Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 -Green Frog
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
sobolan
o vopsesc tot eu ca ma pricep(iar minus manopera),ideea e ca o sa-mi ia ceva timp sa o pregatesc,dau parbrizul/luneta/chedere/tapiserii jos.....o sa ma coste doar vopseaua si timpul meu !!! sper sa am timp,daca nu o dam la vopsitor,asta e....

QUOTE(ydaniel @ 28 Nov 2015, 10:11)
Vii LA intalnirea nationala Dacia Classic cu verzitura?
*



anul asta n-o termin,cand e intalnirea ???
ydaniel
In mai 2016 este intalnirea!Sper sa o termini,sa fie atestata vehicul historic,tu sa te faci membru Retromobil Club Romania!
DACIOTUL_97
QUOTE(sobolan @ 27 Nov 2015, 21:12)
Pentru toti care citesc : ce pret are o masina muncita ? va zic eu....e de nepretuit......am spart 1200E in ea pana acum + costul ei de achizitie+orele mele de munca(240 aprox)  = faliment  smile.gif si inca nu e gata.......cine se mai baga ? eu nu prea am stiut in ce ma bag,dar nu-mi pare rau deloc si nu am avut mult de lucru la ea,din ce vad aci pe la unii e serios de treaba la tabla....
*



Atata timp cat te inhami la o masina veche,sa fi sigur ca ai de investit...si nu e putin,nu-si permite oricine.Daca stau sa fac un calcul cati bani am bagat in masina mea din 2007 pana in prezent,cred ca ma lasa inima...nu mai zic de timpul care trece de nu-ti vine sa crezi.Dar ce mai conteaza,satisfactia e mare cand stii ca lucrezi tu singurel la masina,si faci treaba buna (nu ca "mesterii" din ziua de azi).Chiar daca ai masina buna la tabla,banii se duc mai mult pe maruntisuri si alte prostii.Noi sa fim sanatosi,si sa le intretinem in continuare cat ne permitem financiar,ca au fost (si sunt) masini bune.
sobolan
QUOTE(ydaniel @ 28 Nov 2015, 12:30)
Sper sa o termini,sa fie atestata vehicul historic,tu sa te faci membru Retromobil Club Romania!
*



de terminat sigur o termin,de venit voi veni dar de partea cu atestatul nu sunt inca sigur,inca ma mai gandesc sad.gif ....


QUOTE(DACIOTUL_97 @ 28 Nov 2015, 12:44)
Chiar daca ai masina buna la tabla,banii se duc mai mult pe maruntisuri si alte prostii..
*



Exact......pana la urma vorba ta,noi sa fim sanatosi !!! smile.gif
sobolan
aripa noua,aripa veche,ulei prin praguri si nesimtire crunta(fara voie am murdarit asfaltul sad.gif desi avea dopuri in scurgeri,eu am bagat ulei si am plecat.din urma am gasit potop)....in poza 3 aripa nu sta ok din cauza ca n-am pus surubul m6 de jos la imbinarea cu pragul.... laugh.gif
Rob3rto
Draguta masina, imi place mult cum lucrezi! Aripile vechi sa nu le arunci, pastreaza-le ca in caz de nevoie merg reparate...
sobolan
mersi de aprecieri,aripa veche din poza e dusa rau,ailalta(tot a ei)merge salvata,o repar si o tin de back-up.....
1310CL
Arata inchegata babuta,niste intrebari,cand o sa ajungi la capitolul revopsire,o sa pastrezi pragurile in negru(implicit si prinderea aripii de prag,si aripile spate acolo unde-s predispuse la rugina) smile.gif

Intreb ca asa e si a mea si nu m-am decis pe viitor cand ajung la vopsit ce sa fac. Asa le vopseau fostii proprietari sau pentru export asa veneau? a mea e din Ungaria adusa.
sobolan
Mersi smile.gif ,is date cu un autovapant mai destept(stone-chip) de mine...dau cu verde peste autovapant.....e bun anti-pietre/anti ciobituri,de ce sa-l dau jos ?
Poti sa mai faci asa : cureti bine pragul,dai grund,apoi un autovapant mai plastic ceva,si apoi bleu-mamaia sau ce ai tu ....ideea e ca daca dai cu emaur auto peste un autovapant mai prost,se umfla si cade jos apoi....din fabrica nu vin cu negru,e un obicei romanesc a da pe acolo probabil,dar nu-i rau....
1310CL
D-aia si intrebam,cred ca iti urmez parerea si o sa fie bleu dar peste mazga aia neagra...nu era vorba de dat jos,ci de pastrat strict culoarea biggrin.gif Am vazut multe dacii cu tinichigeria facuta in combinatia asta gen culoarea masini dar pragurile si celelalte zone sus mentionate in culoarea "boschetului".
sobolan
QUOTE(1310CL @ 30 Nov 2015, 23:36)
nu era vorba de dat jos,ci de pastrat strict culoarea biggrin.gif
*



