Alternator Clio, probleme, reparare
![]() ![]() ![]() |
Alternator Clio, probleme, reparare
Duyu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
125 amperi, cred.
|
--------------------
.
.
.
|
|
Duyu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Si consumatorii iau curentul de la alternator, restul de curent incarcand bateria corect? (Adica daca consumatorii iau 100 A, restul 25 folosesc la reincarcarea bateriei)? Daca se depaseste aceasta valoare si de exemplu consumatorii iau 150 A pe langa alternator care furnizeaza 125 A mai intervine bateria cu inca 25 A? In acest caz este se poate defecta alternatorul? Multumesc anticipat pentru lamuriri. Sunt curios care este mecanismul...
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Alternatorul incarca bateria, iar consumatorii iau curent de la baterie. Bilantul electronic este pozitiv sau negativ, in functie de ce consumatori sunt pe masina, in mod normal e pozitiv, adica, in timpul functionarii motorului, bateria primeste mai mult curent decat da la uce, uch, faruri, bobine de aprindere, lumini, cd-player si alti consumatori. Daca pui o statie sau cine stie ce consumator baban, s-ar putea sa nu se mai incarce bateria, dovada fiind faptul ca, atunci cand pornesti alta masina dand curent de la masina ta, scade turatia la motor, asta desigur daca ai cabluri suficient de groase si nu luate de la METRO.
Bateria actioneaza ca un stabilizator de tensiune pe cablajul masinii, fara ea ar varia tensiunea de nu-i adevarat, bine, doar cateva secunde pana s-ar praji calculatorul de injectie, UCH-ul, etc, si s-ar termina toata distractia. La daciile vechi se mai practica scosul bateriilor de pe masina dupa ce se pornea motorul si apoi se punea bateria descarcata inapoi, dar asta era posibil doar datorita simplitatii circuitelor electrice. Alternatorul genereaza amperaj maxim doar la turatie maxima, la relanti da mai putin curent, dovada ca, la cei cu baterii mai "obosite", palpaie luminile la relanti, iar intensitatea luminoasa creste atunci cand creste turatia. Ca voltaj, insa, la o stare ok a instalatiei electrice si a alternatorului, tensiunea la bornele bateriei, cu motorul pornit, trebuie sa se situeaze intre 13.8 si 14.5 volti. This post has been edited by Laurentziu83: 19 Feb 2009, 21:39 |
--------------------
.
.
.
|
|
Duyu |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Multumesc pentru lamuriri Laurentiu... daca mai aveti informatii le astept cu interes... Multumesc inca o data.
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
doru_3/89 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 26 September 06 ![]() |
buna.
schimbat rulmenti alternator si fulie alternator. pret 440lei. rulmentii huruiau tare, iar fulia deja batea in carcasa alternatorului. 2 zgomote la aceeasi piesa... 2 in 1.. 70 lei rulmentii; 270 fulia (fulie cu ambreiaj din cate am inteles numai asa au avut sau numai asa se fac); 100 lei manopera. acum nu se mai aud acele zgomote... ar fi fost si o varianta mai ieftina: o saiba intre fulie si alternator, varinata de "urgenta" si pe un termen nu foarte indelungat.. cred. schimbul a fost facut de un electrician auto la un service.. |
--------------------
renault
clio symbol
2003 - 1.4 8V 75CP
|
|
andronic |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 August 08 From: Bucuresti ![]() |
Am cautat un topic unde as putea sa va cer sfaturi depre problema mea.
De fiecare data cand pornesc, se aude un zgomot ciudat ( ca un cauciuc care se intinde ) din partea dreapta a masinii...mai exact din partea curelelor unde se afla alternatorul si distributia. Zgomotul dureaza 5-10 min apoi dispare, iar la o pornire ulterioara in ziua respectiva nu se mai aude. Masina are o vechime doar de 3 ani si 43.000km. S-a confruntat cineva cu aceasta problema? |
--------------------
Renault
Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord -
2006
|
|
alexxutzu |
![]()
Post
#38
|
![]() Member of Renault Forum Group: Members Posts: 567 Joined: 3 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o intrebare. Ce putere are un alternator de Renault symbol 1.5dci 70cp??? Mentionez ca masina are si aer conditionat. Intreb pentru ca mi-am montat un subwoofer cu statie de 400w rms amandoua iar cand dau volumul la maxim incep sa palpaie putin farurile, foarte putin si vreau sa stiu daca imi cumpar un condensator sau nu. M-am uitat pe el dar nu vad sa scrie cati A are. Multumesc anticipat!
