Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 29 30 31 32 33 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Baterie noua /acumulator nou, inlocuire

djcristi
post 15 Jan 2015, 22:16
Post #901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




*dopuri , sa vezi si sa nu crezi , poze , este evident din poza 3 (tensiune la pornire) cat de ok este bateria... motorul porneste instant iar 9s este timpul pana incepe sa incarce alternatorul (regulatorul avand soft-start , la meg2 e undeva la 5s).

This post has been edited by djcristi: 16 Jan 2015, 00:12


Attached thumbnail(s)
bat1.jpg ( Size: 563.65k ) Number of downloads: 599
bat2.jpg ( Size: 293.93k ) Number of downloads: 603
bat3.jpg ( Size: 481.22k ) Number of downloads: 592


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 15 Jan 2015, 23:47
Post #902


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Grozava baterie, daca tot ai posibilitatea poti sa verifici nivelul electrolitului si eventual sa completezi cu apa. Poate stabileste vreun record smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 16 Jan 2015, 00:10
Post #903


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




s-ar putea totusi ca noua sa fi avut mai mult de cat e scris pe ea , gen o marja de inca 50A , pt ca mi se par cam putini 480A la 62Ah...


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 16 Jan 2015, 00:14
Post #904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Da e buna tensiunea la pornire dar vezi ca e o mica problema acolo, tu ai 12.36 V dar iti arata 100%. De fapt ce inseamna soc si soh? Din cate vad soh 100% se refera la tensiune si soc la amperaj, care este de 61% la cei 480. Nu stiu cat de buna este ustensila aia dar e practica pentru amatori. Pozele sunt de acum sau din vara?


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 16 Jan 2015, 00:17
Post #905


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




SOH este state of health si SOC state of charge. Masina ma gandesc ca a fost testata dupa n porniri pe drumuri scurte, nu s-a oprit dupa un rulaj de concediu direct "la aparat".

De altfel testerul spune "recharge" pentru ca SOC este sub 75% (sau cam asa ceva). La bateriile cu Pb-acid functionarea in conditii optime se face cu bateria cat mai incarcata, sa se impiedice sulfatarea si implicit reducerea capacitatii.

This post has been edited by andri1940: 16 Jan 2015, 00:20


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 16 Jan 2015, 01:38
Post #906


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




@alex : testul a fost facut pe 25-octombrie-2014 , iar "ustensila" este precisa, nu e tensiometru de 10ron;).

@andri : stiu ca era putin cam descarcata , facusem diag pe ea vreo ora.
Masina a fost cumparata in oct-2012 din Germania (avea doar 110mii km pt ca era masina unei femei si nu prea a mers cu ea) si in RO a mers de atunci zilnic doar pe distante scurte (5km - dus,intors de la munca).

Ca idee generala de masurat cu analizor: din ce am observat din multe teste pe diverse baterii, curentul il indica bine daca este peste 12V tensiunea (adica nu foarte descarcata) si daca este oprita masina de cel putin 15min (pt ca imediat dupa oprire , fiind proaspat incarcata indica mai putini amperi).

This post has been edited by djcristi: 16 Jan 2015, 01:44


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stiuca
post 16 Jan 2015, 08:11
Post #907


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 19 April 10




Eu am pe ea un Tudor de 47 de 10 anii ,si anul asta pe frigurile care au fost am pornit ,un pic m-ai greu ca vara dar am pornit ,.Este adevarat ca am incercat sa pornesc in jurul amiezii,cind afarta sa m-ai incalzit putin .Dar cu circa o luna ,doua am fost la doctor cu intrebarea cit m-ai are de trait ca este totusii de 10 anii.Mi-a fost testata si mi-a spus ca daca trec iarna asta ,este ok ,si sa ma duc ca imi pune o Varta Silver ,de o sal pomenesc .Este adevarat ca un pic m-ai mare ,ceva de 54 am,si ajunge in jurul la 380 ,cu totul ,cu montaj,verificare,instalatie .Eu am un Clio benzinar .Va salut pe totii pe 2015 .


--------------------
Renault Simbol model Simbol 2005
Cumparati o masina pentru destinatia dorita,nu exista masina UNIVERSALA .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 16 Jan 2015, 09:21
Post #908


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Recomandarea mea e sa tineti bateria in casa daca nu o folositi frecvent pe gerurile astea... O baterie care dupa incarcare ramane mult timp (1 - 2 luni - la caldurica, nu afara in frig) la tensiunea de 12,6-12,8V este o baterie sanatoasa.
Cea mai smechera baterie a mea a fost tot un Magneti Marelli - vreo 8 ani a tinut. Nu am avut grija de ea deloc. Daca bateria se descarca si nu mai porneste in perioada calda a anului (exploatata normal), nu mai trag de ea. O inlocuiesc direct.

