toba sport+modificare sunet turbina, schimbare toba ,cu una sport
![]() ![]() ![]() |
toba sport+modificare sunet turbina, schimbare toba ,cu una sport
bad_x |
![]()
Post
#31
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
Pai si unde mai e placerea? Sa fac modificari sa auda altii? Macar sa am motor capabil daca tot fac modificarea asta... dar pe diesel de putin peste 100cp...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#33
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 6 Jan 2013, 22:52) Pai si unde mai e placerea? Sa fac modificari sa auda altii? Macar sa am motor capabil daca tot fac modificarea asta... dar pe diesel de putin peste 100cp... subscriu!!! 6 Jan 2013, 23:08: Toba finala (atenuatorul de zgomot) este un dispozitiv ce indeplineste 2 functii primordiale in cadrul sistemului de evacuare al gazelor pentru motoarele cu ardere interna: atenueaza zgomotul (functie principala) conduce gazele spre exterior mentinand o anumita presiune a sistemului in functie de regimul de functionare. Tobele de esapament sunt de obicei instalate la finalul tubulaturii de evacuare. Una dintre principalele componente a tobei este camera rezonatoare, care este realizata diferit in functie de tipul tobei pentru creea interferente, astfel gazele de evacuare anulandu-se unele pe celalalte (datorita anularii frecventelor de rezonanta) pentru a diminua zgomotul. Totodata datorita acestor fenomene motorul "respira" mai greu, reducandu-i performantele. mai multe detalii aici http://www.tobecarbon.ro/toba-finala.php This post has been edited by fastoff: 7 Jan 2013, 00:08 |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
audiofilu' |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
In poza a doua (aia din centru) se vede foarte bine cum e realizata o toba finala. Eu cred ca la mine ambele tevi sunt in zona iesire si nu se poate monta o teava din zona dreapta a tevii de evacuare deoarece acolo pare sa fie zona de rezonanta.
Ar fi interesant daca vreun coleg are sectiune prin finala de Laguna 2. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
fastoff |
![]()
Post
#35
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(audiofilu' @ 6 Jan 2013, 23:22) In poza a doua (aia din centru) se vede foarte bine cum e realizata o toba finala. Eu cred ca la mine ambele tevi sunt in zona iesire si nu se poate monta o teava din zona dreapta a tevii de evacuare deoarece acolo pare sa fie zona de rezonanta. Ar fi interesant daca vreun coleg are sectiune prin finala de Laguna 2. cred ai putea incerca o prelungire... 6 Jan 2013, 23:43: asa ca mai degraba eu unul as schimba finala de pe masina cu una asematoare celei din poza pusa de mine azi iar pentru un sunet as pune un blow-off valve This post has been edited by fastoff: 7 Jan 2013, 00:43 |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
ady90 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 December 11 ![]() |
poti incerca ceva de genu http://www.tutorialexxx/2010/05/cum-s...t-la-logan.html nus cat de bine se va auzi pe disel
|
--------------------
renault
laguna
2003
|
|
daniLaguna2 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 30 January 11 From: bucuresti ![]() |
salut .. ma bate gandul ca cumpar evacuarea din poza, cica a fost montata pe golf 5 .... voi ce credeti eu am laguna 2 1.9 dci .. dar ma uitam la poza si am vazut ca nu e toba finala ,,oala'' aia mare cu site .... si vad ca traseul de la teava intermediara e asa indoita ciudat.... imi place stilul de evacuare ms mult ast pareri ..ms mult
14 Feb 2013, 17:57: up o parere ..... ![]() This post has been edited by daniLaguna2: 14 Feb 2013, 17:57 Attached thumbnail(s) 69110290195990130980991_5218103_700_700.jpg ( Size: 98.01k ) Number of downloads: 671 691129914754003282485506_5218103_700_700.jpg ( Size: 90.61k ) Number of downloads: 709 |
--------------------
renault
laguna2
2003
- B-200-DNI dni[COLOR=blue][SIZE=7]
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
Pai daca a fost montata pe Golf 5 tu vrei s-o pui pe Laguna? Si sa se potriveasca? Dar la ce-ti foloseste, ai vreun motor nemaipomenit? Parerea mea e ca te complici. Daca tot n-ai astampar mai bine faci una dupa gustul tau croita dupa masina ta.
