Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: CRISTINICA
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
aditza579
QUOTE(STORMTROOPER @ 31 Aug 2013, 19:20)
Cit priveste zgomotul din interior, crede-ma pe cuvint, este  una dintre cele mai silentioase Dacii cu care am mers. Includ aici si Logane si Dustere.Si nu o spun pentru ca este masina mea ci pentru ca am facut comparatie intre ea si zecile de Logane cu care am mers.
*


Aprob pozitiv Coane Fanica. Una peste alta este super silentioasa. Pe mine m-a cam lasat cu gura cascata.
ydaniel
Foyuyle mergi la KCR 2013?
STORMTROOPER
Din pacate nu, au intervenit niste probleme care imi blocheaza timpul liber definitiv pentru urmatoarele 20 de zile.
ydaniel
Atunci zi lui Speedy sa vina
STORMTROOPER
Te-am sunat azi ca aveam nevoie de ceva ajutor.Nu ai raspuns la apel. Ocupatule!!
Albert Einstein
Nu cred ca e in tara wink.gif
mariusciprian78
se da important! icon_mrgreen.gif
STORMTROOPER
Atunci sa-i fie de bine. Distractie maxima in continuare, daca e la distractie, sau bani nemunciti si succesuri nemeritate, asta daca este plecat in interes de munci.
DACIOTUL_97
Cat timp ti-a luat operatiunea cu portbagajul?
harby ;))
QUOTE(Andrey Negru @ 10 Oct 2013, 21:37)
Cat timp ti-a luat operatiunea cu portbagajul?
*


Ne-a luat relativ putin , in 15 minute-20 min e gata aliniat(asta daca sunt scule )!
Mai am si eu poze cu procesul de aliniat smile.gif .
95bogdi
wink.gif)+10 Oct 2013, 22:44-->
QUOTE(harby wink.gif) @ 10 Oct 2013, 22:44)
Ne-a luat relativ putin , in 15 minute-20 min e gata aliniat(asta daca sunt scule )!
Mai am si eu poze cu procesul de aliniat smile.gif .
*


se indoaie suportii aia pe care vine prinsa capota ?

ce bine arata cristinica....

