Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

porneste greu doar cand e frig, exclus injectoare!

meganus_bicorpus
post 13 Dec 2009, 14:53
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Salut!
Am ajuns cu masina din semnatura la 125k fara probleme mari, dar acum am o problema care nu o aveam iarna trecuta...Dimineata sau dupa o stationare de 4-5 ore la temperaturi scazute (sub 5 gradeC) motorul porneste foarte greu, dupa 4-5 secunde de dat la automat!Am pus contactul de doua ori si motorul a pornit mereu la sfert, asa cum pornea in mijlocul verii.Am verificat daca bujiile sunt arse si toate sunt bune...ma gandesc insa daca ele mai produc aceeasi cantitate de caldura ca atunci cand erau noi.
Am verificat si injectoarele la reprezentanta, toate sunt cu debit sub 4 cm pe retur...adica sunt OKAlimentez numai cu motorina Sprint Diesel de la OMV, foarte multumit de performantele masinii.Ma gandesc ca e o problema de preancalzire a motorului, bujiile care le am pe masina sunt cele originale si poate ca au imbatranit si ele, desi, repet, nu sunt arse!
A mai avut cineva problema asta?


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 13 Dec 2009, 15:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Salut,

Cam aceeasi problema am postat-o eu pe daciaclub, topic cald, poate aflam dintr-una din surse.

Porniri usoare.

http://www.daciaclub.ro/Pornire-iarna-t167...ml#entry2176573

P.S. pe de alta parte si la megenul meu am sesizat ca porneste cam ciudat de cand e frig...mai investighez, sa vad intai ce e cu loganul amicului.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 13 Dec 2009, 15:12
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




in mod normal, la Dci-uri, bujiile au rol doar in reducerea emisiilor poluante in faza de pornire, raportul de comprimare fiind foarte mare nu mai este nevoie de o preancalzire puternica ca la dieselul cu antecamera.Stiu ca la solenza diesel, cu doua bujii arse , iarna nu mai pornea deloc.
Ma gandesc sa nu fie si o problema de compresie, desi pe drum merge perfect, fara fum si consum de ulei.


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 13 Dec 2009, 15:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Din ce am citit pe forum colegii nostrii ziceau ca daca ce iese pe esapament in primele secunde dupa pornire este albicios, cam cum arata aburul, inseamna ca sunt bujiile. wacko.gif O sa ma uit mai incolo sa vad daca iese ceva pe esapament la masini dupa pornire: logan/megan.

LE: o sa ajungem sa le pornim cu festila radmasa.gif , ca pe Raba...si aia are injectie directa si RC de 17 wink.gif, 1.5 dci are parca 18 raportul de compresie.

This post has been edited by Tossi: 13 Dec 2009, 15:26


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexutzu77
post 14 Dec 2009, 10:57
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 19 August 09




Si mie iarna imi porneste mai greu ...adica tine mai mult decat vara pana sa o ia..vreo 3-4 secunde.La alte diesel-uri ..puneam contactul pana se stingeau becurile din bord si dupa aia ii dadeam la cheie..dar la Megane, isis face el singur treaba...poate fiind motorul rece de asta tine mai mult.Daca stie cineva vreo metoda cum ar trebui sa ma comport cu ea pe frig, la pornire ma refer, astept sugestii si indicatii:).Cu bine


--------------------
renault Megane II 2.2 2007 sedan Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 16 Dec 2009, 17:35
Post #6


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




ca sa nu mai deschid alt topic postez in acesta
acum cu venirea frigului la rece parca porneste un pic mai greu
motorul este cel pe benzina 1.6 16 v
cum se manifesta , porneste si pe urma scade un pic in turatie pe la 500 tremura un pic , isi da singura un mic spit pana la 900 si pe urma e totul ok , ca sa nu se mai chinuie cand o pornesc ciupesc eu acceleratia usor ca sa nu mai scada sub 700...

sa fie de la bujii ?


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 17 Dec 2009, 09:59
Post #7


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




A ta este pe benzina si cred ca daca era de la bujii pornea in trei sau intrerupea destul de sesizabil... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 17 Dec 2009, 10:02
Post #8


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




nu stiu , azi le schimb , vad dupa smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 17 Dec 2009, 11:09
Post #9


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Clapeta.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 17 Dec 2009, 11:12
Post #10


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




a fost curatata acum o luna smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 17 Dec 2009, 11:19
Post #11


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Cati Km ai?


