Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme mari la frana, raman fara frana

AlexanderCarstoc
post 13 Nov 2008, 08:49
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(dennis67 @ 13 Nov 2008, 09:20)
Ca sa traga aer ar fi trebuit sa ai presiune negativa in instalatie. Si nu ai. Deci nu poate sa traga aer, poate numai sa scuipe lichid afara pe vreo gaurica in conducta.
Crezi ce vrei .Nu incerc sa te lamuresc .cele relatate sunt patite de mine si nu povesti.
*




Exista posibilitatea sati traga aer daca lasi frana de mana trasa si apesi pedala de frana. in acel moment lichidul nu mai este impins in pompa de saboti ..ei sunt deja in frana ci este tras doar de pompa... Ei, daca aveai acea SUPAPA.... nu mai lua aer, ci doar pierdeai lichid.

13 Nov 2008, 09:52:
QUOTE(BiGBearRO @ 12 Nov 2008, 19:17)
daca tu crezi ca supapa aia face cat trecerea la sistemul R19 16v  ...
si ca un sistem mai perfomant nu isi are rostul ...
nu mai comentez ca nu are rost pentru mine
fiecare intelege ce vrea din cele de mai sus si pune ce vrea
*




Maeste, am citit, intrebat si cautat. Acea supapa, bine, acel sistem a fost folosit si la renault, de ex la R12 cu un singur circuit de franare, era integrata in interiorul pompei de frana. Mai sunt si alte modele de Renault care o au integrata. Si mai toate masinile care nu prind niciodata aer la franale de pe spate au asa ceva in pompa sau atasat , asa cum am eu.

13 Nov 2008, 09:55:
QUOTE(Thanatos @ 13 Nov 2008, 08:21)
Ca sa traga aer ar fi trebuit sa ai presiune negativa in instalatie. Si nu ai. Deci nu poate sa traga aer, poate numai sa scuipe lichid afara pe vreo gaurica in conducta.

Cat despre diferentele diesel versus benzina, se regasesc numai in suspensii, nu si in sistemul de franare. Oricum sistemul de franare este supradimensionat la orice masina. Adica e in stare sa opreasca de 3-4 ori masa totala a masinii, nu se pune problema ca pentru 100 de kilograme in plus cat are un motor diesel sa pui alt sistem de franare.
*




1. presiune negativa??? spune maeste VID ... In prima faza stai si te uiti la monitor... ce a vrut sa spuna?....
2. Ai dreptate cu masa masinii versus capacitatea de franare.


This post has been edited by AlexanderCarstoc: 13 Nov 2008, 08:55


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thanatos
post 13 Nov 2008, 10:48
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 22 July 08




Serifule, in vid presiunea este 0. Foloseste cu incredere wikipedia daca manualul de fizica e prea departe.

Iar pompe hidraulice cu efect de suctiune (care sa traga lichidul) inca nu s-au inventat.

Probabil ca cilindri hidraulici cu dubla actiune de pe excavatoare ti-au dat ideea nastrusnica de suctiune, dar te asigur ca acei cilindri hidraulici tot pe compresia lichidului hidraulic se bazeaza. Doar ca au dublu circuit si pentru un ochi neavizat se creeaza senzatia ca cilindrul revine prin suctiunea lichidului. Fals.

Asadar, intr-un circuit de franare nu numai ca ai tot timpul presiune pozitiva, dar este si supraunitara.

This post has been edited by Thanatos: 13 Nov 2008, 12:08


--------------------
Renault Scenic RXE 1.6 16V 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 13 Nov 2008, 19:35
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i





2. o mica greaseala se paote trece cu vederea.
3. daca ai citi de la inceput ai vedea ca am scris cum si de ce vine lichidul inapoi in pompa.
4. pe forum nu cred ca sunt numai doctori (În tehnică se spune "o depresiune")


sa avem o zi faina


Urmatorul atac va avea repercursiuni.

QUOTE
e) Nu este permis atacul la persoana. Nu atacati persoanele ci ideile lor.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thanatos
post 15 Nov 2008, 08:28
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 301
Joined: 22 July 08




1. Nu
2. Nu e mica greseala
3. Am citit de la inceput. Returul lichidului in pompa se beazeaza pe diferentele de presiune. Presiuni care oricum sunt pozitive si supraunitate TOT TIMPUL.
4. Nu mai ai credibilitate la capitolul tehnica. Trebuie sa muncesti mult ca sa ti-o recapeti.

