Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 -Green Frog
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
razvan1985
Daca scoti jantele Elba la vanzare,da-mi de stire !
Sunt "urate"!
😂
BLUE R 19
Nu sunt facute la Elba Timisoara, sunt turcesti; doar coincidenta de denumire. Asta nu inseamna ca sunt de aruncat.
sobolan
QUOTE(razvan1985 @ 22 Jan 2017, 00:35)
Daca scoti jantele Elba la vanzare,da-mi de stire !
Sunt "urate"!
😂
*



ma gandesc... sad.gif ,3 is bune,a patra e buna si ea dar a avut parte de borduri probabil,are buza julita,nu rau dar e zgariata binisor,nimic care sa afecteze siguranta.....asta e,marfa de remat....
La tine is dator cu ceva de pe la flapsurile alea.....ma compensez cumva...

QUOTE(BLUE R 19 @ 22 Jan 2017, 00:54)
Nu sunt facute la Elba Timisoara, sunt turcesti; doar coincidenta de denumire. Asta nu inseamna ca sunt de aruncat.
*




am avut CMS-uri pe o dacie din 98 vreo 10 ani si au avut parte de abuzuri dar n-au cedat(modelul ala de pe dacia dedicatie).....erau urate in schimb,nu stiu ce dracu imi placuse la ele atunci,probabil ca toate daciile erau pe table si astea o faceau mai aratoasa,poate asta....astea mi se par mult mai faine ca design si par destul de rezistente.....

Ideea e ca am pe talon 155,anvelopele de 155 merg pe 4,5 latime de janta si arata ca dracu pe o janta de 5,5 radmasa.gif ,probabil ca la inmatriculare imi dau alta talon si alta carte cu "update".....

Mi-a facut strungarul cilindrii de la etrier din inox smile.gif .....i-am pus,e ok....urmeaza si pe spate la cilindri sa fac pistonasele tot din inox da' cica nu mai are .....daca-i fac din teflon o avea ceva oare,eu zic ca n-ar crapa,omu' cica nu ar fi ok.....poate dau de vreun bulumac de inox pe undeva....
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 22 Jan 2017, 02:26)
....astea mi se par mult mai faine ca design si par destul de rezistente.....

Ideea e ca am pe talon 155,anvelopele de 155 merg pe 4,5 latime de janta si arata ca dracu pe o janta de 5,5 radmasa.gif  ,probabil ca la inmatriculare imi dau alta talon si alta carte cu "update".....

Mi-a facut strungarul cilindrii de la etrier din inox smile.gif .....i-am pus,e ok....urmeaza si pe spate la cilindri sa fac pistonasele tot din inox da' cica nu mai are .....daca-i fac din teflon o avea ceva oare,eu zic ca n-ar crapa,omu' cica nu ar fi ok.....poate dau de vreun bulumac de inox pe undeva....
*



Sa te uiti pe ele daca sunt din Al sau Mg, cred ca scrie.
Este acceptabil cu 155 pe 5,5. Am vazut cauciucuri comune pe jante mult mai late...ala drac.
Pistonasele din teflon (adica poliamida)... e un plastic bun dar ma gandesc ca in timp poate se comprima si isi vor mari diametrul, blocandu-se. Si frecarea cu sabotul...
johnybic
Teflonul este un material rezistent la întindere la comprimare dar este destul de moale știu pentru ca am ocazia chiar sa lucrez cu teflon, defapt garnituri din teflon, eu unul as zice sa mai ai răbdare pana dai de inox ca nu cred ar fi tocmai ok din teflon când pui frana sa împingă în suporții metalici pe care sunt nituite ferodourile
sobolan
Am inteles,caut inox.... smile.gif
Am luat piulitele de la un matiz,am doar 8,cate doua pe fiecare roata,nu puteam sa iau mai multe ca ramanea saracu' matiz subred la roti si baietii ma injurau cand il mai mutau pe-acolo ,mai sunt matizuri dar e zapada inalta inca,astept caldura ....merg pe prezonul de dacie perfect(probat) ,se aseaza perfect la conicitatea jantei(probat) .....problema rezolvata....ramane sa dau de 4 anvelope bune de 165/70 si inca 4 piulite....
Ma gandesc ca era un deranj prea mare sa le fac din hexagon brut si plus de asta alea is facute dintr-un anume otel,hexagonul brut e fier mort aproape,strangeam mai tare si le dadeam peste cap sau se largeau pe filet sau,sau,sau....
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 23 Jan 2017, 15:59)

Ma gandesc ca era un deranj prea mare sa le fac  din hexagon brut si plus de asta alea is facute dintr-un anume otel,hexagonul brut e fier mort aproape,strangeam mai tare si le dadeam peste cap sau se largeau pe filet sau,sau,sau....
*



