Drive test HONDA CIVIC..., ...pareri...merita 25000E?
![]() ![]() ![]() |
Drive test HONDA CIVIC..., ...pareri...merita 25000E?
Laurentziu83 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
ncristi |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Da. Vreau o masina performanta - sunt dispus sa dau chiar si 25000E pe o masina dar nu vreau sa bag zilnic benzina de 1 mil ... ce-i asa de ciudat?
Este chestie si de confort pana la urma...dupa ce tarversezi bucurestiul stai si te uiti dupa o benzinarie ca sa nu ramai in pana.... Poate ca daia au si aparut variante RS diesel (vezi octavia, megane etc). |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
ramm |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 13 July 06 ![]() |
Eu nu sunt de parere ca Honda Rullz si Reno sucks, doar ca am ajuns la concluzia ca Reno nu (mai) e pe gustul meu. La aceasta parere am ajuns in urma drive-testului pe care l-am facut cu Civic. Eu am ales un Civic 1.8 Executive care este 22.000 euro cu taxe, iar incepand cu data de 20 aprilie o sa-mi incante pedala. Eu as zice ca merita, dar nu varianta diesel..bafta la alegere
|
--------------------
Honda
Civic
2007 Honda Del Sol Vti
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#64
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
Azi am facut un drive-test cu Honda Civic Type R ca muream de curiozitate sa vad cum merge.
Ce sa zic.. Hai sa incep cu + uri si - uri + Pozitia la volan dementiala, scaune super profilate + Tabloul de bord si schimbatorul de viteze + Sunetul motorului la 4800 rpm atunci cand intra limitarea pentru "launch control" + Aspectul exterior, toata lumea se da la o parte din fata ei, ma rog, spatele e discutabil ![]() - motor slab rau rau, nu glumesc, si nici nu vreau sa credeti ca imi bat joc, dar pur si simplu nu m-a facut sa simt ca am o supermasina sub mine, puneai pedala la fund si asteptai (apropo, pedala jos nu la turatii joase ca la diesel, ci la turatii inalte 4-5000 rpm).. si fara sa par nesimtit, laguna imi place mai mult cum trage. Intr-adevar, motorul e de turatie, linia rosie incepe la 8000 rpm, dar ce sa zic.. faceti si voi un drivetest si spuneti-mi ce parere aveti.. - mult prea multa plasticaraie, in interior plastic destul de ieftin.. - evacuarile alea triunghiulare sunt fake... Per total ce sa zic... m-a cam dezamagit, nu ma asteptam sa traga asa slab. O sa pun si un filmulet, imediat ce dau upload la youtube. This post has been edited by CataNOS: 21 Aug 2007, 13:55 |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
ramm |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 13 July 06 ![]() |
Ai fost la Asko si inteleg ca ai facut drive-test cu Type R rosu de la HTR...trage slab? poate te-ai obisnuit cu cuplul de la diesel.
PS: cu cine ai fost de la Asko? |
--------------------
Honda
Civic
2007 Honda Del Sol Vti
|
|
A l e x |
![]()
Post
#66
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Vad ca exact ce incanta pe toti la Civic, designul, e singurul lucru care mie nu-mi place, si se pare ca sunt printre singurii ca pana si cei carora nu le place ca masina, ii dau designului nota buna.. Ciudat.
