Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 5 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.5dCi: 80CP sau 100CP? Care-i diferenta?, Si, pana la urma, merita sa-mi iau diesel?

A l e x
post 27 Feb 2007, 01:07
Post #61


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




"and vorbim de o masina din clasa medie la pret rezonabil, nu te poti astepta sa-ti ofere totul, si putere, si confort, si dotari din plin, si pret convenabil...samd."

Noi comparam doua motoare de la acelasi model de masina, deci ori 1.5 80 ori 1.5 100 tot masina din clasa media la un pret rezonabil e, nu inteleg rostul afirmatiei de mai sus.

"Iar apoi fiti mandrii de alegerea facuta fara sa va certati cu altii"

Si mandria asta in alegere, e buna, dar nu trebuie sa te orbeasca. Oricum, nimeni nu se cearta, comparam doar si discutam, la urma urmei, de asta e forumul aici.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 27 Feb 2007, 01:13
Post #62


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




Nu stiu cum e ala de 100CP dar va spun ca cel de 80CP in afara orasului e doar de cursa lunga...nu are nici un fel de reprize, nimic, nu te ajuta in depasiri rapide.

Hai sa o luam altfel...cati dintre noi regretaca n-au dat 700E pe cei 20 de cai in plus, si cati regreta ca au dat... unsure.gif


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 27 Feb 2007, 01:36
Post #63


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Eu regretul il am ca masina nu e Privilege. In rest, n-are rost sa spun ce mi-as fi luat ca asta a fost pe stoc, asta s-a luat.

Daca ar fi sa-mi iau Megane acum ? As lua probabil 1.6 sau daca as avea bani, 2.0.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 27 Feb 2007, 09:21
Post #64


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




Eu nu regret ca mi-am luat 80 CP in loc de 100 CP pentru ca la momentul cumpararii diferenta era de aprox. 1000 euro CIP. Cert este insa ca ACUM as da cei 700 euro pentru diferenta, mai ales pentru diferenta de cuplu.
Nu-i adevarat ca la drum lung motorul de 80 CP nu face fata, daca masina nu este incarcata la maxim si iti formezi un demaraj inainte de depasire poti sa te bazezi pe motor, are suficient suflu. Dar NU, NU este sportiv, nu te poti baga la depasiri periculoase, cum de altfel nu recomand sa va bagati cu nici un motor.
Eu am facut si o calatorie de 5000 km prin Europa, masina incarcata cu 4 persoane + bagaje la maxim si pot sa spun ca masina s-a descurcat onorabil. Ce-i drept, se simtea nevoia unui motor mai mare sau puternic, dar consumul mediu de 4.8 l/100 km a dat foarte bine cool.gif cool.gif (asta in conditiile in care cateva sute bune de km s-au facut in trafic urban, restul pe autostrada + drumuri nationale).


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinD
post 27 Feb 2007, 11:11
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 18 December 06




Daca-i ai (banii) ii dai! Daca nu-i ai, nu-i dai si GATA!

100cp > (mai mare, mai bun, mai rapid) 80cp. Totul are un pret.

Intrebarea e daca merita sa dai aprox. 5% din pretul masinii pe diferenta de putere. Eu am zis ca merita, sunt multumit de rezultatul alegerii, de alegere in sine nu pot sa ma pronunt pentru ca nu am condus si varianta de 80cp.

La aceasta intrebare ar fi bine sa raspunda cei care au condus ambele variante de motorizari in aceleasi conditii si care nu sunt posesorii niciuneia sau sunt sunt ai ambelor, ca sa nu-si apere masina...


--------------------
Megane Bicorp 2.2 - 1.5 Dci (100cp) Confort Dinamique, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 27 Feb 2007, 12:06
Post #66


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
Poate cei 5 cai in plus nu se vor simti, dar cuplu crescut de la 200nm la 240nm eu cred ca vor face o diferenta.Poti sa compari si demarajele de 11,2s /100km/h fata de 12,7s/100km/h cat scoate actualul 100cp.Daca nu ma insel o sa egaleze la demaraj motorul de 1,6 16 v si asta datorita rapoartelor mai scurte din cutia de viteze de 6 trepte.

Uite asta n-am stiut, caci nu m-am uitat pe datele tehnice. Sigur ca merita atunci, o crestere de 20% a cuplului se simte. Dar asta inseamna ca au mai facut si alte modificari la motor, nu doar un chip tuning. Stie cineva ce modificari s-au facut?