Le puteai face tot din piulite de Dacie wink.gif dar cum exista Matizul, nu mai e cazul...cea mai buna solutie.
sobolan
QUOTE(BLUE R 19 @ 24 Jan 2017, 02:13)
Le puteai face tot din piulite de Dacie
*



EXACT asta am si facut smile.gif ,era simplu,e nevoie de piulite normale de dacie si strung !
Aveam o janta mai "nenorocita" un pic si-am refacut-o,am dat jos toata vopseaua si am luat-o la spray special de jante,solutie de moment,la vara le fac eu cu trebuie....
Si o poza .....troaca merge ok,pe zapada tare merg cu ea,cand or incepe iar astia sa dea cu sare n-o mai scot iar smile.gif
BLUE R 19
Mai bune astea, suprafata de contact marita smile.gif
sobolan
Da dar n-am decat 8 ....sa trec iar pe la remat sa mai adun vreo cateva si sa-mi mai fac 4 si sa fac rost de 3 cauciuce smile.gif bune 165/70 .....azi a fost frig,a trebuit sa ma chinui la un scenic putin,timp n-a fost.....ce vreme de kkt sad.gif

Si evolutia 2015-2017,din gradina pe ciment ordonat smile.gif ....am modificat si curtea,numai "nenorociri" am facut de cand cu masina asta radmasa.gif ...sa-mi trag una da' mi-am refacut aleea prin curte,am betonat un scuar si daca tot umblai cu picamere si betoane am schimbat si tevile de apa.......urma sa-i fac un fel de garaj acolo unde e acum darrrr.....la vara.....pun si elevatorul cred,vad eu.....si megane-ul sta pe-afara..... sleep.gif
BLUE R 19
Pana la urma ai taiat pomul sad.gif asta e, se schimba prioritatile... chiar nu aveai loc de el.

Ar fi frumos acolo...un garaj mai spatios si un etaj pt. camera de studiu...auto...
sobolan
QUOTE(BLUE R 19 @ 26 Jan 2017, 02:16)
Pana la urma ai taiat pomul sad.gif asta e, se schimba prioritatile... chiar nu aveai loc de el.

*



aveam eu loc....idiotul s-a uscat aiurea,probabil ca eu umbland pe-acolo cu motorina/benzina/diluanti/kit etc i-am facut felul.... sad.gif

Vad eu ce fac cu garajul ala dar il fac neaparat cumva......eu vroiam s-o dau radmasa.gif dar vad ca m-am casatorit cu ea.....

Amuzant : avand anunt pe olx ma suna cineva hotarat s-o ia dar cand i-am zis de motor ca e de 1400cc s-a speriat radmasa.gif ,eu nu-i inteleg pe unii,zac gunoaiele de motoare de 1300 pe jos/prin zapada in remat si nu se uita nici dracu' la ele...am si eu unul acasa cu palier marit 88.....asta era marea problema ohmy.gif ,is raritati motoarele de 1300 prin alte judete ???
BLUE R 19
Se sperie degeaba...ii pune motor si gata, daca o vrea originala...asa poate gaseste alta cu motorul potrivit dar caroseria varza, de innebuneste reparand la ea...si dupa ce o face...asta la distanta de multi bani, timp si nervi; va zice: mai bine o luam pe-a lui sobolan radmasa.gif ca ieseam mai bine.
sobolan
O inmatriculez ..... icon_mrgreen.gif .....
Eu am lasat-o OEM toata inafara de motor si cutie....
Motorul ei era fisurat la bloc,tiganeli de poxipol sau sudura nu fac la fonta,nu tine,odata si odata tot cedeaza.....am fost nevoit sa iau motor de 1400cc din remat,am fost nevoit sa-l refac si daca tot am umblat in el masiv am zis sa-l fac o singura data si bine.Eu zic ca e logic ce-am facut eu.

Am arbore nou la cota ST,PREMS,cuzineti noi,set nou Mahle,distributie noua,pompa ulei noua de uzina,pompa apa noua,chiuloasa de 1600cc revizuita complet,simeringuri,fulii si ce-o mai fi,ambreiaj nou fi200.
Am zis sa fiu bazat pe ea sa pun si planetare bune,am pus GKN.....
....odata cu motorul se cerea si cutia,nu puteam sa merg cu 80(revenim la alte chestii,cutia aia avea grup 8x33,era de tractiune) ......

