probleme ECU, contacte oxidate comportament ciudat al motorului
![]() ![]() ![]() |
probleme ECU, contacte oxidate comportament ciudat al motorului
lary2201 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|||
lary2201 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
Chiar nu are nimeni nici o idee. nu sa mai lovit nimeni de problema asta ??? un sfat .....o parere .........
![]() |
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
Hack |
![]()
Post
#3
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Ai spalat vreodata motorul?
|
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
Dodone |
![]()
Post
#4
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Dupa ce ai curatat contactele ai dat cu spray de contact ?
|
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
lary2201 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
de spalat nu spal niciodata mot doar il sterg cu o cirpa umeda cu MARE ATENTIE !!! iar contactele le-am curatat si cu spray de contacte dar oxidul tot revine dealtfel au capatat o culoare rosiatica de ( cupru )de la atita frecusi
![]() |
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
jas2 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Contact imperfect.Asta este si motivul pentru care oxideaza mai repede.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
IonutGligan |
![]()
Post
#7
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Una dintre solutii ar putea fi daca mufa e mama sa tai fiecare fir si cu decapant + fludor sa lipesti pe fiecare pin firul care-i corespunde. Atentie sa nu faci lipituri reci care in timp sa nu iti duca la carbonizare contact. Singura chestie ca daca trebuie schimbat tot computerul trebuie sa desfaci firele si sa stii fiecare de unde vine. Eventual iti faci niste poze cu ordinea firelor sa stii care de unde. In acest mod ar fi un contact perfect. Peste lipituri sa previi antioxidarea in timp si protectie impotriva apei poti topi bara de plastic care odata topita la contactul cu aerul rece se intareste la loc am atasat o poza mai jos. Ar fi bine pentru aceasta operatie sa consulti un electronist ori cineva care se pricepe la lipit si e recomandat statie de lipit care are controlul reglabil asupra caldurii lipirii fata de un pistol de lipit la care nu poti controla caldura varfului de lipit. E o parere a mea daca crezi ca te ajuta o poti pune in aplicare in caz ca nu gasesti ceva mai eficient.
Attached thumbnail(s) ABCD0001.JPG ( Size: 806.94k ) Number of downloads: 6160 |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
betamax |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Nu este recomandabila metoda sugerata de Ionut (sorry, no offence) de a elimina mufele si a lipi firele direct. Cu atat mai putin cea de a izola lipiturile cu plastic topit. O solutie corecta este inlocuirea ambelor mufe (tata/mama) cu unele noi care au deja fire trase si papucii sertizati. Acesti papuci au un fel de guler de cauciuc (tule, in germana) care etanseaza mufa impotriva apei. Lipiturile se fac cu fludor iar izolarea lor se face obligatoriu cu tub termocontractil. Nu este obligatorie utilizarea unei statii de lipit, aceasta este necesara cand se lipesc semiconductoare sau condensatori electrolitici, aceste (categorii de) componente suferind deteriorari ireversibile in urma supraincalzirii. Cu alte cuvinte, poti folosi orice scula de lipit, pistol, letcon, etc.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
aquabluedod |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 15 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,mergi la service,nu te juca cu mufa de la ECU,pe mine ma costat la Reprezentanta Renault 220 lei cu tot cu tva curatatul si izolarea suplimentara a mufei .
Aveam mari probleme cu relantiul,mersul etc ...totul se tragea de la mufa ECU care era oxidata foarte rau. Inca ceva daca o cureti si tot apare oxid inseamna ca nu o cureti cum trebuie. E important sa faci un efort de 2-300 lei la service Renault pe partea de ECU.Eu zic ca merita. Sunt sigur ca te costa mai mult sa muti ECU sub scaun ...... This post has been edited by aquabluedod: 16 Feb 2010, 09:09 |
--------------------
Renault
Talisman
2017 1.6 dCi 130 HP Intens
- B 918 NDD Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
|
|
lary2201 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
multumesc la toti pt raspunsuri. miine o sa merg si la service renault serus ( b*dul timisoara) si o sa le cer si lor parerea. o sa va tin la curent cu ce au si ei de spus. inca o data multumesc.!!!
