Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Zgomot ambreiaj, huruit

hellcat
post 30 Apr 2008, 20:23
Post #31


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




@alexxutzu: Citeste de la inceput topicul si te vei lamuri. smile.gif


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 30 Apr 2008, 20:53
Post #32


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE($$ilvviu @ 30 Apr 2008, 09:02)
Sau un arc de pe la disc?
*



nu prea....ala zornaie mai mereu....s-a mai discutat pe undeva asta....e o boala mai veche la renault.......

in momentul cand calci ambreiajul si nu se mai aude iar cand il eliberezi incepe iar poate fi bucsa aia de la priza,nu stiu,zic si eu.....

This post has been edited by sobolan: 30 Apr 2008, 20:53


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiu_
post 14 May 2008, 10:59
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Salut baieti,

Revin si eu cu o problema. Dimineata cand am plecat la munca, am constatat ca ambreiajul meu se comporta ciudat. In momentul in care am debraiat, masina a inceput sa tremure de parca as fi incepator si am luat prea repede piciorul. Problema e ca indiferent daca apasam sau nu acceleratia, masina tot nu pleaca ci trepida din toate incheieturile. Solutia a fost sa plec foarte usor, iar dupa 10 min de stat pe la semafor si-a revenit. Ceva asemanator mai pateam cand incercam sa plec tare, insa de data asta nu a fost cazul. Parca am mai citit pe undeva aici pe forum problema asta insa din pacate nu am gasit unde. Daca stiti ce ar putea fi, scoteti-ma si pe mine din ceata, nu de alta dar cu ambreiajul nu te joci (nici ca utilitate si nici ca pret laugh.gif ).


--------------------
Renault Clio Bicorp 16v 2003 1.2 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 14 May 2008, 11:43
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Intrucat problema cu trepidatul la plecarea de pe loc, apare si la Megane2, la motorul 1,6/16v si o am si eu si eu sunt interesat.
Cred ca faci o gresala in prezentarea problemei:
" In momentul in care am debraiat, masina a inceput sa tremure de parca as fi incepator si am luat prea repede piciorul."
Cu toate ca am mai scris intr-un alt topic si cineva n-a fost de acord, repet si aici: conform DEX-ului, "a debreia", inseamna "a desface legătura dintre două mecanisme cuplate printr-un ambreiaj", sau "a suprima legătura dintre două piese cuplate printr-un ambreiaj", cu alte cuvinte, actiunea de a apasa pedala de ambreiaj, nu de a o elibera.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiu_
post 14 May 2008, 12:37
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




ok 19vik, "cand am ridicat piciorul de pe ambreiaj" sau cum vrei tu (repede ai observat - si apoi, prin faptul ca ai inteles despre ce e vorba ma face sa cred ca vor intelege si altii si astfel se va gasi solutia la problema mea/noastra laugh.gif )


--------------------
Renault Clio Bicorp 16v 2003 1.2 75CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mos_craciun22
post 13 Dec 2010, 11:19
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 November 10




se aude un suierat cand calc ambreiajul dar numai acum cu motorul rece,dupa 15-20 minute de mers dispare sunetul.Stie cineva ceva?


--------------------
RENAULT CLIO3 2007/1,2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 13 Dec 2010, 11:22
Post #37


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Se cheama ca in astia 3 ani ai stat cu piciorul cam mult pe ambreiaj si ai stricat rulmentul de presiune.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mos_craciun22
post 13 Dec 2010, 11:42
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 23 November 10




da ar fi bine,numai ca o am de vreo 3 luni,poate fostul proprietar.Si cat ma ajunge sa il schimb?


--------------------
RENAULT CLIO3 2007/1,2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_ct
post 13 Dec 2010, 12:24
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 1 November 07
From: palas




se schimba tot kitul. de la 600 ron + manopera. eu l-am schimbat luna trecuta


--------------------
Dacia Logan 1.4mpi 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 13 Dec 2010, 15:44
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




si ce marca ti-ai pus (ex: valeo)?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_ct
post 13 Dec 2010, 21:27
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 1 November 07
From: palas




da, valeo


--------------------
Dacia Logan 1.4mpi 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 13 Dec 2010, 22:04
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




R19/16v,se chema ca sunt slabe piesele.

A mea a facut din a doua iarna.Si acum face,numai cand da frigul.
Vezi si la sectiunea megane II cati se plang!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 14 Dec 2010, 11:36
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




@Ionut_ct: Valeo nu e super marca, dar te tine; numai sa nu folosesti ambreiajul mai mult decat e nevoie.
Sa te bucuri de masina in continuare!


