Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 -Green Frog
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
sobolan
QUOTE(johnybic @ 5 Mar 2016, 16:28)
,da camasile la rulmenti cum le-ai scos din tamburi?
*




QUOTE(dstdan @ 5 Mar 2016, 19:05)
poti bate cu un dorn bont, dar mai lung si nu f, gros, in camasa, cate un pic, in, ,cruce,,, in sensul de iesire a camasii din tambur.
*



corect....tot la fel le si bagi la loc,iar rulmentul il bagi la loc pe fuzeta prin bataie cu o teava la diametrul camasii interioare.... smile.gif
Azi am schimbat si limitatorul de frana spate...se pare ca era ultra-intepenit...am pus o piesa de calitate : ASAM biggrin.gif
johnybic
sa le ia naiba eu am batut cu o dalta destul de hotarata si nu au iesit ,acum nu stiu poate am dat eu cu mila
sobolan
QUOTE(johnybic @ 5 Mar 2016, 22:50)
,acum nu stiu poate am dat eu cu mila
*




ori n-ai batut bine ori tu bateai din greaseala in buza aia interioara de la tamburi de pe interior...curata bine tamburul cu benzina si vezi clar unde bati,asa am facut si eu,de cand nu am mai avut dacie mi-am pierdut abilitatile de mecanica,acum mi le descoper din nou radmasa.gif

Aripa e vopsita,data cu mastic pe interior la incheieturi.....
Azi am dat jos pana la tabla toata porceala adunata acolo(la prelungirea oalei spate) adica mastic vechi+vopsea noua.....tot pana la luciu metalic......am dat cu grund la spray nigrin(e super bun la orice mai ales ca grund aplicat sub vopseaua masinii) apoi am manjit p-acolo cu mastic poliuretanic Sinto(e mai bun ca ala pensulabil tot de la ei).....asta are o elesticitate mare si e al naibii de lipicios,numai bun.....
Maine acopar tot cu ce e acolo spray anti-gravel de la novol....apoi pun suspensiile la loc si am inima impacata....
Deocamdata masina e pe capre ,sta bine,am proptit-o cu o sfoara groasa de-un copac ca sa nu o scap la vale(calu' lu' gheorghita priponit de-o garofita radmasa.gif ).....luni o fac intreaga si sper sa fie finalul,tare cred ca nu e,e dacie ce naiba biggrin.gif