5. Cu ziua buna sunt de acord. La fel si tie.

This post has been edited by Thanatos: 15 Nov 2008, 08:29


--------------------
Renault Scenic RXE 1.6 16V 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 15 Nov 2008, 08:37
Post #35


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Sistemul Bendix de pe R19 a fost subdimensionat rau, fiind folosit cel de pe Clio fara modificari.

Din punctul meu de vedere ai 2 solutii cat se poate de clare:
1. Schimbi tot ce e trebuie schimbat la sistemul tau actual cu piese noi, nu cu improvizatii si second-handuri.
2. Urmezi sfatul lui BigBear, pe care il sustin si eu.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 15 Nov 2008, 10:27
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(Thanatos @ 15 Nov 2008, 09:28)
1. Nu
2. Nu e mica greseala
3. Am citit de la inceput. Returul lichidului in pompa se beazeaza pe diferentele de presiune. Presiuni care oricum sunt pozitive si supraunitate TOT TIMPUL.
4. Nu mai ai credibilitate la capitolul tehnica. Trebuie sa muncesti mult ca sa ti-o recapeti.

5. Cu ziua buna sunt de acord. La fel si tie.
*


Oke, poate am fost putin intepat, dar intoarcere lichidului in pompa nu este data numai de diferenta de presiune. Daca ar fi asa , pompa nu ar mai avea arcuri in capatul pistaonelor, iar sabotii nu ar mai avea arcuri. Acum la saboti o sa-mi spui ca ii rigidizeaza si ca ii tine fixi...totodata asigurandule si mobilitate.
Stiu ca deblocarea se face si cu ajutorul ovalitatii native, constient generata, a tamburului si fularii discului de frana. Dar in final, cand lichidul revine in pompa, atunci se produce buba, intra aer pe la garniturile pistoanelor de la rotile spate.


QUOTE(R19/16v @ 15 Nov 2008, 09:37)
Sistemul Bendix de pe R19 a fost subdimensionat rau, fiind folosit cel de pe Clio fara modificari.

Din punctul meu de vedere ai 2 solutii cat se poate de clare:
1. Schimbi tot ce e trebuie schimbat la sistemul tau actual cu piese noi, nu cu improvizatii si second-handuri.
2. Urmezi sfatul lui BigBear, pe care il sustin si eu.
*




Te rog sa-mi spui de ce esti in potriva acestul sistem cu dubla supapa, folosit chiar si de Renault la unele modele. Iti dau exemplul pe care l-am dat si mai sus, R12 cu simplu circuit si R8 cu simplu circuit, ambele aveau integrata o supapa ingenioasa in fata pistonului. Nu este o solutie artizanala, este folosita si de alti constructori, cu siguranta este mai ieftina decat sa o bagi in interiorul pompei.

Va dau si 2 exemple. Am condus o vreme o Dacia Break din 2001. Saptamanal aeriseam franele pe spate si nu exagerez. Pana intr-o zi cand mi-am adus aminte si l-am rugat pe tatal meu sa-mi faca reductia respectiva. Urmatorii 2 ani, apoi am trecut la Renault 11, nu am mai stiut de problema.
Si exemplul 2. Dacia Berlina din 2002. Am fost cu omu la service si as schimbat tot, masina fusese lovita pe dedesupt si avea conducta rupta, asa ca a schimbat tot. Omu a vrut sa nu mai aiba probleme.... Si a inceput, servo, pompa, conducte, repatritor, pistoanele de pe spate si sabotii...2 luni de zile a inebunit, mergea la service, schimba garnituri, facea aerisiri si asa ma ideparte. Au trecut 4 luni de cand a montat supapa, pozitia pedalie de frana este aceeasi si fermitatea franei neschimbata...

Am pus si pe 11....nici nu va imaginati cat de mult se schimba frana.smile.gif


Eu mi-am argumentat cum am stiut mai bine si in special din experiente...smile.gif

Sa avem o zi tare!


