probleme ECU, contacte oxidate comportament ciudat al motorului
probleme ECU, contacte oxidate comportament ciudat al motorului
betamax |
13 Mar 2010, 21:23
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. |
|
||
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|||
SonyCboy |
11 Apr 2010, 23:48
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 1 December 09 |
eu sunt deacord cu aquabluedod mai bine mergi la un service autoprizat care stie ce are de facut si ofera o garantie, dai 2-300 de lei dar dormi linistit si nu risti sa schimbi tot computerul de bord sau cine stie ce alte urmari pot aparea succes !
|
--------------------
renault
megane
1 hachback 1996 1600 cmc electronic injection
- F- AYZ 67
|
|
stefanTM |
23 May 2010, 22:08
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 22 April 10 |
Am curatat si eu pinii de a mufa si pinii de la ECU cu spray pentru contacte astazi si dupa ce am montat totul la loc am observat ca masina, desi merge bine, a inceput sa scoata fum si are un miros specific ca al unui motor care consuma ulei. Pe esapament nu mai ies noxe cu miros un pic parfumat ca si pana acum(semn al unei arderi sanatoase) imi da in schimb un fum alb si un miros care ma cam sperie. Intrebarea mea este: Se poate ca ECU sa fi pierdut ceva setari in urma operatiunii de curatare a pinilor sau e o "scapare" care trece de la sine? Ma indoiesc ca au cazut segmentii asa brusc. Are cineva o parere sau o patanie asemanatoare?
|
--------------------
renault
megane
1996,1,6i,RT,8v
|
|
lupo_1.7sdi |
24 May 2010, 20:49
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV |
Din cate stiu singurul lucru care se reseteaza la scoaterea mufei de la ECU este "stilul de mers", dar in nici un caz nu trebuie sa scoata fum alb si de fapt nu fumul alb, care poate apare la pornire, este marea problema ci mirosul (a ce miroase? a benzina sau ce?).
Oricum nu cred ca este bine sa mergi cu ea asa. Uite mai jos am gasit niste afirmatii pentru care nu bag mana in foc dar par plauzibile: "Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare. Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala. -Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag. Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor. Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent! Alte cauze pentru fum alb: -Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata. -La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie. -De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului. Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru" |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Mrija |
25 May 2010, 21:15
Post
#35
|
Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare |
Si la mine tacane ceva sub capota, pompa bazaie mai mult de cat trebuie dar dupa ce isi face toate meandrele ( max 10 sec ) porneste la prima cheie. Daca ii intrerup tabietul, da la bendix de vreo 3-4 ori si apoi o ia. Baterie sau sa ma astept la probleme ca a lui Datsun.
PS: prima afirmatie cu fumul alb e valabila dar am o intrebare, am vazut tot la un megane ca al meu ca la "blana" 5500-6000 rot/min scotea ceva fum negru, ala e normal ? |
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
lupo_1.7sdi |
10 Jul 2010, 14:45
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV |
Pai daca nu curata contacte oxidate si nu repara ECU nu prea este bun de nimic radarsms-ul asta . Plus ca pe aici pe forum nu se merge cu viteze ilegale .
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
lary2201 |
11 Jul 2010, 11:06
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 |
CORECT !!! doar cu tonaj ilegal si ne mai ferim de ARR din cind in cind ca e problema cu diagrama .
|
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
căutare personalizată
|
||
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2024 - 09:41 |