Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia 1310 -Green Frog
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30
oldtimercraiova
Adrian , daca vrei mai intreb eu la Magazinele Dacia , din oras , de piesele care ai nevoie ... , unele stiu ca au ce cauti tu , dar na ... , sa vedem ce-o fi ramas pe stock-ul lor acolo.
sobolan
QUOTE(BLUE R 19 @ 8 Jan 2017, 01:19)
In cazul asta o pastrezi in garaj, o stergi mereu sa fie frumoasa, o mai lasi sa toarca, bei cafeaua in ea..., ii mai dai si cate o limba,
*



radmasa.gif

Au si la Remat asa zise garaje,e o hala mare acolo plina de masini(taiate)....eu n-am de gand sa-mi ocup curtea cu "exponate".....am tot incercat si am reusit sa fac si eu o "margica" cu masina asta(asa cred eu).....acum daca-mi dau astia la cap cu impozit de bentley imi iau motorul/cutia si planetarele inapoi de pe ea si o duc ......si banuiesc ca asa or sa faca toti cu dacii,mai ales astea mai noi pe injectie care inca circula si-s bune.....
Varianta 2 : sa pun inapoi motor de 1300,cutie in 4 si atestat......nu prea imi arde iar de munca plus ca fac downgrade,asa chiar nu mai circul cu ea,dupa ce ca-i lesinat motorul de 1300 mai pun si cutia in 4 si adio,merg cu maxim 70-80....nu,nu merita !
Varianta 3: inmatriculata asa cum e la bulgari......oarecum ar justifica anumite "chestii" ....dar fac itp doar la RAR o data la an si asigurarea e mare si se poate mari instant si n-ai ce comenta.....

Cei care cititi si aveti dacii,cam ce ati face ???

QUOTE(Adrian Frigo @ 8 Jan 2017, 01:36)
@sobolan-ai vreun pont cu treaba aia?

*



pontul e ca zapada e de un metru peste masini in curtea aia(daciile stau afara),unde si cum sa "lucrezi " ??? deabia am reusit s-ajung prin centru sa-mi rezolv anumite chestii.....eu dac-am promis o fac dar ai putin rabdare......n-am cum dry.gif
bucatzel
QUOTE(sobolan @ 8 Jan 2017, 12:54)
dupa ce ca-i lesinat motorul de 1300 mai pun si cutia in 4 si adio,merg cu maxim 70-80....nu,nu merita !
*



ma disperi cu faza asta. chiar tre' sa caut premiul pentru 121km/h primit cu a mea? Si nici macar nu incercam. Amu' recunosc ca nu era liniste in masina, dar era loc si de mai rau. cat de 70-80, cand prind pe cate unul cu dacie de merge asa in fata mea, io-l binecuvantez. Nu de alta, da' stiu ca n-are nici un motiv sa se mocaie.
sobolan
Motorul ca motorul,mai pot "umbla" la el ca sa fie mai ok,am o axa mai "ciudata",se poate umbla la chiuloasa,anumite chestii subtile care pot fi facute ca sa urce mai repede la turatii.Deci se poate cumva si cu ala de 1300cc.
Problema MARE e cutia......la 80 are 3000rpm cu a4a....conform cartii si rapoartelor trecute acolo asa reiese.....merge ea si cu 120 dar pe la 4-4500 probabil,tolerabil pentru un motor nou,mult pentru un motor vechi chiar daca-i refacut.....sunt unele uzuri care is greu de remediat,in bloc mai ales.....
Sunt incapatanat,fir-ar a naibii........ sad.gif


"....and the law won....."
https://www.youtube.com/watch?v=OgtQj8O92eI
Dinica Mihnea
Face fata si motorul de 1300 cu cutie in 4...dupa ce am facut o, 3 oameni in ea si portbagajul plin ochi cu piese, aproape 120 pe plat mai mult nici n am incercat, nici nu cred ca in conditiile alea ar fi luat mai mult...zicea tata ca i a dat odata aproape 140, singur in masina, la vale si cu cutia frantuzeasca (ar trebui sa o refac, e mai buna decat astea romanesti)
sobolan
QUOTE(Dinica Mihnea @ 8 Jan 2017, 19:34)
cu cutia frantuzeasca (ar trebui sa o refac, e mai buna decat astea romanesti)
*



e lunga,au fost o serie,am avut eu pe una din '78 o cutie d-asta si fugea cu 140 in a4a....urla motorul dar nu rau,era acceptabil,probabil 4500 maxim ,daca-i dadeam la asta verde 140 cu cutia ei se dezmembra sigur motorul in mers.....mai mult de 80 n-am incercat....