La spusele lui OV am facut asta.....vopseaua aia deko protecta e de tot kkt-ul.....daca era ceea ce se mentiona pe cutie era aur....dar nu-i nici pe departe,nu recomand la nimeni......in ultimul timp am tot testa materiale pe banii si nervii mei,nu e ok sleep.gif !
johnybic
am reusit astazi sa ii scot i-am ciocanit bine in cruce fara mila si au iesit
DACIOTUL_97
@sobolan - vopsesti in casa,sau mi se pare ? radmasa.gif
sobolan
nu man,nicidecum......vopsesc in garaj dupa ce spal bine pe jos de praf,las 4-5 ore acolo sa iasa mirosul teribil si apoi verific iar....daca nu mai miroase bag in casa ca e cald si se usuca bine smile.gif
sobolan
sa ma pish pe ele de limitatoare de frana ohmy.gif .....4 am pus si toate mi-au curs in acelasi loc.....la prinderea de la furtun.....acolo e o gaura filetata(logic) dar problema e ca-s fabricate prost si gaura aia filetata unde intra furtunul nu este plan-perpendiculara pe suprafata de asezare-etansare a corpului limitatorului.....mi-am dat seama intr-un final dupa urmele lasate pe saiba de cupru.....era roasa doar pe jumate mad.gif ,ce rahat....piese de ASAM ....la al 5-lea am fost baiat destept(zic eu dry.gif ) si am pus un pic de banda de teflon pentru instalatii de la Loctite pe filetul de la furtun,l-am strans bine si acum e brici smile.gif ...nu mai curge si am frane.....luam eu limitator original dar nu gasesc prin magazine si e si de ala model vechi pentru simplu circuit.....rahatul ala original si ruginit va fi modificat pentru a fi pe debit maxim mereu,stiu eu ce inseamna treaba asta mai ales iarna dar una la mana nu am ce face si doi la mana nu ma duc cu ea la curse,eu merg batraneste biggrin.gif
Arcurile de breack is de kko radmasa.gif ,au spira mai groasa ,is mai lungi cu vrea 14 cm,deabia le-am pus cu presa si dupa un test-drive bateau telescoapele in cap de cursa si masina topaia ca un drac....le-am scos iar ,le-am taiat o spira,le-am splinguit usor la autogen (de unde am taiat pe vreo 3 sferturi de spira) ca sa cada bine pe oale,le-am pus cu telescoape noi Bilstein pe ulei(alea oem compa is ca noi,nu au scurgeri dar mi se par dure-le tin de rezerva)...mi se pare ca acum totul este asa cum trebuie sa fie...arcuri de berlina nu mai pun pe ea ca-s de kko,cu 2 persoane in spate se lasa ca dracu',de carat nu car ca am masina de carat.....
Mai am de pus aripa si gata....luni cred ca o rezolv...
Pe viitor.....am de gand sa scot telescoapele fata si sa le prind pe strung sa iau din filetele de jos cam 1-2cm(la prinderea cu T-ul),vad eu la fata locului.......si atat,va ramane asa smile.gif ,de maine incerc sa-i fac un cotet in curte,sa bag si elevatorul acolo si s-o las acolo....ma apuc de daramat iar radmasa.gif ,deabia ce sa facuse ordine,acum fac iar dezordine....
razvan1985
In cazul in care e nashpa gaura repartitorului,poti pune 2 saibe de cupru.
DACIOTUL_97
Cat te-a costat limitatorul ?
sobolan
QUOTE(razvan1985 @ 12 Mar 2016, 09:37)
In cazul in care e nashpa gaura repartitorului,poti pune 2 saibe de cupru.
*



am incercat.....nimic.....o saiba si banda aia si totul e ok...

QUOTE(DACIOTUL_97 @ 12 Mar 2016, 11:18)
Cat te-a costat limitatorul ?
*




un fleac....vreo 35-40 ron !
BLUE R 19
Ai infiletat racordul la mana pana la capat, cu limitatorul nefixat in caroserie ? Daca nu etanseaza acolo unde vine capatul de cupru al conductei se poate rectifica cu un burghiu, ca sa fie aliniat, apoi se finiseaza prin rotire usoara (numai la mana) iar la final se bate o bila de rulment (sau un nit mic, semirotund, pus invers in racord), se strange de cateva ori cu alt racord. Cand montezi la final racordul cu conducta strangi si slabesti de mai multe ori pentru pasuire.
sobolan
QUOTE(BLUE R 19 @ 12 Mar 2016, 20:57)
. Cand montezi la final racordul cu conducta strangi si slabesti de mai multe ori pentru pasuire.
*



asta fac mereu la etansari de presiune metal-metal......stiu asta ! asa mi-am si dat seama ca nu calca bine capul furtunului pe repartitor...saiba avea urma pe jumate,restul era neatinsa....


Ce-ai scris mai sus e ultra-bine dar oare merita atat efort ? tine cum am facut si eu,nu-s adeptul tiganelilor,s-ar putea ca acuma am facut una cu banda aia dar TINE si asta e important smile.gif
sorin105
Urca aripa pe masina,verific eu franele cand vin in inspecție,mare grijă,ca CTC-istii din uzina au fost mici "copii"..

Lăsând gluma..usor usor o pregatesti de drum.