Inainte mi se parea oribil, dar dupa ce m-am uitat la mai multe nu mai sunt in asa o extrema, si ma rezum doar la "mie nu-mi place". Principala mea problema cu Civicul e grila din fata de sticla, care da continuitate farurilor. Mie mi se pare ca o urateste la maxim, ca dovada ca, spre exemplu, Civicul Type-R, cu grila neagra, imi place de 1000 de ori mai mult... Cealalta problema care o am e interiorul. Intr-adevar, e simpatica consola centrala, dar ATAT. Restul formelor imi aduc aminte de conceptele de prin anii 90, adica design futurist dar material si idei vechi... E greu de explicat, dar aceeasi senzatie imi da si bordul de Primera... Si inca o problema e, ca totusi desi e model nou, are doar 4 stele. Stiu ca multi zic ca nu conteaza, ca nu stiu ce, dar sa fim sinceri, lasand la o parte motorul si aspectul, siguranta pasiva te salveaza in caz de accident, nu bordul futurist sau mai stiu eu ce... Acum nu cred ca as refuza o masina de 4 stele (sa zicem, Honda Accord, daca tot vorbim de Honda) doar pentru ca are 4 stele, deci nu e un criteriu esential, dar totusi se adauga la minusuri. Ce pot sa zic... Nu cred ca merita 22.000 masina... Eu sunt si foarte subiectiv pentru ca nu-mi prea plac hatchurile... La 22.000 daca as vrea Honda, as lua Accord, macar e clasa medie (si mie mi se pare mult mai frumos, desi e model invechit) EDIT : Ah si, motorul 2.2 de la Honda nu prea cred ca merita. Merita doar daca iti place foarte mult cuplu de diesel si nu esti fan benzina, si daca iti place consumul instant sa fie scazut pentru efect psihologic, ca practic, cum s-a mai zis, la diferenta de pret pui carburant in benzinar de mergi mii de kilometri... Oricum, am condus Accord 2.2, si am mers si in dreapta la CR-V-ul lui doc 2.2, si n-am ce sa comentez, de tras, TRAGE. This post has been edited by A l e x: 21 Aug 2007, 14:17 |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Fratzica |
![]()
Post
#67
|
![]() Zen Group: Moderatori Posts: 2.925 Joined: 6 April 04 ![]() |
nu stiu cu cine am fost, am uitat numele, si da, sunt obisnuit cu cuplul de diesel, dar asta nu ma impiedica sa turez benzinara asa cum trebuie
![]() |
--------------------
Kia
Sportage
T-GDI 2021 "The happier we are, the less we see." - some japanese guy
|
|
DrK |
![]()
Post
#68
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
hai ca mai e un minus..
![]() am vrut sa testez si eu honda ...si am renuntat.. motiv? stau ca in matiz... |
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
ramm |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 13 July 06 ![]() |
Si eu eram obisnuit cu cuplul de la diesel, dar mi-a 'trecut' repede. Dupa aproape 3 luni de Honda Civic 5D, eu zic ca merita achizitia. Accord DA, daca as vrea o masina spre limuzina si neaparat 2.4 sau dieselul 2.2 dar flashuit.
|
--------------------
Honda
Civic
2007 Honda Del Sol Vti
|
|
A l e x |
![]()
Post
#70
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Cuplu de diesel e cuplu de diesel.. Motoarele pe motorina au un farmec aparte... Felul cum simti masina e mult mai misto, dupa parerea mea, decat benzinarele care trebuie sa le turezi foarte tare ca sa le simti cu adevarat.
Desigur, comparand motoare asemanatoare... Ca daca ne apucam de comparat 1.5 dCi cu 2.0T nu facem nimic ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#71
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(A l e x @ 21 Aug 2007, 15:12) Vad ca exact ce incanta pe toti la Civic, designul, e singurul lucru care mie nu-mi place, si se pare ca sunt printre singurii ca pana si cei carora nu le place ca masina, ii dau designului nota buna.. Ciudat. Inainte mi se parea oribil, dar dupa ce m-am uitat la mai multe nu mai sunt in asa o extrema, si ma rezum doar la "mie nu-mi place". Principala mea problema cu Civicul e grila din fata de sticla, care da continuitate farurilor. Mie mi se pare ca o urateste la maxim, ca dovada ca, spre exemplu, Civicul Type-R, cu grila neagra, imi place de 1000 de ori mai mult... Cealalta problema care o am e interiorul. Intr-adevar, e simpatica consola centrala, dar ATAT. Restul formelor imi aduc aminte de conceptele de prin anii 90, adica design futurist dar material si idei vechi... E greu de explicat, dar aceeasi senzatie imi da si bordul de Primera... Si inca o problema e, ca totusi desi e model nou, are doar 4 stele. Stiu ca multi zic ca nu conteaza, ca nu stiu ce, dar sa fim sinceri, lasand la o parte motorul si aspectul, siguranta pasiva te salveaza in caz de accident, nu bordul futurist sau mai stiu eu ce... Acum nu cred ca as refuza o masina de 4 stele (sa zicem, Honda Accord, daca tot vorbim de Honda) doar pentru ca are 4 stele, deci nu e un criteriu esential, dar totusi se adauga la minusuri. Ce pot sa zic... Nu cred ca merita 22.000 masina... Eu sunt si foarte subiectiv pentru ca nu-mi prea plac hatchurile... La 