Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.5dCi: 80CP sau 100CP? Care-i diferenta?, Si, pana la urma, merita sa-mi iau diesel?

catalexe
post 23 Feb 2007, 23:58
Post #1


Membru marcant


Group: Members
Posts: 109
Joined: 10 July 03
From: Bucuresti




Preturi Privilege:

1,6 110 CP __________ 1.5 dCi 80CP __________ 1.5 dCi 100CP
-------------- + 222Euro = --------------- + 695 Euro = -----------------
16.251 Euro _________ 16.473 Euro ___________ 17.168 Euro

Ma gandeam initial la un benzinar de 1.6 deoarece eu credeam ca diferenta pana la diesel este cam de 2000 de euro. Apoi am vazut cam cat consumati voi cu dieselurile si am vazut si ca diferentele la pret dintre motorizari benzina-diesel sunt mult mai mici.
In ce priveste economia realizata din consum, la un castig de 2 litri la suta si un euro / litru, cu 1.5 dCi 80CP iti amortizezi cei 222Euro in 11100 km. Cei 917 Euro pana la 1.5 dCi 100CP ii amortizezi in 45.850 km.

Lamuriti-ma va rog cu urmatoarele:
1. Este intr-adevar diferenta de consum de doar 2 litri la suta sau e mai mare?
2. Care e diferenta de putere (de sprinteneala in depasiri) dintre 80 si 100CP la 1.5 dCi?
3. Care e diferenta la bani la revizii intre benzinare si diesel?
4. In ce priveste costurile cu exploatarea, mai exista si alte diferente intre un benzinar si un diesel?
5. Dar avantaje / dezavantaje? (ex: diesel porneste mai greu iarna; pe de alta parte, benzina curata in timp ce motorina unge)

Si mai e o chestie! Eu stiam ca dieselurile sunt mai poluante. Cum se face atunci ca 1.5dCi 100CP Euro 3 are emisii mai mici decat 1.6 110CP Euro4??? 122 fata de 163 g/km !!! Ori nu stiam eu bine, ori nu in asta se masoara.

This post has been edited by catalexe: 24 Feb 2007, 00:42


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 1.6 16v Privilege Gris Asiere
Ca sa nu fi obligat la RCA si numere rosii la pret de specula INTREABA INAINTE SA DAI VREUN BAN. Si NU te duce la Meridian.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 24 Feb 2007, 00:54
Post #2


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




In primul rand preturile sunt incorecte !!! In luna februarie Megane Sedane are discount de 2202 euro...
Asadar un Luxe Privilege 1,5 dci de 100 cp ajunge 15008 euro, daca mai pui vopsea metalizata, aer conditionat automat si jante Tuxedo....ajunge 15.663 si ai o masina beton.
Vis a vis de pueterea la diesel; cel mai indicat este sa faci un drive test cu ambele motorizari ca sa vezi exact diferentele si daca esti sau nu satisfacut de cel de 80 cp.
Diferente majore intre diesel si benzina :
Dieselul e un pic mai scump la achizitie, are revizii mai dese ( la 10.000 km ) si un pic mai scumpe dar consumul mai redus si pretul de revanzare mai avantajos pe cand benzina are revizia la 15.000 km, costul mai redus cam cu 200 ron dar consum mai mare.
Un diesel renteaza cu adevarat in momentul in care in 4 ani ( termenul ideal de a tine o masina ) faci macar 100.000 km. Atunci castigi din pretul de revanzare. Daca nu faci acesti km, aprox 25.000-30.000 / an, nu merita sa-ti iei diesel.
Ma intreb daca te-ai sonsultat cu vre-un consilier de vanzari Renault, deoarece sigur ti-ar fii prezentat tot acest grafic si te-ar fii ajutat sa iei o decizie corecta!


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 24 Feb 2007, 01:10
Post #3


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Diferenta de consum e cu atat mai mare cu cat mergi mai mult in oras. In oras dieselul papa 5,5-7%, pe cand benzinarul papa 9-12%. Poti sa refaci cu incredere calculul cu o diferenta in oras de 4% si in afara de 2%.

