Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 -Green Frog
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
sobolan
am vazut si eu stiam ca grila aia intra plug-and-play pe 1300 si nu trebuie nici un ochelar special.....poate pe 1310 cum am eu sa trebuiasca.....si nu e raritate,m-am impiedicat de una prin remat,daca o mai gasesc maine acolo o sa o iau......
Victorine
Multumesc mult pentru info legat de pasaje! Interesant ca ajunge pana usa rezervorului...
Daca faci lucrarea, ar fi grozav sa pui si niste poze.
sobolan
da,pun...mai pe joi-vineri ma apuc de ea.....
iustin_uap
QUOTE(sobolan @ 29 Aug 2016, 19:51)
am vazut si eu stiam ca grila aia intra plug-and-play pe 1300 si nu trebuie nici un ochelar special.....poate pe 1310 cum am eu sa trebuiasca.....si nu e raritate,m-am impiedicat de una prin remat,daca o mai gasesc maine acolo o sa o iau......
*



Daca ai avut noroc si-ai dat de una, asta nu inseamna ca automat mai gasesti nu stiu cate. Original venea cu niste ochelari mai scurti. Din ce-am vazut, ma indoiesc ca merge in combinatie cu ochelarii pt. grilele de plastic, dar nu bag mana-n foc pt. ca n-am avut cu ce sa testez. Poate o iei si lamuresti tu misterul.
[attachmentid=1628041545]
sorin105
QUOTE(iustin_uap @ 30 Aug 2016, 18:47)
Daca ai avut noroc si-ai dat de una, asta nu inseamna ca automat mai gasesti nu stiu cate. Original venea cu niste ochelari mai scurti. Din ce-am vazut, ma indoiesc ca merge in combinatie cu ochelarii pt. grilele de plastic, dar nu bag mana-n foc pt. ca n-am avut cu ce sa testez. Poate o iei si lamuresti tu misterul. 
[attachmentid=1628041545]
*


Ochelari sunt mai scurti si nu merg pusi pe grila de plastic.

Am īncercat sa fac o combinatie dar nu a reusit,ramane spatiu mare.
sobolan
eu tot nu pricep cu ce m-ajuta grila aia....imi da vreo 3 cai in plus la motor sau ce ? biggrin.gif se raceste radiatorul mai ok cu ea ? sau e doar de aspect ,adica o chestie de genul "eu am si tu n-ai" !
Promit ca am sa iau grila aia,am sunat la ala azi sa o dea deoparte.......e buna la vanzare,de asemeni mai am unele chestii de 1300 printre care si un motor frantuzesc,e inscriptionat VL pe bloc sub galerii,aceeasi inscriptie VL am vazut-o ieri pe blocul loganului,deci sigur motorul ala e frantuzesc......deasemeni are un numar de serie foarte lung,alt tip de placuta si parca e 810-02 daca nu ma insel....o sa-l disec eu cand am timp sa vad ce zace prin el....
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 30 Aug 2016, 21:05)
printre care si un motor frantuzesc,e inscriptionat VL pe bloc sub galerii,aceeasi inscriptie VL am vazut-o ieri pe blocul loganului,deci sigur motorul ala e frantuzesc......deasemeni are un numar de serie foarte lung,alt tip de placuta si parca e 810-02 daca nu ma insel....o sa-l disec eu cand am timp sa vad ce zace prin el....
*


Blocul Loganului este turnat in Spania (poate si Turcia), cele din fonta, ca "monstruletul" de Tico radmasa.gif se toarna la Uzina. Explicatie: frantujii au desfiintat turnatoria de fonta.
sobolan
atunci blocul ala de dacie unde e turnat sau ce e cu el ? wacko.gif
sobolan
Din lipsa de timp si mici probleme cu sanatatea am dus azi doua troace(loganul si dacia) la un hodorog batran biggrin.gif ,i-am lasat si aparatul de sudura mig in portbagaj ca sa faca treaba ok...omu' mai da cu autogenul in lipsa si mie nu-mi place dry.gif ....adineaori am fost de le-am adus ,maine o sa pun poze cu ce mi-a facut.....
E vorba de aripa spate la logan si o mica fisura de vreo 3cm in fusta fata la dacie care cica a degenerat intr-un petec de 5/5cm si mici puncte la capul de lonjeron.........vad eu maine pe cine bat smile.gif ,acu e cam intuneric si nu prea inteleg eu ce-i pe dedesubt la dacie.....
Victorine
Chiar, sa pui poze, sunt curios cum a iesit aripa de la logan cu kitul de reparatie... ieri am lasat-o si eu pe a mea la tinichigerie + vopsit complet. Sper sa ma scape de rugina, macar pentru urmatorii 2 ani...
Nu stiu cum sa rezolv in schimb mici zone de care probabil nu o sa se atinga: oala amortizorului spate stanga, am praf de rugina sub flansa/saiba de pe tija in portbagaj si la sudura surubului care tine roata de rezerva. Ma gandesc inclusiv la un convertor de rugina.
Sunt foarte suparat pe dacia la partea cu rugina...
Ov
QUOTE(sobolan @ 6 Sep 2016, 22:34)
aparatul de sudura mig in portbagaj ca sa faca treaba ok...
*



