Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

307 1.6 HDI 110cp vs <1.6i

strumfuadi
post 6 Jan 2005, 15:26
Post #61


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




cuplu! laugh.gif
bai ce inseamna marketingu' asta.. nu conteaza ca nu are putere.. are CUPLU!!
cuplu are shi tractoru' brashov, shi chiar are nevoie de el sa are campul..
motorul diesel a fost conceput ptr a trage/ara/invarti elice..
turatie mica shi fortza mare..

ei bine, acum omul e o fiintza ciudata, vrea sa shi alerge cu el, sa mearga cu viteza mare!
cum potzi cu un motor diesel sa mergi cu viteza mare? ei bine, da, facand nishte cutii de viteze luuuuuuungi, care insa penalizeaza exact "performantzele" (aka. cuplu) de care e in stare un motor diesel..
deci pana la urma motorul diesel pe o mashina este un COMPROMIS, dictat in ultimii ani de buzunar. punct.
exista tendintze de a minimiza acest compromis (vezi introducerea cutiilor cu 6 trepte pe dieseluri mai potente..), insa va ramane un compromis..


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George
post 6 Jan 2005, 15:27
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 5 December 03
From: Bucuresti




nu suntem rai laugh.gif
dar incearca si tu sa scoti 100% din ambele masini si vei vedea diferenta .

tie iti place acel kick dat de turbina. acum ne-am lamurit . la motoarele aspirate acesta lipseste . am lamurit si aceasta pb .

asteptam concluziile dupa terminarea perioadei de rodaj .


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 6 Jan 2005, 15:29
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




nu e nevoie sa iti cer scuze. mersi, oricum stam de vorba si sustinem pareri :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 6 Jan 2005, 15:37
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




mama ce repede se deruleaza posturile
da george, in sfarsit ma intelegi. am estimat ca nu am sa apuc in prea multe situatii sa folosesc turatiile de putere maxima. am dorit zvac in depasirile de pe soselele patriei prline de camioane, tiruri si carute pt care iti trebuie zvac sa le depasesti si sa te repliezi in coloana. 5000 RPM - turatie de putere max nu am crezut ca am sa apuc sa ating foarte des ca nu prea am pe unde. liniute nu fac, de obicei merg linistit (100-120) si vreau acele reprize (despre care cu rautate mi s-a zis ca nu am habar) care sa ma scoatea din incurcatura


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 6 Jan 2005, 15:46
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




ca veni vremea dupa atatea post-uri hai sa tragem si ceva concluzii:
1. Diesel (cu turbina)
nimeni nu contesta revolutia motoarelor diesel din ultima vreme, are si avantaje: consum mai mic la performate asemanatoare cu benzina, cuplu mai mare; vis-a-vis de zgomot asta tine de izolarea fonica a masinii nu de motor, un diesel la 3000 rpm iti cam infunda timpanele fata de o benzina la aceeasi turatie daca le asculti cu capota deschisa.
2. Benzina
la motoarele moderne te bucuri de admisie variabila ce face ca dupa 4000 rpm sa vezi cum motorul se trezeste la viata, elasticitate pe o plaja mult mai larga de turatii, poti merge cu a 3 -a si la 50 km/h dar ii poti da forja si la peste 100.

lista deschisa spre completare si de altii...


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 6 Jan 2005, 15:49
Post #66


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




dupa ce faci rodajul shi se mai lasa jucaria, ma lashi shi pe mine sa vad cum e cu un diesel modern? facem o cursa mica pana la snagov shi itzi platesc io motorina.. vorbesc fara rautate, sper sa nu ma intzelegi greshit.. in unul din primele posturi am scris ca viitoarea mea mashina cel mai probabil va fi un diesel, din cauza strict a economiei la carburant, nu ptr senzatzii.. senzatziile le am pe motor..

cat despre ultimul tau post, se pare ca avem cam acelashi stil de condus..
daca buzunarul ar fi "fara numar laugh.gif " ash merge tot pe turbo pe benzina.. rulz, nenica..


numai bine..


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 6 Jan 2005, 15:55
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




corect, am testat un 1,8T al unui amic de-al meu si m-a impresionat acel motor, daca nu ar fi politica asta de preturi la combustibili, si ar ca in state in jur de 2 dollari / gallon, si pe mine m-ar tenta un turbo pe benzina


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 6 Jan 2005, 16:00
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




turbo benzina .. jos palaria !


