Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Injectia la dci cu semnul ?

mikipet
post 12 Feb 2007, 19:33
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




salutare tuturor! deschid acest nou topic chiar daca risc sa repet subiectul acestuia deoarece nu se mai vorbeste mai nimic de fiabilitatea sistemului de injectie la dci,lucrul cel mai de pret la aceasta motorizare.azi am cunoscut pe a doua persoana care la 18000km are probleme.simptome:pornire grea=injectoare bune de aruncat, in primul caz, pornire grea cauzata de bule de aer in conducte,atentie:motorina intra in pompa fara urma de aer si pe la retur isi fac aparitia ditamai buloaie=pompa..compresor de aer huh.gif deci fratilor aveti prieteni,cunoscuti,care cati km are si ce probleme a avut la dci


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jfo
post 13 Feb 2007, 22:27
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 November 06
From: Bucuresti




mikipet,stai linistit dci-ul e un motor fiabil cred ca de vina in cea mai mare parte e motorina proasta.
asa ca ai grija de unde alimentezi evita peco-urile ,no name'


--------------------
Renault Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/ Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp
D C i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 14 Feb 2007, 18:30
Post #3


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




am 40 mii km si nici o problema...
alimentare doar la benzinariile cu un nume in domeniu...


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FlorinG
post 14 Feb 2007, 19:50
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 11 December 06
From: Bucuresti




Găsește-ți o benzinarie _motorinărie nu puteam spune_ în apropiere de tine, asigură-te de corectitudinea celor care deservesc, sau de felul lor de a fi _sunt acolo ca la scârbici sau o fac cu plăcere_ alege o pompă și fă-ți plinul numai de acolo. Cu puțin noroc vei ajunge la 200-300 k Km fără nici o problemă. să ne ții la curent!
cool.gif


--------------------
Reno*Opel Clio 1.5dCi 80CP, 2006 Opel Astra Clasic III, 2013
Să vrei și nu te poti schimba!
PNA Mio C520 EEU+T
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 16 Feb 2007, 10:18
Post #5


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e




12kkm si merge mai bine ca in prima zi
combustibil petrom...


--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Milibar
post 18 Feb 2007, 11:35
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 4 May 05




Recent am fost la Dacia Service din Baia Mare ( care este in tandem cu Renault ) cu masina firmei , unde am intrebat mecanicii cate dci-uri au avut probleme cu injectia ( probleme de pilitura ).
Raspuns lor : De la aparitia Loganului diesel 4 bucati iar la Renault de 2 ani zero.

Propun ca sa va interesati si in alte judete si asa poate vom face o ideie despre marimea problemei!


--------------------
Renault Symbol Dynamique 1.5 dCi 80 CP 2006 - xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Just-Jack
post 18 Feb 2007, 11:49
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 23 April 06




Poate sunt un pic off topic dar: Mi se reposeaza des ca diselelul nu-i bun pt ca scoate fum! Sa mai discutat ca motoarele sunt mai noi si nu mai au problema asta dar zilele trecut am vazut un Clio Symbol Phase4 1.5 si knd a plecar de pe loc a turat mai mult omul, deci nu cred ca va puteti imagina: a lasat un zid de fum in spatele lui+o dunga pe sosea, deoarece toba finala e indrepatat in jos si sa imprimat fumul! Eu pana acuma nu am vazut ca a mea scote fum! Ori nu scoate deloc ori nu vad eu pt k sunt in masina! Are cineva problema asta asa grava??

Cat on topic nam probleme cu masina o am din 2005 si merge ca in prima zi;)

This post has been edited by Just-Jack: 18 Feb 2007, 11:51


--------------------
Renault Clio Symbol Expression 1,5 dCi 65CP 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 18 Feb 2007, 19:07
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




da,am vazut si eu un simbol 3 dupa care fugea un sarpe negru de vro 10 metri e posibil sa apara dar nu si sanatos la injectiile common rail,pe cand la pompa duza e ceva frecvent si normal(vezi passaturile la semafor). la simbolul meu sau alu tata n-am vazut si nici n-am reusit sa le fac sa scoata fum de nici o culoare.oricum common railul e considerat cel mai bun sistem de injectie de motorina,vezi bmw (d)care a trecut demult si direct la el,mercedes cdi la fel iar audi/vw se mai prostesc un timp cu pompa-duza(zgomot si consum ridicate)dupa care trec si ei la c r, smile.gif oare cum o sa-l denumeasca?


