Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Classic Diesel Expression - bagasem divort
Reno.ro - Forum Renault Romania > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
espacern
Ce treaba au cuzineti cu chiuloasa si ce mai este pe acolo?
Sa creasca factura?
Sau......

@+
Axe
Nu, alea vreau eu sa le schimb sa fie bine, vreau sa fac motorul asta sa nu mai umblu la nimic 500.000 iar curelele le schimb la 3 ani de-acu chiar daca o sa am 10.000km cu respectiva curea ! smile.gif
Nici macar nu a necesitat planare chiulasa !!! Unde pui ca eu aproape as fi dat-o la juma de pret doar de scarba de a sta cu ea prin service-uri !? blink.gif
cj98czh
Un plan ar trebui tras ... chiar daca mic ... si eu as schimba semeringurile de supapa daca tot este jos, au niste ore de functionare ... cu restul ...


Sfatul meu .... nu schimba nimic ca nu este Dacie 1300 ... motorul ala duce lejer inca 400.000 km de acum incolo .... un motor unde isi baga mana mesterul roman .... nu maie ste motor ... rezolva problema cu distributia ... si nu umbla la altceva decat daca este neaparat necesar .... sfatul meu ... nu te lega la cap cand nu te doare .... motorul ala la 100.000 km este ca nou ...
Axe
Am fost cu ea la verificare si nu are nimic, se spune ca daca in momentul ruperii curelei ai turatie mare, se strica mai multe supape dar scapa chiulasa, daca turatia e mica strici doar 1-2 supape dar cam da in chiulasa. Nu se stie care e motivul dar statistic cam asa e ori eu aveam 120-130 in depasire pe la Murfatlar. In acel moment am ramas atat fara frane, tractiune si servo directie. Abia am apucat sa ma repliez in spatele depasitului ca din fata venea ceva.
Am asteptat apoi platforma vreo 5 ore noaptea in frig, ca nu am plecat din masina de frica sa nu cumva sa gasesc doar caroseria. Locatia Satu Nou, ceva plin de negriciosi, dealeri etc.
Am ajuns sa-mi invelesc picioarele cu parasolar din ala argintiu sad.gif
user posted image
espacern
NU UMBLA LA CUZINETI!!
Ce este facut de fabrica cu greu se reface in service..
Schimba ce tine de distributie/supape si restul lasa asa.

@+
Axe
Nu am mai schimbat cuzinetii, i-au verificat doar si nu au fisuri sau urme de uzura si mi-au gasit doua bujii in scurt desi masina pleca la prima cheie chiar si pe ger !
Probabil de acum doar ii arat cheia si porneste smile.gif
Azi sau maine e gata, le-am spus sa-i dea roata sa vada ce mai gasesc nasol, se pare ca si tendonul ala cu doua bucsi de sub motor care tine schimbatorul nu ma mai tine mult. Am vazut si pe aici ceva tutoriale cu reparatia acelor bucsi, nu cred ca-i foarte scump.
Astept sa vad intristarea...
Axe
Gata, fata mea a revenit acasa azi, se vede mana unor mecanici buni care asta fac toata ziua.
Motorul toarce ca atunci cand era nou, a pierdut cativa greierasi atent cautati si depistati, la pornire au avut dreptate, bujiile alea doua care erau in scurt furau curent, acum demarorul invarte de zici ca l-am pus la 24V.
Au facut verificare completa si mi-au mai schimbat si fulia de la alternator si placute frana. Ar mai fi si cablul de ambreiaj dar nu-l aveau pe stoc si gata, sa stea astia cu taxa lor pana nu mai pot ca eu nu mai divortez de ea !!! smile.gif
Totusi, prin ce am trecut cu defectiunea asta mi-e frica sa mai turez motorul, cred ca o perioada am sa-i fac un fel de rodaj cu maxime de 3000ture.
marksman
QUOTE(argon @ 9 Jan 2012, 13:18)
Nu se compara diesel cu benzina. Benzina euro 2 in Germania are voie oriunde, placheta verde, diesel euro 2 nexam.
*