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 6 Jan 2005, 16:10
Post #69


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




mda..
uite, imi aduc aminte de profanii care se tavaleau de ras cand saab a venit cu un motor pe benzina de 3l, care era shi supraalimentat cu turbocompresor shi care scotea 200cp.. lumea radea, fiindca un 3l pe benzina aspirat din zilele noastre scoate in medie 210-220cp..
evident ca ei nu shtiau ca acel motor era garantat de saab 300mii km, ca avea o curba de cuplu maxim plata ca la balamuc (de pe la 1800rpm pana pe la 5000rpm) shi ca saab pusese turbina pe acel motor tocmai pentru acest lucru.. ei credeau doar ca nu poate motorul ala sa scoata nici macar 200cp fara turbo..
eh..

@godaro: deci snagov? :wink:


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godaro
post 6 Jan 2005, 16:13
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 29 April 04




da strumfule, stai o luna sa fac 'fo 3000 km :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cuvy
post 6 Jan 2005, 16:15
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 16 September 04




daca s-ar respecta regulile de ciruclatie (cu exceptia vitezei) m-as baga la o cursa bucuresti - snagov, si o sa ramaneti uimiti de diferenta de timp extrem de mica fata de altcineva cu motor pe benzina, si o sa ramaneti surprinsi de cat de putin a costat acea cursa pentru cel cu diesel fata de benzinar...


--------------------
Renault Megane I Break, Expression, 1.9 dCi 102cp, 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 6 Jan 2005, 16:26
Post #72


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




te las pana la 5000, taman se face frumos afara.. :wink:

@cuvy: normal ca se respecta regulile, noi suntem oameni corecti! :roll:


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cuvy
post 6 Jan 2005, 16:39
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 16 September 04




de fapt la otopeni si la balotesti va las s-o luati pe contrasens... :wink:


--------------------
Renault Megane I Break, Expression, 1.9 dCi 102cp, 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flotl
post 6 Jan 2005, 17:03
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 525
Joined: 1 December 04
From: Tulcea




Pana la urma daca conduci prudent nu conteaza ca e pe benzina sau motorina, ca are nu stiu ce zvacniri, ca merge cu 6000 RPM, ca face 0-100 in nu stiu cate secunde.
Nu cred ca ne cumparam masini pentru a face curse si nici nu e cazul sa ne provocam la nu stiu ce raliuri.
Am avut inainte un CIELO din 1999, era mai slab ca performante decat actuala masina si m-am descurcat foarte bine cu el.
Acum am o masina mai puternica si mult mai economicoasa, asta conteaza cel mai mult pana la urma.
Fiecare isi invata masina, daca stii ca moare la nu stiu ce turatie, atunci mai astepti sa faci o depasire.


--------------------
Megane Sedan 1.5 dci 100 CP 2004 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 6 Jan 2005, 18:05
Post #75


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




QUOTE
tzine'te bine..... 1.6i de pe versiunea anterioara de honda civic, care avea 160cp curatzi, e drept la 7400rpm daca imi aduc bine aminte (turatzie la care un hdi/tdi/dci/tdci/partz) nici nu va visa vreodata.


Da io nu inteleg ce ai tu cu turatiile astea,daca vreau turatii iau o masina de gaurit si ii dau turatii pana ma satur de ele!!! biggrin.gif
Pe noi astia cu dieseluri nu ne intereseaza turatii,sunt alte chestii pe care tu nu le vei intelege niciodata.Bye.

Megane II Estate 1.9dci 145 355Nm
Clio 1.5dci Authentique


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nick
post 6 Jan 2005, 18:11
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 9 April 03
From: Bucuresti




QUOTE
:?:  
ce diferenta de bani domle ?
eu pe 1,6 hdi am dat 14800 eur. cat e frate un M2 authentique pe benzina 1,6 16v? ma uit pe site-ul renault si vad: 14148 EUR. unde e diferenta de pret frate? Sa inteleg ca iti pui turbina cu 650 EUR !!???

MITURI, MITURI. DATI-LE incoace sa vi le violez ! :twisted:


Daca atat ar fi costat 307 HDi atunci cand mi-am cumparat Megane, fara nici o ezitare as fi optat pentru Peugeot. Si acum as face la fel. Cei 115 CP din 1.6 16V cred ca sunt doar pe hartie... si am tras de masina destul, cand a fost cazul. Dar asta este exact ce nu-mi place: ca sa simiti motorul, trebuie sa 'tragi' de el. Cred ca un diesel mi-ar placea mult mai mult, tocmai datorita stilului meu de condus.
Godaro, felicitari pentru alegerea facuta! Am mers cu un Peugeot 307 1.6 si mi s-a parut mai puturos ca Megane 1.6, deci dieselul este alegerea optima.


