Clio 1.5 dci - se aprinde martorul bujii, martorul galben ca o spirala
![]() ![]() ![]() |
Clio 1.5 dci - se aprinde martorul bujii, martorul galben ca o spirala
ady24 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|||
Mariusik_84 |
![]()
Post
#62
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
Am facut testul la returul injectoarelor, toate scot motorina la fel, foarte putina. Am sa schimb injectorul 4 cu injector 2 sau 1 si sa vad daca imi mai da eroare tot la acelasi injector cum imi dadea pina acum. In filtru de motorina nici urma de pilitura. In rest cum v-am zis masina se comporta la fel ca inainte nu am probleme cum pornitul, relantiul e la fel, nu scoate fum. Sambata am sa o pun iar pe tester si am sa va spun eroarea asa cum o da testerul. Atunci cand s-a aprins martorul de bujii mi s-a dezactivat si inchiderea usilor automat in mers la masina. Sa aiba vreo legatura? Plus k am vazut bule de aer pe un furtunas de duce de la filtru de motorina la pompa. Multumesc
|
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
crisolro |
![]()
Post
#63
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
de curiozitate, injectoarele alea au fost schimbate vreodata? masina are 220k km din cate vad ... injectoare bune, pilitura nu
![]() |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
cip31 |
![]()
Post
#64
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Poate comanda electromagnetica a injectorului este aproape de sfarsit. Modificarea de la inchiderea centralizata nu are legatura cu aprindea martorului de bujii. Fara bule (se accepta daca sunt foarte, foarte mici) pe furtunul de alimentare!
Asteptam continuarea si finalul operatiei! This post has been edited by cip31: 13 May 2010, 10:16 |
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
kominform |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 May 10 ![]() |
Am avut si eu probleme similare cu cele descrise de voi. La peste 3000 de rotatii "pomul de cracun" in bord, martorul de injectie/preincalzire. Am verificat alimentarea, bujii, totul ok. Am facut testul de retur pe injectoare, cu un kit confectionat de mine, am constatat ca returul pe 3 din cele 4 injectoare era de 2-3 ori mai mare decat ar trebui. Am luat supape de retur si le-am schimbat. Filtrul de motorina la 5-8000 Km schimbat neaparat. Pilitura aproape inexistenta, 150.000 de Km. De atunci am parcurs cred ca 5000 Km si inca merge bine. Sper sa tina:) Succes tuturor!
|
--------------------
Renault
Clio
2003 / 1.5 DCi / 3 volume
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
QUOTE(crisolro @ 13 May 2010, 09:49) de curiozitate, injectoarele alea au fost schimbate vreodata? masina are 220k km din cate vad ... injectoare bune, pilitura nu ![]() Masina am cumparat-o kind avea 170 000 km deci nu stiu daca i-a schimbat cel dinaintea mea vreun injector. Sambata o duc la service sper sa nu fie vreun injector. Am sa le schimb intre ele sa vad daca se mai aprinde. |
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
kominform |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 May 10 ![]() |
Nu cred ca e o idee buna sa la schimbi intre ele din doua motive principale : 1. Rampa comuna - presiunea se distribuie intre injectoare uniform, asa ca nu obtii nimic daca le schimbi intre ele. 2. Fiecare injector functioneaza dupa parametri unicat, introdusi in ECU prin codul unic al fiecaruia, daca ii schimbi sau inversezi locul injectoarelor vei deranja ciclul de functionare prin modificarea parametrilor individuali pe cilindru. Concluzie : nu cred ca se strica ceva, dar manevra e neconcludenta. Mai interesant ar fi sa faci un test de retur pe injectoare sa vezi cum se comporta. Succes! |
--------------------
Renault
Clio
2003 / 1.5 DCi / 3 volume
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
Am inversat injectorul 1 cu injectorul 4 unde imi aparea eroarea (mi-a scris codul in ECU pentru injectoarele inversate). Dupa ce le-am schimbat se auzea un tacanit la motor care se auzea in dreptul injectoarelor 1 si 4. Mecanicul mi-a zis (dupa ce le-a inversat) k trebuia sa iau si niste garnituri de etansare pentru injectoarele inversate si nu se mai aude tacanitul. Bun, mi-a zis sa merg cu masina asa, sa vada daca mi se mai aprinde martorul de bujii si daca nu se aprinde imi pune si garnituri noi. Am facut vreo 400 km (nu s-a aprins martorul) si azi am fost sa imi puna garniturile (noi) la injectoare, sa scap de zgomot (tacanit) la motor. Mi-a pus garniturile de etansare dar parca nu se mai aude motorul ca inainte, pana sa imi inverseze injectoarele. Parca tot se mai aude un tacanit foarte incet. Garniturile de etansare puse la injectoarele inversate 1 si 4 sunt noi, s-ar putea k garniturile sa nu tina injectoarele 1 si 4 la aceiasi distanta cu celalalte injectoare la care nu s-a umblat sau sa fie de la garniturii?
