turatie MARE relanti, motoras pas cu pas
![]() ![]() ![]() |
turatie MARE relanti, motoras pas cu pas
phenomen |
![]()
Post
#91
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 June 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane I, 1.4 16 V
2000 RXE
|
|||
Vallybz |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
nu are legatura cu cablul de acceleratie. Verifica garniturile de la clapeta si motorasul pas cu pas
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
phenomen |
![]()
Post
#93
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 28 June 08 From: Timisoara ![]() |
Vally , eu nu stiu care e calpeta si motorasul ... poti sa ma ajuti?
Multumesc! |
--------------------
renault
megane I, 1.4 16 V
2000 RXE
|
|
UltraDrive |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru cu kilometri Group: Members Posts: 442 Joined: 6 May 06 From: Bucuresti ![]() |
rezolvat : alternatorul avea buba. reparat si acum toarce asa cum trebuie
alternatorul ba incarca, ba nu incarca si de aici o groaza de simptome : - turatie ralanti variabila (foarte) - aprindere aleatorie martori in bord -mers neuniform -pierdere putere - tremurat in mers -bineinteles exterminarea bateriei Se exclude reclama aici, dar baietii sunt profesionisti in adevaratul sens al cuvantului. Operatiunea in sine a durat maxim 10 minute + 10 sa se mai raceasca putin motorul. In 10 min : demontat alternator, verificat electronica, bobinaj, fulie, rotor, inlocuit electronica, montat inapoi. Cine are nevoie ii dau detalii pe PM sau daca se accepta postez chiar aici. This post has been edited by UltraDrive: 13 Jul 2011, 08:20 |
--------------------
Renault
Megane
2000 HB 1.6 16V De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
@phenomen
la laguna vezi ca e un topic cu poze.... |
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
clr |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(UltraDrive @ 13 Jul 2011, 08:19) Eu nu inteleg frate chestiile astea. Ai avut in mod evident o problema, ai rezolvat cu cineva, pune informatiile aici sa fie publice. Nu cred ca are cum sa se considere reclama intr-o astfel de situatie. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
UltraDrive |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru cu kilometri Group: Members Posts: 442 Joined: 6 May 06 From: Bucuresti ![]() |
daca unul dintre cei de mai jos isi dau acordul, sigur, cu cea mai mare placere
claus, semit, A l e x, cj98czh |
--------------------
Renault
Megane
2000 HB 1.6 16V De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
|
|
aduasarchaeus |
![]()
Post
#98
|
![]() Web Developer Group: Members Posts: 103 Joined: 25 June 08 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
@UltraDrive - Inteleg ca ti-au reparat alternatorul, sau schimbat alternatorul?
|
--------------------
Renault
Megane II
2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
|
|
UltraDrive |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru cu kilometri Group: Members Posts: 442 Joined: 6 May 06 From: Bucuresti ![]() |
reparat.
mai exact inlocuit puntea redresoare, este un modul ce contine si carbunii |
--------------------
Renault
Megane
2000 HB 1.6 16V De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
|
|
Marynel1888 |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 13 February 12 ![]() |
Am si eu meganul din semnatura si am probleme cu turatia.........imi sta turat motorul pe la 3000 rpm, am curatat motorasul pas cu pas si.a revenit o vreme si dupa iar a inceput sa se tureze.
