Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 -Green Frog
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
sobolan

QUOTE(om_bland @ 28 Apr 2017, 00:46)
Am schimbat zilele acestea la masina :

- bucsile de la bratele inferioare
- burdufurile de la planetara ( toate 4)
-bieleta antiruliu ( model nou cu  bucsa mare neagra deasupra)
-pivot superior ( ceilalti 3 nu aveau joc, au fost schimbati acum cateva luni)

Acum masina nu mai trepideaza deloc la franare la peste 60km/h

*Sa vedem cat o sa tina minunea  smile.gif  .
*



Foarte frumos ,ma bucur ca ai rezolvat problema........ up.gif


QUOTE(Alex1300BV @ 28 Apr 2017, 12:19)
@ "om bland" nu inteleg de ce nu iti faci topic cu masina proprie si scrii despre ea pe la alti oameni... blink.gif
*




asta e split la ce-am discutat cu el pe PM,am fost suspendat din cauza unui "inteligen"t si probabil nu a putut sa-mi dea PM....aci is numai inteligenti,toti stiu/se pricep/etc si tot eu mi-am luat ban pentru ca se trezesc altii sa-mi judece anunturile de la bursa si apar si ei postand cu texte de doi lei.....
bucatzel
@ medelin, sobolan, am sters doar ce s-o discutat azi dupa o lectura pe diagonala.

Nu vreau sa ma pun sa citesc cu atentie, asa ca va sugerez sa nu continuati.
sobolan
Masina mea in ipostaze diferite,ba e doamna,ba e vagaboanta ......mai umblu si prin remat,adun casetofoane,pompe de umflat roti UAMT radmasa.gif vreau sa echipez consola aia a ei cu difuzor cu un aparat de radio din vremea aia dar ceva bun....am un AKAI bun dar e rupta ata care actioneaza tunerul ala sau cum naiba ii zice.....am o mare bataie de cap cu el dar il fac smile.gif
Am pus chedere ca noi peste tot ,luate de la o dacia ca noua 1307,am pus si centurile pe spate fiindca e nevoie,am observat ca masina e echipata cu acele piulite sudate de plansee.....
Saptamana asta am facut cam 900km cu ea si dupa cum decurg lucrurile cred ca mai bag cu ea inca vreo 1000km pana vine aia noua,merge saraca brici,o platina s-ar cam cere dar nu e urgent.......
DACIOTUL_97
Ce masina ti-ai achizitionat ? biggrin.gif
sobolan
In anii 68 cand romanii visau la gramofon pe-afara erau casetofoane stereo,cu autorevers,FM si LOC/DX .....dupa ce mi-am fript creierii cateva ore am reusit sa pun alta ata la loc pentru radio,am folosit ata de operatii,e belea si pare identica cu aia oem....Amplificatorul(finalul) e trecut la catalog ca 2x7w ,se aude destul de zdravan smile.gif
Aparatul asta merge stas,va intra in consola aia cu difuzor(originala) ...mai am un cass bun si ala,vechi si ala,aceeasi belea,ata de la radio......


QUOTE(DACIOTUL_97 @ 6 May 2017, 13:36)
Ce masina ti-ai achizitionat ? biggrin.gif
*



N-are importanta dar....un Logan 2 prestige(ca m-am saturat sa pun navigatii/senzori/gadgeturi,la asta toate sunt prezente),inca n-a ajuns,probabil saptamana viitoare ma duc sa-l iau....
DACIOTUL_97
Loganul e o masina destul de fiabila daca îi faci reviziile la timp si toate cele.Sa o stapanesti sanatos !
sobolan
Mersi....