STORMTROOPER
Multumesc. De aratat bine arata bine dar din pacate face figuri, mai ales acum cind nu am timp sa ma ocup de ea si bani nici atit. Am rezolvat problema cu incalzirea, cel putin prin oras, solutia s-a chemat una bucata termostat de 75 de grade obtinut cu ajutorul lui Horatiu, caruia ii multumesc si pe aceasta cale. In schimb avind in vedere cum merge motorul/carburatorul nu ma risc sa ies cu ea in afara Bucurestiului. Pe de alta parte problema cu datul in nas continua sa subziste in pofida schimbarii rezervorului, pompei de benzina si a carburatorului. Daca mai aveti sugestii sunt numai ochii si urechi.
RaduWra
Foarte frumoasa domnisoara Cristinca. Sa o folosesti sanatos si fara incidente, Storm. smile.gif
In legatura cu datul in nas, ai incercat o reglare din nou a avansului? In trecut am avut si eu o problema asemanatoare, si asa am rezolvat-o.
Succes !
STORMTROOPER
Avansul a fost reglat si para reglat, si cu stroboscopul si prin metoda led-ului de la aprinderea electronica. Aceeasi situatie, nici o imbunatatire. Ba la un moment dat l-am dereglat si dadea niste rateuri pe toba de nu era adevarat.
KATANA
Cu alta bobina de inductie, eventual alte fise de bujii ai incercat? Posibil sa fie de vina bobina de inductie atunci cand se incalzeste.
STORMTROOPER
Multumesc de sugestii. Astea au fost primele verificate, bobina este calduta, fisele sunt ok. La relanti merge super, in sarcina face figuri.
Darckdgc
Imi dau si eu cu parerea ,sa nu traga aer fals pe undeva de batranete sa nu fi cedat ceva , sau sa nu fie si capsula vacumatica , sunt patit dupa o anumita turatie in sarcina parca nu aveam benzina , dadea sa moara in mers , tremura , am schimbat capsula si problema s-a rezolvat , acum cine stie ..
STORMTROOPER
La capsula nu am umblat, am rotit un pic de delcou si am vazut ca prezinta simptomele de delcou in stare buna. Aer fals putea sa traga pe la capsula de la servofrina pe care am schimbat-o saptamina trecut pentru ca era crapata. Un coleg de forum mi-a sugerat sa schimb aprinderea, o sa o fac si pe asta miine, daca tine vremea cu mine, si vad ce o fi. Multam da sugestie.
STORMTROOPER
Domnisoara Cristinica a suferit o baita in seara asta+o lustruire a barei fata/spate, dar din pacate nu am mai apucat sa-i fac poze. O sa-i fac miine. Pe de alta parte pina acum tot nu am reusit sa rezolv problema cu dat-ul in nas. Am schimbat rezervorul, pompa de benzina,furtunul cu duza, aprinderea electronica&senzorul, carburatorul si 2 mecanici, dar nici o rezolvare. Am verificat delcoul, bujiile, capsula vacumatica, membrana de la pompa de sprit si sunt ok. Astept alte sugestii.
harby ;))
QUOTE(STORMTROOPER @ 18 Oct 2013, 19:28)
Domnisoara Cristinica a suferit o baita in seara asta+o lustruire a barei fata/spate, dar din pacate nu am mai apucat sa-i fac poze. O sa-i fac miine. Pe de alta parte pina acum tot nu am reusit sa rezolv problema cu dat-ul in nas. Am schimbat rezervorul, pompa de benzina,furtunul cu duza, aprinderea electronica&senzorul, carburatorul si 2 mecanici, dar nici o rezolvare. Am verificat delcoul, bujiile, capsula vacumatica, membrana de la pompa de sprit si sunt ok. Astept alte sugestii.
*


Descrieti va rog simptomele si cum de se intampla ''de da in nas'' ,adica in alte cuvinte . Cum se manifesta , cand apasati pe pedala?
STORMTROOPER
Am pornit motorul, l-am lasat vre-o 2 min sa se incalzeasca, am apasat pedela 1/2 din cursa = a murit motorul.
RaduWra
Ai incercat o plecare cu platina, in loc de aprinderea electronica ?
STORMTROOPER
Nu, pentru ca spre rusinea mea nu mai stiu exact cum se monteaza/regleaza.
Up date: Astazi la Retroparada mi-a murit de 3 ori motorul din cauza problemei mai sus enuntate. Si-a mai bagat un mecanic coada pe sub capota in aceasta dupa amiaza, la fel fara nici un rezultat vizibil. Mai i8mi ramine sa schimb conductele de alimentare+delcoul.
alex-mun
Verifica delcoul pt ca daca a fost scos, trebuie pus corect la loc, are doi pinteni unu subtire in fata si unu gros in spate, si in acelasi timp trasa la punct la volanta . Poate sa mai fie cateodata, dar mai rar contragreutatile din el belite, dar asta se intampla ff rar, nu cred ca e cazul la tine

Al doilea motiv, verifica clapeta de la carburator sa nu aibe uzura, cea de alama care inchide, daca e uzata ai probleme

Al treilea lucru fa-i o reglare de culbutori , sa nu ai strans ceva prea tare pe acolo