problema este ca eu nu stiu cum sa ajung la clapeta aia akolo, nu stiu nici cum sa scot suportul acela unde este filtru de aer, si nici partea de plastic de deasupra motorului pe unde isi trage aer clad sau ce face, ma rog....... ma poate ajuta cineva......? This post has been edited by Marynel1888: 18 Feb 2012, 22:12 |
--------------------
Renault
Megane I Classic
2001, Expression 1.6l 16v
|
|
Rus danut |
![]()
Post
#101
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 15 April 12 ![]() |
Va salut pe toti am o mare problema am cumparat de 1 an un renault megane 1.4 16v mi se tot tureaza aleator singura de exemplu cand opresc la semafor si o scot din viteza imi urca turatia la 3 mii de rotatii mia urcat si la 6 mii am si oprit motoru pe lok lam aprins iar si sia revenit si cand e cald afara la 15 20 de grade imi sta turata la 1500 dar daca apas acceleratia in gol imi oxcileaza turatia pina se incalzeste motoru.Nu stiu ce sa mai fac am puso si pe tester nici o eroare nimic cineva mia spus ca este electrovalva senzorul arbore cotit sal schimb va rog frumos din inima sa ma ajutati va raman dator pe veci vreau sa scap de cosmarul asta cu turatia
|
--------------------
Renault
Megane
- cj 14 mva
1999 1.4 16V
|
|
espacern |
![]()
Post
#102
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pentru inceput demonteaza si curata MPP(motorasul pas cu pas)precum si corpul in care sta.
Daca nu se rezolva treci la demontare si curatare clapeta de acceleratie. Apoi daca persista problema schimba garniturile de la galerie/clapeta. In ordinea asta trebuie sa gasesti rezolvarea.....deja explicata detaliat pe forum. @+ This post has been edited by espacern: 15 Apr 2012, 18:53 |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#103
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Va salut! Pe mine m-a mancat in fund sambata sa curat clapeta si motorasul. Am gasit acolo o negreala cleioasa dar ajutat de WD40 si servetele textile am reusit sa fac acea clapeta si motorasul ca noi. Nu am reusit sa desfac o piesa de pe corpul clapetei(cea incercuita cu rosu),are 2 suruburi cu cap in cruce,erau stranse tare si am renuntat. Va intreb ce este acea piesa si care e rolul ei? Problemele insa abia acu au aparut. Masina trage vizibil mai bine,insa in mers,daca scot din viteza, relantiul sta fix la 1500 de ture,coboara la 700-500 abia la 2-3 secunde dupa ce am oprit masina pe loc. Garnitura de la corpul clapetei e patrata( verde in foto) si parea in stare buna. Ce sa-i fac acum? Ma gandesc la ce consum am acum ...
![]() This post has been edited by Dragos34: 23 Apr 2012, 16:40 Attached thumbnail(s) Fotografie1982.jpg ( Size: 197.01k ) Number of downloads: 2477 |
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#104
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Niciun rezultat cu reinitializarea mpp. Am scos si borna de la baterie,poate-si revine,dar tot degeaba, relantiul nu vrea sa coboare sub 1200 rpm iar benzina pleaca usor si sigur din rezervor... Era o vorba: Nu repara niciodata ceva ce functioneaza.
This post has been edited by Dragos34: 24 Apr 2012, 18:30 |
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#105
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Care este turatia normala la relanti dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima de functionare?
|
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
UltraDrive |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru cu kilometri Group: Members Posts: 442 Joined: 6 May 06 From: Bucuresti ![]() |
750-800 rpm
|
--------------------
Renault
Megane
2000 HB 1.6 16V De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#107
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
@Dragos34: Din cliclul nu repara ceva ce merge ... am dus masina in service cu probleme, mecanicii n-au vazut un T fisurat la alimentare si au dat jos clapeta de acceleratie sa o curete.