EU m-apuc sa refac motorul de 1300,il pun la punct ok,agat si cutia de el,le bag in portbagaj si-o scot naibii la vanzare......ar putea sa-si bata si altul capul cu ea eventual......nu e greu de schimbat un motor si-o cutie...treaba de 6 ore maxim....

Dac-o duc la remat iau un tichet,iar e bun ca-l cunosc pe patron si o dau fara motor/cutie/planetare,cu tichetul mai reduc din costul unei masini noi ca vreau sa-mi iau un Renault Clio tce,probabil 1.4 tce.....asa gandeam eu....
BLUE R 19
Pai eu ce cutie aveam pe 1300 din '79 ? Avea demaraj exploziv ca la o cutie de forta dar atingeam si peste 130...si parca nu tocmai fortat, vibra, era instabila, zgomot avea crazys4.gif dar tehnica facea fata.
Ov
QUOTE(sobolan @ 8 Jan 2017, 12:54)

Varianta 2 : sa pun inapoi motor de 1300,cutie in 4 si atestat......nu prea imi arde iar de munca plus ca fac downgrade,asa chiar nu mai circul cu ea,dupa ce ca-i lesinat motorul de 1300 mai pun si cutia in 4 si adio,merg cu maxim 70-80....nu,nu merita !
*



[attachmentid=1628051848]

ca sa nu zic ca e si antifonata ok (cu pasla la interior) si nu facea cine stie ce urat.

Si am poza asemanatoare si cu berlina, ca aici in poza e breaku' cool.gif
bucatzel
Dud, io cred ca-s singurul exemplar la care vitezometrul arata exact ce-i si pe gps. testat pana la 125. mai sus n-am incercat, ca mai aveam ceva colegi in masina, si devenisera suspect de tacuti.
Adrian Frigo
QUOTE(Ov @ 9 Jan 2017, 12:03)
[attachmentid=1628051848]
Si am poza asemanatoare si cu berlina, ca aici in poza e breaku' cool.gif

blink.gif ohmy.gif Și mie mi-a fost frică să-i dau mai mult de 140 la injectată...
sobolan
QUOTE(Ov @ 9 Jan 2017, 12:03)
[attachmentid=1628051848]

*



Stiu ca esti om serios si n-ai face vreo "modare" la poza aia cu vreun program deci o iau ca si reala,in acelasi timp ma uit si nu prea inteleg.....stiu ca cutiile alea frantuzesti au treptele foarte bine etajate si 4 e lung,am scris si mai scriu ca am avut si eu o cutie d-asta pe o dacie din 78,asa cumparai masina si eu de la un nene....am mers cu vreo 130 si nu urla motorul,putin doar....la viteza aia(160) ai turatii multe,nu fac asa ceva nici daca stiu ca maine o duc la remat si o iau drept cobai.....nu am cum pentru ca la viteza aia dacia se comporta rau,e nesigura si pentru ca mi-e mila de motor.......mie imi pare rau ca nu am filmat masina mea cand era cu 4 sa vezi ce fel urla motorul la 80....deja ma durea sufletul ,ma durea la basca ca ma-njurau ailalti din jur.......cu asta in 5 nu i-am dat mai mult de 130.....
O sa ma duc maine la remat sa-mi iau motorul ala de 1300,e numai bun ca are palier marit,pot sa-l tin cu volanta de 200 pe el si daca vreau pot sa-l trec pe injectie daca tin cutia asta de pe masina(are fanta de senzor smile.gif ).....nu-l pun,o sa incerc sa-l refac cat mai ok cu putinta.
Ov
Real pe GPS aveam 138, eu zic ca-i suficient, dar oricum nu conteaza ca toate vitezometrele mint mai mult sau mai putin si toata lumea oricum isi face calculele dupa ce ii arata in bord.