Eu cred ca deabia astepti sa o scoți la o tura.
sobolan
QUOTE(sorin105 @ 12 Mar 2016, 22:14)
Urca aripa pe masina,
*



stai ca si eu deabia astept sa o pun la loc dar cand am scos-o pe aia veche,masticul de sub ea mi-a smuls tot cordonul de autovapant de m-a facut om.....am dat jos tot de pe semiaripa,am curatat bine si am luat-o de la capat,puteam sa-i dau cu o pensula acolo de 3 ori si o puneam la loc dar vreau sa fie facuta bine,nu umblu toata ziua acolo,am dat grund iar,autovapant etc....acum stau sa se usuce bine tot,nu mai fac in graba,n-are rost,am masina cu care merg,dacia nu e o urgenta desi planuiesc sa-i fac itp-ul saptamana viitoare neaparat....ii ajung 5-6 ani de cand zace prin garaj fara itp !
johnybic
De vopsea ce se mai aude ai gasit ceva?
sobolan
maine te sun,lasa un numar pe privat.....

Intampin o problema.....totul era ok la frane,acum o laie.....pun frana,intepeneste dar dupa ce ridic piciorul franeaza in continuare pe spate si apoi POC si se deblocheaza.....ce plm ? doar repartitorul e schimbat,inaintea lui totul era corect sleep.gif
johnybic
Cred ca din cauza cilindrilor de frana, rămân blocați ,pistonase le ies pre mult afară și apoi din cauza sabotilor care îi presează când intra înapoi pocnesc, dacă sunt de asam te aștepți la așa ceva dacă sunt de fabrica disfa și verifica demontează complet și vezi dacă a lovit metal pe metal sunt urme ,chiar și cele de fabrica au avut defecte ,meseriași cu jumatea de țuică în buzunarul de la piept
sobolan
ideea e ca nu gaseam de stanga si pe ala l-am reparat cu un set nou....s-o fi dilit iar si cand franez(ca acu' merge si limitatorul bine) un piston e tapan si unul se duce mai mult,posibil un reglaj defectuos la excentrice.....mai uit eu maine.....
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 15 Mar 2016, 02:55)
ideea e ca nu gaseam de stanga si pe ala l-am reparat cu un set nou....
*



Daca cel de pe stanga e nou, depinde marca, la fel pe stanga, este reparat cu set nou...de care ?. Armcomp sad.gif , chiar si cu Arcarm Baia Mare am avut probleme; schimbat eu frumos garniturile de la pompa frana ICP (pompa frana foarte bine dar imi curgea din ea pe la pedala), totul bine, o luna, doua...vine vara...ma duc intr-o duminica pe la tara si dupa cateva ore plec, merg vreo 2 km dupa care urmeaza o curba stransa...frana...0, noroc ca nu aveam viteza mare si cu instinctele de lup. Asa facea apoi mai mereu dupa stationare pe vreme caniculara, trebuia sa dau mai multe pompe sanatoase ca sa-si revina, apoi mergea bine.
sorin105
Am fost in inspecție,pot zice ca masina a iesit super!

Probabil va fii gata de intalnire.

Spor la treaba.

Pun o poza cu proprietarul si masina. (Sper sa nu fie suparare)
MuciX
Eu tot te-as certa pentru jantele alea negre. tongue.gif
Ov
De azi la lidl spray de jante cu 11 lei. E testat de mine si e ok. Iti ajunge pt toate 4 (doar fata). Eu am facut 4 fete si rezerva pe ambele parti.
sobolan
QUOTE(sorin105 @ 16 Mar 2016, 23:10)
Am fost in inspecție,pot zice ca masina a iesit super!

*



mersi de apreciere.... smile.gif ....pacat ca nu ai gasit ceea ce trebuie unde ai avut pont,next time call me wink.gif ,maine dau de sclerozatu' ala de mos radmasa.gif ,te sun eu ! smile.gif

QUOTE(MuciX @ 17 Mar 2016, 11:15)
Eu tot te-as certa pentru jantele alea negre. tongue.gif
*



si eu ma cert acum,crede-ma...or sa devina argintii la loc !


QUOTE(Ov @ 17 Mar 2016, 11:37)
De azi la lidl spray de jante cu 11 lei. E testat de mine si e ok. Iti ajunge pt toate 4 (doar fata). Eu am facut 4 fete si rezerva pe ambele parti.
*



e bun spray-ul ala doar daca aplici si lac tot la spray peste el !

