Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme ECU, contacte oxidate comportament ciudat al motorului

betamax
post 13 Mar 2010, 21:23
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Daca iti ramane contactul si dupa ce ai scos cheile, sunt 2 posibilitati:
1. Un releu a ramas blocat in pozitia ON
2. Ai legat firele gresit si releul respectiv si acesta se auto-mentine. Dupa ce ai scos borna de la baterie ( banuiesc ca asta ai facut ) si ai pus-o iar, a aparut din nou contactul pus ?


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SonyCboy
post 11 Apr 2010, 23:48
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 December 09




eu sunt deacord cu aquabluedod mai bine mergi la un service autoprizat care stie ce are de facut si ofera o garantie, dai 2-300 de lei dar dormi linistit si nu risti sa schimbi tot computerul de bord sau cine stie ce alte urmari pot aparea succes !


--------------------
renault megane 1 hachback 1996 1600 cmc electronic injection - F- AYZ 67
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefanTM
post 23 May 2010, 22:08
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 April 10




Am curatat si eu pinii de a mufa si pinii de la ECU cu spray pentru contacte astazi si dupa ce am montat totul la loc am observat ca masina, desi merge bine, a inceput sa scoata fum si are un miros specific ca al unui motor care consuma ulei. Pe esapament nu mai ies noxe cu miros un pic parfumat ca si pana acum(semn al unei arderi sanatoase) imi da in schimb un fum alb si un miros care ma cam sperie. Intrebarea mea este: Se poate ca ECU sa fi pierdut ceva setari in urma operatiunii de curatare a pinilor sau e o "scapare" care trece de la sine? Ma indoiesc ca au cazut segmentii asa brusc. Are cineva o parere sau o patanie asemanatoare?


--------------------
renault megane 1996,1,6i,RT,8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 24 May 2010, 20:49
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Din cate stiu singurul lucru care se reseteaza la scoaterea mufei de la ECU este "stilul de mers", dar in nici un caz nu trebuie sa scoata fum alb si de fapt nu fumul alb, care poate apare la pornire, este marea problema ci mirosul (a ce miroase? a benzina sau ce?).
Oricum nu cred ca este bine sa mergi cu ea asa.

Uite mai jos am gasit niste afirmatii pentru care nu bag mana in foc dar par plauzibile:

"Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.
Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala.
-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.
Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.
Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!
Alte cauze pentru fum alb:
-Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata.
-La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie.
-De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului.
Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru"


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 25 May 2010, 21:15
Post #35


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Si la mine tacane ceva sub capota, pompa bazaie mai mult de cat trebuie dar dupa ce isi face toate meandrele ( max 10 sec ) porneste la prima cheie. Daca ii intrerup tabietul, da la bendix de vreo 3-4 ori si apoi o ia. Baterie sau sa ma astept la probleme ca a lui Datsun.

PS: prima afirmatie cu fumul alb e valabila dar am o intrebare, am vazut tot la un megane ca al meu ca la "blana" 5500-6000 rot/min scotea ceva fum negru, ala e normal ?


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupo_1.7sdi
post 10 Jul 2010, 14:45
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 22 August 09
From: BRASOV




Pai daca nu curata contacte oxidate si nu repara ECU nu prea este bun de nimic radarsms-ul asta biggrin.gif. Plus ca pe aici pe forum nu se merge cu viteze ilegale nono.gif .


--------------------
Renault Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lary2201
post 11 Jul 2010, 11:06
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 2 November 08




CORECT !!! doar cu tonaj ilegal si ne mai ferim de ARR din cind in cind ca e problema cu diagrama . biggrin.gif


--------------------
renault megane 2000
denis_s
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2024 - 09:41
Dacia