Is multumit de piesele si preturile lui Blue r 19,un om de calitate smile.gif si is bazat in continuare pe patronul unui centru de "colectat" rable din Galati de unde mi-am luat mereu piese bune .....E vorba in schimb de umblatura,nervi,stat pe sub ea,pentru ca eu am facut-o toata cu mana mea si n-am folosit autogenul decat in vreo doua locuri si restul MIG(da' slava Domnului ca era buna la tabla,n-au fost necazuri).
Fiindca am lucrat in service odata am scule acasa mai multe decat in service biggrin.gif .
Am grabit-o la vopsit,am tras-o sub un cais si am vopsit-o radmasa.gif ,fiind toamna-iarna nu s-a lipit nimic de ea,a iesit bine,n-am conditii de vopsit acasa dar,repet,a iesit corect(poza 2).
Ma bucur ca n-ar rugina si ca e sanatoasa in rest.
Gurile rele spun multe,eu nu ma iau decat dupa mine,restul de concluzii se pot trage la fata locului,is "deschis" oricand la teste/verificari in service....

Eu mai incerc s-o vand inca,tot ce-am facut la ea e scris aici,am pus poze,is cinstit nu umblu cu gainarii,nu vreau sa "ard" pe nimeni cu nimic....daca o dau apoi o dau iar daca nu mai vad eu.......Nu vreau sa scap de ea,m-as baga la ceva "mai greu" ca si "proiect" de timp liber,am de gand sa-mi mai iau o masina noua....vom vedea....

Un motor de 1300cc e ceea ce ar trebui pentru atestat(eu nu-s curios de asa ceva) dar e real "un pretext de doi lei" ,cand vrei ceva cu adevarat apoi obtii iar un motor de dacie 1300 pot da si eu,il pun in portbagaj la vanzare GRATIS,am si placuta aluia vechi si dau si un set de 1300 cu 1500km facuti(romanesc,TUROL,uzina mecanica plopeni )si ce-o mai fi pentru reconstructia aluia din portbagaj
sobolan
am o janta mai ciudata.....3 is pe argintiu din fabrica,asta e argintiu cu negru,arata rau vopseaua,am chelit-o,am mai corectat usor de tot buza,maine ii dau un grund la pistol si apoi o lucrez cu doua spray-uri de jante....unul e cu vopsea si altul e cu lac,tre' sa iasa ea ok smile.gif
Piulitele alea imi dau de cap,nu-s eu multumit de con,inclinatie etc,alea de matiz cad ok dar se "ingroapa" cam mult inauntru,aparent par ok dar nu prea-s ok,merg puse dar nu prea vreau,oi fi prea meticulos eu sau prea tampit......nu stiu ce dracu' ma fac,mi-am luat belea pe cap.....eu stiam ca o janta de aluminiu are prezon/piulita cu saiba,la strangere saiba sta pe loc si prezonul se invarte liber pe filet,fara acel guler/saiba practic piulita aia "mananca" aluminiu la fiecare strangere....la logan am prezoane cu saiba,la megane la fel....la ELBA/CMS de dacie o laie,la fosta dacie aveam CMS cupidon si la fel,piulite de toata jena da' macar erau originale....nu vreau sa le fac din cinestie ce fier mort si sa am belele,nu stiu de unde dracu' gasesc eu piulite calumea dar nu ma las,tot gasesc eu cumva..... sad.gif
Sau varianta 2 : vopsesc janta aia,alealalte is ok,le pun anvelope ok si le arunc naibii printr-o magazie si gata,daca-mi mai iau vreo dacie vreodata( pe injectie doar) le pun pe aia, daca nu apoi le dau si gata...n-o fi paguba ,poate reusesc sa vand dacia si nu-mi mai fac griji de ele si de piulite radmasa.gif si nici megane-ul nu mai sta afara ca un caine amarat....azi dimineata era o pojghita pe megane de-am stat 15 minute cu motorul pornit sa pot vedea ceva prin geamuri.....tabla sufera,masina fara garaj are viata scurta !!!
BLUE R 19
Alea de Matiz daca se afunda nu merg, asa "toaca" mult din janta. Cat timp nu gasesti piulite cu saiba sau sa le faci, cel mai bine e ca la alea de Dacia sa executi acelasi unghi cu cel din gaura, apoi sa le finisezi "oglinda" pt. a reduce aschierea. Sa pui si vaselina grafitata pe suprafete.

