Alternator Clio, probleme, reparare
![]() ![]() ![]() |
Alternator Clio, probleme, reparare
bonk |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai verifica incarcarea si acumulatorul cat de bun mai e. Bafta
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
bonk |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
incarcarea a fost verificata acum 1 saptamana si bateria masinii este din 2.08.2006
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Din pacate un acumulator poate sa tina 3 zile sau 3 ani ... deci asta nu e prea relevant ... un electrician auto isi poate da seama foarte usor de problema (daca nu e ceva in calculator ... alte erori) ... eu zic asa: incarcare (deci alternator), baterie sau un fir de masa ceva.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
bonk |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
in cele din urma am fost in 2 service-uri...in primul au spus ca trebuie sa schimb cureaua de la alternator pt. ca patineaza iar in celalalt au spus sa schimb alternatorul....mai bine incerc sa schimb cureaua
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#6
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
mai bine incearca sa mergi la cineva sa iti repare alternatorul(sfat dat de cineva care lucreazaa in service renault) deoarece mie unul mi se pare cam mare pret pe care il cer ei ca sa pui unul nou(la inlocuire tre schimbata si cureaua)
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
bonk |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
da ...oricum trebuie sa schimb cureaua si nu cred ca este asa de scumpa ..da dak nu va merge nici dupa asta ....o sa-l duc la cineva sa-l repare ....(nu cred ca rotorul este defect...)
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
bonk |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
rog moderatorii ca acest topic sa fie inchis....problema rezolvata: am schimbat releul de incarcare si carbunii. Piesele au fost luate din sh si toata afacerea m-a costat in jur de 150 RON
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
hellcat |
![]()
Post
#9
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Nu, va ramane deschis pentru prezentarea si solutionarea problemelor la alternator.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
costi1982 |
![]()
Post
#10
|
![]() crg Group: Members Posts: 152 Joined: 2 November 06 From: bucuresti ![]() |
Aveti idee ce curent trebuie sa aiba o baterie in ea cu motorul oprit?Si cu motorul pornit pana le ce valoare e normal sa incarce alternatoru?
|
--------------------
renault
clio bicorp
01.11.2001, 1.2 benzina
- B-92-CRG
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
cu motoru pornit (deci daca alternatoru incarca corect) ar trebui sa fie in jur de 13 V.
Cu motoru oprit cred ca va avea ceva sub 12 V. Daca are f mult sub e o problema cu bateria. |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
bonk |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
cu motorul pornit trebuie sa aiba intre 13.9 si 14.4 .. cu motorul oprit in functie de cat de buna mai e bateria... normal ...12 ...12.3 cam asa .
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
dungatu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 29 July 05 ![]() |
Oare am probleme cu incarcarea sau ceva de genul asta?
Am verificat de curand incarcarea cu motorul pornit si toti consumatorii porniti, inclusiv AC, si imi baga 13.5 V. E bine? Stiam ca trebuie 14V! Masina este Clio 1.4 8V benzina si are 4 ani fix, primul proprietar bateria originala Renault. Am incarcat-o de vreo 3 ori pana acum la inceputul sezonului rece pentru ca merg f. mult in oras-70 % din timp si fac in medie 9000 km anual. Va multumesc! |
--------------------
renault
clio symbol expresion
1.4 8V dec 2002
|
|
danyiel |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 12 November 06 ![]() |
Am probleme cu geamul de la usa fata.Am reusit sa-l cobor dar de ridicat nu am mai reusit.Cum dau fata de usa jos?Geaqmurile sunt electrice.
|
--------------------
renault
clio
2003 simbol 1,5dci
- IF-01-PMZ
|
|
dungatu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 29 July 05 ![]() |
nimeni, nimic?
|
--------------------
renault
clio symbol expresion
1.4 8V dec 2002
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Stai linistit ca e bine, atat timp cat spui ca ai toti consumatorii porniti. Normal, din cate stiu eu, incarca intre 13,5 -14,3V, ori la tine erai la limita minima datorita faptului ca aveai toti consumatorii porniti si banui ca erai si la relanti.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
dungatu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 194 Joined: 29 July 05 ![]() |
Corect, eram la relanti!
Parca sunt un pic mai linistit. |
--------------------
renault
clio symbol expresion
1.4 8V dec 2002
|
|
FlorinG |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa trebuie sa arate un alternator in momentul cind este spre final?
