Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Classic Diesel Expression - bagasem divort
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
Axe
Cred ca ei cautau noxe rezultate in urma arderii motorinei, dupa trei incercari si turatii de peste 4000, a spus ca mai bine baga masina lui, sa iasa si noxele radmasa.gif
Axe
De cateva zile usa sofer face niste zgomote precum usa de la magazie dupa ploaie! E ceva legat de vreun arc de la opritorul ala cred, stie cineva exact la ce-as putea sa ma astept? sad.gif
espacern
Daca a inceput sa scartzaie usa e semn rau.....vinde-o urgent!

Sau unge pe la opritor cu spray lubrefiant.....si o mai duci cativa ani buni!

@+
Axe
Nu e chestie de ungere, e un arc rupt ceva pe acolo ca face urat biggrin.gif
espacern
Sunt 2 piulite cu cap 10 si un surub cu cap Torx 30 care tin opritorul.....le desfaci si ai gasit raspunsul la problema.
Am uitat....dureaza vreo 10 minute "lucrarea".

@+
Axe
Am citit pe aici si ar fi vorba de un mecanism cu o stea care se uzeaza si scapa! Oare la usile spate o fi identic sa le schimb intre ele? Alea de pe spate oricum sunt ca noi biggrin.gif
Axe
Pentru geamurile electrice se gasesc componente separat? Ma refer la plasticele alea de ghidaj al geamului si fixare cabluri etc. Am descoperit ca pe fata-stg am un ghidaj crapat si spate dreapta o piesa care fixeaza camasa cablurilor pe sina macaralei.
b06fcn
Pentru geamul de la sofer se gaseste chestia aia de plastic care face legatura intre geam si cabluri, costa 25 Ron, am gasit-o pe net in Bucuresti. Daca gasesc adresa o pun aici.

Am gasit, incearca aici : http://www.geamuri-electrice.info
Axe
Multumesc mult, am vazut ceva dar parca nu seamana cu ce am eu. O sa sun sa intreb, daca nu, iau tot kit-ul.
Am desfacut intre timp toate usile si le-am uns cu spray cu ulei/teflon. Singurul geam nefunctional este cel dr-spate, restul merg acum ca noi.
Axe
Se intampla ceva cu electromotorul meu, la frig cum a fost zilele astea nu invarte, zici ca trage sa moara, bateria fiind noua si teapana! Din ce am vazut se da jos destul de greu ca ma bate gandul sa-i fac o revizie. Aveti alte pareri de unde se trage?
corbex
De la uleiul inghetat.
espacern
QUOTE
n'are treaba, bateria propriu zis e afectata de frig tine-o in casa, si dimineata dute cu ea sub brat si o sa invarta cum trebuie indiferent cum e uleiul si ungerea.

Citat din "argon"....mergi cu bateria in casa!
nutu01
Ha ha...!
Si de fiecare data trebuie initializate geamurile, directia, cod casetofon....!
Axe
Crezi ca bateria amorteste atat de tare?! Acum la -7 grade a pornit la sfert, zici ca-i pe benzina. Combustibilul nu are nicio legatura atata vreme cat nu invarte, apropo, am 50/50 motorina/ulei in perioada asta. wink.gif
yomarius
La mine facea la fel. Ba chiar electromotorul demontat cupla ca unul nou si niciun mecanic n-a reusit sa vina cu o solutie viabila sau macar cu o explicatie decenta. Care solutie a fost totusi destul de simpla, inlocuire electromotor cu unul reconditionat. smile.gif
Laurentziu83
Sa nu fie de la uleiul de motor gros. Cumva ai 10w40?
Merced
QUOTE(Axe @ 2 Jan 2015, 16:33)
apropo, am 50/50 motorina/ulei in perioada asta. wink.gif
*



Si vrei sa mai mearga cum trebuie? De care ulei ai, de floarea soarelui? blink.gif
espacern
Ulei ars de la friptura...ca e dupa revelion!
Axe
QUOTE(yomarius @ 2 Jan 2015, 17:28)
La mine facea la fel. Ba chiar electromotorul demontat cupla ca unul nou si niciun mecanic n-a reusit sa vina cu o solutie viabila sau macar cu o explicatie decenta. Care solutie a fost totusi destul de simpla, inlocuire electromotor cu unul reconditionat. smile.gif
*



Ai incercat cu cel reconditionat sa pornesti acum la gerul asta? Invarte mai bine?

QUOTE(Laurentziu83 @ 2 Jan 2015, 19:13)
Sa nu fie de la uleiul de motor gros. Cumva ai 10w40?
*



Da, ala e recomandat de producator indiferent de anotimp nu?