dai cu butelie sau cu sarma flux?
ce aparat ai?
ma mananca infiorator sa-mi iau si eu unu', dar ar fi problema buteliei care in general doar se inchiriaza si nu prea-mi convine asta.
sobolan
sarma flux...in mediu liber degeaba dai cu argon,ti-l sufla repede vantul....asa dand cu sarma flux te doare la basca,mai lasa zgura fina da' o ciocanesti...daca o iei pe alta parte costa a dracu' de ieftin si argonu' ala.....telwin e tigaia.....
Ov
telwin de care?
eu spre asa ceva as tinde. Treaba e ca am un voucher de 600 de lei la scarbele astea de la emag si practic as lua "minunea" asta cu 1500 de lei.

oricum ma voi hotara dupa weekendul asta cand ajung la tara, desfac sportiva si vad daca-s in stare s-o fac singur sau nu icon_mrgreen.gif
bucatzel
o gizas... amu' io stiu ca sudorii buni is rari, da' apuca-te si tu de ceva ce-ti permiti sa arunci, ca sudor amator.
Alex1300BV
@Ov: este un topic cu sportiva? ar fi interesant sa vedem masina... Spor la treaba cu ea!
Ov
Nu e topic, nici eu nu stiu exact cum arata ca n-am vazut-o decat jumatate de ora smile.gif)
Dar dupa ultima experienta cu tinichigii, am ajuns la concluzia ca mai bine fac cu mana mea si asta.
Alex1300BV
Ramānem curiosi sa vedem sportiva smile.gif
Si Felicitari pt achizitie!
DACIOTUL_97
QUOTE(Ov @ 7 Sep 2016, 12:11)
Dar dupa ultima experienta cu tinichigii, am ajuns la concluzia ca mai bine fac cu mana mea si asta.
*



Cel mai bine e sa ti-o sudezi tu singur,nu se mai gasesc tinichigii care sa lucreze atent si ingrijit.In cateva luni de experimentat pe table banuiesc ca se fixeaza ceva si se formeaza cat de cat mana pentru sudura...
sobolan
http://www.depozitudescule.ro/mig-195--apa...ip-migmag_1265/

eu l-as lua pe asta ,nu e nevoie de scule performante pentru uz casnic ca doar nu sudezi zi de zi si in regim industrial.....

ce am eu e cam asa http://www.depozitudescule.ro/bimax-152-tu...tip-migmag_298/

si ce am pozat azi....la dacie o sa finisez sudura un pic si asa ramane,am dat grund mai mult pentru ca a naibii vopsea se cam cojea,acolo n-am dat jos tot si am dat peste in iarna,am zis ca-i sub bara si nu se vede.....nu mai dau cu kit acolo,e o portiune supusa la vibratii si noroi.....vopsea direct.....
Victorine
Cum 0lanuiesti sa protejezi zona sudata pe dinauntru?
sobolan
cu mult ulei(nears),prin stropire prin interior....ceara are multa prin praguri, are la greu.....
Victorine
Ala n-o sa se scurga?... + ca interiorul aripii pe dreapta cu usa de la rezervor este expus la umezeala, noroi, pamant, etc. Intreb ca si eu as vrea sa protejez cumva lucrarea cand e gata. NU stiu cum o sa faca tinichigiul/ vopsitorul.
sobolan
gresesti...orificiul la rezervor comunica cu exteriorul dupa contra-aripa,acolo la mine e ok,aia e zona de posibile probleme si deasupra,eu am dat-o cu smoala-autovapant biggrin.gif acolo demult si inca e ok.....odata dat ulei pe interior acolo moare.....daca dau ceara se intareste repede si n-ajunge sa intre peste tot,drept dovada faptul ca era mancata la incheietura de jos si mai sus ceara radea la mos si tabla era ok,mi-a aratat ce-a scos azi si din logan si din dacie de la capul de lonjeron(un faras de pamant)......pentru o mai buna scurgere de la orificiul rezervor pui un gat de dci cu stut de scurgere dar la dracu tre' sa dai jos rezervorul,multa bataie de cap.....
harby ;))
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 7 Sep 2016, 11:56)
Cel mai bine e sa ti-o sudezi tu singur,nu se mai gasesc tinichigii care sa lucreze atent si ingrijit.In cateva luni de experimentat pe table banuiesc ca se fixeaza ceva si se formeaza cat de cat mana pentru sudura...
*



Inseamna ca eu am fost un caz fericit la a doua incercare. Chiar sunt foarte multumit de cum s-a lucrat la service. E drept, in Pitesti nu prea mai exista lume serioasa pe treburi de amploare, iar cei de la Bucuresti de la service asta fac deobicei. Nu ca ii laud excesiv, dar ce e bun, e bun!