Am mai mesterit o ora azi.....capacul de la delcou avea plotii oxidati(aluminiu-EP) ,curatat si dat cu wd40....platina era cam praf,am refacut-o la smirghel de 600 cu apa ca pe vremea hunilor radmasa.gif .....merge STAS...
Verificat ulei,era sub nivel.....am pus inca 200ml si s-a facut la nivel.....in 3000-3500 km a mancat 200ml,zic eu ca stau bine cu setul si cu ghidurile supapelor.....
Am un vecin cu o astra G pe benzina si pune 1 Litru la fiecare 2000km si nu e singurul,z16xe sucks a lot happy.gif
Ov
am avut x16xel, campion biggrin.gif Halea vreo 2-3 litri la 5000

singurul ulei pe care il consuma mai putin (cam 2L la 7-8 mii) era castrol racing 10w60 smile.gif

daca mergeam potolit cu ea mai era cum mai era, dar daca-i rupeam dintii halea ulei in prostie
sobolan
In general tot ce-i opel pana in 2003 cu 1.6/16v papa ulei mult pe la simeringurile supapelor din cauza ghidurilor uzate din chiulasa.....e boala lor generala,intre timp se mai duc si segmentii......
Uleiul asta mancat de motor nu e bun,face ravagii,creeaza depuneri negre-dure pe supape pe langa etansare,chiar si la etansarea cu scaunul le poti gasi afumate,se depune pe capul pistoanelor,strica bujii,ancraseaza segmentii in piston,infunda catalizatoare,strica sonde lambda......chiar si la o dacie mai obosita e acceptabil dar in limita 1 litru la 5000km,un ulei mineral bun duce 5000km,deci 1 litru la schimb....
La motorul in cauza 200ml e un fleac,deabia a trecut de rodaj,e posibil ca sa scada pe la 200ml la 5000km la urmatorul schimb,vom vedea.......
Intre timp m-as apuca sa schimb vacumul de la delcou(n ue spart dar e cam semi-intepenita membrana),sa verific bucsa mosor de la bratul spate si tendoanele puntii,eu am pus la ele bucsi noi dar drumurile-s de kkt,ar trebui sa mai strang cablul franei de mana,s-au pasuit sabotii pe tamburi si acum cursa e mai lunga la levier.....in rest merge ok,ca si masina de zi cu zi e acceptabila,imi fac treaba cu ea minunat,consumul e decent,intretinerea e ieftina,moral e depasita dar te scoate din nevoi......
om_bland
Bucsile la bratele laterale de la punte nu prea mai sunt calitative ch iar si noi... Incearca sa gasesti prin remat, brate laterale cu bucsile bune ( ne crapate) smile.gif

Dupa cate mii de Km se considera ca motorul consuma ulei ? Raportat la cantitatea de ulei adaugata ? blush.gif
sobolan
pai asta si fac,iau doua tendoane bune echipate de pe o dacie buna pe injectie.....cat despre ulei am mai scris,un motor ajuns la limita mananca cam 800ml-1 litru la 5000km.
maho
QUOTE(sobolan @ 10 May 2017, 10:03)
un motor ajuns la limita mananca cam 800ml-1 litru la 5000km.
*


Maxim 1 litru la 1.000 km, conform manualului (capitolul "Motor"). Dac-ar fi fost 1 l / 5000, era pustiu pe drumuri, n-ar fi fost loc in service-uri.
sobolan
wtf ? blink.gif asa scrie la carte deci.... eu aveam o dacie din '78 si la 5000km gaseam mereu 2 litri in baie,era joja pe minim dar stiam ca-i uzat motorul,inca mergea ok ce-i drept......pai in cazul asta cu 200ml mancati la 3000km inseamna ca eu am motorul in stare PERFECTA....
Oricum o sa-l dau jos,dupa ce-mi vine masina noua,acum nu umblu la ea ca nu mai am cu ce pedala.....il pun pe ala de 1300cc ca sa fie filmul corespunzator biggrin.gif ,intre timp ma gandesc sa-i pun o volanta de 200 si ambreiajul aferent,momentan il am echipat cu kit de ambreiaj de 180......mai vad.....si tot ulei MOL 15w40 o sa folosesc in continuare,e curat ca lacrima pe joja si se lipeste ok de degete.....
maho
QUOTE(sobolan @ 10 May 2017, 11:12)
wtf ? blink.gif  asa scrie la carte deci.... eu aveam o dacie din '78 si la 5000km gaseam mereu 2 litri in baie,era joja pe minim dar stiam ca-i uzat motorul,inca mergea ok ce-i drept......pai in cazul asta cu 200ml mancati la 3000km inseamna ca eu am motorul in stare PERFECTA....