|
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
cip31 |
![]()
Post
#69
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Tacanitul este din interiorul injectorului. Daca le-ai inversat trebuie rescrise in calculatorul de injectie.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
ady24 |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
@Mariusik_84
Acel tacanit este din cauza ca injectoarele nu au fost scrise in calculatorul masinii. Daca le schimbati locul din chiuloasa ele trebuiesc scrise. Aceste injectoare au un cod unic de indentificare(c2I) care reprezinta caracteristicile individuale ale injectorului.Dar poate sa se auda si din cauza nefunctionari corecte a unui injector. This post has been edited by ady24: 27 May 2010, 18:14 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
kominform |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 May 10 ![]() |
Dupa ce am schimbat supapele de retur la unul dintre injectoare se auzea un tacanit foarte puternic, foarte probabil din cauza comenzii electromagnetice. L-am turat la 5000 si dupa cateva secunde a disparut. Acum se mai aude, dar numai daca asculti aproape si foarte atent. Parerea mea e ca zgomotul provine din injector. Poti sa-ti di seama foarte simplu, babeste : iei un bat sau metal mai lung si atingi u un capat injectorul; la celalt capat strangi pumnul pe el si il apropii de ureche - Stetoscop instant. Asa iti poti da seama usor de unde se trage zgomotul. Nu cred ca are sens sa inversezi injectoarele intre ele.
|
--------------------
Renault
Clio
2003 / 1.5 DCi / 3 volume
|
|
radu1980 |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 May 07 From: Constanta ![]() |
Salut ,
Am si eu tot o problema cu acest martor bujii. Am clio bicorp 2005 1.5 dci 65 cp 78000 km.. Anul trecut am avut aceeasi problema , pusa pe tester , gasit defectiune senzor pedala acceleratie .... schimbat ( 490 ron ). De cateva zile mi-a aparut din nou , cu aceleasi caderi de turatie ( mai ales in viteza I si II ). Am fost din nou la test ... aceeasi problema. Ideea este ca , din ce am inteles daca iti pica aceasta piesa chiar ai ghinion. Dar cand iti pica si a doua oara ? Stie cineva care ar putea fi motivul? Vreun scurt? Cum s-ar putea afla? |
--------------------
renault
clio 2
2005 1.5 dci extreme
- CT-83-MOL
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... schema electrica si cauta sa nu fie roasa izolatia cablurilor ...
|
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
ady24 |
![]()
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(radu1980 @ 30 Jul 2010, 13:01) Salut , Am si eu tot o problema cu acest martor bujii. Am clio bicorp 2005 1.5 dci 65 cp 78000 km.. Anul trecut am avut aceeasi problema , pusa pe tester , gasit defectiune senzor pedala acceleratie .... schimbat ( 490 ron ). De cateva zile mi-a aparut din nou , cu aceleasi caderi de turatie ( mai ales in viteza I si II ). Am fost din nou la test ... aceeasi problema. Ideea este ca , din ce am inteles daca iti pica aceasta piesa chiar ai ghinion. Dar cand iti pica si a doua oara ? Stie cineva care ar putea fi motivul? Vreun scurt? Cum s-ar putea afla? Cu siguranta ai pe undeva vre'un scurt. Cauta un electician bun care are rabdare ![]() |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
radu1980 |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 7 May 07 From: Constanta ![]() |
Vad ca a disparut. Mai apare ocazional. Am verificat cablurile si sunt ok. Curios.
