Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Bicorp Vs Symbol, diferente, calitate, fabricatie

AlexC
post 23 May 2005, 15:01
Post #1


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




salut,

Am citit de aseara tot ce s-a postat la acest capitol, dar nu am gasit raspunsuri la aceasta intrebare: care sunt diferentele intre cele 2 modele?

Astea de mai jos sunt ce stiu eu:
- Bicorp e facut in Franta, Symbol e facut in Turcia
- Bicorp are bordul din "cauciuc", Symbol are bordul facut din plastic ieftin de Solenta (no offence)
- Bicorp e mai scump cu ~500-700 EURO CIP
- Symbol are un portbagaj util cat casa, cu capacitate de incarcare foarte mare
- Bicorp are niste optionale in plus, ne disponibile la Symbol (aer conditionat automat, stergator de parbriz automat, trapa electrica, computer bord, oglinda retrovizoare asferica, jante de 15", etc)
- Consumul este identic, la nivele de incarcare egale
- Intretinerea costa la fel

Va rog sa adaugati si voi mai multe aspecte legate de fiabilitate, probleme aparute, alte chestii pe care eu nu le stiu.

Din toate astea de mai sus ar insemna ca eu nu am de ce sa ma uit la Symbol, din moment ce nu am nevoie de un portbagaj mare, ci de o masina mica de oras, relativ ieftina, fiabila si sa consume putin. Si totusi, multi prefera varianta Symbol. Poate raspunsurile voastre o sa aduc amai multa lumina...


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 May 2005, 15:07
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




La Bicorp ai varianta cu 2 usi la Symbol nu wink.gif.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 23 May 2005, 15:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Symbolul e doar asamblat in Turcia, iar bicorpul nu sint sigur insa am impresia ca e Spania, nu Franta. S-ar putea sa gresesc totusi.
Plasticul de Symbol mi se pare OK, dar acuma e drept ca e o chestiune de gust. Mie dintre toate masinile "populare", ieftine, Symbolul mi se pare ca are plasticul cel mai placut. Pai daca te uiti la Fabia sau la Punto te iei cu miinile de cap (si alea sint mult mai scumpe).
Portbagajul Symbolului este imens, dar are gura foarte mica. Nu te lasa pacalit. Poti incarca multe valize mici, dar una foarte mare nu.

In rest, vezi ca s-a discutat mult despre plusurile si minusurile fiecareia dintre ele. Chiar destul de recent. Fa niste sapaturi.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 23 May 2005, 17:24
Post #4


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




QUOTE
Renault Clio is assembled at Flins (France), Valladolid (Spain), Cordoba (Argentina), Curitiba (Brazil), Envigado (Colombia), Cuernavaca (Mexico), Novo Mesto (Slovenia) and Bursa (Turkey).
Este vorba de Bicorp.
Sursa www.renault.com 

Din cate stiu eu in .ro vin din Slovenia si doar varfurile de gama (echipare) din Franta.
QUOTE
The Renault Clio saloon is assembled in Turkey, Brazil, Colombia and Argentina. It is sold outside Western Europe.
Este vorba de Symbol.
Sursa www.renault.com


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 May 2005, 10:09
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




La Bicorp ai varianta cu motor 1.2L la Symbol nu.

La Bicorp ai varianta sport la Symbol nu.

La Bicorp ai radio cd 4x22W iar la Symbol radio cd 4x15W. (cel putin asa am vazut eu acum 24.05.05)

La Bicorp poti avea magazie de cd la Symbol nu. (cel putin asa am vazut eu acum 24.05.05)

La Bicorp ai varianta cu trapa acoperis la Symbol nu.

La Bicorp ai varianta cu "Tempomat (Dispozitiv pentru reglarea automata a vitezei) si limitator de viteza" la Symbol nu. (cel putin asa am vazut eu acum 24.05.05)

La Bicorp: Suspensie punte fata - pseudo McPherson
La Symbol: Suspensie punte fata - Tip Mc Pherson cu triunghi inferior si bara anti-ruliu
(nu stiu daca e aceelasi lucru ... dar banuiesc ca nu e)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cb77rcsd
post 24 May 2005, 14:00
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 23 May 05




Motorizari identice (cu exceptia celei de 1,2 si aleia sport). interior la fel (am vazut si la bicorp bord de plastic, nu numai la symbol). In rest ce sa zic, nu-s diferente intre ele decat de marime. Una e mai mare si are ditai portbagaju ,una e mica si e mai mult de oras. Piesele sint la fel pe amandoua.Symbolul e putin mai rustic in dotari ptr ca e facut special ptr piata estica si a fost chestie de pret. Dar daca vrei neaparat boxe de 22w si magazie de cd-uri ,o poti face si la symbol.
Cam asta-s diferentele si asemanarile.
Ca fiabilitate is la fel. Nu poti spune ca una e mai buna decat ailalta dpdv al felului cum merge motoru.Poate o sta mai bine pe drum bicorpul ptr ca-i mai scurt.Sau poate ca nu.
Oricum eu as lua un symbol ptr ca nu se stie cand ai nevoie sa cari si neste bagaje.Si apoi e si mai ieftin.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Toto - BOD
post 24 May 2005, 15:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 556
Joined: 18 January 05
From: Craiova




QUOTE(cb77rcsd @ May 24 2005, 02:00 PM)
Motorizari identice (cu exceptia celei de 1,2 si aleia sport).

