Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme mari la frana, raman fara frana

DUD
post 1 Nov 2008, 18:32
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 7 July 07




de curand am schimbat ferodourile placutele sunt bune cand merg si vreau sa pun frana si apes usor pe pedala se duce in jos ,daca apes mai tare tine ,am reglat sabotii am aerisito eu am diesel si pompa de frana am luato dupa un r19 18 benzina ce e de facut 053.gif


--------------------
RENAULT 19.D 1991,CHAMADE - VN 82 ROX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr_bombastic_dma_r19
post 2 Nov 2008, 00:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 21 August 08
From: Pitesti




cred ca difera pompa de frana de la benzina la diesel


--------------------
Renault 19 16V Cabrio 1992 1764cmc 135Cp - AG15DMA
Most Wanted
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 2 Nov 2008, 05:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Vezi ca distantierele dintre ferodouri, mecanismul ala cu surub-piulita cu criket se uzeaza in timp (se strica filetul), si degeaba il reglezi..pui de 2-3 ori frana si deja tre sa reglezi din nou frana pe spate. Eu am avut problema asta si am fost nevoit sa comand aceste piese. Vezi daca nu cumva e problema asta. Ca pret informativ 130 ron mecanismele pentru ambele roti, originale made in Germania.


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUD
post 3 Nov 2008, 16:52
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 7 July 07




am observat ca daca trag un pic frana de mana tine pedaua mai tare ce sa fie popa.gif


--------------------
RENAULT 19.D 1991,CHAMADE - VN 82 ROX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 3 Nov 2008, 17:48
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Normalitatea.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 3 Nov 2008, 18:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




smile.gif) Exact si foarte logic pentru ca atunci cand tragi frana de mana, spatiul de franare se micsoreaza direct proportional cu cat tragi de levierul de frana => apasand pedala iti dai seama ca are cursa mai mica. Oricum sa nu mergi cu frana trasa nici macar la "un dinte" pentru ca ai sa ramai fara lichid de frana si n-ai sa stii de ce.


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 3 Nov 2008, 20:45
Post #7


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Mai verifica o data distantierii saboti cu piulita si jocul intre sabot si .......


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sony22
post 8 Nov 2008, 19:56
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 11 October 08
From: Ploiesti




WSi eu am probleme cu frana de mana,nu mai tine deloc am tot stranso si tinea perfect dar de cateva saptamani nu mai tine,dar franele pe spata imi tin nu si frana de mana,ce as putea sa-i fac?


--------------------
Renault Laguna 2 hatchback 2002,1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUD
post 9 Nov 2008, 12:58
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 7 July 07




am aerist pompa de frana ,dar nu stiu ce sa fac tine dar mai la fund daca apes tare tine ,daca apes incet se duce la fund ,dati-mi va rog un sfat ;; daca nu ma duc la un preot rolleyes.gif


--------------------
RENAULT 19.D 1991,CHAMADE - VN 82 ROX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 10 Nov 2008, 08:27
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




Nu cred ca e bine ca a-i pus pompa de la benzinar. La diesel forta de franare este mai mare si se poate sa scape pe la garniurile pistonaselor din pompa iar lichidul se intoarce inapoi in vas.
Pune pompa originala si vezi ce se intampla.
Ce tine mai tare ...fata sau spatele ? Scrie mai detailat simptomele ca sa pot sa-mi dau seama.


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 10 Nov 2008, 10:55
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Nu are nici o legatura, pompele de frana sunt la fel.
1. Poate sa iti prinda aer pe la pistonasele din spate
2. cum s-a mai spus, auto-reglajul sa fie stricat
3 nu din cauza fortei se intaorce lichidul in vas, ci din cauza ca garniturile din pompa sunt uzate sau ciupite de eventuala rugina prezenta acolo.


Desfaci pompa, scoti pietaonele, o cuteti cu o solutie care scaote rugina, o freci cu cel mai fin glaspapir.... schimbi garniturile . Acelsi lucru il faci si pe spate la cilindri de frana. reglezi...si apoi merge:)


Sa ne spui ce si cum...


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUD
post 10 Nov 2008, 11:47
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 7 July 07




pompa am montato mai de mult pentru ca la a mea sau dus garniturile, am luat una din italia,problema mea a inceput cand sau dus ferodourile din acel moment nu mai tine frana cum tinea , desfac pompa si ii schimb garniturile ,dupa care vad cum sta treaba va multumesc popa.gif


--------------------
RENAULT 19.D 1991,CHAMADE - VN 82 ROX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 10 Nov 2008, 14:26
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




Daca si dupa ce schimbi garniturile se manifesta la fel verifica conductele sanu fie frecate de acroserie. Daca gasesti in vreun loc conducta frecata exista posibilitatea sa aiba vreun por si pe acolo sa traga aer.