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MDM
post 20 Nov 2008, 22:49
Post #37


Fan Renault


Group: Members
Posts: 163
Joined: 29 August 06
From: Cluj




Spui tu ceva AlexanderCarstoc, si cred ca multi ar trebui sa-i dea dreptate......sistemul propus de tine ce face, asigura o functionare mai buna a sistemului de franare, mai prompta, as indrazni sa spun mai sigura, si din fericire cu costuri scazute de executie.....insa limitat de parametrii constructivi ai masinii....ceea ce a relatat BiGBearRO, asigura insa o marire a parametrilor sistemului de franare, din pacate cu costuri mai mari, cu efort ceva mai mare, si daca nu e facut de cineva care sa stie ce face, as indrazni sa spun ca ar putea fi chiar riscant. Punctul forte aici este insa faptul ca puterea de franare creste semnificativ, precum si rezistenta la oboseala a sistemului se mareste. Fiecare alege varianta care crede ca i se potriveste, si nu cred ca e cazul sa va aprindeti asa, deoarece nici unul din noi nu poate impune celuilalt ce sa faca. cheers.gif


--------------------
Renault 25 TX 1989; 19 1,8 90CP, 1993; Laguna 1,6 16v, 107CP, 1998
Fan Renault inrait !!!!!!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 21 Nov 2008, 15:06
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




eu mi-am facut singur toata povestea, pot sa spun ca este de complexitate medie, iar daca ai deja sistem de franare LUCAS este chiar simplu.
Cel mai greu de gasit sunt suportii de etrier.
Costurile sunt intradevar mai mari.


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clus1986
post 26 Jan 2009, 19:23
Post #39


clus1986


Group: Members
Posts: 26
Joined: 29 March 08
From: brasov




Salut .Am si eu o problema .Azi cand m-am dus la munca cu masina ,la o intersectie am calcat frana mai tare un pic ,deodata sa auzit o trosnitura undeva in fata sau in spate nici nu stiu unde dar chestia e urmatoarea ,in mers imi troncane undeva la o roata iar cand pun frana parca se rupe masina in doua ,troncane rau de tot undeva la roti si pedala incepe sa faca ,ca un abs pe gheata tremura rau de tot .trebuie sa-i desfac pitin si sa ferific pompa de frana sa verific etrierele fata si pistonasele si ansamblul frana spate ,ca nu stiu de unde vine si unde a patit ceva .Dati-mi va rog un sfat sa nu ma apuc ca nebunul sa demontez pe acolo .Merci

26 Jan 2009, 19:24:
Salut .Am si eu o problema .Azi cand m-am dus la munca cu masina ,la o intersectie am calcat frana mai tare un pic ,deodata sa auzit o trosnitura undeva in fata sau in spate nici nu stiu unde dar chestia e urmatoarea ,in mers imi troncane undeva la o roata iar cand pun frana parca se rupe masina in doua ,troncane rau de tot undeva la roti si pedala incepe sa faca ,ca un abs pe gheata tremura rau de tot .trebuie sa-i desfac pitin si sa ferific pompa de frana sa verific etrierele fata si pistonasele si ansamblul frana spate ,ca nu stiu de unde vine si unde a patit ceva .Dati-mi va rog un sfat sa nu ma apuc ca nebunul sa demontez pe acolo .Merci

This post has been edited by clus1986: 26 Jan 2009, 19:24


--------------------
renault 19 txe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 26 Jan 2009, 20:53
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




intr-o prima faza desfa etrierii si verifica placutele.
curata bine culisele de la etrieri si greseaza-le.
dupa aceea vezi daca se schimba ceva


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 27 Jan 2009, 10:51
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Daca mai ai placutele, sau penele de la placute, eu zic sa te uiti urgent
sa nu ramai si fara "ABS". Spor la treaba.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 27 Jan 2009, 12:26
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Daca troncane, desfaci pe fata, asa cum se spune si mai sus. Daca ai probleme pe spate, la tamburi, atunci freaca continuu si este alt tip de zgomot.

Spor!


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clus1986
post 27 Jan 2009, 18:28
Post #43


clus1986


Group: Members
Posts: 26
Joined: 29 March 08
From: brasov




am gasit ce avea ,la roata stanga spate aveam ferodourile desprinse de pe cleme se plimbau in voie prin tambur ,am cumparat altele noi azi iar maine daca e vreme frumoasa o sa le si montez ,dar totusi mai am o problema la roata stanga fata nu in curbe doar la drum intins am o bataie aproape continua sa fie oare de vina rulmentul sau altceva


--------------------
renault 19 txe 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 28 Jan 2009, 00:31
Post #44


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Suspenda masina pe cric ,asigura montand ceva sub ea ,pornesti motorul si bagi in treapta a doua de viteze si in cazul in care diferentialul este inr egula roata suspendata trebuie sa se invarta si eventual sa constati un eventual zgomot la rulment !
Mare atentie , in cazul in care pe roata suspendata se opune o forta ( frecare in rulment, frana de serviciu , o apasare manuala , diferentialul va simti si va cupla roata opusa ( demararea masinii ) ! Deci atentie sporita pentru siguranta ta si a celor din jur.


