Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 -Green Frog
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
95bogdi
am eu una ca aia din 72 wink.gif
daca o gasesc e a ta !
sobolan
vai.....multumesc,iti raman dator,o platesc ,ma imbrac cum vrei tu radmasa.gif etc........

Azi am schimbat ultimele doua bucsi care bineinteles erau rupte si alea.......de la tirantul stanga,treaba de fete,10 minute.....tot fartec..... surprinzator ca "banutii" de la suportul de pe lonjeron erau intacti,nelargite gaurile cum am mai gasit la alte dacii.....tabla groasa are tancu' asta de dacie smile.gif
Din tot si per total is multumit 90% de ea,10% ramane cutia,are cuplu,trage de rupe anvelopele da' viteza canci....la vara o arunc si pun cu 5,omorati-ma da' asta nu prea e cutie de drum lung,doar de oras....
Daca schimb cutia si pun cu 5 mai am sanse de atestare tinand cont ca in rest totul e cum trebuie ?
DACIOTUL_97
Din cate am inteles,nu s-ar accepta mai mult de doua modificari la partea mecanica...sa ma corecteze cineva daca gresesc smile.gif Am trecut si eu la cutie in 5 trepte (dar cu alt motor).Inca nu i-am facut teste la drum lung sau in oras,dar banuiesc ca nu va mai fi asa de chinuita in turatie,cum era cu cea in 4 trepte la viteze mai mari.
sobolan
Din ce m-a lamurit un coleg cunoscator de aici se pare ca o cutie in 5 nu face parte din peisaj la anul masinii mele.......la tine da,s-au pus....
Cutia aia de pe masina mea functioneaza impecabil dar nu pare fiabila decat in oras,afara doar daca mergi cu 70-80,mai sus probabil ca se da la benzina.....nu prea e ceea ce trebuie,eu consider ca o roaba de dacie ca a mea s-ar tine ok la drum cu 110km/h viteza pe care eu nu am cum s-o ating cu actuala cutie pentru ca as chinui enorm motorul......pe fosta dacie din 78 era alta cutie,cu aia am mers si cu 130km/h,erau alte rapoarte,ceva era schimbat in ea......eu mai am o cutie in 4 cu planetare scurte,aia cica ar fugi bine,sa vedem.....

Ieri am mai gasit la cineva o pompa de benzina care arata ca asta oem,cu coada de amorsare,marca ZAW(made in poland),are si niste serii pe ea,pare lucrata bine de tot.....am luat-o si pe asta,am luat boala pompelor de benzina radmasa.gif dar din experienta mea cu daciile e bine ca la drum lung sa ai la tine o pompa de benzina ,o bobina,un capac,sarma si patent.
sobolan
azi ,avand timp,i-am pus un carburator full-reconditionat si reglat ca la carte carfil IRM2AM in speranta ca voi scapa de fenomenul vapour-lock si de pornirile greoaie la cald uneori.....o laie.....la fel,are momente cand o opresc,stau 5 minute si apoi cand sa o pornesc dau lung la cheie si cu pedala de acc apasta,altfel n-o ia......si numai cand e cald afara.....dacia=shit radmasa.gif .....ce-mi place acum ca urc niste pante cu a treia fluierand,cu Carfilul IRMA (de 1300) urcam aceleasi pante cu a doua.....trage incredibil acum,probabil ca trage si benzina mai multa...sigur naughty.gif ...ala IRMA de pe ea trebuie desfacut si curatat complet,e negru tot,scapa pe la garnitura dintre corp si capac si s-au lipit de el toate chestiile,trebuie sa pun una noua,o sa-i rup sigiliul sad.gif ca era nou acum 3 luni,asta e.......

