Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: CRISTINICA
Reno.ro - Forum Renault Romania > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
TitiMotanu'
Salut! Frumoasa tare domnisoara. O singura obiectie, daca se poate. Sticker-ul cu "dacia 1310". Erau mai frumoasa o placuta. Poate gasesti pe la bursa sau prin dezmembrari smile.gif Asta daca vrei sa schimbi. O seara buna!
STORMTROOPER
@Ov – este o chestie de preferinta personala. Eu am vazut masina si cu jantele argintii, cum a iesit din fabrica si cu jante albe. Mi-a placut mai mult cu jante albe, asa ca le-am facut albe. Daca ajung la momentul in care o sa pot inscrie masina la o institutie abilitata pentru masini retro, o sa fac rost de un set de jante argintii si o sa le pun pe acelea.

@Muttley – pentru ceea ce spui matale acolo ar trebui sa am si timp.Din pacate cum am spus anterior la acest capitol stau execrabil.
- sondele poate in loc sa ma apuc sa muncesc la ele o sa le schmb;
- cablurile gazate se datoareaza agaricilor-ageamii-diletanti care mi-au vopsit masina in 2008. Oricum i-am pus gind rfurtunului de la servo, care probabil va fi schimbat cit de curind.

@speedy82 – inainte sa bag masina in service am achizitionat cauciucurile de la "vestita firma” “depozitul de anvelope” (rog a nu se interpreta ca reclama). Cind le-am luat še-am spus ca nu le montez pe loc ci ca o sa revin dupa 3 saptamini pentru montaj. Duduia de acolo mi-a spus ca la momentul cind revin sa prezint factura ca sa beneficiez de o reducere ca am cumparat de la ei. Dupa 3 saptamini m-am prezentat cu jantele si rotile la acesti meseriasi si le-am spus ca am venit pentru montaj. Le-au montat, dupa cum se vede in poze si cind sa-mi faca calculul mi-au spus o suma. Alta tanti care era pe acolo, in viteza maxima mi-a si facut factura fara sa ia in considerare si factura de la achizitie. Dupa un pic de scandal i-am spus ca in nici un caz nu-I platesc cit a cerut pentru simplu si banalul motiv ca pretul afisat pentru cei care au achizitionat anvelope de la ei era altul, afisat pe perete. S-a sucit, s-a codit si pina nu am cerut sa vorbesc cu directorul o tine ape a ei. Cind a auzit s-a sucit si a refacut calculul si a iesit cu vre-o 56 de ron mai putin.

@bucatzel - am un filtru decantor inainte de pompa de benzia si unul mic dupa pompa inainte de carburator. De 3 ani de zile nu am mai avut problem cu infundarea carburatorului.

@TitiMotanu' – am si placuta cu Dacia 1310 nou-nouta, dar avind in vedere ca cea originala a masinii mi-a fost furata, am renuntat sa o mai pun la locul ei si am optat pentru solutia vazuta in poze.

Tuturor va multumesc pentru interventii si multi kilometrii fara probleme.
dandee
felicitari pentru masina, e a naibii de frumoasa! stau si ma intreb daca m-ar tine si pe mine atat de mult si cati bani ai bagat in ea?
STORMTROOPER
Daca ai prins un lot bun la tabla si ai ingrijit-o ai toate sansele sa te tina. Eu am fost norocos am avut o baza de plecare buna, si restul le-am facut in timp. La capitolul bani, prefer sa nu ma gindesc, pentru ca daca ma apuc de calcule, nu mi-e bine.

Oameni buni, revin cu rugamintea de a-mi sugera cum sa scot una bucata plutitor care bintuie de bezmetic prin rezervor, fara a da jos rezervorul de pe masina. Multumesc anticipat.
BZN
N-ai acces pe la sonda? Faci un fel de furculita din doua sarme si gata. Cu rezervorul gol, bineinteles.
STORMTROOPER
Deocamdata am ceva benzina in rezervor. Deci sa mai astept sa mai consum din ea?Am dat asazi capacul de la sonda jos si nu se vede plutitorul. Ca daca se vedea il extrageam cu o penseta.
BZN
Din cate imi aduc eu aminte, acolo e cota cea mai de jos a rezervorului. Cu rezervorul gol, nu cred sa ai probleme in a repera/recupera plutitorul. Mai zgaltai si tu masina, trebuie sa apara el in zona ta vizuala. biggrin.gif
STORMTROOPER
Problema 1: Cind pornesc motorul, luminile, semnalizarea imi porneste si electromotorul, iar indicatorul de la caldura se duce de la 80 la 95. Suspectez un contact imperfect sau vestita tresa la masa care este pe punctul sa iasa la pensie.