up.gif

unde pot gasi asa ceva ??? huh.gif
ydaniel
Sunt f rare,eu am vazut decat in poze si manuale de reparatii.

1 Dec 2015, 07:55:
Arata groaznic cu Negru!Cumpara antifon Raptor de LA WWW.u-pol.co.UK.
E un produs ffff bun si resistant LA abraziune!
E scump dar nu se compara cu astea de LA magazine,crede-ma.
iustin_uap
QUOTE(1310CL @ 30 Nov 2015, 22:29)
Arata inchegata babuta,niste intrebari,cand o sa ajungi la capitolul revopsire,o sa pastrezi pragurile in negru(implicit si prinderea aripii de prag,si aripile spate acolo unde-s predispuse la rugina) smile.gif

Intreb ca asa e si a mea si nu m-am decis pe viitor cand ajung la vopsit ce sa fac. Asa le vopseau fostii proprietari sau pentru export asa veneau? a mea e din Ungaria adusa.


In niciun caz nu veneau asa din fabrica. N-are treaba nici cu exportul. Ma gandesc ca era o solutie pt. a masca uleiul din praguri, sau problemele care aveau sa apara ulterior. Sfatul meu e s-o vopsesti toata si-ti spun asta din experienta. Conteaza mult la o privire de ansamblu.
sobolan
QUOTE(iustin_uap @ 1 Dec 2015, 11:54)
Sfatul meu e s-o vopsesti toata
*



peste autovapant desigur,rau nu faci,o protejezi,pentru viitor,stiu masini vopsite integral ca la carte dar pe dedesubt sunt cum sunt sad.gif ,la mine aspectul nu primeaza,"integritatea" ei da....nu fac referiri,scriu din ceea ce am vazut personal !!!
nelu_1985
Planetare ca aia de mai sus caut si eu, sunt foarte rare; mie mi-ar mai trebui inca una, ca am o bucata; la mine sunt scurte, am cv cu 5 tr.
sobolan
pai si alea(cu articulatie cardanica) is numai lungi.....asa stiam eu,gresesc?
nelu_1985
Sunt si lungi (3 modele - fara burduf pe articulatia dinspre roata, cu burduf dintr-o bucata si cu 2 burdufi) si scurte (cu 2 burdufi), a mea e scurta; se gasesc prin Ungaria;
Daca mai tin bine minte, pe topicul cu Dacia 1300 erau niste posturi la subiect cu poze si tot ce trebuie;
ydaniel
Ideea e ca unele sunt juma de planetara Wartburg juma dacie.
nelu_1985
Doar articulatia e ca la Wartburg, fuzeta e diferita; la dacie are mai multe caneluri;
95bogdi
asta de ce masina era ?
aruncata la remat...
sorin105
QUOTE(sobolan @ 1 Dec 2015, 14:29)
peste autovapant desigur,rau nu faci,o protejezi,pentru viitor,stiu masini vopsite integral ca la carte dar pe dedesubt sunt cum sunt  sad.gif  ,la mine aspectul nu primeaza,"integritatea" ei da....nu fac referiri,scriu din ceea ce am vazut personal !!!
*