Da, asa zice in carte, deci la consumul ala poti zice ca ai motorul perfect. Pana sa schimb ultima oara uleiul, imi manca ~ 450 ml/1000, dar de cand am pus LM-ul (de vreo 600 km) n-a fost nevoie sa adaug nimic deocamdata.
sobolan
E posibil....vecinul asta al meu cu Opel-ul spune ca de cand pune Mobil1 a scazut consumul.....e posibil ca unele uleiuri sa aiba proprietati mai bune la cald,habar n-am ,nu sunt expert in uleiuri....dar ca si utilizator de dacie recomand Mol 15w40 cum si tu vad ca esti multumit de LiquiMoly,il tin 4000km,pun altul identic si tot asa,ies mai ieftin si motorul e intretinut corect.....Mobil1 am avut in trecut,e bun dar nu-si merita banii la dacie,daca as vrea un ulei scump mai degraba as merge pe Valvoline !
Pun pariu ca motorul de 1300 o sa manance la fel ca asta de 1400......eu merg acum zi de zi cu ea si-s tare multumit de motorul asta de 1400,dupa ce il dau jos il pun la pastrat,e un motor versatil,il pot trece usor pe injectie,dat fiind faptul ca si asta micu' e tot cu palier marit cred ca nu e greu deloc nici la asta sa-l trec pe injectie,posibil ca trebuie umblat la soft sau trebuie sa-l decomprim usor...una peste alta directia e net superioara,caseta e mai noua si mai buna,articulatiile cu sfera is mult peste bieletele din tabla,recomand 100%,e un upgrade ce merita facut si nu e mult de munca......
om_bland
Daca ai putea sa gasesti cumva metoda sa adaprezi ,,mitraliera" (adica volanul cu axul) de la o Dacie pe injectie care nu mai are acea bucsa de legatura intre axul volanului si caseta ( bucsa cuplaj volan se cheama)... ar fi super biggrin.gif . Astea mai noi au altfel acolo ceva gen ,,cardan". Ca tot o ai pe aia pe injectie te poti baga sub bord sa vezi sistemul smile.gif
sobolan
da' nu tre' s-o adaptezi sa faci inventii...scoti axul din mitraliera si-l inversezi cu unul articulat si ramai pe bucsi,ala-i pe rulmenti in mitraliera lui oem.......ambele variante dau usoare batai de cap,e treaba buna dar nu ma bag smile.gif
sobolan
fiindca tot ma laudam ca n-am de lucru...am uitat o usa intredeschisa si cand am dat cu spatele am agatat-o usor in poarta........am facut un retus,s-ar putea sa se cunoasca,o las sa sa usuce bine si apoi incerc un polish.......
om_bland
Nasol, daca masina nu are si ea un computer de bord care sa arate la punerea contactului care usa este deschisa radmasa.gif .
sobolan
Eram obosit,habauc,ma grabeam....nu-i belea,cu doua ciocane si o lingura de kit s-a rezolvat....asta e,prostia se plateste,bine c-a fost doar atat.....nu prea-s de acord cu retusurile dar maine am treaba cu ea si nu vreau sa umblu cu ea ca un dalmatian mai ales ca rar-ul sta la panda.....o sa-i fac un polish dupa ce se usuca bine(o saptamana minim) si daca nu e ok o revopsesc total cand imi gasesc timp de stat cu ea in garaj...
sobolan
Azi m-am riscat si eu si-am luat o caldare cu apa cu dero + 3 lavete moi si-am facut curat in masina,tot interiorul + tapiseriile,albul ala de pe copertina era jegos rau......din cate imi amintesc niciodata nu am facut curat in ea decand o am ,lucrul asta mi-a scapat rolleyes.gif
Trebuie sa gasesc un scaun bun la sofer,fostul proprietar are cam 100kg,arcurile din el is cam fleasca,am pus o pereche bune deoparte prin remat si ultima data cand le-am cautat nu mai erau.....daca nu si nu tot n-as pune de cn,pun de alea visinii din vinilin de 1300,schimb si tapiseriile usilor desi nu-s impacat cu ideea....vara te frig la popou,iarna iti ingheaza oo-le pe ele....
Motorul merge STAS,am mai facut vreo 500km saptamana asta,merge de rupe masinuta asta,veche da' buna,am baza in ea up.gif
Vopseaua a iesit ok,revin maine cu poze biggrin.gif
DACIOTUL_97
Citind postarea tau,tocmai mi-am amintit ce cocina e la mine in logan radmasa.gif Parca n-am mai facut curat de secole (desi ultima data am facut curatenie generala acum o luna icon_mrgreen.gif )...in fine,asa e cand mergi zilnic cu orice masina...desi praful si murdaria isi fac de cap si daca iesi cu ea o data pe luna,asta ca un exemplu.
sobolan
In ziua cand am vandut loganul s-a speriat ala ce cocina era inauntru,doar am vrut s-o duc la o spalatorie dar plouase si cam toate erau inchise,ghinion.....pe om l-a interesat starea tehnica si doar atat,a luat-o fara comentarii...asa sunt si eu,nu pun accent pe detalii tongue.gif
Cu rabla asta radmasa.gif merg zi de zi aprope de vreo luna sau mai mult.....astept masina noua apoi o trec la rezerve,se mai odihneste si ea,e batrana baba.....o sa incerc s-o vand si p-asta,ma apuc de ailalta,voi vedea.
om_bland
Poti sa pui si scaune de 1300, dar le pui huse, mergi la un croitor, ii dai dimensiunile, sau vine el si masoara wink.gif .