Symbolu nu are toate motorizarile bicorpului... de exemplu Bicorpu nu are motorul de 1.4 8v!! Dar are 1.2 16v (care e cam asemanator la performante dar consumul un pic mai mic), 2.0 16v ( no-turbo sad.gif ) de 182 cp si motorul V6 (care este o neresuita a celor de la renault sport, zau asa! la pretul de aprox 40k < mai scump decat un evo8 huh.gif > euro un motor de aproximativ 240 cp... huh.gif mai bine puneau turbo pe motorul de 2.0 l !!!! ca sigur il scoteau mai ieftin)

Si clio mkII Bicorp are bordu identic cu Clio mkIII Symbol...


--------------------
Renault Clio - BOD 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 24 May 2005, 19:42
Post #8


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




Renaul Sport nu costa nici pe departe 40k euro cat spui tu. Pret CIP 15.543 Euro.

La 20.000 un motor de 182CP pe o masina asa mica mi se par explozivi! Nu stiu daca as face alegerea asta, dar este mult mai avantajoasa decat Fabia RS (130CP - 14.736 CIP), Octavia RS (150CP - 19.000 CIP), etc


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 24 May 2005, 19:44
Post #9


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




pai clio sport nu e 40k, dar clio v6 este (ca despre asta era vorba), si intr-adevar este cam scump pentru ce ofera.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur_dci
post 25 May 2005, 10:35
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 21 April 05




pt. AlexC

diferente majore intre bicorp si symbol nu sunt, si s-au amintit cam toate mai sus

pe bicorp se pot pune airbag-uri laterale, pe symbol nu > asta e diferenta de securitate, celelalte sunt chestii de brizbriz (mai putin tempomatul), motoarele sunt identice (nu sariti pe mine cu cel de 1.2), reviziile costa la fel

masina de familie : symbol


--------------------
Clio Bicorp 1.5dci 80cp extreme 2005
clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinN
post 25 May 2005, 11:19
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 402
Joined: 26 June 04
From: Bucuresti




QUOTE(cb77rcsd @ May 24 2005, 03:00 PM)
interior la fel (am vazut si la bicorp bord de plastic, nu numai la symbol).

Normal ca bordul este tot din plastic dar cu exceptia ceasurilor, cele doua borduri nici macar nu seamana intre ele. La fel si fetele de usi. Doar scaunele seamana. Nu stiu daca la ultimele symboluri au pus comenzile geamurilor pe usi sau sunt tot pe consola centrala, daca nu le-au mutat, uite inca o deosebire.


--------------------
Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 May 2005, 11:25
Post #12


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




La symbolurile mai noi am vazut ca sunt pe usi comenzile de geamuri ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 25 May 2005, 11:26
Post #13


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




butonul de dezaburire luneta mi se pare o deosebire majora (nu stiu daca au schimbat la phase3): la symbol e si destul de nasol amplasat, si nici nu se opreste singura dezaburirea.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cuvy
post 25 May 2005, 11:39
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 134
Joined: 16 September 04




QUOTE(cmandrei @ May 25 2005, 12:25 PM)
La symbolurile mai noi am vazut ca sunt pe usi comenzile de geamuri ...


... dar sunt puse total aiurea: cel pt geamul din staga e pus sus, iar cel pt geamul din dreapta e pus jos - asta ca sa faca usa cat mai ingusta sa nu ia din spatiul interior; din cate tin minte la bicorp erau puse frumos unul langa celalalt.


--------------------
Renault Megane I Break, Expression, 1.9 dCi 102cp, 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 May 2005, 11:56
Post #15


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




QUOTE(galileo @ May 25 2005, 12:26 PM)
si nici nu se opreste singura dezaburirea.

In ce sens nu se opreste singura ? sa sara butonul automat ? asta nu face ... dar in carte (cel putin la mine) scrie ca dupa 15 minute se decumpleaza automat.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 25 May 2005, 12:09
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Se opreste mai, dezaburirea. Evident ca butonul nu sare, ca este electric. Dar se opreste dezaburirea dupa 15 minute! Se si inchide martorul din bord!