Exact,anul acesta la BV am vorbit cu un membru retromobil (cel din comisia de atestare)nu mai stiu numele deoarece pt mi e intalnirea a fost una zbuciumată,telefonul suna,te intalneai cu colegi de pe forum si alte "probleme"
Am vorbit atunci cu respectivul si a zis asa "o masina cu vopsea originală si cu defecte il atrage mai mult decat una vopsita (restaurată cap coadă )am ajuns la concluzia ca are dreptate,la una restaurată te uiți sa cauti defectele dar nu mai are "istorie"pe cand ceea originală primul proprietar stie fiecare zgarietura/lovitura luată.
Pastreaz-o cu vopseaua ei originală unde se poate,inainte de a revopsi aripile fata fa un polis la masina (total cu pasta 3M semiabraziv si luciu la mana,fara masina de polis ca se poate exfolia vopseaua)dupa care la cei care fac vopsele cu paletarul pe masina si cu un pic de noroc o sa iti iasă la fel (nuanta)
Baftă.
nelu_1985
QUOTE(95bogdi @ 2 Dec 2015, 23:15)
asta de ce masina era  ?
aruncata la remat...
*



De dacie, du-te dupa ea;
MuciX
QUOTE(sorin105 @ 3 Dec 2015, 08:33)
Am vorbit atunci cu respectivul si a zis asa "o masina cu vopsea originală si cu defecte il atrage mai mult decat una vopsita  (restaurată cap coadă )am ajuns la concluzia ca are dreptate
*


Un "proiect de reconditionare" nu va fi niciodata precum o masina originala, asta fara dar si poate. O spune piata masinilor clasice in primul rand, o spun concursurile de eleganta, etc.
Daca privim aspectul tehnic, este greu oricarui "atelier" de reparatii sa imite procedeele tehnice folosite intr-o fabrica de productie in masa, indiferent de cat de evoluata era uzina. Nu vorbesc despre calitatea lucrarii pentru niciunul, vorbesc strict de rezultatul final. Pur si simplu, nu iese la fel, plecand de la imbinari si ajungang la finisarea vopselei.
Acum depinde ce vrea fiecare din noi, o masina originala sau o masina cvasi-perfecta - mai buna decat era cand a iesit din fabrica, dupa cum spun unii.
Personal, mi-ar fi placut si mie o masina originala, din pacate nu imi permit decat un proiect. Aia e. smile.gif
sobolan
QUOTE(nelu_1985 @ 1 Dec 2015, 20:59)
Sunt si lungi (3 modele - fara burduf pe articulatia dinspre roata, cu burduf dintr-o bucata si cu 2 burdufi) si scurte (cu 2 burdufi), a mea e scurta; se gasesc prin Ungaria;
Daca mai tin bine minte, pe topicul cu Dacia 1300 erau niste posturi la subiect cu poze si tot ce trebuie;
*




QUOTE(ydaniel @ 2 Dec 2015, 21:50)
Ideea e ca unele sunt juma de planetara Wartburg juma dacie.
*




QUOTE(nelu_1985 @ 2 Dec 2015, 22:21)
Doar articulatia e ca la Wartburg, fuzeta e diferita; la dacie are mai multe caneluri;
*



voi vorbiti,eu citesc,nu dau feedback ca nu ma pricep la planetarele astea si invat si eu de la voi.... desi am gasit in italia o pereche cu doua burdufuri inspre roata,inca nu cumpar nimic dar sunt pe ganduri,nu ca-s fi disperat dupa ele,am planetarele bune dar burdufurile is cam fisurate(nu de tot) dar batrane si decat sa ma apuc de restaurat planetarele bag o pereche de astea smechere biggrin.gif si am terminat socoteala...... tongue.gif

QUOTE(sorin105 @ 3 Dec 2015, 09:33)
Am vorbit atunci cu respectivul si a zis asa "o masina cu vopsea originală si cu defecte il atrage mai mult decat una vopsita  (restaurată cap coadă )am ajuns la concluzia ca are dreptate,la una restaurată te uiți sa cauti defectele dar nu mai are "istorie"pe cand ceea originală primul proprietar stie fiecare zgarietura/lovitura luată.
*



si eu sunt de aceeasi parere,o masina restaurata fara istoric poate fi o posibila "teapa",eu stiu caz : e facuta perfect ,iti ia ochii,totul e pe line,fain,pe dedesubt e sad.gif ,motorul e sad.gif darr,arata ok radmasa.gif .....cu polish-ul mi-ai citit gandurile......am usa de la sofer revopsita deja si aia,ma gandesc sa n-apara masina in 3 culori dar incerc cu polish prima data.......vad eu ce o iesi,nu inclin prea mult s-o atestez ,cred ca voi plati taxa ,mare lucru,o trec pe numele meu,asa ca incerc s-o fac cum cred eu ca pentru mine smile.gif

