Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages < 1 2 3 4 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.5dCi: 80CP sau 100CP? Care-i diferenta?, Si, pana la urma, merita sa-mi iau diesel?

kata_voiku
post 26 Feb 2007, 07:56
Post #31


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




Discutii, discutii, discutii....
Motorul de 100 cp ARE CONSUMUL MAI MARE !!!! Cam cu 0.3-0.5 %, si este cat se poate de normal sa fie asa !!! Difera variatia turbinei, difera cuplul, difera multe intre cele doua masini...
Va rog mult, duceti-va la orice concesionar renault si faceti drive test cu ambele, una dupa alta si atunci veti vedea diferentele clare !!!!


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cori
post 26 Feb 2007, 08:24
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 July 05




intrebare...de unde ati scos-o pe asta cu revizia pt diesel la 10 000 de km? smile.gif .... se face tot la 15 000!


--------------------
Renault Megane Estate 2007 1.5dci 85CP
Clio Symbol 1.4, 2002-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catamunt
post 26 Feb 2007, 08:57
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 February 07
From: Vaslui




Cred ca ar trebui sa astepti euro 4 , pt ca renault vinde euro4 in toate tarile din europa. Din 15 ianuarie chiar si in bulgaria si nu cred sa mai dureze mult pana va aparea si la noi. (www.renault.bg)
Si eu vreau sa achizitionez 1.5dci 100cp varianta expression, dar cred ca mai astept.
Aceeasi curiozitate am avut si eu in legatura cu emisiile de CO2, dar nu am gasit pe nimeni sa imi explice.(cum dci euro3 are emisiile de co2 mai mici decat benzinar euro4)


--------------------
renault megan sedan 1.5dci 85cp, mp3, senzori parcare mai 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 26 Feb 2007, 09:24
Post #34


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(cori @ 26 Feb 2007, 09:24)
intrebare...de unde ati scos-o pe asta cu revizia pt diesel la 10 000 de km? smile.gif .... se face tot la 15 000!
*




Daca intrebi si-ti dai singur raspuns la intrebare ce rost mai au informatiile noastre? Intereseaza-te si o sa afli raspunsul corect. Nu mai dezinforma lumea.


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege - 1,5 dci 100 CP 2006
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 26 Feb 2007, 09:54
Post #35


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




un motiv destul de bun pentru care ar fi ok sa iei varianta de 100 cp ar fi faptul ca o sa aiba o cutie cu 6 trepte wink.gif ceea ce influenteaza semnificativ aspectul economiei de carburant.


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bebeo
post 26 Feb 2007, 10:03
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 15 March 06




QUOTE(cori @ 26 Feb 2007, 08:24)
intrebare...de unde ati scos-o pe asta cu revizia pt diesel la 10 000 de km? smile.gif .... se face tot la 15 000!
*



Scrie in carte de garantie sau in cartea tehnica , ca la diesel revizia se face din 10.000 in 10.000. E bine de citit cartile astea!


--------------------
Megane II
Renault Symbol Fidji 2005, 30.500 km la 09.05.2012
Renault Fluence Privilege 2011 13.000 km la 09.05.2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 26 Feb 2007, 10:26
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




Cred ca am scris intr-un topic mai sus ca motorul dci euro 4 nu e disponibil momentan decat pe bicorp si estate. Dealerul a avansat luna iunie pentru sedan. mad.gif
Si eu vreau motorul nou de 105 cp ce va avea cutie in 6 trepte,dar in ritmul asta nu cred ca mai rezist mult - ar insemna sa nu am masina in concediu ( comanda iunie = masina in august ).
Daca aveti alte informatii va rog mult detaliati .(alta data de lansare pt sedan)


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
etm
post 26 Feb 2007, 10:55
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 26 August 05




Salut!

@sorincil: Saptamana trecuta a fost la Serus un prieten care vrea sa-si ia un sedan 1.5dci euro4 si dealer-ul i-a spus ca e disponibil incepand cu martie....
cred ca ar fi bine sa intrebi la mai multi dealeri...

Bafta.


--------------------
Renault Megane Bicorp - B-XX-ERV 2006, 1.5dCi 80 CP, PA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 26 Feb 2007, 11:14
Post #39


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Sa incerc si eu un raspuns, avand in vedere ca am mers ca pasager peste 2000km cu un 1.5 80CP si ca posed un 1.5 100CP.