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 10 Nov 2008, 15:56
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(dennis67 @ 10 Nov 2008, 15:26)
Daca si dupa ce schimbi garniturile se manifesta la fel verifica  conductele sanu fie frecate de acroserie. Daca  gasesti in vreun loc conducta frecata exista posibilitatea sa aiba vreun por si pe acolo sa traga aer.
*





Te contrazic, cand este un por sau mai rau....ruginita iese lichidul de frana pe acolo. Dar conducte livite, ruginite sau frecate.... mai rar.

Am avut un caz. Un prieten cu un Tico venea pe la mine, cand a ajuns mi-a zis ca pe drum, cand a pus frana...a tinut si apoi, in timpul franarii s-a dus pecada la fun la fel de usor ca si acceleratia. A repetat franarea si a facut la fel. Pana la mine a venit incet si frana usor si din timp. M-am urcat la volan si am apasat frana... pedala tare, buna, normala.... Cand la un moment dat... cade la podea..... Conducta ce merge in spate...ruginita, s-a spart... dar este primul si singurul caz de genul asta despre care am auzit...


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 10 Nov 2008, 22:32
Post #15


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




In general o conducta de la sistemul de franare se desprinde din clema de "sustinere" si freaca de caroseria masinii , in timp provocand o perforatie si implicit pierderea presiunii pe acel tronson.
De cate ori aveti ocazia ( service - masina pe elevator sau rampa ) uitati-va catev clipe la sistemuld e conducte daca este inr egula pe pozitie si nu freaca d enimic . La R19 mai greu de lovit acele condute pentru cas unt destul de bine pozitionate in comparatie cu tico care are un traseu tare ciudat.


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 10 Nov 2008, 22:59
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(vepman_ro @ 10 Nov 2008, 23:32)
In general o conducta de la sistemul de franare se desprinde din clema de "sustinere" si freaca de caroseria masinii , in timp provocand o perforatie si implicit pierderea presiunii pe acel tronson.
De cate ori aveti ocazia ( service - masina pe elevator sau rampa ) uitati-va catev clipe la sistemuld e conducte daca este inr egula pe pozitie si nu freaca d enimic . La R19 mai greu de lovit acele condute pentru cas unt destul de bine pozitionate in comparatie cu tico care are un traseu tare ciudat.
*




Deviem, dar la Tico daca nu au avut pe unde sa o protejeze, au pus un scut. Sub acel scut s-a adunat noroi....mai departe se stie...

Daca cineva vrea...poate sa-si verifice presiunea din sistemul de franare... la pompa, la roata... Afli care este presiunea normala, marja de eroare, montezi un manometru si afli unde este problema.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 11 Nov 2008, 07:43
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




Cele relatate de cu conducta cu por sunt traite de mine si chestia asta mi-a luat o luna pana sa o descopar.
Nu am reusit sa o descopar decat demontand fiecare conducta in parte si introducand presiune in ea.Numai atunci am obs.porul.De pierdut nu pierdea lichid dar tragea aer si eu ramaneam fara frana.


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 11 Nov 2008, 09:44
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(dennis67 @ 11 Nov 2008, 08:43)
Cele relatate de  cu conducta cu por sunt traite de mine si chestia asta mi-a luat o luna pana sa o descopar.
Nu am reusit sa o descopar decat demontand fiecare conducta in parte si introducand presiune in ea.Numai atunci am obs.porul.De pierdut nu pierdea lichid dar tragea aer si eu ramaneam fara frana.
*




La iesirea din pompa, pe ciucuitul spate, ai acea supapa cu dublu sens? Daca nu, iti si va recomand sa va montati.
Este o supapa care permite pompei de frana sa duca lichidul cu presiune catre spatele masinii, dar nu ii mai permite sa traga ea lichidul inapoi de pe conducte, se inchide supapa. Revenirea lichidului se face doar atunci cand sabotii sau placutele, depinde ce ai pe spate, se departeaza de pe roata, doar atucni supapa lasa lichidul sa revina in pompa. In acest fel ramane o presiune constanta pe contuctele ce duc la rotile din spate, fara ca frana sa fie acctionata si rotile infranate.

Se monteaza la iesierea din pompa, se gaseste la magazinele de piese auto si costa aproximativ 25 -30 RON. Ca sa o poti monta la Renault trebuie sa ii faci oreductie, ea intra in pompa pe filetul conductei, dar conducta nu mai intra in ea. Se face acea reductie si ai frana cum n-ai visat:)

Pana acum am fcut aceasta manevra la 3 dacii, 2 renaulturi. Toata lumea a fost super multumita:)




--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 11 Nov 2008, 20:19
Post #19


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Interesant ceea ce spui tu dar nu inteleg fenomenul ....dar amimpresia ca unul dintre modele de Tico (vers de "lux" parca are asa ceva pe circuitul spate frana .


