1.5dCi: 80CP sau 100CP? Care-i diferenta?, Si, pana la urma, merita sa-mi iau diesel?
![]() ![]() ![]() |
1.5dCi: 80CP sau 100CP? Care-i diferenta?, Si, pana la urma, merita sa-mi iau diesel?
A l e x |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|||
j.d |
![]()
Post
#62
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum e ala de 100CP dar va spun ca cel de 80CP in afara orasului e doar de cursa lunga...nu are nici un fel de reprize, nimic, nu te ajuta in depasiri rapide.
Hai sa o luam altfel...cati dintre noi regretaca n-au dat 700E pe cei 20 de cai in plus, si cati regreta ca au dat... ![]() |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
A l e x |
![]()
Post
#63
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Eu regretul il am ca masina nu e Privilege. In rest, n-are rost sa spun ce mi-as fi luat ca asta a fost pe stoc, asta s-a luat.
Daca ar fi sa-mi iau Megane acum ? As lua probabil 1.6 sau daca as avea bani, 2.0. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
padre |
![]()
Post
#64
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu regret ca mi-am luat 80 CP in loc de 100 CP pentru ca la momentul cumpararii diferenta era de aprox. 1000 euro CIP. Cert este insa ca ACUM as da cei 700 euro pentru diferenta, mai ales pentru diferenta de cuplu.
Nu-i adevarat ca la drum lung motorul de 80 CP nu face fata, daca masina nu este incarcata la maxim si iti formezi un demaraj inainte de depasire poti sa te bazezi pe motor, are suficient suflu. Dar NU, NU este sportiv, nu te poti baga la depasiri periculoase, cum de altfel nu recomand sa va bagati cu nici un motor. Eu am facut si o calatorie de 5000 km prin Europa, masina incarcata cu 4 persoane + bagaje la maxim si pot sa spun ca masina s-a descurcat onorabil. Ce-i drept, se simtea nevoia unui motor mai mare sau puternic, dar consumul mediu de 4.8 l/100 km a dat foarte bine ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
AlinD |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 18 December 06 ![]() |
Daca-i ai (banii) ii dai! Daca nu-i ai, nu-i dai si GATA!
100cp > (mai mare, mai bun, mai rapid) 80cp. Totul are un pret. Intrebarea e daca merita sa dai aprox. 5% din pretul masinii pe diferenta de putere. Eu am zis ca merita, sunt multumit de rezultatul alegerii, de alegere in sine nu pot sa ma pronunt pentru ca nu am condus si varianta de 80cp. La aceasta intrebare ar fi bine sa raspunda cei care au condus ambele variante de motorizari in aceleasi conditii si care nu sunt posesorii niciuneia sau sunt sunt ai ambelor, ca sa nu-si apere masina... |
--------------------
Megane
Bicorp 2.2
- 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
|
|
maddan |
![]()
Post
#66
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Poate cei 5 cai in plus nu se vor simti, dar cuplu crescut de la 200nm la 240nm eu cred ca vor face o diferenta.Poti sa compari si demarajele de 11,2s /100km/h fata de 12,7s/100km/h cat scoate actualul 100cp.Daca nu ma insel o sa egaleze la demaraj motorul de 1,6 16 v si asta datorita rapoartelor mai scurte din cutia de viteze de 6 trepte. Uite asta n-am stiut, caci nu m-am uitat pe datele tehnice. Sigur ca merita atunci, o crestere de 20% a cuplului se simte. Dar asta inseamna ca au mai facut si alte modificari la motor, nu doar un chip tuning. Stie cineva ce modificari s-au facut? |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
- Bsiceva...
2006/7 Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
sorin |
![]()
Post
#67
|
pilot de renault Group: Members Posts: 883 Joined: 15 November 04 From: Lebbeke,Belgia ![]() |
Dar cine a spus ca este chip tuning?
