Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Claxon - pozitionare, probleme, solutii, schimbare cu trompete aftermarket

daniel71sto
post 23 Apr 2008, 13:36
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 21 April 08




Dudule, tata, goarnele de care vorbesti nu sunt de tir nici pe departe !
Tromboanele de camion merg la 24v, sunt alimentate de aer la 10-12 atm. si au electrovalva !
Probabil ca la 50ron ai gasit niste gornite date jos de pe vre-o dacie care a ajuns la remat !
Fara suparare, te inteleg - nici eu nu am fost multumit de claxonul masinii , asa ca am montat un set de doua gornite electrice exact in spatiul de langa baterie.
Dar e bine sa le montezi cu releu de protectie deoarece au consum mai mare decat claxonul STAS si e posibil in timp sa apara probleme la inst. electrica.


--------------------
clio / Megane 3 simbol 2007 1,5 dci /2011 1,5 dci - AG-76-STO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 23 Apr 2008, 22:05
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




QUOTE(sandokhan @ 22 Apr 2008, 16:20)
eu am schimbat de 5 ori claxonul pana acum+ firele de legatura.. mai trebuie sa-l schimb si a 6-a oara..right now...
*



A 6-a oara monteaza-l in alt loc decat cel "original", unde ajunge apa. Recomand in zona bateriei, in spate.


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipriann
post 24 Apr 2008, 05:53
Post #93


cipriann


Group: Members
Posts: 514
Joined: 28 April 07
From: Brasov, Romania




@dumiDude
Daca reusesti operatiunea anunta-ne,cumpara-ti un set de sigurante sa ai rezerva caci cu siguranta aceste trompete consuma mult mai mult iar curentul din fire este mult mai mare deci exista riscul sa incinga firele sau cazul fericit sa arda fuzibilele...

P.S. Fire In The Hole !!! smile.gif)


--------------------
Renault Clio 2 Hatchback by France Year : 2001 , Engine : 1149 cmc , Power : 58 hp - BV026638
cipriann love: Volkswagen & Renault & Toyota & Skoda.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandokhan
post 24 Apr 2008, 13:30
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




kob3, mersi pentru sfat.. acolo o sa-l pun dar pana acum am fost doar la service autorizat unde au zis ca nu se schimba pozitia lui ca afecteaza instalatia electrica... idiots i guess... oricum faza tare e ca acceptau totusi sa nu fie claxonul original renault...


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 8v / Megane hatchback 2007, 1.6 16v
/ Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 24 Apr 2008, 16:05
Post #95


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




mi-am luat 2 claxoane normale si as dori sa stiu daca e nevoie si la astea de releu pt a nu afecta instalatia electrica smile.gif... euma gandeam sa le pun fara releu ... are cineva fara releu ?


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 24 Apr 2008, 16:28
Post #96


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




da la RAR voii va ganditi? .....sau dati spaga? biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 24 Apr 2008, 17:25
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




pana la rar mai e ... tongue.gif iar instalatia de goarne (nu ca de tir cum zicea colegu mai sus) este echipata cu releu din fabrica. Cred ca si masina vine echipata cu releu pt claxon. Daca va duce-ti prin vitan o sa vedeti ca sunt tot felul de gorne inclusiv de tir cele din inox de juma de metru pe aer comprimat .. bla ...bla asta imi mai lipsea una din aia pe plafon cu butelia in portbagaj si eram bastan biggrin.gif incremeneau toti smile.gif

de montat o sa incerc sambata sper sa am loc pt ele iar ca zgomot credeti-ma ca sunt ff tari am tresarit de fiecare data cand le probam smile.gif

ps: cat de tare e filmuletul ala meserias radmasa.gif

This post has been edited by dumiDude: 24 Apr 2008, 17:34


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ess1902
post 25 Apr 2008, 10:43
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 6 September 04
From: Iasi




