Balbaiala motor la relanti sau in sarcina, motorul se opreste lasat la relanti
![]() ![]() ![]() |
Balbaiala motor la relanti sau in sarcina, motorul se opreste lasat la relanti
zeze |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|||
ess1902 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
si eu am patit o singura data asa ceva dar era de la combustibil clar...acum merg numai cu omv si n-am nimic....cam citi km are masinuta??
de fapt ti-e frica de problema cu injectoarele ,nu? dupa ce am auzit chestia asta am cautat pe planeterenault.com in forum si chiar nu am gasit absolut nimic de felul asta....eu am totusi impresia ca ar fi ceva "putred" la mijloc in toata povestea asta.(spar sa nu ma conving pe propia piele ca e adevarata ![]() |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
zeze |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
masinuta doar ce a implinit....34 k km...
pana acu'... nu a avut belele prea mari. deci, sa fie de la combustibil? e totusi MOL... euro3... ii strang de ***** daca patesc ceva din cauza pipi-ului lor de 27.300 lei/l. ma rog. revin. |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
demisonat |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 3 August 04 ![]() |
eu am mai auzit de chestia asta cu tremuratu si imi aduc aminte ca se rezolva prin rescrierea soft
iar pb cu injectoarele e destul de reala mai bine zis cu pompa. |
-------------------- Octavia 2 elegance fulll!!!!
|
|
ess1902 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
nu cred ca am ales cel mai bun loc pt acest post..dar continutul conteaza...referitor la problema aceea minora cu schimbarea sistemului de injectie pe dci...am inteles (tot de pe forum) ca o posibila problema ar fi insuficianta lubrifiere a motorinei de la noi avind ca urmare stricarea pompei de inalta presiune =>infundare injectoarelor cu aschii de metal etc etc (presupun ca e din cauza motorinei pt ca pe alte forumuri chiar NU GASESC SA SE FI VORBIT VREODATA DE ASA CEVA)..dar astept cu nerabdare sa ma contraziceti ...cu exemple
intrebarea ar fi N-AM PUTEA SA FOLOSIM UN ADITIV DE LUBRIFIERE? /exista cineva care a folosit asa ceva pe dci? (sau aditivi pt iarna?) |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Problema aia nu era din cauza motorinei, ci era un defect de design al pompei de inalta presiune la primele loturi de dCi-uri facute de Lucas. Era o cama care se freca de ceva si producea pilitura de fier, care pilitura ajungea pe urma in tot sistemul de injectie. Puteai sa patesti asta chiar si cu cea mai curata si "unsuroasa" motorina din lume.
Intre timp pompa a fost modificata. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
zeze |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Motoriona Euro4 de la OMV...sau de la Rompetrol... e mai putin "grasa" decat sora mai ieftina Euro3? sau de doar diferenta la capitolul sulf continut?
nici nu mai stau incordat pentru a 'simti' bālbāila....pur si simplu ...merg. si sper ca nu voi fi eu unul dintre cei carora le-a murit pompa. by the way... spuneati ca, problema pompei a fost rezolvata... pentru care masini...sau incepand cu care lot? (din ce an, respectiv...) a mea e din sfarsitul lui 2002... hai, dati-mi si mie de stire...Ca sa-mi revina tensiunea la valori normale. merci. spor. |
-------------------- Symbol dCi...
soferi de Dacii Papuc, taximetristi...de ce existati? |
|
Doc |
![]()
Post
#8
|
![]() Specialist Chiptuning Group: Members Posts: 2.072 Joined: 4 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am avut clio si am bagat in el cam ce am gasit la capitolul motorina.Cand l-am luat eu nici nu era Euro4 ci numai euro3 (mai scumpa) si motorina.A vazut masina mea numai motorina de aia ieftina si nu a avut nimic.Singura problema ar fi sa nu bagi de la Shell.Eu tot am pus de la OMV, AGIP, LUKOIL, MOL si am facut 86.000km. Mai ales Lukoil cat am bagat eu in ea, stia drumul singura la benzinaria din Baneasa.