De 4 luni nu pot sa fac masina sa mearga. Unii spun ca e clapeta de acceleratie dusa, altii pompa de benzina, altii amandoua. 5 servisuri, azi am luat-o de la reprezentanta. Nimeni nu poate sa o faca. Fiind un model "foarte popular" nu gasesc piesele la dezmembrari, iar noi costa ... 1700 lei corpul clapeta si vreo 800 de lei pompa de benzina. Am zile legate in care merge impecabil, am zile in care merge sacadat cate 2-3 minute, am zile in care nu pot sa plec cu ea. Cand am probleme, relantiul sta fie peste 1500 vreo 4-5 secunde pana sa revina la 750, fie nu sta deloc si trebuie sa pornesc la fiecare semafor sau colt de strada. Mers in suturi cat cuprinde. Maine desfac eu corpul clapeta sa vad ce e acolo, eventual sa dau cu niste silicon de etansare pe garnitura care din cate am intrebat eu e mai rara ca un diamant. Renault, yay ! This post has been edited by BV87FFF: 4 May 2012, 19:49 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
eu am luat clapeta de la esparcen(coleg de forum) la un pret f avatajos. I-a legatura cu el.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
- BZ 87 BVM
Coupe 1999 K4M-A7-00
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#109
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
@Vallybz: Pe espacern l-am sunat primul, stiam ca la ele se gasesc toate cele. Din pacate motorul meu e unul destul de rar, nu ma poate ajuta. Am gasit un Megane 1.0 dezmembrat intr-un sat, ma duc maine sa vorbesc cu proprietarul.
Intre timp masina a fost la reprezentanta Renault Euromotor din Brasov unde a fost preluate de mecanici. Bineinteles ca defectul nu s-a manifestat. Tin sa le multumesc celor de la Euromotor pentru ca nu mi-au luat nici 5 bani pentru diagnosticarea masinii, m-au rugat sa incerc eu "sa o stric" si s-o duc cand nu merge la ei sa aiba ce diagnostica. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ieri noapte am reusit un precedent, s-a aprins martorul de defect electric. A mers vreo 140km ok, dupa care a inceput sa mearga in suturi si murit in mers. La un moment dat s-a arins martorul "defect electric" si a inceput sa traga de parca aveam vreo 20 - 30 de cai in plus. O intrebare: eu problemele astea le am doar dupa ce am schimbat senzorul MAP, fost Facet tot cu Facet. Sa fie senzorul asta varza si din cauza asta sa am probleme ? This post has been edited by BV87FFF: 7 May 2012, 01:44 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#110
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Cum arata senzorul asta si unde e pozitionat? poate foto si de ce l-ai schimbat?
De ce nu gasesti clapeta de acceleratie pt motorul tau,e chiar asa de rar modelul? am in zona un Megane din 1996 cu motor 1,6(defect), nu stiu cati kw are,sa intreb de o clapeta pt tine daca e potrivit motorul? |
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#111
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Uite asa arata senzorul: http://data.motor-talk.de/data/galleries/0...00603-29154.JPG
Ii mai zice senzor de presiune absoluta admisie. Cel vechi s-a ars, eveniment indicat prin martor aprins in bord si incapacitatea motorului de a mentine relantiul. Pana la urma am cumparat o masina identica cu a mea cu 250 de euro, o sa iau piesele de pe aia. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#112
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
Azi am reusit sa "o stric" masina si am ajuns si din fericire am ajuns la un service cu ea asa. Diagnostic: senzor MAP defect dar nici corpul clapeta nu-i foarte stralucit, cu tot cu componentele de pe el.
FACET, marfa de marfa. Senzorul din fabrica al masinii schimbat in februarie anul trecut, altul in decembrie anul trecut (Facet), al treilea il schimb luna asta (Facet). Acum ii pun original de pe masina dezmembrata. |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#113
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
In final, toate problemele mele s-au redus la un senzor MAP nou de doi bani. Pur si simplu ala nou mergea mai prost decat ala vechi.
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#114
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Bine ca ai rezolvat. Cand s-a stricat iar,s-a aprins acel martor in bord? Un senzor map nou ai idee cat e?
|
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#115
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
3 luni si doua saptamani nu s-a aprins nimic. In ultimele doua saptamani dupa ce imi murea motorul de 2 - 3 ori se aprindea si becul din bord. Senzorul MAP defect iese urgent pe tester, doar ca al meu functiona OK 90% din timp, se strica masina noapte sau cand ma grabeam si nu puteam ajunge la service.
