Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

toba sport+modificare sunet turbina, schimbare toba ,cu una sport

bad_x
post 6 Jan 2013, 23:40
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




QUOTE(mircea-daniel @ 6 Jan 2013, 18:58)
Bun, dar nu urla motorul? Ca ar trebui sa auzi toti caii in cap fara finala.
*




Te obisnuiesti,in masina nu prea se aude


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 6 Jan 2013, 23:52
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.884
Joined: 4 February 09




Pai si unde mai e placerea? Sa fac modificari sa auda altii? Macar sa am motor capabil daca tot fac modificarea asta... dar pe diesel de putin peste 100cp...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 7 Jan 2013, 00:00
Post #33


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




QUOTE(audiofilu' @ 6 Jan 2013, 22:52)
Pai si unde mai e placerea? Sa fac modificari sa auda altii? Macar sa am motor capabil daca tot fac modificarea asta... dar pe diesel de putin peste 100cp...
*


subscriu!!!

6 Jan 2013, 23:08:
Toba finala (atenuatorul de zgomot) este un dispozitiv ce indeplineste 2 functii primordiale in cadrul sistemului de evacuare al gazelor pentru motoarele cu ardere interna:
atenueaza zgomotul (functie principala)
conduce gazele spre exterior mentinand o anumita presiune a sistemului in functie de regimul de functionare.
Tobele de esapament sunt de obicei instalate la finalul tubulaturii de evacuare. Una dintre principalele componente a tobei este camera rezonatoare, care este realizata diferit in functie de tipul tobei pentru creea interferente, astfel gazele de evacuare anulandu-se unele pe celalalte (datorita anularii frecventelor de rezonanta) pentru a diminua zgomotul. Totodata datorita acestor fenomene motorul "respira" mai greu, reducandu-i performantele.




mai multe detalii aici
http://www.tobecarbon.ro/toba-finala.php


This post has been edited by fastoff: 7 Jan 2013, 00:08


--------------------
Renault Laguna II/Trafic 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 - H N05 LHT/ EU55ZKT
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 7 Jan 2013, 00:22
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.884
Joined: 4 February 09




In poza a doua (aia din centru) se vede foarte bine cum e realizata o toba finala. Eu cred ca la mine ambele tevi sunt in zona iesire si nu se poate monta o teava din zona dreapta a tevii de evacuare deoarece acolo pare sa fie zona de rezonanta.

Ar fi interesant daca vreun coleg are sectiune prin finala de Laguna 2.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 7 Jan 2013, 00:26
Post #35


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




QUOTE(audiofilu' @ 6 Jan 2013, 23:22)
In poza a doua (aia din centru) se vede foarte bine cum e realizata o toba finala. Eu cred ca la mine ambele tevi sunt in zona iesire si nu se poate monta o teava din zona dreapta a tevii de evacuare deoarece acolo pare sa fie zona de rezonanta.

Ar fi interesant daca vreun coleg are sectiune prin finala de Laguna 2.
*



cred ai putea incerca o prelungire...

6 Jan 2013, 23:43:
asa ca mai degraba eu unul as schimba finala de pe masina cu una asematoare celei din poza pusa de mine azi iar pentru un sunet as pune un blow-off valve

This post has been edited by fastoff: 7 Jan 2013, 00:43


--------------------
Renault Laguna II/Trafic 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 - H N05 LHT/ EU55ZKT
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady90
post 7 Jan 2013, 19:17
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 30 December 11




poti incerca ceva de genu http://www.tutorialexxx/2010/05/cum-s...t-la-logan.html nus cat de bine se va auzi pe disel


--------------------
renault laguna 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 14 Feb 2013, 13:56
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




salut .. ma bate gandul ca cumpar evacuarea din poza, cica a fost montata pe golf 5 .... voi ce credeti eu am laguna 2 1.9 dci .. dar ma uitam la poza si am vazut ca nu e toba finala ,,oala'' aia mare cu site .... si vad ca traseul de la teava intermediara e asa indoita ciudat.... imi place stilul de evacuare ms mult ast pareri ..ms mult

14 Feb 2013, 17:57:
up o parere ..... smile.gif

This post has been edited by daniLaguna2: 14 Feb 2013, 17:57

Attached thumbnail(s)
69110290195990130980991_5218103_700_700.jpg ( Size: 98.01k ) Number of downloads: 671
691129914754003282485506_5218103_700_700.jpg ( Size: 90.61k ) Number of downloads: 709


