STORMTROOPER
11 Dec 2016, 22:19
QUOTE(maho @ 11 Dec 2016, 17:25)
La mulți ani, moșule!
Sã-ți trãiascã cotețu' (ãla alb, ca plasticele nu mã intereseazã).
Multumesc frumos pentru urari. Asemenea si matale si sa ne vedem cu bine si in noul an.
QUOTE(Daciotul_98 @ 11 Dec 2016, 23:10)
O sa fie retrocoteț
Nu se stie niciodata ce o sa fie in viitor.
STORMTROOPER
24 Dec 2016, 19:15
Sărbătorile când vin
Să vă fie coșul plin,
Să aveți pe săturate,
Casa plină, sănătate,
Punga să geamă de bani,
Mult noroc și La multi ani!''
Craciun fericit alaturi de cei dragi!!!
Dragos & Cristinica!!!
STORMTROOPER
27 Dec 2016, 20:38
Dupa 2 luni si jumtate de cand nu am mai trecut pe la garaj, i-am facut o vizita domnisoarei Cristinica pentru a o intreba de sanatate.
http://vid971.photobucket.com/albums/ae192...zps2rkdfmqm.mp4
om_bland
28 Dec 2016, 22:17
Faina, dar nu prea e bine ca o acelerati atat de tare la pornire dupa 2 luni de stationare
sobolan
28 Dec 2016, 22:53
nu e accelerata tare,motorul ala daca-i in mintile lui si ca sa fie safe cu apa la 80 urca pana la 5200rpm.....daca nu ma insel cam pe-acolo dezvolta puterea maxima...52cp !
STORMTROOPER
29 Dec 2016, 10:52
@om_bland - microfonul de la telefon este tare sensibil. Estimez ca la momentul pornirii avea cam 1500 - 1600 rpm. Dupa ce a pornit am inchis socul si am tinut-o din acceleratie la 1000 - 1100 rpm pana sta singura. Era totusi rece afara si a trebuit sa-i dau o mina de ajutor.
om_bland
30 Dec 2016, 00:23
Na... fiecare porneste cum stie. Ce sa mai spun ?
Daca sta mai mult de 1 luna 2 ( la mine nu e cazul), putin sprit la pompa sau 2-3 picaturi de benzina in carburator,nu omoara pe nimeni si nici nu se inneaca).
Dimineata fie ca sta 1 zi sau 1 saptamana 2 saptamani ...
3-4 sprituri la pedala de acceleratie pana la capat, tras socul iarna cum e acum la capat ( toamna la jumatate) TOATE ASTEA PANA SA DAU LA AUTOMAT ! Apoi dupa acest ritual , iau piciorul de pe acceleratie de tot si dau de cheie. Porneste singura fara sa mai accelerez eu suplimentar. Dupa ce s-au stins becurile de presiune ulei, o mai las cam 5 secunde, apoi acclerez foarte fin mentinand turatia constanta cam pe la 1300 Rot/min aproximativ ; in acest timp cat mentin turatia constanta imping socul treptat pana la jumatate si plec cu ea. IL imping la capat dupa ce merge 5-10 min pe drum si vad acul de apa ca se ridica putin.
La cald nu sunt probleme, nu mai actionez soc deloc iarna. Decat 3-4 sprituri inainte de a invarti electromotorul .
Mi-a pornit in fiecare dimineata pana acum la prima cheie . Presiunea ulei se stinge cam la 3 secunde, vibrochenul nu bate deocamdata.
Daca nu-i dau sprituri la pedala inainte de a da la automat, porneste si se opreste... si o mai ia la a 3-a cheie... ( am incercat asta de proba)
Pe mine nu ma deranjeaza ritualul de mai sus mentionat, deja mi-a intrat in instinct
STORMTROOPER
30 Dec 2016, 10:57
Pe vremea cand domnisoara Cristinica era in exploatare curenta, pornita minim saptamanal, aveam si eu un ritual de genul asta pe care il aplicam la pornire si nu dadea gres.