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 18 Feb 2007, 20:01
Post #9


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




scoate si dci-u' fum. doar e dizalache. chiar azi i-am dat 2 pedale la fund, in timp ce stateam si-a scos fum garla+ o fleasca neagra de-a patat asfaltu' smile.gif . da' asta dupa ce-am mers numa prin oras fro cateva zile cu viteza melcului. i-am bagat si-un drum pana la tara mai forjat asa....si s-a dus fumu'. nu mai scoate mititelu' nimic acu'. merge brici, ca-n ziua-n care s-a nascut.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dantee
post 18 Feb 2007, 20:34
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 143
Joined: 7 December 05




Salut! Ma bag si eu in vorba am 12mii cu ea si merge brici. Iar de faza cu fumul negru nu va speriati e doar funinginea de pe teava si din catalizator, cind o ambalati mai tare aceasta e data afara si eliminata (doar e conceput ca sa se auto cutrete), funinginea apare datorita mersului subrurat.


--------------------
Renault Megane III 2010 / Sport Tourer / Privilege - B21HIM
Megane III Sport Tourer Privilege 1.5dci 105cp 2010
MeganeII Privilege 1.6 16v 2005
Clio Symbol Fidji 1.5dci 85cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipangoo
post 22 Feb 2007, 08:52
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18 August 06




Salut. Eu am 64k cu cliozaurele si injectoarele-s pe burta. O sa le schimb saptamana asta si va mai povestesc. Mecanicul la care merg zice ca life expectacy-ul la injectoarele/pompa de inalta presiune de la Clio e pe undeva pe la 80k. Ma face sa ma gandesc serios la o despartire...


--------------------
Renault Clio 2004 Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geluutzu
post 22 Feb 2007, 10:42
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 20 February 07




salut am un raspuns pt just jack , sa stii ca orice diesel scoate fum, cand se pleaca in forta mai ales,problema ar fi atunci cand la un mers normal ,consatnt ar scoate fum, iar despre ambalarea motorului brusc ca ar curata tobele, poate le curata dar fumul provine de la excesul de motorina introdusa in camera de ardere, motoria neavand timp sa arda


--------------------
clio 1,5 dci 80 cp clio 2006 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geluutzu
post 22 Feb 2007, 10:59
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 20 February 07




salut
mikipet stai fara grija toate dieselurile scot fum la ambalarea brusca, problema cu bulele de aer de pe retur o am si eu, din acest motiv cred ca mi-a pornit cam la a patra cheie intr-o dimineata,la service spun ca nu-i problema, bine ei cand imi dadea ulei pe la un colier al turbinei tot la fel ca nu-i problema ca de fapt sunt vapori,vapori erau dar tot de ulei ,pe acolo i-mi curgea o parte din ulei in rest nici o problema azi am facut 11000 km


--------------------
clio 1,5 dci 80 cp clio 2006 - b
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 22 Feb 2007, 18:32
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




ne spui te rog si noua cipangoo niste chestii importante cred eu pt noi cum ar fi: de la ce statii peco ai alimentat preponderent,care sunt simptomele ce te-au facut sa mergi la servis si in final la cat crezi sau ai aflat ca se ridica reparatia?,merita sau ...mai bine le dam foc dupa ce ies din garantie mad.gif


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 22 Feb 2007, 21:23
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




dci-urile sunt motoare foarte bune.



--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 23 Feb 2007, 17:28
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




cunoasteti cazuri cu 2-300k km? daca da procentul va spune daca e un motor bun! eu unul am scos-o pe 23 ian 2007 si astazi chiar am 3000km(multi inainte imi urez laugh.gif ),stiu sa intretin un astfel de diesel,si sunt foarte curios daca asta-i totul..fiindca vreau sa ajung la 200k fara sa schimb ceva la injectie.


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprian burlacu
post 23 Feb 2007, 18:23
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 21 February 05
From: Constanta




Nu sunt probleme de fiabilitate la motoarele dci.

