nu trage masina
![]() ![]() ![]() |
nu trage masina
gabicostan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane II bicorp
2004
|
|||
norisss |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 2 September 04 From: Buc ![]() |
eu cred ca e o plaja prea scurta ca sa spui ca nu trage acolo.Daca ziceai ca ai goluri de tractiune intelegeam...
|
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dci, beige angora,septembrie 2004
|
|
touche |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 849 Joined: 14 February 07 From: Constanta ![]() |
bine ai venit pe forum!
Sunt de acord cu norisss. |
--------------------
renault
megane 2.2
2006; 1,5 dci ;80 CP luxe privilege
|
|
Solon |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Trage dupa 2200. Cel putin asa stiam eu!
![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
gabicostan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 November 07 ![]() |
buna.
exact ceea ce ziceai tu norisss - gol de tractiune. nu stiam sa ma explic. stii ceva de lucrul asta? ca cei de la reprezentanta din cluj zic ca masina e impecabila dar eu inclin sa cred ca nu e asa. |
--------------------
renault
megane II bicorp
2004
|
|
gabriel_sxv |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 4 June 07 ![]() |
Aceeasi problema am avut-o si eu, dar la mine era foarte evidenta manifestarea si s-a aprins si martorul de control al noxelor insotit de cheia de service.
Am fost cu ea la service si mi s-a spus ca nu lucreaza vana EGR cum trebuie.Au curatat-o dar dupa o luna de zile a aparut iarasi problema. A urmat inca o vizita si de data aceasta au schimbat-o. Au spus ca principal motiv este motorina proasta din Romania, desi eu am bagat motorina numai de la omv. Pana acum nu am mai avut probleme |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Sedan
decembrie 2006 Expression +Clima , 1.5 dCI, 80 CP
|
|
valer 2007 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 November 07 ![]() |
salut...al meu megane are 85 cai si vreau sa-ti spun ca zboara daca nu am pasageri....daac am mai mult de 2 adormi....cred ca si greutatea are un cuvant de spus
|
--------------------
renault
megane 2
2003
|
|
micutzul |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 11 September 07 ![]() |
Salut.
Si eu am un megane de 85 cp,dar spre deosebire de al tau "valer 2007" zboara si cu 5 persoane. Te contrazic la faza cu greutatea. ![]() P.S. Din semnatura se pare ca ai motor de 80 cp. ![]() ![]() This post has been edited by micutzul: 2 Nov 2007, 18:36 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Expression Renault megane 1.5dci 85cp
|
|
A l e x |
![]()
Post
#9
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Parerea mea este ca poate ai standarde prea ridicate la cum ar trebui sa "traga" masina. Nu uita ca e motor de 1.5 deci nu te va baga in scaun...
Eu sunt multumit de cum trage 1.5 85, chiar si pe Scenic care e o idee mai greu, deci cel de 100 nu ar trebui sa fie dezamagitor, dar din nou, trebuie sa stii ce ar trebui sa poata nu sa speri la performante... |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
nlu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 510 Joined: 20 February 07 ![]() |
Cred ca la nicio masina puternica nu s-ar simti o diferenta prea mare intre 1900 si 2100 de ture pentru ca e prea mica diferenta de turatie si binenteles mai conteaza si in ce treapta de viteza nu trage
![]() |
--------------------
Renault
Megane sedane Expression 1.6 16v 2007
Megane IV estate 1,3 tce 140/2019
|
|
norisss |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 2 September 04 From: Buc ![]() |
daca simti o schimbare evidenta a comportamentului motorului in acea plaja indicata de tine(mers vibrat, fara forta, ca si cum ti s-ar taia gazul drastic), poti face ce a facut si gabriel_sxv, adica o vizita la service care sa se lase si cu o diagnoza mai amanuntita.
|
-------------------- Megane II Sedan 1,5 dci, beige angora,septembrie 2004
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
gabicostan, eu cred ca nu trage pentru ca sub 2000-2200 rpm, turbina nu intra in actiune la capacitatea maxima. Nu intra pentru ca nu poate, nu are suficienta presiune. Pe care o capata datorita gazelor arse ce o rotesc la iesirea din motor. Daca dupa 2200 trage bine, motorul nu are nimic. Dieselul, datorita turbinei, nu urca in ture liniar, asemenea unui motor aspirat, care trage pe toata plaja de turatie, relativ constant (adica nu isi schimba brusc comportamentul dupa o anumita turatie).