Daca aprinderea e ok, delcoul pus corect la loc cu pintenii cum ti-am zis si trasa la punct , carburatorul facut bec si verificata clapeta de jos trebuie sa mearga . Pune-i si aprindere clasica pe platina, eu am avut electronica, a mers o bucata si la urma numa fite imi facea , si pe clasic e super ok wink.gif
STORMTROOPER
Delcoul a fost schimbat de ydaniel in urma cu vre-o 2-3 ani cu unul reconditionat, cel al masinii l-am pastrat ca rezerva. Carburatorul este nou-nout si nu prezinta nici un fel de uzuri. La o proba facuta azi, am inlocuit furtunul de la pompa la carburator cu unul transparent si pe traseu erau la bule de aer intr-o fericire. Ma gindesc ca trage pe undeva dar nu ma prind pe unde.
RaduWra
Cum zice si colegul, pe platina merge super oke. Eu de exemplu ieri am pornit-o dupa 1 saptamana de stat cu aprinderea clasica, ce-i drept a invartit putin dar prima cheie a fost. Nu a murit sau mai stiu eu ce, am incalzit-o putin cu socul si dupa am putut sa o scot din garaj.
STORMTROOPER
Rugaminte mare: Cine imi poate explica punct cu punct cum se schimba delcoul?La ce trebuie sa fiu atent?si orice alte informatii pe care mi le poate da si care imi pot fi utile operatiei mai sus mentionata?
maho
Vezi poate-ti e de folos topicul asta.
STORMTROOPER
Multumesc frumos. Imi este foarte util. Saptamina asta purced sa efectuez si aceasta operatiune.
maho
Cu placere; spor la treaba, mai ales ca se anunta si vreme buna.
alex-mun
Ai mare grija la pintenii de jos, unu e gros, unu e subtire . Spor la treaba
iulica89
Cel mai bine ma suni/te sun si vorbim la telefon ce si cum daca vrei sa schimbi delcoul si sa mai verifici ce e de verificat!
kostake
QUOTE(STORMTROOPER @ 19 Oct 2013, 21:36)
Carburatorul este nou-nout si nu prezinta nici un fel de uzuri. La o proba facuta azi, am inlocuit furtunul de la pompa la carburator cu unul transparent si pe traseu erau la bule de aer intr-o fericire. Ma gindesc ca trage pe undeva dar nu ma prind pe unde.
*


Inseamna ca nu se alimenteaza suficient.Lasa delcoul si platina deocamdata.
Verifica intai daca furtunele care fac legatura intre pompa de benzina si conductele care vin de la rezervor sa nu fie crapate si sa traga aer fals.Valabil si la cele de la rezervor la conducte
Apoi verifica daca pompa de benzina baga suficient.Scoate furtunul care intra in carburator, baga-l intr-o sticla de plastic si porneste motorul...ar trebui sa traga cca 700 ml pana se termina benzina din CNC.
Daca totul e in regula pana aici verifici carburatorul, chiar daca e nou.Poate are jiglere nepotrivite(cel de sarcina prea mic, de 1300 si nu are suficient debit). Sau nivelul din CNC reglat prea mic.De fapt prima oara ar trebui sa vezi daca spritzuieste prin ciocul de papagal.


Toate astea se pot verifica in 10 min, mai putin nivel CNC si jiglerul principal, care iti iau alte 5.