This post has been edited by luck33ro: 16 Jan 2015, 09:22


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 16 Jan 2015, 15:23
Post #909


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




cu cat e tinuta mai mult incarcata la temp mai normala , cu atat mai bine.

totusi eu am pe Logan o Varta Black care a stat vreo 3 luni descarcata, mai avea vreo 10V, si am pus-o pe redresor, adusa in stare normala, acum o tin in casa de cateva luni (ca nu am mai folosit Logan-ul) si am si testat-o , mai are 580A din 640A , destul de bine avand in vedere ca are vreo 3 ani.

This post has been edited by djcristi: 16 Jan 2015, 15:23


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tulin
post 17 Jan 2015, 21:45
Post #910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 9 October 12
From: vrancea




de acumulator macht stiti ceva


--------------------
renault symbol 2008 1.5 dci
1,5 dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 17 Jan 2015, 21:48
Post #911


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Au reclame blasfemiatoare...cam atat.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lotus
post 19 Jan 2015, 09:51
Post #912


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 20 May 08




Am o baterie din fabrica Mutlu. Masina din 2008. Deci se afla in a saptea iarna. Problema e ca de o saptamana la pornire aproape se stinge radio si lumina interioara cand rotesc de cheie prima data.
Se pare ca e pe duca din cauza curectului de pornire. Cu toate astea porneste foarte usor.
Se cere o schimbare rapida? Cand au fost gerurile mari a pornit fara probleme.


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 19 Jan 2015, 10:03
Post #913


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




se cere o schimbare...dupa buget smile.gif
e cam batranica, dar a tinut bine, a mea dupa vreo 3 ani a cedat smile.gif)

daca scapam de geruri si mai da soarele, poti sa incerci sa o mai tii, dar sa te astepti sa te lase, sa tii una noua in portbagaj... smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 19 Jan 2015, 10:38
Post #914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Ia si un demaror de rezerva daca tot te apuci de strans piese in porcbagaj!


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 19 Jan 2015, 11:56
Post #915


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(djcristi @ 15 Jan 2015, 23:16)
*dopuri , sa vezi si sa nu crezi , poze , este evident din poza 3 (tensiune la pornire) cat de ok este bateria... motorul porneste instant iar 9s este timpul pana incepe sa incarce alternatorul (regulatorul avand soft-start , la meg2 e undeva la 5s).
*

in alea 9 secunde..tinand cont de faptul ca alternatorul nu incarca, masina se comporta normal sau exista mici trepidatii ale motorului + mers neregulat?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 19 Jan 2015, 18:41
Post #916


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




QUOTE(tulin @ 17 Jan 2015, 21:45)
de acumulator macht stiti ceva

Suna prea nemteste ca sa fie nemteasca.


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 19 Jan 2015, 23:43
Post #917


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(ali3n_cop @ 19 Jan 2015, 11:56)
in alea 9 secunde..tinand cont de faptul ca alternatorul nu incarca, masina se comporta normal sau exista mici trepidatii ale motorului + mers neregulat?
*



merge lafel , ca si megane-ul, nu se simte fizic cand intra alternatorul.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luck33ro
post 20 Jan 2015, 10:27
Post #918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.720
Joined: 8 March 06




Da mah, da ce-o fi in sufletul ei... sleep.gif


--------------------
*** ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 20 Jan 2015, 18:02
Post #919


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Iti spun eu ce e in sufletul ei...electrolit.

This post has been edited by alexgeogabriel: 20 Jan 2015, 18:03


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zerillos
post 21 Jan 2015, 22:43
Post #920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 24 September 05




Eu am Clio 1.4 benzina .. Am o Caranda Durabila eticheta rosie de 3 ani, schimbata la reprezentanta Caranda dupa ce au masurat tensiunea pe masina, altfel nu dau garantia de 2 ani. Iarna asta pe ger -5 spre -10, pornea greu la a 3-a cheie cu accelerare repetata sa o ia. Cred ca trebuie sa o schimb si eu ca nu-mi mai merge inchiderea centralizata si parca imi amintesc ca si data trecuta cand am schimbat-o (acum 3 ani) tot asa facea. Figuri cu centralizata si alarma de nu mai puteam sa o opresc cand se supara, Nici eu nu stiu daca sa o schimb si cu ce firma, ca deocamdata porneste la prima cheie la temperaturi pozitive, doar inchiderea centralizata nu mai merge, decat dupa min. 15 min de rulaj. Am un multimetru si o sa masor tensiunea bateriei. As fi vrut sa masor si cand actionez centralizarea, dar nu stiu cat fura din baterie, sa nu ard ceva la multimetru smile.gif