Azi = ITP ,asigurare,rovigneta,benzina in rezervor si frane fata partial blocate(au intepenit pistoanele de la atata timp de stationare ) ! in rest merge de rupe....mananca jar tigaia ! smile.gif
Incerc s-o atestez.....da' mai stau putin ca s-au golit buzunarele si am de construit un garaj wink.gif

pe spate am pus pana la urma arcuri de break dar cu o spira taiata si apoi splinguite la capete la autogen ca sa nu sara/rupa talerul....
Victor3001
Arata foarte bine. O singura remarca am: da jos "protectiile" alea de la usi daca nu vrei sa rugineasca. Eu am pus la o masina si imi pare rau. Daca vrei sa protejezi usile poti cauta echivalentul acestora dar in ton cu perioda masinii. Nu gasesc acum o poza dar au forma asa de varf de glont. wink.gif coolspeak.gif
sobolan
am si eu de alea ...is oem am impresia,unul e cam obobsit....astea-s puse de nevoie,sa nu dau cu usa in zid cand ies din garaj.....daca rugineste o vopsesc,mai am 3 sferturi de cutie....

De cand n-am mai avut dacie am ami uitat....imi da in nas usor cand ma dau la ea,daca pisc o idee mica socul nu mai face,avansul e ok,vacumul lucreaza.....am dat jos capacul de la carbelitor si am reglat eu plutitorul....cu capacul vertical cu garnitura pusa 7mm si deschiderea 12mm,se pare ca era usor dereglat(i-am rupt sigiliul acuma,carbul era nou,pus de mine 32 IRMA).....am scos benzina din el,pus capacul,dat la cama,sta benzina la baza planului inclinat de jos.....parca asa trebuia la dacie.....l-am pus,reglat fin din jiclorul de amestec,nu mai face in gol.....vad eu maine in mers...... sleep.gif
MuciX
Da alea jos de pe usa si lipește un strat de izopren pe peretii garajului. wink.gif
johnybic
Bravo Ionut a iesit super,doar ce am vorbit aseara la telefon,mersi pentru timpul acordat in lgatura cu vopseaua nu este bai ca daca pica sportiva se schimba optiunile,oricum tinem aproape coolspeak.gif
Mein Herz Brennt13
Superb a mai iesit, bravo excl.gif excl.gif excl.gif cum a descurs inspectia, ce impresie au avut respectivii smile.gif)? Eu maine o duc in sfarsit la mecanic pentru bucse, in 1-2 zile am terminat si cu ele, mai am franele..aici am o dilema sa ii schimb si discurile? -nu stiu sa spun cat de deteriorate sunt, dar dupa 10 ani ma gandesc ca nu i-ar face un rau, pe langa racorduri, etieri si saboti-
sobolan
bogdane mersi ! smile.gif
azi am scos-o la treaba(vreo 150km mers constant la 70km/h) dupa ce-am facut-o sa traga bine.....am marit nital nivelul in cnc(pana la jumatea planului inclinat) ,reglat delcoul dupa ureche si apoi i-am dat vreo 6-700m numai 4-5000rpm(tot dupa ureche ca n-am turo) de mi s-au deplasat sitele in tobe radmasa.gif ....carbelitorul e nou dar daca e statut s-o mai fi colmatat aluminiul ala si orificiile mici de sub clapeta......sincer dar acum merge vis,exact cum trebuie sa mearga o dacie +ca este "legata" bine adica nu hodorogeste /trancane nimic ! smile.gif
presiune ulei in turatii mici 6 oricand,la ralanti 4(cu apa la 85)....stas....uleiul ELF 15w40 isi face treaba bine....

Mein Herz Brennt13 : nici eu nu ma asteptam dar la frane a iesit chiar ultra-ok(deci nu in limite) cu pompa asam si cilindrii asam si limitator asam radmasa.gif ,in rest cam totul a fost inlocuit(directie/suspensie/articulatii)...

