
de data asta urasc s-o spun dar autogen....am incercat la mig si nu prea iesea,am impresia ca sarma mea nu era prea adecvata,ori tabla subtire sau n-am mana formata(de profesie nu sunt sudor) ......la traversa de sub radiator a mers stas cu mig-ul ....eu,in general, fug de autogen la masina(stie toata lumea efectul autogen in timp si stiu toti ca tabla arsa nu mai e tabla) si fug si de electric pe electrod rutilic mai ales la elementele de rezistanta/solicitate pentru ca electricul nu prezinta siguranta pe tabla auto....cei care dau electric cu electrod rutilic la masina is inconstienti sau o fac de mantuiala(e dacie,da-o naibii ca tine

exista ateliere auto care sableaza profesional cu sticla/nisip ,exista service-uri bune sau axate pe restaurari...nu toti avem timp,nu toti ne pricepem dar cine se inhama de un proiect de genul asta ori stie meserie si o face singurel in timp ori are bani si i-o fac altii profesional.... eu nu ma incadrez nici in prima si nici in ultima(in schimb am scule/unelte/aparate/sdv-uri,am lucrat mult timp pe la autocamioane RABA,autobuze Ikarus,RD,RDC,RDM etc.de acolo stiu mecanica old-school ,la Dacia am lucrat o perioada mai scurta) si sunt de parere ca o masina(oricare ar fi ea) nu e masina daca starea ei tehnica e subreda dar vezi doamne e vopsita la exterior in cabina/profesional,iti ia ochii.....adica afara e vopsit gardul si inauntru e leopardul

Eu fac masina asta singurel si putin ajutat de prietenii mei(cativa),am mainile julite,am praf de rugina in nas,am transformat curtea in camp de lucru,femeia ma terorizeaza

BTW: m-as bucura daca cineva(din cei ce citesc p-aci) are ceva de invatat de la mine......la randul meu si eu intreb cand nu stiu.....
Va multumesc tuturor celor care postati aici,eu nu sterg nimic,astept orice critica daca e cazul.....dezbatem tot....

Azi n-am reusit decat sa pun dopul la loc

aveti idee ce pot folosi ca insonorizant ? mai pun pasla de aia sau ce naiba era ?eu aveam de gand s-o mai dau cu o mana de autovapant si apoi pusa mocheta ei la loc.......