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin
post 27 Feb 2007, 12:39
Post #67


pilot de renault


Group: Members
Posts: 883
Joined: 15 November 04
From: Lebbeke,Belgia




Dar cine a spus ca este chip tuning? biggrin.gif excl.gif

Bineinteles ca mecanica este alta de la pistoane la supape si in primul rand turbina cu geometrie variabila.
Eu am avut 1.5 dCi-80 pe M2 si era acceptabil si cu toate ca trebuia tinut in ture ca sa il simti mai nervos dar de cand am trecut pe 1.9 dCi este totusi altceva mai ales in depasiri scurte si rapide si la urcusuri pe care nici nu le simte.



--------------------
MEGANE 2 1,9dCi --ESTATE --octombrie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catamunt
post 27 Feb 2007, 14:11
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 February 07
From: Vaslui




Varianta Privilege are deja ca standard faruri cu Xenon, mp3, aer conditionat automat


--------------------
renault megan sedan 1.5dci 85cp, mp3, senzori parcare mai 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 27 Feb 2007, 14:35
Post #69


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




de unde stii?! huh.gif


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 27 Feb 2007, 14:53
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




Mp 3 si clima e standard pe privilege in afara dar xenon e doar optional.
Auzisem ca si la noi o sa bage clima in standard din martie ,de restul ma indoiesc.


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 27 Feb 2007, 16:43
Post #71


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




Asa am citit si eu pe aici de clima, dar de mp3 nu.

A L E X, sunt momente in care regret ca nu am un 1.6 sau 2.0...insa asta se intampla doar 10% din timpul pe care-l petrec la volan...restul de 90% ma bucur de cifrele indicate de computerul de bord. biggrin.gif


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catamunt
post 27 Feb 2007, 19:00
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 February 07
From: Vaslui




Sorry, pt privilege numai clima automata standard. (dealer-ul m-a dezinformat)


--------------------
renault megan sedan 1.5dci 85cp, mp3, senzori parcare mai 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 27 Feb 2007, 19:46
Post #73


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Da-i bataie dealerului! biggrin.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 27 Feb 2007, 19:52
Post #74


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Bun, si daca e standard, ce ? diferenta dintre Privilege si celelalte pachete va creste exact cu pretul climei, tot acolo e.

Dar e bine ca oricum nu mi-as lua Megane fara clima.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HDG
post 27 Feb 2007, 21:44
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 25 February 07
From: NavYork




QUOTE(j.d @ 27 Feb 2007, 01:13)
Nu stiu cum e ala de 100CP dar va spun ca cel de 80CP in afara orasului e doar de cursa lunga...nu are nici un fel de reprize, nimic, nu te ajuta in depasiri rapide.

Hai sa o luam altfel...cati dintre noi regretaca n-au dat 700E pe cei 20 de cai in plus, si cati regreta ca au dat... unsure.gif
*




Eu cand am facut test drive pe un sedan cu 80 cp, si mi sa parut grozav ! rolleyes.gif , cu toate ca am ales modelul de 100 cp, pentu cei 20 de cp in plus. Acum astept sa mi-l aduca, pe 17.03.2007 blush.gif .

Ce regret este faptul ca motorul este euro 3 sad.gif

App. ca tot ati vorbit de revizii, cat costa revizia ? schimbatul uleiului, si cam ce se mai face la service ?

This post has been edited by HDG: 27 Feb 2007, 21:46


--------------------
Renault Megane 2007/2.2 Sedan Lux Privilege 1.5 100hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 28 Feb 2007, 09:48
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




QUOTE(sorin @ 27 Feb 2007, 12:39)
Dar cine a spus ca este chip tuning? biggrin.gif    excl.gif

Bineinteles ca mecanica este alta de la pistoane la supape si in primul rand turbina cu geometrie variabila.
Eu am avut 1.5 dCi-80 pe M2 si era acceptabil si cu toate ca trebuia tinut in ture ca sa il simti mai nervos dar de cand am trecut pe 1.9 dCi este totusi altceva mai ales in depasiri scurte si rapide si la urcusuri pe care nici nu le simte.
*




Insa deja dci de 100 cp de la noi (euro 3) are turbina cu geometrie variabila.