15 May 2017, 01:16:
Ies mai calitative husele daca iti cumperi material de care vrei tu si le face cineva priceput smile.gif ; decat cele din comert care se rup, se decoloreaza, nu au dimensiunile exacte
sobolan
n-am tetiere la astea de 1300.....deci fuci no !

aproape 5000km .... acul de la incarcare e retardat de cand am luat masina,incarcarea e brici wink.gif
sobolan
Azi m-a mancat in c%$ sa ma joc la electrica.....tot obsedat de ideea de ce doar 13,5v am mereu pe baterie.....eram prim remat si-am zis ca schimb tot ce nu-i ok.....alta ca,,, cand imi pornea GMV-ul si aprindeam luminile crestea temperatura pe ceas,cum le stingeam scadea si temperatura....
Asta din urma cu acul s-a rezolvat repede,am pus o tresa serioasa de dacie pe injectie intre alternator si caroserie,aia a mea era rahitica si putreda....
Asta cu incarcarea mi-a cam dat de cap....in cele din urma am inlocuit releul IPEE cu fir de rederinta cu unul tot electronic dar fara fir de referinta,de ala de fabrica EP .....acum in loc de 13,5 am 14,5 indiferent de turatie sau consumatori,sta naiba fix acolo.....e bine asa ??? wacko.gif
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 17 May 2017, 16:16)
....acum in loc de 13,5 am 14,5 indiferent de turatie sau consumatori,sta naiba fix acolo.....e bine asa ??? wacko.gif

Altii isi doresc asa incarcare si nu au parte! laugh.gif
johnybic
undeva la 14,7 imi incarca si mie iar cu consumatori la 14,5 ,consumatori faza lunga si aeroterma ,acum ma gandesc sa nu fie mult sa fiarba bateria
om_bland
Cauta un releu de incarcare model vechi Ducelier si cu acela nu mai ai treaba rolleyes.gif .
sobolan
QUOTE(Adrian Frigo @ 17 May 2017, 16:29)
Altii isi doresc asa incarcare si nu au parte! laugh.gif
*



nu prea e corect din ce vad pe net....

QUOTE(johnybic @ 17 May 2017, 20:58)
undeva la 14,7 imi incarca si mie iar cu consumatori la 14,5 ,consumatori faza lunga si aeroterma ,acum ma gandesc sa nu fie mult sa fiarba bateria
*



am gasit unul MP cu fir de referinta,acum am 14,2 ...din ce vad pe net e cazul ideal....