Iarna/anotimpul rece:
- invarteam motorul de cateva ori pina vedeam ca daca dadeam la cama pompei de benzina baga carburant in carburator, dupa care ii mai dadeam cateva sprituri, trageam socul la maxim, pedala de acceleratie apasata cam 1/3 din cursa si dadeam la cheie. De obicei o lua la prima cheie, iar daca bateria era un pic mai slaba sau afara era mai frig la a doua cheie.Dupa ce pornea imediat impingeam socul si o tineam din acceleratie la 1100 rpm. Plecam cu ea de pe loc dupa ce acul de la temperatura lichidului de racire trecea de 40 de grade.
Vara/anotimpul cald:
- in mare parte cam acelasi ritual dar fara sa trag socul. O lua la prima cheie fara sa comenteze absolut nimic.
Stiu ca in iarna 2007/2008 eram la Brasov si m-a sunat bunica sa imi recomande sa-i dau o cheie pentru ca noaptea temperatura a coborat pana la -28 de grade si sa nu cedeze bateria. Dimineata am facut ritualuil de mai sus si a pornit la prima cheie fara sa comenteze. Unul cu un Logan nou nou linga mine i-a dat la chei de aluat-o draci pina a pornit. Tim minte ca se uita ala la mine ca la OZN-uri cand a vazut ca dupa 75 s statea singura la relanti fara soc si pedale, si a lui inca nu pornea.
STORMTROOPER
15 Apr 2017, 07:39
Din cand in cand mai pornesc si eu masinuta ca sa o aud cum toarce.
https://www.youtube.com/watch?v=NMYfduda9JI&feature=youtu.be
1310CL
16 Apr 2017, 22:08
Frumoasa pornire,merge ceas !
Si la faza cu logan nou porneste greu,am patit si eu asa cu un vecin,culmea era 1.5 dci si n-a tinut nici macar o secunda pe bujii...se mai si mira de ce a pornit asa lung......
STORMTROOPER
8 Jul 2017, 07:21
Poze proaspete, 07.07.2017
Alex1300BV
8 Jul 2017, 11:43
Arata foarte bine!
Eu as inclina nr inmat fata, cu partea de jos inspre spatele masinii, ca sa fie mai aerodinamic si estetic. Si as renunta la suport numar. (cu toate ca am inteles ca e obligatoriu)
Si, bineinteles, cutie viteze in 5 trepte.
Adrian Frigo
8 Jul 2017, 14:50
QUOTE(Alex1300BV @ 8 Jul 2017, 12:43)
Arata foarte bine!
În special datorită preșurilor de noroi!
Eu zic că arată excepțional așa cum e,n-are de ce să umble la ea!
sobolan
11 Jul 2017, 01:43
E frumoasa foc.......eu am pus numarul pe bara.....am bateria slaba si cand n-o ia la electromotor o pornesc la manivela,daca puneam numarul ca el nu mai aveam pe unde sa bag manivela
STORMTROOPER
11 Jul 2017, 07:04
Multumesc frumos pentru aprecieri. In curand o sa mai apara un nou set de poze de pe coclauri!Pina atunci face o pauza de odihna.
Superba! Felicitari pentru efortul depus in restaurarea si intretinerea ei!
As avea doua intrebari:
-Ce tip de ceara s-a folosit pentru cavitati?
-Acel negru intens de pe masca si ochelarii fata se datoreaza unei solutii de intretinere pentru plastic, sau elementele respective au fost vopsite?
STORMTROOPER
11 Jul 2017, 17:31
Multumesc frumos pentru aprecieri.
1. Primul strat de ceara a fost de la Ixel/Ixcel / nu mai tin minte cum se cheama, iar al doilea strat a fost ceva fabricat in Cehia, era un pic mai ieftin. Nu ma intreba cum se cheama ca nu mai tin minte, din pacate. Mea culpa.