Un avantaj mare la diesel pe care multi il ignora este libertatea data de diesel ladrum: atunci cand nu esti foarte pe roze cu banii poti pleca la drum fara griji, orice drum este mult mai ieftin. Daca un drum de 1 mai la mare cu benzina te costa ~40-45litri, atunci cu un diesel consumi numai 20-25litri, ceea ce poate insemna chiar diferenta de bani cu care stai acolo 1 zi :-)


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzk
post 24 Feb 2007, 01:25
Post #4


membru cu megane


Group: Members
Posts: 208
Joined: 20 December 05




eu am fost in aceeasi situatie.
desi am vrut sa iau benzina , am luat motorina din cauza diferentei f mici de pret (dieselul a costat citeva sute de euro in plus fatza de 1.6 pe benzina in acel moment, nu mai stiu exact cit. oricum reducerea la diesel era mai mare decit la benzina.)
nu fac multi km pe an, poate mai putini decit estimasem, dar nu-mi pare rau. dimpotriva. nici nu luasem in considerare in acel moment dieselul, pina nu am vazut exact pretul. daca mai citesti si chestii de genu "Daca nu faci acesti km, aprox 25.000-30.000 / an, nu merita sa-ti iei diesel"...
sa zicem ca la 10 mii km pe an , fata de benzina, platesti mult la revizie si cistigi mult la consum. 2% diferenta de consum inseamna 200 de euro la 10k km pe an, dar eu pesonal cred ca la condus in bucuresti diferenta e mult mai mare. acum conteaza si stilul de condus, km anuali, cine plateste carburantul. pina la urm aeu cred ca o sa te hotaresti cu inima, si nu calculind...


--------------------
Renault Megane II Sedan Expression 1,5dCi 80 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalexe
post 24 Feb 2007, 06:50
Post #5


Membru marcant


Group: Members
Posts: 109
Joined: 10 July 03
From: Bucuresti




kata_voiku
E adevarat, preturile sunt mai mici dar banuiesc ca diferentele sunt aceleasi. Iar la Privilige ac automat si jenti aluminiu sunt incluse. Noi vorbeam aici de banii in plus pentru diesel.
Din pacate, la concesionarii Renault ca sa faci un drive test trebuie sa te programezi cu o zi inainte. Si chiar si asa, ai la dispozitie o masina anume. M-as mira sa gasesc unul care sa-mi puna la dispozitie 1.5dCi de 80 si 100CP +1.6 benzina ca sa ma pot hotari.


Apropo de revanzare. Eu stiam ca aceleasi standarde de poluare sunt si la diesel si la benzina. De ce reno nu are Euro 4 la diesel? N-o sa-mi scada pretul de revanzare din cauza asta?

Si poate stie cineva cat costa la DIESEL urmatoarele:
- inmatricularea
- rovinieta (de mers in afara orasului)
- RCA
(poate si Casco, nu stiu) ...ca iar imi aduc aminte de Euro4, damn it !

This post has been edited by catalexe: 24 Feb 2007, 07:31


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 1.6 16v Privilege Gris Asiere
Ca sa nu fi obligat la RCA si numere rosii la pret de specula INTREABA INAINTE SA DAI VREUN BAN. Si NU te duce la Meridian.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goancea
post 24 Feb 2007, 10:48
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 24 February 07
From: Bucuresti




Salut !!!

Postez si eu prima mea "interventie" pe acest forum smile.gif ca viitor posesor de Megane 2 Sedan.