![]() |
--------------------
Honda
Civic TypeR FK2 2.0 TURBO 340CP+
2016 Ofer servicii de chiptuning (resoftare) pentru orice model Renault. Preturi in PM. ROTAC 2018 Tuned class Champion Audi TT powered by OBDTUNING.
|
|
McVic |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Da ce aveti fratilor contra Shell
Eu pun benzina numai de acolo(CO de 98, euro 3) si nu am nici o problema. Am deja 21 000 km cu benzina asta. Prima mie de km am pus de la OMV(shell nu avea euro 3 atunci) cea mai tare cea mai mare 100+ importata. Am trecut la shell(mai ieftina, mai aproape de casa, mai multe statii) si nici o diferenta. |
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
ess1902 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 6 September 04 From: Iasi ![]() |
Din cite stiu eu problema a fost la primele dci-uri fabricate in 2001....la a ta (sf 2002) n-ar trebui sa mai fie nimic...problema aia cu "bilbiiala" garantat e de la altceva ..muult mai putin grav gen soft, contacte etc etc
This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:27 |
-------------------- clio symbol dci 1.5 ,65 cp ,expression, 2003
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
QUOTE Da ce aveti fratilor contra Shell Eu pun benzina numai de acolo(CO de 98, euro 3) si nu am nici o problema. Am deja 21 000 km cu benzina asta. Benzina Shell e un jeg. Am incercat-o personal in masini complet diferite (Dacia carburator, Dacia injectie monopunct, Clio, Cielo, Tico) si intotdeauna masina a mers mult mai prost decit cu alta benzina. Intre Mol, Agip, OMV si Petrom n-am simtit niciodata diferenta (o fi vreo diferenta, dar n-am simtit-o), insa cum puneam de la Shell (indiferent de statie), n-apucam sa ies din benzinarie si deja simteam ca ceva nu e in regula. Daca Shell ar fi ultima benzinarie din lume, as prefera sa pun gaz de bricheta decit sa mai iau benzina de la ei. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
McVic |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai asta am vrut sa contrazic.
Ma rog, am mai auzit chestia asta la mai multi cu Shell, dar la mine chiar nu functioneaza vorba asta. Chiar benzina Shell mi se pare mai buna decat altele. This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:28 |
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
RCS |
![]()
Post
#13
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Benzina Shell este cea mai buna benzina pe care am bagat-o pana acuma in masina mea, in sensul ca am simtit pur si simplu cum motorul tragea mult mai bine si nu a mai fost asa de zgomotos la turatii mari. Asa ca nu sunt de acord cu catalogarea benzinei ,,shell'' ca fiind un ,,jeg'' !!!! Ce sa mai zic atunci de Lukoil !!!!????
This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:28 |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Lukoil n-am pus niciodata (si nici n-o sa pun, pentru ca sint rusi, iar eu urasc rusii mai mult decit orice pe lume).
Asa ca nu stiu cum e. Sint convins insa ca se poate si mai rau decit Shell... ![]() Oricum, Shell este singura benzina cu care am auzit tacanitul de avans la masini cu injectie. :shock: |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
RCS |
![]()
Post
#15
|
![]() The Gotfather Group: Members Posts: 630 Joined: 4 August 04 From: Romania ![]() |
Nici sa nu incerci de la ...rusnaci !!!! De la Shell am bagat Shell V Power Racing (am inteles ca este dusa direct din Germania) iar masina ,,zbura pur si simplu'', ca si cum am mai avut cativa cp in plus. 8)
This post has been edited by cmandrei: 3 Mar 2006, 17:29 |
-------------------- Audi A4 2.0T-200cp
|
|
SorinN |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e chiar "balbaiala la relanti" dar m-am gandit sa nu deschid un topic nou. Azi ma duc pana la service sa o pun pe tester. Acu` cateva zile mi s-a aprins becul de "bujie incandescenta" sau, uitandu-ma in carte "avertizor defectiune electronica" pentru motoarele pe benzina si becul cu "service" in timp ce motorul a inceput sa se balbaie, pana s-a oprit de tot. Motorul era cald, era la relanti (stateam la stop). Am luat contactul, l-am pus din nou si a pornit fara probleme. Alaltaieri s-a intamplat din nou acelasi lucru. Sunt tare curios ce raspuns voi primi.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
DE UNDE AI ALIMENTAT ?
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
McVic |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 358 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Suna a injectoare infundate
|
-------------------- Renault Clio Bicorp 1.4 16v 2003
Gri Boreal Full options Renault Clio Bicorp Extreme 1.4 16v BVA 2005 Negru ...on za uei |
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca e benzina naspa ...