QUOTE(Merced @ 2 Jan 2015, 19:41)
Si vrei sa mai mearga cum trebuie? De care ulei ai, de floarea soarelui?  blink.gif
*



Exact, dar ce legatura are asta cu faptul ca nu invarte elecromotorul?!
zanzie
Du-l la reparat. Sau macar sa-l verifice, sa-ti spuna exact de unde-i buba.
http://www.alternator-electromotor.info/contact/
Axe
Merci, am dat sms
C a t a l i n
sms radmasa.gif

Eu cred ca motorul tau e momentan lipit cu clei. Daca citesti un pic pe net, vei vedea ca pentru temperaturi scazute, solutia pe care merg multi este de a avea 2 rezervoare separate (diesel si ulei vegetal), iar cel cu ulei este incalzit, de obicei folosind lichidul de racire din motor, asadar nu se foloseste la pornire, intrucat la asemenea temperaturi cristalizeaza.
espacern
QUOTE(Axe @ 3 Jan 2015, 08:32)
Da, ala e recomandat de producator indiferent de anotimp nu?

Citeste mai bine in cartea masinii.....se recomanda ulei diferit functie de temperatura zona geografica.
Merced
Buna asta. Eu tin minte ca la diesel cand porneste e antrenata si pompa de injectie. Am avut si eu diesel. Aia daca e plina de ulei de floare, are in ea echivalentul unuturii, cum zice si C a t a l i n. Adica aveau probleme aia care umblau cu motorina "de vara" cateodata. Evident ca va invarti mai greu electromotorul. Nu e cazul de umblat cu ulei in masina iarna, fara instalatie de preincalzire. Acuma na, eu ma bucur ca n-ai luat una mai noua ca sa o umpli si p-aia cu ulei, ca era paguba mai mare. Probabil ca alte probleme vor veni ulterior, pe la injectoare cel putin, ca nu le place sa curga untura prin ele. Nici nu mergi sute de mii de km, nu inteleg ce economie crezi ca faci daca bagi in ea asa ceva.
corbex
QUOTE(espacern @ 3 Jan 2015, 08:58)
Citeste mai bine in cartea masinii.....se recomanda ulei diferit functie de temperatura zona geografica.
*


Pentru Rahova ce ulei e bun?
C a t a l i n
De furat.
sorin1983
de completat biggrin.gif
hitman1234
Zicea mai devreme ca si el are ceva instalatie de incalzit..
Merced
O avea, dar incalzeste ce vine dinspre rezervor, nu ce e deja in pompa de injectie.
Axe
QUOTE(C a t a l i n @ 3 Jan 2015, 08:53)
sms  radmasa.gif

Eu cred ca motorul tau e momentan lipit cu clei. Daca citesti un pic pe net, vei vedea ca pentru temperaturi scazute, solutia pe care merg multi este de a avea 2 rezervoare separate (diesel si ulei vegetal), iar cel cu ulei este incalzit, de obicei folosind lichidul de racire din motor, asadar nu se foloseste la pornire, intrucat la asemenea temperaturi cristalizeaza.
*


Am experimentat personal, uleiul incepe gelatinizarea pe la -17grd. dar inca e fluid in plus am spus ca am 50/50% cu motorina

QUOTE(espacern @ 3 Jan 2015, 08:58)
Citeste mai bine in cartea masinii.....se recomanda ulei diferit functie de temperatura zona geografica.
*



O sa ma uit, ai tu ceva informatii mai rapid?
QUOTE(Merced @ 3 Jan 2015, 09:06)
Buna asta. Eu tin minte ca la diesel cand porneste e antrenata si pompa de injectie. Am avut si eu diesel. Aia daca e plina de ulei de floare, are in ea echivalentul unuturii, cum zice si C a t a l i n. Adica aveau probleme aia care umblau cu motorina "de vara" cateodata. Evident ca va invarti mai greu electromotorul. Nu e cazul de umblat cu ulei in masina iarna, fara instalatie de preincalzire. Acuma na, eu ma bucur ca n-ai luat una mai noua ca sa o umpli si p-aia cu ulei, ca era paguba mai mare. Probabil ca alte probleme vor veni ulterior, pe la injectoare cel putin, ca nu le place sa curga untura prin ele. Nici nu mergi sute de mii de km, nu inteleg ce economie crezi ca faci daca bagi in ea asa ceva.
*


Crede-ma ca faci, mai ales la drumurile lungi unde pornesc chiar si pe frig cu amestec iar dupa pornire fac rezerfolul full de ulei wink.gif

QUOTE(hitman1234 @ 3 Jan 2015, 10:34)
Zicea mai devreme ca si el are ceva instalatie de incalzit..
*



