Consum de ulei motor 1.2 TCe Captur, sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Consum de ulei motor 1.2 TCe Captur, sfaturi
roland |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
stefandinescu70 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Vascozitatea uleiului la ZERO grade este de importanta ZERO ( sa aiba curgere doar si are pentru ca punctul de congelare este la -29 / -39 grade ) . Motorul functioneaza la zero grade max 1 sec , in schimb la 100 grade este permanent in functionare . Temperatura uleiului intr-un motor cand antigelul ajunge la 92-98 de grade intr-un motor ( normala de fapt si cam tot timpul in motor ) este de 110 - 120 grade , deci ce temperaturi=vascozitati sunt importante pentru ulei .....
This post has been edited by stefandinescu70: 13 Aug 2017, 04:41 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
espacern |
![]()
Post
#63
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Conteaza ENORM ca uleiul sa aiba calitati de ungere la temperatura scazuta....pentru ca daca nu are uzura devine majora chiar daca functioneaza scurt timp.
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
roland |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Stefan, intrebarea mea era legata de vascozitatea la cald, nu de cea la 0 grade, care era o paranteza. Recitește.
13 Aug 2017, 13:06: PS: legat de funcționarea max o secundă la 0 grade... sa nu fim copii. Cand pornesti la -15... fix o secunda ia. Come on... This post has been edited by roland: 13 Aug 2017, 13:06 |
--------------------
.
.
.
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Ok, sorry . Cine stie o alta solutie cum sa poti opri un motor ( destul de putin rulat ) sa consume ulei , fara sa desfaci fizic motorul si sa inlocuiesti piese , sa o spuna aici , sa ii ajute pe cei cu aceasta problema.
|
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#66
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
intrebare ptr moderatorul espacern
solutia asta ptr deblocat segmentii, Renault 7711229473, un fel de flush branduit Renault, e buna de ceva? multumesc |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
espacern |
![]()
Post
#67
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu stiu daca solutia respectiva e buna......din aceeasi gama am folosit aditiv Metal 5 care era bun dar nici un produs nu rezolva o problema mecanica!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
https://www.reno.ro/Stiri-pe-scurt-t19376-s...ml#entry4662945
Renault Romania inca tace se pare ....despre consumul de ulei al TCE - ului . Deci , program zilnic de verificiat joja , asta da rezolvare a situatiei .... ![]() http://www.capital.ro/presa-franceza-la-ma...ce-trebuie.html This post has been edited by stefandinescu70: 17 Aug 2017, 04:46 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
simon |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Nu e domle, adevarat! Lume rea, dujmani...
Ce mi se pare mie interesant este ca articolul a aparut dupa ce s-au discutat lucrurile aici, pe lung si pe lat. |
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
torquemada |
![]()
Post
#70
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Capital citează un articol din presa franceză din 2016!, dar "noi acum am aflat"
|
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
rtBK |
![]()
Post
#71
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma s-a rezolvat problema sau chiar si motoarele mai noi sunt afectate?
|
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
f.cristi |
![]()
Post
#72
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 5 August 10 ![]() |
Eu am vazut stirea asta intamplator pe Facebook. Ma intriga chestia asta cu "rezolvatul in timpul reviziilor". Eu, ca si client, trebuia sa fiu instiintat despre acest lucru, chiar si la revizie; altfel nu-i cred. Si, oricum, vad ca stirea a luat amploare in vara 2017.
