ba da,la pretul ala,isi merita banii din plin,nu ascunde nimic,eu zic ca e cu mult peste multe masini "atestate" si o consider o masina nu noua dar destul de "corecta"......mai jos n-o dau eu
,dac-oi da-o pan' la urma ca nici eu nu-s hotarat .....
btw: motorul de pe ea(cel actual) m-a ajuns cu totul usor peste 1000 ron.....
Ce am facut la el :
-blocul a fost curatat cu soda caustica peste tot ,
-arborele e st,nou,romanesc oem
-i-am pus set motor nou Mahle cu pistoane tribocotate
,
-cuzineti noi romlag,
-pompa ulei noua(de data asta de uzina),
-chiulasa lui a ajuns la un atelier specializat in chiulase pe la planat,refacut asezarea la valve si montat simeringuri noi la supape.
-axa cu came e ca noua si ea,
-tacheti noi de uzina
-rampa culbutoarelor noua de uzina.
-distributia e noua(am pus kit Sachs),patina e rolast.
-simeringuri noi peste tot,
-pompa apa noua poloneza Polparts,
-volanta e cu palier marit(logic) pentru ambreiaj de 200,
-ambreiajul e nou fi200,oem,uzina.....
niste poze facute in graba.....
https://postimg.org/gallery/360d0ipoi/ masina asta e noua in proportie de 60% si revizuita 99% .....