Problema 2: Am achizitionat bobina de inductie din poze. Are vre-un mod anume de legat ca eu nu ma prind. Pe borne nu am +/- ci sunt trecute niste cifre, respectiv 7 si 15. Un sfat de conectare se poate?
kog
daca te referi la tresa de masa de la alternator vezi la mine la jurnal ca am facut una artizanal si a iesit destul de bine.
bygy007
conform unor surse de internet bobina aia se leaga asa

borna 15 (cu rezistenta in circuit ) la + firul rosu si 1 la ruptor sau platina

QUOTE(STORMTROOPER @ 28 Apr 2011, 10:52)
Problema 1: Cind pornesc motorul, luminile, semnalizarea imi porneste si electromotorul, iar indicatorul de la caldura se duce de la 80 la 95. Suspectez un contact imperfect sau vestita tresa la masa care este pe punctul sa iasa la pensie.

*


aici nu imi dau seama ce zici prin electromotor , poate zici de electroventilator , sa nu ai probleme si pe la contact , adica sa scada tensiune cu care sint alimentate ceasurile si de aia creste temperatura
STORMTROOPER
@kog - multumesc de recomandare. Am citit si cred ca o sa procedez si eu in acelasi fel, dar asta va trebui sa mai astepte putin.

@ - multumesc frumos pentru raspuns. Scuze, corect era electroventilatorul. Ideea este simpla, cind pornesc luminile, oricare dintre ele, imediat imi creste temperatura la ceas, am stis, totul revine la normal. Cind pun contactul, pleca GMV-ul, usor, dar pleaca, iar daca las avariile, se misca si paletele GMV-ului in ritmul tacanitului de la releu. Am mai avut acu 3 ani problema asta, si fost rezolvata prin montarea unei trese la masa, de aia ma gindesc ca tot asta ar fi rezolvarea problemei.
bygy007
pai daca masori cu un aparat de masura intre minus baterie si tabla masinii si iti da ceva atunci de acolo este
STORMTROOPER
Citeva pozne de la intilnirea de la Rasinari.

Problema: Filetul de la surubul (-) de la bobina de inductie a devenit inutilizatil. Se mai poate face ceva sau bobina ia drumul gunoiului. Ea este functionala din pacate piulita nu mai are pe ce sa se infileteze.
Merced
Bobina pe care ti-am dat-o eu?
1310CL
Superbe pozele,ma bucura intr-un fel faptul ca vad un astfel de model de dacie..printre celelalte "doamne".

Sa'ii cante tachetii multi ani de acum inainte..si tu sa ai mare grija de ea. smile.gif Respect '87 happy.gif

Am doar o intrebare: Cum reusesti sa tii cauciucurile alea asa de curate? wub.gif wub.gif
STORMTROOPER
@Merced - nu, bobina de inductie pe care o aveam montata pe masina din 2008.

@1310CL - merci, cauciucurile sunt noi, de aia arata asa de bine. Cind or sa mai imbatrineasca o sa le tratez cu silicon.
bucatzel
QUOTE(STORMTROOPER @ 11 May 2011, 20:19)
Se mai poate face ceva sau bobina ia drumul gunoiului. Ea este functionala din pacate piulita nu mai are pe ce sa se infileteze.
*



v1. Decapeaza, pune-i niste cositor de jur imprejur, infileteaza piulita la loc cu finete. Ar trebui sa tina.
v2. Cauta o filiera cu un numar mai mic si o piulita care sa se potriveasca la noul filet. Nush' daca ai loc sa te joci cu filiera.