Toba finala la Laguna este un cazan turtit imens, nu prea e spatiu de manevra daca vrei sa o pastrezi. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
daniLaguna2 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 30 January 11 From: bucuresti ![]() |
pai dau jos toba mare de pe spate la, laguna 2 si bag finala asta , tipul mia zis ca se potriveste la orice masina doar ca trebuie sai fac eu sistem de prindere si mia zis ca sa scot finala si o pun pe asta din poza si doar inadesc traseul .... ca a avut golf 5 de 2.0 sau 1.9 nu mai stiu exact
![]() |
--------------------
renault
laguna2
2003
- B-200-DNI dni[COLOR=blue][SIZE=7]
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.884 Joined: 4 February 09 ![]() |
Hm, ce vad eu acolo e un traseu din care lipseste toba finala. E clar ca va trebui sa adaptezi orice traseu conceput si montat pe alta masina pentru masina ta. Tobele au si ele rolul lor in afara de reducerea nivelului de zgomot produs dar in fine...
|
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
daniLaguna2 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 30 January 11 From: bucuresti ![]() |
pai dap doar ii fac adaptare la masina sistem de prindere , si fixez finala cu treseul de la masina ,scotand toba cea mare ,ca , gazele nu o sa iasa foarte rau ca nu prea scoate fum de fel si ce scote poate ramne in intercooler sau catalizator nu mai stiu exact ... toba aia mare finala stiu ca e pt a stopa sunetul si pe a avea rol de a nu mai iesi fum ,are site in ea
|
--------------------
renault
laguna2
2003
- B-200-DNI dni[COLOR=blue][SIZE=7]
|
|
ady90 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 December 11 ![]() |
daca vrei sa o faci sa ''urle'' iati o finala sport cum au toti si ai rezolvat problema. daca vrei ceva frumos cauta un specialist cere cateva sfaturi
cam asa arata un traseu schumbat de la jumate Attached thumbnail(s) sdcs.jpg ( Size: 96.35k ) Number of downloads: 688 Untitled.gif ( Size: 220.81k ) Number of downloads: 723 |
--------------------
renault
laguna
2003
|
|
daniLaguna2 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 30 January 11 From: bucuresti ![]() |
frumos traseu ai ady ... eu as vrea 2 cu 2 ca in pozlele mele.... dar nu stiu daca are ceva daca nu are finala aia cu tuba
|
--------------------
renault
laguna2
2003
- B-200-DNI dni[COLOR=blue][SIZE=7]
|
|
daniLaguna2 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 30 January 11 From: bucuresti ![]() |
daca pun evacuarea de mai sus ceva cu 4 tevi , exact cum e ea in poza fara finala are ceva ?
![]() |
--------------------
renault
laguna2
2003
- B-200-DNI dni[COLOR=blue][SIZE=7]
|
|
fastoff |
![]()
Post
#45
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(daniLaguna2 @ 23 Feb 2013, 00:02) sunt chiar curios unde o sa fie loc pentru tevile alea de finala nu se mai incape in vorba ca va fi loc - daca reusesti pune niste poze pe aici si sa spui si ce modificari a trebuit sa faci - eu nu as renunt la finala This post has been edited by fastoff: 23 Feb 2013, 14:01 |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
daniLaguna2 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 30 January 11 From: bucuresti ![]() |
pai finala o scot.... si pun tevile alea...... traseul de mai susu si in inadesc la mijloc bine frumos asa
|
--------------------
renault
laguna2
2003
- B-200-DNI dni[COLOR=blue][SIZE=7]
|
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
Mi se pare prea dus la extrem..Tevile alea doua seamana cu doua conducte de subsol vai de mama lor.Nu inteleg de ce sa strici asa frumusete de masina cu toate porcariile aftermarket si de 2 bani..Am avut posibilitatea sa fac o mie de dracovenii pe ea dar am refuzat.Masina este extraordinara asa cum e!Mi-as bate joc de o masina care merge de 10 ani cel putin si inca mai e cautata cu chestii de tuning.Daca intradevar vrei sa faci ceva serios pe ea..tot respectul!Dar ca sa aduci imbunatatiri majore trebuie sa investesti serios!