La berlina eroarea e mai mica, la 155 pe bord am avut 144 pe GPS.

In orice caz eroarea creste odata cu viteza, pana la 100 e aproape 0.
razvan32
eu am mers o singura data cu 150 km/h si aveam 5000 rpm. biggrin.gif

10 Jan 2017, 08:57:
cutie cu 4 trepte.
Alex1300BV
eu am mers cu 160 (era un pic la vale), si aveam vreo 6000 tr/min. cutie 5 trepte. motor 1289 cmc, masina bunicului, cu 10.000km, din 1991. Asta se intâmpla in 1998 tongue.gif
sobolan
QUOTE(razvan32 @ 10 Jan 2017, 09:56)
eu am mers o singura data cu 150 km/h  si aveam 5000 rpm.  biggrin.gif
cutie cu 4 trepte.
*



tu ai cutie tot cu 4 dar ai planetare scurte,cutia e la fel pe rapoarte banuiesc,difera doar axele palnetare,is mai lungi......
Cutia mea cu 4 e de aia cu capac mare la spate,e la fel de lunga ca una cu 5 ca dimensiuni,naiba stie ce pinioane au in ele ca si diferentiere....


QUOTE(Alex1300BV @ 10 Jan 2017, 11:18)
eu am mers cu 160 (era un pic la vale), si aveam vreo 6000 tr/min. cutie 5 trepte. motor 1289 cmc, masina bunicului, cu 10.000km, din 1991. Asta se intâmpla in 1998  tongue.gif
*



dupa mintea mea la 160 cu cutia actuala in 5 nu cred sa ating 6000,poate 5000.
Robescu Ciprian
Buna ma numesc Ciprian daca mai.este valabila planetara lunga ma intereseaza . Sa mi dati pm cu un nr de tel sa va contactez , sau va las al meu . 0765213100. Multumesc
sobolan
QUOTE(Robescu Ciprian @ 10 Jan 2017, 11:57)
daca mai.este valabila  planetara lunga ma intereseaza .
*



mai am una singura lunga marca Glaenzer-Spicer smile.gif ,revin si cu poze deseara.
sobolan
Azi am betilt un filtru de aer vechi si i-am luat "plasa metalica" si am tras un grilaj pe sub grila caloriferului,n-am facut poze,maine,ideea e ca intrau frunze p-acolo si obturau furtunasele de scurgere.....aaaa,am luat niste rezerve de la Unix,un filtru de ulei,un set de reparatie etrier si o termocupla mahle 90-85(o fi adecvata oare ? ) ....pe masina am un termostat de vaslui de 86 !

LE: vechea termocupla de cielo a dat fail,noroc ca mai arunc ocheanu' la ceasuri,era s-o pun de-o garnitura,ajunsese acul pe la 100 noroc c-am buton over-ride la bord,asta pe motorul de 1300 dar n-a patit nimic,pe motorul asta merg cu elica de plastic .....

@Robescu Ciprian : maine ajung la garaj si fac poze la planetara lunga Glaenzer....vremuri grele aici,se circula nasol.....