Pollutant in the group 1 (no sticker) are affected by a ban, the last two digits of the key numbers 03-13, 15, 17, 88 and 98 for gasoline. For diesel vehicles, this is true for the numbers 0-24, 34, 40, 77, 88 and 98

Pollutant in the group 2 (red sticker) are valid from 1 January 2010 to more stringent regulations. These vehicles shall be as of this date will not enter into the green zones. The only exceptions are vehicles with special permission. Affected here are exclusively car-diesel with the last two digits of the key numbers 25-29, 35, 41 and 71

The contaminant groups 3 +4 (yellow + green) may initially unset navigate the environmental zones.

Who wants to know if he can with his car after the establishment of environmental zones in the downtown district, this can be based on its key number in the registration certificate and recognize our allocation table.



Numarul ala de pe placheta se da pe baza normei de poluare (obtinuta din certificatul de inmatriculare al masinii, pe baza ultimelor doua cifre din numarul de la pozitia 14.1 din talonul lor), nu pe baza combustibilului cu care se alimenteaza.

Prin urmare, mai tango cu afirmatiile astea. De cand ai trecut de la non-euro (care in Germania ar fi fost posibil sa se incadreze la "Pollutant in the group 1 (no sticker)") la euro 4, care se incadreaza la 3+4, fie diesel sau benzina (tractorul meu euro 4 are aceeasi incadrare cu PET-ul tau euro 4), ai devenit brusc si ecologist. De fapt nu esti ecologist, ci ipocrit, cum ai fost mereu. Hai pa!
corbex
<span class='edit'>17 Jan 2012, 12:54:</span>
QUOTE(marksman @ 17 Jan 2012, 12:48)
/quote]
tractorul meu euro 4 are aceeasi incadrare cu PET-ul tau euro 4), ai devenit brusc si ecologist. De fapt nu esti ecologist, ci ipocrit, cum ai fost mereu. Hai pa!
*


radmasa.gif
marksman
@corbex: lasa, nene, berea aia cat scrii pe forum.
corbex
Ma incurc in "cote".
marksman
In "cote", in virgule, in paranteze, si daca nu renunti la berea aia cat editezi, probabil si in logica. biggrin.gif

LE: iar daca nu crezi ca tractorul meu avea placheta verde pe cand domicilia in reprezentanta din Germania, pot sa si caut foaia cu specificatiile.
Hack
QUOTE(marksman @ 17 Jan 2012, 11:48)
De cand ai trecut de la non-euro (care in Germania ar fi fost posibil sa se incadreze la "Pollutant in the group 1 (no sticker)") la euro 4, care se incadreaza la 3+4, fie diesel sau benzina (tractorul meu euro 4 are aceeasi incadrare cu PET-ul tau euro 4), ai devenit brusc si ecologist.
*


PET-ul lui argon nu este euro 4, este euro 3.
argon
Dieselul cu filtru de particule este verde, euro 2 nu are asa ceva, si nu primeste verde. Iar PET-ul meu este euro 4, am pus poza cu actele undeva la mine pe topic ca s-a mai gasit cineva inafara de hack care stie mai bine ca mine ce am. Pana in 2007 doar 1.4 este euro 4, 1.6 16v este euro 3, si dci-ul binenteles.
Hack
Posibil, desi ti-am spus ca avea un amic de-al meu o masina identica cu a ta si stiu ca avea motor euro 3...posibil sa nu fi stiut eu bine. blush.gif
argon
In carte e omologata euro 4, la ITP a luat noxele de euro 4.
corbex
Pe mine m-a amuzat calificativul de PET, n-am treaba cu tractorul tau. Orice masina care functioneste bine e la fel de buna ca oricare alta masina.
marksman
@corbex: PET-uri, tractoare, tigai... tot masini is. Toate masinile pe care le-am avut le-am "alintat" rable, tigai, cotetze, trotinete... Hyundai-ul si VW-ul si-au primit numele de "tractor", din cauza motorizarii diesel. Nu ma deranjeaza. "PET" i-a zis doctoru' Meganului argonian pentru ca are aripile fata din plastic. LE: ca nu terminasem sa-ti raspund, gandindu-ma la ce abereaza argon, ma gandeam ca prin raspunsul tau sustii ideea lui argon, adica "neaparat DPF ca sa primeasca placheta verde"