@sobolan arata tare bine pasajul la logan. Si eu la un van din 2008 am puncte pe buza,insa nimic grav. Mai grav e pe sub podea, in laterale, puncte multe de rugina aparute pe sub teroson...
sobolan
QUOTE(harby)
puncte multe de rugina aparute pe sub teroson...
*



la fosta dacie din 98 am patit asa,se smulgea rahatu' ala cu mana pe portiuni mari si dedesubt era ruginita.....am impresia ca n-au fost decapate bine inainte de a da cu insonorizanutul asta pentru ca el(insonorizantul) e bun........la logan n-am nici o problema la plansee sau altele,a fost inspectata bine acum pe rampa.....mai bun rahatul ala de autovapant ieftin(smoala de aia neagra smile.gif ) ,la dacie cel putin e ultra-ok,curatata bine si apoi dat......
DACIOTUL_97
Stefan,in cazul tau a fost vorba de noroc,eu unul nu voi mai trimite masina la nici o natie de tinichigiu pentru ca nu mai am incredere deloc.Mai bine imi bat capul eu singurel sa invat sa sudez,apoi sa lucrez la masina.
Alex1300BV
@ Ov: si cum este sportiva cumparata?
sobolan
tachineaza-l....m-ati facut curios si pe mine smile.gif
Ov
semi varza, dar am de gand sa-mi fac scoala de tinichigerie pe ea

o cheama Fulgerica:

Alex1300BV
cāti km are? care e povestea ei?
Spor la munca!
sobolan
frumoasa masina ! smile.gif


azi am facut rapid 110km dintr-o bucata,extraurban.....am facut plinul la plecare si la sosire in acelasi punct....au intrat 5 litri....eco,ce palaria mea smile.gif
sobolan
azi iar 100 km....mers din plin in plin...la fel,cam 5%....60-70 in a4-a consuma putin tare ....... smile.gif ,am aproape o mie de km cu motorul asta,pana acum a mers ca la carte.
Logan-ul e aproape gata de vopsit,mai am cateva zile de asigurare la dacie si apoi iar n-am cu ce merge,meganul e la tara,i-am schimbat kitul de distributie,nu mai are asigurare radmasa.gif ,tre' sa termin troaca de logan,dacia va ajunge intr-un garaj si va zace acolo pana la primavara,asa cred.....intentionam s-o duc la rabla dar s-ar putea s-o scap de remat si s-o pastrez,mai vad eu,problema la mine e spatiul,nu-mi convine sa inchiriez garaje,ies in faliment biggrin.gif iar cu un voucher ma scot pana la 2100E la o masina noua,asta aveam de gand,la vanzare nu iau 2100 pe dacie......
maho
Daca poti sa mergi cu 60-70 extraurban... la mine asta-i viteza de "urban". 04.gif
Maiorul
QUOTE(sobolan @ 11 Sep 2016, 22:10)
azi iar 100 km....mers din plin in plin...la fel,cam 5%....60-70 in a4-a consuma putin tare ....... smile.gif  ,am aproape o mie de km cu motorul asta,pana acum a mers ca la carte.
Logan-ul e aproape gata de vopsit,mai am cateva zile de asigurare la dacie si apoi iar n-am cu ce merge,meganul e la tara,i-am schimbat kitul de distributie,nu mai are asigurare radmasa.gif ,tre' sa termin troaca de logan,dacia va ajunge intr-un garaj si va zace acolo pana la primavara,asa cred.....intentionam s-o duc la rabla dar s-ar putea s-o scap de remat si s-o pastrez,mai vad eu,problema la mine e spatiul,nu-mi convine sa inchiriez garaje,ies in faliment  biggrin.gif iar cu un voucher ma scot pana la 2100E la o masina noua,asta aveam de gand,la vanzare nu iau 2100 pe dacie......
*




Tinichigiul la care ai fost unde are cartierul general ?
Poate ajung si eu pe la el cu o problema .......ajung destul de des in GL , ma gandesc ca poate ies mai ieftin ca in Buc.
sobolan
QUOTE(maho @ 12 Sep 2016, 10:35)
Daca poti sa mergi cu 60-70 extraurban... la mine asta-i viteza de "urban". 04.gif
*



urban merg tot la fel.....am o cutie cacacioasa rau in sensul ca trage grav de tot,rupe anvelopele daca demarez brusc dar viteza ciuciu,se tureaza motorul aiurea.....are rapoarte de tractiune,extraurban la 80 am cam 3000rpm dupa ureche.....asta e,ce sa fac ? sleep.gif motorului de 1.4 nu prea-i plac turatiile mari dupa 3500,am mai scris undeva,e motor patrat,are cursa egala cu alezajul,are cuplul maxim la turatii mai mici decat ala de 1300,parca asa stiu eu,corectati-ma daca gresesc....
BTW: cred ca ii pun cutia in 5 daca oi mai tine-o....vad eu la primavara.....sau poate dau de una mai veche de prin 75 si pun tot in 4 da' o desfac eu sa vad ce grup are prin ea ca stiu ca-s unele vechi in 4 care fug cu 120.....trag tot pe una in 4 ca am planetarele meseriase si n-as vrea sa pun romanesti iar ca aia in 5 le are mai scurte.....