Acu' de benzina iar o luase razna,am desfacut sonda,am dat cu wd-40 pe-acolo,am tras nitel de contactul ala ce calca pe bobinaj aka rezistenta .....pare ca merge,sa vedem......o sonda de cn se potriveste la mine ? aveti idee ? si leg numai papucul de ceas,ala de bec il las in aer.....
BN64FLO
Sonda de cn? Aia e cu imersor si trage benzina pe sus, rezervor de plastic...interesant ce zici de carburatoare, eu pe 1.4 am putere si forta mai buna cu irma decat cu irm2am, is mai bine calibrate jigloarele de aer/benzina...am si consum bun si putere/viteza, am mers 140 si nu tusea...zic de cea din 99, pe TX am pus acuma un carb de lada 1200, rupeee blush.gif asa fain suna cand intra camera 2...astept sa vad daca merita consumul ca mai mult umbla maicamea prin oras eu fiind plecat...scuze de off biggrin.gif
sobolan
Cn erau si alea pe carbelitor,nu neaparat injectie....sonda de benzina de cn carburatie man,de la 86 in sus pana la 99,de aia cu doua cai(bec si ceas) aia de injectie e cum pompa cu tot,e asamblu,nu-mi e de folos.....
Referitor la carburator mie mi se pare ca trage belea cu asta de 1.4.....chiar diferenta e mare.....mentionez ca ambele carburatoare au jiclerele originale pe ele si eu le-am rupt sigiliile.....poate la tine ala de 1,4 are jiclere de srl-malu' cu cioate si de aia merge mai "nasol" .....
Carb dublucorp n-as pune pe masina,ii stric originalitatea si plus de asta nu e mare scofala raportat la fiabilitate,am avut pe fosta masina .....ar merge o galerie de injectabila(juma aluminiu-juma fonta) ,dai jos admisiile ,faci altele custom,pui 4 carburatoare mici DHLA icon_mrgreen.gif ,alta pompa de benzina,alta axa cu came si-un filtru de aer de la pipercross up.gif sau kn si iese ceva din ea.....
Sau varianta numarul doi la care ma tot gandesc eu : s-o trec pe injectie,am cam tot ce-mi trebuie acasa,mai am nevoie de un electrician si un strungar bun sa-mi modifice volantul de dacie pe injectie sa mearga pe arborele meu palier mic sau sa facem cumva sa scot "zimtii " aia din volantul de injectata si sa-i pun pe volantul meu(asta ar putea insemna si taiat-decupat pe strung de la unul si sudat la altul)...cam greu cu echilibrarea dinamica.....se prea putea sa bag bohrstanga prin bloc sau o masina de alezat si sa-i maresc palierele ca sa-i pun arbore cu palier marit.....nu stiu cat de mult "subtiez" capacele.....
Varianta 1 sare din schema la dacia mea,varianta nr 2 e la stadiul de "tampenie" personala radmasa.gif Inca nu ma apuc de nimic,am piesele,vad eu,le folosesc sau le dau si eu si gata smile.gif
BN64FLO
Nu stiu exact din ce an sau daca s-au pus de uzina dar eu am pe 99 rezervor de plastic, sonda cu imersor si trage benzina pe sus....pe cealalta am sonda clasica, cu plutitor, cu 2 cai, nici nu stiam sa existe numai pentru ceas biggrin.gif
maho
Sunt cu doua fire pt. cele cu indicator si martor, si cu un fir cele de tip vechi (doar cu indicator benzina). EP Sacele.
sobolan
pai si o pot folosi pe aia cu doua fire in loc de asta? si bag doar papucul de ceas ! nu asa ? huh.gif
maho
Cred ca merge, dar mai bine intreba-l pe colegul bygy007, el e cu electricele.
nelu_1985
Merge sigur;
BLUE R 19
QUOTE(BN64FLO @ 18 Apr 2016, 06:54)
Nu stiu exact din ce an sau daca s-au pus de uzina dar eu am pe 99 rezervor de plastic, sonda cu imersor si trage benzina pe sus....pe cealalta am sonda clasica, cu plutitor, cu 2 cai, nici nu stiam sa existe numai pentru ceas biggrin.gif
*



