Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault Romania - Incompetenta sau ce?

ssilviu
post 1 Apr 2007, 12:06
Post #1


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




De cativa ani domnii de la Renault Romania au niste actiuni care ma fac sa-mi pun multe semne de intrebare asupra capacitatii neuronilor din conducere de a gandi. Sa o luam pe rand

-Megane 2 a aparut in Romania la mai bine de un an dupa lansarea in Vest. Moda lansarii modelelor la mult timp dupa ce cei din tarile calde se bucurau de ele a fost valabila si la multe ale modele. Discutand cu diverse persoane din cadrul Renault Romania am auzit tot felul de argumente prinvind aceste actiuni, pornind de la faptul ca Renault Franta nu are capacitate de productie si trebuie sa onoreze comenzile din vest (lucru fals, de cativa ani Renault are scaderi la vanzari si ar putea produce suficiente masini) si terminand cu "las ca la romani merge si asa", atitudine ce denota un dispret total fata de clientul roman.

-Unele modele nu s-au adus deloc. Argumentul primit a fost ca nu se scoate profit. Pentru ca vor exista multe cheltuieli cu comanda de productie romania, logistica pregatita non stop, marketing dedicat, formare si aparatura speciala service, stoc piese, publicitate. In conditiile folosirii platformelor comune, problema service-ului si a stocului de piese este partial rezolvata, pentru partile speciale putandu-se da comanda si in maxim 1 sapt sa vina din Franta. Deci nu e o mare problema. De publicitate nu e problema, nu trebuie sa-i faca. Sa fie modelul acolo in oferta ca tot se vor gasi cativa gorobeti care au citit pe net despre el si il vor cumpara. Dar argumentul suprem este ca sunt multi alti importatori in Romania, nu neaparat de masini scumpe, care chiar aduc aproape tot ce e disponibil in vest. In Romania nu s-a adus Megane 2 ca se vindeau doar 3000 de exemplare intr-un an, dar BMW a venit cu M5 la nici o luna dupa lansarea din Germania. Cam ciudat, nu? Sa luam exemplu Volkswgen atunci. Acolo gasesti toate motorizarile, aduse in timp scurt plus mai toate optionalele disponibile in Vest. La Renault de ce nu se poate?

-Lipsa ESP-ului pe Megane. Acum poate imi confirma si mie cineva sau imi infirma faptul ca exista masina cu PDG si ESP disponibila in alta tara europeana. Dar chiar si asa. De ce a impus Renault Romania limitare? Astfel de constrageri nu fac decat sa limiteze numarul de clienti. Puteau foarte bine sa lase PDG-ul dar optional, care putea sa fie gratis. In schimb, puteai alege ESP dar fara PDG. Era chiar asa mare deranj in ceea ce priveste logistica, piese si orice alt argument din asta cretin? Se pierdeau asa de multi bani printr-o birocratie crescuta in ceea ce priveste formularele de comanda? Ma indoiesc. Insa daca vedem numai pe forum ca sunt cel putin 10 oameni care ar fi luat ESP, in mod cert Renault iesea pe profit.

-O alta problema este faptul ca la aparitia faceliftului (care incredibil a venit la mai putin de jumatate de an de la lansare biggrin.gif) motorul benzina de 1,6 a fost modificat si a devenit Euro 4. Insa cei de la Renault Romania nu s-au sinchisit sa se duca la RAR sa faca modificarile si a ramas inscris ca fiind Euro 3. Alta dovada de dispret fata de clienti. Este frustrant sa stii ca masina ta respecta Euro 4 si trebuie sa dai in viitor sute de euro in plus din cauza unui functionar lenes. Culmea este ca la aparitia taxei de prima inmatriculare tot nu s-au grabit sa se duca la RAR si au ramas cu masini Euro 3 pe stoc.Ideea ca defapt motorul e doar Euro 3 cade, pentru ca ambele versiuni au aceleasi caracteristici, in Vest a fost din start Euro 4, iar nimic de pe site-ul de presa Renault nu atesta faptul ca erau doua versiuni de motoare. Bataie de joc.