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 11 Nov 2008, 22:02
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(vepman_ro @ 11 Nov 2008, 21:19)
Interesant ceea ce spui tu dar nu inteleg fenomenul ....dar amimpresia ca unul dintre modele de Tico (vers de "lux" parca are asa ceva pe circuitul spate frana .
*




Cand apesi pedala de frana, pompa de frana impinge lichidul catre saboti, iar cand iei piciorul de pe pedala arcurile din pompa de frana imping pistoanele inapoi, iar acestea automat fac depresiune si trag lichidul in pompa, astfel eliberand sabotii de pe tambur. In momentul in care pompa revine la pozitie neutra si trage lichidul, depresiunea este prea mare pentru cilndrii de frana care actioneaza sabotii si pentru garniturile lor si intra aer in instalatie pe acolo. Acea supapa impiedica pompa sa faca depresiune in sistem, dar in acelasi timp permite cilindrilor de frana, sabotilor, care sunt trasi inapoi de arcurile lor sa impinga lichidul in pompa. Pompa nu mai trage cat lichid vrea iar sabotii imping doar lichidul care ii face sa plece de la pozitia de stationare pana la cea de franare, cand sabotii nu mai impind pistoanele, lichidul nu mai trece prin supapa iar in sistem ramane o presiune constanta si fara aer.

Maine pun si o poza cu pompa mea de frana, am montat asa ceva. Poate fac si un desen:)

12 Nov 2008, 18:17:
V-am promis astazi poza cu acea supapa....



pompa-supapa-reductie-conducta




dsc07042vv6.th.jpgthpix.gif
dsc07043co2.th.jpgthpix.gif
dsc07046kl9.th.jpgthpix.gif

This post has been edited by AlexanderCarstoc: 12 Nov 2008, 17:17


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 12 Nov 2008, 17:36
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




Eu zic sa nu va apucati sa faceti "inovatii" la sistemul de franare.
Cel mai sanatos pune o pompa de frana noua, in primul rand
Schimba sistemul de frana pe fata daca ai BENDIX cu LUCAS (R19 a fost echipat cu ambele variante)
Treci pe discuri de 16V, adica discuri mai mari pe care merg roti de minim 14, daca ai deja LUCAS trebuie sa schimbi doar suportii de etrier, daca ai BENDIX ai grija ca atunci cand iei piesele suportii sa fie de 16v sau de turbo diesel.
In acest fel o sa ai un sistem de franare de 16V, adica frane beton.
Si nu ai facut nici o inovatie.
Eu asa am facut, mai putin pompa, ca era buna nu avea nici o problema.


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 12 Nov 2008, 17:43
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(BiGBearRO @ 12 Nov 2008, 18:36)
Eu zic sa nu va apucati sa faceti "inovatii" la sistemul de franare.
Cel mai sanatos pune o pompa de frana noua, in primul rand
Schimba sistemul de frana pe fata daca ai BENDIX cu LUCAS (R19 a fost echipat cu ambele variante)
Treci pe discuri de 16V, adica discuri mai mari pe care merg roti de minim 14, daca ai deja LUCAS trebuie sa schimbi doar suportii de etrier, daca ai BENDIX ai grija ca atunci cand iei piesele suportii sa fie de 16v sau de turbo diesel.
In acest fel o sa ai un sistem de franare de 16V, adica frane beton.
Si nu ai facut nici o inovatie.
Eu asa am facut, mai putin pompa, ca era buna nu avea nici o problema.
*




Ai ceva impotriva acelei supape care este montata pe VW si nu este montata pe Renault? Acea supapa este pentru circuitul spate... nu are legaruta cu fata....

Daca vrei sa te convingi...iti fac un test. Iti dau masina fara supapa...sa faci teste de frana...apoi iti montez supapa si faci din nou..

Renault merge me dublu circuit pe fata si simplu pe spate si astfel pui o singura supapa de conducta spate. (ca la mine)

VW merge pe circuit X astfel are doua conducte pentru spate, implicit si doua supape si un repartitor mai inteligent.

