Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Zgomot ambreiaj, huruit

aurelyan
post 1 Mar 2011, 19:23
Post #61


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(aurelyan @ 27 Feb 2011, 17:01)
Eu zic ca postez unde trebuie. Deci, la pornire, cu motorul rece, scartait ascutit si neregulat pe partea soferului, din zona ambreiajului. Daca apas pedala de ambreiaj se mai aude pe langa acel scartait si un harsait. Zgomotul creste in intensitate la turarea motorului. Aceste zgomote nu se mai aud dupa cativa kilometri de mers, dar daca sta la relanti chiar si cu motorul cald mai mult de ~1-2 minute, iar incepe sa scartaie.
In rest, nu face alte probleme, nu patineaza, nu sunt probleme la schimbarea treptelor de viteza...
Din ce am mai auzit si citit, cred ca e vorba de rulmentul de presiune, voi ce credeti? Trebuie schimbat rulmentul/kitul ?
Pareri, sfaturi...multumesc.
*



Nimeni...? blink.gif


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_rs
post 2 Mar 2011, 17:54
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 17 August 09




QUOTE(Gabriel R @ 30 Jan 2011, 14:57)
de ceva vreme, mai ales cand e foarte frig, imediat dupa ce pornesc masina se aude un zgomot neregulat ca o zornaiala infundata in partea stanga a motorului cand  este la relanti ,daca calc ambreiajul zgomotul dispare. Dupa ce  se incalzeste motorul sau in mers nu se mai aude deloc. Ce sa fie ?
  Mentionez ca masina porneste si functioneaza absolut normal .
*



ceva de genul patesc si eu, se aude pe langa zgomotul normal al motorului si o zornaiala infundata pe partea soferului, cand tin apasat ambreiajul, acea zornaiala dispare.
Am fost la mecanic cu ea, mi-a spus ca este vorba de rulmentul de presiune, iar daca tot schimb rulmentul de presiune sa schimb si ambreiajul (daca este necesar, stiu ei, eu nu cunposc astfel de detalii). Mi-a spus ca pot merge cu ea, insa zgomotul o sa fie din ce in ce mai suparator si intr-un final va crapa de tot si nu o sa mai pot cupla.


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol - BV 12 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 5 Mar 2011, 22:02
Post #63


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(aurelyan @ 1 Mar 2011, 19:23)
Nimeni...?  blink.gif
*



Am fost astazi la o constatare, a fost exact cum ma asteptam, toata panarama e din cauza rulmentului de presiune. Cica se mai poate merge asa, nu este urgenta majora, dar nu se stie pana cand. Si tot astazi mi s-a confirmat a doua oara faptul ca am joc si in caseta de directie...super, nu?
PS. Sunt al doilea proprietar, vina este cel putin impartita.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristim5
post 9 Mar 2011, 09:52
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 6 February 08




Stie careva daca kitul de ambreiaj de pe loganul 1.5dci 84cp se poate potrivi la un clio 1.5dci 82cp?


--------------------
renault symbol 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 10 Mar 2011, 10:11
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




caseta de directie se poate strica din cauza gropilor prin care ai dat, dar nu cred ca rulmentul de presiune s-a dus din cauza stilului de condus.
Plus ca si caseta se poate strica de la pilitura dinspre pompa de servo, asa ca nu e neaparat nevoie sa dai vina pe stilul de condus pt aceste 2 defectiuni.
Ma rog, aceasta e parerea mea.
acum ce faci, banuiesc ca daca schimni rulmentul de presiune vei schimba tot kit-ul de ambreiaj, nu??


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 10 Mar 2011, 19:48
Post #66


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




@cristim5: nu ar trebui sa fie diferente, eu zic ca se potrivesc.

@theo2004: la cat este de munca si la cat costa manopera, voi inlocui tot kit-ul de ambreiaj, cat despre caseta nu stiu ce sa zic, de regula cine se scuza se acuza, asta e...sper sa nu am probleme la ITP, trebuie sa-l fac in vara.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 11 Mar 2011, 09:55
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




si eu as face la fel: as schimba tot kit-ul de ambreiaj, pt ca e posibil ca in curand sa te lase si placa de presiune, asa ca mai bine le schimbi acum pe toate si nu mai platesti din nou manopera peste cativa ani .
Nu o sa ai probleme la ITP, decat daca face ala o tura cu masina prin curte si se prinde ca ai joc.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 16 Apr 2011, 13:01
Post #68


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Am inlocuit ieri kit-ul de ambreiaj, am pus LUK (275 lei), manopera a fost 250 lei (daca eram eu mecanicul, la cata chinuiala a fost acolo, ceream mai mult). Despre toata "distractia" spun doar un singur lucru: groaznic.
Kit-ul anterior era Valeo, problema a fost rulmentul, la rece scartaia, era uzat si avea joc, daca il scuturai se auzea cum are joc. Arculetele alea din disc se miscau in voie, placa nu avea probleme. Rulmentul nou este Ina, pe cel vechi scria doar Valeo.
Acum e liniste, mai putin zgomot sub capota, pedala de ambreiaj nu mai scartaie si e mai moale, sper sa tina cat mai mult asa.