QUOTE(sandokhan @ 22 Apr 2008, 17:20)
eu am schimbat de 5 ori claxonul pana acum+ firele de legatura.. mai trebuie sa-l schimb si a 6-a oara..right now...
*



Eu la al treilea claxon la masina din semnatura l-am schimbat cu unul italienesc luat de la benzinarie. Am dat atunci 250 000 pe el. L-am luat ochiometric biggrin.gif de aceleasi dimensiuni ca cel original , l-am insurubat pe bara aia de metal si l-am inghesuit in locul lui. Singura modificare e ca l-am invartatit cu 180 de grade a. i . orificiul sa inspre fatza si nu spre roata. Merge si acum (si asta se intimpla prin 2004 -2005). Singura chestie e ca atunci cind ploua tare se aude mai infundat, insa cum se usuca merge ca nou. Sfatul meu clar este ca decit sa faci modificari la instalatia electrica cumpara un alt claxon decit cel original.


--------------------
clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 27 Apr 2008, 20:48
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




QUOTE(sandokhan @ 24 Apr 2008, 13:30)
kob3, mersi pentru sfat.. acolo o sa-l pun dar pana acum am fost doar la service autorizat unde au zis ca nu se schimba pozitia lui ca afecteaza instalatia electrica... idiots i guess... oricum faza tare e ca acceptau totusi sa nu fie claxonul original renault...
*



N-are legatura pozitia cu instalatia electrica (ba chiar "teoretic" apa intr-un element alimentat electric reprezinta un risc mult mai mare!).

Si eu am schimbat 2 claxoane pe garantie iar la al treilea pur si simplu am intrebat daca "n-ar fi mai bine sa il punem in alta parte ca sa evitam toata bataia asta de cap?". S-a rezolvat cu 2 fire de aprox 70 cm lungime smile.gif


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 28 Apr 2008, 22:21
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Sa vezi cand ai sa circuli prin praf cum se infunda goarnele alea si dai la pompa sa le desfunzi... Iti spun ca am avut asa ceva acum cativa ani cu 3 goarne pe aer si dadeau randament cateva zile si cand ajungea praf la ele raguseau. Cel mai bine pui un (doua) claxon clasic.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 9 May 2008, 14:06
Post #101


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Tocmai astazi cand a plouat, am observat si eu ca mi-a ragusit claxonul, o sa-l las pana pe la 6 si sa vad atunci cum functioneaza.E bine ca am prima revizie undeva pe sapt viiotare cred si se va rezolva atunci daca nu azi biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 9 May 2008, 14:15
Post #102


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Si-o sa stai "ragusit" pana atunci ? tongue.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 9 May 2008, 14:22
Post #103


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Fassssss de contacte si se rezolva rolleyes.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu
post 11 May 2008, 13:18
Post #104


Member of Renault Forum


Group: Members
Posts: 567
Joined: 3 December 07
From: Bucuresti




Pai nu am incotro biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip Dec. 2007
*Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumiDude
post 11 May 2008, 17:57
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 12 May 07




revin cu detalii despre noul meu claxon valuri.gif ... am desfacut claxonul vechi cu ff mare durerei de cap si shale smile.gif are un surub de zici ca tine cutia si pana-l scoti te apuca damblaua... Singura solutie unde puteam sa pun trompetele era langa baterie dar si acolo nu se putea decat cu gura'n jos si deci estompeaza sunetul sad.gif e un pic mai funny rolleyes.gif Firul de la vechiul claxon este destul de lung asa ca l-am putut aduce sus, masa am pus-o pe un surub de langa far, putin wiremanagement pe acolo si gata .. nu intra nici ploia, este safe si la zdruncinaturi.

pt cei care vor sa-si puna si ei goarne vedeti ca exista si modelul cu goarnele de aceeasi dimensiune (unele rosii parca) si separate fata de compresor cu furtunele and stuff smile.gif Sunt mai bune de amplasat in spatiul de langa baterie, la mine o goarna era mai lunga decat cealalta si am avut probleme la instalare pana i-am gasit pozitia perfecta sa intre tot si sa nu atinga, sa stea un pic in aer, ceea ce am si reusit smile.gif dar efectul nu este cel scontat .. oricum fata de claxonul pe care=l aveam eu gajait sau cel stok este altceva plus distractie garantata drunksinging.gif