Sonda de Nova cu carburator si parca Oltcit este cu imersor care lucreaza vertical intr-un cilindru, poate le-au adaptat si pe berlina carburata.
95bogdi
legat de cutie...poti pune cutie 365-11...pinion de a5-a de nova...
am mers la brasov cu a mea cu cutie in 4...1-352...3.000 rpm la 80 kmh...la viteza aia ii placea...deja la 110...120...prea mult...
e o imbunatatire la fel ca si gotronicul wink.gif
sobolan
QUOTE(95bogdi @ 19 Apr 2016, 23:29)
am mers la brasov cu a mea cu cutie in 4...1-352...3.000 rpm la 80 kmh...
*



exact cutia mea.....

am una tot cu 4 cu planetare scurte la care se ajunge la 120-130kmph la 3000rpm,ceva ii modificat la ea,ori grupul ori pinionul de a 4-a .....sa dau de doua palnetare de papuc de alea ciolanoase bune si sa vina caldura si o inlocuiesc smile.gif

BLUE R 19 : n-am vazut asa ceva inca la dacie.....am vobit cu un electrician si mi-a confirmat cele spuse de nelu si maho....merge sonda dublu circuit si leg doar ceasul de ea....deocamdata sonda mea merge stas,se pare ca era slaba lamela care calca pe reostatul ala(bobinaj-nichelina) sau ce drac e ala...... radmasa.gif
95bogdi
QUOTE(sobolan @ 20 Apr 2016, 01:10)
exact cutia mea.....

am una tot cu 4 cu planetare scurte la care se ajunge la 120-130kmph la 3000rpm,ceva ii modificat la ea,ori grupul ori pinionul de a 4-a .....sa dau de doua palnetare de papuc de alea ciolanoase bune si sa vina caldura si o inlocuiesc smile.gif


*




cine stie...si eu am gasit in arad care face la comanda pinioane...oare ar fi scump ?
planetarele alea...sunt groase...dar unde se imbina cu capul de planetara tot subtire vine...
sobolan
faza cu planetarele e reala,azi m-am interesat si eu...mai rau fac cu ele,daca-s usor descentrate risc sa ciufulesc rulmentii la cutie/butuci .....deci nu, o sa-i agat de ea planetare scurte normale......cat despre pinioane ,pai alea le face orice frezor destept,ideea era ca depinde din ce material is facute......cam riscant,le face din fier mort si esti mancat biggrin.gif .....cutia mea de rezerva e neumblata,are sigiliul intact la capac......probabil ca e de fuga,am mai intalnit cutii ca asta dar is rare de tot.....probabil vreun lot de export.....

Ieri am rezolvat-o si eu cu pornirea greoaie la cald....vapori,vapori da' nici chiar asa.....platina era raglata prost-mica distanta,am pus-o la 0.35,am reglat avansul iar(am tras-o la semnul dinspre baterie,ca a mea are doua semne la carterul ambreiajului si ala e de 0 grade,si am cautat scanteia rotind de delco cu fisa centrala in mana aproape de alternator) .....acu pare ca merge OK ! pe langa asta firul dinspre bobina la delc era innadit prost,neizolat ok....am facut un fir bun cu alti papuci cositoriti......am cositorit si alt papuc la borcanul pompei,unul era rupt si atarna firul pe sub capota si tot dadea pe la masa sasiului de-mi aprindea avaria franelor in bord....deh,chestii mici dar adunate la un loc iti dau de lucru.....sonda de benzina pare ca merge ok,nu mai joaca acul la bord....incepe sa fie ok,or sa mai apara si alteleca e dacie dar pe moment e ok...am refacut masa farurilor pe dreapta,la capul de lonjeron,alt papuc de cupru,vaselina pe surub.....firele-s cam coapte acolo,fiind fire de masa le mai las,nu-s periculoase dar pe viitor o sa caut sa le inlocuiesc......

