Renault Romania - Incompetenta sau ce?
![]() ![]() ![]() |
Renault Romania - Incompetenta sau ce?
cmandrei |
![]()
Post
#31
|
||
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
||
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|||
camazga |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 27 February 07 ![]() |
felicitari ssilviu pentru topicul deschis, macar de ar citi si domnii de la rro sau delerii ce se mai scrie pe forum.
eu sint din brasov - si m-au pierdut de client datorita atitudinii dealerului. cei din spate de la service sint top class, amabili si competenti, insa cei din fata - de la vinzari - dau cu mucii in fasole. ![]() manifesta un dispret total si o greata maxima in momentul cind mergi cu orice altceva decit sa cumperi o masina - exemplu: i-a venit rindul lagunei mele (cumparata tot de la ei) sa fie vinduta, ma gindeam sa iau 2.0T sau 2.2 diesel. in afara de faptul ca am nimerit la un putulica imberb care nu stia ce vorbeste, am oferit laguna mea cu 66000 km spre buy-back. ok, putulica era depasit de problema si vine DIRECTORUL DE VINZARI cu o greata in el de parca trebuia sa curete c...t. i-am expus problema, desigur, s-ar putea rezolva, blablabla, va sun eu joi dupa ce avem discutiile in firma. daca nu as fi avut nevoie sa vad daca pot sa ia in buyback laguna mea, nici nu stateam la discutii cu stimatul DIRECTOR. credeti ca am primit vreun telefon?????? NU!!! au trecut 4 saptamini de atunci. deci? am cumparat alta masina. NU RENAULT. inca o data - imi scot palaria in fata celor de la service din brasov. ![]() vinzarile - lamentabil. ![]() si uite asa nu scapam nici o ocazie sa ne dam cu tifla ca sintem romani. |
--------------------
CHRYSLER
300C 3,0 CRD
2007 FULL 218 HP 510 NM EX LAGUNA II 1,8i EXPRESSION
|
|
dadu |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 495 Joined: 10 June 05 ![]() |
pacat ca vanzarile merg de la sine altfel nu ar mai avea ei acele salarii imense si nici acele functii de DIRECTORI.
|
-------------------- Megane2.1 Sedan
1.5 dci 100cp, Lux Privilege Peugot 207 1.6 hdi 90cp, Sport |
|
adip |
![]()
Post
#34
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Ref. la http://www.reno.ro/index.php?showtopic=671...ndpost&p=870118
QUOTE(ssilviu @ 9 Apr 2007, 14:42) Argumenteaza... Ma refer la faptul ca renault romania au, atat in bucuresti cat si in tara, cea mai dezvoltata retea de desfacere si service. Dupa asocierea cu dacia, cei de la renault au beneficiat de o retea de dealeri care aveau deja spatiile disponibile, care avea deja personal, in care au putut sa faca amenajarile necesare cu costuri mici. Din fosta retea de dealeri dacia, numai cine nu a vrut nu s-a facut dealer renault, ori asta e un mare avantaj al rro. Ceilalti de pe piata trebuie sa o ia de la zero cu investitiile, pe cand beneficiind de asociere cu cei care au deja spatii si angajati, iti e mult mai usor. Cand ai cea mai dezvoltata retea de dealeri & service, cu mult peste concurenta, iti permiti sa iti mai bagi picioarele, fiindca vrei nu vrei, lumea tot la tine vine.Eu inclin sa cred ca daca renault romania nu avea asocierea cu dacia si preturile asa jos, aveau maari probleme la vanzari. |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
j.d |
![]()
Post
#35
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Consider acest topic a fi unul foarte util pentru ca reflecta realitati fata de care multi dintre noi suntem indiferenti insa care ne afecteaza pe toti la un moment dat. Cu toate acestea multi dintre noi nu facem absolut nimic sa schimbam acesta situatie...macar Silviu a incercat ceva...poate ca nu va duce nicaieri, insa eu personal, felicit iniativa lui.
![]() Silviu, eu unul as trimite mesajul tau si la Renault Romania... ![]() |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#36
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
adip, iti recomand sa iei un manual de economie si sa vezi acolo ce inseamna termenul de monopol. Pentru ca folosind acelasi rationament ca al tau as putea sa spun si de Vw de exemplu ca se foloseste de mitul "masinii germane" Si lumea oricum vine la ei. Partial adevarat. Dar asta nu inseamna monopol.