Dupa care mai cumpara una de backup la backup.
STORMTROOPER
multumesc de sugestii, dar pentru a le pune in practica o sa am nevoie de ajutorul cuiva care se pricepe. motiv pentru care o sa optez pentru v3:inlocuirea cu backup-ul.
ydaniel
In realitate masina arata bine,imi plac barile si semnalele albe.
1310CL
Un TX veritabil wub.gif Sa ne traiesti Cpt.Foley wub.gif
STORMTROOPER
Va multumesc pentru aprecieri.
Week-end-ul trecut domnisoara Cristinica a comis-o. M-a facut de rusine in cel mai crunt si romanesc stil cu putinta.
Simbata am fost la masina am schimbat bobina de inductie, pentru ca s-a stricat filetul de la borna (-) si motorasul care arunca apa pe parbriz. I-am dat o cheie, toate bune si frumoase. In schimb duminica cind am avut nevoie sa plec cu ea nu a mai vrut sa porneasca neam.Am omorit bateria aproape. Cum eram grabit, am inceput sa le iau pe bucati. Am vazut ca nu am apa in filtrul de benzina, asa ca am schimbat membrana de la pompa de benzina. Problema persista, asa ca am schimbat pompa cu totul. Am scos bujiile, erau negre, afumate si pline de calamina. Le-am curatat si pus la loc, nu a vrut sa plece.
Am inchis „sandramaua” si saptamina asta am umblat dupa piese, piese montate in dupa amiaza asta, asa ca la ora actuala am pe masina urmatoarele „chestii”:
- pompa de benzina de Scornicesti, asta multumita lui Daniel, care mi-a adus-o la cel mai mic pret din Bucuresti. Credeti-ma ca am cautat pe la vre-o 8 magazine diferite.
- Bobina de inductie noua de la colegul Merced, da o scinteie de zici ca nu-i adevarat
- Filtre de benzina noi
- Capac delco nou - Doduco.

Cu aceasta combinatie pe masina si cu reglarea din nou a aprinderii&avansului a pornit domnisoara Cristinica de parca, nici usturoi nu a mincat si nici gura nu-i miroase.Cine nu are dacie sa-si cumpere, vorba aceea: „Nici nu stiti ce pierdeti”

Este distractiv sa ai Dacie, bine ca nu mi-a facut figuri pe la Sibiu sa ma compromita total. Cit roboteam eu pe la masina s-a oprit si un taximetrist sa se uite la ea, si si cruce de cit de bine poate sa arate.

In continuare urmeaza si o schimbare de arcuri de spate, achizitionate tot cu largul concurs al lui ydaniel, dar asta cind o sa am si un week-end la dispozitie pentru aceasta operatiune.

Intre timp a aparut o alta problema: Tovarasul contact, a inceput sa agate cheia in el. Imi ramine cheia blocata ba pe pozitia motor ba pe garare. Intrebare: Are ceva daca ii bag niste W40 pe teava, sau sa trec direct la solutia cu schimbarea piesei cu alta??

mihai leu
Schimba contactul, pana la urma tot acolo ajungi
eu la dacia din 96 a bunicului l-am schimbat tot asa a luaat-o incet agata aiurea, nu mai rotea, apoi a picat subit de tot cam la un an dupa primele semne
Tamango
Aoleu ce frumoasa e ... poze cu interiorul ai ?
STORMTROOPER
Poze cu interiorul:

Intre timp am renuntat la turometrul din locul scrumierei. In rest arata la fel ca in 2009 cind au fost facute poznele.

@mihai leu - ma gindeam eu ca tot la solutia asta o sa ajung.
1310CL
Arata superb interiorul,felicitari pentru modul in care o pastrezi

Sa ai grija de ea....ca atunci va avea si ea de tine.