Leo0608
ia verifica cum e etansarea la indicatoru de nivel, ca eu la o masina imi tragea aer fals pe acolo si am schimbat cateva carburatoare,vreo 2 pompe de benzina, am pus si conductele noi de la un cap la celalalt si m-am jucat si cu alte delcouri. Pana la urma tragea aeru fals pe acolo ohmy.gif pe la rezervoru de benzina
STORMTROOPER
Carburatorul este in mintile lui, nu trage aer pe nicaeri si ciocul de papagal baga benzina cum trebuie, pompa am schimbat-o de curind, fiind prima pe care am suspectat-o. Nu a fost de la ea, am facut testul precizat mai sus cu sticla si benzina din carburator. Rezervorul a fost schimbat de curind la fel si toata furtunaria de pe linga el.Am facut proba si fara busonul de la rezervor, ma gindeam ca face vacum si nu mai trage benzina. Rezultatul a fost acelasi.
M.C.
Nu se alimenteaza suficient.
Sufla cu aer comprimat( sau cu pompa de umflat caucioace,dar trebuie insistat)pe conducta de tur ,de la motor spre rezervor.Acelasi lucru poti face si cu conducta de retur,asa,preventiv,desi nu are nici o legatura cu subiectul in cauza.
Posibil sa ai sorbul din rezervor infundat,sau ceva mizerie pe conducta.
Si nu uita cind faci asta,sa scoti neaparat busonul de la rezervor !!! excl.gif
STORMTROOPER
Dupa aproape 2 luni si jumtate in care mi-a scos peri albi,mi-a mincat ficatii si aproape ca am amenintat-o ca ii dau foc, am reusit sa rezolv problema la babuta din dotare. Nu va imaginati ca a fost o rezolvare simpla pentru ca este Dacie si oricit de simpla ar fi mecanica pe ea, unele lucruri pur si simplu doresc a fi complicate.Astfel, cum am mai spus am schimbat rezervorul deoarece cel vechi era ruginit pe interior si rugina imi infundase conductele. Am schimbat si vechiu carburator deoarece 2 din cele 4 suruburi de la pompa de sprit mergeau in gol si tragea aer pe acolo. Totusi, cu noul carburator problema in loc sa dispara s-a acutizat. Dupa ce am schimbat pompa de benzina, aprinderea electronica, capacul delco, fise de bujii, bujii, bobina de inductie, furtunaraia auxiliara T-ului de la carburator nu mi-a mai ramas decit un singur lucru de schimbat.Asa ca am dat jos delcou-ul de pe masina si l-am pus pe cel original. La delcou am umblat deoarece ieri seara cind am scos fisa de la bujia 1 m-a curentat bine de tot. Deci prima concluzie = pe undeva pierdea scinteie. Dupa schimbarea delcoului problema s-a mai estompat dar tot era prezenta. Am mai scos si una dintre cele 2 trese la masa de la alternator si am inceput sa ma joc la cele 3 furtune de aer de la carbelitor. Astfel am constat ca noul carburator, chiar daca are acelasi cod/indicativ cu cel original al masinii nu este la fel de bine proiectat/facut/realizat. Astfel am montat pe furtunul care vine din talpa carburatorului in laba de urs o buza similara celui care vine din galerie si intra in T-ul de la carburator. Problema rezolvata.Masinuta sprinteaza iar ca in zilele ei bune si merge super.

Sper ca ceea ce am scris eu aici sa fie de folos vre-unui daciot care se confrunta cu problema mea.
razvan32
imi zici ce marca de ceara ai folosit la masina?
STORMTROOPER
Ceara de cavitati de la Body, este o firma/marca greceasca care isi face treaba cu bine.
danut 69-71
QUOTE(STORMTROOPER @ 12 Oct 2013, 15:59)
Multumesc. De aratat bine arata bine dar din pacate face figuri, mai ales acum cind nu am timp sa ma ocup de ea si bani nici atit. Am rezolvat problema cu incalzirea, cel putin prin oras, solutia s-a chemat una bucata termostat de 75 de grade obtinut cu ajutorul lui Horatiu, caruia ii multumesc si pe aceasta cale. In schimb avind in vedere cum merge motorul/carburatorul nu ma risc sa ies cu ea in afara Bucurestiului. Pe de alta parte problema cu datul in nas continua sa subziste in pofida schimbarii rezervorului, pompei de benzina si a carburatorului. Daca mai aveti sugestii sunt numai ochii si urechi.
*


In afara faptului ca din titlul topicului poti intrerpreta, iti sugerez sa-ti schimbi masina...numai necazuri vad ca ai cu ea.