This post has been edited by aurelyan: 16 Apr 2011, 14:09


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Apr 2011, 11:56
Post #69


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cum a facut sa-l schimbe ? a desfacut motorul / a desfacut cadrul ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 20 Apr 2011, 14:47
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




ai dat foarte putin pe kitul de distributie. La reprezentanta cer cam 600 RON. La manopera ai iesit super bine, mie mi-au cerut 500 RON pt aceiasi munca.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 20 Apr 2011, 15:26
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.077
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Ai vrut sa zici kit ambreiaj


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 20 Apr 2011, 17:02
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




da, kit ambreiaj am vrut sa zic.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 20 Apr 2011, 18:29
Post #73


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Asa...scos planetarele, bateria, suportul ei, tamponul motor, electromotorul, catalizatorul, a slabit jugul motor, a dat cutia in dreapta maxim (cum te uiti la motor), si-a facut loc de vreo 10 cm intre cutie si motor si a schimbat ambreiajul. Asta in linii mari.

OFF: In ceea ce priveste pretul kit-ului, trebuie intrebat in mai multe locuri, exista diferente mari intre magazine pentru aceeasi piesa, depinde si de "relatia" furnizor-magazin. Am gasit preturi mai bune in magazinele mici, cheltuieli mai putine, adaosuri mai mici.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 21 Apr 2011, 08:45
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




,,Kit-ul anterior era Valeo, problema a fost rulmentul, la rece scartaia, era uzat si avea joc, daca il scuturai se auzea cum are joc. Arculetele alea din disc se miscau in voie, placa nu avea probleme. Rulmentul nou este Ina, pe cel vechi scria doar Valeo''.

Cand spuneam eu ca, dupa cunostintele mele, kitul de ambreiaj Valeo nu e bun, nu ma credeati...
@Aurelyan: Sa te bucuri de noul ambreiaj, si sa nu se mai strice niciodata. Acum sunt si eu curios: pedala de ambreiaj se apasa usor?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 21 Apr 2011, 18:37
Post #75


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Multumesc, la fel si tie. Cat despre diferenta de calitate, daca exista, ma voi putea pronunta dupa ce vad cat o duce si kitul asta nou...
Si da, pedala acum este foarte moale, se apasa mult mai usor ca inainte.

Am gasit aici http://www.reno.ro/index.php?showtopic=41346&st=60 o discutie legata de faptul ca, daca dai jugul motor jos, trebuie refacuta geometria, am vazut ca parerile sunt impartite. Mecanicul la care am schimbat kitul a spus acelasi lucru, trebuie refacuta geometria, n-am intrebat de ce, dar cred ca stie ce spune, a lucrat sase ani in service de reprezentanta.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 Apr 2011, 13:47
Post #76


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Multumesc de raspuns aurelyan.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 22 Apr 2011, 15:33
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Andrei, imi miroase mie sau tu chiar vrei sa iti schimbi singur kit-ul de ambreiaj?

This post has been edited by theodor2004: 22 Apr 2011, 15:33


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 22 Apr 2011, 15:34
Post #78


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu prea am cum ... dar vreau sa inteleg mai bine (si din mai multe locuri) optiunile si procedeul smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Apr 2011, 19:19
Post #79


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(aurelyan @ 20 Apr 2011, 19:29)
Asa...scos planetarele, bateria, suportul ei, tamponul motor, electromotorul, catalizatorul, a slabit jugul motor, a dat cutia in dreapta maxim (cum te uiti la motor), si-a facut loc de vreo 10 cm intre cutie si motor si a schimbat ambreiajul.
*


Eu nu recomand aceasta varianta cu schimbatul kit-ului printr-o fereastra de 10 cm. Mecanicul a apelat la aceasta solutie fiind nevoit sa improvizeze datorita lipsei unor minime dotari.
Trebuie dat cadrul jos (care se da jos usor si destul de repede) si apoi cutia.
Evident este necesara rampa si 2 suporti hidraulici pentru transferul cutiei sus/jos. Si o cheie dinamometrica. wink.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 22 Apr 2011, 19:29
Post #80


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Dotari are, este service autorizat RAR, a preferat sa schimbe kit-ul asa ca sa nu trebuiasca sa refac si geometria daca ar fi dat cadrul jos, asa a zis el. (problema nelamurita inca, daca se reface sau nu geometria...)


This post has been edited by aurelyan: 22 Apr 2011, 19:35


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Apr 2011, 19:35
Post #81


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Nu, nu se reface geometria


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 22 Apr 2011, 19:38
Post #82


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




No comment, ma depaseste situatia...eu mi-am rezolvat problema, asta conteaza.