QUOTE(om_bland @ 17 May 2017, 22:53)
Cauta un releu de incarcare model vechi  Ducelier si cu acela nu mai ai treaba rolleyes.gif .
*



nu umblu cu gunoaie,Ducelier e firma dar daca-l gaseam nou,asa vechi te lasa in drum da-l pun doar asa de faima radmasa.gif trebuie sa incercam sa intelegem ca dacia nu e masina de lux dar daca-i ingrijita cat de cat corect iti poti pune baza in ea....
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 18 May 2017, 00:27)
nu prea e corect din ce vad pe net....

Daca zici ca nu-ti place asta de Sacele si te incurci de el,mi-l dai mie sa-l pun la mine ca si asa am un alternator nou tip vechi pe care-l tin degeaba! rolleyes.gif
sobolan
bineinteles,lasa datele in PM
sobolan
Rabla merge fain......mi s-au lungit urechile dup-aia noua,am bagat un voucher icon_mrgreen.gif si deabia ieri s-a dat drumul la programul rabla deci mai merg cel putin vreo saptamana cu ea.......
Urmeaza sa-i pun motorul corespunzator ,rotile originale(dupa ce le vopsesc la pistol cu bronz,negrul ala nu da ok) ,volanul original,sa-i montez ornamentele la praguri si alte mici detalii si apoi sa incerc s-o vand,a treia oara poate o fi cu noroc ,sigur dau de vreun nebun pasionat de fiare vechi radmasa.gif ,fac si un pret mai atractiv,vad eu...... happy.gif
om_bland
Ai rezolvat cu vopsitul usii ? unsure.gif
sobolan
QUOTE(om_bland @ 20 May 2017, 17:05)
Ai rezolvat cu vopsitul usii ? unsure.gif
*



da,a iesit perfect smile.gif


printre altele vad ca si pe vremea aia erau uleiuri si consumabile de calitate,se faceau reviziile cam ca azi.....la 500,la 1500,etc....
Adrian Frigo
Ai mai dat de fostul propietar să îi arăți mașina? smile.gif
sobolan
nu mai dau de el,ceva nu e ok,avea 84 de ani in 2015....doar sa-i bat la usa.....
sobolan
Azi dimineata m-a prins o ploaie torentiala pe DN25 pe la Piscu,soaseaua inundata partial...mi-a rupt capu' nu alta,ploua asa de tare incat stergatoarele nu faceau fata pe treapta 2 .....ma gandeam ca-i dacie si ma inund in ea radmasa.gif dar nu a intrat nici o picatura pe nicaieri....
Ca paranteza :A dracului masina loganul,nu stiam ca poate arunca asa de multa apa de la rotile din spate daca n-are sorturi......

Masina merge ok,foarte ok chiar,dau teroare maxima la loganurile de 75 de cai radmasa.gif prin oras mai ales.Urmeaza sa schimb uleiul,are peste 3500 ,cu apa la 95C la ralanti a cam inceput sa cada acul la 3,de la 2000 de ture in sus sta pe 6.....ca si culoare e ok,nu miroase a benzina dar e cam slab la pipait pe degete......un ulei bun,e ieftin,nu tine prea mult dar atat timp cat tine isi face treaba fantastic,nu am pretentii mai mari de la un ulei mineral....