Fotos nu sunt excelente dar cred ca se vede cum sunt cele doua infasurari. Ce sfaturi imi dati? ![]() P6230265.JPG ( Size: 61.7k ) Number of downloads: 4193 P6230266.JPG ( Size: 54.22k ) Number of downloads: 4408 M.E. Topic "lipit" aici. Nu mai deschide topic nou despre lucruri discutate...search This post has been edited by hellcat: 16 Dec 2006, 17:11 |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
bonk |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 9 June 06 ![]() |
nu stiu daca e din cauza infasurarii.....daca incarca normal asa cum arata infasurarea cred ca e ok. daca nu incarca incearca sa-l demontezi si sa-l desfaci .Pot sa se strice vreo 3 lucruri pe acolo(releul de incarcare, puntea de diode )sau in cel mai rau caz rotorul(mai pot fi si periile)
|
--------------------
Renault
Megane 1 /1.4 16v
1999
- GJ-05-...
|
|
FlorinG |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa a fost din prima zi, dar nu am observat; eram prea bucuros de achizitie. M-am programat a doua zi si .... nimic! Nu este defect la masuratoare dar nu arata bine! Cei de la Meridian Sud au refuzat sa-l schimbe!
![]() |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
hellcat |
![]()
Post
#21
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Cei de la Meridian pe ce motiv au refuzat sa ti-l schimbe pe garantie?
Vad ca masina e aproape noua (2006), ai avut curiozitatea sa faci o comparatie cu alta masina noua? Sa nu ai surpriza sa arate la fel... |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
verde |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Pt Florin. Dupa cum arata in poza izolatia de email a sarmei de bobinaj a fost supusa unei incalziri f puternice, probabil un consumator sau mai multi puternici si mult timp.Faza urmatoare este scurt-circuit intre spire si adio releu incarcare si alternator.Faruri proiectoare si casetofon sau cd sa urle cartierul, toate in acelasi timp inseamna destul de mult ! Incearca sa vezi si la alt clio eventual daca e la fel inainte de a te alarma.
|
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
FlorinG |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 332 Joined: 11 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Au spus ca asa trebuie sa fie deoarece sint mai multe categorii de email si acesta nu are nimic dupa masuratoare si in consecinta nu se justifica sa-l schimbe sa nu intre in conflict cu producatorul (sic). Mai nou: am facut schimbul de ulei la motor (revizia de 10 k Km) si am fost curios sa vad cum arata uleiul Elf. E normal sa arate tot asa de negru dupa doar aprox 35 Km? Am fost tot la ei si am intrebat la cei cu sevice pe Logan diesel dupa cit timp se innegreste uleiul? Au spus: Dieselul are aceasta particularitate chiar dupa 20 min de la schimb din cauza faptului ca e diesel. Dai un ban dar... ia mai stai la rind o data! ... si alta data .... si inca o data !
![]() ![]() |
--------------------
Reno*Opel
Clio 1.5dCi 80CP, 2006
Opel Astra Clasic III, 2013 Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T |
|
mbc |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 432 Joined: 1 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
floring, am inteles ca acea piesa functioneaza corespunzator cu specificatiile tehnice ale constructurului. Scuza-ma, dar nu iti inteleg nemultumirea.
Si asa cum intrebai la primul post, cred ca daca toate functioneaza asa cum trebuie, nu inteleg care este problema. Si nu inteleg de ce Meridian Sud (care de fapt nici nu este concesionar reno sau service autorizat reno, deci nu este in masura sa-ti schimbe sau nu anumite piese pe garantie) sau orice service din reteaua reno ar trebui sa schimbe anumite piese doar pentru ca nu ne place culoarea, felul cum arata nus ce sarma, etc. Bucura-te de masina si nu uita ca majoritatea problemelor exista pentru ca ne gandim noi la ele. |
--------------------
Renault / Dacia
Clio / NOVA GT si GTi
2005, 1.5dci / 1999
- B43HZK clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Meridian Sud este concesionar renault. Mai exact este locatia (showroom si atelier) din sudul Bucurestiului a companiei Meridian ( www.automeridian.ro ) dealer dacia si renault. Pt. lamurire:
meridiasa7.th.jpg |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
Anny |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
La recomandarea unui mecanic dintr-unul din service-urile renault, am pus pe clio al meu alternator de megane 1 (sh evident).