@argon: eu zic sa te documentezi in privinta DPF, euro 4 si plachetei verzi. Daca nu stii, precizeaza. Stim ca masinile tale sunt "cele mai", dar ne-am saturat sa iti vedem crizele de ipocrizie (LE: si grandomanie) pe aici.

LE: ca sa nu mai faci efort: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...en&pageNumber=1

Si inca unul: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...en&pageNumber=1

Emission class: Euro 4
Emission sticker: Green

Asa ca inceteaza cu dezinformarile, ca nu e nevoie de DPF pentru ca un diesel euro 4 sa primeasca in Germania placheta verde. End of story.
Hack
Denumirea de PET exista pe aici cu mult inainte ca argon sa-si procure unul laugh.gif ...si daca nu ma insel userul M i h a i a folosit-o prima data.
marksman
@Hack: eu de la doctoru' am auzit-o prima data. "All trademarks are copyright of their owners" biggrin.gif
argon
QUOTE(marksman @ 17 Jan 2012, 15:06)
Stim ca masinile tale sunt "cele mai", dar ne-am saturat sa iti vedem crizele de ipocrizie (LE: si grandomanie) pe aici.
*



Vezi-ti de treaba si nu mai fa pe avocatul gratuit pe aici, ca nu cresti in ochii nimanui, oricat de ahtiat esti dupa asta.
Axe
Aaaaaa, cioc-cioc, se poate ? Ati facut mizerie p'aci pe la mine ?! 04.gif

Tocmai vroiam sa spun ca ma duc sa iau ulei 2T sa adaug in motorina ! smile.gif
Revin cu concluzii daca voi vedea ceva schimbari ...
marksman
QUOTE(argon @ 17 Jan 2012, 15:10)
Vezi-ti de treaba si nu mai fa pe avocatul gratuit pe aici, ca nu cresti in ochii nimanui, oricat de ahtiat esti dupa asta.
*



M-am saturat de aerele pe care ti le dai oricand ai ocazie, de cand ai trecut de la Espero non-euro la Megane euro 4. Nu esti nici amuzant, nici o sursa credibila de informatie. Ti-am aratat cu argumente ca aia cu DPF-ul si placheta verde e praf in ochi, si ca plachetele alea nu se dau dupa ureche cum spui tu, asa ca nu mai dezinforma lumea. In rest, las-o moarta ca macane.



17 Jan 2012, 17:04:
@Axe: cred ca nu e indicat sa bagi ulei 2T in motorina din motive legate de distrugerea catalizatorului.
cdadan
Eu cred ca a fost o gluma. unsure.gif
Axe
A fost o gluma inspirata de aici si dupa acest tratament a disparut zgomotul specific de diesel, tocmai am venit din probe cu gura pana la urechi ! 04.gif
Shush
QUOTE(marksman @ 17 Jan 2012, 14:06)


Scaune imbracate in piele, cutie automata, dar voland fara piele si radio-casetofon ? radmasa.gif
dogy_10
masina de taxi, misto scaunele tongue.gif

l@u
QUOTE(argon @ 7 Jan 2012, 09:36)
Deci n'o mai dai, in Romania merita s-o ti cu toate ca intoxici lumea,  dar daca traiai in Germania, de exemplu,  nu te lasau aia prin nici un oras cu ea..diesel euro 2 primeste calificativ nasol, poluator major.
*


argoane ti-am mai spus daca nu poti sustine o afirmatie nu o face, caci cazi de prost

