Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

porneste greu doar cand e frig, exclus injectoare!

99AIM
post 2 Mar 2011, 12:41
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Mai da sa nu vb cu mandrie dar eu i-am dat de cap la a mea....nici mie nu-mi vine sa cred-numai nici o bula de aer pe tur dupa ce am schimbat filtrul de motorina si mufa buclucasa de la returul pompei ce tragea aer in filtru acum si la -10 grd invarte de 2 ori si 3 a oara a luat-o,motorul merge ceas....daca ma luam dupa desteptii de la service delphi point bagam cam 6000 ron degeaba.
Johnny vezi sa nu-ti impinga injectoare noi ca fac minim 5000 ron...
Eu sincer nu inteleg de ce mergeti la snapanii de la Reno cand pb. este simplu de identificat:
-Daca nu trage aer pe nicaeri si ramane amorsata pompa peste noapte atunci pb. poate fi de la injectoare sau pompa
-Se verifica injectoarele pe rand - cum? se da capacul de pe motor jos si se scoate returul pe rand de la fiecare-unul bun arunca putin cam 3 jeturi in 2 sec.
-Daca pana aici este in regula totul atunci se slabeste putin conducta de alimentare la un injector si altcineva da la automat-tb sa dea motorina cu presiune daca nu atunci pompa nu face presiune si poate fi regulatorul de vina
-Daca si pana aici e in regula totul se trece la verificarea continuitatii bujiilor cu un bec,
-Daca sunt bune se schimba bateria cu una mai mare, daca porneste la fel atunci chiar e nevoie de un tester sa vada ce erori are- timpul de actiune al releului de bujii se vede .
Eu cred ca este sigur una din aceste cauze pt. pornirea grea la rece daca la cald o ia usor,la mine m-am oprit la primul punct.

This post has been edited by 99AIM: 2 Mar 2011, 12:55


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny_r0
post 2 Mar 2011, 17:23
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 1 February 10




Man eu am reparat 3 injectoare 1 am fost nevoit sa-l cumpar de la reno baia-mare ca acolo mi-a cazut si masina mergea in 3 si era cred ca imposibil sa ajung cu ea asa la bucuresti. Service-ul care este acum masina este Brady Auto Center Militari autorizat Delphi, nu am dus-o la reprezentanta ca aia imi zicea direct sa schimb injectoarele. Am verificat toate conduncte toate mufele de lagatura chiar si alea de pe sub masina, am desfiletat putin o conducte din capul de la injector si da motorina pe acolo cand dau la demaror acum nu stiu cu cata presiune, am verificat bujiile, bateria mi-a murit azi la cat i-am dat la demaror acolo la service ce-a ce inseamna ca treb sa cumpar baterie ( apropo ce fel de baterie treb sa cumpar cu cati amperi? ). Cred ca pana la urma o sa o vand la vara sau la toamna si caut ceva pe benzica ca mi-a ajuns cati bani am bagat in ea.


--------------------
Renault Megane II 2006 hatchback - B 102 ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 2 Mar 2011, 17:35
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Nu tb sa o vinzi ci doar sa gasesti un mester bun care sa-i gaseasca buba.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 2 Mar 2011, 20:40
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Asta cu desfacutul conducti la injector...mai mult decat empiric!Un dci face undeva la 1400 de bari sipresupun ca porneste cu presiune cel putin la sfert din cat face pompa...acum cum naiba masuram noi 300 de bari la capatul injectorului??


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny_r0
post 4 Mar 2011, 18:01
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 1 February 10




Astazi am luat masina din service. M-au sunat ieri sa imi zica ca e gata si le-am spus ca trec azi sa o iau si sa nu o porneasca nimeni, cand am ajuns era acoperita cu zapada semn ca nu a fost pornita. Ii dau o cheie si surpriza o ia dupa vreo 3 secunde mie unu mi-sa parut destul de greu le-am explicat care e treaba si pana la urma am platit filtru de motorina si un test de injectie in total 307 lei. Ei erau foarte dezamagiti de aerul de pe conducta filtru pompa si sincer cred ca de acolo e pana la urma.
99AIM esti cumva din bucuresti sau cel putin din apropiere ca as vrea sa ne vedem sa vad exact ce ai facut tu la filtru ca nu am inteles mare lucru din explicatie. Daca nu esti din bucuresti macar niste poze ceva sa fac si eu la fel. Am un prieten care are un megane 2.1 nu are nici pic de aer. Poate sa fie si din cauza ca a lui este euro 3, ca astea au altfel de filtru de motorina asa stiu.