|
--------------------
renault
clio 2
2005 1.5 dci extreme
- CT-83-MOL
|
|
b06dAN |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 21 August 09 ![]() |
salut. am si eu o pb cu un clio 1.5 dci de 80 cp. am 80.000 km si am martorul de bujii aprins. intradevar au fost pb cu 2 injectoare, dadeau pe retur grav, am fost la un service, le-a curat (nu imi permiteam sa cumpar 2 injectoare noi) apoi a fost ok. in vreo luna, a inceput iar sa stea aprins becul de bujii si masina porneste mai greu. iarna cel putin pornea la a 3-4-a cheie. acum porneste la prima cheie, dar mai greu, si da cu fum, lucru care nu il facea inainte. aveti idee de cineva care poate face o diagnoza? in afara de serice renault... eu sunt din bucuresti. multumesc
|
--------------------
Renault
Clio 3
2006 1.4 16V
|
|
maxop09 |
![]()
Post
#77
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 25 April 06 From: CONSTANTA ![]() |
Pentru cei care au schibat singuri supapa de retur, am si eu o intrebare si anume daca au mai pus masina pe tester pentru rescrierea codului in calculatorul de injectie?
Merci |
--------------------
renault
laguna II
2006 2.0 T
- CT-62-***
|
|
cip31 |
![]()
Post
#78
|
Membru Group: Members Posts: 229 Joined: 22 August 09 ![]() |
Nu trebuie pusa pe tester. Nu se rescrie injectorul, decat daca se inlocuieste.
|
--------------------
Renault
clio symbol
2007 1.5 dci 85 CP 50.000 km Membru fara probleme, deocamdata!
|
|
maxop09 |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 25 April 06 From: CONSTANTA ![]() |
Dar cei care reconditioneaza injectoare de ce la mai pun pe banc dupa ce inlocuiesc supapa de retur? Ce reglaje le mai fac?
Multumesc |
--------------------
renault
laguna II
2006 2.0 T
- CT-62-***
|
|
ady24 |
![]()
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
QUOTE(maxop09 @ 11 Aug 2010, 14:35) Dar cei care reconditioneaza injectoare de ce la mai pun pe banc dupa ce inlocuiesc supapa de retur? Ce reglaje le mai fac? Multumesc Se verifica debitul la returul injectorului in regim de relanti si turatie, si debitul la pulverizator,adica duza injectoorului. 11 Aug 2010, 19:44: QUOTE(b06dAN @ 7 Aug 2010, 21:25) salut. am si eu o pb cu un clio 1.5 dci de 80 cp. am 80.000 km si am martorul de bujii aprins. intradevar au fost pb cu 2 injectoare, dadeau pe retur grav, am fost la un service, le-a curat (nu imi permiteam sa cumpar 2 injectoare noi) apoi a fost ok. in vreo luna, a inceput iar sa stea aprins becul de bujii si masina porneste mai greu. iarna cel putin pornea la a 3-4-a cheie. acum porneste la prima cheie, dar mai greu, si da cu fum, lucru care nu il facea inainte. aveti idee de cineva care poate face o diagnoza? in afara de serice renault... eu sunt din bucuresti. multumesc Va salut, aveti Pm. Cu respect. This post has been edited by ady24: 11 Aug 2010, 19:44 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
Addyd |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 1 November 10 ![]() |
aceeasi problema o am si eu, cand forjez masina se aprinde becul "stop", 'buijii" si ala de la apa. Am bagat masina pe tester si eroarea este urmatoarea:"FONCTION REGULATION PRESSION RAIL= ecart de boucle en butee max". Chestia e ca nu imi dau seama ce poate sa fie. Eroarea asta a fost ieri cand tot mai pornea azi nu a vrut sa mai porneasca deloc. Azi am incercat sa o pornesc, am dat la automat si dupa ce se sting toate becurile se aprind inapoi cele 3 si nu da nici un semn ca porneste. Maine o sa o pun iar pe tester sa vedem ce mai zice.
p.s. daca stie cineva de la ce e eroarea asta "FONCTION REGULATION PRESSION RAIL= ecart de boucle en butee max" sa imi zica si mie tks e vorba masina din semnatura This post has been edited by Addyd: 14 Nov 2010, 19:16 |
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5dci
- db06aaa ...
|
|
ady24 |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Cu siguranta este vorba despre injectoare defecte. Cat despre eroarea aceea zice ca este presiune scazuta in rampa. In rampa este presiune foarte mare,aproximativ 1400 de bari, care se imparte la 4 injectoare,daca unul sau mai multe injectoare scapa mai multa motorina pe retur si iti porneste din ce in ce mai greu sau chiar deloc, in cazul tau.