2. Undeva cindva in timp am incercat sa vopsesc grila dintre ochelari cu spray negru dar nu mi-a placut ce a iesit, asa ca am curatat-o la loc. Acum atat grila cat si ochelarii sunt la culoarea originala, dar de fiecare data cand ajung pe la garaj sau am ocazia dau cu un burete cu silicon, cumparat de la Kaufland, marca Nigrin, pret 12 ron+/-.
sobolan
11 Jul 2017, 17:46
Maine iti trimit Glaenzer-urile scurte !
QUOTE(STORMTROOPER @ 8 Jul 2017, 08:21)
Poze proaspete, 07.07.2017
Cand te gandesti ca intr-un timp vroiai sa-i lasi jantele albe.
Asa mai merge.
STORMTROOPER
13 Jul 2017, 17:41
@sobolan - perfect, le astept.
@maho - daca nu se crapa vopseaua si nu ar fi aratat ca dracu, cred ca ramaneau albe si pina in zilele noastre. In rest toate bune si frumoasa.
STORMTROOPER
29 Jul 2017, 07:24
Mai stergem un pic praful de pe aici.
O mica intilnire in fapt de seara.
L.e. Acum ar trebui sa fie vizibile pozele!!!
Adrian Frigo
29 Jul 2017, 12:57
Nu se vede nici o poză....
sobolan
30 Jul 2017, 00:04
aia englezeasca e ok dar nimic iesit din comun doar ca are volanul pe dreapta,aia americana e smechera rau de tot.....is ale tale ?
iustin_uap
30 Jul 2017, 08:26
Are si aia niste chestii interesante, daca stai s-o iei la puricat.
Bord cu insertie de lemn.
[attachmentid=1628067431]
Scaune din vinilin, model diferit de cel montat pe 1300 cu sistem de prindere pt. tetiere.
[attachmentid=1628067432]
Jante tip Canada, modelul original cu gaura mica + cercuri.
[attachmentid=1628067433]
Mai sunt, probabil, si altele, dar eu n-am apucat sa le vad. In plus, e foarte posibil sa fie ultima Dacie Denem (export UK) existenta.
STORMTROOPER
30 Jul 2017, 21:06
QUOTE(sobolan @ 30 Jul 2017, 01:04)
....is ale tale ?
Ehe as vrea eu, visez frumos dar doar visez.
tatabobu
31 Jul 2017, 14:19
Denemu' ala are si MOT valabil pana pe 3 aprilie la anu', si aparent fara atentionari.
Alex1300BV
3 Aug 2017, 15:22
MOT = ?
Faine rau dashiile, aia cu volan pe partea gresita are bordul interesant.
@ Alex1300BV MOT= itp-ul din Angila
Alex1300BV
3 Aug 2017, 16:13
ok
STORMTROOPER
15 Sep 2017, 21:17
DACIOTUL_97
15 Sep 2017, 21:30
Dupa cum am precizat si pe Facebook,ai tot respectul meu pentru curajul de a pleca la drum lung cu babaciunea,ne-ai facut mandri inca o data ca suntem dacioti
Raduchu
15 Sep 2017, 22:05
Big Big Big Like!!
BLUE R 19
16 Sep 2017, 01:06
Jos palaria !
Adrian Frigo
16 Sep 2017, 07:45
Chapeau și de la mine!
De curiozitate,a apărut vreo problemă de ordin mecanic tot drumul?
b06fcn
16 Sep 2017, 08:13
Misto.
Cat fu bujetu'/cat timp?
STORMTROOPER
17 Sep 2017, 08:43
@DACIOTUL_97 , Raduchu , BLUE R 19 , b06fcn – multumesc frumos.
@Adrian Frigo – spre marea dezamagire a celor care considera ca Dacia este o rabla de la momentul cand am plecat de acasa si pina la momentul in care am ajuns inapoi acasa nu m-am atins nici de piesele de rezerva luate la mine si nici de lada de scule.
@maho – 33 de zile si aprox. 6000 de iepuroi
Ej' nebun.
iustin_uap
18 Sep 2017, 12:25
QUOTE(STORMTROOPER @ 17 Sep 2017, 08:43)
@Adrian Frigo – spre marea dezamagire a celor care considera ca Dacia este o rabla de la momentul cand am plecat de acasa si pina la momentul in care am ajuns inapoi acasa nu m-am atins nici de piesele de rezerva luate la mine si nici de lada de scule.