--------------------
Megane II 1.6 16V Confort Dynamique 2003
Chevrolet Lacetti 2.0 TDCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George
post 6 Jan 2005, 18:30
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 5 December 03
From: Bucuresti




ai mers cu o masina care ti s-a parut mai puturoasa si e alegerea corecta ? :shock:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nick
post 6 Jan 2005, 18:34
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 9 April 03
From: Bucuresti




Scuze, era vorba de Peugeot 1.6 benzina. Ala m-i sa parut puturos.


--------------------
Megane II 1.6 16V Confort Dynamique 2003
Chevrolet Lacetti 2.0 TDCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 6 Jan 2005, 18:38
Post #79


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE

Da io nu inteleg ce ai tu cu turatiile astea,daca vreau turatii iau o masina de gaurit si ii dau turatii pana ma satur de ele!!! biggrin.gif
Pe noi astia cu dieseluri nu ne intereseaza turatii,sunt alte chestii pe care tu nu le vei intelege niciodata.Bye.


bohrmashina nu prea are ce cauta in topicul asta, aici vbim de mashini..

:shock: alte chestii?? wow! teach me, pane profesore!..
alte chestii cum ar fi consumul mic? extraordinar! mda...nu intzeleg cum putetzi dori asha ceva, tata are rafinarie shi la robinetul meu curge numai 98 aditivata..

aaa..probabil ca vrei shi ceva mai multa vana, nu?? altfel nu imi explic de ce ai facut chiptunning, aaa nuuu, pardon, ai pus powerbox!
vezi ca nu e acelashi lucru, chiptunningul itzi modifica gestionarea motorului, pe cand un powerbox itzi altereaza citirile senzorilor shi "pacaleshte" ECU, iar nenea ECU incantat baga mai multa, exact, motorina!
shi uite cum se duce naibii economia...


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 6 Jan 2005, 19:13
Post #80


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Nu imi place sa dau replici dar powerbox baga mai mult aer,nu motorina.

1.9dci 145cp 355Nm
Clio 1.5dci Authentique

This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 16:01


--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 6 Jan 2005, 19:44
Post #81


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




ia explica'mi shi mie ce e powerboxu de care povesteshti
unde se afla, ce face..
nu de alta, dar mi se pare ca e o confuzie de termeni...

uite ce am gasit io (shi ce shtiam ca face, dealtfel..):

Powerbox.
Increase of 25 % performances new turbo Diesel thanks to the Box.
You appreciate your turbo diesel for its economy, but you find that power is missing ! The Box is the solution that you are waiting for ! This small revolutionary Box increases of 25% the power and the torque, without increasing the injections pressure !

Basic principle :

The Box is fitted between the origin calculator and injection system of the tractor.

The Box intercepts datas from the origin box, optimize them, and sends new modifyed parameters to the pump (are modifyed only the volume and the injection duration, in any case the injection pressure or the turbo pressure are changed).

Our quality is not only in the development of the Box, but also in the fabrication of the electrical harness with the identical connectors as origin.


deci prin urmare altereaja datele citite de senzori shi pacaleshte ECU.. cica "optimizeaza datele citite de senzori".. laugh.gif cum sa optimizeze?? poate doar sa le altereze.. drept urmare ECU fiind pacalit injecteaza mai multa motorina.. exact ce'tzi spuneam..
deci in nici un caz nu are cum sa bage mai mult aer, ce, eshti copil?? mai pui o turbina, sau cum??
se pare ca nu prea shtii ce ai sub tine.. (ai?)


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 7 Jan 2005, 02:44
Post #82


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




imi suna a cearta... si nu e prima oara cand am impresia asta
ce naiba, nu puteti sa va sustineti ideile intr-un mod mai elegant ?
oameni suntem ..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Canadianu
post 7 Jan 2005, 08:52
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 19 October 04
From: Dorval ... since may 2005




corect, oameni suntem insa unii se dau mari ca-si maresc puterea si cuplul bagand doar mai mult aer in motor...smile.gif ... o fi adevarat, da, dar fara combustibil de unde naiba sa scoti mai multa putere... :?:
Asa am putea pune niste admisii de aer uriase la masini si sa mergem cu 2 picaturi de benzina 3 zile cu 160kmh....asta da inventie...


