307 1.6 HDI 110cp vs <1.6i
![]() ![]() ![]() |
307 1.6 HDI 110cp vs <1.6i
Canadianu |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 19 October 04 From: Dorval ... since may 2005 ![]() |
|
||
-------------------- Megane II, 2.0 16v EXCEPTION, Black. MOD:K&N+KW+CHIP
Clio 1.4 8V Expression, Blue |
|||
strumfuadi |
![]()
Post
#92
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
1565cmc.
teoretic, la aceeashi putere (deshi babutza mea nu cred sa mai aiba 132cp, dar vreo 120 tot scoate..), la o plecare umar la umar, dieselul ia un ushor avans la inceput datorita cuplului, urmand sa se plafoneze.. in acest timp benzinarul creshte in ture, turbina incepe sa'shi faca datoria, shi pana la 5500 (la mine..la astea noi 6000-6500..) tot urca, timp in care dieselul e nevoit sa schimbe treapta shi pierde un timp.. "cursa" e posibil sa se termine tot umar la umar sau cu benzinarul ushor in fatza.. asta la aceeashi putere.. This post has been edited by cmandrei: 17 Mar 2006, 16:01 |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
demisonat |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 ![]() |
Eu am mers cu masina si in a 6 a pe autostrada nu se plafoneaza repede de la 160 incolo ia mai greu , dar 100-160 e chiar aceptabil .
Bine ideea era ca sunt si dieseluri turbo care macar ar putea incerca sa faca fata unui turbo benzinar de aceeasi putere dar cu o treapta de viteza in plus, nu cilindree . Ca tot venii vorba de cilindree nu poti compara golfu 5 gti 2000 cmc ( benzina turbo ) , cu golfu 5 2.0 tdi asta e clar ca lumina zilei ( sper sa nu se supere nimeni ca am dat exemplu vw) Eu sunt adeptul diesel datorita usurintei in conducere , si comfortului . Iar la depasiri pe bune ca nu mi-as dorii un benzinar pentru ca in loc sa stau sa bag in treapta inferioara ii dau asa si fuge destul de bine . Plus economia de carburant ,e clar ca dieselul nu e degeaba mai scump ,politica de marketing la mine a prins si voi tine cu dieselul pana o sa fie motorina ceva mai scumpa ca benzina , atunci nu mai merita tractorasul. |
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#94
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
QUOTE Eu sunt adeptul diesel datorita usurintei in conducere , si comfortului . Iar la depasiri pe bune ca nu mi-as dorii un benzinar pentru ca in loc sa stau sa bag in treapta inferioara ii dau asa si fuge destul de bine . probabil adeptul turbo-diesel.. shtiu ce inseamna sa ai turbina, shi io am cam adoptat aceeashi mentalitate shi stil de conducere ca un dizelar: merg intr'a cincea aproape tot drumul pana la mare, de ex, mai putzin unele sate.. asta datorita elasticitatzii pe care o da turbina aplatizand curba de cuplu shi marind mult puterea motorului.. unul care are un vw 1.9sdi de ex.(sa ma ierte lumea ca dau shi io tot vw la exemplu ![]() pana una alta, fratzilor a aparut motorul de 80cp dci pe clio... e o oferta imbietoare, deshi io am pus okiu pe megane.. (1.6 16V ![]() |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 17:04 |