![]() ![]() Bineinteles ca mecanica este alta de la pistoane la supape si in primul rand turbina cu geometrie variabila. Eu am avut 1.5 dCi-80 pe M2 si era acceptabil si cu toate ca trebuia tinut in ture ca sa il simti mai nervos dar de cand am trecut pe 1.9 dCi este totusi altceva mai ales in depasiri scurte si rapide si la urcusuri pe care nici nu le simte. |
--------------------
MEGANE 2 1,9dCi
--ESTATE
--octombrie 2004
|
|
catamunt |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 February 07 From: Vaslui ![]() |
Varianta Privilege are deja ca standard faruri cu Xenon, mp3, aer conditionat automat
|
--------------------
renault megan sedan
1.5dci 85cp, mp3, senzori parcare
mai 2007
|
|
Bacu |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
de unde stii?!
![]() |
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
sorincil |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 21 January 07 ![]() |
Mp 3 si clima e standard pe privilege in afara dar xenon e doar optional.
Auzisem ca si la noi o sa bage clima in standard din martie ,de restul ma indoiesc. |
--------------------
Renault
Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege,
Gris Platine
|
|
j.d |
![]()
Post
#71
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa am citit si eu pe aici de clima, dar de mp3 nu.
A L E X, sunt momente in care regret ca nu am un 1.6 sau 2.0...insa asta se intampla doar 10% din timpul pe care-l petrec la volan...restul de 90% ma bucur de cifrele indicate de computerul de bord. ![]() |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
catamunt |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 February 07 From: Vaslui ![]() |
Sorry, pt privilege numai clima automata standard. (dealer-ul m-a dezinformat)
|
--------------------
renault megan sedan
1.5dci 85cp, mp3, senzori parcare
mai 2007
|
|
maddan |
![]()
Post
#73
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Da-i bataie dealerului!
![]() |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
- Bsiceva...
2006/7 Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
A l e x |
![]()
Post
#74
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Bun, si daca e standard, ce ? diferenta dintre Privilege si celelalte pachete va creste exact cu pretul climei, tot acolo e.
Dar e bine ca oricum nu mi-as lua Megane fara clima. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
HDG |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 25 February 07 From: NavYork ![]() |
QUOTE(j.d @ 27 Feb 2007, 01:13) Nu stiu cum e ala de 100CP dar va spun ca cel de 80CP in afara orasului e doar de cursa lunga...nu are nici un fel de reprize, nimic, nu te ajuta in depasiri rapide. Hai sa o luam altfel...cati dintre noi regretaca n-au dat 700E pe cei 20 de cai in plus, si cati regreta ca au dat... ![]() Eu cand am facut test drive pe un sedan cu 80 cp, si mi sa parut grozav ! ![]() ![]() Ce regret este faptul ca motorul este euro 3 ![]() App. ca tot ati vorbit de revizii, cat costa revizia ? schimbatul uleiului, si cam ce se mai face la service ? This post has been edited by HDG: 27 Feb 2007, 21:46 |
--------------------
Renault
Megane
2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
QUOTE(sorin @ 27 Feb 2007, 12:39) Dar cine a spus ca este chip tuning? ![]() ![]() Bineinteles ca mecanica este alta de la pistoane la supape si in primul rand turbina cu geometrie variabila. Eu am avut 1.5 dCi-80 pe M2 si era acceptabil si cu toate ca trebuia tinut in ture ca sa il simti mai nervos dar de cand am trecut pe 1.9 dCi este totusi altceva mai ales in depasiri scurte si rapide si la urcusuri pe care nici nu le simte. Insa deja dci de 100 cp de la noi (euro 3) are turbina cu geometrie variabila. |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
VladL |
![]()
Post
#77
|
![]() Bored at work Group: Members Posts: 292 Joined: 14 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Deja-vu SwatKat.