-Si tot privitor la motoare, in Europa de Vest de la inceputul faceliftului, dieselurile erau Euro 4. Si totusi in Romania inca s-au vandut 1 an de zile modele cu Euro 3. Curios este ca acest lucru este facut cu complicitatea celor de la Renault Franta. Pentru ca na, de ei sunt facute motoarele. Dar daca stam sa ne uitam, o parte din vina e clar a celor din Romania. Pentru ca daca ne uitam acum pe site-ul BULGAR, Megane este disponibil cu motorul de 1,5 dci de 105 CP Euro 4. La noi IOC. De ce domnule Ianculescu? Cei de la Renault Romania, din astia celebrii cu care ma mai cunosc si eu radmasa.gif ( ca sa-l citez pe sergent Marlanu) mi-au zis ca nu le trebuie la romani asa ceva. Evident, daca veneau numai motoare Euro 4 poate erau mai scumpe. Dar puteau sa le aduca in paralel. Si Euro 4 si Euro 3. Evident mi s-ar baga in fata iar faza cu logistica si stocurile, insa banii castigati de clientii noi veniti in mod sigur ar fi inclinat balanta in partea pozitiva. Si totusi si acum inca se intarzie aducerea motoarelor Euro 4. La care diferenta de pret in mod sigur ar fi anulata de taxa de imatriculare mai mica la Euro 4.

-Am ajuns si la capitolul marketing. Domnilor sau mai precis doamnelor din cate am inteles. Ati facut facultatea la fara frecventa cu femeia de serviciu? Traim intr-o epoca digitala iar site-ul www.renault.ro este la pamant. Niciunde nu scrie de promotiile valabile iar configuratorul merge ca dracu. Informatiile sunt mai mult lipsa. Eu unul stiu pe cineva care a intrat pe site sa se intereseze de Megane, a vazut pretul fara reducere, asemanator cu cel de la un Ford Focus si e destul de clar ce masina a ales, nu? Ei bine cu banii pierduti, sigur ati fi putut angaja un agarici care sa modifice o data pe luna preturile modelelor, nu? Dar lenea e cucoana mare. Bani pierduti pe barba voastra.

-Pe forumul acesta cred ca vedeti cu totii deasupra reclama la Laguna 2.0 dci. Cand dau click pe ea ma duce pe www.renault.ro. Adica VAX! Nici macar la o pagina dedicata masinii. Daca navighez prin el ajung iar la un pret fara reducere. Dracu mai vine si mai cumpara de la voi. Plus o alta problema. S-a facut reclama excesiva la o masina care nu exista fizic in Romania. Daca te duci la dealer ti se arata niste brosuri cu o masina care se poate sa nu arate perfect la fel. Domnilor, Renault Laguna 2.0 dci NU este Ferrari Enzo. Sa se vanda pe NV. Masina are concurenti importanti si nu se inghesuie nimeni sa o cumpere fara sa poata face un drive test. Pentru ca nu dai 22.000 de euro pe ceva care poate o sa-ti placa sau poate nu o sa-ti placa. Eu ma gandesc daca dau 40 de euro pe un tricou de la Renault F1 Team pentru ca nu stiu ce marime imi este mai buna, barem mult mai multi bani pe o masina.

-De aproximativ o luna de zile, Renault tot face o campanie agresiva cu aluzie la campionatul de formula 1. Ei au castigat titlurile in octombrie , dar incep sa faca reclama la asta abia in martie, cand a inceput un nou sezon, iar Renault F1 Team e la baie. Foarte inspirat! La preturile pe care le oferiti, concurenta nu are raspuns. Si totusi vinde. De ce? Va spun eu. Pentru ca nu reusiti sa aduceti oamenii in showroom. Ia vedeti cati posesori de Octavia Tour au intrat in showroom la renault. 5%? Maxim?