![]() |
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
super silviu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 October 09 ![]() |
Ma scuzati, dar am si eu o mica curiozitate OFF TOPIC. Sunt propietarul unui megane de cateva luni asa k nu stiu prea multe despre masina asta. In fine intrebarea mea este daca megane-ul din semnatura ar trebuii sa aiba avertizare sonora pentru centura sau lumini. Cand am cumparat masina nu functioneau lucruri minore gen lumini interior, claxon etc, si eram curios daca masina nu are vre-un sistem de avertizare sonora.
Multumesc anticipat si scuze pentru off topic. |
--------------------
renault
megane
1999 / clasic
- CT 88 RSP renaul megane 1999 - 1.6e / 90 cp
|
|
lary2201 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
pt lumini da cind opresti motoru avertizare sonora iar pt centuri un bec in bord linga display de la ceas .
![]() |
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
super silviu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 October 09 ![]() |
mersi pentru raspuns
|
--------------------
renault
megane
1999 / clasic
- CT 88 RSP renaul megane 1999 - 1.6e / 90 cp
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
De problema cu pinii de la ECU m-am lovit si eu si pe langa faptul ca erau oxidati, cei din mufa mama era destul de departati si nu mai faceau contact (in functie de temperatura mai fac contact cand vor ei), asa ca am cumparat o mufa noua, costa cam 300 RON, daca intereseaza pe cineva o sa ma uit de coduri si o sa le postez aici (pe la magazine dau din colt in colt). Tin sa precizez ca la mine este mufa cu 55 pini.
Problema cu oxidarea este ca papucii nu au gulerul ala de care spune betamax (am vazut asa ceva la VW) iar apa intra pur si simplu pe langa fire. Firele in mod normal sunt protejate de un furtun dinala de la instalatii electrice dar am vazut ca la multe masini inclusiv la a mea nu mai este intact si bandijonat cu banda izolatoare car nu rezista prea mult. Necazul este ca firele trec pe langa rezervorul de la stropitoare si ori mai torni pe langa, ori il pui plin ochi pt. ca nu se prea vede cand se umple si cand cobori o panta se mai prelinge din el si uite asa. Partea proasta este ca papucii nu vin sertizati si acum nu stiu ce sa fac: sa ii sertizez pur si simplu sau sa lipesc firele in prealabil, cred ca ar fi mai sigur. Ar cam fi si aici o problema cu supraincalzirea deoarece papucii respectivi au o parte din cupru care este responsabila de contact peste care vine o parte din otel care sa mentina tensionat papucul, dar ma gandesc ca daca il tin cu o penseta sa disipe caldura nu o sa fie problema. Joi o sa ma ocup de problema si o sa pun si poze cu etapele montarii. M-am gandit sa pastrez si mufa originala pentru masuratori, iar pe asta noua o sa o pun in derivatie. Chiar am vazut in Autodata ca se recomanda sa se faca unele masuratori printr-o mufa de trecere care ofera acces la pinii calculatorului, altfel esti nevoit sa intepi firele ca sa masori ceva. Despre ce zice Lary2201 nu cred ca este chiar buna metoda sa lungeasca asa de mult firele deoarece unii senzori au valori de ordinul ohmilor sau zecilor de ohmi si o prelungire excesiva de cablu o sa cauzeze valori denaturate. Ca tot veni vorba de oxid si contacte vedeti ca (in functie de modelul masinii) in compartimentul bateriei mai este un bloc de sigurante de putere foarte expus la umezeala. La mine este varza trebuie sa-l cumpar si pe ala, dar nu gaseste nimeni codul (am codul de pe bloc dar in Dyalogis zice numai ca exista, nu-l si arata si nu sunt sigur ca o sa vina si cu papuci sau numai partea din plastic cum a venit mufa de la ECU) This post has been edited by lupo_1.7sdi: 17 Feb 2010, 01:15 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
betamax |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Lupo, mi-ai dat o idee de afacere. La mine la fabrica se sertizeaza vreo 300 de feluri de papuci, daca nu mai mult. Deci, daca-mi trimiti o pereche de mufe (tata/mama), ii pun papuci noi cu fire de 10cm si izolati corespunzator, plus numarul corespunzator de varnish termocontractil. Pentru tine, for free, for ever (mai putin taxele postale). In functie de rezultat si de parerea clientului, voi stabili si un pret, oricum mult mai mic decat cel al piesei de origine. Calitatea este la nivelul Audi/BMW iar garantia pe viata (nu glumesc).