22.000 daca as vrea Honda, as lua Accord, macar e clasa medie (si mie mi se pare mult mai frumos, desi e model invechit) EDIT : Ah si, motorul 2.2 de la Honda nu prea cred ca merita. Merita doar daca iti place foarte mult cuplu de diesel si nu esti fan benzina, si daca iti place consumul instant sa fie scazut pentru efect psihologic, ca practic, cum s-a mai zis, la diferenta de pret pui carburant in benzinar de mergi mii de kilometri... Oricum, am condus Accord 2.2, si am mers si in dreapta la CR-V-ul lui doc 2.2, si n-am ce sa comentez, de tras, TRAGE. Mie imi place la design ca au mers pe ideea de a a face o masina FRUMOASA, intre toate incercarile de a face monstri de astazi, vezi ssangyong Actyon sau Renault Megane Hatch (acu, de bine de rau m-am mai obisnuit cu fierul de calcat, pe vremuri mi se parea hidos rau), la fel si la Accord, si poate de aceea sunt si privite atat de exclusivist. 4 stele...nu ai invatat pana acum, din toate discutiile, ca stelele sunt relative la o masina? Si ca 4 stele la Logan (daca ar avea) nu se compara ever cu 4 stele la Acord, ca mai conteaza si siguranta activa? Poate cu Megane-ul de 5 stele faci masina praf dar ramai intreg, dar te-ai gandit ca, poate cu honda, masina sportiva, reusesti sa eviti accidentul? Eu prefer o masina cu zero stele la euroncap dar cu manevrabilitate si tinuta de drum excelenta decat o berlina cu enspe mii de airbag-uri, la care ii atingi imediat limita la stabilitate. Eu, cand vad ca tirul imi vine din fata pe sensul meu de mers, nu stau sa ma gandesc in momentele alea ca am sau nu airbag, ci prefer sa trag dreapta de volan si sa intru in sant. Si gata. Bordul. Daca ai sti cat mi-as dori un bord dintr-ala din anii 90 care sa mai aiba un suport de pahare, loc de bagat CD-uri si casete decat bordul de la Symbol. Nu merita 22000 pentru ca e hatch? De ce trebuie tot timpul o masina mai mare dar cheala in aceeasi bani? Eu sunt satul de sedan-uri pe soselele noastre, mai ales de Logane, Symbol-uri, Aveo-uri sedan, culmea o reprezinta Peugeot 206 sedan. Dieselul oricum nu merita la Honda, mai bagi 5000 de litri de benzina de banii astia, dar deh, romanul cum se zgarceste la tarate... Mai stiu eu pe cineva care isi cumparase Tuareg de 60 de mii de euro, dar spunea ca "consuma mult, 11-12 in oras..." ![]() This post has been edited by Laurentziu83: 21 Aug 2007, 16:54 |
--------------------
.
.
.
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#72
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
Altfel statea treaba daca motorul de pe Type R era turbo...cred ca avea si un cuplu mai mare (acum are Moment maxim (Nm / rpm) 193 / 5600 )...Asta este motivul care la facut pe CataNOS sa fie dezamagit(cred eu)...totusi masina are performante bune (0-100km/h (sec) 6.6)..Cred ca altfel se simte la acceleratie un Megane Rs care are Cuplu maxim (Nm) tr/min 300/3000 ....
This post has been edited by MHY: 21 Aug 2007, 17:04 |
--------------------
------
------
------
|
|
A l e x |
![]()
Post
#73
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Laurentziu83 : Siguranta este importanta per total, deci atat cea activa cat si cea pasiva. Daca s-ar puncta si cea activa in acelasi mod, as baga-o si pe aia in calcul, dar cum stele sunt numai la siguranta PASIVA, eu de aia vorbesc.
Stelele NU sunt relative la o masina.... Stelele puncteaza felul cum se comporta masinile in situatii similare de accident, deci le compara identic, unele se comporta mai bine, altele mai rau, asa ca este un mod foarte, foarte bun de a compara siguranta intre masini. "Poate cu Megane-ul de 5 stele faci masina praf dar ramai intreg, dar te-ai gandit ca, poate cu honda, masina sportiva, reusesti sa eviti accidentul?" Mi se pare ridicola afirmatia asta. Accidentul cand vine, vine. Daca la siguranta activa o Honda sta mai bine decat un Renault (adica da, eviti accidentul cu ea), arata-mi niste teste si rezultate oficiale si iti voi da dreptate. Dar cum se comporta la impact e alta mancare de peste, ca poate fi Alonso la volanul unui SLR, daca intra un bou in el poate fi mama pilotului cu cea mai tare masina ca tot siguranta PASIVA il va ajuta... Hai sa nu mai incurcam merele cu perele. Daca Honda face masini atat de sigure, ar trebui sa obtina 5 stele... Cu Legend au obtinut, bravo lor, dar in rest lasa de dorit. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
M i h a i |
![]()
Post
#74
|
![]() _______________________ Group: Members Posts: 5.669 Joined: 12 September 06 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 21 Aug 2007, 17:52) Eu, cand vad ca tirul imi vine din fata pe sensul meu de mers, nu stau sa ma gandesc in momentele alea ca am sau nu airbag, ci prefer sa trag dreapta de volan si sa intru in sant. Si gata. ![]() ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Da, trag cat pot, impactul frontal e cel mai periculos.