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Feb 2013, 18:09
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.884
Joined: 4 February 09




Pai daca a fost montata pe Golf 5 tu vrei s-o pui pe Laguna? Si sa se potriveasca? Dar la ce-ti foloseste, ai vreun motor nemaipomenit? Parerea mea e ca te complici. Daca tot n-ai astampar mai bine faci una dupa gustul tau croita dupa masina ta.
Toba finala la Laguna este un cazan turtit imens, nu prea e spatiu de manevra daca vrei sa o pastrezi.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 14 Feb 2013, 18:19
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




pai dau jos toba mare de pe spate la, laguna 2 si bag finala asta , tipul mia zis ca se potriveste la orice masina doar ca trebuie sai fac eu sistem de prindere si mia zis ca sa scot finala si o pun pe asta din poza si doar inadesc traseul .... ca a avut golf 5 de 2.0 sau 1.9 nu mai stiu exact smile.gif


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 Feb 2013, 18:25
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.884
Joined: 4 February 09




Hm, ce vad eu acolo e un traseu din care lipseste toba finala. E clar ca va trebui sa adaptezi orice traseu conceput si montat pe alta masina pentru masina ta. Tobele au si ele rolul lor in afara de reducerea nivelului de zgomot produs dar in fine...


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 14 Feb 2013, 19:09
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




pai dap doar ii fac adaptare la masina sistem de prindere , si fixez finala cu treseul de la masina ,scotand toba cea mare ,ca , gazele nu o sa iasa foarte rau ca nu prea scoate fum de fel si ce scote poate ramne in intercooler sau catalizator nu mai stiu exact ... toba aia mare finala stiu ca e pt a stopa sunetul si pe a avea rol de a nu mai iesi fum ,are site in ea


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady90
post 14 Feb 2013, 23:59
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 30 December 11




daca vrei sa o faci sa ''urle'' iati o finala sport cum au toti si ai rezolvat problema. daca vrei ceva frumos cauta un specialist cere cateva sfaturi
cam asa arata un traseu schumbat de la jumate

Attached thumbnail(s)
sdcs.jpg ( Size: 96.35k ) Number of downloads: 688
Untitled.gif ( Size: 220.81k ) Number of downloads: 723


--------------------
renault laguna 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 16 Feb 2013, 00:18
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




frumos traseu ai ady ... eu as vrea 2 cu 2 ca in pozlele mele.... dar nu stiu daca are ceva daca nu are finala aia cu tuba


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 23 Feb 2013, 01:02
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




daca pun evacuarea de mai sus ceva cu 4 tevi , exact cum e ea in poza fara finala are ceva ? smile.gif


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 23 Feb 2013, 13:59
Post #45


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




QUOTE(daniLaguna2 @ 23 Feb 2013, 00:02)
daca pun evacuarea de mai sus ceva cu 4 tevi , exact cum e ea in poza fara finala are ceva ? smile.gif
*


sunt chiar curios unde o sa fie loc pentru tevile alea de finala nu se mai incape in vorba ca va fi loc - daca reusesti pune niste poze pe aici si sa spui si ce modificari a trebuit sa faci - eu nu as renunt la finala

This post has been edited by fastoff: 23 Feb 2013, 14:01


--------------------
Renault Laguna II/Trafic 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 - H N05 LHT/ EU55ZKT
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 23 Feb 2013, 20:06
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




pai finala o scot.... si pun tevile alea...... traseul de mai susu si in inadesc la mijloc bine frumos asa


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 24 Feb 2013, 21:27
Post #47


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Mi se pare prea dus la extrem..Tevile alea doua seamana cu doua conducte de subsol vai de mama lor.Nu inteleg de ce sa strici asa frumusete de masina cu toate porcariile aftermarket si de 2 bani..Am avut posibilitatea sa fac o mie de dracovenii pe ea dar am refuzat.Masina este extraordinara asa cum e!Mi-as bate joc de o masina care merge de 10 ani cel putin si inca mai e cautata cu chestii de tuning.Daca intradevar vrei sa faci ceva serios pe ea..tot respectul!Dar ca sa aduci imbunatatiri majore trebuie sa investesti serios!