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Dec 2010, 14:17
Post #44


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cum ti-ai dat seama theodor2004 ca valeo nu e super marca dar totusi tine ? ce inseamna totusi tine fata de alte marci ? Merci,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 14 Dec 2010, 14:40
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




pai eu nu mi-am dat seama, dar prin primavara eram hotarat sa imi schimb rulmentul de presiune; apoi am zis ca daca schimb rulmentul, sa schimb tot kitul de ambreiaj. Gasisem kit Valeo la 450 RON (era cel mai ieftin, sau printre cele mai ieftine), dar nu au vrut cei de la service, care mi-au comunicat ca, fiind turcesc, trebuie sa il menajez ca sa ma tina mult. Asa ca am renuntat la gandul sa imi iau Valeo.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Dec 2010, 15:24
Post #46


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ok. Am inteles si merci. Deci practic tu nu ai avut pe masina montat un astfel de kit de ambreiaj ca sa poti spune practic ce si cum despre el. Si as mai avea o intrebare smile.gif daca se poate ... ce inseamna sa menajezi un ambreiaj ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 14 Dec 2010, 17:16
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




-sa nu mergi cu ambreiajul apasat mai mult decat e cazul; sunt unii care in loc sa scoata masina din viteza, prefera sa mearga simultan cu ambreiajul apasat si cu masina bagata in viteza; la curbe, indiferent de marimea acestora, apasa ambreiajul si, dupa ce ies din curba, ridica piciorul de pe ambreiaj;
-cand franeaza, apasa ambreiajul. Chestia e ca fac asta si cand coboara rampe, (merg cu ambreiajul apasat sa nu se opreasca motorul, si cu piciorul pe frana); am intrebat pe cineva de ce face asta si mi-a spus ca asa i-au spus la scoala de soferi: sa apese intai ambreiajul, apoi frana; si ca i-au mai spus ca la stop sa stea cu piciorul apasat pe ambreiaj pana se face verde; sad.gif
-sa nu tii masina in rampa din ambreiaj, ci din frana de mana (sau ma rog, de picior).


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 14 Dec 2010, 17:16
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Sa nu stai cu piciorul aiurea pe pedala,cand pui frana sa nu-l calci cum am vazut ca fac unii,sa nu-i dai ''scartz'' la orice plecare de pe loc,sa nu tractezi greutati mari...!

E ok Andrei? blush.gif


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 14 Dec 2010, 17:17
Post #49


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Acum am inteles. Multumesc mult smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 15 Dec 2010, 10:19
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Glumesti tu Andrei, dar unii chiar asa fac, cum am scris in postul de ieri. Iti dau un exemplu: asta vara am fost in team-building cu colegii de serviciu, intr-o statiune de pa Valea Prahovei. Eu am nimerit in masina cu o colega cu un Seat Ibiza 2004 (permis tot din 2004). Hai sa iti spun cum conducea ea:
-la fiecare coborare, intai apasa ambreiajul, apoi apasa frana (desi avea 40-50 km/h). Simteam masina cum vibreaza, in mom in care apasa ambreiajul;
-in localitati, apasa ambreiajul concomitent cu frana (degeaba i-am explicat eu ca trebuie sa apese doar frana, pt ca ea nu e cuplata cu ambreiajul);
-cand pleca de pe loc, cam tinea masina din ambreiaj;
-pe drum prost si cu gropi, mergea cu vit I sau a II-a, dar prefera sa controleze masina din ambreiaj mai mult decat din frana de picior. Apasand ambreiajul, normal ca masina se incetinea, dar eu fac invers, adica prefer sa apas frana decat sa apas ambreiajul (exact pt a nu se suprasolicita ambreiajul).
-cand urcam in rampe, schimba invariabil viteza la 2500 rotatii; mie mi se pare o greseala sa schimbi viteza in rampe la 2500 rotatii, asta cu adevarat solicita ambreiajul; prefer sa urc cu ea turata decat sa schimb viteza (bine, ca daca nu ai ce face si arcul turometrului urca, urca, pana la urma schimbi si viteza intr-o treapta superioara).
Acestea sunt exemple care solicita ambreiajul mai mult decat e cazul.
Oricum, tragand o concluzie eu zic ca ,,a menaja'' ambreiajul inseamna a nu tine ambreiajul apasat mai mult decat e necesar si a nu schimba vitezele mai mult decat e necesar.
Parerea mea!! biggrin.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 15 Dec 2010, 10:53
Post #51


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu glumesc din pacate smile.gif. Aceste chestiuni trebuie explicate si sustinute (daca e necesar) pentru ca si altii sa inteleaga corect ce si cum.
Plus ca nu prea imi place cand cineva spune "ala e prost ca am auzit" - daca exista o statistica, daca exista o explicatie mai detaliata, ok inteleg, dar altfel nu prea merge treaba smile.gif ... si de aceea e nevoie de mai multe explicatii smile.gif ... cand ele vin totul e ok smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 15 Dec 2010, 10:54
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




theodor2004,asa te invata instructorii, cand esti intr-a intaia sa franezi concomitent cu ambreiaju'..probabil din cauza ca tu,ca pufan,s-ar putea sa opresti motoru' daca te folosesti exclusiv de frana....asa ca ei iti zic sa te folosesti si de ambreiaj..oricum ,cel putin eu,iau in serios sfaturile voastre d-aci.. aplauze.gif pana la urma este vorba si de experienta..