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dci 90cp Chip
Dec. 2007 *Alpine CDE-101RM >Hifonics Titan TXi4000 >Hifonics ZEUS ZXi 4002>Infinity 9602i >Coustic CS502 > In Phase XTP62ND >In Phase IPC1D
|
|
caustic |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 12 May 08 From: Bucuresti ![]() |
S-ar putea ca problema mea sa fie legata de prezentul topic.
Ea suna cam asa... ...cand pornesc masina se aude un huruit tare (ca de diesel) in partea dreapta unde vine alternatorul & co. Nu dureaza mult... cateva minute. In schimb, ma ingrijoreaza, ca l-am mai avut. Atunci fulia de la alternator nu a avut un happy end. Eram la semafor si aud un pocnet in motor. Era fulia... se facuse bucati. Am schimbat fulia, dar dupa cateva luni zgomotul a reaparut, ceea ce ma face sa cred ca nu fulia era problema. Deci, de unde vine huruitul ca de diesel? |
--------------------
Renault
Clio
1.4 8V/2000 3 Volume
|
|
andronic |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 3 August 08 From: Bucuresti ![]() |
La mine nu e un sunet "ca la diesel" e un sunet provenit de la un cauciuc care parca se "intinde" . Ma gandesc la Fulie...dar
![]() Chiar nu s-a mai confruntat nimeni cu aceasta problema? |
--------------------
Renault
Symbol 1,5 dci 85 cp 91 000km on bord -
2006
|
|
condor_oby |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 26 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!
Am si eu problema cu alternatorul la Clio 2004 dci 82cp. Am fost azi la AutoCobalcescu si mi-au spus ca nu incarca alternatorul si ca tre sa il schimb; pret 22 milioane + accesorii + manopera= 31 milioane ![]() Asadar astept un sfat. Poate imi zici si mie doru_3/89 cine ti-a facut tie "lucrarea", Multumesc! |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2004/1.5dci/82cp
|
|
caustic |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 12 May 08 From: Bucuresti ![]() |
Sunt nesimtiti astia la service. Nu stiu de ce nu te-au pus sa cunperi alta masina daca nu incarca alternatorul.
Du-te cu el la un electrician intai. |
--------------------
Renault
Clio
1.4 8V/2000 3 Volume
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#43
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
@condor_oby ... in mod normal se poate rezolva la un electrician priceput ... sunt unele componente care pot urca pretul reparatiei pe la 300 ron dar cred ca e mult mai decent comparat cu pretul dat de cobalcescu. Spor
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
condor_oby |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 26 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru sfaturi!
Platit constatare Cobalcescu 38 Ron. Mutat masina la service Caprita din zona Piata Domenii. Estimare pret si timp, 600 Ron si 24 ore. Revin maine cu detalii cand o ridic. P.S. : Precizez ca am mers de la AutoCobalcescu - Drumul Taberei si pana la service Caprita doar cu curent din baterie deorece alternatorul nu mai incarca deloc. ![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2004/1.5dci/82cp
|
|
condor_oby |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 26 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Salutare!
La nici 24h am ridicat masina de la service Caprita, cu alternatorul reparat. Total 650 Ron - Piese(Rotor+Rulment) si Manopera si bacsis. Sper sa nu am surprize, in cel mai rau caz din spusele electricianului ar putea sa-mi pice releul. |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2004/1.5dci/82cp
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#46
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Bravos. Mult dar no' ...
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
condor_oby |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 26 March 08 From: Bucuresti ![]() |
habar nu am. Sincer iti spun, mi-a basbait ceva acolo nenea electricianul de un scurt sau ceva de genul si ca rulmentul era dus rau, de altfel mi l-a si "invartit" de cateva ori pe deget. eram foarte entuziasmat ca masina functiona normal
![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2004/1.5dci/82cp
|
|
dj_13055 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.536 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
Cum fac si eu din alternatorul meu de 75a sa-l dublez? dupa ce masina merge sa iau diodele sau un alternator compatibil cu clio? multumesc.
|
--------------------
Dacia
1310
1988 Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG Reno Clio 2000 B-131-DNS Audi A4 Avant B-315-PAS |
|
Relu11 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
dj_13055 crezi ca daca schimbi diodele dublezi puterea alternatorului? iti spun eu ca nu. Ca sa dublezi puterea unui alternator (desi nu cred ca este prea indicat) trebuie sa gasesti un alternator mai mare care sa se potriveasca fulia de la al tau. Atentie ca poti sa iei foc. Amperaj mai mare s-ar putea sa-ti topeasca instalatia.
|
--------------------
.
.