- Accesorii. Chiar daca Renault nu este o marca de suflet sau una cu nu stiu ce prestigiu, in mod sigur cativa fani are in tara asta. In vest exista o adevarata industrie dezvoltata in ceea ce priveste accesoriilor. Daca vrei sa va faceti o parere a ceea ce inseamna asta, intrati aici:
http://zubehoer.renault.at/home.asp?id_menu=14
De ce nu se poate aduce asa ceva in Romania? Nu trebuie sa exista un showroom, e suficient sa existe un catalog la fiecare dealer si poate ceva ceva iese. Nu am vazut pe nimeni cu haine Renault, doar angajati cu specimene primite pe la nu stiu ce vizita prin Franta. Penibil. Da, stiu, de curand am inteles ca la Meridian se poate comanda asa ceva. La Ipso s-a deschis un magazin de F1. Dar tardiv. Nu se face mare profit imediat din asta. Insa chestia asta se numeste fidelizare si crearea unui cult care pe viitor va fi profitabil

-Politica de preturi. Care e faza cu toate experimentele astea? Intr-o luna garantie extinsa moca, in alta reducere de 2200, in alta reducere doar la diesel, in alta reducere la toate 1700, pe urma revenim la 2200. Incercati sa testati piata sau ce? Domnelor, aveti o facultate de profil si trebuie sa ANTICIPATI ce vrea piata nu sa faceti voi experimente sa vedeti ce o sa iasa. De asta sunteti platiti, sa STITI. Daca sunteti incompetente, inseamna ca nu sunteti singure. Alaturi de voi sunt cei de la departamentul de Resurse Umane pentru ca v-au angajat. Din diverse zvonuri, am inteles ca luna aceasta iar va scade reducerea. De ce? Tineti-va bine in scaune. Pentru ca apare programul rabla. Si cum domne sa aiba clientul avantaj de 2100+900=3000 de euro? Incredibil!!! De parca Renault nu primeste tot banii aia pe care ii primea si pana acum?! Plus ca sa fim seriosi, cine naiba vine cu rabla, imbogatit peste noapte si isi ia Megane? Participantii la programul rabla sunt de cele mai multe ori cei care dau 1310-le si isi cumpara Logan Ambition cu credit pe 7 ani. Minti crete la Renault Romania

-Piata din Romania este inca una tanara si fragila, unde concurenta nu este puternica. Domnilor, daca ati putea implementa un service capabil si un serviciu cu clinetii super tare ati sparge piata. Pentru ca pana cand s-ar destepta ceilalti, deja ati fi in pole position cu un avans care sa va asigure sefia pentru multi ani de acum inainte. Iar asta ar trebui sa o stie orice manager. Pe mine ma mira ca nimeni nu si-a dat seama de situatie si nu a incercat sa profite de ea.

Asadar, eu unul nu pot sa cred ca Renault Romania nu vrea sa faca bani. Poate se multumesc cu atat, insa multumirea de sine e grava iar in viitor li se poate rasfrange in cap. Intrebarea mea ramane: Renault Romania este un cuib de incompetenti sau ce?

This post has been edited by ssilviu: 1 Apr 2007, 12:35


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 1 Apr 2007, 12:10
Post #2


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




DA


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 1 Apr 2007, 12:11
Post #3


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




bun, si?


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kata_voiku
post 1 Apr 2007, 12:18
Post #4


Specialist Vanzari PKW Specialist in Cafenea


Group: Members
Posts: 455
Joined: 3 February 07
From: Bucharest




No comment !!!


--------------------
Audi A3 2005 / Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 1 Apr 2007, 14:00
Post #5


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




sandman mi-a luat-o inainte...

Intr-adevar, asa e... SI ? Ce putem face ? S-au discutat astfel de chestii si in trecut, si inca se vor discuta, asta e atitudinea altora fata de Romania, asta e incompetenta romanilor implicati, etc...

Inafara de cristib care va scrie "Da, cei de la Renault sunt niste gunoaie ordinare mizerii tampite zdrente etc.." si Turkish care-si va lauda Accordul, nu va mai iesi nimic dintr-un asemenea topic, ca deja stim cum sta treaba...