Ieri cat a plouat torential am mers mult cu ea prin oras,m-am enervat la un moment dat ca se abureau geamurile si nu gaseam recircularea,am gasit-o,clapa a doua trasa la dreapta + reglajele alea 3 din grila de pe bord.....de mers merge super,e depasita "moral" prin trafic intens radmasa.gif dar o iubesc la nebunie,imi place ca am directie mecanica si nimic electronic pe ea,simt soseaua corect,deja o pot conduce cu ochii inchisi prin viraje,am inceput sa "simt" cum se comporta....acum inteleg eu americanii astia nebuni de-si fac masini vechi de mii de euro biggrin.gif ....o masina sport fara electronica e pentru soferii adevarati.....bineinteles ca dacia nu e dar are farmecul ei + ca unde ma duc sau opresc ma intreaba lumea de unde o am/de cand/unde o tin de arata asa/etc......e si asta ceva smile.gif .. o sa spuneti ca sobolan e tampit,oi fi dar satisfactia de a ma urca la volanul ei e maxima,daca-as si tinut-o intr-un garaj si s-o scot doar de doua ori pe an n-ar fi avut farmec.....asta e micul meu ford mustang laugh.gif romanesc de zi cu zi momentan! dupa ce termin garajul o arestez acolo si ma apuc de megane !
johnybic
coolspeak.gif
DACIOTUL_97
QUOTE(sobolan @ 21 Apr 2016, 22:14)
unde ma duc sau opresc ma intreaba lumea de unde o am/de cand/unde o tin de arata asa/etc......e si asta ceva smile.gif ..
*



E un mod de viata chiar.Tot liceul la care invat si in general pe unde trec cu ea,ma intreaba aceleasi lucruri wub.gif
BLUE R 19


Cum simti directia, frana, sa simti motorul dupa zgomot...cum fuiera carburatorul frumos, cum reactioneaza un motor cu carburator la accelerare...frumos smile.gif
MuciX
Cu recircularea aerului mai al dracu se abureste. Las-o cu aer de afara, dar asigura-te ca volumul de aer tras de aeroterma e suficient de mare cat sa compenseze umiditatea din masina (respiratia pasagerilor, etc).
bucatzel
Mucixe, n-ai mai condus dacie demult biggrin.gif

Dintre lucrurile proiectate prost de frantuji la r12, ventilatia e cea mai cea. La dacie, de-abia pe la CN-uri au mai rezolvat ceva. De aia toamna incepe imaginea clasica cu soferul de dacie care sterge parbrizul intr-o veselie. Volumul de aer de-l asigura ventilatia e prea mic, sub 50 km/h nu reuseste decat sa aduca umiditate in masina, nu s-o ventileze.
sobolan
Si cu geamul de la sofer putin lasat se rezolva...la fosta dacia din 78 nu pateam asa,ori nu-mi amintesc eu bine ca trecura ani multi...acuma ce sa zic ? nu e nimic infundat,eu am dezbracat-o toata in zona aia ,am dat si caloriferul jos in toamna si nu erau probleme....stiu ca am refacut si masticul de la aeroterma ca-mi intra apa in masina intre tabiler si corpul ei.....bine ca nu mai intra apa in ea...nu mai intra nici un gram macar.....asta ma bucura tare smile.gif
Am impresia ca am un etrier blocat iar pe dreapta.....maine nu cred dar luni sar pe ea......nu cred ca mai scap,pun piston nou,ala era cariat rau si reparat vad ca nu tine mult...si e cariat din cauza ca a stationat mult,asa e masina stationata,se defecteaza si cand sta...
DACIOTUL_97
Eu o sa incerc sa captusesc cu ceva compartimentul caloriferului,sa fac aerisire ca la carte,termostat bun,si aeroterma verificata la sange.Poate asa nu o sa mai stau sa frecangesc la geamuri scotand numai cuvinte nobile,mai ales iarna cu geamurile inghetate la temperaturi de crapa pietrele si conducand masina sub forma de macrou congelat blush.gif
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 22 Apr 2016, 19:20)
Am impresia ca am un etrier blocat iar pe dreapta.....maine nu cred dar luni sar pe ea......nu cred ca mai scap,pun piston nou,ala era cariat rau si reparat vad ca nu tine mult...si e cariat din cauza ca a stationat mult,asa e masina stationata,se defecteaza si cand sta...
*