Aseara am luat bieleta CV de 4 trepte,am scurtat-o prin taiere si am resudat-o,am montat-o pe masina in loc de aia pentru 5,rezultat fantastic,gasesc rapid treapta 5 acum....o gaseam si inainte dar intra mai greu.....bieleta asta veche se articuleaza si de la mijloc prin cele doua tampoane,e un upgrade fantastic,face ca introdusul in viteze sa fie "amortizat" cumva si in caz de bruscare a manetei cutia nu pateste nimic....recomand asemenea treaba ,trebuie un flex si un aparat de sudura,nimic fantastic....
BLUE R 19
Exista si bieleta de 5 trepte cu tampoane, adica scurta. Tampoanele alea ajuta ca sa nu sochezi cutia, principalul lor scop este insa sa nu transmita vibratiile in caroserie.
iulica89
Atat ansamblul de ambreiaj de 200 cât și cel de 180 au fix 12 kg.
maho
Cand vrei sa-ntoarca lumea capu' dupa tine pe strada, scoti verzitura, ca dupa plastice nu se uita nimeni chiar daca-s noi.
sobolan
Revenim :
Am redeschis topicul(nu eu,OV smile.gif ,tnks ) ,o sa-l remodelez un pic dupa plac,lucrez la asta,o sa sterg comentariile rautacioase ale unor colegi,dam inainte......
Dupa o mai lunga perioada de ignor total catre rabla si unele probleme tehnice mici nu am mers cu rabla,am adus-o acasa si atat.....zilele astea am reusit sa ii dau de cap unei probleme(sper ca am reusit,ramane de vazut) .....totul era normal la cald in functiune,nivelul ok,fara bule sau alte celea,o trageam in garaj cu nivelul la min dar dimineata gaseam borcanul plin de antigel si furtunul cu termostat gol....am schimbat robinetul,o serie de furtune cu altele rolast,artego dar sh,am curatat caloriferul,am pus alti voleti la grila caloriferului(din prelata auto)....se pare ca tragea aer pe la robinetul caloriferului,in mers se autoaerisea....am pus un robinet nou asam.....sa vedem cat tine.....
Momentan masina a primit jantele ei oem sablate si revopsite la pistol de mine cu Arginpol,cauciucurile Tigar,casetofonul Grundig(are butonul de la tuner cam firav,o sa incerc sa-l repar cumva),boxe spate aplicate(nu vreau sa tai masina si nici tapiseriile.....aparatul merge stas si la radio si la caseta smile.gif ,unde mai pun ca am cautat in vreo 30 de masini prin remat sa gasesc o caseta de proba dry.gif

Am pus alt rezervor,nu e prea stralucit nici asta dar mult mai ok,ala vechi era copt pe interior,asta pare mai ok,inainte sa il pun i-am spart sita de pe tur si am agatat in serie pe furtunul mic de tur intre rezervor si teava un filtru bosch de injectata,nou desigur.

Cat a stat in remat a primit cam tot ce era de inlocuit,am ales doar piese de la foarte-bun in sus si de firma,fara porcarii.....eram cat pe ce sa o stric cu o injectie de pe o rabla din '04 pana la urma am ales varianta hardcore si in 3-4 zile am obtinut un alt motor bun de data asta si refacut complet la sange....evit detaliile,nu au rost.....
Motorul e 1300cc cu palier marit,refacut total cu set nou Perfect Circle,inele de etansare de alea din hartie veche(is pe grosimi diferite real,alea din comert is toate la 8 sutimi-trebuie puse cate doua),garnitura chiuloasa VictorR,arbore NOU de brasov,cuzineti AE(frantuzesti de renault 12 blush.gif nos,greu am dat de ei),pompa de ulei DM de uzina noua,distributie noua cu lant SACHS(ala original,nu facatura),pinioane de uzina si patina Rolast,pompa de apa noua Magnetti,simeringuri Ajusa peste tot si garnituri grafitate de fermit cam peste tot....
Are ambreiaj fi200(din cauza ca mi-a permis arborele sa agat de el volanta de 200),cutia e in 5,alta,asta merge pana la 120 cu 3000rpm in a5a,tot de injectata.
Motorul a mers 500km km si merge impecabil inca,o sa arunc curand uleiul asta(fiind primul ulei,un ulei bun de rodaj)......