This post has been edited by Johnny_r0: 4 Mar 2011, 18:03


--------------------
Renault Megane II 2006 hatchback - B 102 ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 4 Mar 2011, 18:38
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(Johnny_r0 @ 4 Mar 2011, 18:01)
Astazi am luat masina din service. M-au sunat ieri sa imi zica ca e gata si le-am spus ca trec azi sa o iau si sa nu o porneasca nimeni, cand am ajuns era acoperita cu zapada semn ca nu a fost pornita. Ii dau o cheie si surpriza o ia dupa vreo 3 secunde mie unu mi-sa parut destul de greu le-am explicat care e treaba si pana la urma am platit filtru de motorina si un test de injectie in total 307 lei. Ei erau foarte dezamagiti de aerul de pe conducta filtru pompa si sincer cred ca de acolo e pana la urma.
99AIM esti cumva din bucuresti sau cel putin din apropiere ca as vrea sa ne vedem sa vad exact ce ai facut tu la filtru ca nu am inteles mare lucru din explicatie. Daca nu esti din bucuresti macar niste poze ceva sa fac si eu la fel. Am un prieten care are un megane 2.1  nu are nici pic de aer. Poate sa fie si din  cauza ca a lui este euro 3, ca astea au altfel de filtru de motorina asa stiu.
*


Sunt din C-ta, a mea invarte cam de 3-4 ori daca nu o pornesc 24h si apoi o ia,uite nici eu nu am scapat total de aer intre pompita si filtru de motorina,ce am observat eu:
LA rece exista aer intre pompita si filtru,dupa ce porneste acest aer dispare intrucat intra motorina din rezervor prin pompita,daca o opresc vad cum urca bule de aer din filtru iar in pompita dar nu trec de ea spre rezervor-deci ramane amorsata.
Eu unul nu-mi mai bat capul cu aceste bule pt. ca pe tur la intrarea in pompa de injectie nu am aer,returul de la pompa e curat...
Eu stiu ca am 2 injectoare ce dau nitel mai mult pe retur, o sa le fac la vara pe toate 4 barem sa stiu o treaba.
PS Vezi daca pe turul ce intra in pompa de injectie ai aer inainte de pornire,apoi vezi dupa pornire daca ai aer pe tur cat si pe retur, daca ai pe tur vezi la mufele de pe filtru ca alea mai se uzeaza,daca ai pe retur atunci la injectoare e treaba.

Stii ce ma oftica pe mine?am vazut megane pe taxi cu aprox. 200k de km si nu umblase la injectie si pornea impecabil-ce draq sa mai cred?

This post has been edited by 99AIM: 4 Mar 2011, 18:45


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny_r0
post 4 Mar 2011, 20:41
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 1 February 10




am schimbat pompita cu tot cu conducte acolo nu se vede aer la mine se vede aer pe furtunul din filtru in pompa de injectie. cum vad daca returul pompei de injectie are aer ca nu e transparent ?! sau ma insel eu.


--------------------
Renault Megane II 2006 hatchback - B 102 ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 4 Mar 2011, 21:16
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Cauta si umbla la filtru de motorina,la mine mufa aia de la tur pe filtru prindea aer,esti sigur ca ti-au schimbat filtrul de motorina?
incearca la rezervor sa vezi daca nu prinde aer si pe mufa aia de tur,cum faci asta? faci putin clabuc intr-un pahar si cu o pensula fina dai pe mufe,daca apar balonase de sapun....e clar unde prinde aer.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny_r0
post 4 Mar 2011, 21:30
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 1 February 10




O sa incerc maine faza cu sapunu sa vedem.