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 17 Dec 2009, 11:21
Post #12


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




27 300


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 17 Dec 2009, 11:25
Post #13


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Nu cred ca e de la bujii, sper sa ma insel smile.gif . Eu am vreo 29.000 si nu imi face figuri d'astea, clapeta am curatat-o o singura data.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 17 Dec 2009, 11:34
Post #14


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




nu stiu ce sa mai zic acum , se schimba la 30k cica , vreau sa le schimb si dupa sa ma duc in service sa o puna pe calc , faza e ca trebuie sa o las acolo ...

17 Dec 2009, 12:18:
miercuri am programat-o in service , vedem atunci ce boala are smile.gif

This post has been edited by L!nuX: 17 Dec 2009, 12:18


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yarris25
post 17 Dec 2009, 12:38
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 26 November 09




Mie nu imi pornea deloc dimineata (diesel de 1.9) si imi dadea Injection Fault. Acuma stiu de ce. BATERIA.


--------------------
Megane 2 Megane 2 2004 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 18 Dec 2009, 09:09
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




E cam ciudat ca de la baterie sa apara mesaj de eroare pentru injectie...dar tu stii mai bine.Eu ma confrunt in continuare cu acceasi problema, motorul porneste la rece usor doar daca pun contactul de doua ori, adica comand incalzirea bujiilor de doua ori.am masurat rezistenta bujiilor si aceasta este ok, identica cu rezistenta unei bujii noi.Sa nu mai faca totusi acceasi cantitate de caldura/unitatea de timp?


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 18 Dec 2009, 10:57
Post #17


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Cum comanzi incalzirea bujiilor de doua ori? Sunt curios sa stiu pentru mine... nu este ironica intrebarea. smile.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 18 Dec 2009, 12:15
Post #18


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Pai a spus omul:
QUOTE(meganus_bicorpus @ 18 Dec 2009, 09:09)
...pun contactul de doua ori, adica comand incalzirea bujiilor de doua ori.
*




--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yarris25
post 18 Dec 2009, 13:53
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 26 November 09




QUOTE(meganus_bicorpus @ 18 Dec 2009, 09:09)
E cam ciudat ca de la baterie sa apara mesaj de eroare pentru injectie...dar tu stii mai bine.Eu ma confrunt in continuare cu acceasi problema, motorul porneste la rece usor doar daca pun contactul de doua ori, adica comand incalzirea bujiilor de doua ori.am masurat rezistenta bujiilor si aceasta este ok, identica cu rezistenta unei bujii noi.Sa nu mai faca totusi acceasi cantitate de caldura/unitatea de timp?
*



Da. Foarte ciudat. Dar pana sa pun bateria pe un redresor la incarcat, am fost la service (BRAS Iasi) . Au pus-o pe tester si concluzia " pierde presiunea din rampa comuna. Trebuie schimbata rampa." Numai 1350 ron una noua. Si m-a costat si 150 ron diagnoza. Asa ca am cumparat una de la dezmembrari.- 100 euro. Am schimbat-o si pauza. Acelasi mesaj "Injection Fault". Am schimbat si senzorul de la axul came. La fel. Pana un cap luminat mi-a sugerat sa incerc cu alta baterie. Am incarcat-o pe a mea si ...surpriza. A pornit din prima. Asa ca la "berbecii" din reprezentante nu voi mai merge in veci. Si da, e ciudat sa dea eroare la injectie din cauza bateriei, dar asta a fost la mine. Bateria. Ma bucur ca in cele din urma am rezolvat.


--------------------
Megane 2 Megane 2 2004 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian BLK
post 18 Dec 2009, 14:13
Post #20


membru blue extreme


Group: Members
Posts: 621
Joined: 20 April 04
From: Pitesti - Bucuresti




Cu a mea se petrece ceva foarte interesant. In vara, erau zile cand nu pornea la primul buton. Pornea si apoi se oprea. Eram nevoit sa-i dau un imbold cu acceleratia. Acum, de cand a venit iarna, porneste din prima! Absolut de fiecare data! A mea o fii fost facuta pentru tarile nordice, cine stie! rolleyes.gif


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16V 2007
Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 18 Dec 2009, 16:29
Post #21


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(Hack @ 18 Dec 2009, 12:15)
Pai a spus omul:
*