Am eliminat circuitul de economizor ralanti sad.gif ,am pus sub carburator o flansa pata calda de CN,de aia cu 3 cai(doua de apa si una pentru recirculare) cu gaura de fi 1 direct din stut ca sa nu mai umblu cu duze in furtun,am pus un dop filetat la galerie,la admisie .
Nu scoate fum deloc(surprinzator),am chiuloasa din 86 fara simeringuri initiale ,am refacut-o complet(planat-pasuit supape) dar fiind model vechi si dat fiind faptul ca nu mi-a permis sa pun simeringuri decat pe admisie din cauza ghidurilor de evacuare prea inalte am zis pas,asta e,am doar 4 simeringuri VR,pe admisii.......dar e ok smile.gif ,fum nu scoate,ulei nu mananca.
Motorul 810-99 nu trage la fel de agresiv ca un 102-13 dar asta e,54 de cai ii are pentru ca e ca nou.....consumul extraurban este 4,5(metada plin-plin) ,am mers cu 90 maxim in treapta 5,carbelitor sigilat irma2am(1400cc,luat direct de pe o rabla si montat).
La schimbul de ulei bag un motul 15w50 neaparat+ un filtru de ulei Man.

Carcasa filtrului de aer e de la o dacie din 89,filtrul e Purflux,bobina e magnetti,borcanul aka vas expansiune e din 96,supapele lucreaza ok la 800milibari,radiatorul e YETSAN din cupru,e ca nou,ELV-ul e nou nos,farurile is ca noi toate 4 de pe un aro 243 de pompieri ca nou tinut in remiza,t-urile aerisitoare is din antimoniu,am inlocuit si un brat pe dreapta fata,un capat de bara la directie pe stanga,am schimbat mocheta de la luneta cu una neagra model vechi(cauciucata) ,toate manerele de la geamuri in nichelate(corespund modelului) , o tapiserie a usii pasagerului,scutul de la motor e ca nou(cel vechi era cam boxat,nu de mine),fulia de la motor e noua(modelul vechi cu rac) .....imi lipseste defazorul,al meu era ca nou,l-am vandut ca nu se pupa pe blocul de 1400,acum caut si nu gasesc nimic bun.....asa pateste un om cretin,parca aveam eu nevoie de banii aia sad.gif

Am bagat ceara anicoroziva iar prin caroserie,pute a dracului de aiurea in masina,lasa urme peste tot pe asfalt daca o las la soare,exact ca un caine care se pisa la toti copacii,marcheaza teritoriul.

Ca minusuri : au ruginit cateva suruburi pe dedesubt inclusiv capetele de racord la furtune si un arc fata,curge bine ulei pe la garnitura de la capacul culbutoarelor(e noua) si se prelinge peste tot si pe aripa spate au aparut doua lovituri mici suspecte,deasemeni usa dreapta spate e zgariata cam rau,oameni de treaba,antigelul are -15,cam slab posibil sa treaca iarna asa.....

Urmeaza consola centrala(e la retapisat) si mai vedem.....
johnybic
Bine ai revenit
Adrian Frigo
Bine ai revenit! drunksinging.gif
Eu ți-am zis că ai greșit ștergând pozele dar.....acum mai mare daraua decât ocaua....

QUOTE(sobolan @ 16 Aug 2017, 01:37)
......la break cilindrii au gaura filetata la 45 de grade...

ohmy.gif Aoleu,ești sigur?

Apropo de inelara aia tăiată,vezi ce fier mort tai că muncești degeaba....am încercat asta când am vrut să desfac un holender de la un furtun pe față la un R 8(o poziție de kkt mad.gif )și dacă e înțepenită degeaba....până mi-a picat fisa ce-i de făcut m-am chinuit o jumate de zi....
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 15 Aug 2017, 21:40)
Revenim :
Am redeschis topicu

t-urile aerisitoare is din antimoniu

Asa da...fara Dacie nu e poezie RO_flag.gif

Aerisitoarele alea cam au bavuri mari pe interior, reduc debitul...sper ca le-ai verificat, eventual rectificat cu burghiul.