@sorin : ai intentia de a o atesta ? la sportiva ma refer....
bucatzel
QUOTE(MuciX @ 3 Dec 2015, 10:00)
Acum depinde ce vrea fiecare din noi, o masina originala sau o masina cvasi-perfecta - mai buna decat era cand a iesit din fabrica, dupa cum spun unii.
Personal, mi-ar fi placut si mie o masina originala, din pacate nu imi permit decat un proiect. Aia e. smile.gif
*



Io nu vreau una originala neam, pe de alta parte. Scuze, dar asa ceva e o investitie cu titlul de bibelou, iese din garaj doar cu aprobare de la inmh, si si daca iese, mergi cu ea ca la inmormantare, ca tot traficul din jur ti se pare ca se indreapta spre tine.
Sorry, io o vreau ca sa ma bucur de ea, nu ca s-o suflu de praf bilunar.
sobolan
QUOTE(bucatzel @ 3 Dec 2015, 15:14)
Sorry, io o vreau ca sa ma bucur de ea, nu ca s-o suflu de praf bilunar.
*



BRAVO !!! asa gandesc si eu .
MuciX
Si eu la fel, dar tot mi-ar placea una originala. smile.gif
sobolan
pai si cum te-ai descurca cu ea in conditii de trafic de romania in conditiile in care tu o vrei sa fie de 10 mereu? ....mie mi-au zgariat copii din cartier toate masinile ,ba cu bicicleta,ba cu trotineta etc.....o tii asa de bibelou doar in garaj si esti mandru c-o ai intr-adevar dar tot n-are farmec daca nu circula,daca nu-i vazuta......asa cred eu....
de ex. eu tare m-as bucura daca dacia mea ar mai tine inca 20 de ani macar in orice conditii de vreme,mearsa,exploatata corect si cu ingrijirile aferente ......in garaj ar mai tine si 50,nu ?

QUOTE(bucatzel @ 3 Dec 2015, 15:14)
... iese din garaj doar cu aprobare de la inmh, si si daca iese, mergi cu ea ca la inmormantare ....
*



si insotit de fanfara militara daca se poate radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif ...ce masina e aia ? ce farmec mai are ?
MuciX
Garaj acasa, asta in primul rand.
Evitate ploi, zapada, sare, etc.
In ceea ce priveste parcarea, nu las masina parcata aiurea, caut un loc amenajat, chiar daca asta inseamna sa merg eu pe jos. Nu las masina pe zonele "parcagiilor" de etnie neprecizata, etc.
Conduc preventiv, desi mi-am avut si eu pacatele mele <inserati gluma cu parapete aici> sunt constient.
Pana acum mi-a mers, vedem de aici incolo.
sobolan
QUOTE(MuciX @ 3 Dec 2015, 16:28)
Garaj acasa, asta in primul rand.
Evitate ploi, zapada, sare, etc.
In ceea ce priveste parcarea, nu las masina parcata aiurea, caut un loc amenajat, chiar daca asta inseamna sa merg eu pe jos. Nu las masina pe zonele "parcagiilor" de etnie neprecizata, etc.
*




apoi devii tu sluga masinii in loc ca sa fie invers.....si eu ingrijesc masina cum stiu eu si in felul meu dar asa n-as putea.....sa vedeti voi prin ce paduri o bag la vara pe asta verde smile.gif cand plec la pescuit....pe acolo am trecut si cu loganul si cu megane-ul ,n-au patit nimic si nici o zgarietura mica nu au si nu fac exceptii....
sorin105
Înclin sa o atestez ca ies mai ieftin fata de timbru,oricum plata impozitului nu este o avere dar se aduna,am devenit "client fidel" la financiar 1-2 masini pe lună,plus ca la Pitesti nu am plătit o lună impozitul la o masina si zeci de scrisori acasa,daca nu plătiți pana la data de...va trimitem in judecata,frate 5 lei,dar alți care au mii de euro la aia nu le fac nimic.
Masina ta se poate atesta fara probleme,faci itp-ul,trimiți documentele la retro si la RAR.
95bogdi
QUOTE(sobolan @ 3 Dec 2015, 18:53)
apoi devii tu sluga masinii in loc ca sa fie invers.....si eu ingrijesc masina cum stiu eu si in felul meu dar asa n-as putea.....sa vedeti voi prin ce paduri o bag la vara pe asta verde smile.gif  cand plec la pescuit....pe acolo am trecut si cu loganul si cu megane-ul ,n-au patit nimic si nici o zgarietura mica nu au si nu fac exceptii....
*