Ce tare-i formularea asta! Asteptam si restul de poze.
Adrian Frigo
18 Sep 2017, 13:18
QUOTE(iustin_uap @ 18 Sep 2017, 13:25)
Ce tare-i formularea asta!
Chiar foarte.Mai ales că eu am întrebat fără răutate da' na...
STORMTROOPER
18 Sep 2017, 19:43
@Adrian Frigo - cu scuzele de rigoare nu am vrut sa par rautacios la adresa ta. Ideea e ca nu am avut probleme tehnice timp de 10.154 km cat a durat acest periplu.
Daciotul_98
19 Sep 2017, 07:20
QUOTE(STORMTROOPER @ 18 Sep 2017, 19:43)
@Adrian Frigo - cu scuzele de rigoare nu am vrut sa par rautacios la adresa ta. Ideea e ca nu am avut probleme tehnice timp de 10.154 km cat a durat acest periplu.
Masina ca masina, dar dumneata dupa 10 k km banuiesc ca ai acumulat un grad de uzura
ia sa faci un test de compresie
sobolan
19 Sep 2017, 09:51
Dacia e o masina foarte buna care poate parcurge distante mari dintr-o bucata fara nici o problema atat timp cat e ingrijita corespunzator.....restul de comentarii la vad rautacioase ! de fapt aici baza tuturor jurnalelor e mistocareala
Alex1300BV
19 Sep 2017, 10:07
Parca am mai intrebat, nu mai tin minte raspunsul: aveti CV in 4 sau in 5 trepte? (tinând cont de faptul ca faceti drumuri lungi)
Masina e foarte frumoasa. Poza aceasta parca este scoasa dintr-un catalog export Dacia (de pe timpuri).
sobolan
19 Sep 2017, 11:58
are 4 viteze,umbla vorba prin sat ca e cu a4a lunga.....deci e ok,merge lejer cu 90-100 la turatie de 2500-3000.
iustin_uap
19 Sep 2017, 12:37
QUOTE(Adrian Frigo @ 18 Sep 2017, 13:18)
Chiar foarte.Mai ales că eu am întrebat fără răutate da' na...
Nu stiu cum de te-ai simtit.
) Era clar o remarca adresata celor care fac misto aiurea-n tramvai, sau au pata pusa pe Daciile vechi.
Alex1300BV
22 Sep 2017, 11:07
Mi se pare interesant ca Dl. STORMTROOPER trece in mod constant pe forum, in schimb când este intrebat ceva despre masina (tip cutie viteza), pauza.
Mi se pare foarte putin respectuos.
bucatzel
22 Sep 2017, 16:16
Serios....
QUOTE(STORMTROOPER @ 11 Aug 2012, 16:09)
Prin 2006 cind a intrat masina pe mina mea m-am gindit sa-i schimb cutia cu una in 5 treptae, dar am facut o mica cercetare pe forum cite cutii in 4 trepte au probleme vs cite cutii in 5 trepate au probleme, si in functie de rezultat am preferat sa pastrez cutia originala a masinii care stiu cum merge si nu are alte bube.
Adrian Frigo
22 Sep 2017, 16:33
QUOTE(Alex1300BV @ 22 Sep 2017, 12:07)
Mi se pare interesant ca Dl. STORMTROOPER trece in mod constant pe forum, in schimb când este intrebat ceva despre masina (tip cutie viteza), pauza.
Mi se pare foarte putin respectuos.
Noroc că are preșurile de noroi montate că altfel....
Alex1300BV
22 Sep 2017, 22:40
Din 2012 poate s-au mai intâmplat lucruri.
In rest, fiecare sa faca ce vrea cu masina si cu topicul. Dar mi se pare o chestie de bun simt, când cineva te intreaba o chestie, sa ii raspunzi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.