Asta e. Eu sincer nu pot sa spun ca simt afectat in vre-un fel ca Megane-ul nu stiu cand a aparut si face-liftul e Euro 4. Bine ca-mi merg masinile... Si, bine ca sunt sanatos.. wink.gif


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Apr 2007, 14:02
Post #6


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai scopul topicului e sa-mi raspundeti la intrebare. Chiar sunt asa de incompetenti cei de la Renault Romania sau este ceva ce nu stiu eu si actiunile lor sunt justificate? Poate vine cineva sa-mi demonstreze ca nu am dreptate. Cel putin sper asta. Pentru ca nu pot sa cred ca exista atata incompetenta.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 1 Apr 2007, 14:04
Post #7


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Nu, ai dreptate, exista atata incompetenta. Sau probabil nu neaparat incompetente, ci mai degraba NEPASARE TOTALA si lipsa de respect fata de clienti. Cam asta e una din multele probleme ale Romaniei....

Atitudine gen "Nu-ti convine ? Du-te si ia-ti Mertzan atunci !"


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 1 Apr 2007, 16:17
Post #8


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




ssilviu, nu stiu la ce anume te asteptai din mariajul intre nesimtirea frantuzeasca si delasarea romaneasca. Suntem romani, trebuie sa fim impinsi de la spate ca sa muncim, ori nu francezii sunt cei mai indicati sa ne arate cum anume se munceste. Cata vreme rro si-a fixat niste target-uri acceptate de francezi si reusesc sa le atinga, restul-s vorbe. Nu are cum sa fie vorba in vreun fel de respect pentru client, fiindca rro e oricum mai jos cu preturile fata de concurenta si clientul vine singur din cauza pretului.
Piata noastra e oricum una relativ bolnava, dominata de "cangrena passat". Pe o piata de consum imatura ca a noastra nu poti cere mai mult.


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 1 Apr 2007, 17:25
Post #9


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




wow, silviule.. un post atat de lung ... si aaaataaaaat de inutil.. n-am mai vazut de foarte mult timp pe-aici


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bliss
post 1 Apr 2007, 18:34
Post #10


-


Group: Members
Posts: 937
Joined: 10 July 06




Nu atat de inutil. Doar sumarizeaza lucrurile deja spuse prin miile de topic-uri. Datorita lor, am renuntat si eu la achizitionarea garantiei extinse, desi dupa ce-am luat masina eram chitit sa o iau si pe aia. Voiam sa iau suporti de schiuri pentru Clio de la ei. Am dat un e-mail la 3 dealeri inclusiv SERUS de la care am luat masina, nici unul n-a catadicsit sa imi trimita un catalog. Le-o pasa RRo, nu le-o pasa, bani nu mai pupa. Sictir RRo! Intrebati-i pe colegii din Turcia, or sa va spuna ce inseamna.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 1 Apr 2007, 18:55
Post #11


CGB


Group: Members
Posts: 2.446
Joined: 4 May 05
From: behind




smile.gif
hai sa-i fac pe plac lu' Alex....deci...cei de la reno romania is neste imbecili.

la cate facilitati a avut si are renault din partea statului roman ar fi trebuit sa bata la poponet orice concurent.

cand am luat al doilea symbol, am vrut sa iau un clio bicorp campus (d-ala vechi, ca asta nou nu-mi place) dar in romania nu se mai aducea (desi in alte tari e inca in oferta). de ex in franta, germania poti lua binemerci un clio bicorp campus.
sau twingo? la noi de ce nu e? nu ca mi-as lua io (desi imi place foarte mult masinuta si acu ceva timp cochetam cu ideea unui twingo). dar sint destui care isi doresc o masina mica de oras. si reno...ciuciu. desi are toata gama de modele (de la masini de oras pana la limuzine)....la noi canci.
acu', nesintirea e prezenta in romania cam pe la toate marcile auto, dar reno ii intrece pe toti. repet, la ce facilitati i-a oferit statul roman n-au scuza ptr felul cum se poarta. se comporta de parca ar detine monopolul pe piata auto. comportamentul asta fata de client si calitatea masinilor (care nu e printre cele mai reusite, indiferent de ce-ar zice unii) pe mine unul m-au facut sa nu ma mai uit la reno si sa regret alegerea facuta. dar in primul rand comportamentul. fata de mine. nu vb in numele altora.
degeaba au raportul pret-dotari imbatabil. apropo, reno a facut vreo rechemare in service ptr un model oarecare de-al lor, in romania?

faza cu siteul iar e de kko. preturi vechi, fara reduceri, lipsa modele...etc.