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
lary2201 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
pai si atunci care ar fi cea mai buna metoda sa scapam de umezeala si oxid iar despre ce spui tu de sigurantele de putere m-am lovit si de lucru asta ca imi cadea tensiunea general si oprea mot in mers am fost la service pt ca nu stiam ce are si mecanicu le-a curatat si apoi a dat cu vasilina pe ele si camatit dupa asta nici o problema. si revin totusi cu ideea mea daca folosesc cablu mai gros si ecranat pt prelungire ......????..... zic si io nu dau cu paru pt ca ma gindesc ca schimbi mufa si o perioada totu o sa fie ok da dupa aia ne intoarcem de unde am plecat ca ploaie si umezeala to o sa mai fie . imi pare rau ca am promis ca merg azi la renault sa pun si acolo problema asta dar am avut multa treaba ,multa marfa de livrat azi si abea acu am ajuns acasa da miine sper sa termin mai repede si sa merg la service sa vad si ei ce parere au. apropo un pic of topic la service referitor la corpul de clapeta ca se tot murdareste am venit cu ideea sa montez un filtru de aer de matiz intre chulasa si corp clapeta si astfel am scapat de funingine si vapori de ulei ce murdareste corpul de clapeta si mot pas cu pas si problema e rezolvata. si sacp si de o chieltuiala in plus .
|
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Betamax, merci mult de oferta, dar am deja mufa (mama pt. ca aia tata din ECU nu stiu cum se poate schimba pt ca scula este capsulata) si papucii corespunzatori si m-as fi apucat astazi de treaba numai ca sunt putin stresat cu pregatirea speech-ului pentru sustinerea lucrarii de licenta de maine. Daca stiam acum cateva saptamani apelam precis la tine, dar acum daca am tot ce-mi trebuie (mi-am luat azi si cablu si varnish termocontractil) si am si ceva indemanare (in "tinerete" am construit tot felul de montaje electronice de la 0 cu cablaj cu tot ce trebuia) o sa rezolv problema in weekend-ul asta pt. ca saracuta de masina sta de prin decembrie si frate-meu face naveta cu microbus-ul. (eu acum am una despre care numele meu spune destul
![]() Maine cand ma apuc de treaba o sa si pozez mufa si papucii sa vezi cu ce trebuie sa te dotezi pt. ca o sa ai clienti destui. Lary, cablu mai gros trebuie numai acolo unde intervin impedante scazute comparabile cu cele pe care le introduce cablul suplimentar. saptamana viitoare studiez schema electrica si o sa-ti spun exact care sunt acele trasee. Ma gandesc totusi sa-i gasesti un loc mai apropiat, in torpedou de exemplu sau undeva pe sub bord si nu ar trebui sa prelungesti asa de mult firele. Cu ideea cu filtrul suplimentar ar fi buna daca nu ar modifica debitul de aer, vrei sa-l pui pe traseul EGR-ului sau unde? Bafta si idei multe! This post has been edited by lupo_1.7sdi: 17 Feb 2010, 20:46 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
radunre |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
lary2201, ideea cu mutarea ECU in habitaclu nu e rea, daca tot vrei sa o faci, poti sa-l pozitionezi sub torpedo, la dreapta locului de picioare pasager, in spatele plasticelor, la multe masini e pozitionat acolo, Cielo, Opel...
