turatie MARE relanti, motoras pas cu pas
![]() ![]() ![]() |
turatie MARE relanti, motoras pas cu pas
skeleton919 |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 August 09 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
CAPTUR
- --
2018 1.5 dci 90cp
|
|||
espacern |
![]()
Post
#152
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(skeleton919 @ 13 Apr 2013, 22:19) Va rog sa imi spuneti daca e normal sa se tureze asa, ca sa nu caut nod in papura cu turatia asta. ![]() Nu este normal...binenteles. Cei 2 senzori de pe galeria de admisie i-ai verificat/schimbat? Ca poate..poate. @+ |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
skeleton919 |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 August 09 From: Constanta ![]() |
@espacern: Pe tester am vazut 2 senzori de presiune care aratau la relanti 5 respectiv 12 PSIG. Nu stiu cum ar putea fi verificati. Am sa mai incerc sa schimb senzorii cu altii de pe un megane care nu are aceleasi probleme, ca sa nu dau iar n-ºpe milipane pe senzori. Imi poti spune cum as putea verifica senyorii astia? Cred ca e vorba de senzorii de presiune si de depresiune. Si inca ceva: cum ar trebui sa se comporte cand o pornesc la rece (aprox. -10 deg C)?
This post has been edited by skeleton919: 13 Apr 2013, 22:14 |
--------------------
Renault
CAPTUR
- --
2018 1.5 dci 90cp
|
|
danviteza |
![]() ![]()
Post
#154
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 9 April 12 ![]() |
Am rezolvat problema cu cresterea relantiului la 1000 rot/min cand temperatura motorului ajungea aproape de a porni ventilatorul.
Aceasta crestere a relantiului a coincis cu schimbarea senzorului de temperatura de pe corpul termostatului, fiind convins ca el e problema. In timp problema s-a agravat si relantiul nu mai cobora deloc la 750 era tot timpul 1000 (fara oscilatii) De fapt alternatorul era problema, mai précis releul, incarca doar 12,3 volti, dar in bord nu aveam nimic aprins. Am vazut intamplator ca am bateria descarcata (11,8 v) si binenteles, i-am injurat ![]() Am luat un aparat de masura (sa nu bat drumul degeaba la garantie), pornesc motorul culmea releul incarca 14,4 V exact ca la carte ( mai zic ceva de dulce la adresa Caranda ![]() Am schimbat releul cu unul Bosch (160 lei), Bosch era si cel original, acum incarca 14,2 cu toti consumatorii porniti la relanti si 14,4 accelerata fara consumatori ![]() Periile vin montate direct pe releu. Acum am relantiul normal 750 rot/min (2 iepuri dintr-o lovitura) Daca aveti relantiul cam marisor nu ar strica sa verificati si incarcarea This post has been edited by danviteza: 24 Apr 2013, 16:55 |
--------------------
Renault
Clio IV Estate
2018; Life Evo 1.2 16V
|
|
weroGT |
![]()
Post
#155
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 27 March 13 ![]() |
Salut ...
revin dupa cateva zile grele cu marele megane ... brusc si dintr`o data.. mergea in 2 pistoane MAXIM .. mergea extrem de prost abia am ajuns acasa .. sa desprins si toba din socuri .. .. in fine , am pus bujii si bobine noi (toate 4 ) curatat corp clapeta , motoras pas cu pas , si tot ce am mai gasit in raza mea de actiune .... si`a revenit ...merge mai bine ( adica nu mai tremura asa rau la relanti ) . sa specific ca am testat una din bobine sa vad ce scanteie da.. si era un foarte slaba abia am observat`o mai mult am auzit`o .. una mirosea a ars Dar problemele nu se deslipesc de masina ... coboara greu la 750 ... pornesc dimineatza 1500 2000.. rpm .. in functie de temperatura de afara , dupa 200 de km .. presupun ca motorul este cald . sta pe la 1200 rpm ..si abia abia coboara la 1000 .rpm. cateodata coboara mai repede... la ce ar trebuie sa umblu ? am incercat sa pun alt mpp si nu a mers deloc.. nu tinea relanti deloc.. unde sa mai umblu ? app .. pt cunoscatori vreau un raspuns . am gasit un ceas care indica presiunea in Bari .. pana la 16 bari .. ce sa folosesc ca prelungire pana la gaura de la bujie ? sa masor presiunea ?? ...MULTUMESC This post has been edited by weroGT: 2 May 2013, 22:56 |