comportamentul renault fata de clientul roman si cel neamt (de ex) ii clar diferit. si e simplu de explicat de ce. ptr ca ii doare-n fund de romanasi. respect ciuciu fata de noi.
de ex: stati la birou (sinteti medic sa zicem). si vin 2 indivizi la consult, unu la costum, aranjat, cu servieta, parfumat, elegant si unu de la tara, cu cojocel, mirosind a ceapa, cu pantofii mai uzati. este ca v-ati comporta diferit cu cei 2? p-ala aranjatu' l-ati lua cu "buna ziua, luati un loc, ce doriti, unde va doare...etc" si p-ala de la tara il luati cu "ia zi tataie care baiu'".
ptr renault, noi sintem aia de la tara wink.gif

This post has been edited by cristib: 1 Apr 2007, 18:58


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 1 Apr 2007, 19:15
Post #12


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Bun, dar totusi, nu au scris mare pe display-ul din masina "DU-TE IN ..." francezii, deci de ce te doare pe tine de cum ne vad ei pe noi ?

Ca sunt cateva facilitati la ei care la noi nu le-au adus, poate e putin enervant, gen PDG-ul bagat pe gat sau lipsa ESP-ului, dar la urma urmei, asta e...

Stiu ca tie ti-e frica de Renault ca s-ar putea sa se strice, si mie uneori cand sunt constipat imi e frica sa nu iasa cu tot cu sfincter afara, dar daca la sfarsit ma ridic si e totul ok, nu ma plang de stomacul meu. Intelegi unde bat ? Nu te mai plange pentru ce ti s-ar putea intampla, bucura-te cu ce ai si poate ai noroc sa-ti permiti o masina nemteasca sau japoneza.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Apr 2007, 19:24
Post #13


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(adip @ 1 Apr 2007, 17:17)
Cata vreme rro si-a fixat niste target-uri acceptate de francezi si reusesc sa le atinga, restul-s vorbe. Nu are cum sa fie vorba in vreun fel de respect pentru client, fiindca rro e oricum mai jos cu preturile fata de concurenta si clientul vine singur din cauza pretului.
*



Ma indoiesc ca nu exista implementate bonusuri pentru performanta intr-un asemenea grup. Cat despre preturi, degeaba sunt ele mici la dealer, daca pe site sunt mari. Cine isi cumpara masina nu are timp sa se duca la fiecare dealer in parte sa ia preturi si va intra pe site-uri. Automat client pierdut.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 1 Apr 2007, 19:26
Post #14


CGB


Group: Members
Posts: 2.446
Joined: 4 May 05
From: behind




cateva facilitati numai? poate modele intregi smile.gif
apropo de vaicareli (desi in postul de mai sus nu m-am vaitat de masina ci de atitudinea renault), in symboala noua (are doar 3000 km) scartaie ca dracu centurile+ditai greieroiu prin usa sau stalpul stang fata+turatia oscilanta la relanti+se mai aprinde becu service aiurea (cica la service: un contact defect).
are 5 luni masina si 3000 km. si merge al batran cu ea ca cu un ou.
se pare ca am io ghinion.
si ma doare cum ne vad altii, ptr ca se poarta cu noi ca atare. daca unora nu le pasa de sictiru' renault romania e treaba lor. sa deie Domnu sa n-aveti nevoie de serviceurile si serviciile lor, dupa ce-ati luat masina.
dar ma opresc aici ca iar sint acuzat ca ma vait aiurea.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 1 Apr 2007, 19:27
Post #15


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Te vaiti aiurea. Am aproape 96.000 km cu Symbolul din semnatura si nu am NICI UN GREIERAS. Si eu nu am mers 'ca cu-n ou' cu ea deloc.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Apr 2007, 19:34
Post #16


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Va vaitati amandoi aiurea. Existenta/inexistenta greierilor la un model nu garanteaza aceeasi situatia la restul masinilor. Reveniti on topic.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 1 Apr 2007, 19:36
Post #17


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Te ataci gratuit ssilviule, eu nu ma vaitam wink.gif

EDIT : Si sa revin on topic, on topic la ce ? On topic, topicul tau e inutil. Asta e adevarul. Nu zic ca n-ai dreptate, pentru ca ai, dar nu vad rostul.