Bafta pe mai departe ! sa o vedem tot asa si in 2020 !
STORMTROOPER
Oameni buni, am nevoie de parerile voartre:
datele problemei: In poze aveti un set de bujii Brisk achizitionate cu mult timp in urma, care au fost pe masina pentru vre-o 20 km facuti simbata prin minunatul nostru Bucuresti. Astept parerile voastre cu privire la felul in care arata, si ce este de facut la motor, sau daca problema provine din alta parte.
nelu_1985
Motorul merge normal?, nu tremura?, are putere cand pleci de pe loc? Is afumate destul de urat bujiile, sa nu-ti fie sparta membrana de la vaacum, ori poate-i vreo problema de la bobina noua.
STORMTROOPER
Motorul merge bine, nu are tremurici, de fapt daca nu ma uit la indicatoare nici nu-mi dau seama daca merge sau nu. Are forta in el la plecarea de pe loc si la o accelerare mai brusca. Ce ma deranjeaza este ca daca ma infig un pic in el in primele momente cam da un pic in nas si trebuie sa o tin din ambreiaj. Banuiesc ca este din reglajul carburatorului.In rest nu am probleme cu el.
O sa fac un drum mai lung in extra-urban si o sa vad cum se prezinta bujiile dupa aia.
mihai leu
blink.gif aoleu da cam afumate
poate au bujjile astea ceva
cumpara ACDELCO
sau SINTEROM de dacie te tin si merg, incearca deci cu uun set de bujii noi , scoate le si vezi ce se intampla
1 poate nu da scanteie aprinderea la fix timpul cerut - reglare avans cu stroboscopul
2 nu cred ca e cazul ca ai motorul facut de nou dar poate un reglaj sau supapa care nu inchide bine de le afuma asa , totusi unul din cilindri de altfel singurul se pare calucreaza normal si nu afuma
3 PLATINA clasiica rulez, regleaza platina cu lera cu distanta specifica la dacie sau cu o carte postala veche, pe inchis adica cel mai aproape tre sa treaca usor cartepostala intre baba si mosul platinii din delcou vezi daca pui o platina noua ce se intampla impreuna cu un condensator nou si reglatavansul ca la carte
florin1310
Problema cu bujiile afumate o am si eu.....fiind in aceeasi situatie...dupa ce am schimbat setul motor, o luna mai tarziu aveam bujiile afumate, motorul merge bine dar pornirile la cald nu prea ii priesc...o fi ceva din aprindere sau carburator....desi am umblat de nenumarate ori pe acolo si nu am rezolvat nimic. Asadar astept si eu cu nerabdare un raspuns la problema bujiilor afumate huh.gif sad.gif
danut 69-71
QUOTE(STORMTROOPER @ 24 May 2011, 22:35)
Oameni buni, am nevoie de parerile voartre:
datele problemei: In poze aveti un set de bujii Brisk achizitionate cu mult timp in urma, care au fost pe masina pentru vre-o 20 km facuti simbata prin minunatul nostru Bucuresti. Astept parerile voastre cu privire la felul in care arata, si ce este de facut la motor, sau daca problema provine din alta parte.
*


Tot timpul vor fi afumate la drumuri scurte si neindicate in localitate .
Dai putin in gura , in afara orasului si ai sa vezi ca are arderea completa si nu se mai afuma bujiile .
Cam asa arata o bujie de pe o masina " fugarita " , fara sa-i scoatem segmentii pe teava de esapament . Eram la o testare de compresie cu masina lui Remus .
sobolan
caramiziu.....bujie care lucreaza normal,deci cazul in care bujia este corespunzatoare motorului pe care a fost montata....restul is putin aberatii....
danut 69-71
Sa nu uitam , masina are 159.330 km , mai clar 94.838 mile .
sobolan
segmenteaz-o,atunci ! laugh.gif
ce am scris eu mai sus era si este valabil doar cu bujia adecvata motorului pe care se pune...nu mai trebuia sa zic ca daca ai segmenti rupti/supape ciupite etc regula nu mai e valabila....
felicitari pentru masina,e un exemplar frumos !!!
STORMTROOPER
Multumesc de interventii. Cum am ocazia o sa o scot la un drum extra-urban.
O sa incerc sa schimb bobina de inductie cu una si mai puternica decit cea care se afla pe masina.
Momentan motorul merge bine, nu face figuri la plecare, nici la rece si nici la cald.O sa revin cu impresii.
speedy82
@danut 69-71: recunosc mana aia de meserias dintr-o mie tongue.gif

@STORMTROOPER: Lasa in pace bobina care o ai pe masina, fa un drum mai lung sa vezi cum se mai comporta, si daca face tot la fel cel mai simplu e sa incerci un alt set de bujii, pentru ca s-ar putea sa nu fie temperatura lor de lucru. Eu cam sunt patit: un set lucra bine la cald altul la rece. Asa ca...
STORMTROOPER
Postare speciala cu dedicatie pentru nea argon:

Pe principiul, omul cind nu are de lucru isi face, si coroborat cu principiiul daca nu esti cuminte iti cumpara „tata” jucarii noi, saptamina aceasta a fost o perioada de alergatura pentru mine, posesor de Dacie.
Astfel am facut rost de un set de arcuri, ydaniel sa traiasca ši una bucata toba intermediara de inox-made by borla. Intre timp „domnisoara” s-a badaraniot nitel si a inceput sa scuipe ulei pe la baia de ulei, si lichidul de frina a inceput incet-incet sa scada.
Avind in vedere aceste date ale problemei, am procedat la remedierea bubizdelor aparute in exploatare. Astfel s-a etansat baia de ulei, silicon&garnituri noi+1/2L ulei. Am schimbat arcurile&toba la ydaniel service SA&SRL, si daca tot eram la acest capitol am zis sa schimbam si garniturile, ca probabil s-a dus cu ele. Ei ghinion, nu garniturile erau problema cu aerisitorul, care refuza sa mai functioneze cum trebuie, recte la fiera frinare scuipa si el lichid. S-a incercat schimbarea lui, dar filetul nu mai era in mintile lui, asa ca s-a procedat la schimbarea ertierului si a placutelor de frina, avind in vedere ca una era cam vai de steaua ei.
Poze.
IntensBurnE
cat a costat toba intermediara ? ....
e frumoasa, felicitari pentru masina smile.gif
ydaniel
A fost ceva de munca;ai uitat sa zici de gresat caseta/patina cutie/cablu frana de mana.
arcuri de compa sibiu
etrier de pulsor mot
lichid frana chimopar bucuresti
vaselina lubrifin brasov
STORMTROOPER
stiam eu ca o sa completezi tu, asa ca daca tot ai lucrat la masina ti-am lasat placerea sa ma completezi.

Intermediara 200 ron. Acum sunt in cautare de teava de legatura+finala.
danut 69-71
Frumos lucrat , felicitari . sofer5.gif
speedy82
Frumos lucrat, si foooooooarte placut de la "simtit". Motorul suna absolut superb prin ceva inox, franele sunt super, iar caseta merge parca are servo. Una peste alta felicitari lui ydaniel pentru merite deosebite in munca si felicitari lui STORMTROOPER pentru utilizarea judicioasa a resurselor banesti in vederea mentinerii Cristinicii pe strazile patriei, in cele mai bune conditiuni.
Aplauze laugh.gif RO_flag.gif cheers.gif valuri.gif
STORMTROOPER
Multumesc frumos, acum am alta problema, nu reusesc sa scot contactul de la locul lui.
Sugestii?Pareri?Opinii?Sunt mai mult decit bine venite.
TitiMotanu'
Incearca sa invarti cheia de la 0 la demaror in timp ce apesi pe bumbul ce blocheaza contactul pe colana. Sa nu aiba si vreun surubel pe dedesubt biggrin.gif Mai sunt care mai aveau puse suruburi, dar presupun ca o stii pana la ultima saiba smile.gif Teoretic bumbul se apasa intr-o singura pozitie a cheii in contact ( presupun ca stii), dar am spus sa incerci sa invarti poate s-a blocat cumva... Bafta
ydaniel
Pai in primul rand ar fi bine sa nu lucrezi de sarbatori.
Apoi un contact nou de UAMT? rolleyes.gif
Ps:speedy te astept si pe tine la service ydaniel cool.gif
nelu_1985
Pentru demontare contact: se demonteaza surubelul de 3, se invarte cheia in pozitia G, apoi se apasa pe siguranta si se poate trage afara, dar vb. lui Ydaniel lasa pe alta zi, ca azi e sarbatoare;
In rest felicitari pentru masina, arata excelent;
STORMTROOPER
Deci, am rotit cheia pina la pozitia G, am scos cheia, am desfacut surubul care era pus pe partea cu bordul, adica spre ceasuri, am apasat cu surubelnita pe siguranta, siguranta se duce pina la capat, dar contactul nu vrea sa iasa de nici o culoare. Am incercat sa-l misc cu o alta surubelnita, am incercat degripant, cheie franceza sa trag de el, nu se misca.


ydaniel - contactul este Neiman,cel pe care il am de rezerva.

L.e. continuare la postarea de ieri (pt ca acum am primit acceptul) iauitati-va cine mai era la service cu mine.
1310CL
@STORMTROOPER:Intermediara este fara site sau cu site?

Daca ai timp inregistreaz-o sa o auzim si noi wub.gif

Se simte ceva schimbare la sunet?
ydaniel
are doar o teava prin ea cu gaurele +vata minerala.
STORMTROOPER
Da, se simte schimbarea de sunet, acum este mai silentioasa la relanti, iar in turatii este mai grav/gros.
Inregistrari ceva mai incolo, pentru ca momentan sunt pe picior de plecare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.