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladL
post 28 Feb 2007, 11:21
Post #77


Bored at work


Group: Members
Posts: 292
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti




Deja-vu SwatKat.
Diferenta in trafic se simte la cel de 100CP la demaraje, reprize iar cresterea de consum e nesemnificativa. Unde mai pui ca il poti duce la 125CP si inca 50nm la cuplu cu un Flash-tunning. E pentru cei care mai vor senzatii din cand in cand. cool.gif
Cel de 80CP este pentru cei cuminti in trafic si care apreciaza un consum mic si un mers relaxat. happy.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II.2 Luxe Privilege - 1.5 100CP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 28 Feb 2007, 20:33
Post #78


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




Din pacate raspunsul dealerului din Bucuresti a fost ca pe sedan abia in toamna se aduc dci euro 4, iar motoarele dci de pe bicorp si posibil estate sunt doar cele de 85cp , inlocuindu-le pe cele de 80cp. Motorul dci de 105 cp nu e disponibil pentru Romania. Ma intristeaza strategia de marketing a celor de la reno pe care o aplica doar aici - vezi Bulgaria, Ungaria, Cehia -de a nu aduce motor mai competitiv pe care probabil ar fi fost nevoiti sa-l vanda la acelasi pret. Eram hotarat sa comand luna aceasta o astfel de masina sad.gif
Nu-mi ramane decat sa aleg din oferta existenta :privilege dci 100cp sau 1,6 16v .


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 28 Feb 2007, 21:24
Post #79


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




retinerea in introducerea euro 4 e legata de calitatea combustibilului de la noi...si altii ezita din acelasi motiv


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 28 Feb 2007, 22:35
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




Sa inteleg ca ne poarta de grija... radmasa.gif
Si cei cu motorul dci de 1,9l 130cp ce este Euro 4 sunt mai oropsiti tongue.gif
Poate ca e doar o strategie de vanzare ......


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalexe
post 2 Mar 2007, 07:38
Post #81


Membru marcant


Group: Members
Posts: 109
Joined: 10 July 03
From: Bucuresti




Multumesc tuturor pentru sugestii. Din pacate nu am mai avut timp sa scriu pentru ca au fost multe formalitati.
Pe scurt, am testat 80 si 100 si nu mi-a placut niciunul. Nu e mare diferenta intre ele si sunt zgomotoase. Poate pentru ca aveau fiecare cam 30k km si erau hartanite.
Pana la urma am ales intre 1,5 80CP si 1,6 110CP cam asa:


1,6 benzina 110CP plusuri:
- pret de plecare mai mic (cam 800euro mai putin din pretul masini si inmatriculare)
- intretinere mai ieftina: revizii mai ieftine si ma rare (la 15k in loc de 10k la diesel)
- recuperare suma la revanzare (euro 4, fata de euro3 la dci)
- putere mai mare (cu 30CP)
- mai silentioasa

1,5 dCi 80CP plusuri:
- consum mic

SIMPLU !


Voi reveni cu aventuri. Ar trebui un topic separat pentru asta:
NU ACCEPTATI RCA DE LA DEALER. E UN ABUZ SI E IMPOTRIVA LEGII !


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 1.6 16v Privilege Gris Asiere
Ca sa nu fi obligat la RCA si numere rosii la pret de specula INTREABA INAINTE SA DAI VREUN BAN. Si NU te duce la Meridian.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 2 Mar 2007, 08:52
Post #82


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




sa fie intr-un ceas bun! cam cat te-a dus masina cu totul, pana la urma? daca nu este secret, binenteles...


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 2 Mar 2007, 09:28
Post #83


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(catalexe @ 2 Mar 2007, 08:38)
Pe scurt, am testat 80 si 100 si nu mi-a placut niciunul. Nu e mare diferenta intre ele si sunt zgomotoase. Poate pentru ca aveau fiecare cam 30k km si erau hartanite.


Sunt zgomotoase? ohmy.gif Esti primul care spune asta. Incearca sa faci comparatie cu celelalte motoare diesel. wink.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege - 1,5 dci 100 CP 2006
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 2 Mar 2007, 10:58
Post #84


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Dieselul o sa ramana mai zgomos decat benzina, asta e clar. Si chiar daca e mai silentios decat altele, tot zgomot e.