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 28 Jan 2009, 11:13
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




QUOTE(clus1986 @ 27 Jan 2009, 19:28)
am gasit ce avea ,la roata stanga spate aveam ferodourile desprinse de pe cleme se plimbau in voie prin tambur ,am cumparat altele noi azi iar maine daca e vreme frumoasa o sa le si montez ,dar totusi mai am o problema la roata stanga fata nu in curbe doar la drum intins am o bataie aproape continua sa fie oare de vina rulmentul sau altceva
*


E, nu ma asteptam sa cada sabotii, cel mult sa se desprinda ferodoul de pe ei. Oricum, bine ca ai aflat de unde si ca o poti rezolva.
Sa iei in calcul pentru zgomotul de fata ca poate sa fie facut si de planetara. Mie imi facea continuu in linie dreapta, in viraje, si cel mai tare in virajele de dreapta, dar culmea era planetara din stanga.

QUOTE(vepman_ro @ 28 Jan 2009, 01:31)
Suspenda masina pe cric ,asigura montand ceva sub ea ,pornesti motorul si bagi in treapta a doua de viteze si in cazul in care diferentialul este inr egula roata suspendata trebuie sa se invarta si eventual sa constati un eventual zgomot la rulment !
Mare atentie , in cazul in care pe roata suspendata se opune o forta ( frecare in rulment, frana de serviciu , o apasare manuala , diferentialul va simti si va cupla roata opusa ( demararea masinii ) ! Deci atentie sporita pentru siguranta ta si a celor din jur.
*


In principui sunt de acord cu tine, dar o frecare de rulment nu este suficienta pentru a misca masina. Iti spun din experienta, rulment care nu se mai misca in bile si direct pe fuzeta....si foarte greu, cu incalzire de roata.
Dar oricum, o masura de sigurnata in plus nu strica.

clus1986, incearca sa pui sub masina altceva mai solid, nu un cric. Un butuc de lemn, o capra speciala auto. Ceva care sa o rigidizeze mai mult. Iar daca dai si riata jos, sa o pui sub masina...


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulius06
post 2 Jun 2009, 17:51
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 27 July 08
From: Bucuresti-Dragasani




Ma poate ajuta cineva,va rog?mi s-a rupt distantierul(sper ca spun corect) de la saboti.am cautat la mai multe firme de pise auto si mi-au spus ca nu se gasesc in romania.
Am fost si la Renault...mi-au spus ca sistemul nu ar fi original de renault.ar trebui sa fac comanda care ar dura 10-12 zile si m-ar duce la 1000 lei cu tot cu montat.
Am cautat si la dezmembrari si ...nimic.Mai trebuie sa revin maine cu un telefon la un centru in berceni.Vineri ar trebui sa plec cu ea in Spania ... sad.gif
Daca ma puteti ajuta...platesc oricat(in limita rezonabilului)

2 Jun 2009, 18:20:
si o poza...

This post has been edited by iulius06: 2 Jun 2009, 18:20

Attached thumbnail(s)
P1060539.JPG ( Size: 86.56k ) Number of downloads: 563


--------------------
Renault 19-GTD 1989 - Z-5013_AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renault19tse
post 2 Jun 2009, 18:33
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.318
Joined: 8 April 07




salutare.
du-te la un magazin de piese si cere kit de reparatie pentru frane spate.
gasesti sigur...am gasit si eu asa ceva mai demult la magazin de piese import.
daca nu la dezmembrari, dar trebuie sa iei tot ansamblul...


--------------------
Renault 19&21 19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara
Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulius06
post 2 Jun 2009, 19:25
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 27 July 08
From: Bucuresti-Dragasani




La piese auto am cerut doar distantierul si au zis ca nu se gaseste in Romania.Poate reusesc daca cer tot kit-ul.
Mersi mult.O sa merg maine ,poate reusesc...