Ingrijorarea ta cu privire la lungimea suplimentara a cablurilor nu este intemeiata, o lungime suplimentara de 1-2 metri la o sectiune de 0.75-1,5mm patrati nu aduce (aproape) nici o modificare in impedantele circuitului. In mod clar trebuie sa respecti/copiezi diversele sectiuni care sunt actualmente folosite. Eliminarea completa a mufei este o idee pe care nu as considera-o vreodata. Eu sunt totusi de parere ca daca gasesti de cumparat o mufa ecu si pinii de contact, poti face o treaba f. buna fara a muta ECU. De obicei aceste mufe sunt prevazute cu garnituri, inclusiv pt. fiecare fir in parte. Daca nu, poti folosi silicon (sanitar) pt. a izola firele in mufa respectiv mufa in ECU, el ramane f. elastic dupa "intarire". Momentan, degeaba cureti contactele in ECU fiindca in mufa este aproape imposibil sa faci o curatenie completa si urmele de oxid ramase vor contribui la revenirea problemei, nemaivorbind ca e posibil ca respectivele contacte sa se fii deformat si devin inutilizabile. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Am pus pozele cu mufa, papucii si codurile. Toate astea(mufa, 10 papuci mari si 40 mici) costa cam 300RON.
Ai perfecta dreptate Radunre rezistenta este insignifianta. Attached thumbnail(s) DSC01600.JPG ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 6763 DSC01603.JPG ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 6386 DSC01604.JPG ( Size: 999.05k ) Number of downloads: 6052 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
lary2201 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
pt lupo_1.7sdi intre chioulasa si conducta de la filtru de aer. uite si foto.astept si parerea ta .?! ...... iar la problema ecu am sa incerc sa gasesc un loc mai aproape pe sub bord cu m-ati sfatuit .
Attached thumbnail(s) P1000318.JPG ( Size: 3.73mb ) Number of downloads: 6271 |
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Uite ca m-am documentat putin.
Prin conducta aia se recircula gazele nearse care mai scapa pe la supape. Inainte la dacie conducta aia venea inainte de filtrul de aer si atunci cand scapau prea multe gaze se imbacsea rapid filtrul de aer, de aceea era scos de acolo si vedeam la unele atarnand un furtunas din care iesea fum si care pe mine cel putin ma intriga foarte tare pt. ca nu stiam care este treaba. Punand un filtru acolo practic imiti chestia de la dacie numai ca, ma gandesc eu, s-ar putea ca filtrul respectiv sa impiedece evacuarea corespunzatoare a gazelor respective ceea ce ar putea duce la imbacsirea supapelor cu consecinte mai neplacute (cred ca este mai usor de curatat clapeta decat supapele). Este o parere strict personala pe care mi-o dicteaza mie logica si s-ar putea sa nu fie in concordanta cu realitatea 3 Mar 2010, 22:13: Referitor la mufa ECU. am motat-o si am de facut urmatoarele observatii: - trebuie folosit cablu de grosimea celor originale (atentie si la sectiunea conductorului sa fie la fel). eu am folosit cablu ceva mai gros (de care am gasit) si papucii nu se mai centreaza cum trebuie in mufa mai ales daca sertizarea nu se face cu grija. De aici riscul ca la introducerea mufei unii pini ai ECU sa alunece pe langa papuci. Eu m-am straduit cat am putut (mi-a luat vreo 4-5 ore numai sertizarile) si tot mi-a iesit cate unul mai gros, noroc ca am observat problema si i-am aliniat cu un ac dupa ce i-am introdus in mufa. Ca o paranteza, daca stiam cu ce ma confrunt, le trimiteam lui betamax sa mi le faca chiar si contracost. - firele trebuie taiate la lungime egala, altfel nu mai reusiti sa le grupati (eu a doua zi le-am taiat aproape pe toate si le-am lipit din nou). - nu uitati sa izolati firele din mufa cu silicon (eu am uitat ![]() - recomandat a se folosi varnish termocontractil. - atentie sa nu ramana fire care sa intepe varnish-ul. - neaparat numerotate firele inainte de taiere in ambele capte (ca o idee se poate folosi varnish termocontractil pe care se scrie cu marker subtire pt CD-uri si scotch peste sa nu se stearga), altfel daca gresiti vre-un fir o sa plangeti in pumni pana o sa-l gasiti. Trebuie multa RABDARE si ATENTIE. Ca rezultat a fost OK, dar a doua zi dupa ce am relipit firele, dupa ce a pornit la sfert de vreo 4 ori, a 5-a nu a mai vrut nicicum. Dupa ce ne-am analizat gesturile sa vedem ce am miscat am constat ca taica-miu a lovit cutia cu relee. se pare ca releul de la pompa de benzina nu facea bine contact (cand punea contactul si miscam de el se auzea un zgomot ca de contact imprefect), l-am miscat putin si nu au mai fost probleme pana acum. Sper sa nu mai fie. This post has been edited by lupo_1.7sdi: 3 Mar 2010, 21:13 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Datsun |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 4 January 09 ![]() |