Asta am vazut de prima oara wink.gif . Apasa pe buton si masina isi face singura toata treaba(dupa ce se sting toti martorii ramane numai cel de bujii aprins si dupa 3-4 sec. porneste.
Bun... HINT: cum ii ia contactul fara sa se apuce sa invarta electromotoru' motorul ma intereseaza pe mine... sau pur si simplu face tot ciclul, nu porneste si dupa aceea a doua oara porneste normal. Acum am fost mai explicit... laugh.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 18 Dec 2009, 20:29
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




@solidconvert

1. Apesi frana
2. Apesi start/stop, se initializeaza procedura de pornire iar tu ridici picioarele de pe toate pedalele. O sa puna contactul, incalzeste bujiile dar nu o sa invarta electromotorul.
3. Apesi start/stop pentru oprire secventei de pornire.
6. apesi start/stop s pornesti normal.

Asta e tot, ai pus contactul de doua ori wink.gif


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanCVA
post 18 Dec 2009, 20:39
Post #23


Membru care arde gazu'... accelerand


Group: Members
Posts: 4.265
Joined: 23 December 07
From: Bucuresti




Tossi, poate sa o lase in viteza si sa incerce sa porneasca cu frana apasata. Normal, masina o sa faca toti pasii necesari pornirii, pana la cuplarea electromotorului, aceasta cuplare nu va mai fi facuta, iar pe afisaj va aparea mesajul SELECT NEUTRAL.
In acest fel nu mai trebuie sa ridice picioarele de pe pedale asa cum explicai tu. Este mai simplu, ca piciorul ramne mereu in frana.


--------------------
Renault Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V - B 82 KVA
Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 18 Dec 2009, 21:07
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Sau asa...doar ca eu prefer sa nu fie in viteza si fara ambreaj apasat....you never know smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 20 Dec 2009, 11:08
Post #25


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Are dreptate dancva... asa se pune contactul fara sa pornesti motorul... acum m-am prins ca defapt cand pui contactul se initiaza si incalzirea bujiilor... laugh.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 20 Dec 2009, 16:03
Post #26


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




Am incercat si eu faza cu pus contactul intai si apoi aprins motorul , se pare ca a pornit fara probleme ... sa fie deci de la bujii ?smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 20 Dec 2009, 19:31
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Da' tu nu ai diesel....incalzirea bujiilor este specifica motorizarilor diesel.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
L!nuX
post 20 Dec 2009, 19:34
Post #28


Membru decent


Group: Members
Posts: 1.316
Joined: 4 January 08
From: Bucuresti




stiu ca nu am diesel insa pornind motorul cu contactul pus in prealabil se pare ca masina porneste normal , o pornesc in seara asta normal sa vad cum face smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.6 16v - 2007 - Numar personalizat !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Master01
post 21 Dec 2009, 05:12
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 13 January 09
From: Suceava




QUOTE(Lucian BLK @ 18 Dec 2009, 14:13)
Cu a mea se petrece ceva foarte interesant. In vara, erau zile cand nu pornea la primul buton. Pornea si apoi se oprea. Eram nevoit sa-i dau un imbold cu acceleratia. Acum, de cand a venit iarna, porneste din prima! Absolut de fiecare data! A mea o fii fost facuta pentru tarile nordice, cine stie!  rolleyes.gif
*



Acelasi fenomen se produce si la masina mea. Eu am dus-o asta primavara la reprezentanta ca nu mai pornea deloc, au lipit aia ceva pe la demaror si nu am mai avut probleme pana in toamna cand nu mai pornea din prima. Era nevoie de 2-3 incercari. De cand a venit frigul crunt porneste la prima cheie (buton). Sunt nedumerit ce s-a putut incerca. E vorba de motor pe benzina. biggrin.gif


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC 2005/1598 cmc 1,6 16 V - Nr. de SV
Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanCVA
post 22 Dec 2009, 12:42
Post #30


Membru care arde gazu'... accelerand


Group: Members
Posts: 4.265
Joined: 23 December 07
From: Bucuresti




La Lucian BLK este vorba clapeta motorizata de pe admisia aerului care trebuie curatata. Exista un tutorial despre cum se face operatia asta.


--------------------
Renault Megane Sedan 2007/Expression/Keyless-Go/MP3/6CD Changer/Autolights/CC/Heated seats/Tuxedo/1.6 16V - B 82 KVA
Repar oglinzile de Megane 2, Senic 2 si Clio 3.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 16:36
Dacia