Azi am fost prin remat,e jale ,zapada de 1m pe alocuri,e grele.....pusei o cutie de viteze in 5 separat si cineva i-a scos palnia de la ambreiaj si-a vandut-o si-a lasat-o prin zapada apoi.... mad.gif ...am luat-o acasa ca daca mai statea p-acolo o vindeau toata....acum daca tot a intrat zapada in ea o s-o desfac sa vad ce-i cu ea(stiam ca e ok),poate fac un tutorial cu poze si explicatii,n-am mai desfacut o cutie de dacie in 5 de prin 2010 biggrin.gif ,chiar imi era dor de ceva de mesterit smile.gif
BLUE R 19
biggrin.gif zici ca e un cocon.
sobolan
Se pare ca e de fuga,aia veche,primul model in 5 cu buloane patrate la scurgere/umplere.....o sa numar grupul la dinti radmasa.gif , am desfacut-o aziam recuperat bila din capac si aia de zavoarare de la a5a,se prezinta fain,daca tot am umblat in ea as vrea sa schimb rulmentul de la priza,ala face figuri in timp si chiar nu ma risc fara unul nou....deasemeni pun si piulite noi la trenul fix si mobil(alea care trebuiesc stamuite)....
ADIFRIGO : avea sigiliul de sarma pe capac,eu l-am rupt,n-are garnituri dacat la capac,intre flansa si corp si la carcasa ambreiajului....intre semicartere NU are garnituri,are un fel de threadlock rosu ceva......o pun pe silicon in totalitate...conditiile de kkt de afara mi-au terminat rabdarile si nu am poze,sper sa fac.....
Am splintul la priza rupt....nu gasesc,am impresia ca merge unul exterior de planetara scurtat.....gresesc ?
Robescu Ciprian
Da este ok . Vb maine pe tel
sobolan
suna-ma maine cand poti tu ca sa nu deranjez.....ms !

Grupul e 9x34,saibele de la sateliti is de textolit,ce plm ????la alea mai noi e bronz....tre' sa fac eu doua din teflon macar pe strung,si sa vad cate zecimi mai adaug.....o sa fac cutia asta CA LA CARTE,asa vreu smile.gif eu !!!

P-aia in 4 am donat-o la un amarat,nu-mi pare rau,ma bucur c-am putut ajuta un amic.....
BLUE R 19
QUOTE(sobolan @ 13 Jan 2017, 22:48)
Am splintul la priza rupt....nu gasesc,am impresia ca merge unul exterior de planetara scurtat.....gresesc ?
*



Nu, ala de planetara e mai gros 5/35, la priza trebuie 4/25. Dimensiunea asta se gaseste la cele interioare de pe axul de comanda, la optul cu bucsa si la piesa aia cu "paharelul" in care se sprijina bratul selectorului.

sobolan
fuck....nu gasesc....am cautat in 10 magazine...


ori is eu tampit ori nu inteleg ori splintul ala elastic de la priza e la fel la cotele de diametru cu ala de la planetare.....gaura de splint din priza/butuc e de 5mm,gaura de la pinionul planetar e tot de 5 mm....am scos ciotul ala de splint din priza si e la fel cu ala de la planetara la cote pe exterior....fuck-it ,nu am gasit la priza decat splintul mare,mic pe interior n-o avea sau are si s-a facut mancat de danturi prin cutie ? eu n-am mai desfacut cutii de multi ani si nu mai tin minte....care ma ajuta ??? un surub de 5mm cu piulita autoblocanta nu tine acolo? eu as zice ca da......cine ma ajuta ????
BLUE R 19
Daca e gaura de 5 atunci e bun ala de planetara, ca acolo e gaura tot de 5, eventual scurtat.
Eu am vazut in catalog de piese pt. 4 trepte ca are gaura de 4 mm, inseamna ca la 5 trepte e gaura mai mare. Este un singur stift, fara altul mic in interior...in catalogul amintit.
sobolan
deci ? eu am 5mm peste tot ,chiar cu plus vreo 2 zecimi...pun un stift elastic de planetara scurtat ? doar camasa exterioara.....
BLUE R 19
Da, ala e, numai ca sa pui stift model vechi ca erau mai rezistente. In ultimul timp stifturile sunt casante. Cele casante se recunosc prin faptul ca au aspect mai ingrijit, si oarecare rugozitate, cu ceva reflexii galbui/maronii/brune, probabil ca sunt produse prin sinterizare si nu prea au elasticitate. La cele care sunt bune se observa suprafata lina, fiind trase din tabla arc, au capetele rectificate, culoarea variaza...albastrui/gri/negru/kaki, astea sunt si mai sensibile la coroziune daca nu s-au stocat bine. Sinterizarea este buna pt. pinioane nu pt. stifturi elastice.
Adrian Frigo
QUOTE(BLUE R 19 @ 15 Jan 2017, 16:34)
... numai ca sa pui stift model vechi ca erau mai rezistente. In ultimul timp stifturile sunt casante.La cele care sunt bune se observa suprafata lina, fiind trase din tabla arc, au capetele rectificate, culoarea variaza...albastrui/gri/negru/kaki, astea sunt si mai sensibile la coroziune daca nu s-au stocat bine.