.
|
|
florin_sm89 |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 8 June 09 ![]() |
@ dj_13055 : Am si eu o intrebare: pentru ce vrei sa-i dublezi amperajul?
vrei sa maresti puterea de incarcare a acumulatorului pt. ca iti descarca muzica... ? |
--------------------
-
-
-
|
|
dj_13055 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.536 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
da, pt muzica.
nu se le dublez si sa le schimb cu unele mai mari, instalatia nu se topeste pt ca bateria e aia care se joaca cu alternatoru. eu am 2 bateri una la motor si una in porbagaj si aia din porbagaj e pusa direct pe alternator si nu are legatura cu restu instalatiei, aia care e la motor doar se incarca mai repede atata tot. This post has been edited by dj_13055: 17 Nov 2009, 17:44 |
--------------------
Dacia
1310
1988 Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG Reno Clio 2000 B-131-DNS Audi A4 Avant B-315-PAS |
|
florin_sm89 |
![]()
Post
#52
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 8 June 09 ![]() |
pentru SPL e necesara o baterie ''deep cycle''
![]() iar pe altii am auzit ca alternatoarele le-au schimbat cu unele de 90A sau 100A si n-au probleme This post has been edited by florin_sm89: 17 Nov 2009, 17:49 |
--------------------
-
-
-
|
|
dj_13055 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.536 Joined: 12 March 07 From: Bucuresti ![]() |
pai si eu pe ala de 100 de unde il iau, dupa ce tip, asta intreb...
|
--------------------
Dacia
1310
1988 Reno Clio 2002 B-21-AYG
VW Golf 2 1988 B-211-AYG Reno Clio 2000 B-131-DNS Audi A4 Avant B-315-PAS |
|
florin_sm89 |
![]()
Post
#54
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 8 June 09 ![]() |
cu asta nu pot sa te ajut deloc.. nu stiu
|
--------------------
-
-
-
|
|
bold.cristian |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 27 February 10 ![]() |
Salut,
duminica seara m-a lasat si pe mine alternatorul de pe clio 1.5dci. l-am reparat la un electrician si a schimbat : fulie + rulmentii manopera si piese ( noi, aftermarket ) 180 Ron decent. |
--------------------
Renault
(pr) Koleos 2.0DCi BVA
2008
|
|
lucian907 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 May 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut renault clio 2 1.5 dci an fabricatie 2004 noiembrie in mers s a aprins martorul baterie am continuat drumul dupa 15 minute martor abs aprins dupa 5 minute nu am mai avut servodirectie
![]() Tractata dusa la service particular diagnostic alternator unul nou costa cam 8 -9 milioane incercam sa l reparam dar daca reparatia si manopera se ridica mult merita sa cumpar unul nou revin cu vesti deocamdata sunt suparat imi da bugetul peste cap ![]() |
--------------------
renault
clio2
2004 extreme
- B 128 LUC
|
|
lucian907 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 May 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut am reusit sa repar masina. Am fost cu alternatorul la reparat undeva pe Bulevardul Dacia la firma Compoli mi-au cerut 750 lei fara garantie
![]() ![]() L-am montat si a descoperit mecanicul k bujiile sunt stricate am cumparat si bujii pret bucata 47 lei, pret manopera 150 lei. La final totul a iesit bine masina merge ceas nu este nici un martor aprins si am si garantie la alternator 6 luni ![]() |
--------------------
renault
clio2
2004 extreme
- B 128 LUC
|
|
twaider |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 27 May 07 From: Tg.Mures ![]() |
salut, stie cineva procedura de demontare a alternatorului de pe cliod 1.5 dci din 2004, motor k9k?
Am desfacut cele 2 suruburi cu care este rpins dar is prea lungi si nu reusesc sa le scot, alternatorul e intepenit |
--------------------
Renault
Megane
2005
|
|
zarul |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 5 March 09 ![]() |
Salutare, am facut un drum pana la tg mures....opresc la o benzinarie sa bag benzina, dau cheie masina porneste foarte foarte greu!Ajung la destinatie uit de masina si dimineata dau sa plec cucu mucu ca nu mai porneste masina!Iau curent de la alta masina...zic eu sa nu mai opresc pana la brasov....ajung la brasov acasa, opresc masina, dau cheie.....nu mai e curent!nu stiu ce sa fac exact!cine imi poate da un sfat?
![]() precizez faptul ca nu imi indica nimic in bord si ca cureau si fulia de la alternator au fost schimbate acum 3 luni This post has been edited by zarul: 5 Sep 2010, 22:02 |
--------------------
renault
clio symbol
2002 1.4mpi
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Cati km are masina? La carbuni ai umblat? Poate de acolo e problema, desi cred ca ar fi trebuit sa se aprinda martorul de baterie in bord. Acumulatorul masinii ce vechime are?
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 13:26 |