Daca nu gasesti garnituri de incredere, la Matiz sunt identice (48 mm) si diametrul si grosimea, inaltimea, difera in schimb prinderea burdufului in etrier. La Matiz pistoanele sunt cromate, nu stiu insa daca au aceeasi lungime cu cele de Dacia, poti sa compari in magazin cu cel vechi de Dacia.
sobolan
mersi de pont,nu stiam asta..... up.gif ,alea de vmcomp sug la greu,am rupt doua in incercarea de a pune pistonasul nou la loc,is casante sau ce naiba...in prima faza am zis ca n-are "inceputul" ok pistonul si m-am apucat sa-l iau usor la smirghel de 100 ca sa-i fac inclinatia la capat......ce rahat....ARMCARM is mai bune....pompa de frana ASAM merge boiereste inca,sa n-o deochi radmasa.gif ...ai si asam-ul repere bune,pivotii de asam erau bunisori odata de ex,si bieletele de directie tn cu rotula mergeau......parca si pompele de apa de dacia 1300 ar fi ok,pompele de ulei NU......eu am si limitator ASAM si e ok inca,pe pivoti am mers pe TRW sh,de pe o berlina pe injectie,erau ca noi,nu i-am putut rata radmasa.gif ....zac berline si bk-uri injectate la greu prin dezmembrari pe aci.....pacat mare de unele.....
Pompa de ulei de pulsor e ultra-ok inca,vad ca alti producatori nu mai sunt.....sa-mi caut vreo doua bune sh sa le am rezerve,nu se stie niciodata,poate o iau in freza ca cu asta de apa.....s-au "stricat" si romanii,fac gunoaie....
Oare pompa de ulei de renault 18 nu s-ar potrivi ? rolleyes.gif
BLUE R 19
Pompa de ulei de R 18 banuiesc ca merge de la motoare "Cleon"(in genul celui de Dacia), de la motoarele cu bloc din aluminiu nu merge (alea sunt cu lobi, parca).
Limitator de Asam am folosit si eu, fiind bun.
Am vazut si eu multe Dacii in stare buna la remat, prin 2006 am vazut una portocaliu 331 din '79, arata ca noua, fara a exagera smile.gif
Pt. montajul usor al pistonului de etrier, se unge cu lichid si pistonul introdus prin apasare puternica si rotire, manual, cu ajutorul unui cotor de lemn montat fix in gaura pistonului.
sobolan
eu ung pistonul cu lichid,il bag in etrier si dau cu etrierul tare de un lemn de vreo 10 ori si pistonasul se trage singur inauntru.....da' tura asta cu garniturile VM comp am innebunit.....am pus ARMCARM pana la urma.... blink.gif
Pisham-as pe garnitura filtrului man de ulei,l-am mai strans iar putin ca tot lacrimeaza ulei.... dry.gif ...tot Romcarbon is mai ok....
BLUE R 19
Daca filtrul nu se aseaza bine, cand este montat usor, larg, fara strangere, verifici cu o lera, tabla unde e spatiu, in locul respectiv lovesti filtrul cu un ciocan de cauciuc sau pumnul (vertical pe raza filtrului), apoi strans (garnitura unsa). Ma gandesc ce au german in ele filtrele astea Mann, daca prezinta in mod repetat o asemenea problema. Oricum, nu sunt eu ala care se da pe spate cand aude de masini germane sau altceva german in general; exceptie broastele si derivatele biggrin.gif
sobolan
tura viitoare pun romcarbon....
Am gasit niste membrane de pompa de benzina smechere rau + pompe de sprit de carbelitor aceeasi firma cu un arc destul de ferm in supapa aia.....lucruri vechi de calitate...
BLUE R 19
Asta e marca Effbe, excelenta in membrane smile.gif
razvan1985
Vreau si eu membrana pt pompa de benzina si carburator !
sobolan
ai PM !