Ar mai fi o solutie pt cine nu vrea sa se complice tot in vitan de la nenea ala am vazut 2 claxoane obisnuite gen stok dar mai puternice, avea bateria descarcata ca sa le probez la adevarata capacitate a lor smile.gif Tras firul pana la spatiu dintre baterie si amplasate acolo ... ai loc suficient pt 2 clazoane obisnuite

toate bune si vant la pupa sofer1.gif


--------------------
renault clio symbol 1.5 dci 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pegas
post 13 May 2008, 10:00
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 29 September 05
From: IASI




si eu dupa ploaie aveam probleme mari cu claxonul, in sensul ca intr-o prima etapa ragusea, iar apoi, daca claxonam mai mult amutea complet. insa joia trecuta m-am enervat si am zis sa incerc (in stilul wheeler dealer) cea mai simpla varianta. am scos pur si simplu mufa din claxon si am pus-o la loc. surpriza. merge brici. nici nu mai e ragusit.
evident era ceva la contact. probabil, cel mai corect ar fi fost sa dau cu spray de contacte, insa pe sus pe unde am umblat eu nu prea am cum sa dau cu spray. si pe jos de desfacut parte mi-e lehamite.


--------------------
Renault Clio Symbol 2001/Dinamyque, 1.4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandokhan
post 13 May 2008, 10:22
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 11 January 07
From: Bucuresti




pe mine deja ma sacaie rau faza cu claxonul. pana acum l-am schimbat de cateva ori pentru ca cei de la Mach 1 nu se bagau la instalatia electrica a masinii.. ok .. hai la alt service - sunat la AutoFilaret, spus oful, facut programare - cica se rezolva, au mai facut modificarea asta.
Ajung la ei, ma baga in atelier vb cu electricianul nr.1 care zice ca e ok dar are putina treaba, ma rezolva in 10 min. Intre timp vine nr.2 care zice ca face el treaba. ii dau claxonul, se apuca de treaba si ce face? - doar schimba claxonul, nu si pozitia! ii zic ca ce face, ca i-am zis sa faca ce i-am zis. el raspunde superior ca NU UMBLA LA INSTALATIA ORIGINALA!!!! de necrezut.. il las pe asta in pace, ma duc dupa celalalt, ii zic ce a facut nr.2 si nr.1 zice-- aaa, daca asa a zis nr.2 atunci inseamna ca asa trebuie facut..
Pana la urma am mai vb cu inca cineva de acolo care tot nu a fost dispus sa ma ajute, le-am batut obrazul si asta a fost tot.
Acum am un alt claxon nou in aceeasi pozitite jalnica.


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 8v / Megane hatchback 2007, 1.6 16v
/ Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 5 Jun 2008, 21:23
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




Oameni buni -tocmai am patit-o si eu. Nu mai merge de nici o culoare claxonul. Probabil ca e vreun contact prost pe undeva...

Va rog indrumati-ma si pe mine pas cu pas cum sa diagnostichez problema, la ce mufe sa ma uit la contacte etc... nu vreau sa ma las pe mina vreun tip din service care sa se apuce sa imi rezolve probleme pe care nu le am la masina si pe bani grei...

Multumesc frumos.


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Axe
post 6 Jun 2008, 08:16
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.678
Joined: 24 February 08




hop si eu aceeasi problema si la m1, singurul loc identificat de mine pt montarea goarnelor cu compresor ar fi intre spoiler si radiator.