Janta asta diferita are aceeasi greutate si ET ? Pare tot din aluminiu, dupa luciu.
sobolan
QUOTE(BLUE R 19 @ 31 Jan 2017, 03:06)
Janta asta diferita are aceeasi greutate si ET ? Pare tot din aluminiu, dupa luciu.
*



identica.....
gasesc piulite universale la greu 12x1,25 da' naiba stie daca is ok la con pentru jantele mele,pozele de pe site-uri is de referinta mai mult.....dau 100 lei pe ele si daca nu-s ok ? blink.gif
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 31 Jan 2017, 12:27)
pozele de pe site-uri is de referinta mai mult.....dau 100 lei pe ele si daca nu-s ok ? blink.gif
*


Curat referinta...de multe ori intalnesti aceeasi poza la produse cu diferite preturi si de alti producatori
sobolan
QUOTE(BLUE R 19 @ 31 Jan 2017, 15:38)
de multe ori intalnesti aceeasi poza la produse cu diferite preturi si de alti producatori
*



nu "de multe ori" ci mereu....e enervant sa-i sun si sa-i intreb de cote,daca-i mai intreb si de unghiuri imi inchid telefonul cred.... biggrin.gif

Piulitele de matiz is mai "interesante" ,se afunda mai mult inauntru asta insemnand ca-si definesc un "diametru de uzura" in conul jantei mai spre capat-spre diametru mic al conului jantei,teoretic nu-i nimic rau,ba din contra pentru ca greutatea/forta actioneaza prin roata pe prezon la inceputul lui si nu pe capat putand sa-l rupa,la janta de tabla infiletezi piulita si mai iese si vreo 3-4 mm de prezon afara din ea wink.gif ....daca pun o piulita universala am avantajul ca fac acel diametru de uzura mai spre diametrul mare al conului jantei(spre ext) dar nu infiletez piulita deajuns si supun si prezonul la incercari mai grele mai ales ca jantele astea au ET mic(in traducere libere e mai "cracanata" masina vazuta din spate sau fata) .....
Ca sa eviti acel dimetru de uzura la janta si ca el sa fie definit ok cu o grosime de macar 5mm ar trebui prezon cu saiba si conul piulitei la unghi cu janta sau cel putin mai mare cu maxim 10 grade.....
Prea multa gandire strica uneori,o sa-mi iau o cheie de 17 de roti in plus la masina si asta e.....cat or tine asa sa tina,n-am ce face dar eu cred ca e ok ,pe o scara de la 1 la 10 dau nota 7 la prezoanele de matiz si nota 4 la piulitele de dacie strunjite....daca as struji la unghi piulitele de dacie intra prea mult in janta si "freaca" cota mica a conului lor pe diametrul de asezare la prezon.... wacko.gif ...altii merg cu piulite de dacie normale,nu mai tin cont ca janta nu se mai centreaza pe nimic,au "galop",se desfac dupa 100km si tot merg iar eu imi fac procese de constiinta aiurea,nici nu dau bani aiurea pe niste piulite pe care le pot arunca apoi,masina asta m-a fytut rau la bani per total......eu-mi zic : gata ca-s satul radmasa.gif ,bag pla in jantele astea......vad eu daca le-oi pune sau nu......

Azi am grunduit-o pe asta belita,sprit-kit +intaritor(fara diluant) ca sa nu-mi atace resturile/smocurile de vopsea vechi ramase in urma slefuirii...
In urma unor mici MICI contraziceri de pe alt topic si contrar promisiunilor de a filma nu am avut cum,imi mai trebuia o mana in plus sa tin si telefonul,ultima data cand am verificat aveam doar doua....
Urmeaza un spray de vopsit jante si unul cu lac ca sa fie treaba ok......se rezolva....

Anvelopele SH la mine in GL se dau cu 80 ron / buc (165/70) .....m-a plesnit rasul,mai bine iau doua noi cu 130 ron bucata si ma doare la pix decat sa dau bani la sarlatanii astia care le aduc din tarile calde si le "recaneleaza" facandu-le adancimea la zimti de zici ca-s noi...ei cred ca nu se vede,imi mai rup si dintii din gura la vreo explozie pe fata,sa fim seriosi.... ohmy.gif