Dealerul care m-a lasat sa fac drive test cu Megane exact variantele cerute de mine (1.5 dci Lux Privilege de 80CP si 100CP) este Serus Auto pe bulevardul Timisoara. Foarte amabili cei de la Serus, m-au lasat sa fac drive testul chiar in aceeasi zi in care am sunat.
Atentie mare !!!
La varianta Lux Privilege, pentru masinile fabricate dupa 06.03.2007, aerul conditionat automat (climatronic) intra in standard. Inainte de aceasta data era 195 euro fara TVA.
Jantele de aluminiu sunt in standard la Privilege, varianta Curacao. Varianta Tuxedo care este mai aspectuoasa costa 26 euro in plus fara TVA.
Eu am ales ca optiuni:
- vopsea metalizata, baghete laterale si insertii in bare in ton cu caroseria - 321 eur
- jante Tuxedo - 26 eur
- airbaguri laterale torace pt. locurile din spate - 32 eur
- radio CD cu MP3 - 91 eur ... toate preturile fara TVA.
Pret final cu TVA si pachetul obligatoriu (stingator, triunghi, trusa) 15.568 Euro.
Am obtinut de la cei de Serus (nu stiu daca e mult sau putin, dar oricum e mai bine decat nimic smile.gif), presuri, antifurturi pt. roti si jumatate din pretul alarmei - 70 euro montaj inclus.

Poate te ajuta ... succes !!!






--------------------
Renault Megane II Sedan - B - FOREVER - ROK 2007 1.5 dci 100CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 24 Feb 2007, 11:32
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Este super oferta la banii astia eu in septembrie am luat doar varianta Confort Expression +climatronic+vopsea metalizata.Parerea mea ia un diesel diferenta de pret este nesemnificativa.


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 24 Feb 2007, 12:17
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




Incepand de saptamana viitoare se pot face comenzi si pentru motoarele diesel de 1,5l euro 4.Deocamdata insa numai pentru bicorp si estate.Pentru sedan peste 2-3 luni.


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goancea
post 24 Feb 2007, 12:40
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 24 February 07
From: Bucuresti




Am uitat sa precizez ... varianta cu 100CP am luat-o la pretul specificat. Varianta cu 80CP este cu 700 eur mai ieftina.


--------------------
Renault Megane II Sedan - B - FOREVER - ROK 2007 1.5 dci 100CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalexe
post 24 Feb 2007, 15:22
Post #10


Membru marcant


Group: Members
Posts: 109
Joined: 10 July 03
From: Bucuresti




goangea
Acum am venit si eu de la Cobalcescu si am aflat ca taxa de inmatriculare la Diesel Euro 3 este de 559euro !
Am inteles, de asemenea, ca reviziile la diesel sunt cam cu 10% mai scumpe fata de benzina. In plus sunt la interval de 10k km (fata de 15k km, la benzina).
In total din revizii dieselul este cu 60% mai scump.

Tu ai optat pt o masina gata facuta sau una care va intra in fabricatie dupa 6.3.2007 si pe care o vei primi cel putin 3 luni ?

INTREBARE:
Cum se face ca 1.5dCi 100CP Euro 3 se inmatriculeaza cu o taxa (559euro) mult mai mare decat 1.6 110CP Euro4 (168euro) ?
Asta in conditiile in care emisiile la diesel sunt de 122 fata de 163 g/km (la benzina)!

This post has been edited by catalexe: 24 Feb 2007, 16:15


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 1.6 16v Privilege Gris Asiere
Ca sa nu fi obligat la RCA si numere rosii la pret de specula INTREABA INAINTE SA DAI VREUN BAN. Si NU te duce la Meridian.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goancea
post 24 Feb 2007, 16:56
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 24 February 07
From: Bucuresti




Masina pe care am comandat-o eu va intra in productie pe 11.03.2007 si cei de la Serus mi-au spus ca o voi primi la sfarsitul lunii Martie - inceputul lui Aprilie (in nici un caz 3 luni). Da, intr-adevar taxa de inmatriculare este cam 560 euro dar urmareste si tu topicul cu consumul motoarelor de 1.5 dci. Oricum ... eu eram hotarat pentru diesel.

Sunt banii tai ... faci ce vrei cu ei.

Cat despre intrebare ... singura explicatie este ca traim in Romania unde prostia este in floare.
Am auzit de la cativa prieteni ca cei de la administratia financiara habar nu au cati bani trebuie sa iti incaseze pt. taxa de inmatriculare. Cica te trimit pe tine pe internet sa vezi si dupa aia sa platesti la ei.