|
--------------------
.
.
.
|
|
ramm |
![]()
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 788 Joined: 13 July 06 ![]() |
Daca voi cand va cumparati o masina, mai intai va ganditi la varianta cu accidentul si cele 5 * care te protejeaza (pasiv), zic ca trebuie sa va revizuiti prioritatile.
De ce am ales eu Civicul: 1. motorul -> meserias ajutat de transmisie tocmai buna 2. design 3. confort interior 4. gadgeturi 5. sisteme siguranta A contat foarte mult cum am 'simtit' masina la test-drive si fiabilitatea recunoscuta a marcii Honda. Daca stau sa ma gandesc, atunci cand am cumparat-o nici macar nu am intrebat cate air-bag'uri are sau cate * |
--------------------
Honda
Civic
2007 Honda Del Sol Vti
|
|
galileo |
![]()
Post
#77
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Honda a fost depunctata la NCAP pentru ca nu erau clar marcate lacasurile ISOFIX si pentru ca lipsea un abtibild despre airbaguri si nu se poate decupla airbag pasager decat in service. Asa ca e relativa treaba asta cu 4 sau 5 stele.
|
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#78
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Da, stim, asta e scuza oficiala la toate modelele Honda care nu au 5 stele
![]() This post has been edited by ssilviu: 21 Aug 2007, 18:05 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
A l e x |
![]()
Post
#79
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
![]() Ce poveste de adormit copiii.... Punctajul pentru "child occupant" este separat de cel la care se dau stele (adult occupant). Deci orice legat de ISOFIX iese din calcul... Abtibildurile nu se puncteaza/depuncteaza, tot ce se puncteaza in plus e piuitoarea de centura, care culmea, Civicul are 3 puncte pentru ala, alte masini de 5 stele au doar 1... EDIT : Uite de ce are 4 stele : QUOTE Structures in the dashboard presented a potential hazard to the knees and femurs of the driver and passenger. The accelerator pedal moved rearward more than 100mm posing some threat to the driver's lower legs and ankles. Cititi aici. Dupa cum vedeti, ce e legat de ISOFIX tine de child protection, unde sunt alte stele, alta mancare de peste... Si daca tot discutam despre Honda si EuroNCAP, sa citim despre Accord : QUOTE The Accord performed well in most areas but failed to match the best in its class. It drew criticism for the design of the area where driver and front passenger’s knees might strike in an impact. Too many hazards were present, said testers. Child protection was good and the restraints used met most of Euro NCAP’s performance benchmarks. The protection it gave pedestrians was good, if no match for its smaller range-mates the Stream and Civic, which each gained three stars. The Accord is bigger and so gains less from its windscreen’s ability to cushion adult heads. Deci, Honda nu e discriminata cu abtibilduri, piuitori sau alte scuze gasite de posesori, ci are niste probleme care pot fi periculoase pentru ocupanti, deci NU E ASA SIGURA. Eu nu vreau sa desfiintez marca Honda, mie imi place Accordul foarte mult si l-as cumpara in ciuda faptului ca are "doar" 4 stele, dar haideti sa fim realisti, eu sunt constient si recunosc toate defectele masinii mele, voi de ce nu puteti fi obiectivi ? This post has been edited by A l e x: 21 Aug 2007, 18:16 |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
galileo |
![]()
Post
#80
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Uite testele, ca sa fie mai relevant:
Civic http://www.euroncap.com/tests/honda_civic_2006/270.aspx Megane http://www.euroncap.com/tests/renault_megane_2002/146.aspx E diferenta de 3 puncte la frontal. Chiar crezi ca in accident frontal e asa mare diferenta? Ori scapi din ambele, ori ajungi la spital sau la morga. Daca e sa ducem la extrem discutia, e mai protejat pasagerul din Honda, nu? Mie imi pare o discutie copilareasca asta, de genul "masinuta mea de fier se duce mai mult". Nu cred ca cineva isi cumpara o masina gen Type-R sau Megane RS comparand stelele NCAP. Asa si Leon Cupra tot 4 stele are, chiar daca pentru 1 punct in plus avea 5. edit: si tine cont ca asta o afirm din postura unui fost posesor de clio, cu care am avut accident aproape frontal si sarit in sant. daca nu aveam eu sange rece, nici mama stelelor nu ma scapa. This post has been edited by galileo: 21 Aug 2007, 18:17 |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
A l e x |
![]()
Post
#81
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Eu nu am pornit versus cu Megane, si eu nu zic ca Honda e o masina nesigura... Aveo e o masina intr-adevar nesigura.. Alfa Romeo 147... Toate astea...