This post has been edited by A l e x: 1 Apr 2007, 19:36


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 1 Apr 2007, 19:40
Post #18


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Vezi postul #6


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 1 Apr 2007, 19:48
Post #19


CGB


Group: Members
Posts: 2.446
Joined: 4 May 05
From: behind




nici io nu m-am vaitat. pana mi s-a pus in carca treaba asta. dar daca mama omida a vazut in stele c-o sa ma vait (inainte de-a scrie io ceva p-aci, vezi postul #5), am zis sa n-o dezamagesc.
Alex, unde-am scris io in primul meu post d-aci ca mi-e frica ca se strica masina blink.gif ? m-am luat doar de atitudinea astora de la reno, de faptul ca nu aduc unele modele, ca nu se poarta cum trebuie cu clientii, ca siteul e varza. cam ce-a zis si ssilviu.
am zis clar ca pe mine cel mai mult m-a deranjat comportamentul lor fata de mine, intr-un anumit moment. comportamentul n-are a face nimic cu faptul ca se strica sau nu masina mea.

si ca sa fiu ontopic si sa-i raspund la intrebare lu' ssilviu :"ssilviu, nu stiu la ce anume te asteptai din mariajul intre nesimtirea frantuzeasca si delasarea romaneasca", dupa cum bine a zis adip.

This post has been edited by cristib: 1 Apr 2007, 19:51


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 1 Apr 2007, 19:51
Post #20


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Ok.

Hai sa lasam topicul in pace.


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramm
post 1 Apr 2007, 21:18
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 13 July 06




"Renault Romania - Incompetenta sau ce?"
Nepasare as zice eu. De exemplu: cand ma gandeam eu acu' ceva timp sa-mi schimb clioiotul ma orientasem initial catre Megane Bicorp (stare care s-a intins pe o perioada de cam 3 saptamani), ulterior am vazut Toyota Avensis (din ce am citit pe net - OK), dar m-am oprit la Honda Civic pentru 'nspe motive: 1 desi dealerul Asko nu are un showroom de xxx metri patrati cu oameni la costume care se calca pe bataturi si prefera sa stea cu ochii'n hartii toata ziua in loc sa te bage in seama, are reprezentanti de vanzari care fac acest lucru din PLACERE.
2. Megane bicorp cu dotarile care sunt la modelul Executive de la Civic e la acelasi pret conform configuratorului de pe renault.ro (poate chiar la pret cu TVA e ceva mai mare)
3. Prefer sa fac un drive-test alaturi de un reprezentant al dealerului care ma convinge cu "calco mai tare ca merge, masina cere" sau "masina asta numai in regim de forja a mers si uite ce consum are..(9,5)", decat cu un 'intepat' la costum care imi arata un pliant si o tabla vopsita pentru ca oricum renouri sunt pe toate drumurile..
4. Design (parere strict subiectiva)
5. Preturi la piesele de schimb - contrar parerii generale preturile la honda sunt OK, fata de raportul calitate/ pret la reno
6. Revizia la honda se face la 20k nu la 10k (stim noi unde)
7. ...
Tocmai din motivele enumerate mai sus + multe altele RRO a mai pierdut un client ptr un Megane Bicorp in favoarea Honda Civic.
Sunt de parere ca acest topic nu o sa provoace nici o modificare in comportamentul afisat de RRO fata de client sau Renault fata de Romania/ romani, dar macar mi-am spus si eu parerea.


--------------------
Honda Civic 2007
Honda Del Sol Vti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 1 Apr 2007, 22:20
Post #22


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




nu s-a spus nimic nou....doar un post lung in care este atacat,cu argumente cunoscute,renault romania...sau mai bine zis politica acestei firme..
eu nu am probleme cu ei....mi-am luat o masina ,stiam de reducere,ca sunt un om informat,si cind am vrut sa iau ceva ,care cere multa atentie ,cum ar fi o masina....am batut toata piata auto vreo 4-5 luni pina am ales o masina....renault megane sedan,lux privilege...superincintat si acum!!
am dat peste un dealer destept,masina dorita de mine a ajuns intr-o saptamana,fiind deja pe transport...fara repros!
am avut o problema intr-un service,si am presat vocea clientului si ei au presat service-ul si s-a rezolvat...fara repros!
masina merge extraordinar...asa ca ma doare in basca cit si cum vinde renault romania,ce politici au,ce pierderi au ......
E treaba lor....
Ce treaba am eu cu renault romania....nici una....ma afecteaza pe mine ca ei vind prost sau nu ....in nici un caz!