This post has been edited by dinu_victor_88: 24 Feb 2013, 21:28 |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Lux Privillege
- CT-07-MEV
|
|
ady90 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 December 11 ![]() |
asta e parerea ta pentru la la tine masina e un mijloc de transport....atata timp cat merge e buna...cand numai merge o vinzi fara nici un regret pentru ca mai sunt milioane de masini ca a ta si iti iei alta. pentru cei care isi personalizeaza masina nu e acelas lucru....alta nu mai exista
This post has been edited by ady90: 24 Feb 2013, 21:41 |
--------------------
renault
laguna
2003
|
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
Si ai facut tu o analogie a la Kant asa rapid?Daca vreau un simplu mijloc de transport il iau pe cel in comun
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Lux Privillege
- CT-07-MEV
|
|
gAnY |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 6 February 10 From: Paris ![]() |
Am un amic care a facut asa ceva la un Golf 5 2.0 TDI. A facut-o într-un service anume pe undeva pe la pitesti, din câte am înteles bãietii sunt foarte pro iar în nici 2 ore a fost gata.
PS: dacã vã ajutã cu ceva, încerc sã vã fac o pozã cu evacuarea dublã din fabrica la a mea.. PS2: Vorbesc despre L III |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 dCI 180 GT 4Control
2008 Renault Laguna II 1.9 dCI 120
|
|
fastoff |
![]()
Post
#51
|
![]() FastOFF Group: Members Posts: 238 Joined: 26 April 12 From: London, UK ![]() |
QUOTE(gAnY @ 24 Feb 2013, 22:22) Am un amic care a facut asa ceva la un Golf 5 2.0 TDI. A facut-o într-un service anume pe undeva pe la pitesti, din câte am înteles bãietii sunt foarte pro iar în nici 2 ore a fost gata. PS: dacã vã ajutã cu ceva, încerc sã vã fac o pozã cu evacuarea dublã din fabrica la a mea.. PS2: Vorbesc despre L III astepti cam 2-3 luni pana iti vine randul sa iesi fericit de acolo dupa 2 ore |
--------------------
Renault
Laguna II/Trafic
2005 Initiale Paris 2.0 T 16V/ 2006 1.9 dci100
- H N05 LHT/ EU55ZKT Max. Power 196bhp@5450rpm - Max torque 236lbft@2950rpm
"If can't find, it grind it..." |
|
ady90 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 December 11 ![]() |
"Fa un efort si pune o evacuare serioasa nu rapciugi gasite prin garaj" imi poti da si mie un exemplu de o evacuare serioasa ca vad da tot aduci vorba destre asta si cred ca habar nu ai despre ce vorbesti. si cand ai vazut tu inox ruginit??
|
--------------------
renault
laguna
2003
|
|
dinu_victor_88 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Ager Group: Members Posts: 229 Joined: 7 December 08 ![]() |
1. Ma refeream la poza lui bad_x pe care se vede o degradare dar e decizia omului
2.Sunt pe piata o groaza de firme care se ocupa cu asa ceva asa ca un catastif din partea mea nu ar ajuta mai mult decat un search pe google 3.E un forum pentru sfaturi/pareri/lucruri patite care sunt destinate sa ajute nu pentru orgoliul cuiva si discutii in contradictoriu 4.Sa stii ca toba aia a ta de "inox" nu iti ofera nici un drept sa arunci cu noroi pe aici |
--------------------
Renault
Laguna
2003 Lux Privillege
- CT-07-MEV
|
|
rada ion |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 26 February 13 ![]() |
pt dani laguna2 eu la toate masinile ce le-am avut am renuntat la toba finala. la r 25 cu motor 2068cm td doar putin s-a marit sunetul acela frumos si doar de afara,inauntru a ramas acelasi sunet asta pt ca e diesel. Dar la safrane 2.0 12v 132 cai benzina sunetul fara toba finala e superb. Nu se aude tare(numai bine) avand toba de jumate destul de mare atenuand zgomotul bine. Cand am luat safranul am vazut ca avea evacuarea de la galerie pana imediat dupa catalizator de 9cm diametru apoi pana la final avea 7 cm. Am schimbat apoi toata teava de 7 cm cu 9cm cum e prima sectiune. In loc de toba finala am pus teava cu 2 iesiri arata bine si suna belea mai ales in tunelurile din Italia cand turam motorul la 6000. Din inauntru nu se aude nimic dar de afara toti zic ca am un monstru sub capota. Iti recomand sa renunti la finala motorul comportandu-se ca un compresor cand impinge pe esapament gazele arse. Il scapi de niste site facand evacuarea mai usor si scade consumul cam cu 4-5% Succes la modificari!