Alta "treaba" : am tras masina in curte acum vreo saptamana si am parcat-o ca omu' adica cu frana de mana trasa ca e un pic de rampa.....maine as vrea sa plec cu ea ca am niste treburi,sa vad eu daca am noroc sau nu..... radmasa.gif
Victor3001
Treaba asta cu frica ca se blocheaza frana de mana mi se pare o prostie, adica ea se va bloca daca o actionezi din an in paste. Daca o folosesti regulat n-are nici pe naiba...
sobolan
Teoretic asa este,eu o folosesc mai mereu,asa m-am obisnuit,fiind rampa m-am dezobisnuit de lasat in viteza,pun cutia in tensiune aiurea si planetarele,fiind rampa posibil sa dea inapoi motorul(chiar si 1/8 ture) dupa ce iau piciorul de pe ambreiaj cu ea in viteza si nu e ok pentru patina distributiei ca ramane arcul in tensiune,poate ca prin "miracol" s-o ia la vale si-mi nenorocesc bunatate de logan cu ligheanul asta verde radmasa.gif ...fuck,chiar ca gandesc extrem de mult radmasa.gif
Asta primavara ,cand am pus sabotii noi,am dat sufa jos din camasa la frana de mana,am uns-o cu vaselina si am pus la loc.....n-am patit niciodata la nici o masina asa rusine darrrr......e dacie tongue.gif
Victor3001
N-ar trebui sa ai probleme....app, in sfarsit cineva normal care chiar foloseste frana de mana coolspeak.gif coolspeak.gif
Victorine
Apropos de Logan, am vazut ca-l vinzi si printre imbunatatiri am observat ca ai inlocuit traseul de evacuare cu versiunea noua fara toba mica si cu accelerator de gaze. Poti sa detaliezi putin legat de beneficii, costuri, etc.? De ce e mai buna versiunea noua? La mine cred ca am o problema la toba intermediara si ma gandesc sa schimb si eu traseul, de aia intreb. Daca ai detaliat altundeva treaba asta, ai putea sa-mi indici locul? Multumesc!
sobolan
pai....putrezise toba mica si la mine....m-am dus la dezmembrari si din ce-am ales asta era cel mai ok ca si tabla(traiectul tot),am taiat/pus pe pozitie/sudat.....symbolul pe care l-am avut(14mpi) avea asa,cica-i mai ok cu accelerator,asa spun multi,de altfel si pe la masinile de "alergat" se practica acel accelerator.....posibil sa fie o diferenta la consum(ceva de gen 1 litru in minus la 2-300km)......eu nu-s cu "tunarelile",am inlocuit traiectul tot ca asa trebuia......

Azi am scos troaca la o plimbare,nici un semn precum ca ar fi blocata frana de mana/sabotii cand am urnit-o din loc smile.gif si-a zacut ea asa cu frana trasa cam 10 zile......ochiul ala magic de la baterie e negru,ce rahat,baterie noua dar frigul si faptul ca nu e utilizata o face sa se descarce desi a pornit perfect....o s-o mai pun pe redresor periodic....

Maine cred ca o duc la un garaj in REMAT pana ma decid ce si cum fac cu ea,am nevoie de loc in curte...

1 Feb 2017, 19:06:
Update smile.gif ,masina e la Remat&co ,in hala,la dos up.gif
sobolan
Azi am luat masina si anvelopele Debica Passio 165/70 de la remat ,dot 2014 ,cu profil de vara si uzura minima si am plecat cu tot cu ea langa mine pe la o vulcanizare,m-au usurat de vreo 50 de lei la montaj/valve si ce o mai fost,anvelopele nu m-au costat nimic....
Din scurtul meu drum am observat ca Tigar-urile 155/80 tot de vara agatau mult mai bine pe gheata,pana mea,poate mi s-a parut...am pus rotile ei la dos cu tot cu capace si antifurturi acasa.....am dus-o la loc in Remat,intr-un colt de hala,sta ok acolo,e ferita bine de intemperii...

Le: jantele astea au ET-ul extrem de mic fata de jantele ei,imi ies inafara destul de mult pe spate,mi-e frica sa pun in ea vreo 3 lazi de bere sa nu cumva sa dea roata peste aripa....noroc ca am arcuri mai tari de bk....
om_bland
Bine ca ai luat masina de la REMAT ! aplauze.gif a scapat.gif cheers.gif
BLUE R 19
wub.gif Arata foarte bine...jantele se potrivesc, parca e mai joasa sau nu-mi dau seama.
sobolan
m-a luat somnul la televizor,m-am trezit.....

QUOTE(om_bland @ 3 Feb 2017, 03:18)
Bine ca ai luat masina de la REMAT !
*



Am luat-o sa-i pun rotile si apoi am dus-o inapoi,sta bine acolo !!!


QUOTE(BLUE R 19 @ 3 Feb 2017, 04:16)
parca e mai joasa sau nu-mi dau seama.
*



pai nu stiu ce sa zic,pe spate am arcuri de bk cu o spira taiata.....
Pe fata e mai inalta decat dacia din 98 a lu' vecinu',e mai inalta decat o dacie pe injectie pe care o mai calaresc cateodata ,intre aripa si roata bagi mana pana la cot si nu inteleg de ce,sincer....eu am pus telescoape Bilstein,am T-urile lor scurte(de berlina) si sta ca o capra.....arcul a ramas al ei,am impresia ca mosul m-a fentat,a pus el ceva arcuri de la alta masina ,par la fel si se aseaza identic pe taler/oala......ceva nu e ok,e prea saltata de fata si nu inteleg de ce.... wacko.gif
Conform pozelor e ceva twin-peaks p-aci....rablele astea vechi ori is mai inalte din cine stie ce motiv ori au aripa altfel(segmentul e mai mare in raza) ??? si aia alba e cu roti mai mari in diametru (155/80).....chiar ca e ceva necurat aici...
Victor3001
Arata chiar misto cu jantele astea 10561582.gif coolspeak.gif
om_bland
Sunt zapacit rau... nu mai inteleg nimic wacko.gif . Faci ce doresti tu, e masina ta, dar nehotararea ca o dai ca o tii... te zapaceste pe tine in primul rand si apoi pe noi... Pe mine unul da sad.gif .