Am, am prezentat instalatia dar o sa ma ingrijesc sa fac si un film. Pe scurt este vorba de o serpentina din teava de cupru de 8, infasurata pe filtrul de ulei(aprox. 1.8m) si in plus un corp din aluminiu cu bujii incandescente(doua bucati) ce are un traseu interior asemanator unui calorifer prin care trece carburantul. Ambele sisteme merg in paralel.
Merced
Nene tu ti-ai luat o masina NOUA pe care ai dat bani multi acum niste ani, cu care ai facut sub 10.000km pe an, dar te-ai zgarcit la o distributie si ai avut de suferit, iar acum te zgarcesti la 20-30 de lei la un drum si probabil candva o sa suferi din nou consecintele. E alegerea ta, dar eu nu pot intelege oamenii care cumpara masini noi apoi incearca sa le ruleze in cele mai ieftine conditii.
Daca aveai pana acum 3-400.000km, mai intelegeam, omu' merge mult si se simte economia, dar ce faci tu e doar asa, la misto.
Masina aia consuma vreo 6 litri de motorina la 100km. Deci vreo 33 de lei la 100km. Tu bagand ulei ce smecherie faci, consuma cat, 25 de lei la 100km? Tinand cont ca faci 10.000km pe an, scutesti vreo 800 de lei pa an? Pai daca ti se phute un injector, aia-s banii. Nu mai pun la socoteala cat ai dat pe instalatii de preincalzire si asa mai departe. Economie nene, ce sa zic...
Axe

Daca te pricepi, instalatia ti-o faci singur iar pe mine m-a costat vreo 250lei cu tot cu materiale iar socoteala ta nu prea pupa cu realitatea! O sa-ti spun doar ca pe mine un drum de 500km ma costa 100lei, pe tine cat te costa?
Merced
Depinde in ce directie, ne putem uita pe mersul trenurilor. wink.gif

Daca imprumut un Logan pe GPL de la un amic, ma costa vreo 120 de lei, testat. Si nu prezinta riscul de a nu porni dimineata, cand e frig, nici ala de a se face praf motorul.

Pe motorina te-ar costa acelasi drum cu vreo 35 de lei mai mult. Eu tot nu vad care-i afacerea, tinand cont ca faci 20 de drumuri d-astea pe an, conform rulajului tau. E cum am zis eu, scurtesti vreo 700 de lei, un fleac, la salariile din Bucuresti, si comparand cu pretul platit pe masina la momentul achizitiei.
Axe
Dar la aspectul urii fata de petrolisti si la cel eco te-ai gandit vreo secunda?! Stii ca am fost la ITP si conform noxelor am 0?!!! Adica nada, nema noxe, a incercat ala de 4 ori a turat motorul ca nu-si explica de ce nu-i da nimic pe aparat, aparea ERROR! A fost nevoit dupa ce i-am explicat cum sta treaba sa bage alta masina sa scoata noxele pentru mine.
espacern
QUOTE(Axe @ 3 Jan 2015, 10:58)
O sa ma uit, ai tu ceva informatii mai rapid?

Am subliniat sa nu se piarda esentialul......Bonne lecture!
Oricum nu stiu la ce ajuta informatia....e ca orzul si gastele!
Axe
Multumesc, ai dreptate dar ce naiba sa fac, in bucuresti nu prea scade sub -10, sa schimb uleiul pentru astea 3 zile cat a fost ger?!
C a t a l i n
QUOTE(Axe @ 3 Jan 2015, 11:18)
pe mine un drum de 500km ma costa 100lei
*




Daca porneste.
espacern
QUOTE(Axe @ 3 Jan 2015, 11:45)
dar ce naiba sa fac

Sa nu te mai plangi ca porneste greu....printre altele!
Merced
QUOTE(Axe @ 3 Jan 2015, 11:33)
Dar la aspectul urii fata de petrolisti si la cel eco te-ai gandit vreo secunda?! Stii ca am fost la ITP si conform noxelor am 0?!!! Adica nada, nema noxe, a incercat ala de 4 ori a turat motorul ca nu-si explica de ce nu-i da nimic pe aparat, aparea ERROR! A fost nevoit dupa ce i-am explicat cum sta treaba sa bage alta masina sa scoata noxele pentru mine.
*