QUOTE(Maiorul @ 12 Sep 2016, 12:08)
Tinichigiul la care ai fost unde are cartierul general ?
*



prin zona pietei centrale,ideea e ca-i batran omu' si cam greu se lasa convins,plus ca mai are lucrari pe cap,lucreaza mai mult pe autogen......e meserias bun oricum ! ma anunti daca e ceva si vorbesc cu el.....
maho
Si eu am aceeasi cutie, dar ori merg 80-85 (daca nu-mi permit conditiile mai mult) ori 95-100. Cel mai mult zgomot e intre 87-93, la rezonanta.
bucatzel
mai suiti-o si pe autostrada tongue.gif. Asa am ajuns sa regret ca am pus cutia in 4 inapoi in locul celei in 5.
sobolan
QUOTE(bucatzel @ 12 Sep 2016, 14:57)
...am ajuns sa regret ca am pus cutia in 4 inapoi in locul celei in 5.
*



eu regret ca n-am pus-o pe aia in 5 dar mai vad.....
Intrebare: daca am motor de 1400 se mai incadreaza la vehicule istorice ?in carte il trec oricum fara probleme.....

si azi....la pescuit ! smile.gif
DACIOTUL_97
QUOTE(sobolan @ 12 Sep 2016, 21:15)
Intrebare: daca am motor de 1400 se mai incadreaza la vehicule istorice ?in carte il trec oricum fara probleme.....

si azi....la pescuit ! smile.gif
*



Cred ca da,ca la mine nu se mai incadreaza cu 1.6.
Daciotul_98
in 83 nu prea erau motoare 1.4
sobolan
Stiam asta,nu-s cretin dar decat unu' de 1300 lesinat si cu blocul fisurat ,pana mea,ce era sa fac ? varianta cu sudura cade,am fost la vreo 3 meseriasi care mi-l faceau ca la carte dar tot ei mi-au zis ca nu garanteaza cu durata sudurii,alt bloc de 1300 gaseam da' tot avea alta serie si am zis gata cu antichitatile......il aveam pe asta refacut,e din 98,e ok,refacut complet,merge stas....
Teoretic e tot motor de dacie,a fost pus de fabrica pe alte masini mai noi dar cu aceeasi caroserie,RAR-ul il accepta,de ce nu l-ar accepta retromobilul ?
BN64FLO
RAR-ul in accepta, dar stii de cat te scobeste? Iti spun eu, aprox 900 de lei, pe cand daca puneai acelasi cod era aprox 150, astea toate fara ITP si schimbare CIV/carte....bag plwa in capu' lor de romani, le trebe omologare pt motor de dacie, pus pe dacie mad.gif
DACIOTUL_97
S-ar putea ca pretul sa varieze de la judet la judet.Mi se pare o porcarie sa dai atatia bani pentru o serie nenorocita...
sobolan
QUOTE(BN64FLO @ 13 Sep 2016, 22:57)
RAR-ul in accepta, dar stii de cat te scobeste? Iti spun eu, aprox 900 de lei,
*



cineva te-a dezinformat...te costa vreo 200 ron,niste hartoage scrise si un test de noxe.....si eu spun din ce-am vorbit cu ei nu din amintiri smile.gif
DACIOTUL_97
E valabil si pentru un motor 1.6 ?
sobolan
probabil ca da.....stiu ca s-au montat si pe berline direct din fabrica.....1310T.
BN64FLO
Nu vorbesc din amintiri, am fost la ei, mi-am facut programare, spunandu-mi-se ca e vreo 150+ITP, cand ajung la rand, imi spune inspectorul ca ne fiind acelasi cod, e vreo 900 ca trebe omologat, nu numai rescrisa seria wink.gif in 17 e un an de cand am patit treaba asta...motor 102-13 din 98 in loc de 810-99 din 86
sobolan
ma descurc eu,fara 900 wink.gif ...nici nu m-a durut asa tare treaba asta,nici timp nu prea am avut da' o rezov curand smile.gif
BN64FLO
ok, succes! si eu as fi vrut sa fac treaba asta
sobolan
pai si ce-ai facut pan' la urma?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.