azi....alte bielete antiruliu topoloveni,ale mele erau praf.....si alta bara antiruliu,aia existenta arata cam jalnic,totul din dezmembrari.....si bineinteles clasica problema a tijei care atinge in brat pe stanga la mine......sa ma %$& in ea dacie smile.gif
pe dreapta am reusit sa belesc autovapantul la lonjeron ,am dat jos contra-brida ce tine bucsa pe bara antiruliu.....cand a iesit a zburat si autovant si tot radmasa.gif ,am fript vreo doua ciocane la buza lonjeronului ca nu se centra bine brida pe el radmasa.gif ...apoi am dat bine cu grund si mastic pensulabil sinto biggrin.gif

la etrier pe stanga.....VM COMP ca si garnituri,iar s-au rupt wacko.gif ,mor de draci,daca nici eu nu am mai bagat pistonase in etrier atunci inseamna ca-s dement...am gasit prin portbagaj o ultima garnitura rolas,fratilor din prima aa mers totul perfect........

VA IMPLOR,nu luati garnituri de frana VM COMP,ARMCOMP ....va riscati viata si riscati si viata altora... sad.gif

Deci se baga garnitura in canalul curat,se da cu lichid de frana,se pune pistonasul pe locas si se da cu etrierul de un lemn ceva mai violent....si pistonasul intra singurel inauntru sau cu un patent prin rasucire se impinge pistonasul inauntru.....eu asa fac si cu garnituri rolast merge brici din prima.....
Mein Herz Brennt13
Ce bielete ai avut? am cumparat si eu Topoloveni, ce calitate au?
sobolan
eu am avut bielete clasice tot de topoloveni dar nu tin mult....astea-s modelele noi ale lor,is mai bine facute,au bucsa de sus mai robusta,sper sa tina,nu-s noi,nici bara nu e noua,provin din dezmembrari de pe o dacie pe injectie.....
Alex 23
Numai probleme ai avut cu masina asta...
sobolan
Cam da dar nu e problema,merge bine smile.gif ...ideea e ca in timpul in care am lucrat la asta(per total) faceam doua(altele). ....
eu is superstitios si daca iau un lucru care a fost dat cu ciuda sau cu parari de rau apoi si mie imi merge rau cu el....se pare ca masina asta a fost ingrijita la viata ei,asta o zic pentru ca nu am gasit inventii pe la tablarie,nu am gasit filete stricate prin motor,asta zic pentru ca piesele gasite pe ea au fost de calitate atunci si pentru ca cel ce a detinut-o a fost un functionar de primarie inalt oarecum wink.gif .....
Deci i-a parut rau dupa ea,mi-a mers rau si mie cu ea biggrin.gif .....altul,in locul meu,ii dadea foc,eu am continuat sa lucrez la ea,uneori si noaptea pe la 1 si iarna si afara in aer liber...... sad.gif

Ca paralela : Am avut o dacie din 98,luata de noua,la un moment dat prin anii 2009 am bagat in ea vreo 3500 lei piese si i-am facut eu un rk partial printre care si motorul(am avut aci jurnal de bord dar l-am sters) si asta a fost tot.....a mers in total cam 350 000 km pana am dat-o ......fiabila !!! la asta verde am umblat peste tot si inca mai necesita mici atentii radmasa.gif .....asta verde e mai groasa in tabla cool.gif si pare mai stabila la drum,in rest nimic diferit...tot dacie.....