1. Este intr-adevar diferenta de consum de doar 2 litri la suta sau e mai mare?
Diferenta de consum depinde in primul rand de talpa ta. Eu am un consum de 6.7% in oras, ultimii 1000 de km petrecandu-i intr-un trafic oribil, cu o medie de 18km/h. Desi eu am talpa mai grea, pe asta mica si noua am menajat-o, insa nu am mers nici ca dupa mort.
Evident ca cel de 80CP consuma mai putin, insa diferentele pot fi anulate de stilul de condus. Un 2-4% diferenta chiar nu conteaza atat de mult.

2. Care e diferenta de putere (de sprinteneala in depasiri) dintre 80 si 100CP la 1.5 dCi?
Amandoua sunt la fel de lesinate smile.gif
Pentru oras acest lucru nu este un dezavantaj, ci dimpotriva, din punctul meu de vedere este un motor exceptional pentru traficul care iti cere multe plecari de pe loc. Ridici doar talpa de pe ambreiaj si gata, te misti linistit si fara zgomot cei trei metri pe minut care sunt standardul in deplasarile la orele de varf.
In afara insa, diferenta se simte, mai ales in depasiri. Nu pot sa iti dau un procent, insa cu cel de 100 de cai vei intra poate cu o secunda mai repede la loc in coloana. Uneori o secunda face toata diferenta din lume.

3. Care e diferenta la bani la revizii intre benzinare si diesel?
Ti s-a mai raspuns. Un diesel nu este neaparat mai ieftin de intretinut, nu te uita doar la faptul ca va consuma mai putin. Vezi ca aia de la Cobalcescu dadeau in decembrie prima revizie gratis si reducere de 25% la manopera urmatoarelor, nu stiu daca mai au promotia asta.

4. In ce priveste costurile cu exploatarea, mai exista si alte diferente intre un benzinar si un diesel?
Fiecare are problemele sale. Le poti vedea/citi aici pe forum smile.gif


5. Dar avantaje / dezavantaje? (ex: diesel porneste mai greu iarna; pe de alta parte, benzina curata in timp ce motorina unge)

Mai, nu cred ca vei avea probleme cu pornirea, mie la -10'C mi-a pornit imediat.
Cred ca in acest punct al discutiei ar trebui sa te gandesti mai putin la bani si mai mult la placerea de a conduce un diesel.
Daca esti dependent de viteza, ia-ti benzinarul de 2l. Nu vei iesi cu mult mai scump per total.
Daca insa vrei doar sa te misti de colo colo in siguranta si linistit, dieselul este cea mai buna alegere. Ii vei simti si puterea in depasiri, unde este mai comod decat un benzinar.


In fine, raspunsul meu la intrebarea 80Cp vs 100Cp este in mod clar 100 CP.
Motivul este simplu: un plus de putere nu strica niciodata. In oras nu-l vei simti, insa afara il vei simti cu siguranta. Si la un drum lung, 100CP sunt absolut necesari astazi.

Parerea mea! smile.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
j.d
post 26 Feb 2007, 11:45
Post #40


...internationally known


Group: Members
Posts: 2.002
Joined: 11 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(maddan @ 26 Feb 2007, 11:14)
Mai, nu cred ca vei avea probleme cu pornirea, mie la -10'C mi-a pornit imediat.


Pornita sambata noaptea la -18 grade pe display...nici o problema biggrin.gif

QUOTE(maddan @ 26 Feb 2007, 11:14)
In oras nu-l vei simti, insa afara il vei simti cu siguranta. Si la un drum lung, 100CP sunt absolut necesari astazi.



Intr-adevar, afara 80 de cai sunt cam putini...adica, depasirile trebuie programate din timp pentru ca motorul nu rapsunde suficient de repede. Insa, la drum intins si drept 80 de cai te duc linistit cu 180... rolleyes.gif

This post has been edited by j.d: 26 Feb 2007, 11:46


--------------------
powered by TFSI
Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 26 Feb 2007, 11:48
Post #41


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Da, deci pe scurt: diferenta intre cele doua motoare sta in reprizele din depasiri. In rest, amandoua ajung cam pana la aceeasi viteza.
Oricum, mie 170km/h mi s-au parut ca sunt destul de chinuitori pentru motoras... smile.gif Iar de consumul de la viteza aia nu mai vorbesc biggrin.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladL
post 26 Feb 2007, 12:04
Post #42


Bored at work


Group: Members
Posts: 292
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti




Cel de 100CP se misca bine in depasiri, iar de consum 5.8% pentru aprox 2000km parcursi. Cat despre consum instant la 170km/h... 12.6%. Cei 20CP conteaza la viteza maxima, la demaraj conteaza cuplul iar dieselul are de unde fata de benzina.
Eu personal nu cred ca voi face acei 15k km pe an ca sa fie rentabil dupa reteta unora, dar mi-am luat diesel pentru ca imi place sa merg relaxat la drum lung (ceea ce diesel-ul iti ofera), sa nu am grija alimentarii (fac plinul si nu mai mai uit la ceas dupa o zi ci dupa o saptamana ca sa vad o diferenta), senzatii la demaraje la comanda daca vrei, rapiditate in depasiri.
E prima mea masina diesel si nu cred ca ma mai intorc la benzina decat daca are peste 200CP... cool.gif


--------------------
Renault Megane Sedan II.2 Luxe Privilege - 1.5 100CP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cori
post 26 Feb 2007, 12:11
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 19 July 05




deci, pentru toti cei care mi-au dat cu flit, legat de diesel si revizia la 10 000 km ! dupa o bucata de studie revin cu informatia corecta: intradevar de vreo 2 ani s-a introdus revizia la 10 000 ! pana atunci, revizia se facea la 15 000! modelele diesel care au fost cumparate cu mai mult de 2 ani in urma au trecut in carte tehnica REVIZIILE se fac la 15 000 km ! e totusi un pic aberant...aceeasi masina, o cumperi in ani diferiti si faci reviziile diferit....politica reno de kko


--------------------
Renault Megane Estate 2007 1.5dci 85CP
Clio Symbol 1.4, 2002-2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 26 Feb 2007, 12:15
Post #44


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




QUOTE
intradevar de vreo 2 ani s-a introdus revizia la 10 000


Noi te intelegem, in fond ce inseamna 2 ani... bis.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 26 Feb 2007, 12:23
Post #45


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




cori, incepand cu 01.01.2006, motoarele diesel au intervalul de revizie prevazut din 10.000 in 10.000. Pana la aparitia noului model diesel, respectam indicatiile. Bafta


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege - 1,5 dci 100 CP 2006
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 26 Feb 2007, 12:29
Post #46


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(catamunt @ 26 Feb 2007, 08:57)
dar nu am gasit pe nimeni sa imi explice.(cum dci euro3 are emisiile de co2 mai mici decat benzinar euro4)
*



Pentru ca CO2 este un produs de ardere, direct proportional cu cantitatea de oxigen folosita in ardere. Si cum un benzinar arde mai mult combustibil. Asta pentru ca CO2 nu este filtrat deloc prin traseul de evacuare.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 26 Feb 2007, 13:04
Post #47


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




maddan : Pai ia spune, merita 700 euro in plus pentru o secunda in plus la depasiri ?


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 26 Feb 2007, 13:14
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




unul este diesel, altul este benzinar. Dieselul are mari probleme cu particulele solide(necesita FAP) si cu cantitatea de Nox(necesita EGR) nu cu cea de Co2


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladL
post 26 Feb 2007, 13:20
Post #49


Bored at work


Group: Members
Posts: 292
Joined: 14 December 06
From: Bucuresti




@ ALEX, numai secunda aia tu o vezi pentru cei 700 de euro??? ohmy.gif
Altii vad mai mult, sa-i lasam sa ia singuri deciziile, noi doar sa le dam parerea formata in urma condusului.


--------------------
Renault Megane Sedan II.2 Luxe Privilege - 1.5 100CP 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s_j_teo
post 26 Feb 2007, 13:23
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 626
Joined: 16 July 06




Eu zic ca se merita 700 Euro pentru acea "secunda".La un drum pe autostrada se simte. Daca mai dai si de urcusuri ai sa simti lipsa celor 20 Cp.Asta nu inseamna ca nu merge dar daca vrei sa treci pe banda 2 la depasire in UE e bine sa ai 150-160Km /h si fara nici o suparare atunci cand apesi pedala de acceleratie de la 120-130km/h pentru a ajunge la 150-160Km/h ai sa simti un gol la masina cu 80 Cp.Ai toate sansele sa strangi coada dupa tine daca este aglomerata autostrada pana ajungi la 160Km/h.

