sa ma pish pe ele de limitatoare de frana
.....4 am pus si toate mi-au curs in acelasi loc.....la prinderea de la furtun.....acolo e o gaura filetata(logic) dar problema e ca-s fabricate prost si gaura aia filetata unde intra furtunul nu este plan-perpendiculara pe suprafata de asezare-etansare a corpului limitatorului.....mi-am dat seama intr-un final dupa urmele lasate pe saiba de cupru.....era roasa doar pe jumate
,ce rahat....piese de ASAM ....la al 5-lea am fost baiat destept(zic eu
) si am pus un pic de banda de teflon pentru instalatii de la Loctite pe filetul de la furtun,l-am strans bine si acum e brici
...nu mai curge si am frane.....luam eu limitator original dar nu gasesc prin magazine si e si de ala model vechi pentru simplu circuit.....rahatul ala original si ruginit va fi modificat pentru a fi pe debit maxim mereu,stiu eu ce inseamna treaba asta mai ales iarna dar una la mana nu am ce face si doi la mana nu ma duc cu ea la curse,eu merg batraneste
Arcurile de breack is de kko
,au spira mai groasa ,is mai lungi cu vrea 14 cm,deabia le-am pus cu presa si dupa un test-drive bateau telescoapele in cap de cursa si masina topaia ca un drac....le-am scos iar ,le-am taiat o spira,le-am splinguit usor la autogen (de unde am taiat pe vreo 3 sferturi de spira) ca sa cada bine pe oale,le-am pus cu telescoape noi Bilstein pe ulei(alea oem compa is ca noi,nu au scurgeri dar mi se par dure-le tin de rezerva)...mi se pare ca acum totul este asa cum trebuie sa fie...arcuri de berlina nu mai pun pe ea ca-s de kko,cu 2 persoane in spate se lasa ca dracu',de carat nu car ca am masina de carat.....
Mai am de pus aripa si gata....luni cred ca o rezolv...
Pe viitor.....am de gand sa scot telescoapele fata si sa le prind pe strung sa iau din filetele de jos cam 1-2cm(la prinderea cu T-ul),vad eu la fata locului.......si atat,va ramane asa
,de maine incerc sa-i fac un cotet in curte,sa bag si elevatorul acolo si s-o las acolo....ma apuc de daramat iar
,deabia ce sa facuse ordine,acum fac iar dezordine....