johnybic, bine ca le-ai desfacut, la ele sa cureti rugina, mizeria din zonele de contact (filet - cilindru/holender si holender/conducta) cu ceva ascutit si sa dai cu degripant mult. Apoi sa bati USUREL in holender, lateral, in parti opuse, chiar si putin in conducta. Cand incepe sa se desfaca- atentie la conducta sa nu fie blocata in holender. Daca nu reusesti cu inelara taiata, folosesti papagalul (la cilindri aia nu prea e loc...). Pt. montaj, sa cureti si ungi filetul de la holendere, si intre holender si conducta. Cand le infiletezi, cilindrul ( valabil si la pompa frana sau repartitor) sa-l tii in mana, astfel le aliniezi corect, insurubezi la mana, cheia o folosesti ulterior, apoi montezi cilindrul in taler si la final blochezi holenderul cu cheia.
sobolan
Pe spate eu am cilindri asam noi cu garnituri rolast icon_mrgreen.gif si totul decurge normal.....
Am aflat de ce peste noapte se umple vasul de expansiune si de la minim unde trebuie sa fie mereu il gasesc peste max.....furtunul cu termostat pe el,bata-l vina,la imbinarea cu corpul pompei tragea aer in prima faza,azi a inceput sa supureze antigel.....am pus unul vechi/folosit de rolast,maine salt iar capota sa vad ce si cum.....
BLUE R 19
Si capatul de la pompa nu e corodat ? Eu mai demult la 1300, aveam capatul de aluminiu corodat si furtunul cam ros...ce-am facut ? am pus antifon intre ele si am strans bine icon_mrgreen.gif
sobolan
merge si cu silicon,am mai vazut si carpe infasurate pe stut sau banda izolatoare ,toate cu succes,tineau ok....la mine nu e cazul,dupa cum am spus totul e nou inclusiv corpul pompei de apa,nu m-am "saracit" la nimic,am bagat tot nou,pana cand si suruburile-s noi(ala central e din inox)vreau ca sa am baza in ea,sa nu ma lase la drum.....am pus furtune sh dar alese cu atentie pentru ca-s rolast,decat un VM nou mai bine un rolast sh,ala care curgea a fost nou VM....

OFF: e pe olx ramasa,primesc niste oferte de schimb cu masini din 90 cu clima dubla icon_mrgreen.gif ,oare unii is chiar asa de idioti sa dea un megane1 full(inclusiv piele) pe o rabla de dacie ??? azi un fiat tempra,masina de top prin 95.....bani nu da nimeni bineinteles....care sa fie faza de nu ma prind si eu,m-am tampit eu de tot oare ?
Oricum am 6 masini cu tot cu dacia,nu mai am nevoie si de rablele altora radmasa.gif ,un papuc diesel 4x4 dublacabina mi-ar surade,am auzit ca e numai bun prin padure,am un papuc 4x4 16i cu doua locuri izotermat dar nu prea e ok,benzinarul nu e ca dieselul.....
DACIOTUL_97
QUOTE(sobolan @ 17 Aug 2017, 02:13)
OFF: e pe olx ramasa,primesc niste oferte de schimb cu masini din 90 cu clima dubla icon_mrgreen.gif  ,oare unii is chiar asa de idioti sa dea un megane1 full(inclusiv piele) pe o rabla de dacie ???
*



Hai ca asta e culmea radmasa.gif Inseamna ca a inceput sa-i placa dacia din nou romanului icon_mrgreen.gif
maho
QUOTE(johnybic @ 17 Aug 2017, 20:43)
prima data cand am stricat filetul la un cilindru asa am zis si eu ca o fi filetul cu alt pas  si cu un cilindru nou afara din taler am infiletat holenderul cu mana pana la capat ,daca era filetul diferit nu mergea ,faza este ca la capat de tot cand sa strang la cheie a scapat si s-au taiat spirele

Daca nemontat l-ai infiletat pana la capat, atunci au fost potrivite. Altfel, ar fi mers (mai greu putin, dar mergea) primele 2-3 spire, apoi mai greu pana cenzuratai filetul cand strangeai la cheie. Diferenta de pas e f. mica intre fin si metric, se face simtita doar pe toata lungimea in cazul de fata. Masurat si testat de mine, de mai multe ori, ca mi-am cumparat conductele noi dupa ce aveam cilindrii noi cu filet UMF (Metelli).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.