Mai bine taie in ,,carne vie" daca este, si asa stii o treaba si tu, dar si noi.

Eu unul ma declar dezamagit, imi pare rau sa spun asta ! Cu cat interes urmaream topicul tau... si acum...off nu mai e ca la inceput !

Imi pare rau, poti sa te superi poti sa nu, chiar pot sa primesc si Warn, imi asum asta, sunt dezamagit totatal.

La ce mai bagi bani sa o tii la Remat ?
Da-o cum ai da-o si gata frate.. Stii ca au fost atatia care te-au sustinut si te-au incurajat cand ai fost in perioadele cele mai grele cu masina.
Eu unul nu te-am putut ajuta cu sfaturi la masina, dar te-am incurajat sa o tii, eu si multi altii... Iar tu acum spui ca este la Remat !

Eu cel putin te-am sustinut moral sa o tii, te-am incurajat cu gandul ca doar doar iti va iesii din cap ideea cu fiarele vechi ! Cred ca si ceilalti sunt in asentimentul meu.

Dar tu nu si nu !

Eu unul promit ca nu voi mai spune nimic aici pana in clipa cand vei fi hotarat 100 % care ii va fi soarta masinii ! Ori alba / ori neagra !
sobolan
Multumesc tuturor pentru ca ati postat aici,m-ati ajutat/incurajat/ati glumit etc....e ok asa.... smile.gif
Masina sta intr-o hala la remat si va sta acolo pentru ca nu-mi permit si nu mai vreau sa tin alta masina mai buna pe strazi .......da-o'n muma masii de dacie...
Si DA ,o vand,care e interesat sa ma sune,o pot da oricand !
Daca am "lezat" pe careva indirect il rog sa ma ierte,is mai "brut" uneori in exprimare....
Daciotul_98
Ce pompa de alimentare electrica se împacă cu carburatorul de dacie ?
sobolan
aia de daewoo damas !
sobolan
mi-au venit si numerele noi azi..... smile.gif

Fac un update :
Am mai luat o dacie din 2003,injectie,berlina,80oookm,IMPECABILA la tabla si motor,interior fain,e o bijuterie,jur.....nu puteam sa ratez asa ceva,am dat 1000ron pe ea,un fleac....am bagat-o in hala la remat si p-aia...

Dacia verde e prin ograda iar,trebuie sa-i montez numerele dar lenea isi face de cap radmasa.gif ,e cam frig.....brrrr.....
Alex1300BV
Cool! Faci topic nou la Dacia Injectie? când incepi sa mesteresti la ea? smile.gif
sobolan
Masina aia e IMPECABILA,nu e nimic de mesterit la ea dar eu am luat-o ca sa fie acolo mai ales c-am loc s-o depozitez....probabil o sa-mi doneze injectia,habar n-am.....am luat-o ca era ieftina,la banii astia nu iei nici macar o bicicleta buna.....m-a ajuns bicicleta cam 2000ron dupa ce-am terminat cu ea radmasa.gif
Surprinzator ca pe frigul de ieri a pornit la sfert cu bateria descarcata.....injectia e mult peste carburatie,nu ca n-ar porni si rabla verde darrrrr e ceva evolutie...
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 9 Feb 2017, 17:18)
mi-au venit si numerele noi azi..... smile.gif