This post has been edited by ssilviu: 9 Apr 2007, 20:14 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
sandman_ |
![]()
Post
#37
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
adip: fiecare are dreptul sa creada ceva, insa sunt o groaza de alti producatori de autoturisme care ar fi putut face "fuziunea" cu Dacia si n-au facut-o? E vina RNR ca n-au facut-o? (te rog nu incepe cu scuze de genul "ei n-au vrut sa dea spaga")
In alta ordine de idei, oricine ar putea sa vanda la preturile Renault, insa n-o fac. (Te rog nu argumenta cu calitatea, ca rasufla...) |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
FireChief |
![]()
Post
#38
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
MONOPÓL, monopoluri, s.n. 1. Drept exclusiv al cuiva, de obicei al statului, de a dispune de ceva, de a efectua ceva; dominație într-un domeniu, într-una sau mai multe ramuri economice. ♦ (Pop.) Rachiu fabricat de o întreprindere care deține un monopol (1). 2. Privilegiu exclusiv, de drept și de fapt, pe care îl posedă un individ, o întreprindere sau un organism public de a fabrica, de a vinde sau de a exploata anumite bunuri sau servicii. ♦ Întreprindere mare sau uniune de întreprinderi care concentrează în mâna lor producția și desfacerea unor produse importante, cu scopul stabilirii unor prețuri mari și al obținerii unor profituri ridicate. 3. Fig. Drept exclusiv pe care și-l arogă cineva. – Din germ. Monopol, fr. monopole.
Sursa: DEX '98 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
adip |
![]()
Post
#39
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
ssilviu, tu ai facut referire la un beneficiu de imagine. Eu m-am legat strict de situatia d.p.v. material a rro, care e o situatie "de facto". Ai facut o asociere de tip sofistic. Ce elemente ai sa iti sustii afirmatia? Vino cu cifre.
Cat priveste limbajul ofensiv, agresiv cu care deja m-ai obisnuit, multumesc de recomandari, sunt primite. Eu voi lua un manual de economie iar tu o fituica de 3-4 pagini din care sa deprinzi folosirea tonului moderat in discutie si respectul fata de interlocutor, in esenta un rezumat al celor ce se invata acasa, in 7 ani. Oare chiar merita sa risipesti atata amar de energie impotriva celor necredinciosilor care indraznesc sa se ia de renault, indiferent daca au sau nu argumente? Toate cele bune |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
ssilviu |
![]()
Post
#40
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(FireChief @ 9 Apr 2007, 21:29) dominație într-un domeniu, într-una sau mai multe ramuri economice. Aici as adauga ca aceasta dominatie trebuie sa-i ofere producatorului pe care o detine posibilitatea de a controla piata prin manevrele sale in scopul de a obtine un profit cat mai mare. Care nu prea cred ca se obtine cu niste preturi de vanzare mici. In Europa de Vest diferenta dintre un Megane si un Golf cu dotari similare este de 1000 de euro. In Romania este de 5000 de euro. Asta pentru ca singura solutie viabila la mitul masinii nemtesti este un pret de vanzare foarte mic. Asadar, Renault vinde in Romania la preturi foarte mici doar pentru a vinde ceva. Daca diferenta de pret ar fi ca in Vest Renault nu ar mai vinde nimic. Din cauza pietei handicapate inca de la noi, dominata de mituri si stereotipuri. Dar mie imi convine. Am luat masina cu discount real de 4000-5000 de euro ![]() This post has been edited by ssilviu: 9 Apr 2007, 20:40 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
FireChief |
![]()
Post
#41
|
![]() Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit Group: Members Posts: 683 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
adip,,,,postul asta e deschis de ssilviu...daca avea o problema cu anti-renaultistii(ce cuvint am inventat
![]() despre restul mesajului...nu ma bag ![]() This post has been edited by FireChief: 9 Apr 2007, 20:42 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
|
|
adip |
![]()
Post
#42
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