La mine nu stiu ce sa zic. La masina din semnatura parca n-am remarcat un consum exagerat de ulei pana acum. Mai am 2 saptamani din garantie si, de la ultima revizie, am facut 16000 km (cei mai multi de pana acum). Eu am o problema cu citirea nivelului uleiului pe joja in sensul ca in primii 10 cm de la varf e foarte zoita neuniform cu ulei; citesc foarte greu pe ea, si la cald si la rece. Astazi, la prima citire dupa 48 de ore de repaus, de-abia am reusit sa vad ca nivelul uleiului e putin sub jumatate (desi prin iunie am mai completat asa, in orb, ca nici atunci n-am reusit sa vad calumea pe joja). Daca am bagat joja la loc si am scos-o n-am mai reusit sa citesc pe ea de zoaie. Nu-mi dau seama cum se murdareste asa, poate cand trag joja ramane ulei pe traiect, dar de ce ? Si mai e o chestie pe care am remarcat-o inca din primul an: uleiul de pe joja miroase a benzina arsa. La fiecare revizie la care m-am plans de acest lucru am primit raspunsuri de genul "asa face toate" sau "vi se pare dom'le". E normal acest miros (eu sunt sigur ca nasul nu ma inseala) ? PS: 1. Am trimis ieri un mail pe aceasta tema si cu seria de sasiu la voceaclientului. Astept sa vad ce raspuns primesc. 2. Eu am o problema cu consumul de antigel. In 4 ani cred ca am completat cu un litru fara sa vad sa scape pe undeva. This post has been edited by f.cristi: 21 Aug 2017, 08:15 Attached thumbnail(s) 20170820_163942_resize.jpg ( Size: 89.82k ) Number of downloads: 1029 20170820_164003_resize.jpg ( Size: 106.92k ) Number of downloads: 1038 |
--------------------
Nissan
Qashqai 1.6 dCi
2012 Renault Captur TCe120 EDC 2013
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#73
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
Multi ani in urma, dupa ce am cumparat benzina, "am bagat nasul" la joja. Miros de benzina (mai ascutit ca cel de ulei, o idee). Am sunat la service, platforma (pericol de explozie), verificare si constantare: nu are nimic, uleiul e ok, asa e normal. N-am avut nici o problema, pana a vazut Remat-ul...
La 1.4 Tce mirosul nu este asa persistent, insa schimbarea culorii in timp este mai evidenta, insa fara a iesi din parametrii (la schimb vezi bine prin uleiul uzat). L.E. E clar ca joja este aiurea, fiind si un model ce nu m-am vazut pana acum. E firesc sa murdareasca. Caz in care poti face citirea (cat se poate) doar la prima scoatere. Dupa, cand teava s-a murdarit, nu mai are sens. Privitor la antigel, sunt multe posibile neetaseitati pe circuit, la exterior, sau lainterior, incl. pierderi la pompa de apa. O verificare atenta a unui mecanic poate sa te ajute. This post has been edited by m3st_tce: 21 Aug 2017, 21:37 |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
f.cristi |
![]()
Post
#74
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 5 August 10 ![]() |
Ce marca de ulei 5W40 ati mai folosit la 1.2 TCe dupa terminarea garantiei ?
|
--------------------
Nissan
Qashqai 1.6 dCi
2012 Renault Captur TCe120 EDC 2013
|
|
Antonyo |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Imi spune si mie cineva va rog,unde scrie ce ulei recomanda producatorul pentru motoarele 1.2 TCE? Mie la ultima revizie cei de la Meridian Nord mi-au pus ulei 10w40 700 Turbodiesel si nu sunt impacat cu gandul ca este ok un ulei turba diesel avand in vedere ca masina este benzina. Si inca ceva: La plecarea de pe loc,mai in tromba mai cu demaraj,masina scoate un jet de fum,este ok?