--------------------
Renault Megane II Sedan - B - FOREVER - ROK 2007 1.5 dci 100CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 24 Feb 2007, 18:26
Post #12


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




Sa o luam pe rand...
@Goancea : Aerul conditionat cu reglare automata nu este standard pe nici o varianta de echipare. Costa 198 eur + TVA. Va fii standard din luna martie pe luxe pprivilege intr-adevar.
Ce ai obtinut de la resus : Presuri, vezi sa fie de origine nu din acelea ordinare de 50 RON. Antifurturi pt roti.../:), orice masina cu jante de aliaj din fabrica are pe unul din prezoane antifurt...ma socheaza sa aud ca ai primit cadou ceva ce oricum aveai...Vis a vis de alarma ai facut un good deal, dar vezi sa fie alarma montata pe card-ul masinii nu cu telecomanda atasata !!!
Euro 4 se gaseste actualmente doar pe 1,9 dci 130 cp care este un motor spectaculos, chiar ieri am testat unul. Urmeaza 1,5 dci 85 cp.
@ catalexe : sunt destui concesionari la care poti face drive test-ul pe loc, numai sa fie masinile in curte. Daca vrei sa testezi si un 1,6 110cp si un 1,5 dci 100 cp ...nu pre aare rost masinile fiind foarte apropiate ca si performante.
Inmatriculare apt 1,5 dci 80/100 cp este de 559 eur, RCA-ul daca sunteti o domnisoara costa 295 RON sau pt domni 325 RON. Nu cunosc pretul vignetei...Daca vrei un drive test da-mi un PM sau da-mi add pe yahoo messenger. Ai id-ul in profilul meu! A, diferenta de pret la taxa de inmatriculare survine din Euro 3/ Euro 4. Daca veti cumpara in leasing o veti regasi intr-o factura emisa de firma de leasing!

This post has been edited by kata_voiku: 24 Feb 2007, 18:27


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 24 Feb 2007, 19:00
Post #13


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




@kata_voicu
"orice masina cu jante de aliaj din fabrica are pe unul din prezoane antifurt." - esti sigur? Multi de pe acest forum te pot contrazice. Si nu doar posesori de Renault.


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege - 1,5 dci 100 CP 2006
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
collinro2
post 24 Feb 2007, 21:10
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 457
Joined: 22 August 04
From: Iasi




Eu nu stiu unde vedeti voi diferenta de consum intre benzina si diesel de 4% in oras. E vreo 6% in oras. Acuma, depinde de oras... In Bucuresti, sigur e valabil. Daca ne uitam pe topicul "consum 1.6 16v", vedem niste valori de 11-12% in Bucuresti. Si la diesel, in medie 6%. Eu fac 10000km pe an in oras. Imi ia 5,8% (pe vremea asta, cu -15 grade dimineata). Diferenta pe an este de 500 litri. Litri de benzina, in cazul in care as avea benzinar. Adica aproximativ 500 euro. Adica, mi-am amortizat investitia initiala muuuuuuuuuuuuuuult mai repede decit cei 4 ani clasici! Si, va rog, nu pomeniti de preturile reviziilor; sunt totusi o data pe an, nu mai des, cel putin in cazul meu.


--------------------
renault megane 2.2 - IS-05-GP? 2006 1,5dCi 80CP
We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 24 Feb 2007, 21:51
Post #15


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




pai stai putin....1,5 80 ia cam 6% in oras....1,5 100 ia cam 6.5....si un 1,6 poate lua intre 9-11....mai exact cam 9.5....deci nu e nici 4 %....mai fa o data calculul wink.gif

This post has been edited by kata_voiku: 24 Feb 2007, 21:52


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 24 Feb 2007, 23:14
Post #16


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




La care dealer pot face un drive-test cu 1.9 dCi euro 4? Am fost azi la IPSO si am inteles ca ei nu au nici un 1.9 dCi pentru drive-test, ceea ce mi se pare foarte neinspirat.
kata_voiku, inteleg ca tu lucrezi la un concesionar? Si aveti si motorul 1.9 dCi la drive-test... wink.gif