QUOTE(sandman_ @ 9 Apr 2007, 21:29) sunt o groaza de alti producatori de autoturisme care ar fi putut face "fuziunea" cu Dacia si n-au facut-o? E vina RNR ca n-au facut-o? Oricine ar fi venit in locul renault ar fi fost in aceeasi situatie: ar fi beneficiat de niste bunuri mobile si imobile care ii puneau in aceeasi situatie avantajoasa pe piata. Asta e ideea de baza. Ar fi facut altii mai mult decat renault romania cu ele? Greu de zis, probabil ca nu.Ca discutia asta sa aiba sens ar fi bine ca cei care participam sa aducem sugestii despre ce am vrea de la renault romania. Sa incep eu: - seriozitate in service-uri. rro sa poata face presiuni la dealeri si service-uri in cazul in care cei din service nu-si fac treaba, sau si-o fac de mantuiala - renault franta sa recunoasca defectele de fabricatie si sa actioneze in consecinta. Vezi problemele de la Megane II.1 si cele de la 1.5 dci cu pilitura (astea din urma inca discutabile) - modele noi pe piata. 1.5dci/105cp si 1.9dci/130cp. Daca ar fi baieti destepti ar lua o bucata buna din cascavalul skoda/vw la diesel-uri |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
ssilviu |
![]()
Post
#43
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(adip @ 9 Apr 2007, 21:54) ar fi beneficiat de niste bunuri mobile si imobile care ii puneau in aceeasi situatie avantajoasa pe piata. Da, ceea ce mi-ai zis si in primul post nu demonstreaza decat un avantaj competional ce ii ofera o pozitie dominanta. Dar asta e realizat de ei si oricine ar fi putut face acelasi lucru. Asta nu e monopol. Si Nokia are o pozitie dominanta pe piata telefoanelor in aceeasi masura cum Renault o are pe piata romaneasca. Dar nu cred ca ai auzit pe cineva sa zica de finlandezi ca detin monopolul. Acesta exista doar atunci cand este permisa o singura firma sa ocupe un anumit domeniu, iar intrarea alteia sa fie interzisa. Uite de exemplu cum era inainte de 89 CEC-ul. Sau cum a fost si dupa 89 cu Romtelecom. Si astazi mai exista monopol, in cadrul retelelor de distributie a gazelor sau a curentului electric. In ceea ce priveste recunoasterea defectelor de fabricatie, m-am gandit si eu la asta si am ajuns la concluzia ca nu era profitabil pentru Renault. Ei au considerat ca banii pierduti prin numarul de clienti nemultumiti au fost mai putini decat cei cheltuiti cu eventualele reparatii. De ce? Pentru ca flansele si fuliile defecte odata reparate reapareau. Si in modul acesta Renault ar fi inlocuit la nesfarsit aceste piese. Iar intr-un mod foarte curios, problemele astea nu prea am auzit sa fi aparut in Vest. Poate Renault Romania ne explica si noua de ce doar masinile vandute in Romania au avut aceste piese proaste. Plus de asta, de obice rechemarile in service se fac pentru probleme ce pun in pericol siguranta condusului. Iar astfel de lucruri nu prea s-au intalnit la Megane. This post has been edited by ssilviu: 9 Apr 2007, 21:19 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
CGB |
![]()
Post
#44
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
am si io o intrebare mica. Renault Romania a facut vreo rechemare in service pentru un model comercializat la noi? sa zica de ex: modelele clio symbol 1.5dci fabricate intre 2002 si 2003 sa se prezinte la service ca sa se verifice...sa zicem...daca pompa produce pilitura. a fost un exemplu.
s-a intamplat vreodata asa ceva la renault romania? indiferent de motivul rechemarii. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Eu as zice altceva, desi, dupa cum zicea cineva si in celalalt topic, nu cred sa aiba sanse de raspuns. Deci, ziceam sa se trimita o scrisoare in franceza la RFR in care sa se explice (ATENTIE, nu cerem socoteala, cerem numai explicatii) de ce pe piata din RO nu s-a introdus de la inceput ESP, maini libere sau altceva ce mai au ei. Eu as fi curios sa aud numai si raspunsuri la aceste intrebari. Macar sa stim si noi. (eventual putem face si o comparatie cu Bulgaria, unde exista noile motoare etc....)
PS. Legat de rechemari, tin minte ca acum 1 an si ceva parca a fost rechemat tata in service (Laguna 2, phase 1, 2.2 dci) cu nus'ce operatie speciala. S-a inlocuit ceva si zicea ca a plecat de la service cu un zgomot mare... pusesera ceva invers in procesul de montare-demontare. Deci.... This post has been edited by SwatKat: 10 Apr 2007, 09:16 |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
padre |
![]()
Post
#46
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Si eu am primit chemare in service pentru verificare, la cateva luni de la achizitia masinii. Au schimbat nu stiu ce suruburi la amortizoarele fata, cu unele mai lungi.