Avea rămase taicămeu de la berlina albă într-o cutie de film Kodak plină,dar nu le mai găsesc....că tare aveam și eu nevoie... sad.gif

Astea noi am observat că atunci când le bagi în planetară cu dornul,fie crapă,fie intră exagerat de greu fie se îndoaie...srl-uri de kkt! mad.gif
sobolan
am gasit splint/rulment,inlocuit tot,deasemeni am gasit garniturile de la capac si flansa intermediara,simering de 15 fartec pentru culegator si simeringuri GIVT pentru palnetare,o sa ma agat de grup dar am dat de alta problema.....am inelele sincroanele de la 1 la 2 ambele belite si nici nu le am,caut....cel putin ala de la N spre 1 nu franeaza deloc pinionul,am impresia ca e olarit rau.....nu pot scoate naibii butucul sincron de pe balador,asa ceva n-am mai pomenit,dracia naibii,maine incerc varianta hardcore cu menghina si ciocanul,daca nu reusesc o arunc....
Ov
n-am mai intalnit pana acu' om sa-si faca de lucru singur ca tine, am impresia ca te cam plictisesti smile.gif)
BLUE R 19
QUOTE(Ov @ 17 Jan 2017, 10:07)
n-am mai intalnit pana acu' om sa-si faca de lucru singur ca tine, am impresia ca te cam plictisesti smile.gif)
*



"Isi merita viata, libertatea acela numai ce zilnic si le cucereste ne-ncetat !"
Rob3rto
Sincroane noi pt. treptele 1 si 2 eu abia am gasit... Unul intr-un magazin, celalalt in alt magazin.

Butucul iese foarte greu... Varianta ta hardcore nu va da rezultat. Eu l-am incalzit cu o lampa cu gaz si apoi am batut cu tot arborele pe o placa de lemn si a iesit destul de usor smile.gif
sobolan
sa-mi bag pla n-am vrut sa fiu de la tara si sa bat la ciocan,vreo 3 am mai desfacut si totusi la niciuna nu am dat de asa ceva,de pe ultima(acum vreo 10 ani) ieseau la mana fara nici un fel de stres....nu inteleg de ce-s asa de feste pe ax,doar primul butuc are pana si al doilea sta pe nuturile alea,ar fi trebuit sa iasa parfum la mana....lucruri romanesti.....am incercat azi la o presa hidraulica in service si nu s-a putut,ba din contra mi-a pixdit filetul de la ax/butuc.....no problem,mai sunt vreo 3 prin remat,vreau sa fac un PERFECTA s-o tin de back-up.....
Pinioanele de la 5 is fe fuga,probabil inlocuite apoi de vreun expert care n-a strans corect piulitele arborilor....
Deja ,cand ajung in remat constat ca am piese puse deoparte,m-au invatat bine baietii...... radmasa.gif
OV: am momente cand caut sa fac cate ceva,fara dacia asta viata era ca un pustiu radmasa.gif
Roberto : mersi de sfat,tura urlatoare cand mai dau de asa specimen pun autogenul usor.....si DA,cutia asta e cu flansa intermediara mare,tip vechi,scrie 94 in ea.....cand se mai blocheaza cum zici tu sa stii ca-s jocuri mari axiale,flansa nu e stransa corect,crabotii au naibii ceva sau bila de la furci are joc in corp/corp uzat in dreptul furcii de a5a....
Inelele sincroane de la 1-2 is praf,nu mai franeau deloc pinionul,practic cu mansonul tras pe jumate pinionul se invartea liber,nimic sa zici ca ar da sa se franeze un pic macar.....mers fara ulei sleep.gif