This post has been edited by zerillos: 21 Jan 2015, 22:47


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 22 Jan 2015, 02:17
Post #921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




nu ai ce sa arzi si oricum e irelevanta masuratoarea, ar fi mai bine sa verifici cu un ampermetru specializat curentul consumat cand e inchisa , poate consuma aiurea modulul de alarma. Ar fi bine totusi s-o pui si pe redresor , poate e descarcata.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djadi2007
post 27 Jan 2015, 14:02
Post #922


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 3 July 11




Eu propun Varta, e foarte buna.


--------------------
renault megane 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 27 Jan 2015, 21:28
Post #923


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Si de ce o lauzi atat, stii ca nu mai sunt la fel de bune ca cele din trecut si ca nu se mai produc acolo unde cred unii?

This post has been edited by alexgeogabriel: 27 Jan 2015, 21:28


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 27 Jan 2015, 21:42
Post #924


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




tocmai ce am vorbit azi cu cineva care are un service auto si mi-a spus ca stie experiente neplacute cu varta smile.gif (noroc de garantia de 2 ani...)

de-aia cred ca o sa renunt si eu la ideea de a baga bani frumosi intr-o baterie (desi am un bosch de 6+ ani) si o sa incerc un macht cand pica asta (ceea ce cred ca o sa fie destul de curand)... asta daca nu imi da cineva vesti proaste despre macht smile.gif)


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 27 Jan 2015, 22:39
Post #925


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Varta, VARZAA!!!

Dupa 2 ani de zile la vreo 2 luni a picat si bateria ce o aveam pe cealalta masina... Pur si simplu a cedat brusc :|

Era o varta blue de vreo 62ah

AM luat baterie romaneasca (rombat premier) si sper sa tina ....

This post has been edited by BannedHost: 27 Jan 2015, 22:39


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 28 Jan 2015, 10:22
Post #926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




BannedHost bateria originala a masinii mai duce?A mea face 5 ani pe 1 aprilie,sper sa mai tina.Mutlu 47 Ah.


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 28 Jan 2015, 15:45
Post #927


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Confirm..varta e un varzaune maxim...
Varta silver 105ah la 2 ani si 2-3 luni pa..muci...
Recent, varta 95ah AGM....2 ani si 3 luni...muci...

Nu mai sunt ce a fost....


--------------------
O masina oarecare - . .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3i84
post 28 Jan 2015, 17:08
Post #928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.086
Joined: 22 March 09
From: Bucuresti




Eu am Caranda (asta este a 3-a iarna) si porneste la prima cheie.
Daca ma tine si iarna 2015-2016 ma declar supermultumit (pret achizitie = 160 lei). sofer1.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 1.4 16V expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 29 Jan 2015, 08:42
Post #929


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




@barcelona, îți răspund eu, Mutlu originală ține, mașina am luat-o din reprezentanță în martie 2007; e drept că anul acesta după a doua zi de ger am dus bateria în casă, dar după remontare pe mașină , aceasta pornește de la prima cheie fără emoții. Regimul de exploatare a mașinii circa 70% extraurban.

This post has been edited by Ayden_CJ: 29 Jan 2015, 08:43


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kretzu77
post 29 Jan 2015, 17:22
Post #930


n00b


Group: Members
Posts: 310
Joined: 14 August 06




Si la mine da Varta semne de oboseala la a 3-a iarna.
Dar spre deosebire de cea de dinainte, am schimbat regimul de mers:
- plecat dimineata - 10 min pana la serv
- plecat de la serv dupa amiaza - 10 min pana la piata/cumparaturi/what ever
- plecat de la cumparaturi spre casa - 10 min
- iesit iarna cu ea la plimbare mai rar (prefer sa imprumut un Land Cuiser de la un prieten pentru plecari la munte/la bunica cu provizii/etc)

Pai normal ca dupa o iarna de astfel de regim se cam duce dreac pe sfert. sad.gif

Inainte faceam 15km de trafic prin Bucuresti de acasa la Serv. Avea tot timpul din lume sa se incarce full.

This post has been edited by kretzu77: 29 Jan 2015, 17:23


--------------------
Toyota Corolla E15/Prius 3 2008 1.4D-4D/2012 Hybrid
Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 29 30 31 32 33 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 20:40
Dacia