Ai grija la diesel sa nu o turezi cu pedala la fund decat peste 2000 rpm, pentru ca altfel motorul este subturat si poti avea probleme in viitor (cu turbina, supapa EGR de recirculare a gazelor arse). In rest, bine ai venit pe forum ![]() This post has been edited by poseidon06: 3 Nov 2007, 01:35 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
Zoot |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 24 June 04 From: Cluj ![]() |
Nu are cumva geometrie variabila motorul de 100 ? Si in acest caz, poate in intervalul respectiv nu se deschid suficient palele turbinei.
In plaja respectiva si eu am comportament ciudat, dar numai la rece, si in sensul ca daca mentin turatia la 2000 de exemplu, merge cu smucituri, adica nu merge lin, parca se ineaca, efectul este mai vizibil in treptele 1 2 3, si numai la rece, facea si inainte de remapare, face asa de pe la 30 000 km, cand am comunicat problema celor de la renault si nu au stiut sa zica ce are, dar acum pe la 90 0000 parca s-a accentuat fenomenul. |
--------------------
Renault
Megane II
- SJ-82-ZOT
2003 hatch 1.9 dci Renault Megane 2 HATCH 1.9 dci
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu mai speriati omul degeaba
![]() |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
gabicostan |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 2 November 07 ![]() |
multumesc poseidon06 pentru explicatii.
am fost intre timp la renault cu masina, iar acestia mi-au spus ca exista o sansa sa fie infundata ceva conducta. dar bine inteles ca nu au avut bunavointa de a desface acea conducta care de altfel (dupa cum zic ei) se desface foarte usor, fiind vorba doar de un surub ce trebuie desfiletat de pe un suport. in schimb am iesit cu masina in afara orasului si i-am dat constant cam 4000-4500 de ture, si parca de atunci merge cat de cat mai bine. Deci chestia care ai zis-o tu cu infundatul e foarte posibila, cu atat mai mult cu cat nu stiu cum a fost condusa masina inainte. Va tin la curent cu ceea ce voi rezolva. multumesc de sfaturi |
--------------------
renault
megane II bicorp
2004
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu am patit altceva, dar se potriveste oarecum cu titlul topicului. Am ramas fara "turbo". Si acum detaliile:
Drum dus intors pana la medgidia, mers f bine. Nimic de semnalat. In Bucuresti, traficul de la ora 13, o oprire sa cumpar ceva si inca una sa las ce am cumparat. Prima cam 10 min, a doua cam o ora. Cand am plecat, am sesizat ceva ciudat, parca nu mai tragea cum trebuie. Totusi, fiind in trafic, nu am avut unde sa probez. Cu prima ocazie, am apasat pe acceleratie serios si ![]() ![]() Eu nu mai inteleg nimic... ![]() This post has been edited by shteffanivlad: 7 Nov 2007, 12:17 |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
cipman |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
N-ai ramas fara turbo. Ai capatat un EGR in plus
![]() Simptom clasic de blocare a EGR pe "deschis". Gasesti pe forum tutorial de curatare a EGR (aici sau la Laguna, nu mai stiu). |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Cum adica "ai capatat un egr in plus"?