This post has been edited by s_j_teo: 26 Feb 2007, 14:04


--------------------
Skoda Octavia 3 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 26 Feb 2007, 13:34
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




QUOTE(etm @ 26 Feb 2007, 10:55)
Salut!

@sorincil: Saptamana trecuta a fost la Serus un prieten care vrea sa-si ia un sedan 1.5dci euro4 si dealer-ul i-a spus ca e disponibil incepand cu martie....
cred ca ar fi bine sa intrebi la mai multi dealeri...

Bafta.
*



Nu sunt din Bucuresti iar pe siteurile dealerilor inca nu e oferta din martie.
Dealerul din Craiova mi-a zis doar de bicorp si estate iar eu as vrea sedan.
Sa fie asa cum zici tu ca dau de baut.
O sa rog un prieten sa se intereseze si in Bucuresti si daca se poate comanda o sa fiu proaspat proprietar de megane wub.gif


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 26 Feb 2007, 14:25
Post #52


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




VladL : Pai alegerea ii apartine, fiecare aici isi exprima parerea. Eu nu zic ca 100 cp nu e superior celui de 80, e cam clar ca e, dar e intr-o masura cam mica si nu stiu daca face banii... Daca vrei putere, in aceeasi bani iti iei 2.0.

Oricum n-are rost sa ne contrazicem.

This post has been edited by A l e x: 26 Feb 2007, 23:26


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zapata
post 26 Feb 2007, 14:36
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 21 November 06




Am vrut sa deschid un topic nou, dar am zis sa nu incarc forumul cu informatii neimportante. M-am uitat pe site-urile Renault Italia si Franta si am gasit Renault Megane 1.5dci 105 cp, iar la noi se vorbeste despre varianta de 80cp si 100cp.
Este o greseala, e alt motor biggrin.gif ? Sau noi astia din lumea a-III-a nu meritam cei 5cp??? tongue.gif

This post has been edited by zapata: 26 Feb 2007, 14:38


--------------------
Renault Megane - B - ?? - ??? 2006
MARIAN COZMA va ramane mereu in sufletele nostre alaturi de UNICUL CAPITAN!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 26 Feb 2007, 14:57
Post #54


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Am zis ca ies din topic dar hai sa-ti raspund la intrebare. In afara se vinde motorul EURO 4 de 1.5 dci 105 cp cu 6 trepte care la noi nu a venit inca. Deci motorul de care se vorbeste aici e cel EURO 3 de 1.5 100 cp.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 26 Feb 2007, 15:19
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




Cu putin noroc din martie o sa vorbim si noi tongue.gif


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 26 Feb 2007, 21:49
Post #56


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Alex, merita cei 700 de euro, din punctul meu de vedere, evident.
Secunda aia (in fapt cred ca e 1 secunda si jumatate biggrin.gif) poate insemna de multe ori diferenta intre a face o depasire sau nu, sau si mai grav, intre viata si moarte, daca te risti smile.gif

Sincer sa fiu, cred ca francezii au scos cam tot ce s-a putut din motorul asta, iar cei 5 cai in plus de la Euro 4 nu se vor simti catusi de putin.

Comparativ cu motorul de 100CP de la VAG, sau cu CRDI-ul de 1.5 si 115CP de pe Accent, motorul frantuzesc e mult mai domol si da senzatia ca se chinuie sa urce. Dar are o dinamica foarte buna intre 80-130km/h, exact acolo unde conteaza.

Cel de 80 ramane in performante cel putin decente, insa in depasiri cu aplomb este mai lent decat cel de 100 de cai. Acuma, pentru unii conteaza, pentru altii nu conteaza.

Eu vin de pe un motor de 2litri pe benzina de pe un Vectra. Crede-ma ca ma saturasem de cat galgaia la benzina prin oras, doar ca sa se bucure si el de autostrada de trei-patru ori pe an smile.gif. Dunque, am renuntat la ideea de a lua benzinarul de 2 litri. Recunosc, mi-a fost teama sa-l si testez, poate imi placea prea mult si iarasi ma ruinam la consum tongue.gif

Cu asta mica voi iesi mai des afara din oras, insa cel putin 60% tot acolo isi va duce veacul. Combinatia consum redus, confort la condusul in trafic intens si reprize bune in depasiri, pentru mine, merita cei 700euro, si merita si preferinta in dauna unui benzinar.