Si ca incheiere care este diferenta in 10w40 700 Turbo Diesel si 10w40 700 STI? Multumesc This post has been edited by Antonyo: 16 Dec 2017, 18:59 |
--------------------
Renault
Renault Arkana 1.3 TCe Techno EDC - 140 CP
Septembrie 2024
- B-136-PEZ
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#76
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Fum sau abur?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Antonyo |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Fum
|
--------------------
Renault
Renault Arkana 1.3 TCe Techno EDC - 140 CP
Septembrie 2024
- B-136-PEZ
|
|
daniellu |
![]()
Post
#78
|
![]() acum E91 M47 Group: Members Posts: 875 Joined: 30 October 07 ![]() |
QUOTE(Antonyo @ 16 Dec 2017, 18:51) Imi spune si mie cineva va rog,unde scrie ce ulei recomanda producatorul pentru motoarele 1.2 TCE? Mie la ultima revizie cei de la Meridian Nord mi-au pus ulei 10w40 700 Turbodiesel si nu sunt impacat cu gandul ca este ok un ulei turba diesel avand in vedere ca masina este benzina. Si inca ceva: La plecarea de pe loc,mai in tromba mai cu demaraj,masina scoate un jet de fum,este ok? Si ca incheiere care este diferenta in 10w40 700 Turbo Diesel si 10w40 700 STI? Multumesc 10W-40 Turbodiesel este pentru motoare diesel si indeplineste norme RN700,710 (motoare mai vechi, fara FAP din ce stiu eu) iar Competition 700 STI este pentru benzinare, dupa normele de pe eticheta este ptr. auto din grupul VAG (norma 505.00, 501.00). |
--------------------
ex Mondeo TDCi(2006)
;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA;
ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995).
- nr. de Bacau
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(Antonyo @ 16 Dec 2017, 18:59) Am mai vazut fenomenul asta la motoare cu injectie directa si turbo...la Alfa, la motoare TSI de la VW. Cum teava e neagra, ca la un diesel, probabil ca sunt pur si simplu particule aruncate direct pe teava. Benzinarele inca n-au filtru de particule, asa ca probabil e normal. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(Antonyo @ 16 Dec 2017, 18:51) ........Mie la ultima revizie cei de la Meridian Nord mi-au pus ulei 10w40 700 Turbodiesel si nu sunt impacat cu gandul ca este ok un ulei turba diesel avand in vedere ca masina este benzina......... La un motor care consuma ulei , a folosi un un ulei mai vascos la cald ( 100 grade ), este singura varianta de a stopa consumul de ulei FARA a desface MOTORUL si a inlocui piesele necesare .....( stiu cei de la reprezentanta sau au invatat in cele din urma si ei ) . No problem , nu iti face nici o grija ... 10W40 ( mai ales de diesel= contine aditivi de inalta presiune/rezitenta ai peliculei de ulei ) este un ulei perfect pentru un motor ( fortat ) benzinar turbat cu un cuplu decent. This post has been edited by stefandinescu70: 18 Dec 2017, 12:38 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
espacern |
![]()
Post
#81
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 18 Dec 2017, 12:29) No problem , nu iti face nici o grija ... 10W40 ( mai ales de diesel= contine aditivi de inalta presiune/rezitenta ai peliculei de ulei ) este un ulei perfect pentru un motor ( fortat ) benzinar turbat cu un cuplu decent. Asa "sfaturi" si "indicatii" pretioase mai bine lipsa. @Antonyo=Daca ai certitudinea ca s-a introdus uleiul respectiv in motorul tau poti sa faci plangere la Renault pentru proasta intretinere si nerespectarea calitati produselor recomandata......cu consecintele de riguare pentru functionarea motorului. In caz de reusita se poate ajunge la schimbarea motorului.....conform contractului de garantie. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Ia uite de aici ( daca nu se stia deja ??? ) ce recomanda manualul Renault ........Renault_lubricants_1.2_TCE___0.9_TCE.jpg ( Size: 793.76k )
Number of downloads: 917
asa ca ... cei de la reprezentanta stiu ei ce stiu ..... This post has been edited by stefandinescu70: 18 Dec 2017, 15:36 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
espacern |
![]()
Post
#83
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Norma specificata in documentul atasat (n-are nici o legatura cu motorizarea 1.2)nu se regaseste si pe uleiul 10W40 pentru diesel.....si oricum sfatul era pentru cineva care respecta indicatiile fabricantului nu "reparator" de curte!
This post has been edited by espacern: 18 Dec 2017, 18:21 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
jedimisu |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 24 October 08 From: Bacau ![]() |
Eu am dus-o astăzi în service pentru această chestiune. Va rămâne acolo până își dau seama ce are.