La sfarsitul lui 2004, când am comandat dci-ul, am făcut un studiu de caz pe tema duratei de viață a motorului printre taximetriști (doar la dci 65 cp, pt. că cel de 80 cp urma să apară pe Clio) și am descoperit 2 dci-uri cu peste 150000 km, utilizate in taximetrie, fără nici o problemă la motor.

În 2 ani și 35000 km cu dci 80 nu am avut absolut nici o problemă cu mașina. O alegere excelentă.


--------------------
Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 23 Feb 2007, 20:30
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




da ciprian,este o alegere excelenta...am studiat-o si eu mult timp,ce ma sperie la ea sunt cele 3 piese magice care costa undeva la peste 1000 euro:pompa,turbina,injrctoarele


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan
post 26 Feb 2007, 11:05
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 341
Joined: 9 May 06
From: BUCURESTI




Eu am cu a mea 130.000Km si merge impecabil.Pana acum sunt multumit.


--------------------
VW Golf V 2005/1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 26 Feb 2007, 17:31
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




ok,merci adryan.Altii cu peste 100000 mai sunt,...nu sunt? pai ce faceti domnilor v-ati cumparat diesel sa faceti 10-15 mii\an? eu unul fac intre 3 si 4 mii\luna,altfel... ph34r.gif benzina ma numeam,si nu pt ca imi place mai mult cum merge ci doar pt riscul mai scazut de a avea probleme din cauza ''crocodililor'' din combustibili...


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tinu
post 26 Feb 2007, 20:07
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 21 February 07




Salutare!

Eu am un Symbol diesel 1.5 dci, 65 cp, din 17.10.2006 si am aproape 10 000 km. Mi-am luat diesel pentru ca fac ceva km pe an, 25-30 mii si pentru ca-mi plac motoarele diesel (inainte am avut unkadett din 87, tot diesel si a mers fara probleme).

Ma cam ingrijorasem citind despre posibilele probleme cu injectia la Renault, dar dupa ultimele posturi, m-am linistit. Sper sa fiu printre cei care trec de 100 000 km fara probleme. Pana acum sunt foarte multumit de masinuta!


--------------------
Renault Symbol expression 2006 (octombrie) 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 26 Feb 2007, 20:26
Post #22


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




Din ce stiu eu si NISSAN foloseste motoare Dci ( sper sa nu spun vreo prostie). Banuiesc ca nu le-ar fi folosit daca nu erau fiabile


--------------------
Opel Insignia 2011 Ecoflex - b 01 ccc
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 26 Feb 2007, 20:31
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




in curand fac 1480000. Nu sunt probleme (sau nu vizibile inca) la motor.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 26 Feb 2007, 20:58
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




pentru ionutmar si pentru adryan: eu va doresc inca o data pe cat aveti la kilometri si fara even. naspa!
pentru mad_voly: din cate stiu eu,poate ma insel, dar am intrebat odata la nissan despre versiuni diesel si nu stiau de asa ceva..in romania,adica nu sunt disponibile aceste versiuni aici doar dincolo,poate m-au mintit,dar eu oricum mi-am pus intrebarea:oare de ce? unsure.gif


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 26 Feb 2007, 21:07
Post #25


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




Cum sa nu fie si la noi versiuni dci? Glumesti? Am vazut o groaza... Cel putin NISSAN PATHFINDER dci am vazut vreo 10 pana acum


--------------------
Opel Insignia 2011 Ecoflex - b 01 ccc
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 26 Feb 2007, 21:29
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




biggrin.gif o fi o premonitie (1.480.000 km)

Deocamdata 148.000, in aprilie face 5 ani.


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 26 Feb 2007, 22:38
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




ok mad_voly da nu vorbeam de murano,pathfinder,x-trail,navara sau patrol...sau de tiruri nissan wacko.gif fiindca..e o mare diferenta,chiar daca e acelasi tip de injectie,asta iti spun sigur,capacitatea cilindrica la diesel conteaza f mult :cu cat e mai mare este mai usor de conceput (realizat),believe me!