--------------------
Renault
megane
- GR 02 UBK
1999 break 1.6 16v
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#156
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
La prima cheie s-a turat pe la 1400-1500. Dupa 2 mici ture prin cartier temperatura apei a crescut si turatia a scazut la 750. Temperatura aerului 15 grade C. Comportamentul se mentine si dupa 1600 de Km. ![]() Va rog sa imi spuneti daca e normal sa se tureze asa, ca sa nu caut nod in papura cu turatia asta. ![]() @weroGT: Multumesc pentru raspuns. Mai astept si alte raspunsuri, opinii, daca se poate mai tehnice. Scuze pentru insistenta, dar am auzit atatea pareri cum ca asa e bine sau nu e bine asa, ca nu stiu ce sa cred. ![]() [/quote] Eu as da o sugestie.Incearca sa vezi cumva,daca nu pierde memoria ECU(lipsa alimentare,oxid mufe etc)si se reseteaza parametrii mpp.Dupa cum descrii situatia,dupa pornire secalibreaza mpp si totul e ok. Ca test poti incerca sa faci dimineata ,inainte de pornire procedura de invatare mpp,sau pe tester sa vezi seara niste parametrii adaptivi memorati(diferiti de 128),iar dimineata daca sunt pe 128 inseamna ca s-a resetat ecu. |
--------------------
n
n
-
n
|
|
mihai.td |
![]()
Post
#157
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 26 June 08 ![]() |
QUOTE(weroGT @ 2 May 2013, 22:54) Salut ... revin dupa cateva zile grele cu marele megane ... brusc si dintr`o data.. mergea in 2 pistoane MAXIM .. mergea extrem de prost abia am ajuns acasa .. sa desprins si toba din socuri .. .. in fine , am pus bujii si bobine noi (toate 4 ) curatat corp clapeta , motoras pas cu pas , si tot ce am mai gasit in raza mea de actiune .... si`a revenit ...merge mai bine ( adica nu mai tremura asa rau la relanti ) . sa specific ca am testat una din bobine sa vad ce scanteie da.. si era un foarte slaba abia am observat`o mai mult am auzit`o .. una mirosea a ars Dar problemele nu se deslipesc de masina ... coboara greu la 750 ... pornesc dimineatza 1500 2000.. rpm .. in functie de temperatura de afara , dupa 200 de km .. presupun ca motorul este cald . sta pe la 1200 rpm ..si abia abia coboara la 1000 .rpm. cateodata coboara mai repede... la ce ar trebuie sa umblu ? am incercat sa pun alt mpp si nu a mers deloc.. nu tinea relanti deloc.. unde sa mai umblu ? app .. pt cunoscatori vreau un raspuns . am gasit un ceas care indica presiunea in Bari .. pana la 16 bari .. ce sa folosesc ca prelungire pana la gaura de la bujie ? sa masor presiunea ?? ...MULTUMESC Pai supra-turarea au rezolvat-o majoritatea inlocuind setul de garnituri de la galeria de admisie. Poti sa vezi usor daca iti trage aer fals in felul urmator: o pornesti si, cand are relanti-ul prea ridicat, scoate furtunasul care duce de la mpp la galeria de admisie si pune degetul pe el sa-l inchizi complet. Motorul ar trebui sa moara imediat, daca nu, trage aer pe langa vreo garnitura. Cat priveste mpp-ul nou de cate ori ai pornit-o si oprit-o pana sa te hotarasti ca nu merge? In general, dupa ce il schimbi, cam pe la a patra pornire reuseste sa se autoregleze si sa mearga normal |
--------------------
Renault
Megane
2002, 1.6 16v, Berlina
|
|
weroGT |
![]()
Post
#158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 27 March 13 ![]() |
mihai.td am probat de 2 ori ... cu celalalt mpp. dar am sa verific garniturile si metoda cu furtunu si degetu !!!!!!!! o sa revin cu comentariu !