"Te zgarcesti la faina si dai pe taratze", trimite masina aia odata la Suceava si termini cu problemele. wink.gif
STORMTROOPER
Daca mai face figuri o pun pe tir si ti-o aduc direct la poarta sa te speli pe cap cu ea. Multumesc de oferta!! biggrin.gif
harby ;))
Facem o reglare la motor? Suntem specializati si in d'astea! smile.gif)
Chiar imi povestea tata ca a reglat odata un motor , iar propietarul ,un colonel, ii canta la vioara in timp ce-l regla asa incat sa sune motor la fel de frumos. biggrin.gif
TitiMotanu'
Daca e asa, inseamna ca motorul r12-ului lui Remus suna dumnezeieste! biggrin.gif
STORMTROOPER
@harby wink.gif) - poate la primavara, pentru ca acum domnisoara se pregateste sa intre la iernat si nu mai fac nimic la ea. Oricum abia astept sa se termine anul asta, pentru ca nu am amintiri prea placute din el. Anul viitor este o alta poveste.
danut 69-71
QUOTE(TitiMotanu' @ 17 Nov 2013, 19:55)
Daca e asa, inseamna ca motorul r12-ului lui Remus suna dumnezeieste!  biggrin.gif
*


Ai sa ai ocazia sa-i asculti "vocea" in 2014 la Brasov.
STORMTROOPER
Pentru ca nu am mai trecut de ceva vreme pe aici, si pentru a nu se aseza praful prea mult pe acest subiect, hai sa-l aduc un pic in actualitate. Subiectul de azi nu il constitue Cristinica, la masina nu am mai facut nimic de aproximativ 2 luni, si nici nu o sa-i fac nimic prea curind.Subiectul postarii de azi in constitue fratiorul mai mic dar mai fortos al Cristinicii, una bucata Ford Focus intrat in familie, miercuri 4.12.2013.
Date tehnice:
Fabricatie 2001;
Euro 4;
Motoc Zetec-E 1796 cmc/16V/125 CP, benzina
Nivel de echipare Ghia;
-parbriz incalzit;
-scaune fata incalzite si reglabile pe inaltime electric;
-CD – player si comenzi linga volan pentru el;
-AC;
-oglinzi electrice;
-geamuri electrice;
- 4 boxe;
- 4 air-bag-uri
- samd.
La momentul achizitiei masina avea 180.000 km reali, din cite am reusit eu si cei 2 consultanti de specialitate care au fost linga mine la achizitie, sa ne dam seama.
Bube:
- incalzirea scaunului soferului nu functioneaza – se va repara la primavara;
- geamurile pe partea dreapta nu functioneaza – se va repara la primavara – buba din panoul central de comanda;
- flansa amortizorului de pe stinga face uneori cite un zgomot ciudat – se va schimba in urmatoarele 2 saptamini;
- discuri ovalizate – se vor schimba in urmatoarele 2 saptamini.

Impresii dupa primii 50 km mersi. Masina se tine foarte bine, este intepata, sunetul motorului este foarte frumos, se conduce usor, servo-directia are si ea rolul ei , sunetul de la CD-Player este ok , pozitia pe scaun este confortabila, scaunul fiind destul de moale.
Cam atit pentru moment, daca e ceva, mai revin.

L.e. La mine cele 16 valve doar consuma benzina nu si produc, asta ca sa elucidam orice mister.

dandobre
Frumoasa masina, s-o stapaniti sanatosi.
Este o alegere foarte buna, o masina echilibrata, placuta la condus si relativ ieftin de intretinut.
O singura nelamurire am, din cate stiu motorul de 1.8 benzina de pe Focus are 115 cai, varianta de 125 fiind pusa pe Mondeo, oricum sunt destui in ambele configuratii.
Drumuri bune si cat mai multi kmp.
STORMTROOPER
Multumesc frumos. Din ce am discutat cu un amic, mi-a spus ca este motorul de pe Mondeo. Ce nu am gasit pe nicaeri si as aprecia daca ma poate ajuta cineva, cu un manual al masinii in limba engleza, daca cer romana cer cam mult. Am doar varianta in germana, si nu prea ma dumiresc eu de unele lucruri.
argon
E luata de dincolo, sau vandute de Electrica? M-am dat cu una similara(dotari/motor) dar nu-mi placea consumul, chiar si 15 in oras, 7-8 afara, noroc ca nu bagam de la mine.
STORMTROOPER
Adusa din Jermanica in octombrie 2013. La cit o sa merg eu cu ea, nu ma stresez prea mult in privinta consumului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.