This post has been edited by ady24: 16 Nov 2010, 12:37 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#83
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
Am si eu o problema diferita de ce am vazut pe aici. Am schimbat o saiba la un injector pentru ca imi pierdea compresie pe la el (pana sa ii schimb saiba masina mergea perfect) apoi dupa ce am schimbat saiba si am pornito, masina imi mergea in trei asa se simtea, trepidatii urate apoi mi s-a aprins martorul de bujii iar turatia a crescut la 1100 rpm. Am mers vreo 2 km si numai avea deloc putere apoi am luato la turatii de 3000-4000 rpm si s-a stins martorul si dintr-o data i-a revenit puterea. Problema e alta, dimineata cand o pornesc dupa 20 sec se aprinde martorul de bujii si creste turatia la 1100 iar cind o turez se stinge martorul si isi revine, plus ca la pornire invarte de vreo 4 ori pana sa porneasca fata de inainte cand pornea mai repede. Masina trage la fel ca inainte dar pornirea numai este la fel plus ca dimineata se aprinde martorul iar apoi se stinge. Ce ar putea sa aiba practic doar i-am schimbat saiba la injector?
|
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
ady24 |
![]()
Post
#84
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
De cele mai multe ori daca ai dat jos injectorul de pe masina el ori se blocheaza ori agata, adica deschide mai tarziu.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
Mariusik_84 |
![]()
Post
#85
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 6 September 09 ![]() |
Pai si care ar fi solutia pana la urma? Doar i-am schimbat saiba aia pana sa ii schimb saiba, injectorul mergea perfect:(
19 Nov 2010, 17:39: Nici o idee? Nimeni ![]() This post has been edited by Mariusik_84: 19 Nov 2010, 17:39 |
--------------------
Renault
Clio
2004 1.5 dci 65 hp-298.000 km - 07.12.2015 Clio 1.5 dci, 65 hp, 295000 km ~ mai 2017
Megane III 2010 ,1.5 dci, 106 hp, 101950 km ~ feb. 2020 |
|
ady24 |
![]()
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Ba da, se desface injectorul, se sufla la aer supapa de retur, apoi se monteza si merge mai mult ca sigur. This post has been edited by cmandrei: 22 Nov 2010, 10:11 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
jfo |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare! de cateva zile am si eu problema asta cu martorul ,la prima cheie invarte de vreo 3-4 ori pana porneste ,aseara i-am bagat motorina ,mai buna',,Top nordic",si a pornit normal dar martorul a ramas tot aprins,masina trage bine nu scoate fum, bujii verificate sunt bune filtrul nu are senzor pt apa sa zici ca ar fi una din cauze, ramane sa o bag pe tester sa vad ce are .
|
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
jfo |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Ieri am facut testul clip ca si erori am gasit senzor axa came si ceva pe la injectorul 4 mi-a facut si testul cu returul la insectoare nu era nici o diferenta fata de celelalte cat si testul partii electrice al injectorului cel de acolo a zis ca nu ar fi problema de la injector si sa mai cercetez treaba cu senzorul, intrebarea mea este unde naiba e senzorul asta situat si care e rolul lui ,(eroarea din bord a sters-o ).
|
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
arkshul |
![]()
Post
#89
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 14 March 08 ![]() |
salut! Am un renalut clio symbol 1.5dci 65CP, imi ramane aprins martorul bujii, iar cand accelerez masina se aude un tacanit metalic parca in fata masinii, cred la motor. Are idee cineva de la ce ar putea fi? Ce pasi ar trebui urmati?
|
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
ady24 |
![]()
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Le scoti returul la fiecare injector si vezi care arunca motorina mai multa. Care arunca jet atunci ala e cu probleme.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:31 |