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 25 Feb 2007, 02:01
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




"si un 1,6 poate lua intre 9-11....mai exact cam 9.5" ...thats funny tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 25 Feb 2007, 07:21
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




Si un diesel poate lua 12-13l/100km (la Vmed=13km/h, 400km in Bucuresti). E adevarat, 1.9dCi.
Depinde pe unde anume mergi, la ce ore, cum conduci, cat de incarcata e masina, cati consumatori electrici functioneaza, presiune pneuri, etc.
Vedeti ce indica CB dupa plin (rezervoarele au aceeasi capacitate). La mine arata in jur de 1000km de parcurs (in afara, consum 5-6), iar la 1.6 arata in jur de 700 (consum 7-8).


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bonzai
post 25 Feb 2007, 12:26
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 710
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




Goancea nu ne-ai spus daca ai simtit diferente la drive test intre dci 80 si 100 cp.
catalexe: Probleme cu pornirea nu o sa ai decat daca te duci prin Siberia, diferenta semnificativa de consum fata de benzina se realizeaza in oras, mai ales Bucuresti. Revizia in principiu e mai scumpa deoarece se fac mai des. Dar in conditiile din Romania asta nu e neaparat un lucru rau. Car despre exploatare, exista si o chestie "specifica diesel". Eu aproximam inainte sa iau masina ca fac apx 10000 km pe an; atat faceam cu Dacia veche. Cand ai diesel faci mult mai multe drumuri pentru ca te gandesti... "hai ma ca oricum nu costa mult". Acum estimez ca fac aproape 20000 km/an.
PS: Din cate stiu eu motoarele dci emit mai putine noxe CO2.Era unul din avantajele commonrail.

This post has been edited by bonzai: 25 Feb 2007, 12:26


--------------------
Renault Megane 4 GT 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RDaniel
post 25 Feb 2007, 12:38
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 9 October 06




Recomand fara nici o retinere dci 100 cp. Consum mic , zgomot redus si putere ok. Nevasta-mea are Clio 3 1.6 16 v , iar diferenta de consum in oras este de 4 litri. Nu te amagi cu abtibilduri gen Privilege ca sunt bani aruncati pe geam . E super misto chiar si Pack Autentique. E suficient. Dupa ce te dai cu dci-ul , benzinarul ( de altfel ff ok ) nu mai face doua parale. Cuplul pe care il are dci-ul de 100 cp da dependenta . Depasirile si drumurile virajate in panta vor deveni un drog . Rade tot .

Suuces !


--------------------
Renault Megane 2005 1.5 dci 100 cp Influence
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
goancea
post 25 Feb 2007, 14:52
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 24 February 07
From: Bucuresti




@RDaniel: dupa parerea mea diferenta platita pentru Privilege nu reprezinta deloc bani aruncati pe fereastra. Din contra diferenta de aspect (confort si ce mai vrei tu ...) fata de celelalte versiuni este destul de mare. Diferentele intre Privilege si Expression sunt:

- aer conditionat cu reglare automata (daca iei masina facuta dupa 06.03.2007);
- tempomat si limitator de viteza;
- 4 jante din aluminiu 16";
- tapiterie mixta material textil/piele "grege" (ii confera un aer mult mai elegant);
- oglinzi retrovizoare rabatabile electric;
- oglinda retrovizoare interioara electronum;
- parasolar pt. sofer si pasager cu oglinda pt. machiaj;
- spatiu de depozitare ochelari pt. sofer (ultimele 2 cam de umplutura).
Diferenta de pret intre cele 2 este de 665 eur DDP. Eu consider ca merita. Voi ce ziceti?

Diferenta intre varianta cu 80CP si cea cu 100CP exista si mie personal mi s-a parut ca merita 695 eur in plus. Accelereaza mai rapid, este putin mai "nervoasa". Consider ca daca ajungi sa dai 14.000 eur pe o masina inca 700 nu mai reprezinta mare lucru (cel putin pentru mine).