Suspectez un huruit pe fata stanga la rulmenti.....ii schimb pe toti 4 smile.gif ,in poza imi arata incarcarea pe rosu,bordul e la padure,am 13.9 cu faza scurta aprinsa si alternator de 50A ! smile.gif
sobolan
Am pus-o iar dry.gif ,se pare ca rodajul nu i-a prins bine laugh.gif ,a crapat un burduf de planetara si mi-a aruncat numai vaselina pe lonjeron si scut.....eram sigur ca asta o sa se intample,de cand am luat-o am vazut ca-s crapacite si imbatranite.......
Deci de luni 4 rulmenti noi si 4 burdufe noi.....am urat mereu treaba cu datul jos de planetare la dacii si se pare ca nu scap de asta asa ca o duc la mecanic,nu mai ma murdaresc pe maini si nici nu mai am rabdare si timp......in rest toate-s bune,merge ok tot......

Pentru mine si arsenalul meu mai intreb o data aici poate gasesc : are cineva vreo presa de pivoti buna de vanzare ? smile.gif
johnybic
are unul in targ la buzau cu 30 de ron bucata daca te intereseaza ,daca am timp maine ma duc sa imi iau si eu una daca nu saptamana viitoare ,stiu ca are daua le vad de vreo luna in fiecare duminica daca vrei iti iau si tie una ,sunt facute de pe timpuri ,acum tu doar sa imi zici sau sa ma suni maine
sobolan
Azi ma mai uit sub capota si tronc....pompa de apa noua Pulsor curgea pe la gaurile de evacuare de sub ax.....ce rahat,era noua.....probabil a stat prea mult la raft,s-a uscat vaselina in rulmenti si cand am pus-o la treaba si-a facut joc distrugand si presetupa.....cam curgea binisor .....
Ca sa nu pun ASAM sau Breckner am pus o pompa no-name poloneza(60 ron),mi-a placut cum se invartea la rece in mana si cum se simtea presetupa la invartirea axului.....
http://www.polparts.pl/
Sper sa ma tina macar vreun an biggrin.gif

Ce-mi place sa lucrez la masina asta prin fata,dau grila jos si ma apuc de ea...la aia din 98 dadeam capota jos sau ma chinuiam pe sus si-mi jupuiam degetele prin table radmasa.gif

Maine incerc sa fac ceva ca sa schimb rulmentii noi pe fata(am luat koyo) si sa schimb rahaturile de burdufe la planetare(am luat VM comp-mai bune nu gasesc),aduc un mecanic sa-si bata creierii cu ea radmasa.gif ,nu-mi plac treburile "murdare" + ca m-am tarait cam mult pe sub ea,a ajuns sa nu-mi mai placa dry.gif
DACIOTUL_97
Adevarul e ca ajungi sa te saturi de taratul pe sub masina,mai ales daca nu ai rampa/elevator (sau daca ai,nu sunt "disponibile" etc.).Pe mine de exemplu m-au gasit toti dracii pentru inlocuirea saxofonului,ca nu prea se potrivea si a trebuit sa dau jos tot traseul de evacuare care nu e foarte stralucit,si a fost munca pana le-am "pupat" bine pe toate biggrin.gif
sobolan
QUOTE(DACIOTUL_97 @ 20 Mar 2016, 23:16)
...m-au gasit toti dracii pentru inlocuirea saxofonului,ca nu prea se potrivea si a trebuit sa dau jos tot traseul de evacuare care nu e foarte stralucit
*



la mine nu s-a potrivit bine traseul de tobe de la connex,a trebuit sa-l mai inchid la vreo doua unghiuri(taiat cu polizorul si resudat).....marfa de calitate radmasa.gif ...la sax n-am umblat,era bun,slava Domnului smile.gif
sobolan
azi a venit mecanicul,mi-a inlocuit burdufele la planetara stanga,burdufele la pivoti,burduful la bieleta de directie,rulmentii stanga.....eu am dat jos ferodourile pe spate si i-am batut o pereche se segmenti noi din recolta veche(de aia cu insertie de azbest si bronz).....vine si maine mecanicosul sa-mi schimbe si rulmentii pe dreapta si burdufele la planetara dreapta.....toata cauciucaraia a fost VM COMP.....daca nu tine ii dau foc radmasa.gif