Am văzut pe un site din Australia (AustralianCar.Reviews) că ar fi trei soluții, una după alta: 1. Reprogramarea calculatorului (Energy Control Unit). 2. Înlocuirea inelelor pistoanelor. 3. Înlocuirea motorului. Vă țin la curent. |
--------------------
Renault
Captur, TCe EDC
2015 Energy flows where attention goes.
|
|
jedimisu |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 24 October 08 From: Bacau ![]() |
Am adus-o.
După cum am bănuit, se urmează cei trei pași, adică au reprogramat Energy Unit Control și după 1.000 de km. mă duc la verificare din nou. |
--------------------
Renault
Captur, TCe EDC
2015 Energy flows where attention goes.
|
|
admunarig |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 1 February 17 ![]() |
N-o sa se rezolve, crede-ma. A mea a consumat ulei de la inceput, au resoftat-o si dupa aia am primit numai raspunsul” nu exista solutie tehnica”...In curand fac revizia de 3 ani si o sa pun ulei motul 5w40 pe care deja mi l-am cumparat. Nu mi fac problema ca nu se accepta, intrucat iese din garantie.
Singurul mod de a scapa de problema asta este sa umbli in motor.Decat sa umblu in motor mai bine pun un motor nou....decat sa pun un motor nou mai bine merg cu asta asa cum e. In 3 ani de zile masina nu a avut nicio problema,nu are scurgeri, merge cum trebuie. Teava neagra nu ma ingrijoreaza pentru ca asa au teava toate masinile pe benzina cu turbina si cu injectie directa. |
--------------------
Renault
Captur 1.2Tce 120
2015 dynamique
- B113ALM
|
|
75AIM |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 23 March 14 From: Constanta ![]() |
ce bine ca nu m-am bagat la un captur cu asa motor si cutie automata.chiar vb la dealer dar dupa ce am citit aici am zis pas.ramane clio 3 pe pozitie.
|
--------------------
Renault
Fluence
2013 Privilege,Clio 3 2007
- ex 99AIM
|
|
argon |
![]()
Post
#88
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
redguard |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 22 March 16 ![]() |
Weird. A mea nu pierde. Am vreo 25 000 de kilometri cu ea, nu i-am adaugat deloc ulei, tot pe la 80% a stat.
|
--------------------
Renault
Captur
2016 - Zen (TCe 120 EDC)
|
|
jedimisu |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 24 October 08 From: Bacau ![]() |
QUOTE(argon @ 7 Feb 2018, 10:51) Cum se poate rezolva o problema fizica cu resoftarea? Schimburi de ulei am auzit ca se mai fac doar din tester, dar cu consumul nu tine figura. Îmi închipui că se poate. Imprimă alți parametri la care să funcționeze, bănuiesc. Dacă SNC-ul meu spune să suflu în damigeană cu o anumită presiune, fac un anumit număr de bulbuci. Dacă trag cu o presiune mică, nu iese zaibărul. Dacă SNC-ul (Sistemul Nervos Central, adică) îmi spune să trag mai tare, iese. E tot problemă de soft care are consecințe fizice. ![]() Eu am cerut lămuriri în legătură cu ce schimbă softul respectiv atât de la service, cât și de la Voce Client unde am vorbit cu un inginer. Nu am primit un răspuns. Le-am spus frumos și ferm că nu mi se pare corect ce fac ei, că nu-mi dau informația aceasta, ei motivând că nu știu, și le-am transmis că dacă mașina mai are o problemă de acest gen, o vor rezolva. Mi s-a răspuns la fel de frumos și de ferm, de la Voce, că sigur se va rezolva. Eu unul nu-mi fac niciun fel de problemă că nu s-ar rezolva. Bănuiala mea este că crește puțin consumul de carburant în urma resoftării, dar nici nu am dat prea mare importanță. Întotdeauna mi-am spus că mașina e ca femeia. O iubești așa cum e, oricât de multe mofturi face. Când n-o mai iubești, atunci e altceva... Cert este că de când au schimbat softul am făcut cam 7000 de km și nu a scăzut nivelul. This post has been edited by jedimisu: 8 May 2018, 18:47 |
--------------------
Renault
Captur, TCe EDC
2015 Energy flows where attention goes.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 06:23 |