Am fost oprit pe strada zilele trecute de o cunostina care era cu un amic si mi s-a oferit o suma frumusica de bani pe ea,sotia aluia ,femeie pe la 40 de ani,o vroia neaparat(masina,nu va ganditi la prostii radmasa.gif )....am oftat dupa bani dar n-am putut s-o dau sad.gif ,nu regret,am pierdut in viata mult mai mult si n-a mai fost capat....

Intre timp e gata si garajul......azi am gasit un arbore nou palier mic cota ST uitat pe undeva,l-am arestat radmasa.gif
johnybic
Ionut in ziua e azi banii vin si se duc,lucrurile de suflet si pasiunile nu se pot cumpara,eu pana acum am tot cumparat piese si diverse lucruri la dacioara in valoare de cred ca 2000 de euro si cand ma uit pe raftul unde le am depozitate nu este mare lucru,in evidenta sar doar jantele de R5 in rest maruntisuri care adunate fac suma precizata dar satisfactia mea nu o simte nimeni decat eu ,asa ca lasa tu masina ca nu te imbogatesti si daca banii care ii ei pe ea ti se par multi atunci cand incepi sa intri in ei nu mai ramane nimic ca nu mai au valoare
sobolan
La mine banii s-au dus vertiginos de cand cu roaba asta,mai cumpar piese si eu,adun ce mai prind bun inca.....vorba ta,am rafturile pline de piese de masini dar nimic valoros anume,toate insumate fac bani bunisori.....

Daca o dadeam luam alta neaparat(pentru ca am vrut de multa vreme o masina veche ca asta) si ce faceam ? o luam de la capat si daca n-o prindeam la fel de buna ca asta si era ciur ? n-avea rost,vb unui amic : "niciodata nu da curva ta pe curva altuia..... " radmasa.gif

Azi am rezolvat si eu cu bieleta aia antiruliu,am dat jos din filet vreo 3 spire,acuma e la limita cu bratul dar nu mai atinge in el....nu era pericol oricum....

Cine poate sa-mi vanda si mie cateva perechi de garnituri etrier din vechi,gen rolast,fartec sau ce-or mai fi ? dati PM va rog !

DONEZ O INIMA CHEDER SPATE+COLTARELE+CHEDERUL(asta era bun dar eu mi-am pus model nou fara,e mai lat si e mai sigur) ......AM SI O LUNETA DE 1300 FARA DEZABURIRE,costa o bere,AS PREFERA S-O DAU PERSONAL....
nelu_1985
Cumpara garnituri de etrier Autofren [attachmentid=1628031807] [attachmentid=1628031808]
Se gasesc pe comanda la piese auto import, costa 10-12 lei/setul;
razvan1985
Cum spune si Nelu,gasesti la magazine piese de import !
😉
denisbossu
Dar burdufuri planetara de calitate sa nu se mai crape dupa 6 luni de care sa cumpar.
Pentru Dacia 1310,am planetare reconditionate dupa timpuri si după max 6 8 luni crapa.
Sper sa nu se supere inițiatorul topicului ca am postat aici.

30 Apr 2016, 07:46:
Si eu am pățit la fel cu garniturile frana amcorp, puse corect aerisire corecta test frana pe drum de tara si in max 3 zile cedau.
Rezolvarea a fost un set garnituri vechi si dacia are frane beton de peste 6 luni
Mein Herz Brennt13
Hulk al meu merge in 3 acum, din ce mi-a zis mecanicul ori o supapa ori ceva la tachet. Dar dupa ce sta 3-5 min la relanti, se incalzeste si isi revine. Din electric nu cred ca este problema, asta vara nu aveam absolut nici un fel de problema cu ea. Acum la rece si demaraj fortos moare motorul. In schimb e o scumpa!
sobolan
cand motorul e cald se maresc jocurile dintre supapa si culbutor de aia merge.....mult nu va mai merge ok.....da' bujiile cum sunt ? pistonul care merge nasol ar trebui sa aiba bujia sa neagra/ancrasata......
Daca e vreo supapa care nu etanseaza bine n-o poti lucra decat daca dai jos chiulasa....in trei ore ar trebui sa fie totul gata,nu-i bai....
Cat despre garnituri m-am lamurit....o tai marti la unix si comand vreo 10 !