Intrebare : pe cutia mea de pe masina am busoane de 21mm,la asta patrate de 10/10....merg inversate oare ? e al naibii de incomod sa umbli cu cheia de 21 cand mai completezi/inlocuiesti ???
om_bland
Sunt tare curios daca va ma i merge cutia smile.gif, stii doar ca o cutie vezi daca merge corect doar cand este pe masina wink.gif . Iti urmaresc topicul tongue.gif
sobolan
cu ce sa mearga ? cu axul secundar belit ? nop,mai cauta una in remat si cu carcasa asta, furci , arborele primar si pinioanele de a5a iese brici....le combin eu smile.gif o cutie sa poate diagnostica si jos dar imprecis sau sigur cu ea desfacuta,asta daca stii unde sa te uiti....se pare ca-s un mare meserias de cutii sad.gif ,asta e,"gunoaiele" n-au regula,asta e valabil si cu un motor luat din remat si cam cu orice mecanism mai complex,un volan n-are ce avea sau o aparatoare de noroi......ca sa faci bine o masina si sa poti spune abia ca ai reconditionat-o e cale lunga,multi nu inteleg asta.....nu c-ar fi a mea mare rahat da' ma urc in ea,ii pun gaz si plec,se poate spune ca e ok,asa cred eu...
Eu acum realizez ce noroc chior am avut cu cutia de pe masina,nu era problema daca era rea dar mai munceam o data s-o dau jos,de aia imi construiesc eu una ca sa fiu sigur,am si un motor 1300cc cu palier marit de pe un bk din 88 de care trebuie sa m-apuc smile.gif ...treburi este radmasa.gif
BLUE R 19
Ai un separator din asta ? comprimi putin si atunci dai cu flacara.

[/QUOTE]am si un motor 1300cc cu palier marit de pe un bk din 88 de care trebuie sa m-apuc smile.gif ...treburi este radmasa.gif[QUOTE]
E bun ca il faci de 1,6 "inside"
sobolan
in stilul ala era si ce aveau ei prin atelier,omu' ma stie si m-a lasat sa-mi fac treaba....am tot dat la manivela aia radmasa.gif si statea pe loc presa(uleiul intarit) si cand a luat-o busc apoi bum bum.....s-a dus dracului filetul,daca puneam un "dop" de bronz ceva era ok da' nu m-a dus capu'...nu-mi pare rau,ezicsta ohmy.gif cutii pe langa toate gardurile radmasa.gif
sobolan
azi termostat Vaslui 86,fulie mica la pompa de apa(era),termocupla din pozele de mai sus 90-85,radiator mare "gaurit" pentru termocupla marca Yetsan(turcesc da' bun) din cupru,elv romanesc cu 4 paleti(debit de aer mai bun decat la ala de injectata dar zgomot un pic mai mare si vibratii parca) si gaz......apa sta la 85-90,motorul trage fenomenal....m-am saturat sa umblu iarna cu cartonul in bot si nici caldura nu prea si sa stea apa la 75 si vara la 90 aiurea.....cu elica nu tragea corect motorul,dupa ce feschidea termostatul,pe frigurile astea, nu-l simteam eu corect,parca ezita uneori,prea rece apa la 75,eu stiu ca un motor functioneaza corect intre 80-95C......ca si la aia din 98 pe care am vandut-o demult la fel si la asta ,e aceeasi poveste,se numeste UPGRADE,recomand....
Ca si idee termostatul trebuie sa fie mai mic decat valoarea termocuplei pentru o functionare corecta a lui si pentru a evita variatiile prea mari ale temperaturei....termocuplele din magazinele auto de colt is boschetareli,orice ar scrie pe ele deschid tarziu la 95(daca ai noroc) .....
Masina are din fabrica cablajele,releul si butonul de over-ride la bord......
Adrian Frigo
Poxe biggrin.gif
sobolan
poxe maine,m-a lasat bateria la nokia chiar cand mesteream,are 10 ani,ce pretentii sa mai am ? blink.gif


Poze.....azi a trebuit iar sa dau elv-ul jos,scotea niste zgomote enervante si uneori pornea greu......l-am demolat complet pentru o revizie,trebuia asta inainte de a-l pune,cap patrat sunt....
La prima vedere nimic joc axial,bucsile ok,ce pana mea ? cand ma uit mai atent juca axial la greu,demontat,pus saibe de taxtolit peste grosimea celor de fabrica intre colector si bucsa,curatat colectorul,decanelat,totul ok,merge parfum acum,pentru cat timp nu stiu dar vedem....bucsile is robuste dar daca se strica e belea ca-s de alea rotative incastrate pe arc......
Distractie mare.....iar ligheanul sub masina pentru recuperat antigel iar aerisit iar alt rahat....... mad.gif
Am fost la remat,am inghetat rau de tot in juma de ora,am fugit cu 4 roti ELBA....nu am gasit piulitele,presupun ca merg si cu astea de dacie normale.....