parca-l vad pe taicameo cad vine acasa cu brecu tot asa cu ditamai somnii smile.gif))

apropo , uite aici un green fog de arad biggrin.gif
scuze de off topic
sobolan
nu-i nici un offtopic,stai calm......a mea va fi in scurt timp in acelsi peisaj cu aia albastra bk(nice car smile.gif ).....aia verde e o frumusete smile.gif ,e a ta ?
sobolan
Pregatiri non-estivale desigur.... dry.gif nu pot sa scot flapsurile afara,surubul ce le prinde de aripa se invarte in gol cu tot cu piulita mad.gif
95bogdi
QUOTE(sobolan @ 4 Dec 2015, 19:03)
nu-i nici un offtopic,stai calm......a mea va fi in scurt timp in acelsi peisaj cu aia albastra bk(nice car  smile.gif  ).....aia verde e o frumusete  smile.gif  ,e a ta ?
*


nu e a mea...e a unui prieten...pana acum 1 luna jumate....noi astia cu daciile eram doar 3 pasionati...cu masini originale/modificate....acum vom fi 5 biggrin.gif
daciile revin biggrin.gif
asa arata inainte....
razvan1985
Uite cuzineții:
[attachmentid=1628016209] [attachmentid=1628016210]
sobolan
up.gif
sobolan
Azi am pus aripa pe dreapta definitiv,cum mama ciorilor m-am chinuit nu stiu dar dupa ,a naibii, 3 ore tot n-am reusit ohmy.gif .....adica am shut-line bun pe capota,la ochelar jos brici,la grila e ok dar am un luft intre usa si aripa de ma doare sufletu'.....tess-connex,am gasit sticker-ul pe interior dar am zis "lasa,nu e o tragedie,da cu grund bine si taci,e tabla buna fara rugina" radmasa.gif ,asta e,m-am bucurat ca cea din stanga a cazut ok(fiind de uzina) si cand am demontat-o si pe asta tot de pe acelasi dric de dacie(masina donatoare n-avea usile pe ea) m-am bucurat iar ca am zis ca-i din aceeasi recolta...pe dracu,trebuia sa-mi fi dat seama ca asta e lucrata altfel ...la jgheab,in dreptul grilei nu are decupare.....la dracu' trebuia sa-mi fi dat seama,m-am grabit in ziua aia sa plec repede din remat si asta e.......am aripa ei originala la un tinichigiu sa-i inlocuiasca fusta aia de jos ca e mancata si cred ca ma risc s-o pun pe aia inapoi,vad eu.....ce mama de rht am putut sa fac,ma consolez macar ca-i buna ca tabla si n-are mai nimic....si nici nu mai gasesc aripi modelul asta,alea de 1300 cu far oval is mai scurte(din ce stiam eu) ca ar fi vreo 3 p-acolo.....

am mai bagat ceara si prin lonjeroanele spate/traverse etc,mai iau inca 2 tuburi si pun si prin stalpi/praguri....deja am vreo 7 tuburi de ceara "mancate"....
eu mi-am curatat bine lonjeroanele cu furtunul inainte de toate(a iesit ceva mizerie de prin ele in anumite portiuni,deh are 30 de ani,am bagat furtunul de gradina la propriu prin ele cu jet) ,apoi am dat cu aer comprimat bine prin toate gauricile si apoi dupa ce s-a uscat (vreo 5 zile) am bagat o camera sa ma uit prin ele,vreau sa spun ca par sanatoase .......asta e un lucru ok......apoi ceara nene !!! la greu smile.gif

curatenie generala in compartimentul motor...pana la urma am pus pompa noua,breckner radmasa.gif ,firma de firma....cu asta DA frana,acum sa vedem cat tine minunea biggrin.gif

cine ma poate ajuta sa-mi spuna si mie cum pot converti "obiectul "asta de oglinda din stanga pe dreapta....de mers merge ea pe usa dar nu pot ridica bratul prea sus,e de stanga.....sau daca are cineva una de dreapta si vrea s-o schimbe cu una de stanga is deschis la troc smile.gif
Ov
Tragi de ea pana o pui in pozitia buna. Oricum nu prea vezi nimic in ea, e de design mai mult smile.gif