Diferenta in trafic se simte la cel de 100CP la demaraje, reprize iar cresterea de consum e nesemnificativa. Unde mai pui ca il poti duce la 125CP si inca 50nm la cuplu cu un Flash-tunning. E pentru cei care mai vor senzatii din cand in cand. ![]() Cel de 80CP este pentru cei cuminti in trafic si care apreciaza un consum mic si un mers relaxat. ![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan II.2 Luxe Privilege - 1.5 100CP
2006
|
|
sorincil |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 21 January 07 ![]() |
Din pacate raspunsul dealerului din Bucuresti a fost ca pe sedan abia in toamna se aduc dci euro 4, iar motoarele dci de pe bicorp si posibil estate sunt doar cele de 85cp , inlocuindu-le pe cele de 80cp. Motorul dci de 105 cp nu e disponibil pentru Romania. Ma intristeaza strategia de marketing a celor de la reno pe care o aplica doar aici - vezi Bulgaria, Ungaria, Cehia -de a nu aduce motor mai competitiv pe care probabil ar fi fost nevoiti sa-l vanda la acelasi pret. Eram hotarat sa comand luna aceasta o astfel de masina
![]() Nu-mi ramane decat sa aleg din oferta existenta :privilege dci 100cp sau 1,6 16v . |
--------------------
Renault
Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege,
Gris Platine
|
|
FireChief |
![]()
Post
#79
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
retinerea in introducerea euro 4 e legata de calitatea combustibilului de la noi...si altii ezita din acelasi motiv
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
sorincil |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 21 January 07 ![]() |
Sa inteleg ca ne poarta de grija...
![]() Si cei cu motorul dci de 1,9l 130cp ce este Euro 4 sunt mai oropsiti ![]() Poate ca e doar o strategie de vanzare ...... |
--------------------
Renault
Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege,
Gris Platine
|
|
catalexe |
![]()
Post
#81
|
Membru marcant Group: Members Posts: 109 Joined: 10 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc tuturor pentru sugestii. Din pacate nu am mai avut timp sa scriu pentru ca au fost multe formalitati.
Pe scurt, am testat 80 si 100 si nu mi-a placut niciunul. Nu e mare diferenta intre ele si sunt zgomotoase. Poate pentru ca aveau fiecare cam 30k km si erau hartanite. Pana la urma am ales intre 1,5 80CP si 1,6 110CP cam asa: 1,6 benzina 110CP plusuri: - pret de plecare mai mic (cam 800euro mai putin din pretul masini si inmatriculare) - intretinere mai ieftina: revizii mai ieftine si ma rare (la 15k in loc de 10k la diesel) - recuperare suma la revanzare (euro 4, fata de euro3 la dci) - putere mai mare (cu 30CP) - mai silentioasa 1,5 dCi 80CP plusuri: - consum mic SIMPLU ! Voi reveni cu aventuri. Ar trebui un topic separat pentru asta: NU ACCEPTATI RCA DE LA DEALER. E UN ABUZ SI E IMPOTRIVA LEGII ! |
--------------------
Renault Megane
Sedan 2007 1.6 16v
Privilege Gris Asiere Ca sa nu fi obligat la RCA si numere rosii la pret de specula INTREABA INAINTE SA DAI VREUN BAN. Si NU te duce la Meridian.
|
|
Bacu |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
sa fie intr-un ceas bun! cam cat te-a dus masina cu totul, pana la urma? daca nu este secret, binenteles...
