ii dau in gura. Am ajuns pana la 170 km/h. Urca mai greu cu un consum mai mare decat stiam eu, dar ajunge acolo. 23 Mar 2017, 21:47: Astept in continuare orice sfat referitor la problema aratata mai sus de mine. Este binevenita orice parere. Chiar am mare nevoie de un pic de ajutor. Multumesc. This post has been edited by MeganeOwner: 23 Mar 2017, 21:47 |
--------------------
Renault
Megane II
2005 / Sedan / 1.5 dCi 74 kW / Expression
|
|
espacern |
![]()
Post
#1755
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pe motorul tau se monteaza din fabrica un anumit model de injector....si cu acesta garantat ai performantele optime.
Daca mai au injectoarele tale vechi solicita reconditionarea lor.....si apoi scrierea codurilor. Unde ai facut reparatia este un SRL cu Delphi la poarta....nu? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
MeganeOwner |
![]()
Post
#1756
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 18 April 13 ![]() |
O recomandare pentru un service bun in Bucuresti care e specializat pe sisteme de injectie ?
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 / Sedan / 1.5 dCi 74 kW / Expression
|
|
CipTal |
![]()
Post
#1757
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Scoate fum negru in reprizele de accelerare? La accelerari puternice se simte cand intra turbo?
This post has been edited by CipTal: 24 Mar 2017, 11:28 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
MeganeOwner |
![]()
Post
#1758
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 18 April 13 ![]() |
Fum nu scoate, cel putin nu mai mult decat scotea in primii ani de la cumparare. Adica la accelerari bruste, de peste 3500 rpm, da cate un jet subtire(nu se face bezna in spatele meu), scurt de 2-3 secunde de fum negru, si asta doar uneori. De functionat turbina cred ca functioneaza. Se simte insa abia dupa 3200-3500 rpm ca incepe sa-si faca treaba. Sunetul turbinei e acelasi cu care eram obisnuit, nimic anormal.
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 / Sedan / 1.5 dCi 74 kW / Expression
|
|
CipTal |
![]()
Post
#1759
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Ca idee, cele doua injectoare reparate trebuiau recalibrate si rescrise in calculatorul masinii iar pentru cele inlocuite era suficienta doar o rescriere in calculatorul de injectie. S-a facut asta la Delphi?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
MeganeOwner |
![]()
Post
#1760
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 18 April 13 ![]() |
Injectorele reparate au fost calibrate pe banc. Printre hartiile primite de la service injectii am primit si asta ...
Masina a stat 3 zile la ei, deci nu stiu ce s-a facut pas cu pas la ea, dar stiu ca codurile au fost rescrise. Asta a fost prima intrebare pe care le-am pus-o cand m-am dus sa iau masina. This post has been edited by MeganeOwner: 24 Mar 2017, 14:08 Attached thumbnail(s) IMAG1312_1.jpg ( Size: 403.24k ) Number of downloads: 624 |
--------------------
Renault
Megane II
2005 / Sedan / 1.5 dCi 74 kW / Expression
|
|
CipTal |
![]()
Post
#1761
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Este ok ca au fost calibrate pe banc dar trebuie rescrise in calculator. Obligatoriu. Nu prea se vede mare lucru in ce ai atasat in afara de codurile celor patru injectoare. Daca au fost rescrise toate patru in calculator atunci este ok.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
MeganeOwner |
![]()
Post
#1762
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 18 April 13 ![]() |
Sunt sigur ca codurile au fost scrise in calculatorul masinii. In situatia asta poate sa mai incerc sa dau jos turbina sa vad in ce stare este, apoi facuta si o curatare? Adica poate o turbina cu geometrie variabila ca a mea sa duca la cresterea consumului si putere redusa pana in 3000 rpm, daca nu merge in parametri normali ?
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 / Sedan / 1.5 dCi 74 kW / Expression
|
|
CipTal |
![]()
Post
#1763
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
E posibil sa aibe legatura cu turbina dar nu prea ai ce sa cureti la ea. Eventual cred ca se poate face un reglaj dar daca nu s-a umblat la ea pana acum nu prea vad daca e cazul de reglaj. Ideea e ca turbina ar fi trebuit sa intre in functiune la o turatie mult mai joasa undeva in jur de 1800 rot/min; La tine e o situatie ciudata pt ca nu are alte manifestari (fum, martori aprinsi in bord etc) in afara de faptul ca nu trage; trebuie sa verifici de ce turbina nu intra la turatii mai joase. Poate este dereglata sau blocata.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
MeganeOwner |
![]()
Post
#1764
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 18 April 13 ![]() |
Ca sa elimin sigur o problema pe parte de injectie, o recomandare pentru un service serios specializat pe injectii in Bucuresti ? Sau chiar in alt oras, numai sa am certitudinea ca e avizat verdictul si de incredere.
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 / Sedan / 1.5 dCi 74 kW / Expression
|
|
CipTal |
![]()
Post
#1765
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Parerea mea este ca pe partea de injectie este ok. Un service mai specializat pe injectie decat delphi e greu de gasit. Poate te ajuta altcineva cu aceasta informatie.
Turbina ar trebui verificata. This post has been edited by CipTal: 24 Mar 2017, 15:57 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
MeganeOwner |
![]()
Post
#1766
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 18 April 13 ![]() |
Si pentru turbina, vre-o recomandare de service ?
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 / Sedan / 1.5 dCi 74 kW / Expression
|
|
CipTal |
![]()
Post
#1767
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
De ce nu mergi la reprezentanta? Ar fi in regula daca ai pune-o si pe un tester specializat.
This post has been edited by CipTal: 24 Mar 2017, 16:23 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
opritescui1 |
![]()
Post
#1768
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 21 November 16 ![]() |
Aceeasi treaba am facut si eu cu injectoarele;le-am dus la rectificat si cand am luat masina functiona foarte bine ca am zis ca nu e a mea.Dar in cateva zile au aparut din nou aceleasi simptome ca si inainte:la relanti avea o mica intrerupere din cand in cand,de parca motorul ar fi dat sa se opreasca iar la pornire dimineata nu ajungea acul turometrului aproape de1 ci pe la 500iar cand acceleram sa plec se oprea!In plus mi se aprinde si check injection iar cand am acest mesaj nu imi intra turbo!CARE O FI CAUZA OARE?
|
--------------------
renault
megane2
2007 sedan
- sv01ani suceava
|
|
CipTal |
![]()
Post
#1769
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Si care erau simptomele?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
opritescui1 |
![]()
Post
#1770
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 21 November 16 ![]() |
Cum am spus:la relanti avea o mica intrerupere a motorului din cand in cand,catedata se aprindea check injecton in bord,nu mai intra turbo,consum ridicat de carburant iar dimineata pornea de parca era in trei pistoale!Pe testat a dat un cod eroare P0170 ceva legat de amestec admisie etc
|
--------------------
renault
megane2
2007 sedan
- sv01ani suceava
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 06:40 |