Zgomot ambreiaj, huruit
![]() ![]() ![]() |
Zgomot ambreiaj, huruit
hellcat |
![]()
Post
#31
|
||
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
|
||
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#32
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 30 Apr 2008, 09:02) nu prea....ala zornaie mai mereu....s-a mai discutat pe undeva asta....e o boala mai veche la renault....... in momentul cand calci ambreiajul si nu se mai aude iar cand il eliberezi incepe iar poate fi bucsa aia de la priza,nu stiu,zic si eu..... This post has been edited by sobolan: 30 Apr 2008, 20:53 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Laurentiu_ |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut baieti,
Revin si eu cu o problema. Dimineata cand am plecat la munca, am constatat ca ambreiajul meu se comporta ciudat. In momentul in care am debraiat, masina a inceput sa tremure de parca as fi incepator si am luat prea repede piciorul. Problema e ca indiferent daca apasam sau nu acceleratia, masina tot nu pleaca ci trepida din toate incheieturile. Solutia a fost sa plec foarte usor, iar dupa 10 min de stat pe la semafor si-a revenit. Ceva asemanator mai pateam cand incercam sa plec tare, insa de data asta nu a fost cazul. Parca am mai citit pe undeva aici pe forum problema asta insa din pacate nu am gasit unde. Daca stiti ce ar putea fi, scoteti-ma si pe mine din ceata, nu de alta dar cu ambreiajul nu te joci (nici ca utilitate si nici ca pret ![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 16v
2003 1.2 75CP
|
|
19vik |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Intrucat problema cu trepidatul la plecarea de pe loc, apare si la Megane2, la motorul 1,6/16v si o am si eu si eu sunt interesat.
Cred ca faci o gresala in prezentarea problemei: " In momentul in care am debraiat, masina a inceput sa tremure de parca as fi incepator si am luat prea repede piciorul." Cu toate ca am mai scris intr-un alt topic si cineva n-a fost de acord, repet si aici: conform DEX-ului, "a debreia", inseamna "a desface legătura dintre două mecanisme cuplate printr-un ambreiaj", sau "a suprima legătura dintre două piese cuplate printr-un ambreiaj", cu alte cuvinte, actiunea de a apasa pedala de ambreiaj, nu de a o elibera. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
Laurentiu_ |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
ok 19vik, "cand am ridicat piciorul de pe ambreiaj" sau cum vrei tu (repede ai observat - si apoi, prin faptul ca ai inteles despre ce e vorba ma face sa cred ca vor intelege si altii si astfel se va gasi solutia la problema mea/noastra
![]() |
--------------------
Renault
Clio Bicorp 16v
2003 1.2 75CP
|
|
mos_craciun22 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 November 10 ![]() |
se aude un suierat cand calc ambreiajul dar numai acum cu motorul rece,dupa 15-20 minute de mers dispare sunetul.Stie cineva ceva?
|
--------------------
RENAULT
CLIO3
2007/1,2
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#37
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Se cheama ca in astia 3 ani ai stat cu piciorul cam mult pe ambreiaj si ai stricat rulmentul de presiune.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
mos_craciun22 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 23 November 10 ![]() |
da ar fi bine,numai ca o am de vreo 3 luni,poate fostul proprietar.Si cat ma ajunge sa il schimb?
|
--------------------
RENAULT
CLIO3
2007/1,2
|
|
Ionut_ct |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 November 07 From: palas ![]() |
se schimba tot kitul. de la 600 ron + manopera. eu l-am schimbat luna trecuta
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4mpi
2005
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
si ce marca ti-ai pus (ex: valeo)?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Ionut_ct |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 1 November 07 From: palas ![]() |
da, valeo
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4mpi
2005
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
R19/16v,se chema ca sunt slabe piesele.
A mea a facut din a doua iarna.Si acum face,numai cand da frigul. Vezi si la sectiunea megane II cati se plang! |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
@Ionut_ct: Valeo nu e super marca, dar te tine; numai sa nu folosesti ambreiajul mai mult decat e nevoie.