--------------------
Megane II, 2.0 16v EXCEPTION, Black. MOD:K&N+KW+CHIP
Clio 1.4 8V Expression, Blue
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 7 Jan 2005, 10:10
Post #84


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




imi cer scuze daca am lezat pe cineva, dar ma distreaza teribil sorin..
cum potzi spune ca powerbox baga mai mult aer?? e doar o cutie care se interconecteaza intre ECU shi injectzie..
ok. hai sa incetam polemica ca nu e productiva.. (sau...poate e...mai aflam una-alta.. :wink: )

claus, nu e cearta tata.. arunca un oki pe daciaclub sa vezi acolo injuraturi shi jigniri.. cat timp nu se jignesc oamenii intre ei io zic ca e super ok..

numai bine! :wink:


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George
post 7 Jan 2005, 14:01
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 5 December 03
From: Bucuresti




care se injura pe dacia . este o relatie mono ... nu bi laugh.gif laugh.gif laugh.gif

care este ! DA ?!?!?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 7 Jan 2005, 14:37
Post #86


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




QUOTE


The Box is fitted between the origin calculator and injection system of the tractor.



dadada !!!
muwahaha .......
Ca sa nu mai spuneti ca suntem noi rai !...
Apropo... care-mi da si mie meganu' dci la primavara ca tocmai m-am improprietarit cu un teren agricol ca sa ma cultiv biggrin.gif


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George
post 7 Jan 2005, 16:21
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 5 December 03
From: Bucuresti




:mrgreen: laugh.gif laugh.gif

shhhhhtttt ... ca la tine a crescut pretul carburantului :twisted:

care se da cu meganul cu mine , ca trebuie sa car niste mobila tongue.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 7 Jan 2005, 21:08
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




Bai stiti ce frumoasa e cutia aia lunga ...... si e chiar buna pentru diesel ,
Pai sa tot mergi in a 6 a cu 100 si cand vrei sa mai si fugi nu mai schimbi viteza ca te tot duci pan aproape de 200.
Da dieselu are cuplu la turatie mica o ti in a 6a si te bagi in depasire , comfortabil intredevar .
Si mai zice lumea ca nu e bun in afara , unde mai pui ca in a 6a pe la 120 compu iti arata un consum de aprox 5 % , si daca o calci brusc trebuie sa sti sa o conduci ca sta un pic pe loc si apoi sa te tii bine pana se plafoneaza .
Mie daca imi dai o benzinara de 2000 cmc il lovesc sigur pe ala pe care il depasesc pentru ca o calc cu vo secunda mai devreme si .....
Bai nu poate sa spuna omu nimic ca imediat sariti pe el smile.gif) , este parerea lui si nu cred ca trebuie sa va luati de el asa dur.
Pana la urma aici e forum nu k1.
Si apropo de curiozitate care e plaja de turatii la un tractor ( u650 din ala)
Dieselurile din ziua de azi sunt mai elastice ca cele vechi , mai economice ca benzinarele , si comfortabile , asta e parerea mea si sper sa nu im sara vreunul cu baaaaa aaaaa tu esti..... si stai ca iti arat eu ..... laugh.gif


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doc
post 7 Jan 2005, 21:14
Post #89


Specialist Chiptuning


Group: Members
Posts: 2.072
Joined: 4 September 04
From: Bucuresti




Si am aflat in sfarsit cat are 1.6 HDI:

viteza max - 188 km/h
0-100km/h - 11.2s
masa - 1307kg

Destul de greu avand in vedere ca Peugeot 307 cu 2.0 HDI 90CP are 1200kg.


--------------------
Honda Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+ 2016
Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
demisonat
post 7 Jan 2005, 21:16
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 3 August 04




strumfuadi tu ce cilindree ai la reno ?
as fi tare curios sa vad chestia asta , varu meu de abia a adus din germanica un passat tdi 130 cp 6 trepte ( si saptamana asta ii pune si cip plus alta turbina) , si as vrea sa vad el in a 6a 100 km/h tu in ce viteza vrei 100km/h , sa vedem care ajunge mai repede la 180 sa zicem .
Chiar e interesanta chestia asta .
un turbo benzinar vs turbo diesel chiar nu stiu cine castiga .


--------------------
Octavia 2 elegance fulll!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 22:12
Dacia