salutare! sunt si eu un posesor al unui megane 1.6 16v si de vreo luna nu vrea sa mai porneasca, simtomele fiind asemamanatoare cu cele din acest topic! doresc sa precizez ca atunci cand introduc cheile in contact imi tacane releul de la pompa de benzina! initial am crezut ca pompa e in scurt dar am scos mufa de la pompa si am alimentato separat si surpriza pompa functioneaza perfect, intre timp am introdus si cheile sa vad daca mai tacane releul si nu mai tacane atata timp cat e scoasa mufa de la pompa , daca introduc mufa tacanitul revine! in plus am analizat toate sigurantele si toti contactii si am observat ca sunt ff oxidati, fapt pentru care am curata tot ce am gasit in afara de mufa de la ECU! am sa incerc sa o curat si pe ea sa vad care sunt simtomele, daca nu functioneaza ce imi recomandati? multumesc anticipat!
|
--------------------
Renault megane
Renault megane 1.6 16v
1996
|
|
gabytb |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 7 February 10 From: Bacau ![]() |
QUOTE(Datsun @ 11 Mar 2010, 14:08) salutare! sunt si eu un posesor al unui megane 1.6 16v si de vreo luna nu vrea sa mai porneasca, simtomele fiind asemamanatoare cu cele din acest topic! doresc sa precizez ca atunci cand introduc cheile in contact imi tacane releul de la pompa de benzina! initial am crezut ca pompa e in scurt dar am scos mufa de la pompa si am alimentato separat si surpriza pompa functioneaza perfect, intre timp am introdus si cheile sa vad daca mai tacane releul si nu mai tacane atata timp cat e scoasa mufa de la pompa , daca introduc mufa tacanitul revine! in plus am analizat toate sigurantele si toti contactii si am observat ca sunt ff oxidati, fapt pentru care am curata tot ce am gasit in afara de mufa de la ECU! am sa incerc sa o curat si pe ea sa vad care sunt simtomele, daca nu functioneaza ce imi recomandati? multumesc anticipat! ai verificat fișele ? |
--------------------
Renault
Megane
1996 RT
|
|
Datsun |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 4 January 09 ![]() |
am verificat fise , bujiile le-am curatat, totul s-a intamplat dupa ce am dat la cheie si am ramas fara baterie atunci a inceput sa tacane releul ala , am incarcat bateria si tot tacane....
|
--------------------
Renault megane
Renault megane 1.6 16v
1996
|
|
jas2 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Cum adica nu porneste ?
Dezvolta putin... Invarte motorul? Bateria este inlocuita cu una noua sau este incarcata ? Daca esti sigur ca releul tacane incearca un alt releu. Astept sa dezvolti... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
Datsun |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 4 January 09 ![]() |
[SIZE=7]Am incarcat bateria , invarte motorul fara probleme, releul a fost inlocuit simtomele fiind aceleasi! Sa recapitulez: intr-o zi ca oricare alta ma urc in masina introduc cheile in contact si in loc sa imi aud pompa de benzina cum bazaie 1-2 secunde (ca la orice megane) incepe sa imi tacane un releu sub capota! incerc sa pornesc si nimic releul tacane in continuare, ridic capota constat ca e releul de la pompa, crezand ca mi-a intrat pompa de benzina in scurt , dau bancheta spate la o parte si scot mufa de la pompa fapt pentru care tacanitul se opreste. Vin cu o mufa separat de pompa si alimentez pompa de benzina separat si scot turul sa vad daca face servici (daca arunca benzina) si rezultat pompa functioneaza perfect! Introduc mufa de la autoturism si tacanitul revine! Schimb releul crezand ca e de la el, si noul releu face la fel, tacane si nu ii da voie la pompa sa functioneze!