This post has been edited by FireChief: 1 Apr 2007, 22:21


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri123
post 1 Apr 2007, 22:49
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.620
Joined: 16 April 05
From: Cluj-Napoca




Raspunsul ar fi DA. Insa topicul nu are nici o utilitate, decat aceea de a mai enerva odata pe multi posesori de Renault care isi aduc aminte de "competenta" RRO.

De ce nu trimite autorul continutul topicului la RRo? Vocea Clientului? Ceva ziare? Ma indoiesc si asa ca ar avea mare efect. Dar cine stie ... poate se trezeste cineva pe la RRo.


--------------------
Renault Laguna 2 2006 2.0T dopat cu 30 ponei
Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghetau dan
post 2 Apr 2007, 08:57
Post #24


D.O.C.T.O.R. cu 50%warn si ban


Group: Banned
Posts: 1.269
Joined: 9 March 06




Topicul are rolul lui...oamenii se mai descarca...politica RRo e...nu pot sa spun cum.Incompetenta?Indiferenta?Poate ambele...


--------------------
Subaru Legacy 3.0R 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 2 Apr 2007, 09:29
Post #25


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Eu am discutat cu ssssilviu si pe yms si i-am spus punctul meu de vedere:

Ghosn si echipa lui au stabilit un plan(obiectiv, tzel, etc...) pentru RNR. Atata timp cat se atinge obiectivul, prea mult nu ii intereseaza daca este depasit, pentru ca au lucruri mai importante de facut decat sa incerce (din Franta) sa creasca vanzarile si profitul in Ro. La Bucuresti, Mr. Ianculescu si echipa au un plan pe care trebuie sa-l atinga si pentru care sunt platiti, suficient de bine incat o crestere cu 10%(sa zicem) a profitului sa nu fie fezabila (prea multa munca, prea mic bonusul, etc...). Pana una-alta RNR functioneaza si e cam lider de piata in RO.

Recunosc ca m-am simtit oarecum frustrat ca am asteptat 2 ani pana s-a comercializat in RO masina pe care o doream, sau ca preturile la piese si accesorii sunt considerabil mai scumpe decat in Austria, insa eu imi vad de treburile mele si nu-mi place sa-si bage altul nasul in ele, deci sunt de acord ca fiecare sa isi duca politica pe care si-a propus-o.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 2 Apr 2007, 14:45
Post #26


Odihneste-te in pace, cj98czh!


Group: Members
Posts: 7.589
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




QUOTE(cristib @ 1 Apr 2007, 19:55)
de ex: stati la birou (sinteti medic sa zicem). si vin 2 indivizi la consult, unu la costum, aranjat, cu servieta, parfumat, elegant si unu de la tara, cu cojocel, mirosind a ceapa, cu pantofii mai uzati. este ca v-ati comporta diferit cu cei 2? p-ala aranjatu' l-ati lua cu "buna ziua, luati un loc, ce doriti, unde va doare...etc" si p-ala de la tara il luati cu "ia zi tataie care baiu'".
ptr renault, noi sintem aia de la tara wink.gif
*


S-ar putea ca ala la cojoc care miroase a branza de oaie sa-ti aduca mai mult profit decat ala la costum. Astia parfumatii vin si cer oferte de leasing, fac enspe mii de calcule pana ajung la o formula de rate cat mai buna.
Ciobanul al doilea nu stie ce-i ala leasing, nu vrea sa auda de banci unde "stau toti aia la costume si castiga o groaza de bani mazgalind niste foi", asa ca vine cu papornita si plateste cash masina.