BTW: planetarele mele is lungi,coada lor etanseaza pe simering,acum am vazut clar si sunt sigur.......am o cutie in 4 acasa de pe una din 87 care foloseste planetare scurte,cred ca la vara fac o "inlocuire" radmasa.gif de cutii.....sau,se pot inlocui pinioanele planetare sau grupul cu tot din una in alta....vad eu.... laugh.gif ....am si o planetara scurta de papuc noua(romaneasca oem,cred ca e hidromecanica),mai tre' sa caut una.....

Momentan masina circula aprope zi de zi,e cam adevarat ce-a zis OV,face fata mai greu la conditiile de trafic aglomerat dar cu atentie se poate,poate ca-s eu obisnuit cu servo directie,geamuri electrice,sezori si alte celea dar m-am acomodat oarecum bine cu ea,cele 4 viteze is etajate oarecum bine pentru oras,pacat ca la drum lung n-o am si pe a cincea,azi era cam frig si-am dat drumul la caldura....laser frate radmasa.gif ,da cladura la greu......suspensia spate e cam dura(arcuri de break cu o spira retezata si aranjate la cald la capete)......
Dupa cum mi-am promis,am muncit de unul singur la ea,m-am necajit de multe ori,am facut imposibilul pentru mine( am reusit s-o revopsesc cum am stiut si arata oarecum ok ,am sudat la ea pe unde a fost cazul,am facut-o si pe tinichigiul si pe vopsitorul si pe mecanicul ei)asa ca e pacat s-o scot doar la sarbatori biggrin.gif .....trebuie sa circule....neaparat,asta e scopul ei....
Raul90
pregateste-ti chibrituri de pe acuma, piesele de VM COMP sunt vai de ele....
sobolan
decat alea rupte mai bine astea noi....rolast si fartec is duse de mult,nu mai fabrica si decat sa pun un rolast statul o mie de ani la raft mai bine un VM nou.....mie nu mi se par asa de proaste,cauciucul e flexibil si moale,in fine......pregatesc o duzina de chibrite si-un bidon de gaz..... biggrin.gif ...daca se rup aduc iar mecanicul si gata,eu nu mai fac nimic la ea(inafara de alarma)....is satul pana in gat dry.gif
DACIOTUL_97
Mare atentie la furtunele pompei de benzina ! (VM Comp).Dupa vreo doua luni au crapat foarte frumos si am pierdut benzina pe drum,nu mai spun ca mi-a aruncat si prin compartimentul motor.
sobolan
la mine tot ce e furtun si cauciuc in gereral e VM.....la benzina idem.....au mai bine de 2 luni(cam 4) si nu au nimic inca....vedem...poate ale voastre erau contrafacute sau is eu tampit biggrin.gif .....la mine is marcate cu albastru,scrie VM si au numar de serie.....mie mi se par chiar ok,decat ce aveam pe ea(furtune cimentate radmasa.gif ).
razvan1985
ȘTIM !!!
Sunt "penale" furtunele de benzina Vm Comp,in schimb, cele ale sistemului de racire st ok.☺
sobolan
inseamna ca am belit-o radmasa.gif ....asta e !
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 22 Mar 2016, 22:18)
si burdufele la planetara dreapta.....toata cauciucaraia a fost VM COMP.....daca nu tine ii dau foc radmasa.gif