Dar ideea e, Civic are cu 3 puncte in minus la impactul frontal pentru ca s-a comportat mai prost. Ca diferenta nu e mare, sunt de-acord. Oricum 4 stele e foarte ok. Dar diferenta exista, si exista pentru ca.. vezi tu mai sus care sunt defectele... nu pentru abtibilduri sau alte inventii.. Asta vreau eu sa punctez... Si apropo.. Civicul are la impact frontal 11.. Loganul are 8... Sunt "doar 2 puncte".. Oare nu o fi diferenta ? Daca 3 puncte intre Megane si Civic e asa de modic, pai intre Logan si Civic sunt si mai putine... Deci fiecare punct conteaza mult. This post has been edited by A l e x: 21 Aug 2007, 18:22 |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
AND |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
In cazul unui impact frontal iminent si o lipsa de santuri unde sa arunci masina pt a scapa, solutia este sa tragi de volan si de frana de mana, faci 180 grade cu masina in asa fel incat sa te loveasca in portbagaj!
![]() ![]() ![]() ^ de genul "daca se intampla sa cazi cu liftul, scapi daca sari in sus in momentul impactului". ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
galileo |
![]()
Post
#83
|
![]() OZN Type-S Group: Members Posts: 603 Joined: 12 July 04 From: Bucuresti ![]() |
e si aia cu abtibildurile, dar la alta categorie
"The presence of ISOFIX anchorages in the rear outboard seats was not prominently marked." Oricum nu conteaza, si nici nu are rost versusul asta. Discutia asta pornise de la Type-R, iar treaba cu stelele e cam offtopic. Cine isi alege o masina sport pe criteriul stelelor, parerea mea este sa se mai gandesca ce fel de masina vrea. This post has been edited by galileo: 21 Aug 2007, 18:23 |
--------------------
Ex Renault
Clio bicorp
2004 1.2i 16V Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
|
|
A l e x |
![]()
Post
#84
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Pai stai putin. In primul rand, ai facut niste afirmatii false, si eu te-am corectat. Aia cu abtibildurile nu e la cele 5 stele, asta spun eu, e ceva total diferit, deci nu de asta n-are Civicul 5 stele, asta e poveste de adormit copiii inventata de posesorii de Honda. Fara suparare.