--------------------
Renault Megane 1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 6 Jun 2008, 08:36
Post #110


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




@Prowlers ... la masinuta mea e "intre" acumulator si farul stanga fata (cum stai la volan) in partea de jos ... nu e foarte usor sa ajungi la el dar nici greu ... daca ai si lumina e perfect ... ai o singura mufa pe care trebuie sa o scoti, sa cureti lamela metalica de pe corpul claxonului si papucul ("smilgher" + eventual spray de contacte ... ) {daca nici asa nu merge unsure.gif }


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 6 Jun 2008, 09:25
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




Surprinzator si-a revenit! Probabil ca intrase apa la el... si s-a uscat intre timp...

Faza e ca oricum nu am identificat unde e claxonul... - nu e linga acumulator - presupun ca e pe undeva prin partea din fata pe sub radiator naiba stie - tre sa ma apuc sa caut in manual.


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 6 Jun 2008, 09:39
Post #112


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Exact, undeva p-acolo. Uite, la mine aici este si ca sa ajungi la el, trebuie sa te bagi sub masina. Aceeasi problema am avut-o si eu. Am scos pana la urma lamela, am curatat-o un pic si a functionat. smile.gif
Exemplificarea este asa, in linii mari, claxonul fiind un pic mai jos sau mai sus, ma rog.. nu-mi dau seama in acest moment. Poate ma ajuta Cmandrei.


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 6 Jun 2008, 10:17
Post #113


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Flamingo ... poate pozitia difera putin de la diesel la benzina ... oricum din poza ta as pune x-ul putin mai la dreapta ... intre far si proiector ... la a mea practic e sub far ... pot ajunge la el destul de usor prin partea de sus ... cum am mai spus printre acumulator si far ... papucul se desface usor, cu spray ajungi usor, cat despre piulita - cu o fixa mica se desface destul de usor ... cam in 15 minute am reusit sa-l dau jos sa curat tot si sa-l montez la loc ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 6 Jun 2008, 10:56
Post #114


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Eh, banuiam eu c-ar fi un pic mai la dreapta, chiar m-am asigurat recunoscand ca prezentarea este in linii mari, dar nah, mazgaleam apoi masina si nu mai arata frumos... Si-asa, era murdara cand am facut poza... biggrin.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 6 Jun 2008, 16:47
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu, avand benzinar, l-am prins in spatele farului stang, cu goarna in jos, iar cablul l-am tras cat sa ajunga.
L-am fixat de una din gaurile tehnologice de pe tabla ce separa bateria de motor. La diesel insa nu e loc acolo.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 21 Jun 2008, 14:18
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




Ieri am claxonat pe un bou care se bagase aiurea in fata pe rosu si a claxonat 2 secunde masina dupa care pauza... si liniste si pace si iar in situatie de mai acum citeva saptamini...

Oameni eu nu gasesc de nici o culoare claxonul ala! Dau o bere rece cui imi poate arata unde e si la ce mufa sa umblu sa il rezolv!
Stau prin drmul taberei dar ma pot deplasa oriunde in buc.

Multam fain!


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flamingo
post 21 Jun 2008, 21:56
Post #117


Membru "SPARKY Team"


Group: Banned
Posts: 1.064
Joined: 20 February 06
From: Bucuresti




Daca ai Clio pe motorina, te astept in Berceni si te "rezolv" eu. A se citi... iti arat eu unde este "ascuns". icon_mrgreen.gif


--------------------
HYUNDAI i10, full options 2008
A fost o data ca niciodata un Renault Clio DCI din 2004, full options, care s-a transformat intr-o zi de aprilie, in teren pentru casa...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 22 Jun 2008, 12:37
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




Am benzinar 1.4 8V... sad.gif


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 Jun 2008, 08:22
Post #119


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




E explicat ceva mai sus ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 23 Jun 2008, 10:00
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Tre sa te uiti pe sub spoiler in stanga, pe dedesubt langa aripa....pe deasupra se vede greu;si mie mi-a decedat claxonul si eram tare mandru de el,scula si cenzurat, asta de l-am luat acum deabia gajaie ceva....se pot regla oare sa sune mai tare?


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:28
Dacia