*



Burdufurile de orice fel nu sunt bune de nimic, 2-3 luni...microfisuri si apoi rupere (variabilele sunt date de temperatura, rulaj, vaselina-mai bine pui din farmacie si le ungi pe exterior, dar tot cedeaza, sare etc); testat personal (planetare, bielete, pivoti). Cand sunt noi cauciucul e moale, se lungeste mult fara a se rupe, odata puse in opera se degradeaza rapid.
sobolan
fartec-ul erau ok dar nu mai gasesc,am unul singur,il pun pe dreapta,azi nu s-a facut nimic,ploua si in garaj e frig.......de luni.....mai am de cautat si un telescop fata tot pe dreapta,ala existent e curs,gasesc eu unul bun prin dezmembrari......
ydaniel
Uite cum arata compartimentul motor la ultima Dacie aranjata de mine. rolleyes.gif
sobolan
Foarte fain,respect munca ta.....eu mi-am facut masina(reconditionata cum am mai zis si nu restaurata) sa circul cu ea nu s-o expun pe undeva si daca o expun pe undeva si mi se da voie o aduc pe rotile ei la expozitie plina de muste,fluturi,albine pe radiator radmasa.gif ,asta e masina adevarata nu bibelou fragil...la mine aspectul nu primeaza ci functionalitatea/siguranta/durabilitatea....eu folosesc masina asta aproape zi de zi de cand i-am facut ITP-ul,azi am mai baxat 150km dintr-o bucata biggrin.gif ,am 360km facuti cu ea intr-o saptamana biggrin.gif si o gaura in parbriz de la o piatra aruncata de la un tir fara sorturi de noroi la vagon .....am pozat niste locomotive ciudate trase pe linia moarta undeva la vreo 20km de oras,cred ca urmeaza a fi taiate....s-a dus la baie si CFR-ul,s-au imbogatit astia cu fierul vechi..... dry.gif
Intentionez s-o atestez in curand,daca se incadreaza e ok iar daca nu e iar ok,platesc taxa smile.gif .....poate ca mai marii de pe aici dau si ei cu parerea,chiar astept ! smile.gif

BTW: ce drac de cutie am eu pe ea ca la 90km/h are cam 3000rpm(nu am turo da' am ureche si zic eu ca urechea mea nu prea ma inseala) ???la fosta dacie din 78 pe la 110 aveam 3000.....asta trage de rupe rotile daca te dai la ea dar viteza ioc mad.gif
ydaniel
Sunt vagoane pt montat linia ferata.
sobolan
QUOTE(ydaniel @ 25 Mar 2016, 22:44)
Sunt vagoane pt montat linia ferata.
*



zac acolo de vreo saptamana-doua.....curios......is vreo 7-8 unul dupa altul si nu-mi par deloc functionale.....
STORMTROOPER
Felicitari pentru munca depusa. Iti urmaresc topicul de cand l/ai deschis si imi place ce ai facu si cum ai facut.

Cat priveste cutia, ai cutia standar de Dacia 1310, si eu la a mea la 100 km/h am 3390 rpm. Am avut o perioada un turometru digital montat pe ea si de acolo pot sa spun.

Succes pe mai departe si cat mai multi kilometri fara incidente. Sa te bucuri de ea.
sobolan
Multumesc pentru interesul acordat,mersi si de urare,valabil si tie ! smile.gif si eu iti urmaream cu interes topicul prin '10 -'11 ......
Cutia e standard dar ma rupe la nervi smile.gif ,poate dau de una franceza smile.gif pe undeva,stiu sigur ca au rapoartele putin mai lungi......mai am una cu 4 dar cu planetare scurte(86)....vad eu,poate combin pinioanele de la una pe grupul de la ailalta....vad eu,mai e pan' la vara....


adineaori am vazut ca am piulitele captive pe planseul spate pentru centrile din spate...am si pe oala rotii si pe stalpi sub tapiserie....are cineva idee ce surub e acolo ? mie mi se pare a un metric 10 cu pas fin.......o sa-i pun centuri de la una injectata,poate le gasesc cu tot cu suruburi....am centurile de la fostul symbol dar nu dau de suruburi....
johnybic
pe unde te plimbi tu? azi am sablat-o toata ziua la atelier ,trebuie sa vii cu oglinzile alea si cu astea ca ma zgarie pe ochi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.