*


Ce combinatie "FRG" sau "SOB" ? biggrin.gif

Ma pregatesc sa vad injectata wub.gif lurk0000.gif
razvan1985
Poze,cu "perfuzata"?!
sobolan
Masina e superba,o dacie care e dacie.Luni anjung la hala si-o pozez....am luat-o asa instantaneu,in gluma dar am zis "las-o Doamne si p-asta" .......lac sa fie ca broastele se-aduna radmasa.gif .... citez : "unii au pasari dar eu am un stol si nu m-am oprit inca " radmasa.gif ,preferam un c180 din 90 dar m-am ales cu rablele astea pe cap....ezicsta smile.gif si-un golf 3 Syncro(adica 4x4),pentru cunoscatori,p-ala l-am zarit tarziu.....
Erau o gramada de optiuni mai ok pentru mine daca vindeam dacia verde,dar pomana n-o pot da,mi-am facut multe pomeni in viata si nu m-am ales cu nimic concret......am inmatriculat-o,m-am casatorit cu ea,asta e......o mai tin prin remat in hala,pe la o curte in garaj,vad eu cum fac....
Prefer s-o omor eu la carat sfecla de pe camp decat s-o dau moka,camp n-am si nici sfecla da' vorba vine.
Luni m-apuc sa pozez si dacia injectata si rabla verde aka cotetz smile.gif dupa ce-i pun numerele luate preferential pe ea.
razvan1985
E bine ca "fiarele",sa ajunga la pasionati,la tine stau bine,bafta,pe mai departe!😊
sobolan
Asa,asa e smile.gif ......
Azi am presurizat circuitul de racire cu un vas de CN cu furtun in fund smile.gif ....am facut exact cum e la r12TL ......valvele din dop is ok,la mana apasate lucreaza bine.....
Vasul de sticla are o varsta si nu e el cat e valva din capac,nu stiu la ce valoare reala e tarata acum dupa atatia ani si calamina adunata acolo(posibil) ....cu piulita slabita la borcan imi apareau niste bule mici-mici-mici cam de 0,5mm prin borcan sau mai mici si stateau lipite de peretii vasului,un fel de semn ca incepe sa fiarba,nefiind presurizat cred eu ca fierbe normal la 100 si nu la 120 cum ar trebui sub presiune.... si numai dupa ce trecea apa de 80,la rece nimic.....am ELV si la 90 pleaca......cu elice nu erau probleme,statea apa la 75 mereu,cam rece,nu e ok cresc uzurile....vara in schimb urca si la vale....nu e ok elicea aia,e o mare prostie....cum am scos-o si am pornit masina a crescut simtitor ralantiul,opune ceva rezistenta o mica panarama de elica de plastic.....

Poze fac maine.....sper ca o sa ajung si la remat sa bag poze cu injectata..... smile.gif

Deasemeni am pus gand rau la jantele ELBA,parca nu-mi plac cum dau pe masina asta...ori m-am obisnuit eu cu imaginea clasica,nu stiu ce sa spun.....deasemeni pe la 90 la ora imi trepideaza usor volanul cu ele,nu e grav,am impresia ca trebuie sa le duc la echilibrat,eu am pus pe ele alte anvelope si am dat jos plumbii ce erau pe ele,cu alte anvelope nu mai erau "valabili",eu asa stiu......ori le-oi da ori vad eu pe unde le "ascund" sau le fac de iarna ca-s mai late si accepta anvelope late de 165,am aderenta mai ok cu ele....
sobolan
circuit racire presurizat,treaba e buna smile.gif
BLUE R 19
Era presurizat si sistemul original...si Carpati era presurizat si IMS (exceptand primul tip, cel cu supape laterale) poate nu mai era bun capacul cu supapele sau nu etansa bine pe borcan. Stiu ca ti-a explodat odata un vas din sticla...banuiesc ca ai ramas cu teama de ele (si e de inteles), nu ai incercat cu unul din plastic, tot de tip vechi ?
La sistemul vechi cu furtunul in capac trebuie avut grija ca la desfacerea capacului - pt completare sau orice alt motiv, sa nu scoti furtunul din lichid, atunci patrunde aer in instalatie si necesita aerisire. Sistemul nou cu furtun in fund are avantaj evident e accesibilitate si poate si vasul, capacul cu supapele sa fie mai fiabile si bine executate...poate.
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 9 Feb 2017, 17:18)
Am mai luat o dacie din 2003,injectie,berlina,80oookm,IMPECABILA la tabla si motor,interior fain,e o bijuterie,jur.....nu puteam sa ratez asa ceva,am dat 1000ron pe ea,un fleac....
QUOTE(sobolan @ 10 Feb 2017, 23:45)
Masina aia e IMPECABILA,nu e nimic de mesterit la ea...
QUOTE(sobolan @ 11 Feb 2017, 21:46)
Masina e superba,o dacie care e dacie.Luni anjung la hala si-o pozez....Luni m-apuc sa pozez si dacia injectata
QUOTE(sobolan @ 14 Feb 2017, 01:32)
Poze fac maine.....sper ca o sa ajung si la remat sa bag poze cu injectata..... smile.gif