This post has been edited by aurelyan: 22 Apr 2011, 20:15


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Apr 2011, 21:30
Post #83


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.437
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Hellcat, care-i probabilitatea sa ramai cu capetele de piulite de la cadru in mana sad.gif ? avand in vedere ca in ultimii 10 ani nu au fost desfacute


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 30 Apr 2011, 21:51
Post #84


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Si ca sa nu ma plictisesc, la ambreiajul nou care tocmai a fost montat, am de cateva zile (sau poate a fost de la inceput si nu l-am sesizat), un sunet de genul "clanc" metalic care se aude din cutie cand se elibereaza pedala de ambreiaj, aproape de capatul cursei. Acest "clanc" se aude DOAR cu motorul pornit. In rest isi face foarte bine treaba, dar e stresant acest zgomot, se aude destul de tare. Mecanicul zice ca este de la placa de presiune, face acest zgomot cand se detensioneaza...eu zic ca e bullshit explicatia, atunci ar trebui sa faca si cu motorul oprit, zic eu.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ma3x
post 1 May 2011, 22:17
Post #85


-


Group: Members
Posts: 488
Joined: 25 April 10
From: B




Nu stiu daca este vorba de acelasi sunet dar si la mine se aude clar ,,clancul" atunci cand cupleaza, probabil asa face la toate symbolurile, alte modele din gama renault nu stiu ... la megane nu prea se aude .

OFF.: BtW, la diesel se poate face ceva sa fie pedala mai moale ? Sau ... care ar fi solutia (costisitoare sau nu) pentru a avea o pedala mai moale mellow.gif


--------------------
- - - - -
ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007
ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 2 May 2011, 07:51
Post #86


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Da, este vorba de acel "clanc" care se aude la eliberarea pedalei, fie in mers, fie pe liber, doar cu motorul pornit, deci nu are legatura stricta doar cu cuplarea...la naiba, inainte nu facea zgomotul asta.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 14 Sep 2014, 13:13
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




QUOTE(aurelyan @ 16 Apr 2011, 13:01)
Am inlocuit ieri kit-ul de ambreiaj, am pus LUK (275 lei), manopera a fost 250 lei (daca eram eu mecanicul, la cata chinuiala a fost acolo, ceream mai mult). Despre toata "distractia" spun doar un singur lucru: groaznic.
Kit-ul anterior era Valeo, problema a fost rulmentul, la rece scartaia, era uzat si avea joc, daca il scuturai se auzea cum are joc. Arculetele alea din disc se miscau in voie, placa nu avea probleme. Rulmentul nou este Ina, pe cel vechi scria doar Valeo.
Acum e liniste, mai putin zgomot sub capota, pedala de ambreiaj nu mai scartaie si e mai moale, sper sa tina cat mai mult asa.
*


Ai mai avut probleme de la schimbarea lui si pana acum,,,te intreb pt. ca a inceput sa scartaie ceva si la mine si vreau sa-l schimb.Stau in dubii LUK sau VALEO?


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 14 Sep 2014, 18:36
Post #88


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Functional, absolut nicio problema. Inca se mai aude acel "clanc" despre care am mai spus, doar cu motorul pornit si daca se elibereaza repede pedala de ambreiaj, daca o eliberezi moderat, nu se aude nimic. In rest pedala este la fel de moale si functional nu sunt probleme.
In ceea ce priveste marca, nu stiu, cred ca acum as chimba doar piesa cu problema, nu tot kitul...in ceea ce priveste kitul Valeo, "made in france", vezi patania userului @ursul_bipolar, mandru posesor de Solenza, l-a schimbat la scurt timp de la montaj. Tu decizi, nu pot sa-ti recomand eu o marca, mai sunt si alti producatori, am vazut TRW, Exedy etc.

Iar ca si comparatie, cu ceva timp in urma, au cumparat la serviciu Toyota Auris 1.3 benzina (o motorizare praf), fabricate in Turcia. Am avut surpriza sa descopar ca are aceeasi "problema", adica acelasi zgomot la eliberarea rapida a pedalei de ambreiaj, asa ca...


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 15 Sep 2014, 19:46
Post #89


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




Ok multumesc, merg maine in service sa vad cat ma costa toata treaba,,,daca nu-mi ajung banii o sa mai merg asa o vreme,,,am inteles ca nu prea are ce sa se intample...doar un mic hascait cand si cand

16 Sep 2014, 17:15:
Dar cum era de asteptat nu era ambreiajul, era cutia de viteze. wacko.gif mad.gif

This post has been edited by bleano1: 16 Sep 2014, 17:15


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bleano1
post 28 Sep 2014, 12:53
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 13 January 13
From: iasi




De curand am schimbat kitul ambreiaj iar cand sa iau masina din service constat ca nu mai am servodirectie(volanul merge greu) ...s-au uitat ei putin dar nu au gasit problema ...in fine ...am plecat iar dupa cativa metri constat ca nu am nici kilometraj...pana sa ajung acasa vad ca nici indicatorul temperatura nu merge (nu se ridica nici o linie ) totusi cand dau drumul la ventilator vine caldura...acum intreb ...posibil sa fi pus bateria invers si sa se fi ars ceva si dupa aia sa o monteze bine?
Eu am verificat un pic asa...am 12v la mufa de legatura cu motorasul de servodirectie in schimb nu se aude nimic...am scos si senzorul din cutia de viteze si era curat ,,,ceva idei?


--------------------
renault clio2 1,5dci 65cp,2004,caroserie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2024 - 00:47
Dacia