![]() Ideea cu scrisoarea in franceza adresata Renault Franta este interesanta (cred ca si in engleza e ok). Putem spune ca ne simtim discriminati si prejudiciati de faptul ca nu avem posibilitatea de monta ESP, ca nu le pasa de siguranta si viata noastra, etc.... Orice companie de nivel asemanator ar trebui sa fie sensibila la asemenea chestiuni... egalitatea sanselor (de a alege anumite optionale), grija fata de siguranta, viata, etc. cu ata mai mult cu cat suntem membri UE. This post has been edited by padre: 10 Apr 2007, 10:00 |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
Madriann |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
DA, sunt incompetenti. Si DA, sunt nesimtiti. Isi vor reveni abia cand le vor scade vanzarile...DRASTIC.
Mi-am luat inca o masina...NU Renault. Un prieten vroia un Megane Sedan....l-am "sfatuit" sa se reorienteze (si asa a si facut ![]() Si ori de cate ori voi avea ocazia si posibilitatea....voi pleda anti - Renault Romania. Luna asta unul s-a razgandit....luna viitoare poate altul...si sper sa faca asa cat mai multi dintre actualii posesori de Renault. Pana cand "directorii" de vanzari vor sta birou, rontaind cate o unghie si vor privi cu "jind" pe geam la clientii ce bat la poarta VW, Audi, Peugeot, Honda, etc. Pana cand Renault France se va sesiza si ii va intreba " Ce naiba ati facut cu piata romaneasca?". This post has been edited by Madriann: 10 Apr 2007, 10:07 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
j.d |
![]()
Post
#48
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Mi-ar fi placut sa fi vazut reclama asta si la noi, dar...
|
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
@padre
Eu ziceam ceva mai "usor", adica sa nu bagam prejudicierea. Eu sunt curios de altceva: daca scoaterea acestor optiuni se datoreaza RFR sau RRO, si atunci e mai naspa, in sensul ca ne "prejudiciem" noi pe noi. In plus, daca RRO a decis sa nu faca disponibile aceste optiuni, poate se va sesiza cineva de la RFR sa ii urecheze nitel pe astia de la noi, DACA demonstram ca uite dom'le, noi romanii vroiam si ESP, si maini libere si eram dispusi sa platim mai mult. Ideea mea e sa atragem atentia, nu sa cerem socoteala. Poate reusim ceva. |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
padre |
![]()
Post
#50
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai le cerem explicatii intrebandu-i de ce nu pretuiesc viata si sanatatea noastra precum cele ale celorlalti europeni. Eu unul vad asta ca pe un prejudiciu. Nu le cerem socoteala, dar si cererea de explicatii trebuie sa fie justificata.
Eu unul ma gandesc zilele astea sa-mi schimb masina... deocamdata trebuie sa ma hotarasc asupra unui buget, dar existenta ESP este un IMPORTANT criteriu in alegerea mea. Este posibil sa nu mai iau Megane tocmai din cauza asta. Megane Sedan nu intra in optiunile mele. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Da, din punctul asta de vedere. Ca oricum retroactiv nu se poate face nimic...
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#52
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
eu cred ca treaba cu ESP se datoreaza RFR, nu RRO. La fel ca si anul de introducere a M2CC pe piata din RO, la fel, datorita RFR...
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
BogdanX |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 14 September 06 From: Deva ![]() |
Mai usor cu "nu baga ESP deci nu le pasa de viata noastra"
De ce nu este optional ESP-ul pt piata noastra, cine stie, cu siguranta exista un motiv, si nu neaparat legat de PDG. Cine poate sa stie? Voi chiar nu ati auzit niciodata expresia "Ba nu-ti lua reno, ia-ti orice altceva chiar daca nu-i mai dotat". "Altceva-ul" ala sigur are ESP... In ziua de azi nu stiu cati romani stiu ce e aia ESP si cum iti poate salva viata. Procentul celor care ar da 600 de euro pe asa ceva, atuci cand vin sa ia un reno, cred ca este foarte mic. Am vazut ca sunt si pe forum care au zis ca e util dar nu ar da banii pe asa ceva. Stiu cat de informati sunt clientii din zona asta, mai vorbesc cu baietii de la vanzari cand ajung pe la service. Nu stiu cum sunt oamenii cu care discutati voi de masini dar eu mai intalnesc oameni care au impresia ca tabla te salveaza in cazul unui accident, si ca de ce la reno nu e mai groasa, la mercedes sigur e tabla groasa! ![]() Sunt masini pe care romanul le cumpara la acelasi pret cu un reno dar care nu ofera aceeasi protectie. Sunt si masini mai scumpe care cel putin la impact frontal sunt sub reno. Nici eu nu inteleg unele lucruri pe care le face reno, dar asta este, nu am eu destule informatii sa-i pun chiar la zid ca nu ofera ESP, ca sunt unele modele pe care nu le aduc, etc... |
--------------------
Renault
Laguna II.2 2.0T
2006
|
|
Madriann |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
Aseara, pe Discovery, a fost o demonstratie, Clarkson parca era. Au testat CU si FARA ABS, ESP, controlul tractiunii. Recunosc faptul ca, pana sa vad demonstratia, ma numaram printre acei 98 % care nu stiau cum functioneaza.