Cat despre partea cu reviziile la masinile diesel fata de benzina, cei care spun ca nu renteaza disel sunt prost informati. Reviziile la masinile pe benzina nu o sa le faceti la 15.000 km daca vreti sa aveti masina in conditii bune; o sa le faceti pe la 12.000 (fratele meu care este mecanic auto mi-a spus asta, si inca unul "al naibii" de bun smile.gif). Asa ca diferenta este de ... cat? Eu o sa platesc 700-800 lei la 10.000 de km iar voi la 12.000. Asta inseamna ca la 50.000 de km o sa platesc 700 lei in plus la revizii. Ma lasi ... numai cei extraordinari de zgarciti (sau neinformati) poti crede ca ai un "mare" avantaj la reviziile pt. benzina fata de diesel.

Succes in alegerea facuta.


--------------------
Renault Megane II Sedan - B - FOREVER - ROK 2007 1.5 dci 100CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dexter
post 25 Feb 2007, 15:55
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(goancea @ 25 Feb 2007, 14:52)
- parasolar pt. sofer si pasager cu oglinda pt. machiaj;
*



Acum astea sunt standard doar pentru Privilege?!!
Ce economii au ajuns să facă!!
Eu am Pack Authentique din 2004 și au fost stadard.


--------------------
Skoda Octavia 2 Tdi Trend / septembrie 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 25 Feb 2007, 20:08
Post #23


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Din cate am inteles de la altii diferenta (la performante zic) se simte dupa 80 km/h, deci la drum lung.

Sincer am incercat un 1.5 100 cp (si era nou nout deci nu era obosit), ce-i drept, nu am trecut de 70 km/h si m-a lasat rece, in sensul ca la aproape 1000 euro in plus ma asteptam la mai multe. Mai mult decat atat, posesorul acelui Megane a mers cu a mea si a spus ca trage mai bine a mea. Ma rog, nu pot sa cred asta dar de moment ce nici el nu a simtit diferenta de "20 cp" m-a cam convins ca nu sunt singurul.

La consum, din cate am citit in fisele tehnice, e cam la fel....

Sincer, eu la banii de pe un 100 cp as lua un 2.0 benzina, dar ala consuma. Sincer, cine vrea diesel neaparat si nu are bani de 1.9, recomand 80-ul. E mai ieftin si diferenta e f. mica. Sunt convins ca 1.5 100 e superior, dar nu MULT MAI superior, dar diferenta de pret e cam mare.

This post has been edited by A l e x: 25 Feb 2007, 20:19


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 25 Feb 2007, 20:27
Post #24


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




Pai in primul rand diferenta se vede in viteza maxima. Cel de 100 cp se duce cam cu 15-20 km/h mai tare. Apoi in demaraj se vede clar o diferenta. Am testat la greu ambele modele chiar si unul dupa celalalt uneori!
Parerea mea este ca cel de 80 isi face datoria de masina care trebuie sa duca si sa aduca omul iar cel de 100 mai da si un pic de placere in treaba asta cu transportul. Repet, aceasta este o parere proprie.
Da, daca vreti performante notabile trebuie sa discutam de 1,9 120/130 cp sau de 2.0 Dci de pe laguna, cel de 150 cp wink.gif


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Feb 2007, 20:27
Post #25


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(goancea @ 25 Feb 2007, 14:52)
Reviziile la masinile pe benzina nu o sa le faceti la 15.000 km daca vreti sa aveti masina in conditii bune; o sa le faceti pe la 12.000 (fratele meu care este mecanic auto mi-a spus asta, si inca unul "al naibii" de bun smile.gif).


In Franta reviziile sunt la 30.000. Si merg foarte bine masinile alea smile.gif


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinD
post 25 Feb 2007, 21:20
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 18 December 06




@catalexe

Dupa cum vezi fiecare iti recomanda masina din semnatura... tipic forumului. Daca cauti un pic poti sa vezi ca problema ta s-a mai discutat de cateva ori si intotdeauna a degenerat in disel vs benzina, fiecare laudandu-si masina.