Daca n-ai avut oglinda pe dreapta si n-ai gauri, n-o gauri, las-o fara oglinda wink.gif
sobolan
mersi de raspuns....ma gandeam s-o desfac,are un splint si detensionez arcul sa vad si eu ce si cum poate pot.....fata de usa are gauri filetate altfel nu gauream eu usa pentru oglinda smile.gif
bucatzel
Daca nu te grabesti, ma uit cand ajung pe la garaj, s-ar putea sa am una in plus.
sobolan
bun,la mine nu e graba smile.gif

one down,one to go .....cu o mie unu scursuri ca in desene animate,da' e ok radmasa.gif vreau sa fac itp-ul si la vara refac toata masina,se merita..... astept si anvelopele noi sa ajunga,am luat 4 buc 155/80 ,parca asa are masina asta din fabrica,nu ?
BN64FLO
E frig sa o faci afara, de aia curge...incalzeste tabla cu un pistol cu aer cald...eu asa am facut si nu a mai curs
sobolan
am dat cu pistolul.....a curs prin vreo doua locuri da' se rezolva cu rabdara,smirghel de 1000 si apa apoi polish.....pistolul e buclucas,ar fi cazul sa-l casez,ii tot ajunge de prin anii 80....
sorin105
QUOTE(sobolan @ 8 Dec 2015, 19:32)
bun,la mine nu e graba smile.gif

one down,one to go .....cu o mie unu scursuri ca in desene animate,da' e ok  radmasa.gif  vreau sa fac itp-ul si la vara refac toata masina,se merita..... astept si anvelopele noi sa ajunga,am luat 4 buc 155/80 ,parca asa are masina asta din fabrica,nu ?
*


Prima data se ia cu 800 si ajungi pana la 2000-2500.
Ai vopsit si banda de hârtie,ai talent la vopsit biggrin.gif
ydaniel
Daca scoti arcul de LA talpa oglinzii nu,l mai pui LA loc!!!
sobolan
QUOTE(sorin105 @ 8 Dec 2015, 20:05)
Prima data se ia cu 800 si ajungi pana la 2000-2500.
Ai vopsit si banda de hârtie,ai talent la vopsit  biggrin.gif
*



te referi la pregatitul dinaintea vopsitului banuiesc....stiam deja smile.gif ,la o operatie de vopsire 90% din munca este pregatitul ....banda de hartie se vopseste,era sa las aripa rosie la incheieturi ?nu-mi ieseau flapsurile de pe aripa(am mai scris) si bara fata nu am dat-o jos de lene....asta e mana mea de vopsitor.....o scoteai mai bine? smile.gif
Pana la urma prietene ma bucur ca-s sanatoasa tun la tabla si motor,da-l naibii de aspect,functionalitatea conteaza......la mine nu primeaza aspectul,am mai scris.....

QUOTE(ydaniel @ 8 Dec 2015, 21:49)
Daca scoti arcul de LA talpa oglinzii nu,l mai pui LA loc!!!
*



mersi de sfat,o las asa ! smile.gif

BTW: nu ma supar ca-mi atrageti atentia,ma bucur chiar.....eu nu-s vopsitor de meserie,nici sudor,nici mecanic auto(am lucrat mult timp in domeniu dar asta e altceva) .....va asigur solemn ca masina asta e facuta sau reconditionata(nu restaurata) de mana mea in totalitate,mai putin motorul,acolo am fost maistru biggrin.gif .....am o mare satisfactie s-o fac ca imi place sa mesteresc,am scule acasa,aparate,etc etc,am cu ce cum s-ar spune.......

Va multumesc ca-mi spuneti pe unde gresesc....

Azi i-am montat si temporizator la stergatoare,bordul era deja gaurit insa ornamentul de aluminiu nu.....am rezolvat tot.... smile.gif
ydaniel
Fa'o istorica!
sobolan
s-o termin intai..... smile.gif

au venit si adidasii da vara,am vopsit si aripa dreapta(a iesit bine de tot smile.gif )....poate-i fac anu' asta macar ITP-ul !
ydaniel
Tigar facute in Serbia.
La jante ce procedeu de curatare-vopsire aplici?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.