Care are idee daca merg anvelopele mele de 155 pe jantele astea de 5,5 ? cum stau ?
BN64FLO
Nu merg ok astea normale, nu le centreaza bine, asa am umblat si eu vreo doua veri si deja s-au uzat urat gaurile de la jante...am dat comanda la strungar da 12 prezoane facute exact dupa janta
sobolan
nu merg doar din strung,trebuie si o freza....cota maxima la con depaseste cota hexagonului de 19mm.....caut eu ,stiu ca sunt ford-uri care-s pe piulite,poate nimeresc ceva la acelasi pas pe filet iar daca nu le fac,asta e....
BN64FLO
Stiu asta...piulitele is date in lucru in cea mai mare fabrica de genul din judet, sper sa gaseasca si o freza pe acolo radmasa.gif oricum, in prima faza le fac cu hexagon de 24, parca atat venea maximul conului...sa vad cum se prezinta, si daca-s ok, poate le fac hexagonul de 19, desi nu ma deranjeaza nici 24...
sobolan
piulite de matiz,is 12x1.25...ca la dacie si au conul cum trebuie... wink.gif
BN64FLO
La Hiundai mai sunt ceva de genul, si mai aratoase,cromate, astupate in capat, dar nu dau 10 lei pe bucata sleep.gif
sobolan
merg astea de matiz,iau eu maine vreo 20 din remat si probez radmasa.gif ...subaru,nissan,honda...is multe masini cu 1,25 la pas.....ford-ul e pe 1.50...
BLUE R 19
Da, la coreene si japoneze se gaseste la greu dimensiunea si la atv-uri. Se gasesc si piulite cromate, mai lungi si cu capul inchis, chiar si piulite din aluminiu.
Rob3rto
Te rog eu mult, nu strica masina cu turcismele alea... sad.gif Mai bine pui un set de table de 5.5 cu capacele originale si o sa arata muuuuult mai bine smile.gif
sobolan
Azi dau sa plec si arunc un ochean sub capota dimineata....ger rau....furtunul de retur de la radiator curgea.....l-am mai strans eu din colier dar aiurea ca tot curgea.....am dat drumul la antigel pe asfalt,nu era vreme de bagat sub ea ,scos scutul si recuperat.......alt furtun,artego de data asta,sh dar bun,alt antigel si e ok......ca la prosti,am umblat la antigel de doua ori in doua zile sad.gif ,odata ca facea tarantele ELV-ul si alta data ca s-a dus naibii un furtun.....

QUOTE(Rob3rto @ 21 Jan 2017, 13:41)
Te rog eu mult, nu strica masina cu turcismele alea... sad.gif Mai bine pui un set de table de 5.5 cu capacele originale si o sa arata muuuuult mai bine smile.gif
*



fuck,banuiam eu ca "ceva nu e ok" cu ele ca si "peisaj" cu masina sad.gif ......pareau ok aici in poza de jos...aaa,nu-s turcisme,eu stiam ca ELBA is romanesti sau ma insel ? blink.gif

Ori vand jantele,ori le-oi tine,mai vad....se prea poate s-o inmatriculez acum dupa 1 feb ,eu vroiam s-o dau,naiba stie,mai e pana la vara,acum e nasol cu mestereala pe frig.....am bagat-o in curte,trag prelata pe ea si o las in pauza....de luni sa schimb ambreiajul la logan ca a incepus sa alunece....
DACIOTUL_97
QUOTE(Rob3rto @ 21 Jan 2017, 12:41)
Te rog eu mult, nu strica masina cu turcismele alea... sad.gif
*



Subscriu.Cu jante CN 5.5j si capace romb/testoasa ar fii ceva fain.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.