Multumesc pt raspunsuri This post has been edited by weroGT: 3 May 2013, 10:49 |
--------------------
Renault
megane
- GR 02 UBK
1999 break 1.6 16v
|
|
weroGT |
![]()
Post
#159
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 27 March 13 ![]() |
mihai td am "cumparat" mai pe scurt furat un Mpp de la un megane 1.6 coupe ... ma rog.. de la cimitir de masini . l-am pus .. am dat cheie a pornit ..dar avea 2000 de ture ..... am oprit .. iam mai dat o cheie 2200 ... si uiteasha pana a ajuns la 3000 ... ..de ma luase cu transpiratii . ( motorul era cald ) l-am dat jos pe mpp iam facut baie cu sprey de curatat .. l-am remontat si a mers perfect. 750 rpm ... am scos masina la o tura.. a mers super. pana am ajuns inapoi acasa si am oprit`o . si pe urma iam mai dat o cheie .. 2000 rpm .. iar oprit pornit 2000 rpm . l-am pus pe cel vechi inapoi
deci nu e mpp problema... sau poate sunt aman2 defecte ? simtome diferite? dar cand scot mufa de la mpp ... sta pornita.. fara sa faca nici o miscare. am scos furtunu de la mpp am astupat toate gaurile ( 2 ) a murit intradevar ..dar nu instant .... ce imi recomandati ? This post has been edited by weroGT: 23 May 2013, 21:54 |
--------------------
Renault
megane
- GR 02 UBK
1999 break 1.6 16v
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
schimabt granituri admisie sau silicon pe ele.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
weroGT |
![]()
Post
#161
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 27 March 13 ![]() |
Vallybz am scos corp clapeta .. mpp .. galeria adminie.. curatat , pus mastic pe garnituri . a mers bine .. in ziua aia ... aku dupa 3 zile .. mai rau .......... in afara de alea 4 de sub plasticu negru si cea din apropierea clapetei .. mai era ceva de facut ?
si cum beleaua nu vine singura...so spart/rupt un amortizor spate cred ca imi faq "curaj" si ma duc la reno la tester ca nu mai tine ! (curaj = BANI ) This post has been edited by weroGT: 3 Jun 2013, 21:48 |
--------------------
Renault
megane
- GR 02 UBK
1999 break 1.6 16v
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.388 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cum s-a rupt amortizorul ? Sta masina intr-o parte? Ca daca da ... s-a rupt bara de torsiune nu amortizorul..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
dupa ce ai pus silicon pe garnituri ai lasat vreo 30 de minute sa se intareasca siliconul?
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
weroGT |
![]()
Post
#164
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 27 March 13 ![]() |
siliconul e instant la 5 minute e gata !!!! apai nu m`am uitat ... si sa vezi dracia dracu .. am deja 2 amortizoare bune ... .... EDIT le`am luat degeaba ... si am cumparat punte "second hand"
era rupta o bara de torsiune revin cu foto .... am gasit punte de la scenic aceeasi serie fara abs.. si modific din 2 ... una !!!!! o sa revin cu foto .. si sa va spun daca am reusit! va multumesc This post has been edited by weroGT: 5 Jun 2013, 18:43 |
--------------------
Renault
megane
- GR 02 UBK
1999 break 1.6 16v
|
|
weroGT |
![]()
Post
#165
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 27 March 13 ![]() |
am reusit.. am schimbat sonda lamda sau cum ii zice , am schimat garniturile de la galerie si de la clapeta , alt motoras pas cu pas de la un megane 1.6 , 750 si chiar mai putin !!!!!!! si puntea de scenic merge pe megane break perfect doar bucsile unde vin amortizoarele trebuie scoase de pe cea de la scenic si puse cele de pe puntea veche ! bafta multumesc
This post has been edited by weroGT: 6 Jun 2013, 16:49 Attached thumbnail(s) DSC04931.jpg ( Size: 115.03k ) Number of downloads: 1189 DSC04934.jpg ( Size: 57.92k ) Number of downloads: 1257 DSC04936.jpg ( Size: 101.5k ) Number of downloads: 1247 DSC04940.jpg ( Size: 62.45k ) Number of downloads: 1234 |
--------------------
Renault
megane
- GR 02 UBK
1999 break 1.6 16v
|
|
skeleton919 |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 August 09 From: Constanta ![]() |
@bundy220
![]() Mersi de sugestii. Zilele astea am sa ma duc cu ea intr-un service si am sa rog baietii sa verifice ecu, mufa oxidata, sa ii dea cu spray contact cleaner, si ce s-or mai gandi ei. Oricum, de cand bag benzina de la omv nu mi-a mai murit dupa prima cheie. Inainte bagam de la agip. Nu stiu ce inseamna "invatare MPP, in ce consta procedura. Daca mai ai si alte sugestii, sunt binevenite. ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR
- --
2018 1.5 dci 90cp
|
|
snowdream |
![]()
Post
#167
|
![]() posesor de meganel Group: Members Posts: 176 Joined: 21 July 06 From: Ilfov ![]() |
Salut,
Am aceeasi problema din nou da in nas... nu moare de tot acul de la turmoetru coboara sub 500 dar compenseaza pana la urma computerul si il duce pe la 700-750 unde ar trebui sa stea. Ca sa nu mai inece relantiul am lasat AC-ul pornit ....vad ca nu mai are simptoma. sa fi murit din nou motorasul pas cu pas? Sa mai curat vana de relantii? sau regulatorul acela de presiune a crapat iarasi.... ![]() Se pare ca varsta ii cam vine de hac.... This post has been edited by snowdream: 5 Aug 2013, 07:26 |
--------------------
Renault
Megane I RTA
2000/ 1.6/8v
|
|
skeleton919 |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 August 09 From: Constanta ![]() |
mufa ecu data cu contact cleaner. dupa ce trece canicula, ma duc cu ea la service ca sa o observe mai bine dimineata pe racoare dupa cum mi s-a recomandat.