E de necrezut ce poate sa faca....probabil, in 3 - 4 ani va deveni obligatoriu pentru toti producatorii. |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
BogdanX |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 14 September 06 From: Deva ![]() |
Eu am vazut pe viu cum functioneaza.
Drum virajat, noaptea. Drum bun, dar necirculat la ora aia, afara din localitate. Curba la dreapta, cam la 90 de grade, intrat in curba cu viteza destula, bruscat volanul dreapta si accelerat(cred, nu mai tin exact minte). Am simtit fundul cum se duce si apoi in fractiunea urmatoare cum a revenit la normal ca sa zic asa, martorul de ESP era aprins. Nu stiu daca descriu prea bine, dar eu am incercat sa vad cum merge. Fara ESP n-am incercat si nici nu o sa incerc ![]() |
--------------------
Renault
Laguna II.2 2.0T
2006
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#56
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Sa revenim la subiectul topicului. La sugestia celor ce au postat aici, am dat un mail la Renault Romania cu adresa acestui topic. Si am primit si raspuns:
QUOTE Stimate domnule Bla Bla, Va confirmam primirea mesajului adresat companiei noastre si va multumim pentru increderea acordata. Referitor la aspectele prezentate de dumneavoastra ne face placere sa va informam ca existenta acestui forum reprezinta pentru companie o bogata sursa de informatii care ne permite accesul la parerile clientilor nostri fata de produsele si serviciile pe care le oferim. Acest lucru ne ajuta sa imbunatatim permanent calitatea serviciilor oferite clientilor, in scopul de a reusi sa crestem satisfactia acestora. Profitam de aceasta ocazie sa va incredintam ca vom analiza de fiecare data cu maxima seriozitate toate sesizarile si sugestiile clientilor nostri si avem totodata convingerea că vom reusi sa indeplinim toate exigențele dumneavoastra. Stimate domnule Bla, ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra pentru orice solicitari si sugestii si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu deosebita stima, Georgeta OPREA Vocea Clientului Renault Tel: 021 203 88 58 Fax: 021 203 88 80 e-mail: voceaclientului.renault@renault.com Mai pe scurt, texte de PR ![]() This post has been edited by ssilviu: 11 Apr 2007, 22:05 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
j.d |
![]()
Post
#57
|
![]() ...internationally known Group: Members Posts: 2.002 Joined: 11 April 06 From: Bucuresti ![]() |
E totusi un pas mare ca ai primit un raspuns... Corect, text specific PR (probabil chiar dupa un template), insa mai bine decat deloc...
![]() Cred ca totusi ai reusit ceva cu topicul acesta...ai atras atentia. ![]() This post has been edited by j.d: 11 Apr 2007, 22:57 |
--------------------
powered
by
TFSI Ex-owner 2007 Megane Sedan...un pic mai altfel
|
|
Madriann |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
E doar un inceput....si e acceptabil, pentru un inceput. Felicitari ssilviu pentru initiativa.O idee buna ar fi, desigur, citarea unor posturi intr-o emisiune de profil sau intr-un reportaj...cred ca am si vazut ceva asemanator.
In orice caz, trebuie insistat pe tema asta....altfel, cainii latra, caravana trece.... |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
CGB |
![]()
Post
#59
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
vrajeli a la RR. n-o sa faca nimic. cate raspunsuri d-alea am primit io cand am fost in certuri cu ei.....ma asigurau ca totu' se rezolva, ca fac ca dreg...vrajeli.
si de fiecare data imi multumeau pentru increderea acordata si ma asigurau de intreaga lor consideratie. fii-mi-ar scarba de ei. sa fac ceva in consideratia lor... |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
A l e x |
![]()
Post
#60
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
ssilviu : Nu stiam ca te cheama Bla Bla... Esti arab ?
Dar lasand gluma, eu sa fiu la Renault (sau orice alta firma auto), nu as lua in serios forumurile, la fel cum nu le iau in serios prea mult nici ca posesor si/sau viitor cumparator, pentru ca foarte multi delireaza pe internet (exemplu userul de mai sus) si daca ar fi sa ne luam dupa ce scriu unii, n-am ajunge decat la 2-3 marci scumpe. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 08:43 |