28 Feb 2013, 23:34: Montand un filtru de aer model sport ajuti si mai mult motorul sa traga mai usor aer mai castigi cativa cai si mai reduci putin consumul This post has been edited by rada ion: 28 Feb 2013, 23:34 |
--------------------
renault
safrane
1993
- db 07 cmo
|
|
ady90 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 December 11 ![]() |
@rada ion daca am un consum de 7-8% si renunt la finala si pun o teava cum spui tu ar trebui sa am consum de 3-4% si pe deasupra masina se transforma intrun monstru....si daca i mai pun si un filtru sport se transforma intr-un avion monstru si mai scade consumul putin ajunge la 2-3%..... trebui sa fac aceasta modificare
This post has been edited by ady90: 1 Mar 2013, 00:30 |
--------------------
renault
laguna
2003
|
|
rada ion |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 26 February 13 ![]() |
nu exagera! eu am reusit sa scad consumul la 90km/h de la 5.2 la 4.5 umbland la admisie,evacuare,bujii ulei,presiune in roti, roti echilibrate bine si jante aliaj ultra usoare model M de BMW cu climatizarea oprita,singur in masina si fara bagaje.Am avantajul ca safranul are coeficient aerodinamic de 0.29 care e o valoare f buna.I-am micsorat garda la sol cu 4 cm intra mai putin aer pe sub masina si cu michelin energy.Pare destul de multe dar de face usor
|
--------------------
renault
safrane
1993
- db 07 cmo
|
|
gAnY |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 6 February 10 From: Paris ![]() |
@ady90 Probabil cã ai înteles gresit.. eu am înteles cã îti scade consumul cu 4, 5% din valoarea initialã..
Gen 5% din 10 litrii media = 9.5% medie nouã.. Referitor la ce a modificat la Safrane.. nu mã bag, nu cunosc ![]() PS: In schimb, filtru sport m-ar interesa si pe mine.. Vara în România trage unpic mai greu motorul.. cauza fiind aerul prea sec. |
--------------------
Renault
Laguna III 2.0 dCI 180 GT 4Control
2008 Renault Laguna II 1.9 dCI 120
|
|
rada ion |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 26 February 13 ![]() |
Dupa toate modificarile am obtinut o reducere a consumului cu 13%. Evacuare lejera-3% filtru-2% garda la sol micsorata-2% roti-3% ulei-3% Masina a avut din fr bujii 7700500144 cu 3 picioruse, sunt f b da scanteie expusa la amestecul combustibil.Am facut proba la un megan 1.6 16v bujiile renault 7700500144 a scazut consumul cu 9% fata de cele de fabrica equem
|
--------------------
renault
safrane
1993
- db 07 cmo
|
|
ady90 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 30 December 11 ![]() |
poate ca am inteles eu gresit. dar.... la mn evacuarea e schimbata ( este marita si evacueaza mult mai repede) jante mult mai usoare decat cele de tabla, filtru sport am avut. diferenta la consum 0
|
--------------------
renault
laguna
2003
|
|
rada ion |
![]()
Post
#60
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 26 February 13 ![]() |
La mine s-a simtit bine consumul la modificarile facute.Ti-ai pastrat acelasi stil de condus? sau ai simtit ca masina trage mai bine si ai calcat-o putin
|
--------------------
renault
safrane
1993
- db 07 cmo
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 03:33 |