![]() la munte la 15 grade C dimineata, se tura si la 3000. dupa 2-3 minute incepea sa coboare. in acest timp, daca apasam acceleratia un pic incepea sa aiba oscilatii in jurul valorii de 2500. ![]() clapeta e curatata, motorasul IAC nou si "invatat", sonda lambda e noua. orice sugestie e binevenita. stie cineva un electrician auto in constanta, care sa poata sa ma descurce? sau un service bun? ca am vre-un an de cand incerc sa rezolv problema. ![]() @snowdream: daca rezolvi, te rog, posteaza cum ai facut, ce ai gasit. This post has been edited by skeleton919: 8 Aug 2013, 21:09 |
--------------------
Renault
CAPTUR
- --
2018 1.5 dci 90cp
|
|
snowdream |
![]()
Post
#169
|
![]() posesor de meganel Group: Members Posts: 176 Joined: 21 July 06 From: Ilfov ![]() |
Am rezolvat-o. M-a lasat aproape in drum ca s-a turat la vreo 4000 am dus-o cu greu pana acasa ultimii 2 km. Acolo am scos motorasul si l-am verificat era ok, adica cand puneam contactul se misca fluid isi facea testul corect, asa ca am apelat la un mecanic recomandat si mi-a luat-o pe rampa la el atelier. Ceea ce a facut omul a desfacut corpul de clapeta si la curatat bine, mi-a spus ca acea clapeta din corpul unde vemea motorasul era plina de mazga si se obturase traseul pe care trecea aerul. Dupa acest lucru masina si-a revenit si merge ok.
|
--------------------
Renault
Megane I RTA
2000/ 1.6/8v
|
|
Vali63 |
![]()
Post
#170
|
membru Group: Members Posts: 47 Joined: 26 November 11 ![]() |
QUOTE(weroGT @ 4 Jun 2013, 18:50) siliconul e instant la 5 minute e gata !!!! apai nu m`am uitat ... si sa vezi dracia dracu .. am deja 2 amortizoare bune ... .... EDIT le`am luat degeaba ... si am cumparat punte "second hand" era rupta o bara de torsiune revin cu foto .... am gasit punte de la scenic aceeasi serie fara abs.. si modific din 2 ... una !!!!! o sa revin cu foto .. si sa va spun daca am reusit! va multumesc ai reusit sa adaptezi senzorii de abs pe noua punte,s-au mergi cu ea asa? |
--------------------
Renault
Megane1 1,6 e 66kw 90 cp
hachback din 1999
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
@skeleton919
Ai schimbat garniturile de la clapeta sau ai pus silicon acolo? |
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
danviteza |
![]()
Post
#172
|
Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 9 April 12 ![]() |
skeleton: la munte la 15 grade C dimineata, se tura si la 3000. dupa 2-3 minute incepea sa coboare. in acest timp, daca apasam acceleratia un pic incepea sa aiba oscilatii in jurul valorii de 2500.
Problema identica cu a mea, inclusiv oscilatia relantiului in jurul valorii 2500 daca apasam acceleratia inainte de a se incalzi motorul. Am rezolvat prin inlocuirea garniturilor de la clapeta de acceleratie ( sunt 2 garnituri). Inainte de a schimba garniturile de la clapeta de acceleratie ( schimbate la cererea mea; ei au spus ca nu are cum sa fie de acolo ), '' mecanicii '' de la Renault, m-au pus sa cumpar motoras pas cu pas, si ghici ...., am ramas cu aceeasi problema si fara bani ![]() This post has been edited by danviteza: 15 Aug 2013, 07:20 |
--------------------
Renault
Clio IV Estate
2018; Life Evo 1.2 16V
|
|
skeleton919 |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 August 09 From: Constanta ![]() |
Da oameni buni. Am schimbat toate 7 garniturile: 2 la clapeta, 5 la galeria de admisie. Inainte de asta, cu 7000 km le siliconasem si am crezut ca nu sunt bine siliconate si de aia le-am schimbat. Acum astept sa se faca mai racoare sa o incerce rece la service. Poate e vre-un senzor de temperatura care da indicatie foarte coborata la calculator, adica senzorul de la lichidul de racire, parca, si cel de temperatura aer. Poate e si de la mufa ecu ceva. Am sa le spun la baieti sa mai verifice inca o data si sa se uite si la valori, asa cum m-a sfatuit bundy220.