![]() Cat despre tutorial, am cautat si cu search, si manual la toate sctiunile. Ce am gasit, rezumat, ar suna cam asa "talpa la drum lung si turatie mare (3500)". Nu sunt prapastios de fel, si ma bucur ca merge, dar totusi de ce a facut asa, si ce pot face sa evit pe viitor... Mentionez aici (sub juramant) ca nu merg subturat si o las sa se incalzeasca 1-2 minute, iar la oprire 30sec-1 minut de stat pe loc. |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
cj98czh |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Fa un drum mai lung..pana la Turda de exemplu si schimba la 3500-4000 si vezi dupa aceaa cum merge, daca nici asa nu se rezolva nimic cauta tutorialul de EGR, desfal si curata-l..
Apropo sper ca in oras schimbi pe la 2800-3000? asta este mers normal.. This post has been edited by cj98czh: 8 Nov 2007, 22:41 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
shteffanivlad |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu ESP/ASR Group: Members Posts: 691 Joined: 2 July 07 From: Bucuresti ![]() |
Schimb in jur de 3000 poate un pic peste. Drum lung am facut, am si explicat ca "intreruperea" de putere a aparut dupa un drum pana la medgidia si inapoi, cu turatie constanta la 3500 si schimbat undeva la 3500-3800 pe autostrada. O sa caut mai temeinic tutorialul ala, sa vad daca am ce sa ii fac eu...
P.S. Masina a mers bine si inainte, si merge bine si acum, adica fara goluri de putere, fara fum, trage super (cat este normal pentru 1.5). Si nici nu am avut nici o problema pana acum de genul asta... This post has been edited by shteffanivlad: 9 Nov 2007, 08:36 |
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan Privilege 1.5dCi
- B-81-LXV
Ianuarie 2008 / LMSE iGO Primo cu Ioana
Statie CB TTi cu antena pe plafon |
|
semit |
![]()
Post
#21
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Fa ca tine in continuare
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
Solon |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Corect! Dar sa nu te intrebi de unde iese fumul ala negru! ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
cipman |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
eu am explicat de un numar de ori pe forum ca nu numai turatia conteaza ci si sarcina.
daca ar fi contat numai turatia atunci cutia automata ar fi schimbat numai la X ture iar pentru cutia manuala ti-ar fi pus renault un ![]() Poti sa schimbi si la 1200, la fel de bine ca si la 4000, la fel de bine si la 17000 (ma rog, pt. cine are la ce sa dea turatia asta), depinde ce vrei de la masinarie. Important e ca regimul imediat urmator schimbarii treptei sa NU fie unul cu o sarcina disproportionat de mare in raport cu turatia motorului in noua treapta. Puterea e data de produsul intre cuplu si turatie. Cand vrei putere (acceleratii sau invingerea altor forte) nu trebuie sa te bazezi numai pe cresterea de cuplu ca urmare a faptul ca te infigi in pedala si motorul trece pe o alta curba (superioara) de functionare. Trebuie sa lasi si turatia sa contribuie la rezultat. E absurd sa ceri de la motor o sarcina de 100% (pedala la podea) punandu-l sa mearga la 1000 rpm in loc sa-l lasi la 3000 rpm si 30% sarcina. Pe de alta parte e perfect normal sa-i ceri 5% sarcina la 1000 rpm si stupid sa ceri 1% la 5000 de rpm. Prin urmare trebuie evitate, pe cat posibil. regimurile in care: - motorul e pus sa "traga tare" la turatii mici - motorul e pus sa merga la turatii mari fara sa aibe ce sa "traga" Prin analogie cu un cal: - nu poti pune calul sa traga o caruta cu 50 de km/h (sa zicem ca poate) la pas sau la trap; n-are forta in picioare pentru asa ceva; e ca si cum ai pune o chinezoaica in chimono sa bata recordul la suta de metri - nu poti face manevre cu caruta sau nu poti merge cu 5 km/h punand calul sa faca pasii de galop (nu-i prea fericita analogia aici, dar idea e buna - zic eu, modest fiind) Revenind la masini: - nu urci o rampa de 20% (sau nu ceri o accelerare viguroasa) in treapta a V-a la 1000 rpm si pedala la podea; gasest/alegi o treapta in care sa ai o turatie rezonabila pentru efortul cerut, sa zicem a doua la 2500 rpm sau mai mult - nu mergi cu 2999 de rpm in treapta I cand ai doar de mentinut o viteza constanta ci alegi tr. a II-a (Ar trebui facut un split si puse mesajele despre turatii in topicul dedicat - dupa aia iar o sa zica careva ca "am cautat si n-am gasit asa ca la ce turatii se da acu' la termometru peste cap ??" ![]() |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