Sa te bucuri de masina in continuare! |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#44
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cum ti-ai dat seama theodor2004 ca valeo nu e super marca dar totusi tine ? ce inseamna totusi tine fata de alte marci ? Merci,
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
pai eu nu mi-am dat seama, dar prin primavara eram hotarat sa imi schimb rulmentul de presiune; apoi am zis ca daca schimb rulmentul, sa schimb tot kitul de ambreiaj. Gasisem kit Valeo la 450 RON (era cel mai ieftin, sau printre cele mai ieftine), dar nu au vrut cei de la service, care mi-au comunicat ca, fiind turcesc, trebuie sa il menajez ca sa ma tina mult. Asa ca am renuntat la gandul sa imi iau Valeo.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#46
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ok. Am inteles si merci. Deci practic tu nu ai avut pe masina montat un astfel de kit de ambreiaj ca sa poti spune practic ce si cum despre el. Si as mai avea o intrebare
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
-sa nu mergi cu ambreiajul apasat mai mult decat e cazul; sunt unii care in loc sa scoata masina din viteza, prefera sa mearga simultan cu ambreiajul apasat si cu masina bagata in viteza; la curbe, indiferent de marimea acestora, apasa ambreiajul si, dupa ce ies din curba, ridica piciorul de pe ambreiaj;
-cand franeaza, apasa ambreiajul. Chestia e ca fac asta si cand coboara rampe, (merg cu ambreiajul apasat sa nu se opreasca motorul, si cu piciorul pe frana); am intrebat pe cineva de ce face asta si mi-a spus ca asa i-au spus la scoala de soferi: sa apese intai ambreiajul, apoi frana; si ca i-au mai spus ca la stop sa stea cu piciorul apasat pe ambreiaj pana se face verde; ![]() -sa nu tii masina in rampa din ambreiaj, ci din frana de mana (sau ma rog, de picior). |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Sa nu stai cu piciorul aiurea pe pedala,cand pui frana sa nu-l calci cum am vazut ca fac unii,sa nu-i dai ''scartz'' la orice plecare de pe loc,sa nu tractezi greutati mari...!
E ok Andrei? ![]() |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#49
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Acum am inteles. Multumesc mult
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
Glumesti tu Andrei, dar unii chiar asa fac, cum am scris in postul de ieri. Iti dau un exemplu: asta vara am fost in team-building cu colegii de serviciu, intr-o statiune de pa Valea Prahovei. Eu am nimerit in masina cu o colega cu un Seat Ibiza 2004 (permis tot din 2004). Hai sa iti spun cum conducea ea:
-la fiecare coborare, intai apasa ambreiajul, apoi apasa frana (desi avea 40-50 km/h). Simteam masina cum vibreaza, in mom in care apasa ambreiajul; -in localitati, apasa ambreiajul concomitent cu frana (degeaba i-am explicat eu ca trebuie sa apese doar frana, pt ca ea nu e cuplata cu ambreiajul); -cand pleca de pe loc, cam tinea masina din ambreiaj; -pe drum prost si cu gropi, mergea cu vit I sau a II-a, dar prefera sa controleze masina din ambreiaj mai mult decat din frana de picior. Apasand ambreiajul, normal ca masina se incetinea, dar eu fac invers, adica prefer sa apas frana decat sa apas ambreiajul (exact pt a nu se suprasolicita ambreiajul). -cand urcam in rampe, schimba invariabil viteza la 2500 rotatii; mie mi se pare o greseala sa schimbi viteza in rampe la 2500 rotatii, asta cu adevarat solicita ambreiajul; prefer sa urc cu ea turata decat sa schimb viteza (bine, ca daca nu ai ce face si arcul turometrului urca, urca, pana la urma schimbi si viteza intr-o treapta superioara). Acestea sunt exemple care solicita ambreiajul mai mult decat e cazul. Oricum, tragand o concluzie eu zic ca ,,a menaja'' ambreiajul inseamna a nu tine ambreiajul apasat mai mult decat e necesar si a nu schimba vitezele mai mult decat e necesar. Parerea mea!! ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#51
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu glumesc din pacate
![]() Plus ca nu prea imi place cand cineva spune "ala e prost ca am auzit" - daca exista o statistica, daca exista o explicatie mai detaliata, ok inteleg, dar altfel nu prea merge treaba ![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
iulia_boris |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
theodor2004,asa te invata instructorii, cand esti intr-a intaia sa franezi concomitent cu ambreiaju'..probabil din cauza ca tu,ca pufan,s-ar putea sa opresti motoru' daca te folosesti exclusiv de frana....asa ca ei iti zic sa te folosesti si de ambreiaj..oricum ,cel putin eu,iau in serios sfaturile voastre d-aci..