La fel am gasit si la modele Ford.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 12 Nov 2008, 18:03
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




Franarea se face in ce mai mare pare pe rotile din fata, contributia spatelui fiind mai mica.
Un sistem de franare clasic (fara electronice) cu discuri mai mari va frana mult mai bine, mai eficient si va obosi mai greu decat sistemul cu discuri standard + "supapa".
O alta problema cu discurile clasice R19 este ca nu sunt ventilate, pe cand cele de 16v da, nu cred ca este nevoie sa iti explic diferenta de performanta intre ele.
Deasemena sistemul BENDIX este stiut ca a fost mai prost decat LUCAS, de asta a si fost inlocuit, spre final toate masinile veneau cu LUCAS.
Pe Megane I Ph1 sa folost acest sistem in continuare, trenul fata fiind identic cu R19
Eu am propus o solutie R19-16v aplicata pe un R19-clasic, utilizata de mine si tot pe un diesel, care este si o masina mai grea (comparativ cu un R19 - 1.4 sa zicem).
Nu am nimic cu ce ai propus tu, fiecare cu opinia lui.
Dar eu nu agreez solutiile "artizanale" cu piese puse de la o masina alta.
Si din cate vad eu tu ai aplicat solutia pe un R11 (asta ai in semnatura)

This post has been edited by BiGBearRO: 12 Nov 2008, 18:08


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 12 Nov 2008, 18:14
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Soluiat, daca citesti mai sus, este aplicata la mai multe masini... Acea supapa este noua, luata din magazin...

Se face o imbunatatire a franelor, considerabila, cu o cheltuiala minima. Daca este sa iei 2 discuri, 2 etriere sau alte prinderi de etriere, pompa, ....urci mult in pret si obtii acelsi lucru, mai ales ca majoritatea masinilor sunt folosite in oras unde nu ai nevoie de frane de curse.

Si mie mi-ar place discuri de mari, ventilate, 2-4 pistoane pe etrier, discuri spate, 2-4 pistaone si acolo, o pompa mai mare si un serva mai mare...dar la ce? Oricum in Buc nu ii dai mai mult de .....cele mai multe ori ....trepta 2.

Aici vreau eu sa ajung.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DUD
post 12 Nov 2008, 18:15
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 7 July 07




AlexanderCarstoc ,nu am nimic inpotriva cu ideea ta ,pe fata am discuri ventilate iar pe spate tamburii, vreau sa ii fac ceva sa tina. dar unde gasesc o astfel de reductie


This post has been edited by DUD: 12 Nov 2008, 18:17


--------------------
RENAULT 19.D 1991,CHAMADE - VN 82 ROX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 12 Nov 2008, 18:17
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




daca tu crezi ca supapa aia face cat trecerea la sistemul R19 16v ...
si ca un sistem mai perfomant nu isi are rostul ...
nu mai comentez ca nu are rost pentru mine
fiecare intelege ce vrea din cele de mai sus si pune ce vrea


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faustino
post 12 Nov 2008, 18:18
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 January 08
From: Bucuresti




Problema apare in treapta a 2 in oras cand pune unu frana in fata ta brusc de raspunsul franei, si iti pot spune din experienta ca un 16v franeaza impecabil...in plus nu mergi in oras toata viata iar franele fac parte din aceea categorie numita SIGURANTA cu care nu cred ca e bine sa te joci...parerea mea


--------------------
Dacia 1310 1984 - B-02-FZJ
Daciot convins
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 12 Nov 2008, 18:18
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(DUD @ 12 Nov 2008, 19:15)
AlexanderCarstoc  ,nu am nimic inpotriva cu ideea ta ,pe fata am discuri ventilate iar pe spate tamburii, vreau sa ii fac ceva sa tina. dar unde gasesc o astfel de reductie
*




Mergi cu supapa la orice strungar si iti face reductia. supapa are la un capat fieltul care iti trebuie in celalalt capat:)


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thanatos
post 13 Nov 2008, 07:21
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 22 July 08




QUOTE(dennis67 @ 11 Nov 2008, 08:43)
Cele relatate de  cu conducta cu por sunt traite de mine si chestia asta mi-a luat o luna pana sa o descopar.
Nu am reusit sa o descopar decat demontand fiecare conducta in parte si introducand presiune in ea.Numai atunci am obs.porul.De pierdut nu pierdea lichid dar tragea aer si eu ramaneam fara frana.
*




Ca sa traga aer ar fi trebuit sa ai presiune negativa in instalatie. Si nu ai. Deci nu poate sa traga aer, poate numai sa scuipe lichid afara pe vreo gaurica in conducta.

Cat despre diferentele diesel versus benzina, se regasesc numai in suspensii, nu si in sistemul de franare. Oricum sistemul de franare este supradimensionat la orice masina. Adica e in stare sa opreasca de 3-4 ori masa totala a masinii, nu se pune problema ca pentru 100 de kilograme in plus cat are un motor diesel sa pui alt sistem de franare.


--------------------
Renault Scenic RXE 1.6 16V 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 13 Nov 2008, 08:20
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




Ca sa traga aer ar fi trebuit sa ai presiune negativa in instalatie. Si nu ai. Deci nu poate sa traga aer, poate numai sa scuipe lichid afara pe vreo gaurica in conducta.



Crezi ce vrei .Nu incerc sa te lamuresc .cele relatate sunt patite de mine si nu povesti.


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 00:27
Dacia