QUOTE(argon @ 9 Jan 2012, 13:18)
Nu se compara diesel cu benzina. Benzina euro 2 in Germania are voie oriunde, placheta verde, diesel euro 2 nexam.
*




valeuuuu asta persista si pe aici cu aberatiile lui radmasa.gif
in traducere la el diesel euro 2=benzina euro 4 , radmasa.gif
Axe
Mai nene, dupa reparatie mi-au resetat intensitatea luminoasa din bord si noaptea cand aprind luminile aproape nu mai vad ceasurile, de unde se regleaza ca am uitat ?! biggrin.gif
bonk
ai 2 rotite in stanga volanului smile.gif . Una din ele regleaza intensitatea , iar cealalta regleaza " inaltimea " farurilor
Axe
Cea de faruri exista dar cealalta nu o gaseam, sa fie de vina intunericul in care bajbaiam pe la ora 22 ? 04.gif


Gasesc undeva buretele de sub capacul motor ca m-a mancat in c*r sa trag de el ca era putin dezlipit si vazand ca se rupe l-am scos pe tot ! sad.gif
Merge capitonat cu altceva, pasla ?!
Axe
Azi am mai trecut prin service sa mai cotizez o suta de euro ca asa-i in tenis. Printre altele am vrut sa schimb filtrul de motorina ca nu era schimbat de vreo 20.000 si sorpresa, ma asteptam sa gasesc ceva broaste in el si el arata ca unul nou udat de motorina !!!
Au urmat ulei si filtru, geometrie, echilibrat roti.
As mai vrea sa-mi bag nasul pe la macaralele geamurilor sa bag ceva ulei pe cabluri dar cred c-o las mai spre primavara pe caldura smile.gif
danutsb
Sti ca se va suspenda taxa? wink.gif
Axe
Am aflat, multumesc, probabil te gandeai ca si mine daca mai are rost sa incerc sa o vand ?! biggrin.gif
danutsb
Exact. Ma uitam sa vad daca ai schimbat tiltul topic-ului tongue.gif
Axe
Ar fi o idee proasta pentru buget, lumea se asteapta la preturi derizorii, parca toti ar vrea sa cumpere rable cu 500E si apoi sa le imbunatateasca bagand 2000E in ele ! radmasa.gif
Sa o repun in vanzare dupa ce am facut zilele astea toate lucrarile de intretinere periodica ca pentru sufletul meu, cu tot ce am gasit mai bun pe piata si evident platind si pretul, ar insemna sa cresc si pretul de vanzare. Sincer, nu cred ca amatorii de chilipiruri sunt pregatiti sa le dau o astfel de "lovitura" asa ca raman cu fata mea ! smile.gif
b06fcn
up.gif
Axe
Credeti ca voi reusi cu ceva migala sa fac actualele jante sa semene cu astea si sa nu le mai schimb ? Nu de alta dar mi s-a pus pata biggrin.gif
Markos
Vorbeste cu argon.
argon
In primul rand flecs ai?
Axe
este....
cristio_79
Banda de diferite culori gasesti pe la magazinele de motociclete. Recomand portocaliu sau verde fosforesent.
Lasa-le cum sunt, eventual le tragi o vopsea adevarata.
kum
Spuma este? nedumerire.gif
Markos
Se gaseste.

user posted image
kum
QUOTE(Markos @ 27 Jan 2012, 22:10)
Se gaseste.

user posted image
*


mad.gif

user posted image

slap.gif
Markos
frustrat.gif
Axe
Ce vreti sa le etansez sa nu mai bata vatul prin ele ?! radmasa.gif

Intre timp am gasit astea, am un prieten vopsitor, aerograf, cred ca ar iesi destul de ok cu buza rosie si spitele negre, poate gri inchis metalizat, sau polishate ?!?!? Sunt 6,5Jx15, 4x100, ET38
diesel_power
Nu mai frumoase-s jantele originale ?
Axe
Incep sa ma intreb si eu dupa ce constat ca ale mele ar fi cazul sa le dau cadou si sa pun vreo 1400ron pt unele pe care mi le doresc ! icon_mrgreen.gif
cristio_79
Masina gri perla si jante negre cu buza rosie o sa arate ....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.