This post has been edited by dinu_victor_88: 24 Feb 2013, 21:28


--------------------
Renault Laguna 2003 Lux Privillege - CT-07-MEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady90
post 24 Feb 2013, 21:40
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 30 December 11




asta e parerea ta pentru la la tine masina e un mijloc de transport....atata timp cat merge e buna...cand numai merge o vinzi fara nici un regret pentru ca mai sunt milioane de masini ca a ta si iti iei alta. pentru cei care isi personalizeaza masina nu e acelas lucru....alta nu mai exista

This post has been edited by ady90: 24 Feb 2013, 21:41


--------------------
renault laguna 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 24 Feb 2013, 21:47
Post #49


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




Si ai facut tu o analogie a la Kant asa rapid?Daca vreau un simplu mijloc de transport il iau pe cel in comun wink.gif Daca vroiam sa scap de ea o faceam de mult dar nu m-am indurat.Si oricum personalizarea masinii nu inseamna 2 tevi ruginite?Fa un efort si pune o evacuare serioasa nu rapciugi gasite prin garaj.Acum stiu ca o sa imi spui ca ai Borla si nu mai stiu ce dar nu e nimic demn de admiratia mea.Am spus ca imi place masina asa cum e facuta asta nu denota nimic din ce ai enumerat tu mai sus wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2003 Lux Privillege - CT-07-MEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gAnY
post 24 Feb 2013, 23:22
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 6 February 10
From: Paris




Am un amic care a facut asa ceva la un Golf 5 2.0 TDI. A facut-o într-un service anume pe undeva pe la pitesti, din câte am înteles bãietii sunt foarte pro iar în nici 2 ore a fost gata.

PS: dacã vã ajutã cu ceva, încerc sã vã fac o pozã cu evacuarea dublã din fabrica la a mea..
PS2: Vorbesc despre L III


--------------------
Renault Laguna III 2.0 dCI 180 GT 4Control 2008
Renault Laguna II 1.9 dCI 120
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fastoff
post 24 Feb 2013, 23:41
Post #51


FastOFF


Group: Members
Posts: 238
Joined: 26 April 12
From: London, UK




QUOTE(gAnY @ 24 Feb 2013, 22:22)
Am un amic care a facut asa ceva la un Golf 5 2.0 TDI. A facut-o într-un service anume pe undeva pe la pitesti, din câte am înteles bãietii sunt foarte pro iar în nici 2 ore a fost gata.

PS: dacã vã ajutã cu ceva, încerc sã vã fac o pozã cu evacuarea dublã din fabrica la a mea..
PS2: Vorbesc despre L III
*


astepti cam 2-3 luni pana iti vine randul sa iesi fericit de acolo dupa 2 ore


--------------------
Renault Laguna II/Trafic 2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100 - H N05 LHT/ EU55ZKT
Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm

"If can't find, it grind it..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady90
post 25 Feb 2013, 10:07
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 30 December 11




"Fa un efort si pune o evacuare serioasa nu rapciugi gasite prin garaj" imi poti da si mie un exemplu de o evacuare serioasa ca vad da tot aduci vorba destre asta si cred ca habar nu ai despre ce vorbesti. si cand ai vazut tu inox ruginit??


--------------------
renault laguna 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinu_victor_88
post 25 Feb 2013, 21:31
Post #53


Membru Ager


Group: Members
Posts: 229
Joined: 7 December 08




1. Ma refeream la poza lui bad_x pe care se vede o degradare dar e decizia omului
2.Sunt pe piata o groaza de firme care se ocupa cu asa ceva asa ca un catastif din partea mea nu ar ajuta mai mult decat un search pe google
3.E un forum pentru sfaturi/pareri/lucruri patite care sunt destinate sa ajute nu pentru orgoliul cuiva si discutii in contradictoriu
4.Sa stii ca toba aia a ta de "inox" nu iti ofera nici un drept sa arunci cu noroi pe aici