Senzorul MAP costa vreo 250 de lei. Hai sa facem in felul urmator, eu sambata ma duc cu al meu in serviceul unde a fost montat si ii fac sa-l manance daca nu mi-l schimba pe garantie. Dupa ce primesc senzorul nou daca vrei sa faci si tu o proba ti-l trimit prin posta, daca e ala imi dai si tu acolo vreo 160 de lei pe el si asa eu nu am ce face cu el. This post has been edited by BV87FFF: 16 May 2012, 00:41 |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#116
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Ideea e ca la mine motorul nu se opreste,doar porneste mai greu dimineata(invarte mai mult) iar relantiul este cam mare,intre 900-1000rpm. Si asta este de atunci de cand am desfacut si curatat clapeta. Astazi am scos doar motorasul pas cu pas(fara sa-i scot mufa),am pus contactul de 3 ori( fara a porni motorul) si l-am montat la loc. A pornit la fel de greu,insa relantiul a scazut si e mai stabil. Ma voi convinge maine cand plec iar la munca daca se mentine asa.
|
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
bundy220 |
![]()
Post
#117
|
Group: Members Posts: 1.195 Joined: 21 February 09 ![]() |
In primul rand sa stii ca senzorul intr-adevar face ca toti dracii daca e defect,si de obicei apare un contact imperfect in interiorul sau,care cand merge cand nu.
In al doilea rand ,poti sa pui second de la matiz,opel,ford,sau orice alt model cu conditia sa arate la fel si motorul dezmembrat sa nu fie turbo.In Bacau de matiz e cam 20 lei si e ok. In al treilea dar nu ultimul rand,verifica cu foarte mare atentie tubul de vacum care face legatura dintre senzor si corpul clapeta. Bafta. P.S. incerc sa vad daca pot adapta unul de logan ca sunt mai fiabile,si functioneaza la fel,doar arata diferit.Cu o mufa de la dezmembrari si o adaptare(in loc de furtun,la logan se baga un stuț direct in galeria de admisie la cilindrul 1) |
--------------------
n
n
-
n
|
|
geooox |
![]()
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 1 May 12 From: bucuresti ![]() |
de asta ati mai auzit ??? astept cu nerabdare pareri ! masina pusa pe tester ... bine, schimbat garniturile de la clapeta, curatat clapeta, schimbat motorasul pas cu pas, schimbate bujiile (piese originale si noi) merge ok la relanti (cand sta pe loc) accelerata luat picioru de pe ecceleratie brusc sau lin ramane la 800 - 900 insa atunci cand merg cu ea de multe ori ramane intre 1400 - 1600 capota desfacuta si tras inapoi tija de la cablu de acceleratie si nimic ramane la 1400 - 1600 revine la 800 - 900 cand vrea ea (la urmatoru sau al 10-lea semafor) sau intotdeauna doar daca bag in viteza, picioru e pe frana si luat usor picioru de pe ambreiaj pana coboara la 1000 sau 900 si atunci sta normal la relanti, nu are probleme cu pornirea sau alte minuni insa faza asta e pentru mine un mare mister ! are cineva vreo idee de ce face asa ???
|
--------------------
dacia/renault
laguna /megane
- b85kwy
2006 1,9dci/2000 1,4 16v
|
|
Dragos34 |
![]()
Post
#119
|
![]() You`ll never walk alone Group: Members Posts: 222 Joined: 19 August 10 From: Botosani ![]() |
Nu-i mai dau de capat relantiului asta. E comandat din calculator ceva,sa o pun pe tester sa-i stearga/ corecteze erori? Am scos borna de la baterie,am lasat-o 10 min si n-a avut niciun efect.
|
--------------------
Renault
Scenic 1,9 dCi
2001 Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
|
|
BV87FFF |
![]()
Post
#120
|
Tilicar Group: Members Posts: 212 Joined: 27 May 11 From: Brasov [sau] Fagaras ![]() |
@Dragos34 - Apeleaza la un mecanic capabil.
|
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v RXE / 1999 / 110CP Once BMW, always a BMW =))
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th August 2025 - 18:04 |