Nu stiu daca una peste alta voi iesi mai ieftin cu dieselul, insa faptul de a decarta in fiecare luna 2 milioane pe benzina era suficient ca sa ma deprim. Acum bag motorina de 1 milion si se termina luna pana termin eu combustibilul. Stiu, am platit inainte, ca la curve, dar sentimentul este cu totul altul biggrin.gif

This post has been edited by maddan: 26 Feb 2007, 21:52


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 26 Feb 2007, 21:53
Post #57


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




cred ca alex si-a dat seama de asta pe drumul spre paltinis....20 de cai ...uneori ...inseamna enorm...


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorincil
post 26 Feb 2007, 22:13
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 January 07




[quote=maddan,26 Feb 2007, 21:49]

Sincer sa fiu, cred ca francezii au scos cam tot ce s-a putut din motorul asta, iar cei 5 cai in plus de la Euro 4 nu se vor simti catusi de putin.

Poate cei 5 cai in plus nu se vor simti, dar cuplu crescut de la 200nm la 240nm eu cred ca vor face o diferenta.Poti sa compari si demarajele de 11,2s /100km/h fata de 12,7s/100km/h cat scoate actualul 100cp.Daca nu ma insel o sa egaleze la demaraj motorul de 1,6 16 v si asta datorita rapoartelor mai scurte din cutia de viteze de 6 trepte.
Eu unu zic ca daca tot nu s-a hotarat merita sa se intereseze si de noul dci pe care sper sa-l vad cat de curand.


--------------------
Renault Megane Sedan, 1,5dci, 100cp, Lux Privilege, Gris Platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 26 Feb 2007, 23:25
Post #59


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Emil, cand citeam postul lui maddan chiar ma gandeam daca vei citi si mentiona acea depasire smile.gif

Intr-adevar, 1 secunda in minus ar fi insemnat mult in acel incident spus de Emil. Oricum. Sper sa nu ma intelegeti gresit, sa nu credeti ca am eu 80 si incerc sa imi bat joc de cel de 100 ca sa-mi apar masina. Doar ca, dupa ce am mers cu 80-ul prima data, eram super incantat de performanta avand in vedere motorul si ma gandeam "Daca 80-ul merge asa bine, 100-ul trebuie sa rupa !"

Si acum o luna si ceva, am avut prima ocazie sa testez cel de 100. Si nu m-am urcat in ea cu ideea "Mama, sigur nu e nimic special" ci chiar opusul, eram foarte entuziasmat, si cand am vazut ca merge cam la fel, am fost dezamagit. La fel am patit si la testul cu 1.6 benzina.

In momentul de fata, eu nu as da 700 euro pe cel de 100 cp. Asta in primul rand ca in acei bani as putea lua 2.0. Eu asa vad lucrurile, desi benzinarul rupe la buzunar.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 27 Feb 2007, 00:26
Post #60


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




Cine va spune ca SEDAN DCI EURO 4 e disponibil din martie va minte !!! Sedan Euro 4 se va lansa la 2-3 luni dupa bicorp si estate. Nu s-a comunicat o data exacta pana in acest moment !!!



Legat de a,5 DCI 100/80 cp...sunt convins ca fiecare dintre voi cand ati cumparat masina ati facut alegerea cea mai buna pt. nevoile voastre. Acum fiecare dintre voi veniti cu argumente pro si contra motorizarii detinute de voi/altii. Cea mai buna imagine despre cele doua motoare inainte de achizitie cred eu ca v-o puteti face printr-un drive test cu ambele motorizari la interval foarte scurt, chiar unu dupa celalalt daca este posibil ! Pt. unii 700 de euro pot insemna mult, poate din cauza acelor 700 eur nu se incadreaza pt un credit, sau pt un leasing sau pt a achizitiona cash. Poate ca unii vor de 700 eur 20 cp in plus sau o sonorizare post vanzare beton. Sau de ce nu o alarma cu pornire automata ? Fiecar ealege in functie de nevoi si dorinte. Ideea pe care vreau sa o trasez este urmatoarea : cand vorbim de o masina din clasa medie la pret rezonabil, nu te poti astepta sa-ti ofere totul, si putere, si confort, si dotari din plin, si pret convenabil...samd.
Faceti alegerea in functie de nevoile personale si buget !!! Iar apoi fiti mandrii de alegerea facuta fara sa va certati cu altii biggrin.gif daca se poate...

This post has been edited by kata_voiku: 27 Feb 2007, 01:10


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages < 1 2 3 4 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 20:43
Dacia