Va urez Paste fericit !
Mein Herz Brennt13
Chiar, buna idee cu bujia, acum ma duc sa ma uit! Ele sunt cumparate noi, la fel cu fisele, platina si capacul delcou. Totusi nu imi explic cum asta vara dupa o perioada lunga de stationare nu a avut nimic, anul acesta a dupa ce am scos o pentru prima data din iarna a inceput sa aiba probleme -asta a fost in martie, iar problema a aparut acum 3 sapt-.


Sarbatori fericite dacioti biggrin.gif !
sobolan
vezi care bujie e nasoala si dai capacul jos la culbutori si verifici tijele sa nu fie strambe prin invartire la mana si verifici jocurile supapelor pe pisonul respectiv.....asta o faci intai de toate ca sa tragi o concluzie clara.....fise noi si bujii noi am mai vazut si eu defecte,la dacie(1300/1400) cele mai ok bujii is SINTEROM 14NP18 iar pe 1600 merg 14NP21....vezi si capacul delcoului la ploturi sa n-aiba oxid de ala verde,da cu wd40 in el,vezi sa n-aiba vreo mica fisura pe undeva,daca are dai gauri de 2mm la capetele fisurii asta in caz ca n-ai alt capac de proba.....
Elimini tot ce scriu eu si daca tot nu merge apoi te poti baga in adancuri la supape......
Fisele tesla mi se par ok,erau si niste fise romanesti care erau mai bune si la fel ca si tesla ramaneau moi iarna,imi scapa denumirea ,sa fie de urziceni oare ?
Mein Herz Brennt13
Am verificat bujiile, se pare ca cea de la pistonul 2 e cea mai urata. Pe moment am curatat-o si am pus o la alt piston, a pornit chiar foarte bine dupa. De curiozitate am scos pe cea pe care am bagat-o la 2 si a murdarit instant. Acum ramane de aplicat ce mi-ai explicat. Clar bujii noi, pe ea am sinetrom noi noute, dar le voi schimba fiindca sunt ieftine, aceeasi poveste si cu fisele, care au fost de proasta calitate, urziceni parca sa zic ca sunt.
sobolan
nimic nou,troaca pozata prin diverse colturi de oras/e.deocamdata merge bine......scuze de deranjul din ograda,inca muncesc sa fac garaj acoperit,de miercuri o iau iar cu lopata si betoanele,is hotarat ferm,nu las troacele in ninsoare/ploi....

am gasit ambele ornamente de prag(de inox) ,rog pe cineva care are clemele de plastic rosii de vazare sa-mi dea si mie un semn,vreau sa cumpar !!!
johnybic
la dacia 1300 la ornamentul de inox de pe masca centrala gasesti un anume tip de cleme care merg de minune si la ornamentele parguri si dupa modelul acela cu rabdare le faci tu si din inox daca ai sarma,eu am facut vreo 20 de bucati si le-am pus bine ,asa de bine ca nici in ziua de azi nu le-am mai gasit biggrin.gif
sobolan
Si tot zic sa le fac dar nu gasesc sarma de inox de 0,7(aprox)......am ornamentele intacte acuma(cand am luat masina era doar unul),zici ca-s noi,eu renuntasem la ideea de a le pune pentru ca se umplu cu mizerie si tin umezeala pe prag dar dupa ce fac clemele ,le pun pe ornamente,umplu draciile alea de ornamente de inox cu silicon,las la uscat si apoi le clipsez pe masina....

Daca totusi are cineva de vanzare clipsurile alea de plastic sa-mi dea un PM ,va rog !!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.