...faza era ca am intrebat o gagica=reprezentant nissan despre micra sau almera dci, si aridicat umerii..cu tot cu.. icon_mrgreen.gif ..,acu serios:citez:variatele dci exista dar nu le avem pe stoc\nu se comercializeaza in ro..asa ceva. rationament:nissanul nu-si pateaza fata cu..defectiunili din vina noastra..

dar,ce parere aveti de afirmatia lui cipangoo,care...vad ca nu ne mai raspunde.. :life expectacy-ul unui dci este de 80000km,citandu-l pe mecanicul minune wacko.gif


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cipangoo
post 1 Mar 2007, 16:08
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 18 August 06




Sorry guys, am fost ocupat cu altele, nici la injectoare n-am ajuns sa umblu. Sper ca azi rezolv problema. Oricum, iata:
+ motorina numai de la OMV - numai! initial euro 4 (sprint), pe la 40k am trecut la euro 5 (alpin) sper ca aste-s "sortimentele"
+ reviziile facute la timp la AutoEuropa TM, singura reprezentanta din judet AFAIK
- n-am folosit niciodata tehnica de "lasa motorul sa mai mearga dupa un drum lung inca 5 minute" initial pentru ca nu stiam de asa ceva acum din cauza ca tot mi se pare un pic weird. In schimb dureaza cam 1-2 minute pana deschid poarta si bag masina in curte.Se pune? smile.gif

Simptomatica: de la "porneste greu" pana la "nu porneste decat impinsa"

Costuri de reparatie:
1 injector 13.5M x4 = 44 milioane eu am gasit de la un magazin de piese un tovaras care l-a adus cu 7 M. E in cutie si scrie Renault pe el
Pompa de inalta presiune cica e pe la 22 M. Deci dupa norocul fiecaruia te poate costa intre 0 si aproape 2000 de euro.

Analiza e facuta la rece. Mie chiar imi place cum merge masinuta. Cel mai ciudat e ca in afara de dificultatea la pornire nu am alte probleme. Adica in trafic se comporta ca la inceput. :-/ Go figure...

Pe la 50k km am avut aceeasi problema. Am fost cu ea la service si mi-au inlocuit un releu si actuatorul de presiune. Pe vremea aia nu pornea decat impinsa. Problema a aparut peste noapte de nu ceva de genul azi o cheie mai lunga, maine una si mai lunga si tot asa. Intr-o dimineata n-a mai vrut. Revenind, dupa inlocuiri si-a revenit dar nu in totalitate, adica nu mai pornea la "sfert de cheie". Odatacu frigul problema s-a acutizat. Oamenii m-au avertizat ca s-ar putea sa n-o mai imping multa vreme cu injectoarele alea. Dupa testul de injectoare a reiesit ca din 4 unul e dus rau, 2 sunt la limita si unul e OK. Planuiesc sa-l schimb pe cel varza si sa fac o reevaluare. Daca nu-mi place cum merge o vand si pa. Hai ca am obosit. Sper sa revin cu vesti bune. wink.gif



--------------------
Renault Clio 2004 Symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 1 Mar 2007, 20:08
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




pai...ceea ce ai patit tu,e nasol,nasol de tot,chiar daca esti in garantie,eu nu mi-am luat masina noua pt ca sa stea 3-4 zile la service pt ca am nevoie de ea in fiecare zi,sa dea macar alta in schimb in aceasta perioada, iar daca se intampla asa ceva dupa garantie,e suparator de tot fenomenul,piesele alea nu merita nici 1\4 din pretul pe care-l au din moment ce tin asa mult si mad.gif ...cred ca sunt in stare sa-i dau foc in fata la reprezentanta NU SE POATE ASA CEVA! 251.gif


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 1 Mar 2007, 22:04
Post #30


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




Am mare retineri ca @Cipangoo a patit intocmai ce a povestit el. Poate e bine daca ataseaza o factura ceva , care sa adevereasca cele spuse de el mai ales ca este si nou pe forum.
Asa si eu pot sa zic ca mi-a cazut pompa, ca 2 din 4 injectoare le-am schimbat, etc


--------------------
Opel Insignia 2011 Ecoflex - b 01 ccc
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 01:41
Dacia