Ura fata de petrolisti? Pai ia-ti o masina electrica si ai rezolvat-o. Sau risca-te si mergi doar cu ulei, ca pana acum n-ai ura decat 50% pentru petrolisti, cam mic procentajul.
Cred ca nu prea te gandeai cand ai cumparat o masina noua diesel la inceputul mileniului asta la aspectul eco, ca daca te gandeai, o luai pe benzina. Cred ca te-ai gandit tot sa mergi ieftin, ca era motorina cat era pe vremea aia, plus ca masina era printre diesel-urile noi care consumau putin. Daca n-ar fi ajuns motorina la preturile actuale, singurul ulei vegetal ar fi fost transportat in portbagaj, venind de la cumparaturi.
Bine ca ai fost la noxe si aparea ERROR. Asta nu inseamna noxe zero, nici macar pe aproape. Uleiul asta cand se aprinde in motoare da alt fel de agenti care polueaza, nu inseamna nici macar un pic ca nu polueaza deloc. Ala de la ITP cand i-ai zis cu ce mergi trebuia sa te respinga, nu sa bage alta masina sa-ti scoata noxele, dar a fost si el om cuminte.
hitman1234
QUOTE(Axe @ 3 Jan 2015, 11:33)
Dar la aspectul urii fata de petrolisti si la cel eco te-ai gandit vreo secunda?! Stii ca am fost la ITP si conform noxelor am 0?!!! Adica nada, nema noxe, a incercat ala de 4 ori a turat motorul ca nu-si explica de ce nu-i da nimic pe aparat, aparea ERROR! A fost nevoit dupa ce i-am explicat cum sta treaba sa bage alta masina sa scoata noxele pentru mine.
*


dafac, e si hibrida bre?

QUOTE(espacern @ 3 Jan 2015, 12:13)
Sa nu te mai plangi ca porneste greu....printre altele!
*


icon_mrgreen.gif
Markos
QUOTE(Axe @ 3 Jan 2015, 11:33)
Dar la aspectul urii fata de petrolisti si la cel eco te-ai gandit vreo secunda?! Stii ca am fost la ITP si conform noxelor am 0?!!! Adica nada, nema noxe, a incercat ala de 4 ori a turat motorul ca nu-si explica de ce nu-i da nimic pe aparat, aparea ERROR!
*


Nu mi-e clar, ai obținut la noxe 0 sau ERROR?
C a t a l i n
ZERROR.
centurion
QUOTE(Axe @ 3 Jan 2015, 12:33)
Dar la aspectul urii fata de petrolisti si la cel eco te-ai gandit vreo secunda?!
*


Masina electrica, tren, metrou etc. Sunt o multime de solutii electrice. biggrin.gif

QUOTE(Merced @ 3 Jan 2015, 13:28)
Pai ia-ti o masina electrica.
*


up.gif
Axe
Cat de curand, pentru ca ati fost cuminti si ati terminat cu mistourile, v-am facut un filmulet cu instalatia.
Voi nu ati incercat niciodata, nu v-ati consultat cu oameni care merg pe ulei de ani buni, dar stiti doar sa dati din gura, nu-i problema, eu am mers deja vreo 10.000km asa si cred ca nu mai am mult sa amortizez valoarea reala si actuala a masinii mele pe piata wink.gif
espacern
QUOTE(Axe @ 3 Jan 2015, 14:59)
cred ca nu mai am mult sa amortizez valoarea reala si actuala a masinii mele pe piata wink.gif

Esti inca departe....este unul care deja produce combustibil cand functioneaza masina.
Axe
Hai sa continuam mistourile, ca n-am comentat corect, ca nu am voce, ureche muzicala, nu era unghiul bun, de ce n-am detaliat si pe electrica, ceasul nu era setat bla-bla, hai, bagati! icon_mrgreen.gif

https://www.youtube.com/watch?v=h6iMNBBw2Fk&feature=youtu.be

http://youtu.be/h6iMNBBw2Fk
Merced
Presupun ca serpentina de cupru e infasurata in jurul filtrului de ulei ca sa se incalzeasca de la el? Atunci de ce ea este la randul ei izolata?
espacern
RO_flag.gif Bravo pentru culorile alese Rosu,Galben(capac rez.spalator) si Albastru!

Axe
QUOTE(Merced @ 3 Jan 2015, 15:27)
Presupun ca serpentina de cupru e infasurata in jurul filtrului de ulei ca sa se incalzeasca de la el? Atunci de ce ea este la randul ei izolata?
*


Pentru a nu pierde caldura cu greu acumulata si de care avem, noo, atata nevoie, inginere!
Merced
Pai n-am inteles. Unde acumuleaza caldura? Nu la filtru? Cum sa acumuleze caldura daca ea e izolata? Ca sa acumuleze, la filtru acolo ar trebui sa fie neizolata, evident. Ca izolatia aia nu-i doar intr-un sens. Eu nu-s inginer, dar pot sa jur ca nici tu nu esti.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.