In al doilea rand, nici eu nu ma uit in primul rand la stelele de siguranta. Ca dovada ca as lua un Accord de exemplu, cu toate ca are 4 stele. Dar asta nu inseamna ca nu e important cum se comporta masina la accident, si la strazile din romania si tampitii care circula, si numarul de accidente, eu zic ca e foarte important ca masina sa fie cat mai sigura, si cu cat mai sigura cu atat mai bine. Daca e sport, cu atat mai mult, inseamna ca o iei sa mergi tare... Normal ar fi siguranta sa fie cel mai important lucru. Eu zic ca sanatatea ta e mult mai importanta decat numarul de secunde in care prinde masina suta sau culoarea luminii de la faruri... Dar poate ma insel ![]() Cert este ca daca Hondele ar avea toate 5 stele, ati lauda toti posesorii EuroNCAP-ul nu l-ati injura... Am citit pe forumul Honda si am mai avut discutia asta, gasiti scuze aiurea si mi se pare ciudat. Nu lucrati la Honda, e doar firma care v-a facut masina. Normal ar fi sa-i recunoasteti si defectele ca nu va ajuta cu nimic negarea asta. Eu unul si Ferrari sa am, n-as ezita sa spun ce nu-mi place la ea. Concluzie : N-am nimic cu Honda, n-as fi pe forumul Honda daca nu mi-ar place. Din contra, chiar sunt fan Accord... Dar nici sa ne mintim singuri nu e ok. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#85
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(galileo @ 21 Aug 2007, 19:15) E diferenta de 3 puncte la frontal. Chiar crezi ca in accident frontal e asa mare diferenta? Ori scapi din ambele, ori ajungi la spital sau la morga. Daca e sa ducem la extrem discutia, e mai protejat pasagerul din Honda, nu? Tocmai asta e faza, ca cei care nu vor sa dea mare importanta testelor euroncpa asta cred. In realitate insa, la un impact la limita, ala din Megane ramane in viata...schilodit pesemne....iar ala din civic nu mai ramane deloc. E chiar asa de greu de priceput? This post has been edited by ssilviu: 21 Aug 2007, 18:55 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Mai, da voi altceva n-aveti decat sa va certati in legatura cu nenorocitul ala de test NCAP? Daca va e frica atata de accident, stati acasa si basta. Sau conduceti mai prudent. Eu cand plec la drum ma gandesc ca eu sa fiu intr-o forma fizica buna, masina in stare buna si sa nu fi uitat nimic, nu stau sa ma gandesc la stelele alea nenorocite, cel mult fac un "doamne ajuta" la plecare si gata.
O dati in paranoia de-acum, numai pe dacia-renault am vazut atata fervoare in legatura cu NCAP-ul asta, prin ale parti ii cam doare la basca. Chiar asa efect a avut marketing bullshit-ul asta care se cheama NCAP? This post has been edited by Laurentziu83: 21 Aug 2007, 19:29 |
--------------------
.
.
.
|
|
A l e x |
![]()
Post
#87
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Ma, daca tu nu vezi siguranta masinii ca ceva important, e problema ta. Mie nu mi-e frica de accidente, consider ca e un risc pe care trebuie asumat de orice sofer, si nici macar nu sunt soferul model vesnic prudent si alte rahaturi...
Dar de la asta pana la a numi Euro NCAP marketing e cale lunga... Dar sincer, n-am nici un chef sa mai dezbat acest subiect... Eu consider ca siguranta masinii ar trebui sa fie cel mai important crieteriu, si in tarile cu apa calda cam e, dar romanul, ca de obicei, aceleasi conceptii... "Ce-mi trebuie mie ABS ? Doar stiu sa franez" "Ce-mi trebuie mie ESP ? Doar stiu sa virez" "Ce-mi trebuie 5 stele la Euro NCAP ? Eu evit accidentele" Si lista poate continua... ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#88
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
adip |
![]()
Post
#89
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(CataNOS @ 21 Aug 2007, 14:25) Per total ce sa zic... m-a cam dezamagit, nu ma asteptam sa traga asa slab. Doamne Sfinte, daca si masina aia trage slab...Faptul ca nu trage ca tractorul (de la 1700rpm) e una, dar sa spui ca esti dezamagit de dinamica unei masini care prinde suta sub 7 secunde mi se pare complet deplasat. Nu-mi trebuie nici un drive-test ca sa-mi dau seama ca exagerezi cumplit in afirmatii. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
mars |
![]()
Post
#90
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Poate nu stia omul sa mearga cu ea.
Pe mine m-a plimbat un coleg pe DN1, Baneasa - Fantana Miorita. La inceput calm, sa se incalzeasca motorul. Dupa aceea mi-a ramas si sufletul in spate cand a accelerat. La fantana ajunsese la 170 pe banda 1, cu plecare de pe podul mic de peste lac (inainte de Petrom). Si a franat in 100 de metri fara scartaituri de ma tineam de centura cu gandul la cum se va simti airbag-ul in fata daca nu se opreste pana in coloana de masini din fata. Si nu mi-e frica sa merg cu altii, de obicei chiar dorm linistit la drum lung. Masina aia e o bestie, mai ales cand intra V-tec in functiune. Si are frane geniale. Ca nu trage ca Laguna dCi e doar o senzatie. Nu are acele reprize de diesel, are cuplul numai 200 Nm dar accelereaza liniar (cam ca motocicletele). Ca te baga in scaun mai putin e alta, dar tot in 6 secunde si ceva face suta. Laguna... Ma faci sa rad! ![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 04:59 |