Nedumerirea mea este ca pe aparatul din service aveam la incarcare 14.2-14.3 iar la nenea de la magazinul de baterii (m-am dus sa-mi dea garantie ptr bateria noua ca aia veche era varza) aparatul arata 13.7. Am presupus ca sunt diferente intre aparate....deh.....e normal, dar totusi mi se pare cam mult. Voi ce ziceti? Conditiile de masurare au fost aceleasi, turatie 2500-3000, faza lunga si caldura pornita. L-am sunat pe nea mecanicul si mi-a zis sa nu-mi fac griji ca e ok asa. O sa incerc sa repar (adica sa gasesc pe cineva care sa faca asta) alternatorul original cu toate ca mecanicul asta zicea ca nu se poate ptr ca e turnat nu stiu cum .....ca mai rau se poate strica. Habar n-am daca o fi sau nu asa, oi vedea. |
-------------------- Renault Clio Symbol
Expression 1.4 8V 75CP 2002 |
|
cmandrei |
![]()
Post
#27
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Readuc topicul in prima linie pentru o problema ciudata dar sper nu foarte nasoala ... desi nu suna bine (culmea este ca i s-a intamplat unui cunoscut care inca nu a facut nimic si dupa nu mult timp si la masinuta mea
![]() Suna, bazaie intr-un mod enervat (cel putin) alternatorul. In fisierul atasat aveti o inregistrare a zgomotului; pana al secunda 6 in grila radiatorului, 7-13,14 in bara de jos, restul pana la final de langa masina. Din ceea ce am putut observa zgomotul vine de la alternator. Nu s-a aprins nici un beculet la bord, totul functioneaza ca inainte de aparitia zgomotului, nu am sesizat probleme pe partea electrica de nici o culoare ... {nu am fost inca la nici un fel de service} Are cineva ceva idei ? { am citit si http://reno.ro/index.php?showtopic=59599 dar nu stiu ce sa zic } [poate in afara de cele care spun direct ceva de genul: schimba alternatorul] Mersi mersi mersi, Attached File(s) ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
caktuss |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.433 Joined: 7 May 05 From: Iasi ![]() |
stiu eu stiu eu.... s-a stricat
![]() trebuie sa schimbi rulmentii de la alternator. mai uita-te daca nu atinge fulia in carcasa alternatorului, ca atunci e fulia de vina. daca-s rulmentii, da-mi un bip ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
1.6 16v 05-2005
- numar cu gaura m2 sedan expression 1.6 16v 06/2005
20 000 km (1/09/2006) 33 600 km (26/09/2007) 45 000 km (o3/01/2009) 50 000 km (03/06/2009) |
|
cmandrei |
![]()
Post
#29
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
La rulmenti m-am gandit si eu dar nu pot spune nimic sigur, de ieri dupa-amiaza a inceput sa sune asa.
Fulia, o sa ma uit, dar este ca si imposibil, ca are 8.000 km la activ. Presupun ca ai avea nevoie de ceva serii de pe alternator oricum nu ? nu de alta dar nu am apucat sa ma uit, acum nu cred ca pot ca m-as face ca porcul (ca e cam "ascuns" si masina nu mai e rosie). |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]()
Post
#30
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ok.
Cel putin informativ. S-a rezolvat. Am fost la service {vineri} (cica la constatare) ... eu le-am spus am venit sa ma programati sa schimbam rulmentii la alternator ... dupa 3 mester, stetoscop, surubelnite etc. m-am chemat miercuri. Ok. Le-am spus, hai sa dam bara jos ca eu asa stiu ca merge cel mai repede si bine (nu sunt 100% nici acum ca nu am mai incercat, dar e cer ca suruburile se pot desface mult mai usor asa); ei nu, stai sa cercetam ... una peste alta am inceput la 9 am terminat la 13 (tot din cauza lor). Astfel ca am desfacut: suportul hidroelastic, pompa de servo, am ajuns la alternator si cu greu am reusit sa-l scoatem. L-am dat pe mana electricianului auto care l-a facut bucati (fara gluma) ... a inlocuit cei doi rulmenti (avea o tona de piese prin sertare - pentru partea electrica logic ... putea sa-mi faca altul nou din piesele noi pe care le avea acolo ... ok mai putin carcasa ![]() Dupa care toate piesele demontate au fost spalate (inclusiv pompa de servo) si am montat totul la loc ( ![]() ![]() Pret total, manopera + piese: 215 ron. (am stat in permanenta langa masina, chiar i-am si ajutat ca oricum nu ma pot abtine) {totul la Service Caprita - zona Pta. Domenii - si acum cautand o adresa de web am gasit o groaza de chestii negative despre acest service ![]() Attached thumbnail(s) Image_174_.jpg ( Size: 335.67k ) Number of downloads: 4438 Image_178_.jpg ( Size: 422.56k ) Number of downloads: 4111 Image_179_.jpg ( Size: 360.5k ) Number of downloads: 4044 Image_180_.jpg ( Size: 483.63k ) Number of downloads: 1024 Image_181_.jpg ( Size: 352.83k ) Number of downloads: 952 Image_182_.jpg ( Size: 480.77k ) Number of downloads: 1016 Image_183_.jpg ( Size: 488.15k ) Number of downloads: 1069 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:59 |