--------------------
Renault 19-GTD 1989 - Z-5013_AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djmihai_82
post 3 Jun 2009, 10:06
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 19 December 07
From: sibiu




Nu se gaseste in romania....de zici ca e bugati,incearca si la alt service sau schimba tot kit-ul de ferodouri si ai scapat


--------------------
renault 19 phase 2 1994,1721 cc 66kw, - sb
mandru posesor de R19 :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 4 Jun 2009, 10:18
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




ferodourile spate cu tot cu sist reglaj sunt 75 ron .
da du-te la magazin piese dacia si exista posibilitatea sa mearga de la solnitza logan etc.... e acelasi principiu la toate!


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulius06
post 4 Jun 2009, 17:24
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 27 July 08
From: Bucuresti-Dragasani




ms mult.am lgasit la dezmembrari cu 300 lei tot sistemul


--------------------
Renault 19-GTD 1989 - Z-5013_AG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zeu_4u_sweety
post 5 Jun 2009, 08:10
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 793
Joined: 7 December 07




3 milioane blink.gif in banii astia luai toata puntea spate sad.gif
sau te referi la 300 de mii?


--------------------
BMW 318 1998/touring/M43
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 8 Jun 2009, 01:02
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




am cumparat si eu un set de distantiere de-astea.. intr-adevar chiar daca nu sunt de bugatti nu se gasesc in Romania. Mi-au adus la comanada din Germania si m-au costat 130-140 roni pt ambele roti doar ca mi le-au adus pe amandoua pentru aceeasi parte. Noroc ca mai aveam ceva resturi de mecanisme si le-am facut sa mearga ok pe ambele roti. In legatura cu eficientizarea sistemului de franare prin adaptarea acelei supape mi se pare o idee buna, low cost si cred ca daca as pune pe masina asa ceva nu as mai avea nevoie vreodata de sistemul de autoreglare.... pt ca folosind supapa isi face singura autoreglarea dupa gradul de uzura a ferodourilor.. zic bine? iar ca fapt divers o punte spate costa undeva la 4-5 milioane si una de 16 V cam 200 de E.. cel putin astea-s preturile din Bacau si ce rost avea sa iei toata puntea pt 2 suruburi? pistonasle nu cred ca le mai foloseai... ferodourile nici atat


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 7 Feb 2010, 17:26
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




salutare,legat de probleme cu frinele.Roatade pe fata la r 19 al meu ramine infrinata iar pedala este foarte tare,am skimbat garnitura de la pistonul etrierului si nimic nou.problema apere numai cind estetimp ploios ,in rest nu se infrineaza.am sist bendix,daca are cineva idee multe multumiri excl.gif


--------------------
renault 19 1990 tse carburetie e6j - PH09GDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 8 Feb 2010, 11:53
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Problema este din pompa de frana.
Nu revin pistoanele din pompa in pozitia normala de repaus. Cand nu ai frana apasata trebuie sa circule lichidul liber intre roata si vasul de expansiune al mompei. Desfaci pompa de pe servo-frana, desfaci conducta de la roata care ramane infranata si agaugi sau scoti saibe, intre pompa si servo-frana, pana cand aerul pe care il va pompa usor alta persoana pe conducta de la roata ajunge in vasul pompei.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 12 Feb 2010, 23:40
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




salutare,si multe multumiri,sa rezorvat nu se mai infrineaza este ok.Toate cele bune forum-istilor


--------------------
renault 19 1990 tse carburetie e6j - PH09GDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 16 Feb 2010, 01:13
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Care era problema????


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
treishu
post 16 Feb 2010, 11:23
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 14 November 09




probabil culisele ruginite..


--------------------
Renault 5 1990 Cabrio
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 15 Nov 2011, 00:08
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




SAL,SA TRAIASCA R19.DIN NOU ACEEASI PROBLEMA SE INRINEAZA ROATA FATA STINGA REVINE GREU PISTONUL, CRED CA ALTA EXPLICATIE NU VAD DISCURI NOI PLACUTE NOI GARNITURI NOI IN ETRIER SI A INCEPUT SA FIE SI PEDALA TARE CE POATE SA REZOLVE ASTA??SANATATE SI VIATA LUNGA R 19


--------------------
renault 19 1990 tse carburetie e6j - PH09GDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 21 Nov 2011, 23:31
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




saptamina asta nu a mai plouat ,nu se mai infrineaza si am puse frinea brusc ,nu se mai ramine infrinata


--------------------
renault 19 1990 tse carburetie e6j - PH09GDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 01:04
Dacia