11 Mar 2010, 19:54: As vrea sa mai adaug faptul ca in saptamana cu pricina mi se tot aprindea in bord ceva asemanator cu /\/\/ , nu sunt de domeniu dar cred ca are legatura din ce am citit cu ECU, dar nu stiu de ce ar putea sa mi sa aprinda! Astept sugestii! multumesc anticipat This post has been edited by Datsun: 11 Mar 2010, 19:54 |
--------------------
Renault megane
Renault megane 1.6 16v
1996
|
|
jas2 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Semnul de care spui indica probleme axact unde ai tu,la partea electronica.
Vezi sageata rosie din poza. Tind sa cred ca nu este o problema grava ci o chichita. O sa incerc sa ma documentez(sa mai caut pe forum) ca sa te pot ajuta cu un sfat. In momentul asta nu stiu ce sa zic...Parca am vazut o discutie cu problema ta pe undeva...Forez... Curata totusi pinii si mufa de la unitatea centrala(calculatorul de injectie) This post has been edited by jas2: 11 Mar 2010, 20:52 Attached thumbnail(s) tableau_20de_20bord_20casse.jpg ( Size: 45.57k ) Number of downloads: 1628 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Verifica neaparat mufa de la ECU si sigurantele de langa baterie.
Macar elimini niste cauze. La fel a inceput si a mea cu aprinderea semnului ala si cred ca am schimbat si sonda lambda degeaba (asta a fost parerea mecanicilor), oricum simptomul a persistat si cand a venit frigul si umezeala a clacat definitiv, acum cu noua mufa merge fara probleme, s-a mai aprins de cateva ori semnul respectiv dar cred ca s-au oxidat din nou papucii de la sigurantele de langa baterie (blocul ala nu a reusit sa-l identifice nimeni asa ca nu-l pot schimba si are contactele destul de jalnice) |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Datsun |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 4 January 09 ![]() |
sigurantele de langa baterie le-am verificat si erau f oxidate asa ca le-am curatat! iar in legatura cu acel semn si eu sunt de aceeasi parere ca e o mica chichita, pentru ca asta e a 2-a oara cand face asa , prima data dupa cateva zile a pornit fara sa umblu la ea, doar ii scosesem borna! Acum nu vrea nicicum , si eu am gasit ceva asemanator pe forumuri, le-am rascolit inproportie de 90% si am gasit cate ceva pe ici pe colo dar nimic concret! va multumesc pentru efortul acordat! Maine am sa verific si ECU sa vad daca pinii sunt oxidati! Sper ca poate in final ii dau de capat!
|
--------------------
Renault megane
Renault megane 1.6 16v
1996
|
|
Datsun |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 4 January 09 ![]() |
jas2 am luat de la cap la cap toata instalatie electrica si am gasid numai oxid peste tot , la un moment at a dat sa se comporte normal dar numai pentru cateva secunde
acu am demontat si tabloul cu sigurante ca in spate are niste relle si vreau sa le masor sa vad daca fac toate servici, iti dau un raspuns mai tarziu 13 Mar 2010, 16:02: am terminat de curatat toti contactii, si de montat tabloul de sigurante, si mia aparut o noua problema... daca introduc cheile in contact , imi ramane contactu pus si dupe ce scot cheile....si binenteles de pornit tot nu porneste! sfaturi? sau ii dau foc? This post has been edited by Datsun: 13 Mar 2010, 16:02 |
--------------------
Renault megane
Renault megane 1.6 16v
1996
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:57 |