De exemplu, azi dimineata s-a turat un minut la 2200. Apoi a coborat singura la ~1400rpm. ![]() This post has been edited by skeleton919: 21 Aug 2013, 12:49 |
--------------------
Renault
CAPTUR
- --
2018 1.5 dci 90cp
|
|
skeleton919 |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 August 09 From: Constanta ![]() |
Buna dimineata. Cateva intrebari am pentru cei ce au rezolvat problema cu turatia prea ridicata:
Dupa rezolvarea problemei cu inlocuirea celor 2 garnituri de pe corp clapeta acceleratie, a mai revenit problema? Dar dupa siliconarea lor, a mai revenit problema? Poate trebuie sa ma duc la mecanic sa le puna si silicon sau sa le schimb dinnou. Ceva sfaturi? Eu le-am siliconat la mecanic. Apoi dupa 7000 km le-am schimbat pe toate 7. Poate s-a creeat iar joc intre garnitura corp acceleratie si locul unde intra. Garniturile le-am schimbat acum 11000 km pe la sfarsitul lui martie. Sa se fi tasat vre-o garnitura dupa numai 5 luni? Parca prea multi au rezolvat problema cu siliconatul iar schimbatul lor mi-a agravat simptomele. ![]() Va multumesc. ![]() |
--------------------
Renault
CAPTUR
- --
2018 1.5 dci 90cp
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
eu am pus silicon in primavara si de atunci nu a mai facut probleme
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
skeleton919 |
![]()
Post
#176
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 August 09 From: Constanta ![]() |
Am fost la electrician si a pus-o pe tester dimineata. S-a turat la 2500 fara nici o eroare. L-am rugat sa siliconeze cele 2 garnituri de pe clapeta de acceleratie si in urmatoarea dimineata nu s-a turat mai mult de 1500. Acum problema pare rezolvata.
Deci: schimbatul de garnituri a rezolvat problema 5 luni. Sa vedem acum cat tine siliconatul. @petrisor_tataie: multumesc mult pentru informatii. |
--------------------
Renault
CAPTUR
- --
2018 1.5 dci 90cp
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
trebuie sa siliconez si eu , multumesc celor care m-au ajutat cu informatii.
skeleton , siliconul asta nu rezista la vapori de benzina , trebuie vazut ce e cu sistemul de vapori de la rezervor care duce in admisie , daca nu e vreo defectiune la el This post has been edited by krapcarasu: 5 Sep 2013, 13:54 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
- sv
1999
|
|
skeleton919 |
![]()
Post
#178
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 August 09 From: Constanta ![]() |
@krapcarasu: Cu silicon a mers bine. Cu schimbat nu a mers bine.
Te referi cumva la supapa de purjare care vine de la canistra de vapori? sa fie blocata si sa nu o fi vazut testerul? Am cautat prin topicuri. Daca ai sfaturi sunt binevenite. |
--------------------
Renault
CAPTUR
- --
2018 1.5 dci 90cp
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
am siliconat si eu, nu se mai tureaza aiurea la rece
DSCF1443_1.JPG ( Size: 994.75k ) Number of downloads: 977 DSCF1444._1JPG.jpg ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 369 DSCF1445_1.JPG ( Size: 583.88k ) Number of downloads: 358 DSCF1446_1.JPG ( Size: 552.49k ) Number of downloads: 339 DSCF1447_1.JPG ( Size: 682.43k ) Number of downloads: 337 DSCF1448_1.JPG ( Size: 1015.55k ) Number of downloads: 349 10 Sep 2013, 09:52: de vapori spuneam ca daca vin prea multi pot ataca siliconul, am sa pun si o poza cu pozitia cea mai buna pt ajuns la suruburule clapetei This post has been edited by krapcarasu: 10 Sep 2013, 08:52 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
- sv
1999
|
|
alyn79 |
![]()
Post
#180
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 3 October 07 ![]() |
garniturile de la galeria de admisie mi-au facut si mie aceleasi probleme, timp de doi ani de zile. nimeni nu gasea rezolvare la turatiile mari la rece. le-am inlocuit pe toate, inclusiv cele de la corpul clapeta. tin sa va spun ca din cauciuc devenisera parca facute din ciment, in nici un caz nu mai etansau. si acum merge asa de frumos....
|
--------------------
renault
megane 1, 1.6, 16v
2002, geamuri e, a.c.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th August 2025 - 16:44 |