![]() |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
cand capeti experienta si ,,simti'' ambreiajul, nu ti se mai opreste motorul (simti cand se ineaca, si numai atunci apesi ambreiajul).
dar fata noastra apasa ambreiajul si cand frana in viteza a III-a si a IV-a, ceea ce reprezinta o solicitare inutila si ineficienta a acestuia. 15 Dec 2010, 11:09: acum sa nu credeti ca sunt misogin pt ca am dat exemplul cu colega mea, dar ea a fost cel mai relevant exemplu care mi-a venit pt moment in minte. This post has been edited by theodor2004: 15 Dec 2010, 11:09 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
bardu |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 602 Joined: 21 March 08 ![]() |
De scartait temporar la rece am si eu parte iarna dar e 100% din cauza curelei de la alternator.
Scartaitul acela variaza in functie de cat de tare accelerez sau daca am sau nu apasat piciorul pe ambreiaj de aceea e posibil sa apara si confuzii. Experienta in conducerea unui automobil nu se traduce neaparat in a folosi corect ambreiajul. Cunosc persoane care nici dupa ani de zile nu isi schimba prostul obicei de a folosi ambreiajul asa cu a relatat theodor2004 insa atata vreme cat acele persoane nu conduc masina mea nu comentez. |
--------------------
Renault
Symbol
- MS-08-?MS
Fidji Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana. 1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km! |
|
iulia_boris |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 434 Joined: 17 September 10 ![]() |
poi,eu ziceam de ambreiaj intr-a intaia ,tata,nu a 3-a..sa stii ca pt sofat iti trebe si ceva fler..indemanare si iscusinta..din pacate multi(e) au 2 maini stangi si 'procesoare' incete..
15 Dec 2010, 11:25: bardu, te duci si cumperi masina unuia d-asta si peste vreo 2-3 luni iti schimbi ambreiaju',normal.. ![]() This post has been edited by iulia_boris: 15 Dec 2010, 11:25 |
--------------------
Dacia
Dokker Laureate 1,6..
- B 696 BUL
2016 Cu cat cunosc mai bine oamenii, cu atat iubesc mai mult cainii.
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
da, in viteza I e necesar sa utilizezi ambreiajul mai mult.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
crisolro |
![]()
Post
#57
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
si in marsarier la fel
![]() o alta cauza a uzurii mai accelerate a ambreiajului consider a fi urcarea repetata, frecventa a bordurilor, in special a celor inalte pe care le abordam usurel etc. .... stiti voi tehnica si plecarile din rampa ![]() |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
plecarile din rampa le-am mentionat; dar de urcatul bordurilor am uitat. Multumim de completari
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Gabriel R |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 November 08 From: Ploiesti ![]() |
de ceva vreme, mai ales cand e foarte frig, imediat dupa ce pornesc masina se aude un zgomot neregulat ca o zornaiala infundata in partea stanga a motorului cand este la relanti ,daca calc ambreiajul zgomotul dispare. Dupa ce se incalzeste motorul sau in mers nu se mai aude deloc. Ce sa fie ?
Mentionez ca masina porneste si functioneaza absolut normal . This post has been edited by Gabriel R: 30 Jan 2011, 15:00 |
--------------------
renault
symbol 1.5dci 85hp
2007
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
Eu zic ca postez unde trebuie. Deci, la pornire, cu motorul rece, scartait ascutit si neregulat pe partea soferului, din zona ambreiajului. Daca apas pedala de ambreiaj se mai aude pe langa acel scartait si un harsait. Zgomotul creste in intensitate la turarea motorului. Aceste zgomote nu se mai aud dupa cativa kilometri de mers, dar daca sta la relanti chiar si cu motorul cald mai mult de ~1-2 minute, iar incepe sa scartaie.
In rest, nu face alte probleme, nu patineaza, nu sunt probleme la schimbarea treptelor de viteza... Din ce am mai auzit si citit, cred ca e vorba de rulmentul de presiune, voi ce credeti? Trebuie schimbat rulmentul/kitul ? Pareri, sfaturi...multumesc. This post has been edited by aurelyan: 27 Feb 2011, 17:11 |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 05:31 |