A, si in Ro nu se vinde Twingo deoarece n-are cerere o masina la pret asemanator cu Symbol-ul, si deh, romanul vrea o masina cat mai mare, cum sa dea el bani multi pe o masina mai mica. Gandire dintr-asta am intalnit peste tot, chiar si aici pe forum, asa ca nu ma mai mira.

QUOTE(A l e x @ 1 Apr 2007, 20:27)
Te vaiti aiurea. Am aproape 96.000 km cu Symbolul din semnatura si nu am NICI UN GREIERAS. Si eu nu am mers 'ca cu-n ou' cu ea deloc.
*


Nu vrei sa facem un schimb de o luna de zile? Ieri am constatat ca, dupa ce de curand am eliminat greierasul din volan de la airbag, a aparut altul tot acolo, naiba stie cum. Asa ca, fix pix, nemaivorbind ca oricum nu-l bagam in seama din cauza a altor 20 de greierasi de prin masina.

Tot ce s-a zis in textul lui ssilviu de mai sus este adevarat, nu ne place, dar asta e, traim in RO, logistica e la pamant, si zicala "Mircea, fa-te ca muncesti!" a fost si este de actualitate si va mai ramane pana cand va disparea orice urma de mentalitate comunista de pe la noi.
La Honda probabil au alta gandire, la care le spune ca e mai important sa faci clientul sa cumpere decat sa te incadrezi in ratia de combustibil a masinilor de drive-test. Cand am fost la drive-test la Logan dci, dealerul s-a uitat cam sui la mine cand a vazut ca schimbam vitezele la peste 2500 de ture, restul o omorau la 2000.


--------------------
. . .
In memoria reputatului nostru membru, cj98czh, care ne-a servit cu atata daruire si a fost de treaba cu noi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 2 Apr 2007, 15:12
Post #27


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




da' tu de ce schimbai la 2500?
Eu am facut testdrive cu un RS si sub 6500 n-a vazut:D Pana am iesit pe autostrada n-a vazut T4;))


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 3 Apr 2007, 23:49
Post #28


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(ssilviu @ 1 Apr 2007, 13:06)
Traim intr-o epoca digitala iar site-ul www.renault.ro este la pamant. Niciunde nu scrie de promotiile valabile iar configuratorul merge ca dracu. Informatiile sunt mai mult lipsa. Eu unul stiu pe cineva care a intrat pe site sa se intereseze de Megane, a vazut pretul fara reducere, asemanator cu cel de la un Ford Focus si e destul de clar ce masina a ales, nu?
Mie-mi face de ceva vreme cu oqu' focus-ul 1.6tdci/110cp. Crede-ma, nu am gasit pe nici un site de-al dealerilor nostri (tiriac, bdt, colina, name_here) decat motorul vechi, de 90cp. Am gasit in schimb caracteristicile motorului pe la "aia cu apa calda".
Deci nu cred ca delasarea / nepasarea sunt specifice reno. Ele sunt specifice noua, tuturor romanilor, ne sta bine cu ele smile.gif Diferenta e ca in focus atmosfera e alta fata de reno, parca nu am sentimentul acela de fragilitate. Ideea e simpla: trebuie sa ai parte de masina buna "overall", altfel la noi te mananca intretinerea la orice marca.

Edit: de povesti de groaza din service-urile reno banuiesc ca sunteti satui, nu cred ca vreti sa le auziti pe-alea de la unul din cei 3 dealeri ford enumerati mai sus sad.gif

This post has been edited by adip: 4 Apr 2007, 00:02


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 4 Apr 2007, 07:38
Post #29


Odihneste-te in pace, cj98czh!


Group: Members
Posts: 7.589
Joined: 17 May 05
From: Tziganistan




@sandman: era dci, era in rodaj, mai sus nu avea rost sa schimb. Nu compara cu RS-ul.
Si eu pot sa merg cu a mea numai cu a 1-a sau a 2-a prin oras, nu-i bai. Da multora le e frica.


--------------------
. . .
In memoria reputatului nostru membru, cj98czh, care ne-a servit cu atata daruire si a fost de treaba cu noi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 4 Apr 2007, 08:05
Post #30


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Ai vrut sa vezi cat de economica e masina? ce ai testat la ea?


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st June 2024 - 01:33
Dacia