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 25 May 2005, 12:51
Post #17


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




aha, asta nu stiam, la symbol-urile de la firma butonul e ca la solenza, si mi s-a parut ca ramane apasat


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 May 2005, 12:58
Post #18


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cum e la solenta sau la symbolurile alea de care spui tu ? (ramane apasat butonul ...)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 25 May 2005, 13:22
Post #19


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




butonul este in panoul din stanga volanului in partea de jos, si e oval si pus pe lungime, si cand il apesi ramane apasat. mie mi-a dat impresia ca e mecanic contactul (ceva gen intrerupator). poate s-a schimbat, nu stiu exact din ce an e masina


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 May 2005, 13:29
Post #20


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




nu cred ca s-a schimbat ... la masinuta mea e la fel butonul si amplasarea lui ... cand il apesi ramane apasat pana il dai tu inapoi cu mana ... dar daca nu il "opresti" tu in 15 minute ... dezaburirea se deconecteaza singura chiar daca butonul e inca apasat ... asa scrie in carte la mine


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 25 May 2005, 13:40
Post #21


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




bun, dupa 15 min opreste dezaburirea, dar butonul ramane apasat nu?
la bicorp difera, e un buton pe consola centrala cu led, si cand decupleaza dezaburirea, se stinge si martorul din bord si butonul. daca vrei sa mai cuplezi inca o data, doar apesi iar pe buton.


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 May 2005, 13:42
Post #22


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ok la bicorp e diferit atunci ... si da butonul ramane apasat si dupa 15 minute ... cel putin la mine asa este


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
venom
post 25 May 2005, 13:51
Post #23


Membru


Group: Banned
Posts: 186
Joined: 28 January 05
From: Bucuresti




Tare butonul asta de dezaburire. O intreaga teorie se poate dezvolta . laugh.gif


--------------------
>>>>>speed is the essence! >>>>>
Clio Simbol 1.4 16v full dec.2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
galileo
post 25 May 2005, 14:41
Post #24


OZN Type-S


Group: Members
Posts: 603
Joined: 12 July 04
From: Bucuresti




e o diferenta, da? laugh.gif


--------------------
Ex Renault Clio bicorp 2004 1.2i 16V
Honda Civic Type-S (cu toate "S"-urile rosii)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 27 May 2005, 13:31
Post #25


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(galileo @ May 25 2005, 11:26 AM)
butonul de dezaburire luneta mi se pare o deosebire majora (nu stiu daca au schimbat la phase3): la symbol e si destul de nasol amplasat, si nici nu se opreste singura dezaburirea.

Nu shtiu unde e amplasat la Bicorp....dar la Symbol inca de la Phase 2 este pus langa reglajul oglinzilor si al inaltzimii farurilor....shi se si opreshte singur pe deasupra.....(nu va luatzi dupa semnatura.....am avut 2 ani Symbol )


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 27 May 2005, 13:35
Post #26


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(cmandrei @ May 25 2005, 01:42 PM)
Ok la bicorp e diferit atunci ... si da butonul ramane apasat si dupa 15 minute ... cel putin la mine asa este

Tot ashea...incepand cel putzin cu phase 2, butonul nu ramane apasat.
Este un buton fara retzinere, care acceseaza un releu cu temporizare.....(cand apeshi pe el auzi tzacanitul de cuplare al releului....)...si dupa ce se duce temporizarea releului (15 minute) se decupleaza.....butonul revine dupa prima apasare......


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulym
post 27 May 2005, 15:28
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 18 April 05




Cred ca e putin off-topic, dar la mine pe expression cica am "blocare automata usi la demaraj", sau cam asa ceva ... habar nu am cum vine asta, ce tre' sa-i fac ca nu blocheaza nimik unsure.gif


--------------------
FORD FOCUS 2008 Titanium
Renault Clio Symbol Expression 1,4i 8V - MY EX ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 27 May 2005, 15:34
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stīnga




Trebuie s-o activezi. Vezi in manual.


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radu718
post 27 May 2005, 16:03
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 675
Joined: 22 December 03
From: Bucuresti




Pui contactul (nu stiu sigur daca e obligatoriu) si tii lung apasat pe semnul rosu al butonului de inchidere/deschidere al usilor (cam 3 secunde). La plecarea de pe loc, in jurul vitezei de 7 Km/h, usile se vor bloca automat. Procedezi la fel daca vrei sa dezactivezi optiunea.


--------------------
Clio Symbol Expression 1.4 8V
Gri Boreal
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulym
post 27 May 2005, 16:37
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 18 April 05




aha, am sa incerc, merci ... in manual nu am gasit asa ceva ... parca


--------------------
FORD FOCUS 2008 Titanium
Renault Clio Symbol Expression 1,4i 8V - MY EX ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 23:28
Dacia