Rai |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 November 07 ![]() |
eu am avut probleme la fel cu a mea .. si ghici de la ce era . m-am gandit sa bag motorina de la agip ca era langa mine... si am ajuns la service la care sa mi se spuna ca e plina de apa si mizerie .. :| deci aveti grija de unde alimentati
|
--------------------
renault
megane
2005 privilage
|
|
blackLabel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 26 November 07 From: Bucuresti ![]() |
e nenorocire cu benzina...cand o transporta crezi ca le e greu sa scoata cateva galeti de benzina si sa bage apa la loc...nici nu se observa...am pus intr-o zi de la omv benzina 95 carera si a doua zi pac martorul de control al noxelor + cheia de service..of acuma tre sa astept ca m-a programat peste vreo sapt sa vad ce are sigur de la benzina...carburatorul cv. Niste hoti domnle
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 sedan
1,6 16V 2004 Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster. Jeremy Clarkson
|
|
xcss |
![]()
Post
#26
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
"carburatorul cv"??
|
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
Avani |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.133 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
@blackLabel : aceeasi problema o am si eu cu carburantul, in acest caz la mine fiind vorba de benzina OMV Carerra '95. Nici un plin nu seamana cu altul chiar daca este vorba de aceeasi pompa.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
blackLabel |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 26 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 sedan
1,6 16V 2004 Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster. Jeremy Clarkson
|
|
poseidon06 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 994 Joined: 11 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Am patit-o si eu azi sa nu mai traga masina...dar la mine nu trage pe toata plaja de turatii....
Am plecat de dimineata la facultate, ceata deasa, aer umed...temperatura sub zero grade. Am constatat ca abia puteam sa plec de pe loc cu masina, nu avea forta...m-am gandit ca e motorul rece, nu am fortat-o. Cand s-a mai incalzit motorul, am inceput sa o accelerez mai tare, insa tot nu tragea...pur si simplu, de unde ar fi trebuit sa se simta efectul turbinei (de la 2000 rpm in sus), accelera la fel ca de la 1000 la 2000 rpm, adica foarte foarte incet si greu. Turbina se aude cum merge, pentru ca sasaie ![]() La ce ma gandesc eu: ori a murit ceva la turbina pe unde pierde presiune...ori apa si gheata in motorina (desi la ora asta s-ar fi incalzit). Ce parere aveti? Luni o sa o duc la service...dar parca as vrea sa vin si eu cu cateva idei, pentru ca de obicei cei de acolo sunt in pana de inspiratie..sau mai rau, ma pun sa schimb ceva foarte scump care nu e nevoie ![]() ![]() 8 Dec 2007, 21:22: O idee cat de mica, ceva? ![]() This post has been edited by poseidon06: 8 Dec 2007, 20:22 |
--------------------
Opel
Astra J
2.0 CDTI Cosmo 2012, AFL+Flexride Megane II Sedan 1.6 16V 2004, Authentique
Ex Renault Megane II Hatch 1.9 Dci 2003, Expression, ESP; |
|
cassius_clay |
![]()
Post
#30
|
![]() Diesel power Group: Members Posts: 150 Joined: 6 November 07 From: Buzau ![]() |
Dupa acel "suierat" suna a "inceput de sfarsit" pentru turbina ta.
Sper sa ma insel totusi. E normal sa nu se aprinda nimic in bord daca este defect mecanic. |
--------------------
Renault
Megane
Authentique 2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 19:28 |