asteapta nervos.gif Ne mai ții mult cu ochii-n soare? icon_mrgreen.gif
sobolan
nu asta era intentia....am avut niste necazuri si n-am avut timp si nici nu mi-a trecut prin cap sa vad/caut dacia prin hala aia....stiu ca e acolo si asta e ok,masina va fi donatoare deci zero intentii de altceva,o sa fac si poze,obligatoriu......
Dacia verde e ok,am mai mers cu ea inca 600km zilele astea,consum imi iese 5% extraurban,metoda plin-plin,am pus iar vasul de sticla inapoi dupa ce mi-am phootot creierii un pic,o supapa ok pe capac ,nu mai am bulele alea mici lipite de peretii borcanului,circuitul tre' sa fie presurizat altfel lichidul incepe fierberea pe la 95-97,am inteles anumite chestii si tarziu ca nu mi-a placut termotehnica prin facultate si nici fizica lichidelor (jur) dar imi mananca termocuplele la greu...cat is noi dau comanda la 90 si apoi in 500 de km ma trezesc ca pleaca ventilatorul la 95....e ceva de belea....am avut BEHR-Thompson,Mahle,Daewoo .....degeaba,am impresia ca-s facute pe vapor si sa dau cate 40 ron la fiecare 500km e cam scump.....bimetalul ala din ele pateste ceva.....toata electrica racirii e din fabrica cu releu dedicat si buton cu bec la bord(mare noroc) ....
Adrian Frigo
Am glumit man,eram doar curios.
QUOTE(sobolan @ 21 Feb 2017, 17:37)
....masina va fi donatoare deci zero intentii de altceva

blink.gif Aoleu....atunci e și mai bine,poate ''jupoi'' și eu ceva pentru a mea! laugh.gif
Nu se poate înmatricula?
QUOTE(sobolan @ 21 Feb 2017, 17:37)
...dar imi mananca termocuplele la greu...

Caută de pe o injectată una bună și nu te mai complici! wink.gif A mea mă minunam vara cât de precisă era,cum ajungea acul la 90* cum pleca aspiratorul....
sobolan
QUOTE(Adrian Frigo @ 21 Feb 2017, 17:56)

blink.gif Aoleu....atunci e și mai bine,poate ''jupoi'' și eu ceva pentru a mea! laugh.gif


*



O las intreaga,daca m-apuc sa jupoi din ea ramane cotetz .....ai zis ca stai ok cu piesele,ce-ti mai trebuie ca daca e ceva jupoi eu din alta parte !
nelu_1985
Am mai zis o data, foloseste termocupla Facet 7.5017, 87 - 82 gr. si termostat de 83 gr.
Daca motorul e reglat corect si ai radiator mare, nici vara n-o sa auzi prea des ventilatorul;
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 21 Feb 2017, 18:01)
.....ai zis ca stai ok cu piesele,ce-ti mai trebuie ca daca e ceva jupoi eu din alta parte !

Nu chiar așa de ok.... sad.gif
sobolan
QUOTE(nelu_1985 @ 21 Feb 2017, 20:44)
Am mai zis o data, foloseste termocupla Facet 7.5017, 87 - 82 gr. si termostat de 83 gr.
Daca motorul e reglat corect si ai radiator mare, nici vara n-o sa auzi prea des ventilatorul;
*



mersi de pont,aci vreau sa te contrazic....in configuratia data de tine e prea rece motorul.....eu consider ca un motor se simte ok la 85-90 adica in intervalul asta uzura e minima si consumul e real.....termocupla e musai sa fie mai mare decat termostatul,altfel nu tii echilibulul in instalatie si uzezi termostatul prematur,e ok ca si alegere dar valorile-s prea mici,termostatul ala e prea rapid......in cat sta iarna acul la apa la tine ?
BTW,de cand am ELV nu mai am nici carton la radiator,nici muci pe dopul de la capacul culbutoarelor si caldura am ca la balamuc,transpir,e sauna.....sunt sigur ca la vara nu sare neam de 95 si asta e ok zic eu......


QUOTE(Adrian Frigo @ 22 Feb 2017, 02:50)
Nu chiar așa de ok.... sad.gif
*



pai zii....

Azi am pus o termocupla noua 90-85,sa speram ca acum e ok,mahle iar.....vedem...am dus jantele de aliaj la roluit la o firma care se ocupa de asa ceva de mult timp si apoi le fac o echilibrare dinamica.....
Am pus si o sonda noua de benzina dublu circuit,am tras si un fir prin ornamentele pragului pana la bord ca sa mearga becul,totul e ok probat si testat..... smile.gif am folosit un soclu romanesc clasic cu doi pini,bec cu led si s-a incadrat perfect sub vitezometru(erau sloturi goale acolo de bec) in dreapta,al treilea,ca la daciile de dupa 85......curios cu martorul din mijloc KEY ,ce dracu' e ala,aveau imobilizator unele ??? wacko.gif
Poze cu rabla pe injectie,azi m-am pus sa-i inlocuiesc bara fata,era crapata putin.....n-am apucat,maine poate o fac.....am lucrat in paralel,am mai avut si alte trebi happy.gif ,maine o fac si p-asta...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.