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 2 Mar 2007, 11:12
Post #85


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




QUOTE(catalexe @ 2 Mar 2007, 07:38)
Multumesc tuturor pentru sugestii. Din pacate nu am mai avut timp sa scriu pentru ca au fost multe formalitati.
Pe scurt, am testat 80 si 100 si nu mi-a placut niciunul. Nu e mare diferenta intre ele si sunt zgomotoase. Poate pentru ca aveau fiecare cam 30k km si erau hartanite.
Pana la urma am ales intre 1,5 80CP si 1,6 110CP cam asa:
1,6 benzina 110CP plusuri:
- pret de plecare mai mic (cam 800euro mai putin din pretul masini si inmatriculare)
- intretinere mai ieftina: revizii mai ieftine si ma rare (la 15k in loc de 10k la diesel)
- recuperare suma la revanzare (euro 4, fata de euro3 la dci)
- putere mai mare (cu 30CP)
- mai silentioasa

1,5 dCi 80CP plusuri:
- consum mic

SIMPLU !
Voi reveni cu aventuri. Ar trebui un topic separat pentru asta:
NU ACCEPTATI RCA DE LA DEALER. E UN ABUZ SI E IMPOTRIVA LEGII !
*



Reviziile la benzina nu se fac tot la 10000 Km ?
Eu stiu ca au marit garantia la trenul de rulare de la 20000km la 50000km si au micsorat intervalul reviziilor.


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bdf
post 2 Mar 2007, 11:25
Post #86


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 12 September 06
From: Bucuresti




Nu, benzinarul are reviziile la 15000 Km. Si da, trenul de rulare e garantat 50000 Km acum.

Si eu tot 1.6 16V 110Cp Euro 4 Privilege am comandat, ajunge prin aprilie.

Am facut drivetest si cu 1.5dci (100CP) si cu 1.6 16V (110CP) .... nu se compara (la multe capitole....no offence) .... benzinarul face toti banii! cool.gif

Sa fie intr-un ceas bun!


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege 2.2, 2007, 1.6 16V Euro 4, 110 CP (ESP,MP3)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 2 Mar 2007, 11:28
Post #87


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Iar uitați de CUPLU! biggrin.gif
E alegerea voastră: să vă bucurați de aceste mașini și să le conduceți sănătoși!

This post has been edited by Catalin Marinarul: 2 Mar 2007, 11:29


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 2 Mar 2007, 12:32
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Este normal ca un motor diesel sa fie mai galagios,dar comparand cu ce este pe piata si aici vorbim de motoare diesel este super silentios.Daca aveti ocazia sa faceti un test drive cu un Jetta diesel(nemteasca cea formidabila facuta in Mexic radmasa.gif si care costa in varianta de top aproape cat doua Megane radmasa.gif ) atunci sunt sigur ca veti vedea diferenta la zgomotul facut de motor.Fara exagerare trebuie sa dai mai tare radioul ca altfel se aude numai motorul. post-336-1110552475.gif

This post has been edited by s_j_teo: 2 Mar 2007, 12:33


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 2 Mar 2007, 12:43
Post #89


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Desi in momentul de fata as opta pentru un benzinar, 1.6 sau daca as avea bani, 2.0, cuplul de la 1.5 iti ofera o senzatie de condus mai misto decat 1.6, clar.. (n-am mers inca cu 2.0, nu stiu)


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 2 Mar 2007, 20:53
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




Ma gasesc in situatia de a alege un sedan lux privilege intre motorizarile de 1,5 dci 100cp si cea pe benzina de 1,6 16v.Vreau sa il iau luna aceasta. wub.gif
Am mers cu ambele si mi-au placut. Fiind doar in oras mi s-a parut ca trage un pic mai bine benzinarul biggrin.gif .De asemenea mi s-a parut si un pic mai silentios.Pozitiv pentru diesel a fost consumul. tongue.gif
Am citit plusurile si minusurile lui catalexe , la mine diferenta fiind de pret - cel de 100cp este cu 1350 euro mai scump decat benzina - incluzand taxa de inmatriculare de peste 650 fata de 180.
Fara sa cer o discutie diesel vs. benzina va rog sa ma ajutati in luarea deciziei.
Precizez ca fac in jur de 15000km pe an actual insa cu o masina noua....
De asemenea sunt si voi fi un mare fan al motorizarii dci de 105cp euro 4.


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 5 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 22:17
Dacia