Bottom line: ia-ti cat de multe poti sa-ti permiti cu banii pe care ii ai sa nu regreti mai tarziu. Adica o masina cat mai fortoasa (de ce sa te orientezi catre 80cp cand ai bani de 100cp? Ca motorul nu e "MULT MAI superior" - scuzati expresia - o sa-ti dai seama mai tarziu poate, sau nu o sa te mai gandesti la asta (daca ai ales 100cp), sau o sa te tot intrebi de ce n-ai ales 100cp cand te spulbera un tico pe autostrada smile.gif ... mie mi s-a intamplat ... deh - sunt in rodaj...

Ambele tipuri de motorizari au avantaje si dezavantaje. Majoritatea problemelor o sa le gasesti citind forumul acesta. Mai in masura sa te ajute sunt dealerii (cei cinstiti - care nu incearca sa vanda ce le-a mai ramas lor pe stoc), ei iti pot oferi date "oficiale" si pareri obiective.

Parerea mea personala despre motorizarea dci de 100Cp:
- consumul nu e atat de mic cum scrie in carte. adica in Bucuresti am 8,3% - la 3000km, viteza medie 13km/h.
- motorul trage f. bine la deal, dar sa nu-ti inchipui ca esti zmeu
- destul de silentioasa, consum mic in afara - 5% - care nu-ti inhiba pornirile pentru diferite plimbari
- pe frig se incalzeste foarte repede - 5 minute

Iti recomad sa citesti si topicul cu "ce probleme aveti la facelift"


--------------------
Megane Bicorp 2.2 - 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 25 Feb 2007, 22:21
Post #27


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




diferentele intre 1.5 dCi 80 CP si 1.5 dCi 100 CP sunt 1.5 sec. la acceleratia pana la 100 euro km/h, 9 km/h la viteza maxima si aprox. 700 euro la preturl cu toate taxele, conform site-ului renault.ro, varianta bicorp.
La momentul cumpararii, daca as fi avut si acesti 700 euro in plus as fi ales varianta cu 100 CP. Dar atunci cand am cumparat-o eu, in decembrie 2004, diferenta era de aprox. 1000 euro CIP, ceea ce mi s-a parut prea mult si am ales 80 CP. Sunt foarte multumit de el, dar intotdeauna imi voi dori mai mult. Urmatoarea masina sper sa fie un Megane 1.9 dCi (da, e foarte posibil sa-mi iau tot un Megane radmasa.gif radmasa.gif ).


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 26 Feb 2007, 01:21
Post #28


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Pacat ca masinile la test drive nu sunt pe alese. Eu sunt convins ca dupa un test drive cu 100 apoi cu 80 nu ar mai da multi cei 700 euro (sau cati sunt) in plus pe el. Diferentele nu se simt atat de mult...

Oricum urmatoarea mea masina aproape sigur va fi pe benzina. De ce ? Mai ieftina si mai puternica... Consumul mi-l asum pentru ca oricum Clio-ul (cu care ma deplasez prin Buc) imi ia in jur de 12% deci un 2.0 benzinar nu ma sperie.

Deci, ultimul meu sfat. Ai cei 700 euro in plus si vrei putere mai mare ? Mai pune 80 de euro si ia-ti 2.0 benzinar. Diferenta o vei simti... Daca vrei doar consum si nu putere, atunci nu te mai gandi la cei 20 cp in plus smile.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 26 Feb 2007, 02:20
Post #29


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Motorul de 100cp se simte daca mergi mult in afara orasului, acolo unde mergi cu motorul turat in zona de cuplu maxim.

Pentru mers preponderent in oras e foarte bun motorul de 80CP, care are un consum nesimtit de mic :-)


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 26 Feb 2007, 07:47
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Consumul este la fel si la modelul 80 si la 100.Motorul de 100 este mai silentios si nu ai sa simti asa de tare golul la apasarea pedalei de acceleratie specific la diesel!Cei 20 Cp nu sunt scosi din computer ci din alta tehnologie.


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages  1 2 3 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 21:48
Dacia