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 15 Dec 2010, 11:07
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




cand capeti experienta si ,,simti'' ambreiajul, nu ti se mai opreste motorul (simti cand se ineaca, si numai atunci apesi ambreiajul).
dar fata noastra apasa ambreiajul si cand frana in viteza a III-a si a IV-a, ceea ce reprezinta o solicitare inutila si ineficienta a acestuia.

15 Dec 2010, 11:09:
acum sa nu credeti ca sunt misogin pt ca am dat exemplul cu colega mea, dar ea a fost cel mai relevant exemplu care mi-a venit pt moment in minte.

This post has been edited by theodor2004: 15 Dec 2010, 11:09


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 15 Dec 2010, 11:20
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




De scartait temporar la rece am si eu parte iarna dar e 100% din cauza curelei de la alternator.
Scartaitul acela variaza in functie de cat de tare accelerez sau daca am sau nu apasat piciorul pe ambreiaj de aceea e posibil sa apara si confuzii.
Experienta in conducerea unui automobil nu se traduce neaparat in a folosi corect ambreiajul.
Cunosc persoane care nici dupa ani de zile nu isi schimba prostul obicei de a folosi ambreiajul asa cu a relatat theodor2004 insa atata vreme cat acele persoane nu conduc masina mea nu comentez.


--------------------
Renault Symbol - MS-08-?MS Fidji
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulia_boris
post 15 Dec 2010, 11:22
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 434
Joined: 17 September 10




poi,eu ziceam de ambreiaj intr-a intaia ,tata,nu a 3-a..sa stii ca pt sofat iti trebe si ceva fler..indemanare si iscusinta..din pacate multi(e) au 2 maini stangi si 'procesoare' incete..

15 Dec 2010, 11:25:
bardu, te duci si cumperi masina unuia d-asta si peste vreo 2-3 luni iti schimbi ambreiaju',normal.. huh.gif

This post has been edited by iulia_boris: 15 Dec 2010, 11:25


--------------------
Dacia Dokker Laureate 1,6.. - B 696 BUL 2016
Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 15 Dec 2010, 11:35
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




da, in viteza I e necesar sa utilizezi ambreiajul mai mult.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 15 Dec 2010, 15:50
Post #57


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




si in marsarier la fel biggrin.gif

o alta cauza a uzurii mai accelerate a ambreiajului consider a fi urcarea repetata, frecventa a bordurilor, in special a celor inalte pe care le abordam usurel etc. .... stiti voi tehnica
si plecarile din rampa tongue.gif


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 15 Dec 2010, 16:46
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




plecarile din rampa le-am mentionat; dar de urcatul bordurilor am uitat. Multumim de completari tongue.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabriel R
post 30 Jan 2011, 14:57
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 November 08
From: Ploiesti




de ceva vreme, mai ales cand e foarte frig, imediat dupa ce pornesc masina se aude un zgomot neregulat ca o zornaiala infundata in partea stanga a motorului cand este la relanti ,daca calc ambreiajul zgomotul dispare. Dupa ce se incalzeste motorul sau in mers nu se mai aude deloc. Ce sa fie ?
Mentionez ca masina porneste si functioneaza absolut normal .

This post has been edited by Gabriel R: 30 Jan 2011, 15:00


--------------------
renault symbol 1.5dci 85hp 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 27 Feb 2011, 17:01
Post #60


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




Eu zic ca postez unde trebuie. Deci, la pornire, cu motorul rece, scartait ascutit si neregulat pe partea soferului, din zona ambreiajului. Daca apas pedala de ambreiaj se mai aude pe langa acel scartait si un harsait. Zgomotul creste in intensitate la turarea motorului. Aceste zgomote nu se mai aud dupa cativa kilometri de mers, dar daca sta la relanti chiar si cu motorul cald mai mult de ~1-2 minute, iar incepe sa scartaie.
In rest, nu face alte probleme, nu patineaza, nu sunt probleme la schimbarea treptelor de viteza...
Din ce am mai auzit si citit, cred ca e vorba de rulmentul de presiune, voi ce credeti? Trebuie schimbat rulmentul/kitul ?
Pareri, sfaturi...multumesc.

This post has been edited by aurelyan: 27 Feb 2011, 17:11


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 05:31
Dacia