|
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
mister |
![]()
Post
#83
|
![]() Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers. Group: Members Posts: 474 Joined: 13 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(catalexe @ 2 Mar 2007, 08:38) Pe scurt, am testat 80 si 100 si nu mi-a placut niciunul. Nu e mare diferenta intre ele si sunt zgomotoase. Poate pentru ca aveau fiecare cam 30k km si erau hartanite. Sunt zgomotoase? ![]() ![]() |
--------------------
Renault Megane Sedan
Lux Privilege
- 1,5 dci 100 CP
2006 Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
|
|
Fuzz |
![]()
Post
#84
|
![]() gHIdusul Group: Members Posts: 1.013 Joined: 21 October 06 From: RFG ![]() |
Dieselul o sa ramana mai zgomos decat benzina, asta e clar. Si chiar daca e mai silentios decat altele, tot zgomot e.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp
- B-XX-FUZ
Decembrie 2006
|
|
sorincil |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 21 January 07 ![]() |
QUOTE(catalexe @ 2 Mar 2007, 07:38) Multumesc tuturor pentru sugestii. Din pacate nu am mai avut timp sa scriu pentru ca au fost multe formalitati. Pe scurt, am testat 80 si 100 si nu mi-a placut niciunul. Nu e mare diferenta intre ele si sunt zgomotoase. Poate pentru ca aveau fiecare cam 30k km si erau hartanite. Pana la urma am ales intre 1,5 80CP si 1,6 110CP cam asa: 1,6 benzina 110CP plusuri: - pret de plecare mai mic (cam 800euro mai putin din pretul masini si inmatriculare) - intretinere mai ieftina: revizii mai ieftine si ma rare (la 15k in loc de 10k la diesel) - recuperare suma la revanzare (euro 4, fata de euro3 la dci) - putere mai mare (cu 30CP) - mai silentioasa 1,5 dCi 80CP plusuri: - consum mic SIMPLU ! Voi reveni cu aventuri. Ar trebui un topic separat pentru asta: NU ACCEPTATI RCA DE LA DEALER. E UN ABUZ SI E IMPOTRIVA LEGII ! Reviziile la benzina nu se fac tot la 10000 Km ? Eu stiu ca au marit garantia la trenul de rulare de la 20000km la 50000km si au micsorat intervalul reviziilor. |
--------------------
Renault
Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege,
Gris Platine
|
|
bdf |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 12 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, benzinarul are reviziile la 15000 Km. Si da, trenul de rulare e garantat 50000 Km acum.
Si eu tot 1.6 16V 110Cp Euro 4 Privilege am comandat, ajunge prin aprilie. Am facut drivetest si cu 1.5dci (100CP) si cu 1.6 16V (110CP) .... nu se compara (la multe capitole....no offence) .... benzinarul face toti banii! ![]() Sa fie intr-un ceas bun! |
--------------------
Renault
Megane Sedan Privilege 2.2,
2007, 1.6 16V Euro 4, 110 CP (ESP,MP3)
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#87
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Iar uitați de CUPLU!
![]() E alegerea voastră: să vă bucurați de aceste mașini și să le conduceți sănătoși! This post has been edited by Catalin Marinarul: 2 Mar 2007, 11:29 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Este normal ca un motor diesel sa fie mai galagios,dar comparand cu ce este pe piata si aici vorbim de motoare diesel este super silentios.Daca aveti ocazia sa faceti un test drive cu un Jetta diesel(nemteasca cea formidabila facuta in Mexic
![]() ![]() ![]() This post has been edited by s_j_teo: 2 Mar 2007, 12:33 |
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
A l e x |
![]()
Post
#89
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Desi in momentul de fata as opta pentru un benzinar, 1.6 sau daca as avea bani, 2.0, cuplul de la 1.5 iti ofera o senzatie de condus mai misto decat 1.6, clar.. (n-am mers inca cu 2.0, nu stiu)
|
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
sorincil |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 21 January 07 ![]() |
Ma gasesc in situatia de a alege un sedan lux privilege intre motorizarile de 1,5 dci 100cp si cea pe benzina de 1,6 16v.Vreau sa il iau luna aceasta.
![]() Am mers cu ambele si mi-au placut. Fiind doar in oras mi s-a parut ca trage un pic mai bine benzinarul ![]() ![]() Am citit plusurile si minusurile lui catalexe , la mine diferenta fiind de pret - cel de 100cp este cu 1350 euro mai scump decat benzina - incluzand taxa de inmatriculare de peste 650 fata de 180. Fara sa cer o discutie diesel vs. benzina va rog sa ma ajutati in luarea deciziei. Precizez ca fac in jur de 15000km pe an actual insa cu o masina noua.... De asemenea sunt si voi fi un mare fan al motorizarii dci de 105cp euro 4. |
--------------------
Renault
Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege,
Gris Platine
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 22:17 |