--------------------
Renault Laguna 2003 Lux Privillege - CT-07-MEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rada ion
post 28 Feb 2013, 23:29
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 13




pt dani laguna2 eu la toate masinile ce le-am avut am renuntat la toba finala. la r 25 cu motor 2068cm td doar putin s-a marit sunetul acela frumos si doar de afara,inauntru a ramas acelasi sunet asta pt ca e diesel. Dar la safrane 2.0 12v 132 cai benzina sunetul fara toba finala e superb. Nu se aude tare(numai bine) avand toba de jumate destul de mare atenuand zgomotul bine. Cand am luat safranul am vazut ca avea evacuarea de la galerie pana imediat dupa catalizator de 9cm diametru apoi pana la final avea 7 cm. Am schimbat apoi toata teava de 7 cm cu 9cm cum e prima sectiune. In loc de toba finala am pus teava cu 2 iesiri arata bine si suna belea mai ales in tunelurile din Italia cand turam motorul la 6000. Din inauntru nu se aude nimic dar de afara toti zic ca am un monstru sub capota. Iti recomand sa renunti la finala motorul comportandu-se ca un compresor cand impinge pe esapament gazele arse. Il scapi de niste site facand evacuarea mai usor si scade consumul cam cu 4-5% Succes la modificari!

28 Feb 2013, 23:34:
Montand un filtru de aer model sport ajuti si mai mult motorul sa traga mai usor aer mai castigi cativa cai si mai reduci putin consumul

This post has been edited by rada ion: 28 Feb 2013, 23:34


--------------------
renault safrane 1993 - db 07 cmo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady90
post 1 Mar 2013, 00:29
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 30 December 11




@rada ion daca am un consum de 7-8% si renunt la finala si pun o teava cum spui tu ar trebui sa am consum de 3-4% si pe deasupra masina se transforma intrun monstru....si daca i mai pun si un filtru sport se transforma intr-un avion monstru si mai scade consumul putin ajunge la 2-3%..... trebui sa fac aceasta modificare

This post has been edited by ady90: 1 Mar 2013, 00:30


--------------------
renault laguna 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rada ion
post 1 Mar 2013, 02:25
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 13




nu exagera! eu am reusit sa scad consumul la 90km/h de la 5.2 la 4.5 umbland la admisie,evacuare,bujii ulei,presiune in roti, roti echilibrate bine si jante aliaj ultra usoare model M de BMW cu climatizarea oprita,singur in masina si fara bagaje.Am avantajul ca safranul are coeficient aerodinamic de 0.29 care e o valoare f buna.I-am micsorat garda la sol cu 4 cm intra mai putin aer pe sub masina si cu michelin energy.Pare destul de multe dar de face usor


--------------------
renault safrane 1993 - db 07 cmo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gAnY
post 2 Mar 2013, 16:49
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 6 February 10
From: Paris




@ady90 Probabil cã ai înteles gresit.. eu am înteles cã îti scade consumul cu 4, 5% din valoarea initialã..

Gen 5% din 10 litrii media = 9.5% medie nouã..

Referitor la ce a modificat la Safrane.. nu mã bag, nu cunosc tongue.gif

PS: In schimb, filtru sport m-ar interesa si pe mine.. Vara în România trage unpic mai greu motorul.. cauza fiind aerul prea sec.



--------------------
Renault Laguna III 2.0 dCI 180 GT 4Control 2008
Renault Laguna II 1.9 dCI 120
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rada ion
post 2 Mar 2013, 21:52
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 13




Dupa toate modificarile am obtinut o reducere a consumului cu 13%. Evacuare lejera-3% filtru-2% garda la sol micsorata-2% roti-3% ulei-3% Masina a avut din fr bujii 7700500144 cu 3 picioruse, sunt f b da scanteie expusa la amestecul combustibil.Am facut proba la un megan 1.6 16v bujiile renault 7700500144 a scazut consumul cu 9% fata de cele de fabrica equem


--------------------
renault safrane 1993 - db 07 cmo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady90
post 2 Mar 2013, 23:42
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 30 December 11




poate ca am inteles eu gresit. dar.... la mn evacuarea e schimbata ( este marita si evacueaza mult mai repede) jante mult mai usoare decat cele de tabla, filtru sport am avut. diferenta la consum 0


--------------------
renault laguna 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rada ion
post 2 Mar 2013, 23:48
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 13




La mine s-a simtit bine consumul la modificarile facute.Ti-ai pastrat acelasi stil de condus? sau ai simtit ca masina trage mai bine si ai calcat-o putin


--------------------
renault safrane 1993 - db 07 cmo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 03:33
Dacia