--------------------
Renault Megane II 2006 hatchback - B 102 ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ARAMIS
post 5 Mar 2011, 19:15
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 7 March 07




in legatura cu postu' de mai demult ..unde colegu ""aqua" zicea de lasatu 10 sec cu "contactu " pus... nu prea ar trebui sa aiba efect din cate am citit dupa intr-un manual de service...asta fiind legata de faptu ca circuitu de preincalzire functioneaza atata vreme cat e continuitate la pornire...nu daca e echivalent cu a pune pe "incandescente" de mai multe ori da' sa uiti motoru nepornit . mai precis este specificat cum ca circuitul de preincalzire este alimentat inainte de a actiona electromotoru..in timpul si dupa un anumit inca un anumit timp functie de temperatura, doar in cazul in care nu este intrerupt procesu asta.(era si un grafic legat de relatia timp/temperatura)...pe care daca-l mai gasesc il pun ca poza.


mai pe scurt este recomadat ca pentru a creste temperatura in camera de ardere sa se puna "incandescentele" de mai multe ori fara pauza .
verificat si rasverificat .

bafta.

This post has been edited by ARAMIS: 5 Mar 2011, 19:22


--------------------
Renault Megane 2.1 2003 hatch 1.5dCi 82>100 HP (Ph1) Authentique - BR - - NKD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Johnny_r0
post 7 Mar 2011, 17:43
Post #71


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 1 February 10




Sambata am fost cu masina la mecanic la garaj sa se mai uite la ea nici nu am apucat sa ma dau jos si imi zice ce i-am facut la masina ca nu mai are mersul la relantii care il avea. I-am spus ca am bagat-o in service pentru pornirea greoaie care o avea. Acum masina are o bataie un tzacanit la relantii pe care nu o avea el a spus ca poate este de la injectoare sau poate e sarita de la punct wacko.gif cert e ca azi am fost cu ea inapoi la service sa le explic care e situatia si imi zice ca se aude bine motorul ca nu are nimik era grav daca avea bataia aia sau tzacanit in turatie. acum a mai ramas sa se uite mecanicu daca e sarita de la punct o mai las pana sapt viitoare daca nu ma duc la astia cu scandal sa puna injectoarele pe banc cand sunt eu acolo.

Cu aerul de pe instalatie am scapat cum?!! nici eu nu imi dau seama cum. Sing lucru care i l-am facut am mai impins de mufele de la filtru si am dat la para in timp de mergea motorul, si surpriza cand mergea normal avea aer cum incepeam sa ii dau la para disparea aerul si i-am dat asa vreo 5 min dupaia aparea iar. am lasat-o asa si duminica m-am dus dimineata sa o pornesc cnad ma uit numai era aer si de atunci "abracadabra" a disparut aerul dar tot porneste greu. sad.gif


--------------------
Renault Megane II 2006 hatchback - B 102 ZZZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verjic
post 31 Jan 2014, 09:23
Post #72


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 23 October 12




Ce inseamna sarita de la punct? Stiu ca nu ai mai scris de mult timp aici, dar poate primesti email cu notificare smile.gif Sau altcineva poate sa-mi explice ce inseamna sarit de la punct si ce e sarit. Ca am si eu aceeasi problema cu tacanitul si am fost in Moldova la Reno au verificat injectoarele si e ok, nu am nici o problema si e posibil sa fie sarita de la punct. Nu am avut timp sa raman in service si am plecat. De atunci am facut vre-o 18000 km si tot se aude tacanitul cand mai tare, cand mai incet si nu am mai fost in service, tot nu am timp.
Johnny_r0: Daca ai aflat ceva te rog sa-mi scrii si mie ce era cu tacanitul?

multumesc



Am editat postarea....

This post has been edited by verjic: 31 Jan 2014, 11:57


--------------------
Renault Megane 2004 Privelege 1.5 dCi82hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 31 Jan 2014, 09:26
Post #73


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Regulament pct. 2 lit. d) Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj tip "mirc" (daka, k, lol etc.) si nici a scrierii cu sh, tz, k etc. Punem accent pe calitatea mesajului (atat din punct de vedere al continutului cat si ca mod corect de redactare in limba romana) si nu pe "cantitatea" sa. Mesajul va fi scris, la alegere, cu sau fara folosirea diacriticelor.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 01:57
Dacia