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
SorinN |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Numai si numai Mol de 98 iar inainte de ultima intamplare bagasem OMV 100. Eu cred ca se exclude varianta benzinei proaste.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu am mai scris pe aici pe undeva ca am patit acelasi lucru cu OMV 100... si nu m-a crezut nimeni... de atunci am trecut pe MOL98 si nu am mai avut nici o problema. Alimentasem de la OMV Udriste ...
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
SorinN |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Cand s-a intamplat prima data aveam numai si numai MOL 98 in ea, a 2-a zi, intamplator am alimentat cu OMV100 pentru ca a 3-a zi sa se intample iar... deci si cu MOL si cu OMV a facut la fel... oricum pe la 3 am programare, mi s-a spus ca oricum computerul a memorat defectiunea si vor sti exact despre ce e vorba.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu o sa-ti memoreze nimic ... o sa vezi ... asa mi-au zis si mie ca trebuia sa memoreze.
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
SorinN |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Ba uite ca a memorat... a memorat atat de multe incat nu stia bietul om sa-mi zica de la ce ar fi, asa ca a hotarat sa stearga toate erorile, sa merg pana face din nou si atunci vedem exact despre ce e vorba. Cand sa-mi scoata masina din service... surpriza... a facut din nou, asa ca repede din nou cu ea pe tester. Nu este f. clar, se pare ca este din cauza unei electrovalve a unui rezervor de colectare a gazelor nearse despre care am mai vorbit eu pe forum. Concluzie... mi-au obturat o conducta si voi merge o vreme asa cu masina. Daca nu mai face... electrovalva e de vina. Daca face din nou... nu stiu ce ar fi.
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Asta cred ca e idiot. Cum naiba sa stearga codurile pentru ca nu intelege nimic din ele? Noroc ca au aparut din nou suficient de repede.
Din descrierea ta pare sa fie EGR-ul. Asta e un sistem care introduce in admisie gaze de ardere. Dupa galeria de evacuare exista o ramificatie care da in aceasta electrovalva, dupa care intra direct in admisie. Electrovalva este controlata de calculator. Are rolul de a micsora temperatura din cilindri, pentru a evita pe cit posibil formarea oxizilor de azot. Ideea este ca gazele de esapament sint inerte si nu au nici un efect asupra arderii. E ca si cum ti-ar micsora capacitatea cilindrica a motorului. Motorul merge bine-mersi fara EGR. La Fordul meu EGR-ul este dezactivat si nici nu ma gindesc sa-l reactivez. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Ideea este ca EGR-ul trebuie sa intre in functiune numai la accelerari foarte usoare sau la mers constant. Niciodata la ralanti, niciodata la accelerari puternice.
Daca ceva nu functioneaza bine si EGR-ul se activeaza la ralanti, ralantiul devine instabil, mergind uneori pina la oprirea motorului. Daca EGR-ul se activeaza la accelerari serioase, motorul nu are putere si da rateuri. Daca sistemul are vreo scurgere si intra in admisie aer in loc de gaze de esapament, amestecul se saraceste si motorul pierde din putere. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Daca e EGR-ul de vina, nu e obligatoriu sa fie electrovalva. Pot fi mai multe lucruri: traductorul de presiune, conductele, etc. Codurile OBD legate de EGR sint destul de amanuntite, in sensul ca un cod de eroare legat de EGR iti spune foarte exact ce anume este defect. La EGR in general nu trebuie sa bijbii: daca ai cod, l-ai prins.
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Sint foarte curios: ai observat cumva exact ce cod de eroare aveai? Ce numar? Sau ce mesaj?
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
SorinN |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 26 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu, dar daca as fi observat, ai fi stiut sa le interpretezi?
|
-------------------- Ex Clio Bicorp 1.2 16V, 2002
Actual Ford Focus TDCI 115 CP 2003 |
|
VladSoare |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stīnga ![]() |
Poate. Unele dintre ele sint standard.
Sigur ca nu e obligatoriu ca ECU-ul tau sa foloseasca codurile standard, pentru ca fiecare producator isi poate defini ce coduri vrea el. Insa o sansa exista. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 15:11 |